160 zł premii za założenie Konta z Lwem od ING Banku + 50 zł z polecenia

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocji ING Banku. W zamian za założenie Konta Direct lub Konta Mobi (dla młodych) zyskać możemy do 160 zł premii. A jeśli dodatkowo znajdziemy znajomego z kodem polecającym – to kolejne 50 zł.

160 zł za Konto z Lwem w ING Banku Śląskim

Do 160 za otwarcie konta Direct

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego Konta osobistego z Lwem w ING Banku od 1.04.2020 do 30.06.2021.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożym wniosek o konto za pomocą strony internetowej banku, otwierając przy tym konto oszczędnościowe i wybierając dowolną kartę debetową. Wnioski składane w oddziałach banku nie biorą udziału w promocji, tak samo jak wnioski złożone przez bankowość internetową Moje ING.

Warto natomiast dodać, że umowę o rachunek możemy podpisać przez kuriera albo przez przelew weryfikacyjny. Pamiętajmy jedynie, że przelew musimy wykonać z banku w którym nas uprzednio zweryfikowano (mają nasz wzór podpisu) i dane (nazwisko, adres) są takie same.

Istotne również, aby w trakcie wnioskowania wyrazić zgodę na przekazywanie przez bank informacji handlowych (marketingowych) i profilowanych informacji handlowych.

Na spełnienie wszystkich powyższych warunków mamy czas do 30.09.2021.

Warunki zdobycia 160 zł

Co dalej? Tak naprawdę bank daje nam dwie możliwości. Do zdobycia mamy 110 zł za spełnienie prostszych warunków albo 160 zł, jeśli się nieco bardziej wysilimy.

I tak gwarantowane 110 zł otrzymamy pod warunkiem, że do 31.12.2021 wykonamy płatności bezgotówkowe w złotych polskich na łączną kwotę min. 1000 zł kartą lub BLIKiem. Premia zostanie przekazana na nasze konto oszczędnościowe do 14.01.2022, o ile ciągle będzie ono aktywne, tak samo jak konto osobiste oraz karta debetowa.

Nagrodę możemy jednak zwiększyć o 50 zł. Wystarczy dodatkowo spełnić wszystkie poniższe warunki:

  • wykonać min. 3 płatności bezgotówkowe BLIKiem za zakupy w sklepach internetowych (mogą to być te same transakcje co powyżej)
  • otrzymać wpływy w trzech różnych miesiącach w kwocie min. 1000 zł na konto osobiste, przy czym:

    Wpływ nie może być przekazywany z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku.

  • założyć min. jeden Cel Oszczędnościowy na otwartym w promocji OKO
  • posiadać na dzień 31.12 na założonych celach (min. jednym) sumę sald min. 300 zł (np. wpłacając co miesiąc po 100 zł)

Powyższe warunki powinniśmy spełnić do 31.12.2021. W takim wypadku wypłacana 14.01 premia będzie wynosiła 160 zł :)

Łatwiejsze warunki dla konta Mobi!

Co ciekawe ING ma również w ofercie równoległą, bardzo podobną promocję, której warunki są nieco łatwiejsze. Różnica jest taka, że tu konieczne będzie założenie Konta Mobi, które przeznaczone jest dla osób młodszych – w wieku od 18 do 26 lat.

Same warunki promocji są podobne: 110 zł otrzymamy za wykonanie min. 10 transakcji bezgotówkowych kartą lub BLIKiem w złotych polskich. Będziemy jednak mieli mniej czasu na spełnienie warunków – bo do 31.10.2021. Wypłata nagrody nastąpi jednak szybciej – zgodnie z regulaminem do 15.11.2021 (o ile ciągle będziemy posiadaczem rachunków i karty).

Co zrobić, aby zgarnąć premię wyższą o 50 zł? Spełnić dodatkowo poniższe warunki w tym samym terminie:

  • założyć min. 1 Cel oszczędnościowy na OKO
  • wykonać min. 3 transakcje BLIKiem za zakupy w internecie (mogą to być te same transakcje, co powyżej)
  • posiadać na dzień 31.10 na założonym celu saldo min. 100 zł

Ile kosztuje Konto z Lwem Direct?

Konto Direct oraz Konto Mobi nie różnią się znacząco pod względem opłat. Prowadzenie obu z nich jest darmowe. Zapłacić możemy jednak za kartę debetową – jej posiadanie to koszt 7 zł miesięcznie, jednak wykonanie transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 300 zł zwalnia z opłaty. Młodzi mają pewną zniżkę (przy koncie Direct) – wystarczy, że dokonają płatności na kwotę 200 zł. Ale wystarczy skorzystać z konta Mobi, aby mieć kartę za darmo – bez spełniania dodatkowych warunków (do 26. roku życia). Tu przy okazji warto przypomnieć, że okres rozliczeniowy w ING trwa od 29. do 28. dnia kolejnego miesiąca.

Co z bankomatami? Za darmo wypłacimy z urządzeń Planet Cash oraz własnych ING. Pozostałe to koszt 2,5 zł, choć pierwszą wypłatę w miesiącu otrzymujemy za darmo.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dzisiaj zaskoczyła mnie niespodzianka na ROR w ING – opłata za przelew express elixir 5 zł. Robiłam sporo przelewów ale żadnego płatnego expressa. OK, być może faktycznie jakimś cudem palec nacisnął ten punkt „express”, chociaż to mało prawdopodobne gdyż w ogóle nie ruszam tych guziczków podczas przelewów. Piszę tutaj dlatego, że mnie to po prostu zaniepokoiła ta sytuacja i chcę się dowiedzieć czy komuś z tutejszych gości nie przytrafiło się coś podobnego w tym banku,

    BiancaM Odpowiedz
  • Czy zauważyliście, że ING przestał już dbać o starych klientów? Nie ma żadnych mikropromocji, nie wpadają zaproszenia do promocji z przelewem wynagrodzenia, nie ma promocji z funduszami, kk itd. Mam u nich konto od lat, i do tej pory opłacało się je trzymać, ale przestaje to mieć sens. Czas zamykać i odczekać karencję… ktoś spotkał się z jakąś ofertą na utrzymanie?

    abc Odpowiedz
    • Te promocje „na zaproszenie” były i tak tylko dla nielicznych.

      Be@
    • Coś tam wpada, ja miałem parę miesięcy temu promo z funduszami, żona w zeszłym miesiącu za wpływ 1000zl przez kilka miesięcy.

      crs84
    • @crs84
      To było pierwsze zaproszenie do promocji za wpływ? Ludzie tu pisali, że nie zamykają kont i kilka razy je dostali. Z moich obserwacji wynika (na podstawie historii trzech różnych osób), że jakiś czas po założeniu konta przychodzi takie zaproszenie i na tym koniec. Nie wiem czy jest sens dłużej czekać na kolejne, może ING już nie jest tak hojny w rozdawaniu bonusów klientom, którzy już raz skorzystali

      Ew@
    • Dlatego właśnie chciałam zamknąć konto w ING. Piszę chciałam, bo wyskoczyła promocja – 5% zwrotu za płatność BLIKiem, max, 100 zł. Więc polecam spróbować, szczególnie że zamykanie konta jest możliwe przez appkę

      Zuzanna
    • @Zuzanna. przy zamykaniu wyskoczyło? W którym momencie? Bo u mnie jest długi tekstowy ekran, gdzie piszą np., że aby uniknąć 7 zł za kartę wystarczy wydawać 300 zł, że mogę z bankomatów wypłacać Blikiem etc. Ale promocji nie ma…

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie mam aplikacji ING więc pewnie i tak nie dostałabym zaproszenia:) chyba że wysyłają je do klientów bez apki, żeby ich zachęcić do ściągnięcia

      Ew@
    • Ale to była promocja przy próbie zamknięcia faktycznie, czy taka która wpadła losowa jak np. 100 zł za przelew wynagrodzenia?

      abc
    • dodam jeszcze, że mam już długo konto w ING, i korzystałem z promocji za przelew wynagrodzenia kilka razy. Dość dawno temu próbowaliśmy tutaj znaleźć jakiś klucz wg którego rozsyłane są zaproszenia do tej promocji, i nic nie udało się ustalić, moim zdaniem po prostu wysyłają losowo te zaproszenia.

      abc
    • @Don Quijote de la Mancha
      Wstępnym kroku wyskakuje propozycja 5% zwrotów, trzeba kliknąć jeszcze, że chce zamknąć konto czy jakoś tak.

      Eryk
    • @Eryk, dziękuję, tak, w następnym kroku to jest, trzeba kliknąć „Tak, chcę zamknąć konto”. ☺

      Przy okazji: mam Androida po angielsku (bo większość apek, które używam, jednak jest w wersji oryginalnej angielskojęzycznych), z tego powodu Moje ING też się w takiej wersji zainstalowało. Kiedy wybrałem to “Yes, I want to close the account” przez chwilkę było “Please wait”, później mignęło ”Use this offer“, ale na ułamek sekundy — i przeszło do następnego ekranu. Celnie odgadłem, że oferty nie było po angielsku; zmiana języka na polski pomogła. Lecz zmiana języka tej apki nie jest prosta (albo ja prosto nie umiem): musiałem zmienić język Androida na polski, usunąć dane apki i na nowo aktywować tę bankowość mobilną.

      Don Quijote de la Mancha
    • Czy to było wasze jedyne konto w ING? Mam 5 i nie chcą mi dać tych 5% podczas zamykania jednego z nich

      Ja123
    • Jedyne, niemal zupełnie nie używane (jeden przelew przychodzący miesięcznie dla aut-spłaty kk, czasem też jakiś wychodzący dla udawania wynagrodzenia).

      Don Quijote de la Mancha
    • @Ja123, u mnie też nie ma propozycji. Też mam 5 kont plus do każdego Smart Saver. Nie mam karty.

      asi
    • Doszedłem do etapu wybierania rachunku do zwrotu środków (po informacji, że zamykane konto powiązane jest ze smart saverem) i nic nie ma.

      pytanie
    • Może trzeba najpierw zamknąć powiązanego smarta, a potem dopiero próbować zamknąć konto główne? Niech ktoś przetestuje ;)

      pytanie
    • Na jednym z pięciu kont zamknąłem smarta, próbowałem zamknąć to konto i…nic. Więc chyba chodzi o liczbę kont.

      Ja123
  • Podsyłam regulamin ;) https://www.ing.pl/_fileserver/item/nh9sfrs jest to akcja cykliczna, bo drugi raz się już na nią załapałam (poprzednia była do końca czerwca). Hmm, niestety już nie pamiętam czy miałam info o 300 zł/blikach itd. Ja karty nie mam, mam jakieś tam zlecenia stałe comiesięczne, ale raczej konto leży odłogiem. Nie mam pojęcia, jakie mają wymagania, żeby otrzymać ofertę.

    Zuzanna Odpowiedz
    • Aha, dzięki, to ciekawe, że nie masz nawet karty, a Ci to zaproponowali, ja też nie mam, mam zlecenie automatycznej spłaty kk, ale nic nie oferują… No nic, to może rzeczywiście trzeba zamknąć ten ror (ale kk chcę sobie zostawić, ze względów pozapromocyjnych jest świetna).

      Don Quijote de la Mancha
    • do jakiego etapu zamknięcia należy dojść, aby pojawiła się ta oferta?

      abc
    • Do 2-go. A jak nie ma to nie ma.

      Bogdan
  • Czyli tylko ja nie dostałam nigdy żadnego zaproszenia do promocji ? :-(
    no bez jaj….

    Teraz uczestniczę wprawdzie w promocji z funduszami, ale ta była ogólnodostępna (warunki trzeba spełnić do końca września, a 100zł do 15 października).

    Be@ Odpowiedz
    • Ja miałam zaproszenia tylko do promek z funduszami, za to za przelew wynagrodzenia nigdy nic mi nie proponowali. Dlatego byłam mocno zdziwiona, gdy mi wskoczyła ta oferta „na zatrzymanie”. A jeszcze bardziej byłam zdziwiona tym, że mi wyskoczyła ponownie, przy drugiej próbie zamknięcia konta.

      Zuzanna
    • ale w apce Ci wyskoczyła czy przez bankowość internetową?

      abc
    • Zamykałam konto przez appkę (zarówno za pierwszym, jak i drugim razem)

      Zuzanna
  • „Wpływ nie może być przekazywany z rachunku, którego posiadaczem jest klient indywidualny. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach Banku lub wpłatomatach Banku.” A jak jest traktowany wpływ z R? Przejdzie jako spełnienie warunku czy musze z firmowego wysłać?

    Scorp Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy