Wraca stary i lubiany BZWBK (teraz jako Santander Bank Polska), który bardzo często rozdawał premie swoim obecnym klientom. W zamian za odpowiedź na proste pytanie konkursowe zgarnąć możemy 20 zł w gotówce :)
Aby skorzystać z promocji należy być obecnym klientem Santander Bank Polska (posiadającym rachunek w PLN), który zarejestruje się na stronie promocji i odpowie na pytanie:
Wymień minimum 3 produkty dostępne w zakładce Oferta banku w usługach Santander internet lub Santander mobile
Oprócz tego konieczne jest również zalogowanie się do usług Santander internet lub Santander mobile. Czas na spełnienie wszystkich warunków mamy do 6.12.2018, przy czym bank przewidział 2500 nagród – po wyczerpaniu puli kolejne nie będą przyznawane. Warto się śpieszyć!
20 zł w formie przelewu trafi do nas do 21.12.2018. Szczegóły w regulaminie promocji.
Komentarze
Eh, Santander to praktycznie jedyny bank, który regularnie organizuje akcje dla stałych klientów. Jak zaczniecie walczyć przez arbitrów i kolejne reklamacje, to pójdą w końcu po rozum po głowy i przestaną organizować cokolwiek dla obecnych klientów tak jak inne banki. Sam nie dostałem premii z tej promocji, ale ograniczyłem się do pojedyńczej reklamacji i tyle. Mam wrażenie, że żądza tych 20zł u niektórych już wszystko przesłoniła.
• EmejJuż wiele razy było tu mówione, że nie chodzi o te 20zł.
• TomaszekA promocje nadal będą robić, bo to się opłaca, ale zaczną to robić uczciwie.
Promocje dla obecnych klientów są zupełnie nieopłacalne. Dzisiaj nikt już prawie nie pamiętam jak dużo ich Santander zrobił, natomiast wszyscy go teraz atakują za aktualną promocje i mówią, że będą zamykać konta. Gdyby były takie opłacalne, to każdy bank by je robił, a nie robi ich praktycznie nikt (no może jeszcze ING czasami coś rzuci, choć często dla wybranych lub związane z inwestowaniem). Santander też przestanie wkrótce.
• EmejJa też skorzystałem tylko z reklamacji, ale jaki sens mają promocje z regulaminami, które nie są przestrzegane przez bank? Przypuszczam, że liczba reklamacji była dużo większa od 2500, bank informował o przedłużeniu rozpatrywania reklamacji. To pokazuje, że promocja nie była przeprowadzona prawidłowo. Bank umywa ręce.
• PyramidHeadWole miec promocje nie do konca uczciwe niz nie miec ich wcale. Tak jak w innych bankach. Tyle w temacie. Swoja postawa spowodujecie tylko tyle, ze nikt nic nie zarobi. Jeszcze raz apeluje o rozwage.
• ketonWidać, że część wisienkowiczów nie odpuści. Straty wizerunkowe Banku mogą przewyższyć łączną sumę spornych premii.
• BufonTak do końca to żadna ze stron nie ma do końca racji ale może Santander wyjdzie lepiej na uznaniu reklamacji i odwołań. Jak w tym dowcipie z dłuugą brodą:
W pokoju sędziowskim siedzą dwaj sędziowie. Wpada tam adwokat i do jednego z nich mówi: pies pana żony pogryzł psa mojej żony. Psa trzeba było operować. Jak mi pan nie zapłaci 10 tysięcy – idę do sądu.
Sędzia wyjął dziesięć tysięcy i dał adwokatowi.
Wtedy ten drugi pyta: Za co zapłaciłeś? Przecież nie masz ani żony, ani psa.
No wiesz odpowiada tamten, jak sprawa trafi do sądu, to może być różnie…
Ale jaka część? chodzi Ci o te 4 osoby, które robią tu zadymę? P.S. czemu nikt nie uruchomił jeszcze arbitra?
• abcA skąd wiesz, że nie uruchomił?
• BufonLudzie bywają nieobliczalni jeśli chodzi o udowadnianie swoich racji ;)
Ale za to mają pieniądze na wysyłanie tysięcy nudziarskich listów czasami z płytami cd z ich ofertami i regulaminami.
• PawełWrecz przeciwnie. Zrobili tak zeby zaoszczedzic. Jesli nie udzieliles bankowi zgody na otrzymywanie dokumentow droga elektroniczna a cwaniaki chca zmienic tabele oplat i prowizji to musza innym sposobem dostarczyc nowy cennik. Nie zrobili tego na papierze bo ostatnie zmiany zajmowaly az 70 stron. Taniej im bylo wyslac plyte cd. Ciesz sie ze nie dostales dyskietki 5.25 :)
• aaaaDyskietka mogła by przynajmniej mieć wartość kolekcjonerską ?
• Don Quijote de la ManchaMogłaby.
• BufonAle, ale. W tym sporze wzorem swego imiennika i mentora stoisz za uciśnionymi na straży dobra i honoru czy też odwrotnie. Za systemem? Bankowym zresztą?
@ Bufon
„Tak do końca to żadna ze stron nie ma do końca racji”
Mylisz się. Ponawiam (może nie czytałeś, bo kończyła się poprzednia strona):
Ustawa z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów:
Art. 24. 1. Zakazane jest stosowanie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów.
2. Przez praktykę naruszającą zbiorowe interesy konsumentów rozumie się godzące w nie sprzeczne z prawem lub dobrymi obyczajami zachowanie przedsiębiorcy, w szczególności:
2) naruszanie obowiązku udzielania konsumentom rzetelnej, prawdziwej i pełnej informacji;
• Krzysztof 2No dobra – wygracie w koncu z bankiem i wyplaca wam te 20zl. Ale to bedzie ostatnia promocja, w ktorej zarobicie, bo nowych nie bedzie. Oplaca sie? Trzeba myslec przyszlosciowo. W zeszlym roku zarobilem kilkaset PLN w promocjach dla starych klientow. Tego nie ma w innych bankach.
• ketonNieprawda. Np, ING
• Katana78W ING owszem bylo troche tych promocji, ale ja bylem nowym klientem i konto zakladalem glownie liczac na te wszystkie nagrody. Teraz od kilku miesiecy nic nowego juz nie ma i konto pewnie pojdzie do zamkniecia, a juz na pewno wszystkie karty.
• ketonAle co ci z promocji jak nie wygrywasz?
• marqqq„3. Ilość nagród w Konkursie wynosi 2500 sztuk. ”
„1. Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:
• Benitoa) jako pierwsze odpowiedzą na Zadanie promocyjne oraz
b) zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile.”
„Okres trwania promocji – promocja trwa od 16.11.2018 r. do wyczerpania ilości nagród, ale nie dłużej niż do 6.12.2018 r.”
Jedna z interpretacji: promocja trwa, pula się nie wyczerpała.
• PyramidHeadPyramidHead – daj juz spokoj. Pogodz sie z porazka. Na przyszlosc trzeba byc szybszym. Bank w ogole mogl nie informowac o zamknieciu promocji. Pelna zgoda, ze nie zrobili tego niezwlocznie, ale latwo sobie wyobrazic dlaczego tak bylo: dzial marketingu i IT to osobne dzialy w duzym podmiocie i zawsze bedzie jakas inercja.
• ketonOsobne dzialy ale brakuje kompetencji do organizacji tak skomplikowanej promocji. Marketing powinien opracowac formularz nie „wymień” tylko „wybierz z listy 3 wlasciwe produkty”, a dział IT tymi swoimi robotami sprawdza od razu czy na wyslanym formularzu sa wybrane prawidlowe odpowiedzi i czy gosc o danym peselu zalogowal sie do bankowosci. Po zebraniu 2500 prawidlowych formularzy na stronie pojawia sie komunikat o zakonczeniu promocji. Dwoch studentow/stazystow mogloby to lepiej ogarnac.
• aaaa@keton
• PyramidHeadJa nie poniosłem porażki. Piszesz o rzeczach, których nie ma w regulaminie. Po co?
Dzięki reklamacjom bank może poprawić swoje usługi. To plus dla obu stron.
Widzę, że dla Ciebie bank może być tandetny, ważne, żeby co jakiś czas wpadło parę zł.
„z dobrym bankiem jest jak z mężczyzną musi zarabiać ….” jeśli bank nie oferuje co jakiś czas korzyści to idzie do odstrzału bo znajdzie się konkurencyjny bank który takie korzyści oferuje…. A jeśli żaden bank nie oferuje promocji dla starych to zostają konta które są najmniej uciążliwe i jak najbardziej darmowe ….i czeka się aż minie okres karencji i znów jesteś „nowym ” klientem mam nadzieje że rozumiecie co mam na myśli
• zenek64keton dziś brak kompetencji z głupią promocją, juto brak kompetencji i wyciek danych, wtedy też będziesz szczekał o biednym banku? jakoś tysiące na promowanie przez youtuberów się znalazły, tu już dawno nie chodzi o te śmieszne 20zł, tylko o kompetencje, formułowanie i przestrzeganie regulaminów oraz o zwyczajny szacunek dla klienta
• jaKolego – po 1. nie szczekam, po 2. wyciek danych a wprowadzenie do systemu tego typu promocji to 2 rozne rzeczy. Znajdz mi jakikolwiek inny bank, ktory spelnia twoje wymagania co do „kompetencje, formułowanie i przestrzeganie regulaminów oraz o zwyczajny szacunek dla klienta”. Nie ma takiego, a mam konta obecnie w 10 bankach. Z ostatnich kwiatkow spojrz sobie chocby na regulamin promocji CA i jego rozumienie przez bank.
• ketonale co ma do tego kompetencja lub jej brak w innych bankach, gdy rozmowa toczy się w o tym? co z tego że masz 10 kont w różnych bankach, jak chyba większość czytelników blogów z promocjami bankowymi? gdzie jest granica braku kompetencji? 100zł? 200zł? przecież przy innych promkach tego banku też są cyrki
• jaUważam, że właśnie należy pisać reklamacje, zwłaszcza do banków, które nie dbają o reputację i zadowolenie klienta. Nie wystarczy zaproponować, nie wiadomo czemu służącą promocję, w której nie ma żadnych zasad. Osobiście nie zgadzam się na takie traktowanie przez bank. Jeżeli ketona rajcują takie promocje, tzn., że akceptuje byle jakość.
• AndrzejCo innego reklamacje (sam ich duzo pisze) a co innego straszenie zamknieciem konta, arbitrem, moze nawet sadem. Banki tak od zawsze dzialaly. Raz wygrywasz raz przegrywasz.
• ketonCaly problem w tym ze bank mial poinformowac o zakonczeniu promocji, ale nie zrobil tego na czas. Jakby tej informacji nie bylo w regulaminie to wszystko byloby w porzadku?
Skoro bank nie poinformował na czas to niech weźmie problem na klatę i wypłaci wszystkim premie, tym co mieli możliwość złożenia wniosku. Tak jak zostaliśmy potraktowani przez bank świadczy o tym, że im to Lotto.
• AndrzejJeżeli nie otrzymam premii natychmiast zamykam konto. Gdy więcej osób tak postąpi bank będzie zmuszony do zaoferowania nowych promocji- to jeden ze sposobów, aby pozyskać lub stracić klientów. Wybieram takie oferty, które są dla mnie atrakcyjne. Ja mogę mieć konto w każdym banku, to bank powinien dbać o to, aby klienci nie tylko zamykali konto, ale z oferty danego banku korzystali nowi klienci. Jak dadzą, np. podobne warunki na lokatach czy kontach oszczędnościowych konkurencyjny procent, to wtedy taka oferta przyciągnie klienta. Na pewno taka jak ta promocja nie służy, aby klient mógł być dumny ze sposobu w jaki jest traktowany.
W ostatnim kwartale 2018r. Santander przerobił mnie na 170zł – 50zł za otwarcie konta, 100zł za wynagrodzenie i 20zł w tej promocji. W odpowiedzi na reklamację nawet nie wskazali punktu, którego niby nie wypełniłam, że nie dostałam premii. Kasa się nie należy i już, to jest ich odpowiedź, więc ja dziękuję za taki bank.
• WiFranPamiętajcie, że wśród ludzi odpowiedzialnych za sposób przeprowadzenia, zakończenia i prowadzenia procedury reklamacyjnej promocji mogą być krewni i znajomi Królika.
• BufonWtedy co Królik oleje? Ustawione na posadkach dzieci, wpływowych znajomych, kochankę?
Nie miejcie złudzeń. Oleje Was. Poświęci lojalnych klientów.
Jak nas olewają- zróbmy to samo!
• AndrzejDo broni, bracia dziś!
Zewrzyjcie szyki wraz!
I marsz, i marsz!
By ziemię krwią
napoić, przyszedł czas!
To z Marsylianki. Francuzi umieją się bić o swoje. Wielki szacunek.
• BufonZawsze na początku chodzi o jakieś drobne sprawy i pogardę wobec maluczkich.
Bić o swoje w kontekście Francji – dobre sobie.
• CiekawskiSą jakieś wieści?
• AndrzejJest SMS, że reklamacja została rozpatrzona. Jak, odpowiedź przyjdzie na pocztę wewnętrzną.
• PyramidHeadU mnie negatywna. Czas stracony na promocję i pisanie reklamacji poszedł na marne
• konwickiOdwołanie rozpatrzone negatywnie. W wiadomości dokładny opis jak działała promocja. Dlaczego tego nie było w regulaminie? Reklamowałem to, że regulamin wprowadził mnie w błąd. Odpowiedź nie odpowiada na moją reklmację. Może spóbuję jeszcze raz.
• PyramidHeadMożesz zacytować odpowiedź banku z tym dokładnym opisem promocji?
• BenitoZa regulamin nie odpowiada przecież klient banku. Oczywiście koniecznie spróbuj jeszcze raz. Zaznacz, aby odpowiedź przyszła listem.
• Andrzej„Formularz rejestracyjny na stronie promocji był dostępny do momentu, gdy mieliśmy
pewność, że pula 2 500 nagród została wyczerpana. Oznacza to, że zamknięcie formularza
nastąpiło, gdy zweryfikowaliśmy, że 2 500 osób, które zarejestrowały się i odpowiedziały na
pytanie jako pierwsze, spełniły także drugi warunek promocji tj. zalogowały się do
bankowości elektronicznej (a mogły to zrobić w okresie trwania promocji, czyli do 6 grudnia).
Do chwili gdy oba warunki nie były spełnione, nie mogliśmy stwierdzić, którzy uczestnicy
promocji ostatecznie zdobędą nagrodę.
Wypełnienie formularza na stronie oraz wiadomość potwierdzająca uczestnictwo w promocji
nie są równoznaczne ze zdobyciem nagrody. Są one potwierdzeniem rejestracji, która
weryfikowana jest następnie pod kątem spełnienia dalszych warunków promocji.
Wg regulaminu:
Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:
1. jako pierwsze odpowiedzą na zadanie promocyjne,
oraz
2. zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile(w czasie trwania promocji,
bez warunku kto pierwszy).
Ponownie zweryfikowaliśmy czas rejestracji i odpowiedzi na pytanie oraz spełnienie warunku
zalogowania się do bankowości elektronicznej i niestety nie możemy przyznać nagrody.
Niestety nie możemy podawać czasu rejestracji uczestników i momentu, w którym pula się
wyczerpała.”
Zauważcie, że nie ma słowa na temat:
• PyramidHead„Okres trwania promocji – promocja trwa od 16.11.2018 r. do wyczerpania ilości nagród, ale nie dłużej niż do 6.12.2018 r.” To mogło wprowadzić klientów w błąd, co potwierdza duża liczba reklamacji.
Idą w zaparte. Trudno się mówi, niesmak pozostanie. Zgody marketingowe wycofane, wzór podpisu złożony i można przenosić konto do CA, bo i tak leżało bezużyteczne ;)
• pytanieChciałem napisać, że zacytowali punkty regulaminu bez tego najważniejszego powyżej.
• PyramidHeadA jak ktoś złożył wniosek jako pierwszy, a zalogował się dopiero 24 listopada?
• andrzejZasady promocji
• Andrzej§ 5.
1. Nagrody otrzyma 2500 osób, które w okresie trwania promocji:
a) jako pierwsze odpowiedzą na Zadanie promocyjne oraz
b) zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile- NIEKONIECZNIE JAKO PIERWSZE, PONIEWAŻ MIAŁY CZAS DO 06 GRUDNIA!!!!!!!
Uczestnik promocji
§ 3.
1. Uczestnikiem promocji („Uczestnik“) może być pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
zamieszkała na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, będąca konsumentem w rozumieniu art. 22¹ kodeksu cywilnego, która posiada Konto i
Usługi Santander Online („Klient“) oraz w okresie trwania promocji spełni łącznie następujące warunki:
a. Zapozna się z niniejszym regulaminem i zaakceptuje go.
Co z tego, że klient akceptuje regulamin, którego bank nie przestrzega!
• AndrzejCzy może uważa, że wszystko odbyło się z regulaminem?
Co jeśli bank zmieni regulamin w trakcie promocji?
• AndrzejNie ma takiej możliwości, a to dlatego, że podpisując umowę, podpisujesz ją w oparciu o ten konkretny regulamin, z którym zapoznałeś się zanim przystąpiłeś do promocji i zawarte w nim zasady promocji. Jeżeli bank zmieni regulamin (co zazwyczaj następuje tylko na korzyść uczestnika), Tobie przysługuje prawo do reklamacji.
W odpowiedzi promocja była dokładnie opisana i nie było wątpliwości jak działa. Może dział reklamacji banku powinien tworzyć regulaminy :-D
• PyramidHeadnie śledzę całego wątku, ale widzę po sobie że pula skończyła się ok godz 12 tzn. ja składałem ok 11:40 i dostalem, a żona 12:15 i nie dostała
• Romekmogliby podać oficjalnie czas wyczerpania puli
• RomekTo prawda. Już 23 listopada wyłonili zwycięzców.
• PyramidHeadODWOŁANIE
Bank w dniu 23 listopada złamał regulamin informacją, cytuję: Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”.Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję.
Nie jest to zgodne z zasadami promocji § 5 pkt. b) zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile. Zgodnie z regulaminem klienci mieli czas, aby zalogować się do usług Santander internet lub Santander mobile do 6.12.2018 r.
W tej sytuacji oczekuję na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Czyli w takiej formie należy pisać odwołanie.
• AndrzejBrawo, znalazłeś kolejny błąd w regulaminie. Niestety może być tak, że pierwsze 2500 zalogowało się przed 23 listopada i nikt z tej grupy nie był poszkodowany.
• PyramidHeadMogło tak być! Ale promocja powinna przebiegać zgodnie z regulaminem. Naruszony został zbiorowy interes klientów.
• Andrzejpiszą beznadziejne regulaminy a potem wysyłają pokrzywdzonych klientów na drzewo. Skończą wypłacać premie i konto idzie do odstrzału. Jeżeli w ten sposób mieli przekonać dotychczasowych klientów do trzymania konta to osiągnęli odwrotny skutek. Jak był WBK to potrafili przyznać się do błędu. Santander to porażka.
• JaroAndrzeuj i PyramidHead jazalogowałam się przed 23 listopada i jak do tej pory kasy na koncie nie mam:)
• agnese2aTo pisz reklamacje. Nie ma na co czekać
• AndrzejSą jakieś pozytywne wieści?
• ZdziśDostałam dzis odpowiedź na odwołanie
• agnese2aBank stara się wcisnąć mi że nie zalogowałam się do system w czasie trwania promocji. Formularz rejestracyjny wypełniłam w terminie a zalogowałam się po.
A zrobiłam to zaraz po wysłaniu formularza
Kpina jakaś
Miałaś czas do 6 grudnia.
• AndrzejPisz odwołanie.
ODWOŁANIE
Bank w dniu 23 listopada złamał regulamin informacją, cytuję: Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”.Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję.
Nie jest to zgodne z zasadami promocji § 5 pkt. b) zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile. Zgodnie z regulaminem klienci mieli czas, aby zalogować się do usług Santander internet lub Santander mobile do 6.12.2018 r.
W tej sytuacji oczekuję na pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
Najlepsze jest to, że aby odpowiedzieć prawidłowo na pytania zalogowałam się do banku i sprawdziłam swoją ofertę, po czym wysłałam formularz, a potem dla pewności zalogowałam się drugi raz. Czy zalogowanie się przed wysłaniem formularza nie liczy się? co myslicie?
• agnese2aUOKiK powinien się tym zająć
• AndrzejAndrzeju oczywiscie napisałam odwołanie i dalej będę drążyć bo to nie chodzi o kasę ale teraz już o zasadę.
• agnese2aMoje odwołanie (kompilacja z komentarzy na LS):
• qqReklamacja dotyczy promocji „Poznaj ofertę banku online”.
Brałam udział w promocji „Poznaj ofertę banku online” i jak dotąd zamiast obiecanej nagrody 20 zł otrzymałam z Banku wiadomość SMS, w której to bank oficjalnie przyznał się (sic!) do złamania regulaminu promocji, cytuję:
„Dziękujemy za zainteresowanie promocją „Poznaj ofertę banku online”. Ilość nagród w konkursie została wyczerpana, więc zakończyliśmy promocję.”
Nie jest to zgodne z zasadami promocji: „§ 5 pkt. b) zalogują się do usług Santander internet lub Santander mobile.”
Zgodnie z regulaminem klienci mieli czas, aby zalogować się do usług Santander internet lub Santander mobile do 6.12.2018 r.
Powyższe warunki spełniłam.
Promocja powinna się zakończyć po wyczerpaniu puli nagród, o czym klienci winni zostać poinformowani, bez możliwości rejestracji do promocji. Jednakże promocja trwała jeszcze kilka dni i wprowadzała w błąd nieświadomych klientów, co więcej – klienci otrzymywali mailowe potwierdzenia zapisania się do promocji.
Z Poważaniem
Świetnie, tak trzymaj. Nic dodać, nic ująć. Brawo TY!
• AndrzejJa odpuszczam . Ponowna reklamacja i odpowiedz jak do wszystkich negatywna, że jeszcze raz sprawdzili itd. i że się nie załapałem. Jak ktoś chce to można jeszcze do Rzecznika Klienta Santander Bank Polska S.A. napisać pismo reklamacyjne. Czy dalej się upominać aż do Arbitra Bankowego to nie wiem co doradzić.
• miron„jeszcze raz sprawdzili itd. i że się nie załapałem” – załapało się 2500 w ciągu kilku pierwszych godzin. Pozostali przez klika dni byli wprowadzani w błąd. Człowiek reklamuje jedno, a bank odpowiada na inny temat.
• PyramidHeadBank zwalnia 1400 osób. Wiadomo, że w większości zwolnione będą kasjerki czy ludzie bez poparcia a wchodzący w przedemerytalny okres ochronny. Z działu , który zajmuje się tą poronioną promocją wywaleni zostaną wszyscy, którzy n/t reklamacji ośmielą się mieć inny pogląd niż odgórnie narzucony. Nikt Wam tych 20 złotych nie da zarzucając sobie pętlę na szyję. Możecie się sądzić czy p.ć z Arbitrem. Witajcie na planecie Santander.
• BufonNależy składać wnioski do arbitrażu. Gdy tylko sanstander dostanie od arbitra pismo z prośbą o wyjaśnienia w zębach przyniesie kasę, aby tylko załatwić sprawę.
• MajsterNie wydaje mi sie.
• ketonDlatego, aby przekonać się trzeba zrobić krok dalej? A mi się wydaje, że to poskutkuje. Tylko brak reakcji ze strony niezadowolonych klientów pozwoli bankom kręcić swoich klientów przy następnych promocjach.
• AndrzejOstrzegam wszystkich przed bankiem Santander. Ich postawa jest wybitnie antykliencka. Odpowiedzi na reklamacje wysyłają listem poleconym za pośrednictwem operatora Speedmail. Otrzymałem dziwne awizo do skrzynki niczego się nie spodziewałem. Aby odebrać awizo musiałem udać się przez całe miasto. Okazało się że jest to list polecony od Santander w którym napisali mi to samo co za pośrednictwem skrzynki w bankowości elektronicznej. Straciłem tylko czas i pieniądze. Ten speedmail ma w mieście wojewódzkim tylko jeden punkt odbioru. Widziałem wiele listów od Santander więc się nie zdziwcie. Czas zamykać u nich konto bo to jest żenada, aby korespondencję odbierać na drugim końcu miasta.
• jaroNa Dąbiu?
• agnesJa miałem przyjemność odbierać korespondencję w Łodzi. Jeden punkt na tzw. zadu..u. To jest kpina wykupili chyba najtańszego operatora. Niech klient się fatyguje po korespondencję.
• JaroNa WP jest o tym artykuł: https://finanse.wp.pl/reiffeisen-zafundowal-swoim-klientom-gre-miejska-polecone-odbieraja-w-ciemnych-magazynach-6341232661530241a
• Be@Choć tu chodzi o reiffeisen’a.
1. Czy za wpływ wynagrodzenia wpadło komuś 50 zł w styczniu?
• Andrzej2. A może ktoś w ostatnich dniach otrzymał jakąkolwiek informację na temat odwołania?
@Andrzej
• Beata2Ostatni raz 50zł za wynagrodzenie wpadło w grudniu 2018r.
U mnie wciąż brak odpowiedzi na odwołanie, wysłane zgodnie z powyższym wzorem. A co u Was?
• AndrzejNa odwołanie przysłali mi taką odpowiedz: Formularz rejestracyjny na stronie promocji był dostępny do momentu, gdy mieliśmy pewność, że pula 2 500 nagród została wyczerpana. Oznacza to, że zamknięcie formularza nastąpiło, gdy zweryfikowaliśmy, że 2 500 osób, które zarejestrowały się i odpowiedziały na pytanie jako pierwsze, spełniły także drugi warunek promocji tj. zalogowały się do bankowości elektronicznej (a mogły to zrobić w okresie trwania promocji, czyli do 6 grudnia). Do chwili gdy oba warunki nie były spełnione, nie mogliśmy stwierdzić, którzy uczestnicy promocji ostatecznie zdobędą nagrodę.
• ZbigniewWypełnienie formularza na stronie oraz wiadomość potwierdzająca uczestnictwo w promocji nie są równoznaczne ze zdobyciem nagrody. Są one potwierdzeniem rejestracji, która weryfikowana jest następnie pod kątem spełnienia dalszych warunków promocji.
o jak sprytnie wybrnęli :) w sumie sensownie
• HermanRegulamin wprowadzał w błąd: promocja trwa – pula się nie wyczerpała.
• PyramidHeadPodczas promocji klienta i bank obowiązuje regulamin, a nie szczegółowe wyjaśnienie jak działa promocja otrzymane w odpowiedzi na reklamację.
Dlatego należy ponownie skorzystać z gotowego odwołania powyżej. Co Tobie szkodzi spróbuj.
• AndrzejOdpisz cwaniakom ze na stronie promocji mogli wyswietlac chociaz ilosc osob ktore wypelnily formularz. Tak robia agencje reklamowe (Smolar, 360, Loyalty itd) zwracajace kase za zakup okreslonych produktow, na stronach sa liczniki a potem zamykaja mozliwosc wypelniania formularza.
• aaaaOd 1 lutego startuje promocja Dove, będzie licznik na stronie?
• Benitohttps://www.testujdove.pl/
Będzie lub nie ale regulamin Dove dosyć wyraźnie określa sposób zakończenia promocji.
• BufonMoże nie będą się tak głupio tłumaczyć jak Santander. Np. że użytkownik niewłaściwie się namydlił i pieni się bez powodu z racji niedostatecznego nawilżenia albo że nie sposób pojąć w jakim czasie higienista wymydli kostkę mydła w czasie od zakupu do wysłania paragonu. Zresztą zawsze mogą się zwrócić do kolegów z banku o pomoc w mydleniu oczu.
Nie tyle sprytnie co byla to jedyna opcja, zeby skasowac promocje dopiero jak 2500 osob spelni warunki. Moglby sie trafic np. taki delikwent, ktory zaloguje sie dopiero w grudniu – wtedy to dopiero byloby narzekanie. Najlepiej jakby po prostu byl aktualny licznik, ktory jednak nie gwarantuje niczego. Bo np. mogby wskazywac 2499, bo ta 1 osoba czekalaby na zalogowanie. Wtedy wszyscy inni rejestrujacy sie pozniej sa i tak bez szans.
• ketonWiecie co? Kiedy zobaczyłem w komentarzach zmasowane komentarze Santandera w pierwszej chwili pomyślałem- pewnie przetrzeźwieli. Jeszcze, o naiwności!, przed otworzeniem komentarzy pomyślałem- po co tyle odpowiedzi. Przecież wystarczyłoby krótkie-Przepraszamy, sporne premie w najbliższym czasie pojawią się na waszych kontach.
Otwieram komentarze. A tam brednie kopiuj-wklej. Ręce opadają, mózg się lasuje.
• BufonSkasowałem te komentarze, bo nic nie wnoszą do sprawy. Agencjo obsługująca bank: robisz to źle.
• MichałWidocznie płacą im od postu, dlatego spamują…
• abcMogłeś zostawić choć jeden ku pamięci ;)
• AleksyPytanie nieco z innej beczki. Czy do tej pory w karcie dopasowanej „Pakiet wypłat w bankomatach w Polsce” był darmowy? Nie mam pojęcia dlaczego, ale z każdej karty pobrało mi opłatę 7zł za tą usługę. Być może miałem ten pakiet włączony wcześniej, ale w poprzednich miesiącach nie pobierali za niego opłaty (czyli zakładam, że był za free).
• ceglaaaCoś się ruszyło. Co prawda nie w sprawie 20 złotych.
• BufonSprawdźcie skrzynki. Bank rozsyła maile w których zachęca do głosowania na niego w konkursie. Biją się o złoty bobek klienta czy innego łosia. Konkretnie w konkursie Mobile Trends Awards. W kategorii bankowość i finanse.
Zagłosowałem. Ale na konkurencje :)
• aaaa