2,7% do 100 000 zł na mobilnym koncie oszczędnościowym w BZWBK

Trwa do 30.06.2018

Wygląda na to, że kolejny bank postanowił powalczyć o nasze oszczędności. Choć Bank Zachodni WBK nigdy nie słynął z nadzwyczajnie wysokiego oprocentowania oszczędności, to właśnie w jego ofercie pojawiło się mobilne konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 2,7% w skali roku. Co ciekawe nie ma tu żadnych haczyków – z oferty może skorzystać każdy, a promocyjne oprocentowanie dotyczy środków aż do 100 000 zł.

2,7% na mobilnym koncie oszczędnościowym BZWBK do 100000 zł

2,7% na mobilnym koncie oszczędnościowym

Aby skorzystać z promocji podwyższonego oprocentowania konieczne jest złożenie wniosku o Mobilne Konto Oszczędnościowe i zawarcie umowy za pośrednictwem:

  • kuriera
  • przelew internetowy z konta w innym banku

Pozostałe opcje (wideo doradca i doradca mobilny) nie są dostępne.

Łatwo zauważyć, że obecni klienci Banku Zachodniego WBK nie mogą po prostu wyklikać konta w serwisie internetowym czy mobilnym. Muszą postępować tak, jak nowi klienci, składając wniosek od zera.

Same warunki promocji są bardzo proste. Jeśli założymy rachunek do 30.06.2018, to uzyskamy oprocentowanie 2,7% w skali roku dla kwoty 100 000 zł. Bank będzie nam tyle płacił do 30.07.2018.

Nadwyżka salda ponad kwotę 100 000 zł zarobi już tylko 0,4%. Nie ma możliwości korzystania z promocji na kilku rachunkach.

Szczegóły w regulaminie.

Ile kosztuje mobilne konto oszczędnościowe?

Mobilne konto oszczędnościowe jest bardzo podobne do rachunków oszczędnościowych innych banków. Jego prowadzenie jest darmowe, a zapłacić możemy głównie za wyciągnięcie pieniędzy. Pierwsza transakcja w miesiącu jest darmowa, a za kolejne płacimy 10 zł. Oznacza to, że raz w miesiącu możemy:

  • przelać pieniądze na inny rachunek w BZWBK lub
  • przelać pieniądze do innego banku (w tym przelewem ekspresowym) lub
  • wypłacić gotówkę w oddziale

PS. Potrzebujesz konta oszczędnościowego dla większej kwoty? 2,7% do 200 000 zł oferuje Bank Millennium, a promocja jest uruchamiana cyklicznie!

Nie przegap!

Komentarze

  • Domyślam się, że obecny klient założy konto tylko przez kuriera?

    broker Odpowiedz
    • A kliknąłeś w link ?
      Możesz przelać 1zł z konta WBK, pod warunkiem, że to Twoje konto.

      [email protected]
    • nie da się otworzyć konta jakie chcę i konta mobilnego przez przelew z innego banku, albo jedno albo drugie choć na infolini twierdzą ze się da, sprawdziłem, nie da się

      Andrzej
  • Czyli prawie 5 miesięcy ale szkoda że to oprocentowanie zmienne i tylko 100k.

    R Odpowiedz
  • Dobre :)
    5 minut – tylko tyle zajmie Ci złożenie wniosku.
    Zrób zdjęcie dowodu osobistego i zaczynamy!

    1. W kolejnym kroku, w celu potwierdzenia Twojej tożsamości, poprosimy Cię o wykonanie przelewu internetowego na 1 zł z banku w Polsce, w którym posiadasz konto. Przelew podlega zwrotowi.

    Przelewu możesz dokonać z konta w jednym z banków:
    mBank
    Bank Pekao
    BZWBK
    ALIOR BANK
    T-Mobile Usługi Bankowe
    Euro Bank
    Bank Spółdzielczy we Wschowie (NET BANK)
    Raiffeisen Bank Polska

    2. Po wykonaniu przelewu sprawdzimy m.in. zgodność danych osobowych i adresowych we wniosku i dowodzie osobistym z danymi w przelewie. Upewnij się, że dane w banku, z którego wykonujesz przelew są aktualne.

    3. Po pozytywnym zweryfikowaniu Twojej tożsamości nastąpi aktywacja nowego konta, o czym poinformujemy Cię przez e-mail i sms. Komplet dokumentów zostanie wysłany na adres e-mail podany we wniosku.

    R Odpowiedz
  • Kolejny bubel

    „ADRES ZAMIESZKANIA
    Dane adresowe podane we wniosku muszą być zgodne z danymi w załączonym dowodzie osobistym oraz w banku, z którego wykonasz przelew weryfikacyjny.”

    Adres w banku to zameldowania no i w nowych dowodach nie ma adresu.

    R Odpowiedz
    • Niedługo to przy każdej operacji będzie trzeba wgrywać zdjęcie dowodu heh… paradoskalnie uważam, że nie jest to zbyt bezpieczne rozwiązanie…ludzie robią te zdjęcia, później zostają w telefonach, pulpitach, pendrivach, na mailach…czy każdy pamięta, żeby to wszystko usuwać??? Nie sądzę…

      abc
    • Adres w banku to adres zamieszkania i drugi alternatywny może być podany do korespondencji. Bank Zachodni już od dawna nie wymaga adresu zameldowania.

      Pascal
    • tym się nie martw, ja tak miałam przy zakładaniu konta u nich i zignorowali adres na dowodzie, trzeba podać adres zameldowania

      Katarzyna
    • Z tego co wiem wpis dotyczacy adresu w „starych” dowodach stracił ważność.

      Pablicjo
  • Czyli przekładam z konta oszczędnościowego 2,3% w bzwbk na 2,7 % w bzwbk :D

    bolek Odpowiedz
  • Aczkolwiek mam cichą nadzieję że w okresie do czerwca Bank Zachodni powalczy bardziej o oszczędności i zaproponuje 3% albo coś więcej. Tak wydaje mi się że oni co jakiś czas wprowadzają promocje i wisienką byłoby 3,5% albo 4%.

    bolek Odpowiedz
  • a ja bym się wstrzymał i poczekał na 100 jak w ING – zwłaszcza że „Łatwo zauważyć, że obecni klienci Banku Zachodniego WBK nie mogą po prostu wyklikać konta w serwisie internetowym czy mobilnym” – skoro trzeba zachodu a oprocentowanie nie powala na kolana konkurencji jak kiedyś KGP na 4 % to czekamy cierpliwie ….

    zenek64 Odpowiedz
    • Tez myśle, ze konto może się pojawić w jakiejś promocji tak jak kiedyś 4%.

      Michał
  • Jak ktoś kiedyś otwierał konto w tym banku przelewem, to mobilnego KO już nie otworzy przelewem.

    Benito Odpowiedz
    • Benito”Jak ktoś kiedyś otwierał konto w tym banku przelewem, to mobilnego KO już nie otworzy przelewem.”
      j/w
      Mi odrzuciło wniosek z powodu uzytych danych do otwarcia konta przelewem we wczesniejszych wnioskach

      Miron
    • To, że otwierałeś przelewem to jedno. Później było mnóstwo czasu, żeby (w dowolnym terminie) wylegitymować się dowodem w oddziale. Taka weryfikacja zawsze przyda się – choćby w Profilu Zaufanym czy podczas zakładania konta w innym banku…również za pomocą przelewu.
      Ta promocja chyba ma to na celu -> zdobycie przez bank skanów dowodu. Bo wcześniej konto oszczędnościowe można było sobie wyklikać. Ale… bank nie ma prawa żądać skanu, czy xero dowodu. Może poprosić. A my, możemy się zgodzić – lub nie. Ja się nie zgodziłam. Wylegitymować się mogę, ale bez xerowania.
      W tym wypadku jednak, jest to jeden z wymogów PROMOCJI – w sumie chytry pomysł.

      [email protected]
  • swoją drogą nie rozumiem kompletnie dlaczego ktoś kto ma już u nich konto nie może tego otworzyć w serwisie transakcyjnym, bez sensu

    gregoopl Odpowiedz
    • Dokładnie, to jest największy bezsens tego banku, chyba tylko u nich funkcjonuje taka głupota.

      pws
    • I najlepsze, że chyba podobnie jak przy zakładaniu Konta Jakie Chcę ( też mi przelewem nie otworzyło) pobierają za ten przelew z WBK-u prowizję jako przelewy24 .

      Bolo
  • Najwyższy czas aby Millenium ogarnęło się i dało 2,7% na Proficie na stałe bez cudowania z tymi okresami… Albo, żeby te okresy wydłużyli do 6 miesięcy.

    Krzysztof Odpowiedz
  • Na otwarcie tego konta czeka się podobno do 5 dni roboczych. Pomimo faktu, że przelew poszedł z BZWBK :)

    Manveru21 Odpowiedz
  • Kurde, te konta w tej promce żeby dostać 30 zł za przelewy natychmiastowe jakoś się dało od ręki założyć.

    Imię Odpowiedz
  • Po zakończeniu otrzymałem takie podsumowanie ( klientem jestem od wielu lat ):

    „Na podany we wniosku adres e-mail otrzymasz zbiór regulacji związanych z zamówionymi produktami.
    2
    Konto aktywujemy po pozytywnej weryfikacji wniosku. Poinformujemy Cię o tym w wiadomości sms i e-mail.
    3
    Login (czyli numer NIK) do bankowości internetowej i mobilnej otrzymasz w tytule przelewu zwrotnego, a hasło w wiadomości sms.
    4
    Kartę prześlemy listem na adres korespondencyjny. Aktywujesz ją w bankowości internetowej lub mobilnej.”

    Paweł Odpowiedz
  • W takim razie ja tam wolę Milenium przynajmniej 200 000 można i żadnych głupich opcji zakładania nie ma . Jak to jest że WBK nie może ogarnąć z tego zakładania ag ich kont poprzez 2 kliknięcia

    Kaja Odpowiedz
  • „Przykro nam, ale strona której szukasz jest obecnie niedostępna”
    ktoś jeszcze tak ma?

    Thor-14 Odpowiedz
    • Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku i bardzo prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Wkrótce oferta będzie ponownie dostępna, wszelkich informacji będziemy udzielać na bieżąco. Pozdrawiamy

      Zespol_BZWBK
  • Obecni klienci bawbk , którzy kiedykolwiek i w jakikolwiek wniosek skadali przez przelew potwierdzajacy maja drobny kłopot. Video rozmowa nic nie pomogla bo musza zobaczyc w kamerze dokładnie dowod osobisty i dzis cos sie zawiesil system. Zalecam kuriera, wiem szkoda czasu.

    Miron Odpowiedz
  • Coś ten link nie działa…

    Bolek2 Odpowiedz
  • Wygląda na to, że mamy false-start :-)

    Bank zdjął promocje. Prawdopodobnie znaleźliśmy ją przed oficjalnym startem (choć daty były już OK). Jak wróci, to dam znać :)

    Michał Odpowiedz
    • Szanowni Państwo, dziękujemy za zainteresowanie ofertą naszego Banku i bardzo prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości. Wkrótce oferta będzie ponownie dostępna, wszelkich informacji będziemy udzielać na bieżąco. Pozdrawiamy

      Zespol_BZWBK
    • Może wycofanie tego kuriozum z kurierami dla klientów banku byłoby dobre na początek? Poza tym nie rozumiem dlaczego skoro macie tyle oddziałów to zmuszacie do tych komplikacji z kurierami? Klient nie może juz po prostu przyjść do oddziału, który ma obok tylko ma czekać w domu na kuriera! Bareja…

      Anty
    • @Anty, dokładnie tak, ten system otwierania rachunków w promocji przez obecnych klientów banku to jakieś kuriozum.

      pws
    • @Anty jest sporo oddziałów, ale jak ktoś mieszka 3 billboardy za Pcimiem, to jednak kurier jest dobrą opcją…a dla obecnych powinno być otwarcie przez bankowość i tyle…

      abc
    • Jak o otwieraniu tego produktu czytam to aż scyzoryk otwiera się w kieszeni u wszystkich mieszkańców mej miejscowosci. Kiedy będzie jakieś promo za fatyge , już drogi Zespole coś wiadomo ? xyz

      prawdziwy-xyz
    • @Anty zapraszamy do dodania swojej koncepcji do naszego Banku Pomysłów (https://bankpomyslow.bzwbk.pl/), to tam znajdujemy wszystkie innowacje, które wprowadzamy dla naszych klientów. Pozdrawiamy

      Zespol_BZWBK
    • Nie wiedziałem, że taka „oczywista oczywistość” zasługuje na zgłoszenie do Banku Pomysłów. Wow, czuję się doceniony jako „innowator”!

      Anty
    • No dokładnie, otwarcie przez klienta kolejnego konta w oddziale to dla tego banku innowacja… padłem…

      Don Quijote de la Mancha
    • Niektóre banki w tym jak widać BZ WBK są dalej w XIX wieku

      Andw
    • Szanowni Państwo, informujemy o usunięciu awarii w procesie generowania umów dla mobilnego Konta oszczędnościowego i przywróceniu możliwości składania wniosków o mobilne Konto oszczędnościowe przez Klientów. Pozdrawiamy

      Zespol_BZWBK
    • Komentarz był do możliwości otwarcia konta – Zespol_BZWBK czytajcie ze zrozumieniem

      Andy
  • Wczoraj dostałem SMSa, że nie odnotowali przelewu weryfikacyjnego na 1 zł i proszą o niezwłoczne jego wykonanie, aby zawrzeć umowę. Przelew wyszedł z Eurobanku przy składaniu wniosku i jest zaksięgowany. To jest skok na moją złotówkę.

    Szymon Odpowiedz
  • Mi odrzucił ze względu na otwarcie przelewem, wcześniej. Dziwne bo jak zamykalem karte to im okazalem dowód, wiec weryfikowali kto to.

    Zuk Odpowiedz
  • Czy oprócz w/w linku jest inna możliwość zarejestrowania?..

    PZ Odpowiedz
  • Jakby przestali się kompromitować, i dali możliwość otworzenia tego konta jednym kliknięciem w aplikacji, to można skorzystać.
    A takie kombinacje jak proponują, nie mają zupełnie sensu.

    Mistrz Hugo Odpowiedz
  • Ale w aplikacji dalej to konto jest możliwe do otworzenia.

    Mistrz Hugo Odpowiedz
    • Dokładnie tak.

      Ale gdzie masz to konto możliwe do otworzenia w apce? U mnie jak kliknę w coś w ofercie to tylko wyskakuje, że mogę zadzwonić na infolinię.

      pws
    • Na pierwszym ekranie przed logowaniem. Zamów produkty.

      Mistrz Hugo
    • A no jest, ale wniosek taki sam, nie da się wyklikać, a jedynie przelew/kurier… Udało Ci się skutecznie otworzyć bez kuriera?

      pws
  • Mnie udało się konto założyć, przelew kontrolny z eurobanku wczoraj a dziś potwierdzenie otwarcia.

    Paweł Odpowiedz
    • Szczęściarz, ja czekam 3 dzień (przelew poszedł w niedziele wieczorem) i nic.

      Kajko
  • Trafilem na mobilny punkt BZ WBK w Bonarka Kraków, ale twierdzą ze otwieranie mobilnego KO zawieszone.

    Zuk Odpowiedz
  • dzis złożyłem wniosek przez aplikacje mobilna w telefonie , umowa kurierem. Otrzymałem kmunikat ,że wniosek został przyjety itd.

    Miron Odpowiedz
  • Szanowni Państwo, informujemy o usunięciu awarii w procesie generowania umów dla mobilnego Konta oszczędnościowego i przywróceniu możliwości składania wniosków o mobilne Konto oszczędnościowe przez Klientów. Pozdrawiamy

    Zespol_BZWBK Odpowiedz
    • Tak? Trzeci raz dziś próbuję złożyć wniosek przez aplikację i zawiesza się na przejściu do płatności przelewem via Bluemedia! Kompletna żenada.

      Kajko
  • czyli jeśli jestem klientem WBK to mogę złożyć wniosek i potwierdzić przelewem z własnego konta w tym banku? nie uśmiecha mi się użerać z kurierem, czy bawić z doradcami. Mają mnie zweryfikowanego, dowód widzieli w oddziale, da się to szybko ogarnąć?

    owca Odpowiedz
  • Uprzejmie informujemy, że wniosek o numerze XXXX złożony w dniu XXXXX został odrzucony z powodu: Podanie danych uzytych do otwarcia konta przelewem w innym wniosku.

    Co to ma znaczyć?

    Klakier Odpowiedz
    • W BZWBK tylko raz można otworzyc konto przelewem, widocznie kiedyś już tak otwierałeś.

      Benito
    • Tak otwierałem ileś lat temu. To teraz tylko kurier? Ps. złotówka zdążyła polecieć :)

      Klakier
    • Miałem to samo, wniosek odrzucony z powodu już kiedyś otwartego przelewem „konta godnego 4%”. Nie poddałem się i zacząłem zakładać poprzez doradcę online i tu masakra… 1h 20minut im to zajęło. Dlaczego bank nie pójdzie na łatwiznę i nie udostępni tego konta online w bankowości? Inne konta oszczędnościowe są tam dostępne, a tego nie potrafią dodać? Jestem ich klientem od wielu lat, mają wszystkie moje dane, a mimo wszystko weryfikują jak nowego klienta, a sposób z przykładaniem dowodu do kamerki internetowej jest na tyle nieudolny, że ostatecznie były aż 4 próby. Doradca twierdził, że dowód jest czytelny, a gdy wysyłał go do weryfikacji- system odrzucał go. Jeszcze dodam, że w międzyczasie musiałem przełączyć się na aplikację mobilną, w której rzekomo łatwiejsze miało być skanowanie dowodu, a ta kilka razy się zawiesiła i trzeba było łączyć się od nowa. Brawo Bank Zachodni WBK :)

      Pascal
  • A przez ta kamerkę to widać też doradcę i czy przystojny ,czy tylko jedna stronę, jeżeli tak to może prababcia da się namówić i za piszczy przy tym z radości . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Chyba ta promocja im niezbyt wyszła co przejawia się w rozczarowaniu większości…

    Mahyn Odpowiedz
  • Ja złożyłem wniosek przez telefon. Max 54 min.

    qqq Odpowiedz
  • Tak, jestem już klientem. A miało być 5 min.

    qqq Odpowiedz
  • Tak, jestem już klientem. Przez telefon, ale kurier i tak przyjedzie. A miało być max 5 min.

    qqq Odpowiedz
  • Chyba znów coś się popsuło:

    Błąd systemu

    Wystąpił błąd systemu wnioskowego, obecnie nie można złożyć wniosku (numer wniosku: DYN20180317114329).

    Bolo Odpowiedz
  • Odrzucili mój wniosek, ponieważ dane w dowodzie nie zgadzają się z danymi w banku… chodzi o adres zameldowania, który zmieniałam rok temu, wówczas zaktualizowałam go w bzwbk (jestem klientem banku od długiego czasu), a że przepisy nie nakazują zmiany dowodu w przypadku zmiany adresu, więc w dowodzie mam nadal stary adres. BTW bzwbk ma skan mojego dowodu z okazji innych moich zobowiązań w tym banku, i co teraz? pozostaje jedynie kurier?

    Ullll Odpowiedz
  • Porażka! Próbowałem założyć konto przez doradcę online, zdjęcia dowodu, zdjęcia twarzy i na koniec świetna wiadomość: „przepraszamy mamy problemy techniczne system nie przepuszcza wniosku. Proszę spróbować za parę godzin albo jutro”. Pogratulować systemu ;)

    Klakier Odpowiedz
  • Które zgody są minimum koniecznym do zaznaczenia?

    wlo Odpowiedz
    • Trzeba zaznaczyć tylko dwie pierwsze zgody.
      BTW w artykule są napisane bzdury. Wniosek można złożyć wyłącznie przez przelew lub kuriera.

      wlo
    • Być może to moja subiektywna opinia, ale NIE, w artykule NIE ma bzdur. Są konkrety zaciągnięte bezpośrednio z regulaminu promocji:

      Uczestnik Promocji – pełnoletnia osoba fizyczna, rezydent, która w Okresie Oferowania Promocji złoży przez internet wniosek o otwarcie Rachunku Promocyjnego i zawrze umowę tegoż rachunku za pośrednictwem:
      – kuriera
      albo
      – przelewu internetowego z konta w innym banku
      albo
      – Wideo Doradcy
      albo
      – doradcy mobilnego poza lokalem Banku

      To, że bank niekoniecznie stosuje się do własnych zapisów to już inna bajka.

      Michał
    • Po skorzystaniu z podanego w artykule linka do rejestracji wyświetlane są wyłącznie dwie opcje: przelew lub kurier.

      wlo
  • Ktoś widział tego doradcę mobilnego ? Gdzie go znaleźć lub jak się z nim skontaktować ? Juz wyjadę przed Wąchock aby nie narzekał , że już asfalt zwiniety i nie ma jak dojechać . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Wczoraj założone konto – aktywacja przelewem z BZWBK – dzisiaj (10:30) już aktywne. Konto widoczne w KE.

    Darek Odpowiedz
    • Jakim cudem założyłeś przelewem z WBK? Jak natychmiast przychodzi SMS że odrzucili wniosek z jakiegoś tam powodu że dane już użyte.

      To w sumie śmiech że trzeba takie konto kurierem otwierać, a nie można prosto w bankowości.

      PS. Prawda to że można zamknąć konto na infolinii? Jakoś nie lubię wizyty w banku w celu zamknięcia konta. I tłumaczeń czemu chcę to zrobić.

      Mistrz Hugo
    • Potwierdzam, też udało mi się otworzyć konto przelewem z BZWBK bez żadnych kłopotów. Korzystam już od dwóch tygodni i KO widoczne jest po zalogowaniu się mobilne do „Konta Jakie Chcę” otwieranego we wcześniejszej promocji.

      Andy
    • Raz w życiu można założyć konto przelewem w BZWBK, bez lipy.

      M3
  • Założyłem przez wideoweryfikacje. Szybko i sprawnie, chociaż trochę się czeka. Polecam ;)
    Rachunek od razu dostępny w systemie trans.

    borkowicz Odpowiedz
  • Ja też dziś w końcu założyłem przez wideo, w porównaniu do tego co było w styczniu działa to już sprawniej. W weekend we wniosku nie było tej opcji, a dziś się pojawiła, być może w weekendy wideodoradcy nie mogą otwierać albo ich nie ma. Ciekawi mnie jeszcze opcja mobilnego doradcy, co by się z nim mobilnie spotkać w oddziale… :D

    pws Odpowiedz
  • A kiedy dostaje się powitalne 50 zł na start? :)

    KMDG Odpowiedz
  • Mam pytanie. Czy we wniosku z przelewem, gdzie dołączam skan dowodu, mam prawo zakryć niektóre dane: zdjęcie, podpis, kolor oczu, wzrost, imiona rodziców? Posiłkowałem się poradnikiem z tej strony: https://livesmarter.pl/jak-chronic-sie-przed-wyludzeniem-kredytu/ . Z banku dostałem informację o odrzuceniu wniosku przez nieczytelny dowód. Czy bank ma prawo żądać ode mnie dowodu w pełni odkrytego, ze wszystkimi detalami? Druga rzecz, to to, że mam już konto osobiste w BZWBK i dostarczałem wtedy skan dowodu. Po co utrudniać ludziom, którzy mają u nich konto, możliwość prostego dodania usługi na tamte dane…

    Adam111 Odpowiedz
  • Chciałabym założyć to konto oszczędnościowe. Link w artykule odsyła do wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę wraz z usługami bankowości elektronicznej BZWBK24 – czy tak było od początku? Regulamin promocji także się nie otwiera.

    Mari Odpowiedz
  • Fajnie byłoby jakby przedłużyli promocję na kolejny okres, ale z wyższym oprocentowaniem. 2,7% zrobiło się jakieś takie standardowe z uwagi na możliwość ciągłego korzystania z konta Profit w Millenium.

    pytanie Odpowiedz
    • No i zróbcie też coś, aby było można założyć konto oszczędnościowe z poziomu bankowości internetowej bez pośrednictwa kuriera jak w każdym innym normalnym banku.

      pytanie
  • Chory Bank !!! Złożyłem wniosek z przelewem weryfikacyjny z ich rachunku i mi odrzucili wniosek. Beznadzieja.

    dario Odpowiedz
    • W BZWBK zdaje się tylko pierwszą umowę można podpisać przelewem. Kolejne kurier (lub wideorozmowa, jeśli możliwa).

      Michał
    • Piszą w uzasadnieniu, że niezgodność danych. Nonsens.

      dario
  • Czy odsetki są kapitalizowane miesięcznie?

    Bartlomiej Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy