2,5% do 20 000 zł + do 250 zł na start od Pekao

Trwa do 31.03.2022

Wraz ze wzrostem stóp procentowych kolejny bank postanowił uruchomić promocyjne konto oszczędnościowe z promocyjnym oprocentowaniem. Tym razem aż 2,5% w skali roku dla kwoty 20 000 zł otrzymają nowi klienci Pekao. A oprócz tego na nich ciągle czeka aktualnie 100 zł w gotówce lub cieszące się sporym zainteresowaniem 250 zł w bonach :)

2,5% na koncie oszczędnościowym w Pekao

2,5% do 20 000 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku – czyli osobą, która nie była nigdy stroną umowy o jakąkolwiek usługę dla klientów indywidualnych w Pekao S.A.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że otworzymy Konto Przekorzystne w okresie do 31.03.2022. W dniu pisania tego artykułu automatycznie przystępujemy też do promocji z premią 100 zł na start. Jeśli jednak wolimy 250 zł w bonie, to nic nie stoi na przeszkodzie. Pamiętajmy jedynie, że jeśli nie otworzymy konta oszczędnościowego wraz z kontem osobistym, to:

Jeśli otwierałeś konto osobiste […] w Okresie przystąpienia do Promocji drogą elektroniczną i nie otworzyłeś jednocześnie Konta Oszczędnościowego będziesz miał możliwość zawarcia umowy Konta Oszczędnościowego z promocyjnym oprocentowaniem w bankowości elektronicznej (serwis internetowy Pekao24, PeoPay) w terminie od 3 do 5 dni roboczych po dniu zawarcia umowy o konto osobiste

I to w zasadzie tyle. Promocyjne oprocentowanie 2,5% na koncie oszczędnościowym będzie obowiązywało do kwoty 20 000 zł przez okres 183 dni licząc od dnia zawarcia umowy o konto.

100 zł w gotówce lub 250 zł w bonie

Na koniec przypomnę, że do 31.12 do wyboru mamy jedną z dwóch promocji na start. W pierwszej z nich zyskujemy 100 zł w gotówce praktycznie za wykonanie jednej płatności kartą oraz zapewnienie wpływu 500 zł. W drugiej, znacznie bardziej popularnej, do zyskania mamy 250 zł w formie bonów Allegro, Biedronka lub 4F. Warunki są również bardzo proste – zarówno w styczniu jak i lutym wykonujemy po 5 płatności kartą na dowolne kwoty.

Nie przegap!

Komentarze

  • „(…) czyli osobą, która nie była nigdy stroną umowy o jakąkolwiek usługę dla klientów indywidualnych w Pekao S.A.”

    Widać, że pekao nie zależy na zwiększaniu puli klientów. Matka miała tam konto 20 lat temu i nie da się założyć nowego konta online z żadną promocją. Trudno, kasa poleciała do innych banków :)

    Chris Odpowiedz
  • Byli klienci Idei którzy mieli konto po tym jak Pekao przejęło ten bank to rozumiem już się nie łapią? niestety nie miałem jak zamknąć stacjonarnie więc zamknęli mi z automatu po pół roku zerowego salda w Idei.

    marynatek Odpowiedz
    • A po co stacjonarnie jak w Idea Banku można było telefonicznnie?

      Mar_Wer
    • Gdyby to było takie proste to nie pytałbym teraz po blogach, ale wytłumaczę bo może komuś się to przydać i w innych bankach. Po prostu otwierałem konto przelewem weryfikacyjnym na lokatę. Jeśli dobrze pamiętam to konto było otwierane automatycznie, albo był wymóg aby zerwanie lokaty poszło na Konto idealne więc sam je otworzyłem.
      Skoro nie było wzoru podpisu to bank nie chciał przyjąć dyspozycji zlecenia zamknięcia konta a do tego osoby otwierające konto w ten sposób nie miały aktywowanej bankowości telefonicznej. jedynym sposobem zamknięcia konta było osobiste stawienie się w placówce, a wiadomo jak w ostatnim okresie wyglądała dostępność oddziałów tego banku.
      Wybrałem więc metodę przeczekania. W regulaminie jest bowiem zapis że nieużywane przez 6mc konto kwalifikuje się do zamknięcia więc bank poinformował mnie że zamknie mi to konto przed wchłonięciem czy likwidacją systemu IB.
      Ot i cała historia. Prawdopodobnie byłem już klientem Pekao, ale jak to rzeczywiście wygląda to nie wiem.

      marynatek
  • Po co reklamować bank w którym byłym klientem jest się do końca życia i jak miało się tam konto 20 lat temu to nowe będzie mieć dalej ten sam CIN?

    Kajko Odpowiedz
  • Ciekawe jak ma się do tego RODO. Faktycznie w latach 90-tych miałem tam konto, może jeszcze na samym początku 2000, dokładnie nie pamiętam ale ok. 20 lat mineło. Ciekawe czy jestem nowym czy starym klientem. Jeżeli starym to przez ile lat jeszcze trzymać będą moje dane i w jakim celu.

    ja Odpowiedz
    • Jesteś starym klientem, też mialem tam konto w latach 90tych. Założyłem nowe w 2021r. a bank miał nadal moją starą kartotekę klienta (i trzeba było w oddziale dokończyć onlinowy proces rejestracji). W promocji z 2021 nie było obostrzenia wykluczającego klientów sprzed dziesiątków lat.

      jpsikuta
    • @jpsikuta To pewnie miałeś tam konto jeszcze z czasów „Chłopaki nie płaczą” na swoje 300 baniek :)))

      abc
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy