150 zł za założenie darmowego konta internetowego Citi Priority i zwrot za przelewy walutowe

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji darmowego konta internetowego Citi Priority. Do zgarnięcia mamy 150 zł oraz ewentualny zwrot prowizji za przewalutowanie przelewów walutowych.

150 zł premii i zwrot prowizji za wymianę walut na koncie Citi Priority od Citibanku

Do 150 zł zwrotu z kontem internetowym Citi Priority

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą ani nie będącą pełnomocnikiem do żadnego produktu Citibanku od 1.01.2017.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o promocyjne konto przez dedykowaną stronę promocji. Mamy na to czas do 5.03.2019.

Podczas zawierania umowy konieczne będzie wyrażenie zgód na:

  • przesyłanie i  prezentowanie przez bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego, środkami komunikacji elektronicznej oraz
  • telefoniczne przekazywanie i prezentowanie informacji handlowych.

Przypominam, że po zgarnięciu nagród zgody można cofnąć.

Co dalej? Same warunki promocji są bardzo proste. Bank zapłaci nam 30 zł miesięcznie za zapewnienie wpływu na konto w wysokości min. 2000 zł z tytułu „wynagrodzenia” Pojęcie „wynagrodzenia” nie jest w żaden sposób zdefiniowane. Regulamin zastrzega tylko, że wpływ ten nie może pochodzić z rachunku w Citibanku dla klientów indywidualnych.

I to tyle! Premia będzie wypłacana za spełnienie warunków w pierwszych 5 pełnych miesiącach następujących po miesiącu podpisania umowy o konto. Przykładowo podpisując umowę w styczniu warunki powinniśmy spełniać w lutym, marcu, kwietniu, maju i czerwcu. Wypłata nastąpi do końca kolejnego miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Łącznie możemy więc zyskać do 150 zł.

Zwrot prowizji za transakcje walutowe

Oprócz standardowej premii na start bank chce przyciągnąć do siebie również osoby, które wykonują przelewy walutowe (np. frankowiczów). Zakładając konto w niniejszej promocji możemy otrzymać zwrot wartości kosztów przewalutowania od pierwszego przelewu walutowego w danym miesiącu (do kwoty 20 000 zł). W przypadku franków bank odda nam 0,8% wartości transakcji (lub 3% w niedziele i święta) oraz 4% za przelewy w innych walutach. Innymi słowy przelewy wykonamy w okolicach kursu średniego :)

Zwrot otrzymamy za 12 pierwszych miesięcy kalendarzowych, wypłacony w kolejnym miesiącu, o ile na konto będzie wpływać przelew z tytułu wynagrodzenia. Szczegóły promocji w regulaminie.

Konto internetowe Citi Priority za 0 zł

Na koniec przypomnę, że biorąc udział w powyższej promocji otwieramy nie „zwykłe” konto Citi Priority, a konto w wersji „internetowej”. Oznacza to, że gwarantujemy sobie bezpłatne prowadzenie konta bez żadnych dodatkowych warunków – na zawsze! W zamian jednak zgadzamy się na inne warunki za czynności, których pewnie i tak nie wykonujemy, czyli:

  • 6 zł opłaty miesięcznej za bankowość telefoniczną CitiPhone – wystarczy nie korzystać z tej usługi i wszystko będzie za darmo
  • 20 zł za zlecenie przelewu (wewnętrznego, zewnętrznego, walutowego) u doradcy via CitiPhone lub w oddziale – wystarczy przelewać środki przez internet i opłat nie będzie
  • 10 zł za przelewy Express Elixir (przy czym pierwsze 3 polecenia przelewu miesięcznie są darmowe)
  • 20 zł za wpłatę i wypłatę gotówki w oddziale – wystarczy więc nie korzystać z tej opcji

Generalnie konto internetowe Citi Priority działa na prostej zasadzie: damy ci konto i kartę za darmo, ale za niektóre operacje poza kanałami internetowymi musisz zapłacić. Oczywiście wystarczy z nich nie korzystać, a opłat nie będzie.

Posiadanie karty debetowej jest darmowe, tak samo jak wypłaty z bankomatów.

Nie przegap!

Komentarze

  • „Żadnego produktu” to znaczy karty kredytowej też?
    Co za czasy… Jeszcze nie tak dawno kilka setek dawali (i to bez wykluczenia karty kredytowej). Dziękuję, postoję.

    iks Odpowiedz
    • Niestety tym razem tak. Ale miejmy nadzieję, że się to zmieni – przykładowo ostatnio w promocji karty kredytowej z Biedronką dali identyczny zapis (ale jeszcze dłuższa karencja), a tymczasem w promocji ze smartfonem już nie – wystarczy nie posiadać kredytówki (konto jest OK). Także widać, że ostatnio co promocja, to inne zasady.

      Michał
    • Czyli biorę to a jutro kredytową i bez problemu?

      Nikt
  • Co ciekawe ja miałem KK i konto Citi Priority i potrzebowałem na szybko zamknąć obie usługi. KK zamknęli mi w 4 dni, a konto 30 dniowy okres. Koleś zadzwonił i zaproponował mi żebym nie zamykał konta tylko zmieni mi w to konto internetowe i dostanę ten hajsik – 150 łącznie przez 5 miesięcy.

    Addonix Odpowiedz
    • Mam podobnie tylko, że KK też zostawiłem za 100 zł zwrotu za wydanie 1000 zł. W tym miesiącu powinien być pierwszy zwrot, jak będzie zobaczymy.

      Ciekawski
    • No ja już jeden zwrot dostałem i teraz jak zamykałem znowu proponował, ale i tak musiałem zamknąć bo pod hipoteke by się pewnie czepiali i obniżyli by zdolność, więc na szybko musiałem zamykać.

      Addonix
  • Mam KK w Citi. Czy mogę polecić żonie to konto i coś z tego mieć ?

    luic Odpowiedz
  • Kabaret, brak premii a Ci dalej swoje promocję, co prawda ich promocje zawsze były wypłacane terminowo a sam już ok1000zl mi dali. Do tego jeszcze oferta na. Zamknięcie kk 10% cash back przy 2000zl czyli 200zl :) ale widzę że nikomu niyre wyplacili ani za wpływy ani za polecenie 100zl

    Hubert Odpowiedz
    • Dali Ci do kwoty 2000 zł cashback? U mnie do kwoty 1000 max dał

      Addonix
    • Tak generalnie byłem nastawiony na zamknięcie ROR i KK i proponowali mi te 10% więc powiedziałem ok ale zamykam ROR a KK zostawiam, wtedy mi zaproponowali żebym ROR zostawił i dadzą mi 200zl. Wtedy powiedziałem że ROR ma warunek wpływu 5000zl to mi pani powiedziała że jeśli nie będę robił żadnych trnaksacvji i będę miał saldo 0zl na Ror to njelicza mi żadnej opłaty i rzeczywiście tak się stało, a wypłata 200zl do 15lutego. Ma być, wtedy zobaczymy czy coś jeszcze zaproponują. Jak chciałem pół roku temu zamknąć Ror to Dali mi cashback 6% do 50zl.

      Hubert
  • Jak wygląda podpisanie umowy? Kurierów nie lubię.

    Artur4Life Odpowiedz
  • Rozumiem, że wpływ wysokości 2000 zł można od razu przelać z powrotem z tego konta i będzie to traktowane jako wpływ?

    Maciek Odpowiedz
  • Jak rozumiem posiadanie kredytu gotówkowego w Citi wyklucza z tej oferty?

    piotrekd1987 Odpowiedz
  • Citi, dziękuję :-) Jest premia.

    PyramidHead Odpowiedz
  • Sprawdźcie teraz, bo ja logowałam się ok 18 i jeszcze nie było a teraz się pojawiło.

    majaa Odpowiedz
  • Moi drodzy, w sprawie premii do poprzedniej promocji proszę pisać w komentarzach do…. poprzedniej promocji – aby był porządek :)
    Tu link: https://livesmarter.pl/150-zl-premii-citi-priority-zwrot-za-przelewy-walutowe/

    Michał Odpowiedz
  • Jak najprościej zamknąć konto? W grę wchodzi tylko wizyta w oddziale?

    Jaro Odpowiedz
    • Wypowiedzenie można złożyć:

      telefonicznie, czyli przez CitiPhone
      przez internet, czyli logując się do Citibank Online, gdzie klikamy Kontakt z bankiem → Zapytaj/Złóż zlecenie → Rachunki osobiste
      listownie,
      osobiście.

      Tomek201
  • Dostaliście jakieś potwierdzenie na maila po wypełnieniu formularza?

    borkowicz Odpowiedz
  • Czy trzeba wnioskować o kartę debetową do konta w celu skorzystania z promocji? Takiej informacji nie widzę, a skoro bezwarunkowo bezpłatne to zbędny plastik

    maciusss Odpowiedz
  • Czy ktoś spotkał się z jakąś reakcją na złożony wniosek?

    borkowicz Odpowiedz
  • wniosek poszedł w piątek i żadnej reakcji, żadnego telefonu. To już drugi wniosek z Citi całkowicie olany przez ten Bank

    luic Odpowiedz
  • Kontakt z banku- konieczny przelew od pracodawcy.

    Andrzej Odpowiedz
  • Wniosek złożony

    Andrzej Odpowiedz
    • Wniosek złożony 17stycznia(czwartek)

      Dziś tel. na infolinię 19009 i info po podaniu peselu „taki wniosek nie został u nas zarejestrowany” Sugestia by złożyć wniosek ponownie
      Dowiedziałem się także że po wysłaniu wniosku powinna przyjść na meila informacja z potwierdzeniem.
      Mam duże wątpliwości czy aby na pewno bank jest zainteresowany by otwierać u nich to konto, zwłaszcza czytając komentarze pod poprzednią edycją tej promocji

      Andrzej
    • Był poślizg z wypłatą premii, ale przeprosili i wypłacili.

      PyramidHead
    • Ok, tylko jak otworzyć to konto skoro bank „nie widzi” złożonego wniosku?

      Andrzej
    • @Andrzej
      U mnie, w poprzedniej edycji, to było tak:
      – wniosek przez internet i potwierdzenie tylko na stronie
      – po kilku dniach ROBOCZYCH (Citi: do 5 dni lub w wyjątkowych przypadkach dłużej) telefon z Citi

      PyramidHead
    • @PyramidHead

      Dzięki za info, czyli cierpliwie czekam
      A umowę podpisałaś przez kuriera?
      I czy faktycznie przelew z innego mojego konta z tyt.”wynagrodzenie ” załatwia sprawę?
      Pozdro.

      Andrzej
    • @Andrzej
      Kurier? Nie pamiętam. U mnie to nie był pierwszy produkt i procedura mogła być uproszczona. Przy pierwszym produkcie był kurier.
      ;-)

      PyramidHead
  • Czy otwarcie konta za pomocą przelewu jest możliwe? W końcu to konto internetowe więc powinni taką opcję umożliwić…

    Joanna Odpowiedz
  • „będzie otrzymywał w danym miesiącu kalendarzowym na Konto przynajmniej
    jedną wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości minimum 2000 PLN miesięcznie” – rozumiem, że zwykły przelew tytułem wynagrodzenia powinien wystarczyć?

    Agzzz Odpowiedz
  • Podpisanie umowy tylko przez kuriera czy można w oddziale?

    Aleksy Odpowiedz
  • Czy wie ktoś czy wraz z tym kontem otwierają jakiś rachunek oszczędnościowy, tak jak na przykład w Millennium? Bo po przeczytaniu tabeli opłat to widzę że za samo prowadzenie takiego konta oszczednosciowego życzą sobie z 10 pln.

    Robi Odpowiedz
  • Czy wie ktoś czy wraz z tym kontem otwierają jakiś rachunek oszczędnościowy, tak jak na przykład w Millennium? Bo po przeczytaniu tabeli opłat to widzę że za samo prowadzenie takiego rachunku oszczednosciowego życzą sobie z 10 PLN.

    Robi Odpowiedz
  • czy promocja już się skończyła? klikam przejdź do strony promocji, ale nowe okno się pokazuje na ułamek sekundy i od razu zamyka

    Adr Odpowiedz
  • formularz wysłałem 23.01. i do tej pory nikt się ze mną nie kontaktował w sprawie weryfikacji, czekają do końca z tym kontaktem….

    Maciek Odpowiedz
  • Citi zabrało mi dziś z konta 50 zł:
    „Informujemy, że dnia 06.07.2018 r. na Twoim koncie została błędnie zaksięgowana nagroda w promocji „Do 400 zł premii z kontem Citi Priority”. Tytuł otrzymanego przelewu brzmiał „Premia z kontem Citi Priority”.”
    Czy to normalne działanie? Łącznie dostałam 250 zł premii.

    Marlena Odpowiedz
  • Absolutnie nie polecam promocji 150 zł za otwarcie konta citi priority. To nie jest na moje nerwy. Oto moja historia.
    Początek stycznia złożony wniosek o konto.
    11 stycznia (piątek) podpisana umowa o konto z kurierem. Kurier dostarczył umowę do banku 14 stycznia 2019.
    17 stycznia próba zasilenia konta – niestety trwa proces otwierania rachunku w procesie kurierskim.
    Złożyłem reklamację poprzez kontakt na stronie, że nadal nie mam aktywnego konta.
    Odpowiedź z 23 stycznia 2019 r, że trwa proces otwierania rachunku w procesie kurierskim.
    21 stycznia telefonicznie zgłosiłem reklamację, że po tygodniu otrzymałem kartę do konta, login, ale konto nie działa. Obiecano mi zajęcie się sprawą, bo faktycznie coś długo. Miła Pani obiecała, że osoba kompetentna oddzwoni do mnie. Oczywiście od 21 stycznia nikt nie zadzwonił, ani nie odpisał na kolejna reklamację. Sam dotarłem do kuriera, który przysięga, że przesyłkę dostarczył do banku. Mamy 31 stycznia, zero kontaktu i bank twierdzi, że nie otrzymał umowy i ksera dowodu. Może ma ktoś jakiś pomysł jak to rozwiązać ? Pozdrawiam.

    Rafał Odpowiedz
    • Twój problem nie ma związku z promocją tylko z samym Citi i ogólnie z zawieraniem umowy poprzez kuriera. Jak już się komuś udało, to premie wpadają.

      Jeśli Ci zależy na 150 zł, to czekaj cierpliwie i co jakiś czas pytaj o postępy w Twojej sprawie.

      PyramidHead
  • Jutro idzie reklamacja, brak premii za grudzień. Już się cieszę na korespondencję :(

    Ciekawski Odpowiedz
    • Premia za grudzień ostatecznie dotarła? jak z premią styczniową?

      Dla mnie styczeń był pierwszym miesiącem i niestety nadal bez premii..

      25
    • Po złożeniu reklamacji premia za grudzień dotarła, jednakże do dnia dzisiejszego brak premii za styczeń. Z uwagi na fakt, że mają czas do końca następnego miesiąca, tj. do jutra wstrzymam się do piątku i leci kolejna reklamacja.

      W tej nowej od razu prześlę potwierdzenie warunków za luty :)

      Ciekawski
    • Dziś nie czekałem i puściłem reklamacje za premię za styczeń. Wspominałem, że miesiąc wcześniej był też ten sam problem i dodałem żartobliwie, iż za miesiąc pewnie pójdzie kolejna tym razem za luty.

      Teraz patrzę obie premie na koncie, czyli lutowa także – mega pozytywne zaskoczenie :)

      Ciekawski
  • Dzięki PyramidHead za odpowiedź. Czas gra na moją niekorzyść, bo wynagrodzenie już musiało iść na inne konto, bo tego nie mogę zasilić, więc nie będę mógł spełniać warunków promo. Najciekawsze jest to, że mam potwierdzenie z Citi, że kartę do konta wysyłają po weryfikacji dokumentów. To na jakiej podstawie dostałem kartę, dostęp do konta skoro twierdzą, że nie maja moich dokumentów. Wiesz boje się, że moje dane trafiły w niepowołane ręce, a z tego mogą być duuuże problemy.

    Rafał Odpowiedz
    • @Rafał,
      Mam to samo, kurier był we wtorek dokumenty podpisane, karta przyszła wczoraj, zarejestrowałem się do Citibank Online. Po zalogowaniu widzę konto, ale nie dostałem smsa czy meila że KONTO ZOSTAŁO AKTYWOWANE.
      Dzwonie więc do nich i info „że konto jest zablokowane i trochę to dziwne”. Miła pani mówi że napisze meila do odpowiedniego działu i ewentualnie oddzwoni co i jak.

      Pytanie do mających to konto od dawna (PyramidHead), zakładając że wszystko się wyjaśni, to do celów promocji ważny jest moment aktywowania konta?
      Czyli jeżeli to nastąpi w lutym(bo chyba nie styczeń) to pierwszy miesiąc gdzie ma wpłynąć „wynagrodzenie” to będzie marzec, tak?

      Andrzej
    • @Andrzej
      W panelu jest data otwarcia. Pytanie, czy jest to data założenia przez City czy data aktywowania?

      W Twojej sytuacji zacząłbym spełniać warunek od razu. Premia w marcu lub jej brak pokaże, który miesiąc był pierwszy.

      PyramidHead
    • @PyramidHead
      Przelałem testowo 3zł na konto ale nie zostało zaksięgowane, co ciekawe kasa nie wróciła na rachunek wyjściowy. Czyli póki co warunku nie spełnie. Strach przelewać większą kase
      Piszesz że date otwarcia sprawdze w panelu, po zalogowaniu nigdzie nie widzę takiej możliwości, pewnie nie wszystko jest dostępne. Konto widmo

      @Rafał
      Reklamacje piszesz z CitiOnline po zalogowaniu?
      Albo są zalani wnioskami albo totalnie to olewają.

      Andrzej
    • @Andrzej
      Konta osobiste > Konto osobiste Citi Priority > Zarządzaj ustawieniami > Data otwarcia

      PyramidHead
    • Dzięki PyramidHead
      Konto mam otwarte 24stycznia, niestety dalej nieaktywne;(
      Czyli pierwszy miesiąc dla mnie to luty

      Andrzej
  • Napisz koniecznie kiedy Ci aktywują konto, będę śledził wpisy, bo ja czekam od 11 stycznia, pomimo zapewnień, że oddzwonią – CISZA. Wczoraj złożyłem kolejną reklamację, na razie cisza.

    Rafał Odpowiedz
    • @ Rafał

      Mam konto aktywowane z datą 4luty 2019r.

      Wcześniej niemal równolegle złożyłem reklamację z CitiOnline(odpisali wczoraj informując że konto jest „odblokowane”), zadzwoniłem do konsultantki która wcześniej weryfikowała moje dane i jeszcze dzwoniłem na 19009. Może taki potrójny atak pomógł

      Dziś wysyłam do nich „wynagrodzenie”
      Pozdrawiam

      Andrzej
  • Tak, reklamacje piszę z CitiOnline po zalogowaniu, a kolejną po zweryfikowaniu mnie złożyłem telefonicznie. Zanim ją złożyłem wypytałem się ile trwa otwarcie konta citi priority: odpowiedź – około kilku dni. Ale najciekawsze powiedział, że kartę do konta wysyłają po otrzymaniu dokumentów w tym ksera dowodu osobistego, ja ją otrzymałem po około tygodniu, więc nie potrafił powiedzieć, czemu konta nie można zasilić.
    Na reklamację z 21 stycznia zero odzewu (to już dwa tygodnie).

    Rafał Odpowiedz
  • Ponad dwa tygodnie od uzupełnienia formularza i brak kontaktu. Ktoś tak miał?

    Lord Klops Odpowiedz
  • U mnie 2 tygodnie pojutrze mina…. 3 dzień jedzie kurier i dojechać nie może

    Maciek Odpowiedz
  • Do mnie za to dzwonili po kilku godzinach, niestety nie mogłem odebrać, a oddzwaniając już echo :/

    maciekb94 Odpowiedz
  • @ Maciek
    Piszesz 3 dzień jedzie kurier i dojechać nie może, a mój od 11 lutego wrócić nie może z dokumentami ;-) nie wiem, czy śmiać się czy płakać.

    Rafał Odpowiedz
    • @Rafał
      Wyjaśniła Ci się w końcu sytuacja? Ja ostatnio przerabiam to samo. Według systemu konto otwarte 26 lutego, po około tygodniu przyszła karta ale przelewy nie dochodzą. Po około dwóch dniach wracają na konto, z którego je puściłem. Na reklamację brak odpowiedzi. Zostały 2 tygodnie marca, a ja nie mam jak spełnić warunków promocji.

      drudar
    • @drudar
      Masz dostęp do Citibank Online? Tam nie ma informacji, czy konto jest aktywne?

      PyramidHead
    • Dostęp mam. Widzę kiedy zostało otwarte, aktywowałem nawet kartę. Ale czy jest ono aktywne to nigdzie nie widzę takiej informacji.

      drudar
  • Przepraszam od 11 stycznia oczywiście.

    Rafał Odpowiedz
  • Rzeczywiście jest to szemrane, co to za firma kuerierska, o której niewielu słyszało. Próbowałem się dodzwonić, ale lipa na razie, 2 tygodnie i 2 dni od złożenia wniosku mija…

    Maciek Odpowiedz
    • zaprzyjaźniona firma kurierska

      majaa
    • Jest, to firma, która prawdopodobnie zajmuje się wyłącznie przesyłkami CITI, ciekawa sprawa, aż tyle jest tych przesyłek?

      abc
  • Po moim telefonie, skontaktował się ze mną kurier i dostarczył umowę wczoraj, tłumacząc się, że mają opóźnienie do 2 tygodni…. Pewnie za kolejny tydzień albo dwa umowa wróci do banku, słabo to widzę, więc gdybym wiedział to bym się w coś takiego nie ładował.

    Maciek Odpowiedz
  • Czy podpisując umowę dostarczoną kurierem otrzymał ktoś z Was jakiś regulamin promocji czy coś takiego co wskazywało by na to, że Założyliście konto internetowe, bo u mnie nic na ten temat nie pisze tylko tyle, że założyłem konto osobiste Citi Priority – nic nie ma na temat tego że jest to konto internetowe z promocji…

    Robi Odpowiedz
  • Czy wiadomo którego dnia wypłacają nagrody ? Czy ktoś już dostał w marcu za wynagrodzenie w lutym ?

    luic Odpowiedz
  • W prześwietleniu NAJNOWSZEJ edycji tej promocji(z marca) Admin-Michał pisze tak:

    „Same warunki promocji są relatywnie proste. Bank zapłaci nam 30 zł miesięcznie za zapewnienie wpływu na konto w wysokości min. 2000 zł z tytułu wynagrodzenia (tzn. za umowę o pracę, emerytury lub renty przekazywany przez pracodawcę/organ emerytalno-rentowy). Dodam, że od początku roku Citi faktycznie weryfikuje przelewy, więc musi to być raczej faktyczny wpływ tego typu.”

    Czyli jeżeli do końca marca nie wpłynie 30zł to nawet nie ma już co składać reklamacji?
    Dodam że robię przelewy z innego konta(nie jest to prawdziwe wynagrodzenie)

    Chyba że jest tak, że w aktualnej marcowej edycji promocji zmienili odpowiednio zapisy w regulaminie?

    Andrzej Odpowiedz
    • Ja korzystam z oferty przedświątecznej i za „wynagrodzenie” z innego mojego konta dostałem już 2 razy po 30 zł.

      Angulo
    • Bank zmienił zapisy w regulaminie. W poprzedniej promocji tej z początku roku było
      10. Wpłata, o której mowa w pkt 9 oraz pkt 19 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualny

      w nowej edycji jest:
      Wpłata, o której mowa w pkt 9 oraz pkt 19 lit. a):
      a) nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych,
      b) nie może pochodzić z konta Uczestnika prowadzonego w innym banku,
      c) nie może pochodzić z wpłaty własnej w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku.
      Więc jeżeli korzystałeś z pierwszej promocji i nie dostaniesz bonusu jak najbardziej reklamuj.

      Andrzej
  • Mi właśnie Citi odpisało na reklamację, że nie wypłacili premii bo nie dokonałam min. 1 tranzakcji kartą w miesiącu. Przejrzałam post jeszcze raz i nic o tym nie ma, czytam regulamin też nie ma. W tej sytuacji odpisałam im załączając regulamin, że proszę o wskazanie mi takie zapisu w regulaminie. Meliście podobne przypadki?

    Kamila Odpowiedz
    • Taki warunek był w poprzedniej edycji promocji.

      pytanie
    • Dzięki za informację. Ja brałam udział właśnie w tej obowiązującej od 3 stycznia 2019 r. do 5 marca 2019 r. Najwyraźniej coś im się popierniczyło. Pozdrawiam!

      Kamila
  • Powinna wpaść 1 premia. I co ? Zaczynamy od reklamacji ? ktoś coś ?

    luic Odpowiedz
  • Dzisiaj ostatni dzień roboczy w miesiącu, premii brak. W poniedziałek trzeba będzie składać reklamację.

    Przemek4321 Odpowiedz
  • U mnie też brak premii w marcu. Edycja poprzednia, bez „poprawionego” punktu o Wynagrodzeniu. Reklamacja pójdzie wieczorem.

    Pascal Odpowiedz
    • Podrzuci ktoś gotowy tekst reklamacji odnośnie braku premii za wynagrodzenie

      Andrzej
    • A proszę:
      Zgodnie z Regulaminem oferty „Konto internetowe Citi Priority z premią walutową
      i zwrotem 150 zł za zakupy” obowiązującej w dniach 5 października 2018 r. do 31 grudnia 2018 r., spełniłem warunki zawarte w pkt. 4 Regulaminu otwierając Konto Osobiste typu Citi Priority w okresie obowiązywania oferty oraz:
      – zgodnie z pkt. 9 a) Regulaminu, xx.02.2019 otrzymałem wpłatę z tytułu wynagrodzenia w wysokości xxxx PLN spełniającą warunki zawarte w pkt. 10, tj. niepochodzącą z rachunku prowadzonego przez Bank wymieniony w pkt. 1 Regulaminu
      – zgodnie z pkt. 9 b) Regulaminu, xx.02.2019 wykonałem transakcję bezgotówkową
      Mimo spełnienia powyższych warunków, nie zostałem powiadomiony przez Bank o spełnieniu warunków przyznania Nagrody pieniężnej w sposób oraz w terminie opisanym w pkt. 17 Regulaminu. Nie otrzymałem również wymienionej w pkt. 9 Regulaminu Nagrody pieniężnej, która w myśl pkt. 14 Regulaminu winna być przekazana przez Bank na Konto Uczestnika nie później niż do 29.03.2019.
      W związku z powyższym oczekuję niezwłocznego przekazania Nagrody pieniężnej za luty 2019 w wysokości 30 zł.

      P.S. W formularzu jest 1000 znaków, więc może być potrzeba przycięcia. A nagroda przyszła wczoraj :)

      Pascal
    • @ Pascal

      Wlk. dzięki;))

      Premia wpłynęła(za luty) pewnie jak większości tutaj 2kwietnia, więc jeszcze tak 4razy i nie będzie potrzeby reklamacji

      Andrzej
  • Wpadła premia za luty :)

    Gaja Odpowiedz
  • U mnie też. 1 składałem reklamację i 2 premia wypłacona. Nie wiem czy bank miał opóźnienie czy po prostu reklamacja była skuteczna:-)

    Przemysław4321 Odpowiedz
    • U mnie to samo – reklamacja rozpatrzona tak szybko, że zaczęłam się zastanawiać na ile to błąd a na ile celowe działanie – nie każdy pamięta o tym by upomniec się o premie, nie każdemu też się chce.

      Agzzz
  • Nie wypłacili mi premii i odrzucili reklamację. „Wpływy, które zostały zaksięgowane na Pana koncie w lutym, marcu oraz kwietniu 2019 r. nie spełniają ww. warunku, tzn. nie były to przelewy z tytułu wynagrodzenia. Dlatego nagroda nie została wypłacona”.

    Prowadzę własną działalność i wpływy to były przelewy z innego banku. Rachunek prywatny, który służy mi za firmowy. Macie może jakieś pomysły jak to ugryźć?

    Michał Odpowiedz
    • ↑ 21 marca 2019, 21:12 • Andrzej porównał dwa rodzaje zapisów regulaminowych; jeśli Ty uczestniczyłeś w promocji z pierwszym wariantem i miałeś wpływy z tytułem „Wynagrodzenie”, to odwołuj się, pisz, że zgodnie z regulaminem były to przelewy z tytułu wynagrodzenia (por. ↑ 4 kwietnia 2019, 09:59 • Pascal).

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja jak w lutym nie dostałem premii to im taką reklamację wysłałem. Dzień dobry
      W dniu …. stycznia 2019 roku otworzyłem u Państwa konto w promocji „Zyskaj do 150 zł i premię walutową z kontem internetowym Citi Priority”
      Do dnia 31 marca powinienem otrzymać premię w wysokości 30 zł za miesiąc luty za wpływ 2000 zł wynagrodzenia. Premia niestety nie przyznana. Podczas zawierania umowy zostały przeze mnie wyrażone wszystkie potrzebne zgody oraz nastąpił wpływ z tytułu wynagrodzenia w wysokości 2000 zł na konto w dniu 7 luty 2019 r. Zgodnie z regulaminem promocji: punkt 10. Wpłata, o której mowa w pkt 9 oraz pkt 19 lit. a), nie może pochodzić z rachunków prowadzonych przez Bank dla klientów indywidualnych. Co za tym idzie wszystkie warunki promocji zostały przeze mnie spełnione i wnoszę o wypłatę należnej premii za miesiąc luty.
      Z wyrazami szacunku

      Za kolejne miesiące już naliczyło premię prawidłowo. Też wysyłam z konta prywatnego, tyle, że małżonki.

      Przemysław
    • Uczestniczyłem w tej promocji:

      https://livesmarter.pl/150-zl-za-zalozenie-darmowego-konta-internetowego-citi-priority-i-zwrot-za-przelewy-walutowe/

      Przelewy miały tytuł, kolejno 02/19 | 03/19 | 04/19. Numer miesiąca / rok.

      Michał
    • Skoro przelewy w tytule nie zawierały słowa „wynagrodzenie” (ani nawet czegoś podobnego), a zlecone były z rachunku prywatnego, który służy za firmowy (więc trudno udowodnić, że było to prawdziwe wynagrodzenie) — to niestety marnie to widzę… Ja nie mam pomysłu.

      Don Quijote de la Mancha
  • 19.05 pobrali ma 30 zł opłaty tyułem „OPŁATA PROW.RACH. PŁATN” za to konto. Ktoś tak też ma? Jaja sobie robią? Konto jest za 0 zł czy nie?

    Li Odpowiedz
    • Z tego wynika ze masz taryfę Citi Priority a nie konto internetowe Citi Priority. To są dwie różne rzeczy a nazwy identyczne.

      Anom
  • Hej, dostałem informację, że promocja trwała od lutego do czerwca, czyli nie 5 kolejnych miesięcy od miesiąca po podpisaniu umowy (w moim przypadku warunki spełnione od marca do lipca). Wiecie coś na ten temat? Odwoływać się czy to prawda?

    Maciej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy