Ostatnie wpisy na blogu niemal zdominowane są przez nowe Konto Optymalne BGŻ BNP Paribas. W ciągu ostatnich dni prześwietlone zostały różne promocje startowe do którego grona trafia kolejna. Tym razem do zgarnięcia mamy 150 zł premii na start poprzez zakup oferty na portalu groupon.
145 zł na start
Aby skorzystać z promocji należy zakupić ofertę na portalu groupon (za 5 zł), a następnie zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji przy użyciu zakupionego kuponu. Czas na zarejestrowanie się w promocji mamy do 10.07.2017 (o ile wcześniej nie zostanie sprzedane 1000 kuponów), a na podpisanie umowy o konto – do 24.07.2017.
Bank jednak zastrzega, że uczestnikami promocji mogą być jedynie nowi klienci – takie osoby, które od 12.12.2016 nie posiadały ani nie współposiadały konta osobistego BGŻ BNP Paribas.
1000 zł wpływów i 300 zł kartą
Jeśli spełniamy powyższe warunki, to do wykonania będziemy mieli „standardowe” zadanie jak na tego typu promocję: zapewnienie wpływu w wysokości min. 1000 zł (najłatwiej ze swojego konta w innym banku) oraz dokonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł. Czas na wykonanie powyższych czynności mamy od 1 do 31.08.2017.
To tyle! Organizator promocji, czyli agencja obsługująca bank, poinformuje nas o otrzymaniu nagrody do 14.09.2017. Istotne, aby zalogować się wtedy jeszcze raz na stronie promocji i podać numer swojego nowo-otwartego rachunku, na który wpłynie obiecana premia w wysokości 150 zł. Będziemy mieli na to czas do 20.09.2017. Wpływ środków na konto nastąpi do 29.09.2017.
Szczegóły w regulaminie promocji.
Darmowe konto ze zwrotami
Na koniec dodam, że o Koncie Optymalnym (m.in. opłatach i prowizjach) sporo napisałem już w majowym wpisie. Chętnych, którzy chcą skorzystać z powyższej ofert, zapraszam do prześwietlenia: darmowe Konto Optymalne w BGŻ BNP Paribas.
Komentarze
dokładnie. właśnie przyszedł mail.
• Andruschodzi o to że teraz trzeba uzupełnić dane podając nr konta po a następnie jeśli po sprawdzeniu przez organizatora promocji wszystko będzie ok (tzn spełniliśmy warunki do odbioru premii) do 14 września otrzymamy kolejnego maila z informacją o przyznaniu nagrody, która to zostanie przekazana na podany nr konta do 29 września
Organizator promocji już rozsyła maile z prośbą o podanie numeru konta na które ma przelać ewentualną nagrodę… Chyba to trochę dziwna kolejność, biorąc pod uwagę terminy podane we wpisie. Czy ktoś również dostał takiego maila, czy to jakiś fake?
• Mari#Mari
Dlatego zawsze warto przeczytać regulamin promocji, żeby nie było wątpliwości:
„3. W celu odbioru Nagrody:
• Benito1) każdy Uczestnik do dnia 01 września 2017 roku otrzyma od Organizatora na podany podczas rejestracji adres e-mail wiadomość z linkiem oraz unikalnym kodem, które posłużą do zalogowania się na stronie Organizatora, której dotyczy link;
2) każdy Laureat do dnia 20 września 2017 roku zaloguje się na stronie wskazanej w wiadomości Organizatora za pomocą swojego adresu e-mail, podanego w zgłoszeniu do Promocji oraz przesłanych uprzednio przez Organizatora linku i unikalnego kodu oraz przekaże numer rachunku Konta Osobistego, na który zostanie wypłacona Nagroda.
Manejbak własnie wpłynął.
• Arturjak jest liczony ten moneyback? za miesiąc kalendarzowy czy od jakiejś tam daty?
• AndrusTransakcje zaksięgowane w miesiącu kalendarzowym. U mnie kolejny raz moneyback zgadza się co grosza :)
• BenitoZa miesiąc kalendarzowy.
• Arturu mnie o 9,33 za mało :(
• AndrusMoże były jakieś wykluczające z moneyback kody MCC?
• BenitoU mnie także zgadza się co do grosza.
• abcW jakiej kwocie otrzymaliście zwrot za sierpień? U mnie wpadło 40 zł biorąc udział w powyższej promo.
• Bryłato dziwne bo max można wycisnąć 25zł/mies.
• AndrusNa kilku portalach napisali ostatnio, że we wrześniu pojawi się zupełnie nowa aplikacja mobilna tego banku, ma być blik i Android Pay.
• BenitoJest link z kodem. Należy się zalogować e-mailem i kodem.
• EugeniuszKonto wnioskowane w czerwcu. Podpisanie umowy i aktywowanie w lipcu. W lipcu wydano ponad 2150zł. Do końca lipca brak money backu. Przed chwilą napisałem reklamację. Ten bank to jaja jakieś.
• EugeniuszU mnie i u zony dokladnie tak samo. W lipcu w banku musialem wlaczyc MB, bo oczywiscie nie byl wlaczony.
• ketona czy masz ustawiony Moneyback w ustawieniach karty – powinna tam być pozycja Konto z Moneyback, jeśli nie, czeka Cię wizyta w oddziale i podpisanie odpowiedniego papierka promocji, dopiero wtedy zaczną naliczać Moneyback, sorry…tak wynika z własnego doświadczenia.
• KatarzynaNie miałem dopisku Moneyback, napisałem reklamację, po miesiącu dopisek się pojawił, kasę za czerwiec i lipiec oddali. Nie musiałem drałować do oddziału.
• UserDzwoniłem do nich w lipcu, nic to nie dało. Jak już mi witki opadły, to napisałem reklamację, żeby „doprowadzili ten burdel do stanu zgodnego z zawartą umową”. Konto zmienili, moneyback włączyli, jestem zadowolony z tej reklamacji ;) Tylko miesiąc czekam na ponowne naliczenie moneybacku za lipiec.
• ArturKatarzyna – post wyzej wyraznie napisalem, ze MB jest wlaczony a nic nie wplynelo za lipiec i sierpien. Reklamacja poszla.
• ketonmój post był do Eugeniusza :-)
• Katarzyna@Katarzyna
• EugeniuszNie miałem w ustawieniach karty Money Backu ale pracownica banku zapewniała mnie, że jest włączony. Wizualnie MB pojawił się dopiero jak bank przysłał nową kartę i pismo potwierdzające wariant konta. Oczywiście MB nadal brak za lipiec. Ba, nawet nie przysłali informacji o przyjęciu reklamacji. Swoją drogą ciekawe czy w tym banku jest ktoś kto umie zarządzać jakością usług? Czy jest jakaś komórka badająca stopień zadowolenia klientów?
Nawiasem mówiąc, a raczej pisząc, właściciel sklepu na moim osiedlu od września zwolnił sprzedawczynię bo, jak mówił, była niemiła do klientów i warczała na ludzi a on klientów nie ma zamiaru tracić.
@Admin Michał
Ja jakoś się przemęczę ale po zakończeniu promocji żegnam się z tym bankiem.
Admin może Ty byś powiedział kadrze zarządzającej banku na czym polega zarządzanie jakością? A może lepiej niech podpatrzą właściciela mojego sklepu osiedlowego. Zapytam jutro czy udzieli im korepetycji.
Jak tylko mogę, to przekazuje takie informacje bankom oraz agencjom, które je obsługują…
• Michał@Michał Admin
• EugeniuszDzięki za szybką reakcję. Co ja tam piszę o właścicielu osiedlaka skoro Ty Adminie możesz być dla banku wzorem. Przecież widać jak świetnie zarządzasz swoją małą firmą „naszym” LiveSmarterkiem. Odpowiedzi i interpretacje mamy prawie natychmiast nie mówiąc już o prezentacji aktualnych ofert bankowych. Tak trzymać Michale.
Czy ktoś z was dostał już informacje o otrzymaniu nagrody? Z możliwością zalogowania się na stronie i podania numeru konta?
• KonradJedli tak to z jakiego adresu e-mail?
Jak widzisz w wątku, 28 sierpnia wysłali maile, z adresu kontakt@kontonazakupy.pl
• ArturJa jeszcze nie
• EugeniuszJa tez nic nie dostalem, ale zgodnie z regulaminem maja na to czas chyba do polowy wrzesnia. Dziwne, ze niektorzy juz dostali emaila.
• keton28 sierpnia wysłali maile ale z danymi do logowania i podania numeru konta. Informacji o zdobyciu samej nagrody jeszcze w tej promocji (z Grouponem) nie było, chyba że się mylę?
• RaskZwracam Waszą uwagę, że zgodnie z regulaminem najpierw jest rozsyłany mail dotyczący uzupełnienia nr rachunku bankowego, a dopiero później pojawi się kolejny komunikat o tym, czy spełniliśmy warunki i dostaniemy nagrodę. Dlatego może warto skontaktować się z Organizatorem, bo skoro w ogóle nie otrzymaliście maila z prośbą o uzupełnienie nr rachunku, to może nie ma Was w bazie Organizatora wśród osób, które finalnie zawarły umowę w ramach tej promocji.
Ja 28 sierpnia dostałam maila o takiej wiadomości: „Szanowni Państwo,
• MariDziękujemy za udział w Promocji „Konto na zakupy”. Zgodnie z Regulaminem Promocji kolejnym etapem jest przekazanie numeru założonego przez Państwa konta w Banku BGŻ BNP Paribas, na które, w przypadku spełnienia wszystkich warunków, trafi nagroda. Informacja o zdobyciu nagrody zostanie przekazana Laureatom Promocji za pomocą wiadomości mailowej zgodnie z Regulaminem do 14 września 2017 roku. Przekazanie numeru konta jest bezpieczne. Można go dokonać wyłącznie na zabezpieczonej stronie internetowej, po dodatkowym logowaniu. W tym celu należy wejść na stronę https://kontonazakupy.pl/ i zalogować się za pośrednictwem Państwa adresu e-mail”
Może być w spamie ten email, tytuł emaila „Konto na zakupy”
• BenitoNie ma, na 2 kontach.
• ketonA wyciągi z rachunku dochodzą na tego emaila?
• BenitoNie dostaje zadnych wyciagow. Ale za to dzwonia z banki z „super” ofertami :)
• ketonTo dziwne, bo u mnie odwrotnie, dostaje wyciągi z konta na emaila, i nikt nie dzwoni z banku z ofertami. Wygląda jakby tego emaila bank nie miał… Takie emaila mogą tez blokować filtry antyspamowe w pakietach antywirusowych lub w programach pocztowych, ale to ostateczność.
• BenitoZadnych filtrow nie mam, wszystko dochodzi. Dzisiaj bede dzwonil do organizatora, choc to bezcelowe, bo to bank zapewne zawinil i nie przekazal informacji i zgodach dalej. Co ciekawe w panelu ustawien mam odpowiednie zgody juz od dawna, adres email tez jest wpisany, ale bank to ignoruje. Czyli czeka mnie tez telefon do banku, bo jak widac wizyta w oddziale w lipcu spowodowala tylko pojawienie sie wpisu o MB, ale juz zwrotu nie ma. Reklamacja tez juz poszla kilka dni temu. Czuje, ze reklamacje czesto beda wysylane :(
• ketonNa dole tej strony promocyjnej jest podany email i nr telefonu, najlepiej u źródła się dowiedzieć https://kontonazakupy.pl/
• BenitoW tej promocji było pole minowe ze zgodami. Z tego co pamiętam, napisane było, że należy zaznaczyć pierwsze dwie zgody. I pierwsze dwie zgody były zaznaczone gwiazdką jako obowiązkowe. Z tym że numeracja zgód zaczynała się od drugiej, więc trzeba było zaznaczyć dwie z gwiazdką i trzecią, numerowaną jako 2.
• ArturPodejrzewam, że ci co nie dostali maila, zaznaczyli tylko zgody z gwiazdką. Jeśli ktoś by miał screena ze zgodami mógłby wrzucić. To by wiele wyjaśniło :)
Być może, dlatego najlepiej zawsze zaznaczać wszystkie zgody, a potem najwyżej ignorować telefony…
• KatarzynaJa zaznaczyłam zgody, zaczęłam korzystać z konta, ale później coś mnie tknęło i zadzwoniłam na infolinię. Konsultant stwierdził, że brakuje odpowiednich zgód, więc przeczytał swoje formułki i zaznaczył zgody. Jeśli nie dostanę maila to reklamuję sprawę. Mam zapisane nazwisko konsultanta i datę rozmowy. Mam nadzieję, że wystarczy…
• EvelaMaila nie dostaniesz, bo pewnie tym razem cos agencja sknocila. Ja nie otrzymalem, bo podobno „byl blad w adresie email”. Tymczasem w czerwcu emaila po zalozeniu konta otrzymalem od nich z tego samego adresu bez zadnych problemow. Napisz do nich i podaj jeszcze raz swoj email i popros zeby ponownie wyslali.
• ketonEwentualnie to bank przekazuje emaile do agencji (mimo, ze oni je juz mieli) i tutaj cos sknocili.
• ketonWłaśnie przyszedł mail o przyznaniu nagrody :)
• ardy2Są gratulacje.
• UserDziękujemy za udział w promocji „Konto na zakupy”.
• MichałPragniemy poinformować Państwa o zdobyciu nagrody, gratulujemy!
Nagroda w wysokości 150 zł zostanie przekazana przelewem do 29 września 2017 roku.
Też mam e-mail o nagrodzie ?
• Benitoteż jest
• AndrusPotwierdzam także
• abcA otrzymaliście maila z linkiem i kodem unikatowym? Powinien przyjść do 01.09.2017 a bez tego nie da się zalogować na stronie promocji i uzupełnić danych. Ja dostałem maila o przyznaniu nagrody, ale maila z linkiem już nie….
• jano28 sierpnia wysyłali tego emaila z kodem, sprawdź w spamie. ?
• Benitonie mam, pusto…
• janoZglos sie do posrednika. U mnie tez emaila nie bylo, ale na prosbe (a w zasadzie 2) wyslali jeszcze raz. Wypelnilem strone, ale teraz emaila z info o wygranej tez nie dostalem :( Cos maja sknocone.
• ketonTakże dostałam.
• Beata2Czy transakcje w żabk.macie zaliczają się do obrotu kartą i pozwalają na uzyskanie premii?
• KonradCzlowieku, dajze juz spokoj. Kolejny watek zasmiecasz,
• ketonCześć,
• Tommmmmmmnie dostałem maila z potw otrzymania nagrody – płatność w sierpniu zrobiona w żabce co nie było wykluczone w regulaminie promocji 150 zł (wiem, ze do moneyback sie nie wlicza).
Reklamowac to w banku ? Co moze być przyczyną?
Dostajesz jakieś emaile z tego banku, wyciągi z konta co miesiąc? W spamie nie ma nic od nich?
• BenitoReklamuj, bo za tydzień w piątek wypłata $.
A może wcześniej wyplata bedzie? :) Reklamować to chyba w firmie organizującej promo…
• abcDostalem wyciągi oraz maila z prośbą o uzupełnienie danych do przelewu – uzupełniłem.
• TommmmmmmWyślij maila na adres: kontakt@kontonazakupy.pl
• EvelaU mnie był problem z mailem, w którym był link do uzupełnienia danych. Pomogło
Dostal juz ktos te 150 zl ? Znow pewnie czekaja na koniec miesiaca, przewidywalny bANK ;)
• KubusieqSpokojnie, kasa będzie po południu.
• BenitoWpadlo 150 :)
• KubusieqMa ktoś jakieś praktyczne doswiadczenie , jak zapłacę dziś czy jutro kartą to zalicza do transakcji za wrzesień czy za październik ? Wskazane byłoby , żeby zaliczyli już do października. Jak to w bnp jest , data transakcji czy księgowania? xyz
• prawdziwy-xyzDzisiaj jak zapłacisz, to na pewno nie zaksięgują tego we wrześniu. W tym banku liczy się data księgowania.
• BenitoJest premia 150?
• BenitoJest potwierdzam
• abcu mnie też jest
• Andrusjest x2
• ketonu mnie też : )
• KaranbaOrientujecie się może do kogo pisać reklamację, premia jeszcze nie przelana, a nr konta do przelewu był podawany? Pisać do banku czy do groupona?
• j23Jest 150 ale reklamacja ws zwrotu za lipiec jeszcze nie rozpatrzona.
• Beata2U mnie tez reklamacje ciagle wisza
• ketonNowi klienci aż przebierają w miejscu nogami , bo nie mogą się doczekać. Nie widać na horyzoncie nowej edycji z Grouponem ? xyz
• prawdziwy-xyzmoże będzie ale po co i tak kasy z poprzedniej nie ma
• Michałnie ten wątek to miało być do IdeaBank
• MichałJest moneyback za wrzesień
• BenitoDzięki za info. Godzinę temu jeszcze nie było , bo rozpedzilem się z zakupami i parę groszy brakowało , to bym od razu wydał. Nawet się zgadza i robi się najlepszy bank pod słońcem ostatnimi czasy i tak powinno być w każdym banku. xyz
• prawdziwy-xyzNalepszy zalezy jak dla kogo :) U mnie od zalozenia konta zadnych zwrotow, a reklamacje wisza.
• keton>>>robi się najlepszy bank pod słońcem ostatnimi czasy i tak powinno być w każdym banku
Ja się muszę zgodzić z prawdziwym-xyz w 100 %.
Ps.
• Bogdanketon – nie martw się, zwrócą Ci o ile miałeś dobre MCC oczywiście.
Tak zgadza się…tylko szkoda że Poczta Polska się nie łapie… wysyłasz listy a mcc jak przekazy pieniężne heh…
• abcNieco zmodyfikowana promocja z groupona za otwarcie konta w Paribas: https://www.groupon.pl/deals/bank-bgz-bnp-paribas-s-a-12
• MariNa Grouponie pojawiła się nieco zmodyfikowana promocja za otwarcie konta w Paribas – 150 na start i 300 zwrot za transakcje mobilne.
• MariDzięki za info. Jest tylko problem z tą 3 przed 6 w ilości miesięcy. Jakiegoś nowego pisarza regulaminów tam zatrudnił i ? xyz
• prawdziwy-xyzWpadl ostatni money back – umowa podpisana pod koniec 06.17, czyli bank wywiazal sie z umowy wbrew temu co niektorzy pisali – zwroty byly przez 12 miesiecy = 365 dni od podpisania umowy.
• keton