20 zł dla obecnych klientów Santander Bank Polska

Zakończona

Wraca stary i lubiany BZWBK (teraz jako Santander Bank Polska), który bardzo często rozdawał premie swoim obecnym klientom. W zamian za odpowiedź na proste pytanie konkursowe zgarnąć możemy 20 zł w gotówce :)

20 zł od Santander Bank Polska dla obecnych klientów
Aby skorzystać z promocji należy być obecnym klientem Santander Bank Polska (posiadającym rachunek w PLN), który zarejestruje się na stronie promocji i odpowie na pytanie:

Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile

Oferta banku Santander

Oprócz tego konieczne jest również zalogowanie się do usług Santander internet lub Santander mobile. Czas na spełnienie wszystkich warunków mamy do 6.12.2018, przy czym bank przewidział 2500 nagród – po wyczerpaniu puli kolejne nie będą przyznawane. Warto się śpieszyć!

20 zł w formie przelewu trafi do nas do 21.12.2018. Szczegóły w regulaminie promocji.

Nie przegap!

Komentarze

  • buuuuuu….. ja też nie mam. 12:53/20.XI.

    Be@ Odpowiedz
    • Szanowny Panie, nagrody otrzymało 2500 osób, które w okresie trwania promocji jako pierwsze odpowiedziały na zadanie promocyjne oraz i zalogowały się do usług Santander internet lub Santander mobile. Pozdrawiam, Andrzej.

      Zespół-Santander
    • „które w okresie trwania promocji” – czytał Pan regulamin?
      Promocja powinna się zakończyć po wyczerpaniu puli nagród. Trwała jeszcze kilka dni i wprowadzała w błąd nieświadomych klientów.

      sonin
    • hmm…. wpis „Zespołu Santander” (na który odpisuje @sonin) został skasowany… Co się dzieje ?

      Be@
    • Zespół-Santander napisał ok. 15 komentarzy, które w większości były „o niczym”, dlatego zostały hurtowo skasowane, bo jedynie zaśmiecały wątki (np. komentarze do zakończonej promocji w której nikt już nic nie komentuje typu „cieszymy się że skorzystał pan z promocji”…). Ten komentarz faktycznie może zostać, więc go przywracam.

      Michał
  • U mnie i dziewczyny wpadło po 20 zł;) P.S przy okazji 19,95 też dziś od Smolara (Surf promo)

    luka89waw Odpowiedz
  • @luka89waw
    Wpadło dziś czy wczoraj?

    Waldemar Odpowiedz
  • Czy wpadły dzisiaj komuś dwie dyszki?

    Andrzej Odpowiedz
  • U mnie i członka rodziny nie. Formularze wysłane 20.11. 10:22 i 10:24
    Tam był jeszcze warunek logowania do bankowości, który trzeba było spełnić (na wszelki wypadek zrobiliśmy to kilka razy po wysłaniu formularza)

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • U mnie też nie, a logowałam się 20.11 o 14:30. ciekawe czy dostaniemy dzis

    agnese2a Odpowiedz
  • Ci co nie dostali 20zl moze niekoniecznie nie zmiescili sie w czasie a zle podali odpowiedzi. To co admin sugerowal nie do konca moze byc zgodne z prawda, bo kazdy liste produktow ma inna. Przynajmniej ja na 2 kontach mam inne listy i po prostu skopiowalem copy/paste wybrane tytuly. Jak ktos bezmyslnie przepisal sugestie z artykulu mogl sie nie zalapac.

    keton Odpowiedz
  • oczywiście, ja miałam zupełnie inne oferty niż podane na stronie

    agnese2a Odpowiedz
    • >Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach zaznacz i wklej to co masz w zakładce<
      Jeśli tak do tego podchodzić to brak dużej litery czy przecinka również dyskwalifikuje uczestnika. A jeśli tak to ja p…. taki bank i zaliczam do kategorii oszustów. Czemu dam wyraz wszem wobec i każdemu z osobna..

      Bufon
    • Wszystkie odpowiedzi są w zakładce oferta banku w bankowości internetowej. Wystarczyło je podać a pytanie było proste jak budowa cepa. Ale mimo wszystko poleciały wczoraj 2 reklamacje. Wczoraj nie wypłacili i dzisiaj też nie ma.

      Clio
    • W paragrafie 3 pkt 1c regulaminu promocji nie było napisane, że należy wymienić MOJE, INDYWIDUALNE produkty zaproponowane specjalnie dla mnie przez bank – napisano ogólnie. Według mnie powinni wypłacić również tym, którzy skopiowali z artykułu produkty zaproponowane innej osobie. Raczej znowu mają jakiś błąd.

      Lidia
    • Nikt tego pewnie nawet nie sprawdza. Tak czy inaczej dla jednego z kont podałem oferty, które zostały wyświetlone w serwisie internetowym banku, a premii brak.

      pytanie
    • @Lidia jeśli paragrafie 3 pkt 1c jest zapis ogólny to nie znaczenia czy produkt ma byc indywidualny czy nie. Czy skopiuje go od sąsiada czy od siebie to bez różnicy.

      Clio
    • @Clio
      No właśnie o to mi chodziło.

      Lidia
  • Czy w ogóle dziś ktoś dostał 20 zł? Może to jest większy problem. Zrobiłem wszystko zgodnie z regulaminem i wciąż brak na moim koncie 20 zł.

    Andrzej Odpowiedz
    • U mnie też nie ma na 3 kontach, ale do końca dnia mają czas.

      Tomaszek
    • Dziś złożona reklamacja i po godzinie jest 20PLN ale to raczej nie dział reklamacji przyznał tylko naliczali zaległe – warunki spełnione 20.11 godz 9:30

      Dzikus
    • Ja dostałem późnym popołudniem 21.12. a odpowiedź składałem o 10.05 20.11

      Bolo
  • u mnie pustka na koncie :-(((

    agnes Odpowiedz
  • U mnie 20 zł dopiero przed chwilą się pojawiło na koncie.

    Dariusz Odpowiedz
    • Panie Dariuszu, gratulujemy i cieszymy się, że skorzystał Pan z naszej promocji. Pozdrawiam, Andrzej.

      Zespół-Santander
    • Cieszymy się, że chociaż Tobie się udało, uff :)

      Ciekawski
  • a u mnie nie

    agnes Odpowiedz
  • Odpowiedź z banku:nawiązując do otrzymanego zgłoszenia dziękujemy bardzo za udział w promocji. Niestety pula nagród wyczerpała się zanim zarejestrował Pan swój udział w promocji. Wniosek złożyłem 20.XI o 11:03. Mam pytanie: czy w tej akcji nie miało być tak, że ukaże się informacja o wyczerpaniu puli nagród, albo gdy pula nagród się wyczerpie wnioski nie będą przyjmowane?

    Andrzej Odpowiedz
    • Kpina. Mogli od razu zamknąć rejestrację, gdy pula nagród się skończyła.

      pytanie
    • Miało tak być. Poza tym na maila przychodziły potwierdzenia zapisania się do promocji. Ja takie mam. Jak mnie wkurzają takie odpowiedzi bez sensu, żeby tylko spławić klienta. Chyba automat to wysyła wszystkim, kto napisze.

      Lidia
    • Dopiero 23.XI napisali: „Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”. Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję.” – i zablokowali możliwość zgłaszania się do promocji. A skoro tak – to wszystkie, które zostały zarejestrowane powinny być uznane.

      Be@
    • Ciekawy czy mnie tez puszczą taki bełkot…wysłałem im screeny z data i godzina dołączenia do promocji, Wiedzą kiedy podali informacje o wyczerpaniu puli nagród…zobaczymy..Chyba, że coś innego wymyślą.

      Clio
    • Bank Zachodni WBK uruchomił pierwsze roboty w procesach bankowych. Nowe rozwiązania, oparte na technologii RPA, umożliwiły m.in. skrócenie czasu rozpatrywania wybranych typów reklamacji średnio z 2 dni do kilku godzin.

      aaaa
    • To chyba technologie RPA jeszcze z czasów apartheidu.
      Kiedy promocja się skończyła powinna być wyłączona a wszyscy, którzy zostali zarejestrowani mają dostać nagrody. Choćby z kieszeni tego gamonia, który zapomniał nacisnąć ten p… guzik.

      Bufon
    • @aaaa
      mowisz roboty wkraczaja do banksterow?! cholera, „mocna sprawa” ;-) jako, ze dlugi weekend pozwol, ze dla wprawy obejrze se „A.I.” Spilberga, a pozniej standardowo nasmaruje bez udzialu sztucznej inteligencji moja nastaaaa reklamacje do braci z BZWBK alias Santander, aby po raz kolejny podkreslic niedoskonalosci o braki w organizacji promo czekajac ze stoickim spokojem na wijace sie tlumaczenia z przeprosinami w tle. Ojjjj Wy Santader’y…

      Mickey
    • Empik odwalil taki sam numer i to gorzej bo trzeba bylo poniesc koszty. I co, i nic reklamacje nie daly. A do sadu z tym nie bede szedl. Trudno, czasami sie wygrywa a czasami nie. Trzeba byc szybkim a nie wolnym :)

      keton
  • Takiego draństwa nie wolno darować.
    Uruchamiać te fejsy, twittery i inne ciuciumuniu. Nie będą robili wody z mózgu!

    Bufon Odpowiedz
  • Gdzie składacie reklamacje?

    Paweł Odpowiedz
  • A ja dostałam 20 zł, rejestracja 20.11 ok. 9.00 rano

    Kate Odpowiedz
  • Czyli już 20 listopada wyczerpała się pula nagród ale jeszcze kilka dni po tym można było wysyłać zgłoszenia…. Tak się nie robi.

    Paweł Odpowiedz
  • Nie ma na co czekać.
    Kto złożył wniosek przed pojawieniem komunikatu miał możliwość złożenia wniosku. Skoro komunikat pojawił się 23.XI , że pula nagród wyczerpała się i limit się wyczerpał, tzn., że pozostaje reklamacja. Wszystkie wnioski powinny być pozytywnie rozpatrzone, pod warunkiem, że złożone zostały przed pojawieniem się komunikatu. Czy może ktoś myśli inaczej?

    Andrzej Odpowiedz
    • I pod jeszcze jednym, decydującym warunkiem: klient udzielił prawidłowych odpowiedzi.

      Bubu
  • A jakieś potwierdzenie z datą kiedy ten komunikat się pojawił?

    Paweł Odpowiedz
    • Takowe nie jest potrzebne, wystarczy sam mail z podziękowaniem za wypełnienie formularza rejestracyjnego do promocji, ponieważ po publikacji komunikatu o wyczerpaniu nagród dalsza możliwość rejestracji została wyłączona.

      kacperek
  • Jak tak pogrywają, że nie wyłączają niby możliwości rejestracji po wyczerpaniu nagród, to powinni jak stary BZWBK z promocją Zarabiaj z KJC opublikować listę z imionami, pierwszymi literami nazwiska, miejscowościami zamieszkania uczestników oraz datami i godzinami spełnienia warunków, a nie zmuszać na do uwierzenia im, że akurat my zrobiliśmy to po czasie.

    kacperek Odpowiedz
  • Widzę że nadal machlojki przy promocjach muszą być.

    marqqq Odpowiedz
  • 20.11, 13:22 – premii brak

    martynka1428 Odpowiedz
  • 20.11 11:24 – premii brak, reklamacja właśnie złożona

    Roen Odpowiedz
  • Ja premię dostałem późnym popołudniem 21.12. a odpowiedź składałem o 10.05 20.11.2018

    Bolo Odpowiedz
  • 20 lis, 10:18- 20zł wpadło 20 grudnia

    specu Odpowiedz
  • O te 2 dychy to nawet nie chce mi się składać reklamacji.

    Angulo Odpowiedz
    • Składać, składać. Oto wzór:
      „Dzień dobry. Brałem udział w promocji „Poznaj ofertę banku online”. Jak dotąd brak wpływy 20 zł na konto… Zrzut ekranu (data, odpowiedzi) w załączniku. Pozdrawiam, Egon Olsen.”
      Ostatnio jedyna korespondencja z bankami to reklamacje, odpowiedzi na reklamacje i ponaglanie zamknięcia rachunków/dostępu…

      qq
    • Ja już kończę z tymi promocjami. Faktycznie, teraz za każdym razem są problemy, reklamacje. itd. Dużo czasu mi to zajmuje. Wcześniej szło mi bardzo dobrze, a teraz na odwrót:) Pozdrawiam wytrwałych i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT:)

      Marta
    • Z jednej strony masz rację, ale z drugiej zmieniło się też to, że znacznie więcej zyskujemy przez błędy systemów, rekompensaty itp. Banksterzy przestali nad tym zupełnie panować, bo się po prostu nie opłaca łatać luki w systemach czy odzyskiwać każdą złotówkę od klienta.

      abc
  • Jakby się dało zamknąć konto przez bankowość to bym im wypowiedzenie wysłał.

    marqqq Odpowiedz
    • =marqqq
      da się zamknąć przez kontakt z poziomu aplikacji bądź strony przez wirtualnego doradcę tzn rozmowę video. sam tak zrobiłem i zamknąłem konto. rozmowa możliwa jest od pndz-pt od 8.00 rano do 20.00. z doświadczenia polecam rozmowę o 8 rano ;-)

      Michał1986
  • 20 lis 2018 10:55 – premii brak

    Mateusz Odpowiedz
  • wt., 20 lis, 12:37 – bez premii, reklamacja złożona

    bla Odpowiedz
  • 20 listopada 11:00 spełnione warunki – przelewu brak na trzech kontach! 23 listopada podali info, że wyczerpała się pula. Kolejny raz taki numer odwalili, nie uczą się na błędach. Wyczerpuje się pula, to blokuję się automatycznie możliwość rejestracji. W innym przypadku to jest kpina z ludzi!

    Konrad Odpowiedz
  • Jak nie napiszesz reklamacji to nie dowiesz się na pewno!

    Andrzej Odpowiedz
  • Dostał ktoś po 20 Zeta jak po 13 spełnił warunki?

    Nikt Odpowiedz
  • 12:03 już niby po puli.. pisałem reklamacje

    Maciek Odpowiedz
  • Aby promocja była uczciwie przeprowadzona bank powinien od razu powinien poinformować klientów o zakończeniu. Gdy tego nie robi powinien wypłacić premie wszystkim, do momentu ukazania się informacji o końcu promocji. Wtedy klient nie musiałby składać reklamacji. A może bank chce upokorzyć w ten sposób klienta i zmusić go, aby walczył o swoje? A może to tylko klient banku musi spełnić wszystkie warunki promocji, aby dostać jakąkolwiek premie, a bank może wysłać informację kilka dni po wyczerpaniu puli, i wszystko jest w najlepszym porządku! Czy to jest uczciwe?

    Andrzej Odpowiedz
    • Co do uczciwości nie dyskutuję.Teoretycznie każdy zapoznał się z regulaminem.
      Ale przyzwoitości to Santander nie ma za grosz.

      Bufon
  • Ja tez nie otrzymalem , wyslalem reklamacje, czekam. A jestem pewny ze wyslalem ankiete bardzo szybko .

    miron Odpowiedz
  • Teraz sprawdziłem, ankietę wypełniłem 20.11 kasy nie dostałem. Reklamacja oczywiście zostanie złożona.

    Majster Odpowiedz
  • Otrzymałem odpowiedź na zapytanie co z premią: moja rejestracja nastąpiła zbyt późno, a zrobiłem to ok. 13.30 20.11. Czy reklamacja coś tutaj da?

    Maciej Odpowiedz
    • Chyba pula wyczerpała się 20.11. ok. 10-10.30, ja dokonałam rejestracji ok. 9 rano (kto rano wstaje, temu…itp.), ale już osoby rejestrujące się po 11.00 nie dostały premii…takie życie

      Kate
  • Czy bank zawsze musi postawić na swoje? Mogli nie przyjmować wniosków i zablokować promocję. Teraz nie płacą!

    Andrzej Odpowiedz
  • Przeczytalam regulamin i nie ma tam info ze po wyczerpaniu puli rejestracja zostanie zamknieta, czy cos w tum stylu, znalezliscie jakis wpis o tym?

    villemo09 Odpowiedz
    • Jak w regulaminie nie ma nic o zamknieciu rejestracji to wasze reklamacje sa niestety niezasadne. I bank nie musi nic wyplacac, no chyba ze na koniec roku zostanie dobrym wujkiem.

      keton
    • „Okres trwania promocji – promocja trwa od 16.11.2018 r. do wyczerpania ilości nagród, ale nie dłużej niż do 6.12.2018 r.”

      Według tego, po wyczerpaniu puli, rejestracja do zakończonej promocji nie powinna być możliwa.

      Bank nie zakończył promocji zgodnie z regulaminem i wprowadził swoich klientów w błąd.
      Czy w ten sposób bank „walczy” o swoich klientów?

      sonin
  • To w jakim celu ukazała się informacja w dniu 23 listopada o zamknięciu rejestracji? Dlaczego nie zakończyła się po przyjęciu 2500 rejestracji? W regulaminie zawsze podany jest termin przelewu nagrody na konto- czy zawsze tak jest? Regulamin tej akcji jest tak skonstruowany, aby bank miał zawsze rację! Czy to jest w porządku względem swoich klientów?

    Andrzej Odpowiedz
    • Pozostaje zamknąć konto i chętnie odpowiedzieć na pytanie o powód. Ja już odradzam znajomym zakładanie kont w tym banku. A najlepiej jeszcze jakby Autor tego bloga napisał wpis na temat przeprowadzania promocji w ten sposób. Takie działania mogą dać Bankowi do myślenia.

      Tomaszek
    • Ja zostawię i perfidnie będę nadużywał przelewów natychmiastowych ;-)

      qq
    • qq: Tylko przez taka dywersje straca wszyscy, bo Santander w koncu ponownie wprowadzi oplaty albo ograniczenia. Naprawde az tak was zabolalo, ze nie dostaliscie 20zl? Nie zawsze sie udaje, na przyszlosc trzeba byc szybszym. Zagranie banku tez mi sie nie podoba, ale to nie powod do az takich narzekan, bo to zalosne. Pozamykajcie wszyscy konta – na pewno bank to zaboli.

      keton
    • „Tylko przez taka dywersje straca wszyscy, bo Santander w koncu ponownie wprowadzi oplaty albo ograniczenia”
      — ach, tak, czyli to przeze mnie Alior wycofał Konto Wyższej Jakości z nielimitowanymi przelewami natychmiastowymi, bo niemal tylko takich tam używałem (i używam)?

      Don Quijote de la Mancha
    • @don to zalezy czy ich uzywales czy naduzywales :)
      Sam czesto uzywam szybkich przelewow odkad sa darmowe w KJC.
      Ale jak wszyscy niezadowoleni beda robic po 100 takich przelewow dziennie (po 0.01zl) to z pewnoscia bank na to zareaguje i wszyscy stracimy.

      keton
  • „Okres trwania promocji – promocja trwa od 16.11.2018 r. do wyczerpania ilości nagród, ale nie dłużej niż do 6.12.2018 r.”
    Czyli zgodnie z tym, że bank powiadomił 23 listopada o zamknięciu rejestracji powinien bez łaski wypłacić premie tym co mieli możliwość rejestracji. Przecież promocja trwała do 06.12 lecz od 23 listopada nikt nie miał możliwości zarejestrować się.

    Andrzej Odpowiedz
  • @keton

    „Naprawde az tak was zabolalo, ze nie dostaliscie 20zl?”

    Nie chodzi o 20 zł, ale o zasadę uczciwego przeprowadzania promocji. Ostatnio panuje wśród organizatorów taka moda, że nie informują od razu o wyczerpaniu puli nagród i jeszcze kilka dni zbierają wnioski. Michał Admin – to jest bardzo dobry pomysł Tomaszka i zarazem nasza prośba o wpis na ten temat. Sprawę warto poruszać, zresztą przede wszystkim u organizatorów, bo wpisy o promocjach z ograniczoną pulą, w których organizatorzy wprowadzają w błąd uczestników, że promocja wciąż trwa, na pewno co najmniej nie przysparzają zwolenników wisienkobraniu.

    „Jak w regulaminie nie ma nic o zamknieciu rejestracji to wasze reklamacje sa niestety niezasadne.”

    Nie masz racji. Gdyby tak rozumować, to czemu bank zamknął rejestrację 23.11? No chyba że z uprzejmości (dziękujemy, łaskawy Pan!), skoro zgodnie z regulaminem nie musiał. Równie dobrze mógłby poczekać do 7.12 – a może dłużej, bo w regulaminie też przecież nic nie ma, że cokolwiek musi ogłosić – i wtedy zawiadomiłby na swojej stronie: Informujemy, że pula nagród została wyczerpana 20.11 o godz. 11. Pozostałym 30.000 osób, które zarejestrowały się od godz. 11 20.11 do godz. 24 6.12 bardzo dziękujemy i pozdrawiamy – a ogłoszenie mógłby zakończyć ostatni (ale przed the end) napis ze Złota dla zuchwałych :)

    Krzysztof 2 Odpowiedz
  • Krótko i na temat. W tej sytuacji skoro bank zrobił tak dziwny ruch powinien wypłacić premię wszystkim, którzy wysłali zgłoszenie do momentu ukazania się komunikatu o zamknięciu rejestracji.

    Andrzej Odpowiedz
    • Też tak uważam. Ale Bank zatrudnia najwyższej jakości specjalistów od marketingu. Jeśli uznają, że warto do siebie zrażać kilkanaście czy kilkadziesiąt tysięcy osób z powodu pewnej , nazwijmy to niezręczności to gratuluję wyczucia i życzę dalszego rozwoju kariery zawodowej. Ale jeśli kosztem np. minuty głupiego do bólu zębów spotu reklamowego Bank zechce się zachować przyzwoicie wobec sporej grupy raczej aktywnych klientów to byłby ładny gest.

      Bufon
  • Uważam, że Admin, co do zasady, powinien skontaktować się z BZWBK, tym bardziej, że większość z nas nie do końca zgadza się z tym w jaki sposób zostaliśmy potraktowani. Mógłby zasugerować, że jest wiele uwag jest co do sposobu w jaki traktowani są klienci BZWBK, w związku z tą akcją niech bank rozważy propozycję, aby wszystkim co do momentu ukazania się o zamknięciu rejestracji tj. do 23 listopada bank wypłacił premię? Co o tym sądzicie? Może niech za informację z 23.XI, która wprowadziła wiele zamieszania i chaosu zapłacą wysokiej klasy specjaliści z banku? Byłoby to według mnie najrozsądniejsze rozwiązanie.

    Andrzej Odpowiedz
  • Uważam, że Admin, co do zasady, powinien skontaktować się z BZWBK, tym bardziej, że większość z nas, jak widać, nie do końca zgadza się z tym w jaki sposób zostaliśmy potraktowani. Mógłby zasugerować, że jest wiele uwag jest co do sposobu w jaki traktowani są klienci BZWBK, w związku z tą akcją niech bank rozważy propozycję, aby wszystkim co do momentu ukazania się o zamknięciu rejestracji tj. do 23 listopada bank wypłacił premię? Co o tym sądzicie? Może niech za informację z 23.XI, która wprowadziła wiele zamieszania i chaosu zapłacą wysokiej klasy specjaliści z banku? Byłoby to według mnie najrozsądniejsze rozwiązanie.

    Andrzej Odpowiedz
    • Co do zasady to Admin powinien jeszcze po flaszce postawić tym co nie dostali 20zł. Po co namawiał? :D

      Łuki
    • Ja do niczego nie namawiam. „Jedynie” prześwietlam promocje… to, jak zachowuje się bank, to niestety osobny temat :(

      Michał
    • Dokładnie, każdy wchodzi w promocję samodzielnie i postawa oczekująca wobec admina jest zdecydowanie nie na miejscu. Jest bardzo dużo metod nacisku na bank, od reklamacji po arbitra/rzecznika itp i można z tego spokojnie skorzystać. Ja sam szybko napisałem reklamację, zajęło mi to max minutę, a dzięki temu potem jestem już dosyć dobrze zorientowany w kwestiach reklamowania różnych usług/towarów. Warto to potraktować jako swego rodzaju naukę na przyszłość.

      Emej
    • @Michał to nie było na serio, jak to inaczej odebrałeś to wybacz :)

      Łuki
    • @Łuki absolutnie właściwa reakcja na megasłaby komentarz poprzednika :D

      abc
  • Spoko poczekajmy na odpowiedź banku na reklamacje. Pewnie napiszą ,że się nie należy z różnych przyczyn. W tym ,że promocja skończyła się przed rejestracją itd. Szkoda ale nie ma zawsze mikołaja.

    miron Odpowiedz
    • Im mniejsza premia, tym poziom komentarzy staje się coraz bardziej żenujący… Banki z opóźnieniem zamykają rejestrację, to raczej norma niestety… Admin robi dużo, aby rejestracja zamykana była po wyczerpaniu puli, ale nie zawsze jest to możliwe, jak to w korpo…

      abc
    • abc: Dokladnie takie samo odnioslem wrazenie. O glupie 20zl robic taka afere. Banki i nie tylko od zawsze tak sie zachowywaly. Tutaj przynajmniej nic sie nie traci. A przypomne ponownie, ze jakis czas temu empik mial promocje gdzie poinformowali o zakonczeniu tez po terminie i reklamacji za zakupy po 23 juz nie uznali. Kasa za zakupy mp3 przepadla. I tyle placzu nie bylo co pod tym watkiem. Sam stracilem i jakos pogodzilem sie ze strata tych 10-12zl. Tutaj, powtarzam, nic nie trzeba bylo inwestowac. Trudno, zyje sie dalej :) Trzeba byc na przyszlosc szybszym a nie ciagle narzekac. Skonczy sie to tym, ze banki przestana w ogole organizowac takie trywialne promocje.

      keton
    • Twoje prywatne zdanie nie ma tu znaczenia. Zasady promocji są w regulaminie. Dotyczą one także banku. Reklamacje są uzasadnione.

      sonin
  • Dla mnie ta sprawa ma szerszy kontekst. Tutaj nie chodzi o głupie 20 zł, tylko o zachowanie banku względem klientów, co się może przenosić na inne sfery jego działalności. A składanie reklamacji nie ma na celu wyżebrania nagrody tylko podniesienie jakości obsługi w banku przez pokazanie, że widzimy co robią.

    Tomaszek Odpowiedz
    • Zgadzam się. Kwota nie ma żadnego znaczenia. Promocje mają zachęcić klientów do korzystania z usług banku. Tu bank popełnił błąd i zniechęca klientów. Wątpię, by to był cel tej promocji.

      sonin
    • Mi wcale nie chodzi o pisanie reklamacji, każdy ma do tego prawo, ale o robienie zadymy tutaj z „wywoływaniem Admina do tablicy” włącznie… Regulamin interpretujecie dosyć swobodnie, jak widać, a wszyscy jesteśmy przecież klientami, na których bank praktycznie nie zarabia… najlepsi są Ci, którzy o te 2 dychy się obrażają na bank albo robią mu na złość, jakby kogoś w tym wielkim korpo to interesowało…

      abc
    • „Regulamin interpretujecie dosyć swobodnie” – kolejne Twoje prywatne zdanie. Regulamin dokładnie określa koniec promocji. Bank tego nie spełnił.

      Masz rację, że robienie na złość jest „słabe”.

      sonin
  • Coś takiego jak Zespół Santander straszliwie uaktywnił się w wątku o prezencie pod choinkę.
    Tutaj cisza. Nikt się nie wychyla. Towarzysze- kiedy będzie decyzja? Tylko nie sparaliżujcie blogu jednoczesną odpowiedzią z osobna każdemu dyskutantowi.
    Sprawa jest prosta. Tak lub nie. Nie musicie wszyscy naraz klepać w klawiaturę żeby wyglądało że pracujecie z wysiłkiem i zaangażowaniem. A może musicie? Biedactwa…

    Bufon Odpowiedz
  • Może niech „Zespół-Santander” napisze tu ilu nieświadomych klientów zgłosiło się do promocji w dniach od 20 do 23 listopada. To pokaże skalę problemu.

    sonin Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy