Ostatnie wpisy na blogu niemal zdominowane są przez nowe Konto Optymalne BGŻ BNP Paribas. W ciągu ostatnich dni prześwietlone zostały różne promocje startowe do którego grona trafia kolejna. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł premii na start poprzez zakup oferty na portalu groupon.
145 zł na start
Aby skorzystać z promocji należy zakupić ofertę na portalu groupon (za 5 zł), a następnie zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji przy użyciu zakupionego kuponu. Czas na zarejestrowanie się w promocji mamy do 10.07.2017 (o ile wcześniej nie zostanie sprzedane 1000 kuponów), a na podpisanie umowy o konto – do 24.07.2017.
Bank jednak zastrzega, że uczestnikami promocji mogą być jedynie nowi klienci – takie osoby, które od 12.12.2016 nie posiadały ani nie współposiadały konta osobistego BGŻ BNP Paribas.
1000 zł wpływów i 300 zł kartą
Jeśli spełniamy powyższe warunki, to do wykonania będziemy mieli „standardowe” zadanie jak na tego typu promocję: zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł (najłatwiej ze swojego konta w innym banku) oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł. Czas na wykonanie powyższych czynności mamy od 1 do 31.08.2017.
To tyle! Organizator promocji, czyli agencja obsługująca bank, poinformuje nas o otrzymaniu nagrody do 14.09.2017. Istotne, aby zalogować się wtedy jeszcze raz na stronie promocji i podać numer swojego nowo-otwartego rachunku, na który wpłynie obiecana premia w wysokości 150 zł. Będziemy mieli na to czas do 20.09.2017. Wpływ środków na konto nastąpi do 29.09.2017.
Szczegóły w regulaminie promocji.
Darmowe konto ze zwrotami
Na koniec dodam, że o Koncie Optymalnym (m.in. opłatach i prowizjach) sporo napisałem już w majowym wpisie. Chętnych, którzy chcą skorzystać z powyższej ofert, zapraszam do prześwietlenia: darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas.
Komentarze
Czy 5zl to jedyne koszty, które ponosimy? Czyli zarobek to 145 zeta?
• BenitoTak, 5 zł za groupona to jedyny koszt.
• RaskCzy z promocji mogą skorzystać osoby, które miały/mają kartę kredytową?
• RobertTak
• MichałNależy dodać ze klienci sieci virgin mobile muszą ponieść dodatkowy koszt 25zł wydania pinu do karty gdyż operator nie posiada usługi wysyłania sms na numer podany do banku
• lidiaTo nie jest prawda, mam virgin: żadnych opłat, pin przychodzi
• lmsMichał czyli wg. Ciebie w tej promo mogą wziąć udział osoby co mają aktualnie stare konto BGŻ Optimy ? Bo tu nie piszsesz juz tak jednoznacznie jak w poprzedniej promce ;-)
• suzi„Należy dodać ze klienci sieci virgin mobile muszą ponieść dodatkowy koszt 25zł wydania pinu do karty gdyż operator nie posiada usługi wysyłania sms na numer podany do banku”
????????????
• jojożeby dostać PIN do karty trzeba wyslać specjalną komendę SMSem pod nr skrócony 4xxx nie wiem jak w VM ale w Play da się wysyłać smsy na takie nr bez problemu i kosztuje tyle co zwykły SMS poza sieć.
• zenek64Zakładałem konto w bgż w w promocji ze stówką na start, mam nr tel w VM i też bez problemu i bez dodatkowych kosztów wysłałem smsa żeby dostać PIN i bez problemu otrzymałem.
• wiechuSprawdziłem i potwierdzam, mam Virgin i wysłałem sms po kod PIN Nie ubyło mi żadne 25 zł…. Zatem bzdurna informacja
• jojoA co z Lycamobile?
• LycaTam nie ma sms premium.
No właśnie ja z lyca nie mogę wysłać. Komuś się udało?
• qqqNie wysyła się ten SMS.CMOK odpisuje że go nie obsługują :/ BGŻ chętnie wysyła zwykłą pocztą za 10PLN :) Nie wiem o co tu chodzi, ake ma wrażenie że stare nr Virgin mają inne usługi dodatkowe a nowsze inne i coś poblokowane.Kody do odblokowania sms premium nie działają.
• Zdzisiek80Co do promocji groupona jak ktoś ma mało używaną kartę PAYBACK to tam są kupony dające 500 pkt za zakup na Groupon za minimum 5 zł więc da się zgarnąć całe 150 zł
• zenek64Można jaśniej?
• MaruDaDzięki za podpowiedź : ))
• boobJak ktoś mial optime to chyba i tak się łapie ? Bo piszą konto osobiste ?
• Konradtak, optima nie jest rorem, bylo o tym 100 razy
• ehwcale nie, przed chwiką chciałem założyć i mi odrzucili, dzwoniłem na infolinie i powiedzieli mi, że to dlatego, że mam bgż optimę
• ppTo jakieś głupoty gadają – regulamin nie o tym nie mówi. Oczywiście to, że mogą sobie odrzucać wnioski jak chcą to inna sprawa… chociaż kojarzę komentarz osób z optimą, które konto założyły. Więc też nie do końca wierzę w taką przyczynę.
• MichałTo w takim razie co powinienem teraz zrobić? Jeszcze raz dzwonić? Babka z infolinii powiedziała mi, że wniosek został przez system odrzucony bo mam założone konto BGŻ Optimę.
• pppopros o uzasadnienie w email
• dfssCzy konto mozna zalozyc przez przelew czy konieczna jest wizyta kuriera?
• dfss„…zawrze Umowę ramową w zakresie Konta Osobistego wraz z Kartą za pośrednictwem kuriera…”
• Userdzieki – czyli w tym banku nadal oldschool :( i brak przelewow do uwierzytalniania
• dfssA ja mam takie pytanie, złożyłem wniosek o to konto w poprzedniej promocji
• guli„100 zł do Rossmanna za założenie Konta Optymalnego ze zwrotem do 300 zł”.
W tej chwili wniosek jest w trakcie realizacji, nie wysłali jeszcze kuriera.
Czy mogę anulować poprzedni wniosek i skorzystać z tej promocji z Grouponem?
Jak to mozliwe :O Masakryczny jest ten bank!
• dfssAminie, wiesz coś w tym temacie?
• guliZ cyklu głupich pytań: Czy groupon musi być zakupiony przez osobę zakładającą konto, czy może to zrobić inna osoba i przekazać komuś?
• abcMoże, nie ma znaczenia kto kupi Groupona, ważny jest kod z zakupionego Groupona właśnie.
• guliKoledze odrzucili wniosek – ‚ze względów biznesowych’
• Krzysztofktoś wie o co chodzi ?
moze ma na imie Janusz?
• dfsshehe no to nie to na pewno :D
• KrzysztofW takim przypadku 5 zł jesteśmy stratni
• Benitomoze zwrocic sie do groupona o zwrot
• dfssak, chcą mieć problem z głowy. Otwierałam konto na mojego tatę, który też dostał taki mail. Grzecznie odpisałam, że mam ich problemy biznesowe w głębokim poważaniu, gdyż spełniłam wszystkie wymagane warunki zawarte w regulaminie, a bank nie wywiązuje się ze swojej części obowiązków. Odpowiedzi na maila nie dostałam, ale konsultantka do taty zadzwoniła i potwierdziła udział w promocji. :)
• EvaWolę się upewnić co do jednej kwestii.
Przy otwieraniu konta zaznaczyłem tylko oświadczenia z gwiazdką. Bez tego z numerem 1 i 2.
Czy to oznacza, że nie dostanę kasy za otwarcie konta?
Czy w/w zgody dotyczyły jedynie zwrotu w ramach MoneyBack?
Niedawno spaliłem promocję z Inteligo (wybrałem VISA zamiast Mastercard). Mam nadzieję, że teraz nie zrobiłem ponownie jakiejś głupoty.
• BoguslawSama promocja z premią na start nie wymaga żadnych dodatkowych zgód marketingowych ;)
• Michałjak z podatkiem od premii?
• jaaNie ma, jest zwolnienie od podatku zgodnie z ustawa PIT ;)
• MichałCzy jeśli umowę zawrzemy jeszcze w czerwcu to w lipcu musimy spełniać jakieś warunki żeby nie zapłacić za konto i (lub) kartę? czy można spokojnie czekać do sierpnia?
• Andrzejtylko w sierpniu
• dfssale jak rozumiem już w lipcu można nabijać te 25 zł?
• KatarzynaNo chyba nie
• ketonte promocje chyba się wykluczają …
• Andrzejsorki nie wykluczają się oczywiście.. można korzystać z obu
• AndrzejJak długo czekaliście na przetworzenie wniosku?
• tofikPonad doba od złożenia i cisza.
• UserWniosek złożony 14.06 (tuż przed długim weekendem), telefon dzisiaj, kurier w drodze – mam konto w Optimie i nie było problemu.
• KatarzynaDo mnie też dziś się odezwali (wniosek złożony 13.06). W rodzinie 2 konta w Optimie, ale problemu nie było.
• LilunatA czy to z banku dzwonią? I po co w ogóle dzwonią?
• majaOdpowiem sobie sama, właśnie oddzwoniłam na numer z którego dzwonili ni to był bnp. Czyli co teraz, jak nie odebrałam to nie założą konta?
• majaA czy po przekazaniu umowy kurierowi wysyłają o tym info na maila?
Do mnie dzwonili, jak odebrałem, to się rozłączyli i od razu dostałem maila, że wysyłają umowę.
• Artur@maja Po przekazaniu umowy firmie kurierskiej dostajemy SMS z DHL, że nazajutrz mamy spodziewać się kuriera
• BenitoArtur Benito dziękuje
• majaCzyli dzwonią po 5-7 dniach i wniosku
• Benitoniekoniecznie, od 15.06 do 18.06 był wszak długi weekend, czyli dni nierobocze, myślę, że 203 dni robocze trzeba liczyć
• Katarzyna„Z przykrością informujemy, iż Twój wniosek nr 520172556589 o zawarcie Umowy
• sceptykramowej Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w Banku BGŻ BNP Paribas
S.A. w wyniku negatywnej weryfikacji biznesowej został odrzucony .” Dodam tylko, że spełniałem warunki promocji, poprzednie konto zamknięte w 2015 roku (przynajmniej wtedy dostałem zwrot środków z rachunku po jego wypowiedzeniu i przestałem mieć dostęp do bankowości online). Albo mają jakiś błąd albo nie lubią powracających klientów.
Po ilu dniach dostałeś to info o negatywnej weryfikacji biznesowej?
• Benitomój wniosek też odrzucili, jutro zadzwonię na infolinię dowiedzieć się co było nie tak..
• dialamPo jakim czasie od wysłania odrzucili?
• Benitopo 3 minutach od maila o złożeniu wniosku (wczoraj), ale poszło do spamu i dziś zobaczyłam
• dialamPosiadam konto w BGŻ Optima i również mój wniosek nie przeszedł.
Taką dostałem odpowiedź gdy napisałem im, że BGŻ Optima to nie to samo co BGŻ Paribas
„Szanowny Panie,
bardzo dziękuję za przesłaną wiadomość.
Uprzejmie informuję, że system weryfikuje Pana jako aktualnego Klienta Banku (niestety system nie odróżnia produktów), dlatego też wniosek jest automatycznie odrzucany.
Obecnie jedyną możliwością otworzenia konta jest złożenie wniosku w placówce Banku bądź na naszej infolinii pod numerem 22 548 29 05.
Zaznaczę, że w przypadku składania wniosku w placówce Banku bądź telefonicznie niestety nie będzie możliwości skorzystania z promocji.”
• pp„Uprzejmie informuję, że system weryfikuje Pana jako aktualnego Klienta Banku (niestety system nie odróżnia produktów), dlatego też wniosek jest automatycznie odrzucany.”
Z tego wynika, że posiadając kartę kredytową Paribas (z promocji z walizką), mój wniosek będzie odrzucony. Czy komuś w takiej sytuacji rozpatrzono pozytywnie wniosek?
Informacja dla prawdziwych wisieńkowiczów, tylko dzisiaj obowiązuje zniżka -15% na grouponie, więc można oszczędzić zawrotną sumę 75 gr ;-)
• MariW jakim momencie najlepiej przekształcić na Konto Maksymalne żeby nie premia za otwarcie i tak była naliczona?
• ParadoksW żadnym momencie nie jest to opłacalne
• sebeksku mnie cisza, wniosek poszedł , mam konto w bgż optima
• Krzysztofno ale to chyba by coś napisali ? – czy samemu zadzwonić na infolinię trzeba
Jak nie odrzucili od razu tzn., że kompletują dokumenty i kartę do wysyłki. Pewnie dużo roboty maja bo wszedzie to konto reklamują.
• BenitoGdzie zapłacić kartą za czynsz i gaz, żeby dostać zwrot 2%, „szybki Bill i moje płatności” mają kod MCC 4900 i tam płacąc nie dostaniemy zwrotu, czyż nie?
• BenitoCzy ktoś, komu odrzucili wniosek, udało się umówić wizytę kuriera? Mnie także odsyłają do placówki, a na pytanie czy będę brać udział w promocji (oczywiste, że nie, ale chcę mieć wszystko „na piśmie”), odsyłają do pisania reklamacji. Od razu na wstępie reklamację pisać, może uda się ich jakoś przekonać, że błąd systemu jest ich problemem i niech próbują to jakoś rozwiązać, a nie odsyłać klientów na drzewo ;)
• dialamAle do placówki można iść, żeby zamknęli prawidłowo i do końca to stare konto, umowę ramową itd, które blokują teraz i powodują odrzucenie wniosku. I wtedy trzeba przez neta jeszcze raz spróbować. Miałem tak kiedyś w bz wbk
• BenitoMoże w WBK ci czegoś nie zamknęli, ale skąd przypuszczenie, że w moim przypadku też tak będzie? Poza tym system nie puści mnie już na etapie składania wniosku, bo w regulaminie jest napisane, że do promocji z użyciem groupona możesz się zgłosić tylko raz. Ja już mój raz wykorzystałam ;)
• dialamNiekoniecznie..
• AndrzejJa wczoraj składałem wniosek, dziś zadzwoniła Pani że we wniosku podałem 1 imię a w dowodzie mam 2. Mówię jej że we wniosku w rubryce 2 imię nie było gwiazdki więc to pole nieobowiązkowe a ta mi na to że jej się nie zgadza i musi odrzucić wniosek a ja żebym złożył wniosek jeszcze raz.
Kod groupon był wykorzystany do rejestracji w promocji a drugi raz wniosek złożyłem z linka który był w mailu od organizatora promocji więc moim zdaniem wszystko jest ok
Plus dla banku, że do ciebie zadzwonili i poinformowali o błędzie. Dobrze wiedzieć też, że nie trzeba nowego groupona. Jednak problem osób, których system nie puszcza z powodu posiadanego kiedyś konta w banku albo w BGŻ Optima, pozostaje. Jeśli więc komuś uda się go pozytywnie rozwiązać, podzielcie się info ;)
• dialamTeż nie wpisałem drugiego imienia :-). Zobaczymy czy wypłacą premię za drugi wniosek z jednego linka…
• tofikWniosek z 16 czerwca przeszedł, właśnie dzwonili i od razu rozłączyli się. Mail przyszedł, że umowę przekazano do wysyłki. Mam BGŻ Optimę, wcześniej byłem klientem BNP, zgarnąłem tablet.
• ArturJak wyglada wypelnianie wniosku? Jakie dane trzeba podawac? Czy trzeba od razu wrzucac skan dowodu czy jest tylko do wgladu dla kuriera.
• ketonGeneralnie wszystkie dane z dowodu plus skan dowodu
• AndrzejCzy dowod moze miec dopisek, ze to dla banku, czy lepiej nie kombinowac? Pamietam, ze City takiego nie przyjmowal.
• ketonWniosek odrzucony (negatywna weryfikacja biznesowa), dziś dzwoniłem do nich i oczywiście rachunek zamknięty rok temu ale zostały dane w bazie przez która weryfikują nowe umowy. Pani powiedziała że wyczyści te dane i po upływie 24 godzin mam ponownie wypełnić wniosek i powinno być wszystko w porządku. Niedługo po tym telefonie przyszedł mail z PayU o blokadzie rachunku powiązanego z PayU express własnie z BGŻ który likwidowałem rok temu, wygląda na to że PayU też korzystało z tej bazy do weryfikacji. Dam znać jutro jak przebiegło ponowne złożenie wniosku
• Garfi@Garfi i jak przeszedł twój wniosek?
• dialamPodbijam pytanie #Benito:
„Gdzie zapłacić kartą za czynsz i gaz, żeby dostać zwrot 2%, „szybki Bill i moje płatności” mają kod MCC 4900 i tam płacąc nie dostaniemy zwrotu, czyż nie?”
• qwInformacyjnie. Miałem konto w BNP (zamknięte listem poleconym), mam w Optimie. Wniosek o Konto Optymalne złożony 19.06, dzisiaj, tj. 22.06 telefon potwierdzający czy ja to ja i czy składałem wniosek. Dodatkowo informacja o wysyłce umowy wraz z kartą. W poniedziałek DHL ma dostarczyć.
• UserWydaje mi sie ze jesli ktos chce zarobic na cashback takze to optymalnie nalezy 1.07 wypelnic wniosek o konto gdyz cashback wyplacany jest przez 12 miesiecy od daty OTWARCIA konta. Jesli zawnioskujemy o nie teraz to bedzie niestety tylko 11 miesiecy
• dfssSkad masz takie dane? Podaj punkt z regulaminu.
• ketonCashback naliczany jest od momentu otwarcia konta.
• cykortak przez 12 miesiecy wiec otwierjac teraz masz tylko kilka dni (bo koniec miesiaca) + 11 miesiecy
• dfssW regulaminie jest „zawrze Umowę w zakresie objętym wnioskiem w oddziale Banku/za pośrednictwem kuriera. korzysta z przyznawanej przez Bank Premii liczonej od każdej dokonanej Kartą Transakcji bezgotówkowej, którą obciążono Konto, w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, z wyłączeniem transakcji o Kodach MCC wymienionych w załączniku nr 1 do Regulaminu. ” Czyli 12 miesiecy od podpisania umowy. Ja to rozumiem tak, ze jak podpisuje 25.06.17 to cashback jest do 25.06.18, czyli dokladnie 12 miesiecy. Czyli zadne 11 miesiecy, tylko max. 13 okresow rozliczeniowych.
• ketonSam sie przkonasz
• dfssJak sie przekonam, to bede pisal reklamacje. W koncu regulamin opisuje cashback dokladnie. Nigdzie tam nie widzialem „miesiecy kalendarzowych”. A 12 miesiecy to 365 dni.
• ketonMi założyli konto. Ale w pierwszy dzień pobrali prowizję 9 zł za obsługę karty. Dzwoniłem z reklamacją – podobno nie ma pomyłki bo nie założyli mi bezpłatnego konta optymalnego (mimo że zarejestrowałem się w promocji) tylko zwykłe konto rozliczeniowe gdzie wszystko jest płatne. Bank nie widzi problemu ze swojej strony – podobno dopełnili wszystkich procedur. Konto mogę zlikwidować jak opłacę wszystkie naliczone już przez Bank prowizje. A w promocji nie uczestniczę bo nie mam konta optymalnego.
• MariuszA jakie konto bylo podane w umowie, ktora przeciez podpisywales?
• ketonUmowę na jakie konto masz? Na stronie banku jest tylko konto Optymalne i Maksymalne, w którym jest opłata za kartę 12 zł, jeśli nie ma płatności na 300zl. Zeby z góry za kartę pobierali to jakieś jaja. Pozostaje reklamacja
• BenitoReklamowałem założenie konta także w Premia dla Ciebie. Oto moja ostatnia korespondencja w tej sprawie:
Dzień Dobry,
Chyba się nie rozumiemy. Umowę z bankiem mam podpisaną na konto optymalne. Bank założył mi inne konto niezgodne z umową. A na moje reklamacje mówi że ma czas 3 miesiące i nie widzi problemu. Dodatkowo obciąża mnie prowizjami za nowo założone konto. Skorzystałem z właściwych linków, a Państwa wykręcanie się jest poniżej krytyki, podobnie jak i banku. Przypomina mi to rozmowę z androidem – spalił ci się komputer – musiałeś pomylić guzik startu, to wyłącznie Twój błąd, okradli Ci konto – miałeś
pewnie wirusa Twój błąd. Zarejestrowaliśmy Cię w naszej promocji przez co założono Ci błędne konto (bank oddzwonił po wypełnieniu waszego formularza) – Twój błąd bo nie był to ten formularz co trzeba tylko inny podstawiony przez Bank.
Po prostu zero pomocy tylko gadki szmatki….
Dnia Czwartek, 22 Czerwca 2017 12:37 Premia dla Ciebie napisał(a)
• Mariusz> Dzień dobry,
>
> My, jako organizator promocji, pobieramy od Pana dane: imię, nazwisko, numer
> telefonu oraz adres e-mail w celu wzięcia udziału w promocji oraz
> zweryfikowania w banku czy dana osoba spełniła warunki do otrzymania
> nagrody, dalej jedynie udostępniamy link do złożenia wniosku o konto, z
> którego trzeba koniecznie skorzystać.
> Po rejestracji są dwie możliwości otworzenia konta w ramach promocji:
> – Po zarejestrowaniu na stronie internetowej pojawia się podziękowanie za
> rejestrację i poniżej przycisk „Otwórz konto” za pomocą którego można złożyć
> wiosek, lub
> – w mailu potwierdzającym rejestrację znajduje się link prowadzący
> bezpośrednio do wniosku bankowego
> W obu przypadkach klient jest przekierowany bezpośrednio na wniosek bankowy
> do Konta Optymalnego i nie ma możliwości, żeby złożyć wniosek o konto inne
> niż Konto Optymalne. Warto sprawdzić na umowie, którą Pan podpisał, jakie
> konto zostało założone.
> Jeżeli założył Pan konto inne niż Konto Optymalne (które jest bezwarunkowo
> bezpłatne), to oznacza to, że złożył Pan wniosek z innego źródła (np.
> bezpośrednio ze strony banku) niż z możliwości wypisanych powyżej, ponieważ,
> tak jak napisałam wcześniej, z linków promocyjnych można złożyć wniosek
> jedynie o Konto Optymalne – innej możliwości nie ma.
> Oznacza to, że nie spełnił Pan warunku z § 2 ust. 1 pkt 4 regulaminu, czyli
> złożenie wniosku o Konto Optymalne z linka promocyjnego, do otrzymania
> nagrody.
>
> W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu.
>
> Pozdrawiamy,
> Zespół Promocji Premia dla Ciebie
>
> Tel. Kontaktowy: 22 299 11 50
Przeciez jak otwierasz konto na odleglosc to chyba tez obowiazuje prawo rezygnacji w ciagu 10 czy 14 dni. Odpowiedni druczek powinien byc tez przy umowie. Zrezygnuj i tyle.
• ketonCzy kurier przyjeżdża razem z kartą?
• KatarzynaTak jest napisane w regulaminie.
• ketonRezygnacja nic nie da, bo prowizje zostały naliczone i zdjęte z salda konta. Więc ich odbiór można dochodzić sądownie. A dzisiaj naliczyli mi kolejne za jakiś pakiet i prowadzenie konta. Napisali, że Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, a w sprawach szczególnie trudnych 30 dni.
• MariuszGónwo nie bank. Zalogowałem się na stary login, dostałem hasło startowe, no i konto otwarte, -10 zł na start tytułem: OPŁATA ZA RACHUNEK/PAKIET.
• ArturA nie podpisałem żadnej umowy!
Ale jaja. Zrobiłem dokładnie to samo. Stary login, przyszedł sms, jestem w banku. Kurier z papierami jeszcze nie dotarł, żadnej umowy na dzień dzisiejszy nie mam! BNP ostro dupy daje z systemem informatycznym.
• UserTeż masz -10zł na start?
• BenitoMasz. Żenada. Chyba w wolnej chwili na partyline bankowe zadzwonię z pytaniem o co chodzi. Dlaczego mogę się logować, skąd opłata skoro żadnej umowy z bankiem nie mam.
• UserNa infolinii dowiedziałem się, że mi uruchomili konto już 21 czerwca w pakiecie „Dobrze dobrane” i żebym poczekał na umowę, jeśli będzie na umowie Optymalne, to zmienią w trybie reklamacji. Na jutro kurier dopiero się zapowiedział z umową…
• ArturTeraz otworzyli mi kolejny rachunek o nazwie NALEŻN Z/T NZAP PROW/OPŁ/SKŁ.UBEZP i przelali na niego debet 10 zł. Przejaja.
• ArturDzisiaj mail przyszedł: „Szanowni Państwo,
• Userdziękujemy za wybranie rachunku w Banku BGŻ BNP Paribas i serdecznie witamy w gronie naszych Klientów. Państwa zaufanie jest dla nas bardzo ważne i codziennie motywuje nas do zapewniania najwyższej jakości świadczonych usług.
Uprzejmie informujemy, że już w tej chwili mogą Państwo korzystać ze swojego rachunku…”. Kuriera nie było, umowy brak. Na pytanie na partyline jak to jest, że kotno otwierają bez umowy – konto otwarte tylko technicznie w przygotowaniu na umowę, a maila dostałem z automatu.
A u mnie kurier był wczoraj. Oczywiście z umowy nie wynika jakie konto otwierasz. Jest jedynie:
• ArturPlan taryfowy: Konto Optymalne / Konto Maksymalne / Konto Premium / Bankowość Prywatna
Zgaduj zgadula, czy dosięgnie cię prowizji kula.
@user Czy Tobie też otworzyli kolejne konto i przenieśli na nie zadłużenie?
Takiego konta jeszcze nie mam, ale dopiero dzisiaj do nich dzwoniłem więc może się pojawi. Podpisałeś taką umowę? Przyjedzie kurier to będę kreślił konta, których nie zamawiałem. :D Najwyżej umowa będzie nie wiążąca i niech spadają.
• UserTo może dlatego mi drugie konto otwarli, bo przelałem tam 1 gr celem sprawdzenia, czy rzeczywiście odblokowali to konto bez zawarcia ze mną umowy. Umowę podpisałem, pocieszając się, że w planie taryfowym było wymienione Konto Optymalne na pierwszym miejscu. Ciekawy jestem, jak wygląda reklamacjownia w tym banku. Tam to musi być dopiero zapieprz.
• ArturNic do BNP jeszcze nie przelałem i będąc poprzednio ich klientem nic nie musiałem reklamować. Jest duża szansa, że teraz bez tego się nie obędzie. Zawsze można ich do KNF’u zgłosić (wbrew pozorom KNF daje radę – miałem jazdy z Getinem – wg Getinu nie mieli mojego podpisu na umowie i nie chcieli konta zamknąć ?!?!?!?! – prowadzili konto bez podpisu na umowie – KNF wysłał pismo, podpis się znalazł, konto zamknęli :D, z ING – że niby nie można na odległość konta było wypowiedzieć, a jednak się dało). BTW. UKE też daje radę z telekomami. ;)
• UserKNF poinformowałem w poniedziałek o ich praktyce. Aleee i tak wątpię, żeby się tym zainteresowali. A co do tego banku, to już wyrobiłem sobie opinię przy promocji z tabletami, gdy przyznali, że tablety w drodze wyjątku jednak dadzą klientom, ale to nie wina banku, to klienci są tępi i nie potrafią czytać regulaminu. A teraz to nawet boję się aktywować kartę, bo naliczą mi kolejne opłaty. Mało jest banków, których nie byłem klientem, ale takiego dziadostwa, jak w BNP, to jeszcze nie doświadczyłem, chociaż Getin Online też pod tym względem zapadł w pamięć.
• ArturDzisiaj konto mam na 0. Sprawdziłem jeszcze zgody marketingowe i miałem wyłączone – zgoda musi być wyrażona – warunek 2% zwrotu.
• UserTo ja się na razie nie loguję, poczekam na umowę, a może jeszcze kilka dni więcej…
• BenitoJa sobie dałem spokój z tym bankiem – półtorej tygodnia czekania na kuriera to jakaś kpina.
• giksowNie udało się im do mnie dodzwonić. Ciekawe czy będą jeszcze próbować…
• tofikWiecie może jak zmienić pin do karty w tym banku, dostałam jakiś pin z przydziału, a nie chce mi się go pamiętać, w online banking nie widzę takiej opcji
• Katarzynazmieniłem w bankomacie euronetu , bez opłaty.
• conrad_88dzieki
• Katarzynajaki kurier dostarcza umowy?
• simrishamDhl
• Benitodzięki!
• simrishamPotrzebuję dziś zrobić zakup na ponad 1250 zł. Chcę zapłacić Paribasem. Zależy mi aby to wliczyło, zaksięgowało się lipcu. Mam pytanie, jak uważacie mogę spokojnie dokonać dziś transakcji kartą i lipcowe 1250 zł moneybacku będę miała załatwione ? Czy dziś to za szybko ? Z góry dzięki za odpowiedź.
• MartaRozliczanie transakcji to minimum 2 dni, więc powinno być ok.
• ArturJutro ostatni dzień miesiąca, mało realne, żeby dzisiejsze zakupy kartą rozliczyli w czerwcu…
• BenitoO ile i oni nie zmienia podejscia tak jak TMUB (ktos na nich donosl do KNF) i beda zwracali za operaracje wykonane a nie zaksiegowane.
• ketonDziękuję wszystkim.
• MartaMnie także bank powitał saldem minus 10 zł na dodatkowym koncie. Poszła reklamacja przez infolinię. Okazało się, że w systemie zamiast Optymalnego jest konto Praktyczne wycofane z oferty banku. Ale bajzel tam mają.
• Benito„Szanowny Panie,
w odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 29.06.2017r. dziękuję za przekazane uwagi.
Informuję, że po szczegółowym przeanalizowaniu sprawy, Bank podjął decyzję o uznaniu Pana reklamacji.
Wyjaśniam, iż w związku z tym, pobrana opłata za prowadzenie rachunku w miesiącu czerwcu zostanie zwrócona na Konto Osobiste w wysokości 10,00 zł w terminie do 30 dni licząc od daty sporządzenia niniejszego pisma.
Przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i konieczność interwencji.”
• BenitoPobrali od razu, pewnie jeszcze odsetki by naliczyli jesli saldo byloby 0, a oddawac beda 30 dni. Ale dziady. Ale przynajmniej szybko odpowiedzieli.
• ketonPłatność za rachunki (MCC 4900) nie wlicza się do zwrotu.
Czy takie płatności spełnią wymóg wydania 300 pln w sierpniu?
Pozdrawiam
Michał
• xxPłatność za rachunki (MCC 4900) nie wlicza się do zwrotu.
Czy takie płatności spełnią wymóg wydania 300 pln w sierpniu?
Pozdrawiam.
Michał
• xxW tej chwili przy próbie logowania do Paribanku taki oto komunikat:
PRZERWA W DOSTĘPIE DO SYSTEMÓW BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ ORAZ MOBILNEJ (PL@NET, BIZNESPL@NET)
Szanowni Państwo,
Informujemy, że 30.06 (piątek) od godz. 22:00 do 01.07 (sobota) do godziny 22:00 bankowość internetowa i mobilna będą niedostępne ze względu na zaplanowane prace serwisowe.
No jak planowane to nie ma co się denerwować ;)
• fbps. konto miałem 02-08.2016 (promo 150zł z groupona). Zamykałem listownie. Dzisiaj dostałem umowę. Żadnych opłat w czasie logowania w dzień nie stwierdziłem.
Czy w Koncie Optymalnym, płatności zbliżeniowe są dodatkowo płatne 1 zł miesięcznie?
• eLchOpłata dotyczy naklejek zbliżeniowych, nie kart debetowych.
• ArturDzięki!
• eLch