Bank Millennium: 2,5% do 100 000 zł na koncie oszczędnościowym Profit do 14.10.2017 (i 150 zł na start)

Zakończona

Ruszyła kolejna edycja promocyjnego oprocentowania środków na koncie oszczędnościowym Profit Banku Millennium. W zamian za ulokowanie nowych środków otrzymamy 2,5% w skali roku – i to aż do 100 000 zł!

2.5% na koncie oszczędnościowym Profit w Banku Millennium - sierpień 2017

Aby skorzystać z promocji należy posiadać rachunek oszczędnościowy Profit i ulokować na nim nowe środki względem końca dnia 26.08.2017. Jeśli więc wyczyściliśmy swoje konta w Banku Millennium przed weekendem (tak jak zalecałem), to te same pieniądze mogą teraz wrócić do banku jako… całkowicie nowe środki :)

Pamiętajmy również, że okres obowiązywania promocyjnego oprocentowania a okres promocji to dwie różne rzeczy. Choć aktualna promocja z oprocentowaniem 2,5% trwa od 27.08 do 14.10.2017, to oprocentowanie promocyjne naliczane jest przez 92 dni od pojawienia się na koncie nowych środków. Co to oznacza? Jeśli nowe środki wpłyną na nasze konto np. w połowie września, to 2,5% mamy zagwarantowane aż połowy grudnia.

Taki mechanizm pozwala nam również na zazębianie promocji – jeśli korzystamy z poprzedniej edycji promocji i nasze indywidualne 92 dni podwyższonego oprocentowania kończą się w czasie nowej promocji, to jeśli wycofaliśmy środki przed weekendem to po zakończeniu poprzedniej promocji automatycznie włączy nam się nowa. Z tego też względu polecam wycofywać swoje środki z Banku Millennium zawsze przed końcem danej edycji promocji :)

Na koniec dodam, że nowe środki powyżej kwoty 100 000 zł oprocentowanie są na 1,7% w skali roku. Stare środki zarabiają standardowo, czyli od 0,6% do 1,1%.

PS. Jeśli nie masz konta oszczędnościowego Profit, to możesz je założyć po otwarciu konta osobistego w Banku Millennium. W tej chwili trwa promocja, dzięki której otrzymasz 150 zł premii za spełnienie łatwych warunków. A na dodatek skorzystasz z najlepszego konta oszczędnościowego na rynku dla większych kwot :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Czyli jesli przespałem i nie wypłacilem poeniedzy ze ,,starego konta profit” to jesli zrobię to teraz to nie bedą one i tak traktowane jako nowe środki? PS. Kiedy admin radził wypłacić pieniadze wcześniej bo nie zanotowałem tego…?

    Michal.o Odpowiedz
    • Czas obowiązywania promocji podany był zaraz po jej ogłoszeniu. Czyli 2 m-ce temu … w czerwcu …

      Anonymous
    • Nowe będą do końca twoich 92 dni z poprzedniej promocji i względem stanu z dnia odniesienia z poprzedniej promocji. Z tej promocji już nie skorzystasz. Pilnuj terminu czyszczenia za dwa miesiące, żeby skorzystać z następnej.

      Iks
  • Od kiedy NIE mozna miec u nich konta zeby zgarnac 150zl jako nowy klient?

    Edyta Odpowiedz
  • Szkoda, że ta informacja była w mikroblogu, a nie w artykułach ogólnych, myślę, że przez to dużo osób nie zauważyło tej informacji.

    gobej Odpowiedz
    • Pokuszę sie nawet że wiele osob o mikroblogu nawet nie słyszało…

      Michal.o
    • Tyle było wpisów wystarczyło czytać na głównej stronie!!!!

      Anfy
    • Tylko niestety żeby zobaczyć tą informację korzystając z urządzeń mobilnych trzeba zjechać na sam dół strony, czego wiadomo się nie robi.

      gobej
  • A ty sam nie umiesz czytać np.na stronie banku Admin ma cię prowadzić za rękę i pilnować terminów Żenada

    Halina Odpowiedz
    • No tak, nie mam co robic tylko szukać informacji na temat śmiesznych procentów pomniejszonych o jeszcze śmieszniejszy podatek na stronach każdego z banków… :-) Profit to nie jest cos pięknego i wielkiego, takie rzeczy admin wyłapuje bezbłędnie i umieszcza w widocznym miejscu za co należą mu sie brawa.

      Michal.o
    • No i należy być edziędznym a jue narzekać że ktoś czegoś ….

      Andy
  • Mam pytanie. Czy jeżeli mam konto wyzerowane na dzień 26.08, ale wpłyną mi odsetki w dniu 1.09, to okres 92 dni będzie się liczył od chwili wpłynięcia tych odsetek, czy dopiero jak potem zasilę konto własnymi środkami?

    żuczek Odpowiedz
  • PROSZĘ O INFO WYJADACZY

    OPIS SYTUACJI:
    Pierwszy wpływ środków na konto oszczędnościowe Profit nastąpił 11.04.2017 r. Czyli końcówka pierwszej edycji PROMOCJI (1 edycja trwała od 29.01.2017 do 22.04.2017). Nie wycofywałem pieniędzy przed końcem pierwszej edycji. Czyli moje 92 dni trwało od 11.04 do 11.07.

    2 edycja promocji trwała od 23.04.2017 do 24.06.2017 i tutaj pod koniec 2 edycji tj. 22.06. wycofałem kasę i wpłaciłem 26.04. czyli wskoczyłem na moje stare 92 dni, które trwały do 11.07.2017.

    3 edycja promocji trwała od 25.06. do 26.08.2017 ale moje nowe 92 dni zaczęły się od 11 lipca i trwają do 11.10.2017.

    Teraz pod koniec 3 edycji nie wycofałem środków, bo nie miałem dostepu do kompa, a na tel miałem limit 1 tys.zł zaledwie.

    4 edycja rozpoczęła się 27.08.2017 i trwać będzie do 14.10.2017.

    CZYLI JEŚLI DOBRZE ROZUMIE moje 92 dni które rozpoczęły się w 3 edycji 11 lipca i trwają do 11 pażdziernika, praktycznie nie wykluczają mnie z udziału z kolejnej 5 edycji (jeśli bank zdecyduje się taką uruchomić). Strace tylko 3 dni tj. wycofam środki powiedzmy 12.10.2017 i jeśli się pojawi nowa edycja będę mógł wpłacić dalej z oprocentowanie promocyjnym. Czyli jak się okazuje nie trzeba zawsze wycofywać środków :)

    Dajcie znać czy dobrze to rozkminilem i czy tylko strace te 3 dni :) ???

    raul_r2 Odpowiedz
    • Szczerze mówiąc nie chce mi się dokładnie analizować tego, co napisałeś, ale brzmi to prawdopodobnie, jeśli 3. edycja zaczęła Ci się dopiero 11 lipca, to praktycznie nic nie tracisz (bo zyskałeś na nie wycofaniu na weekend przed 4.). W każdym razie ja niezupełnie kumam to ich wyliczanie czasu (bo regulamin zawiera też zapis „pod warunkiem, że okres obowiązywania o procentowania promocyjnego w ramach innej promocji zakończy się najpóźniej…”), ale mam dla Ciebie konkretną radę: napisz wiadomość w Millenet z pytaniem o koniec okresu Twojego promocyjnego oprocentowania. ☺

      „nie wycofałem środków, bo nie miałem dostepu do kompa, a na tel miałem limit 1 tys.zł zaledwie” — to jest kolejna wada Millennium, apka jest świetna, ale maks. limit to 10 k, ciekawe czy to specjalnie, żeby nam, wyjadaczom promocyjnym, życie utrudnić…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ale przecież można się zalogować do mille na telefonie z przeglądarki, i ten limit mobilny ominać. Czyż nie?

      Benito
    • Można, ale niekoniecznie jest to coś, co chcemy robić w miejscu publicznym, np. w podróży, bankowość www Millennium jest świetna, ale logowanie ssie, niby jest hasło maskowane, ale na nr dowodu (lub Pesel), czyli daną, która prywatna nie jest; poza tym podaje się login widoczny na ekranie podczas wpisywania oraz hasło składające się z 8 cyfr, więc łatwe do podejrzenia podczas wpisywania…

      Don Quijote de la Mancha
    • @raul_r2 – rozumuję podobnie:
      – 3 edycja promocji ( 25.06. – 26.08.2017) a moje nowe 92 dni zaczęły się od 25.08 i trwają do 24.11.2017.
      -4 edycja rozpoczęła się 27.08.2017 i trwać będzie do 14.10.2017. Ja nie wycofałam środków – bo po co – skoro % promocyjne mam do 24.11.
      – jeśli wycofam środki np 13.10.2017 a bank uruchomi 5 edycję od 15.10.2017 to wówczas moje kolejne nowe 92 dni zaczną się 25.11.2017 i będą trwać do 24.02.2018.
      Z tego wnioskuję, że nie każda edycja promocji wymaga wycofania środków aby z niej skorzystać.

      Grażka
    • Dokładnie tak @Grażka, chociaż niekoniecznie musisz zasilać konto juz 25,11, bo Twoje nowe 92 dni nie zaczną się od 25,11, ale w momencie zasilenia konta, czyli rozpoczęcie promocji nr 5 możesz ustawić tak jak uważasz, a zależeć to będzie od długości czasu ewentualnej promocji nr 5 – to kwestia kalkulacji

      jacck
    • @raul_r2, bardzo się rozpisałeś, a można było to zrobić w pięć zdań :) Poza tym raz używasz miesięcy w postaci cyfr, a raz słownie- to rozprasza. Generalnie dobrze rozumujesz, ale musisz wycofać środki przed 11,10,2017 (nie 12), bo wówczas kończy się Twoje 92, jeżeli tego nie zrobisz, z automatu wejdziesz jeszcze w promocję 4 ze starymi środkami, ponieważ nie wyzerowałeś na dzień 26,08

      jacck
  • @jacck d

    dzięki za info bo masz rację.. środki muszę wycofać przed zakończeniem 92 dni czyli przed 11.10.2017 np. 09.10.2017 bo wpadłbym w 4 edycję… DZIĘKI

    raul_r2 Odpowiedz
  • Przed 26 .08 wyzerowałem konto Profit. Pozostało mi 10 tys na lokacie mobilnej do 17. września. Zadzwoniłem na infolinię gdzie usłyszałem że moje promocyjne 2.5% jest do 25 września….jeśli teraz cokolwiek wpłace.
    Gdybym po zakończeniu Mobilnej przelał ją na Profit to będzie na 0.6,%?
    Nie jestem zdecydowany na rolowanie mobilnej bo może będę kasę potrzebować na początku grudnia

    rychu75 Odpowiedz
    • moje promocyjne 2.5% jest do 25 września….jeśli teraz cokolwiek wpłace.
      ________
      Nie ma znaczenia, czy coś wpłacisz czy nie, do 25,09 masz 2,5%. Niestety likwidując mobilną 17,09, będziesz miał pomniejszone oprocentowanie na KO o kwotę mobilnej 10K, bez względu czy kasę wypłacisz, czy przelejesz na KO, ponieważ w dniu badania prom. nr 3 (24,06) te środki były na mobilnej. Mało tego, one były również na mobilnej w dniu 26,08, więc w prom 4 też będą starymi środkami, czyli to jest „pętla”. Chyba jedynym wyjściem jest pauzowanie kolejnej edycji, ewentualnie zakup jakiegoś krótkotrwałego produktu, by te 10K procentowały lepiej niż 0,6. W ostateczności stracisz jakieś 15 zł na odsetkach :)

      jacck
  • Ktoś powyżej coś pisał o wyciaganiu środków z konta, ale w bardzo zawiłym wywodzie. Proszę o odpowiedź, wycofałam środki 24.08, przelałam 01.09, kiedy muszę je znowu wycofać, żeby załapać się na kolejną promocję? Z góry dziękuję Wyjadaczą za odpowodź!

    Honorata Odpowiedz
    • Przed 14.10 ale to zależy kiedy kończą się twoje 92dni bo może nie musisz wycofywać środków ?

      Grażka
  • Honorata wycofaj 13.10. (max 50 000 zł.dziennie), a wpłać od 15.10. lub 16.10.w poniedziałek.

    wacuszek Odpowiedz
  • jest jakaś tabela/cennik tego produktu oszczędnościowego? jeśli tak, to prosiłbym bardzo o podrzucenie. z tego co wyczytałem w dawnych tematach, to 1 przelew wychodzący jest darmowy. ale tylko wewnętrzny np. na konto 360, czy bezpośrednio zewnętrzny również pod to się zalicza? jaka jest kwota pozostałych? kartę też trzeba posiadać

    joseba Odpowiedz
    • https://www.bankmillennium.pl/delegate/managedfiles/2/latest
      Tak, dokładnie jeden przelew gratis, każdy następny 7,5zł. Nie ma znaczenia, czy na zewnątrz, czy własny, ale nikt nie praktykuje zewnętrznych bezpośrednio nie robi, bo 100K nie przelejesz, robi sie trick wielokrotnie tu opisywany rozkładając dwa razy po 50K. Karta jest darmowa i niezbędna by konto 360 było darmowe.

      jacck
    • Karta nie jest niezbędna. Blik też załatwia sprawę, a jak się o niej zapomni, to się zapłaci za konto 8, a nie za konto i kartę 15.

      ls5
    • masz racje, ale życzę powodzenia w płaceniu blikiem stacjonarnych sklepach :) Poza upierdliwością, to w połowie z tych przyjmujących blik nie działa :). Jedna płatność kartą za złotówkę w miesiącu nawet dla mnie – antyfana kart nie sprawia problemu :)

      jacck
    • Większym problemem są pracownicy sklepów, którzy nie wiedzą co to BLIK. Jak ktos jest łasuchem to wystartowała własnie promocja BLIK-owa w sklepach Stokrotka. Za płatność BLIK-iem na sumę 20 zł lub więcej dostajemy czekoladę. http://www.blikmobile.pl/promocje/stokrotka/index.html

      Benito
    • Fajna promocja ;) Gorzka Wawelu jest boska. Tylko te Stokrotki tak daleko… że nie mam szans…

      [email protected]
    • @jacck – a kto powiedział, że w stacjonarnych :)

      ls5
    • „Karta nie jest niezbędna. Blik też załatwia sprawę”
      — a ja to przegapiłem i jak głupek w każdym miesiącu robiłem jedną transakcję debetówką (HCE), choć z ich Blika podpiętego pod kredytówkę dużo korzystam… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie rozpędzałbym się tak z tą kredytówką… Ja na jednego grosika miesięczenie przepinam internetowe bliki pod konto 360. Nie wydaje mi się żeby kredytowy blik załatwiał zwolnienie z opłaty za konto.

      ls5
    • Też się zastanawiałem, nawet w poprzednim komentarzu już wkleiłem ten fragment cennika, ale stwierdziłem, że jednak kk też zwalnia i skasowałem. ☺

      Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i zaksięgowana na Koncie 360° min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do Konta 360° lub min. jedna płatność bezgotówkowa BLIK […]

      Przy karcie jest zaznaczone, że ma być do Konta 360°, a przy Blik nie.

      Don Quijote de la Mancha
    • „dokonana i zaksięgowana na Koncie 360°”
      Transakcja dokonana blikiem z KK, moim zdaniem skromnym nie wchodzi w ten warunek. Jest ona dokonana i zaksięgowana na koncie KK.

      ls5
    • Masz rację. ☹

      Po wykonaniu płatności bezgotówkowej BLIKiem z karty kredytowej ten warunek bezpłatności Konta 360 nie zostanie spełniony. Takie płatności są księgowane na rachunku karty kredytowej, natomiast cennik Pana konta wymaga, żeby przynajmniej jedna miesięcznie płatność bezgotówkowa kartą do konta lub BLIKiem została dokonana i zaksięgowana na Koncie 360.

      Problem polega na tym, że na ror utrzymuję saldo 0,00 zł, forma płatności (Blik/karta) jest drugorzędna…

      Don Quijote de la Mancha
    • Ja jednak dokonuję spłaty przez ROR, a nie bezpośrednio na rachunek KK, przelewem z innego banku. Cóż, nie mam zaufania do spłaty bezpośrednio na konto, którego 16 znaków to pełny niemaskowany PAN mojej karty kredytowej… Więc zawsze grosik więcej na ROR można przelać.

      ls5
    • Tak właśnie robię, przelewając kwotę na spłatę kk dodaję tam kilkadziesiąt złotych, żeby móc za jakieś zakupy zapłacić, ale potem trzeba znowu czyścić do 0,00…
      OK, kończąc już ten wątek: Blik ułatwi to o tyle, że często nim kupuję bilety do kina (o z góry dokładnie znanej cenie), więc będę mógł przelewać kwotę spłaty kk + kwotę na bilet i dla jednej płatności kinowej przełączać Blika na ror… uff…

      Don Quijote de la Mancha
  • Czy płatność Blikiem mBank może być zaliczona jako płatność kartą i wejdzie do puli zwrotu 4% ?

    rychu75 Odpowiedz
    • Miałem na myśli Blik z mBanku.
      Zakładam że Nie i tylko liczyłem na potwierdzenie forumowiczów
      A może ktoś wie czy mając w Millennium Konto 360 z kartą debetową a nie mając żadnych innych produktów typu karta kredytowa ..
      ..
      zamykając Bank kusi jakąś fajną ofertą ?

      rychu75
    • Jakieś 2 lata temu nie kusił, może coś się zmieniło. Za to z kk bardzo kusi żeby zostać. 1,5k w ciągu roku za bycie wiernym klientem, to chyba przyzwoicie :)

      ls5
    • To ja mam na odwrót. Za zamknięcie kredytówki nic a aktualnie za wycofanie wypowiedzenia roru 360 zł w formie zwrotów za płatności kartą/Blik

      sebeksk
    • @rychu75. W regulaminie mojej promocji zwrotów płatności stoi jak wół, że blik też. Mbank miał kilka promocji, więc dla pewności przeczytaj swój.

      Iks
  • #sebeksk
    Miałeś już wcześniej w mille zwroty za płatność BLIK i kartą, czy dopiero teraz będziesz miał jak chciałeś wypowiedzieć?

    Benito Odpowiedz
    • @Benito, założone z promocją właśnie ze zwrotami a teraz dali drugi raz. Zasady identyczne :)

      sebeksk
    • @sebeksk – a w jaki sposób wypowiadałeś? Oddział / telefon / serwis transakcyjny? Podałeś jakiś szczególny powód zamknięcia? Zamykałeś wszystko razem, czy kk wcześniej wypowiedziana?

      ls5
    • kk już dawno wypowiedziana i zamknięta, wypowiedzenie ROR przez serwis transakcyjny, potem dzwonią żeby potwierdzić, na początek chcieli dać zniesienie opłat za konto i kartę a jak powiedziałem, że mało to dorzucili jeszcze te zwroty.

      sebeksk
  • Witam z regulaminu chyba wynika ze nowymi srodkami sa rowniez srodki z konta np 360*.
    Dobrze kumam?? cz nowymi sa tylko z innego banku (moze nawet ten sam ale inny uzytkownik)

    Tadeusz Odpowiedz
    • Z jakiego punktu regulaminu to wynika- przytocz treść? Poza tym nie ma znaczenia skąd przelejesz środki, czy z 360, czy z zewnątrz. Ważne jest, by to była nadwyżka nad wszystkimi zgromadzonymi środkami (w jakiejkolwiek formie) w banku Millenium na dzień badania salda, temat setki razy wałkowany, wystarczy poczytać.

      jacck
  • aha nadwyzka to to niejest Dzieki

    Tadeusz Odpowiedz
  • Jako Nowe Środki rozumiane są te, które są nadwyżką w stosunku do salda z dnia 26.08.2017 czy też te, które są nadwyżką do salda z dnia założenia Konta Profit?

    Osc Odpowiedz
  • ehm a jesli mialem w dniu 26.08 saldo 10 000 na koncie 360* 28.08 wplacilem na konto profit powiedzmy 10 000 z obcego banku (nowe srodki) a 30.08 ulotnilem z konta 360* te 10 000 do innego banku to suma nowych srodkow jest 0 czy dalej 2,5% jest na te 10 000 ktore zostaly na Profit ??

    Tadeusz Odpowiedz
    • dokładnie tak jak pisze @wacuszek, przy zejściu ze stanem środków poniżej kwoty, którą posiadałeś w mille w dniu badania salda czyli 26,08, oprocentowanie twoich 10K na Proficie wynosi 0,6%. Jedynym wyjściem (jeżeli jeszcze nie masz) jest założenie mobilnej RR na 10K, wówczas wszystko co będziesz miał na KO jest na 2,5%.
      BTW, a kto trzyma 10 K na ROR. i to w dniu badania salda ? :) Jeżeli faktycznie potrzebujesz tyle kasy posiadać na bezproduktywnym ROR, to już w jakimś konkretnym banku np. DB gdzie ROR jest oprocentowany na 1,3%

      jacck
  • Tadeusz, jak sam piszesz suma nowych środków jest wtedy 0.

    wacuszek Odpowiedz
  • Oj Mille mi podpadł. Dzwoni jakaś pani, pyta o nazwisko – bez dalszej identyfikacji, niby z Milenium ale tak naprawdę nie wiadomo skąd, chce się umówić na spotkanie (poza placówką banku) – co więcej będzie tam kilka innych osób – klientów banku – niby na badanie opinii (a może grill – struktury?). Zero poufności, tragedia. Ponoć nawet płacą za takie spotkanie… Czyżby Mille sprzedał dane osobowe na zewnątrz? Dzwonili do Was? Pytam, zanim zacznę robić siwy dym w Mille…

    qq Odpowiedz
    • Z jakiego nr dzwonili?

      Benito
    • Komórkowy. Złożyłem zapytanie przez system Mille.

      qq
    • 696 XXX XXX?

      Benito
    • Tak, do mnie juz wielokrotnie tak dzwonili (choć chyba początek 518). Za pierwszym razem też weryfikowałem na infolinii czy to oni – i faktycznie to był bank.

      Prawda jest taka, że jesteśmy przyzwyczajeni do numerów stacjonarnych, ale z drugiej strony… nie ma przecież nic złego w numerze komórkowym :)

      Michał
    • Ale pod warunkiem, że ten ich jeden-jedyny numer komórkowy będzie podany do publicznej wiadomości, na stronie banku… bo teraz to wygląda mało profesjonalnie.

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Mille odpowiedzial. 4P research mix. Badanie – wywiady grupowe.

      qq
  • Go.ogle ani inne serwisy nie rozpoznają numeru (jak to zwykle bywa z get,backami itp).

    qq Odpowiedz
  • sprawdźcie sobie odsetki na KO Profit. U mnie zostały naliczone źle – bez promocji mimo tego, że 26.08.2017. miałem konto wyzerowane. W myśl regulaminu zasiliłem konto 1.09.2017. „nowymi środkami” więc od tego powinno być liczone 92 dni – oj nieładnie…

    diego Odpowiedz
  • Drąż temat. Też miałem tak że coś źle liczyło tyle że to małe sumy więc odpuściłem. Dlatego zacząłem wykłócać się z Adminem że źle przedstawia promocję. Może dojdziesz do tego co wykombinowali choć życzę Ci żeby to był tylko błąd z ich winy. Ale może wykryjesz jakiś haczyk którego ja się nie doszukałem

    jojo Odpowiedz
  • odpowiedź z banku jest taka, że nie mogłem brać udziału w promocji z 27.08. ponieważ byłem objęty wcześniejszą promocją bodajże z lipca… Dziwne, bo w poprzednich edycjach wszystko grało… Z tego wniosek, że teraz trzeba uważać z nowymi środkami. Pozdrawiam.

    diego Odpowiedz
  • No to niech się fachowcy wypowiedzą czy to zgodne z regulaminem, ja Go wciąż nie ogarniam, opieram się na komentarzach.
    @Don… to Twoja „działka” :)

    jojo Odpowiedz
    • #uMnieDziała — zgadza się co do grosza (aż dziwne).

      Don Quijote de la Mancha
    • OK, nie wiem, czy działa, bo w poprzedniej edycji (dzień badania = 6 sierpnia 2017 r.) środki wpłaciłem dopiero 31 sierpnia, w teraz miałem tylko od 7 do 14 listopada (i z tego odsetki się zgadzają), ale to pewnie była jeszcze poprzednia edycja.

      Don Quijote de la Mancha
  • prześledziłem jeszcze historię i tak: 23.06. wycofałem środki, które wróciły 26.06. ( promocja czerwcowa ), potem to samo 24.08. i znów „nowe” 1.09. ( promocja sierpniowa ) więc dlaczego nie łapię się do promocji – 92 dni od 1.09. to jest dokładnie do 2.12, a za listopad odsetki 0,60%… Czas chyba zamknąć konto. Pozdrawiam. P.S. Jeśli się mylę proszę o podpowiedź.

    diego Odpowiedz
    • Ja aż z ciekawości sprawdziłem swoje konto i co miesiąc wpada bardzo podobna kwota (kwestia różnic ilości dni miesiąca + osad na RORrze). Czyli (u mnie) wszystko działa.

      Jak jest źle, to reklamuj – bank wyjaśni co było nie tak

      Michał
    • @diego – powyższe wyznanie nie daje informacji, w której promocji akurat uczestniczysz. A żeby to określić, trzeba prześledzić wszystkie kolejne promocje OD MOMENTU założenia przez Ciebie konta. Albo zadzwonić do banku i poprosić o dokładne daty twoich indywidualnych okresów – najlepiej kilku – i kwot na jakie cię wówczas wycenili.
      Była jeszcze jedna promocja, z datą określenia środków na 2017-10-14 i być może Twoje indywidualne okresy oszczędzania tak się ułożyły, że uczestniczysz akurat w tej, tj. w promocji nr. 5 KO Profit.
      Nie zgadzam się z powszechnym tu twierdzeniem, że okresów promocyjnych nie należy kontrolować krok po kroku, tylko wypłacać pieniądze na czas millenijnych weekendów. Nie zawsze zdaje to egzamin, bo zdarza się tak, że trzeba by dwa razy wypłacić pieniądze w tym samy miesiącu, co wiadomo, nie specjalnie się opłaca… Polecam excela :-)

      [email protected]
    • „92 dni od 1.09. to jest dokładnie do 2.12, a za listopad odsetki 0,60%”
      — no właśnie, więc (tak jak ja) w listopadzie ciągle powinieneś być w poprzedniej promocji, więc to nawet nie jest błąd wynikający z nieaktywowanie bieżącej edycji. Pisz reklamację.

      Don Quijote de la Mancha
    • nie Don. Wpłacenie pieniędzy nie oznacza, że od tego czasu należy liczyć 92 dni. Bo być może one wcale nie uruchomiły nowej indywidualnej promocji, ale należały do jeszcze poprzedniej, która rozpoczęła się po 1 czerwca… To nie my decydujemy w której promocji bierzemy udział – dzieje się wg obliczeń bankowych kolejnych okresów 92-dniowych i niespecjalnie mamy na to wpływ.

      [email protected]
    • Tak, mogło się zdarzyć, że @diego w listopadzie był w edycji jeszcze wcześniejszej (3), choć to chyba mało prawdopodobne; chodziło mi o to, że na pewno jeszcze nie był w bieżącej (5).

      Don Quijote de la Mancha
    • czyli wniosek jest taki, że piszę reklamacje, a potem konto do likwidacji… Zdecydowanie wolę ulokować kasę na 6 miesięcy np. w Nest niż bawić się w indywidualne okresy…

      diego
    • Oczywiście, mając do wyboru normalną lokatę (bez jakichś dziwnych warunków) i przekombinowane wynalazki dla nowych środków w skomplikowany sposób wyliczanych — na pewno lepiej wybrać lokatę. Szczególnie, że lokaty ostatnio dają większe oprocentowanie.

      Don Quijote de la Mancha
    • Ten Profit w Millennium to teraz już produkt dla milionerów, którzy po 420 kzł na lokatach w innych bankach już ulokowali i im coś zostało… No i do przechowywania środków na bieżące wydatki (np. czekających na wpłatę na Nest Rodzinne Oszczędności końcem miesiąca), ale do takiego zastosowania teraz lepsze jest OKO Bonus w ING (też 2,5%).

      Don Quijote de la Mancha
  • Tak jak napisałem wyżej: Drąż temat. Napisz reklamację, może wreszcie na Twoim przykładzie dowiemy się, dlaczego niektórzy mają inaczej liczone? Może wreszcie „wyjdzie szydło z worka”

    jojo Odpowiedz
  • A swoja drogą coś jednak na rzeczy jest. Pisałem o moim przypadku jakiś czas temu i mało kto mi dowierzał. Mamy zatem drugi. Może jeszcze komuś coś się nie zgadza? Piszcie…

    jojo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy