200 zł premii za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium

Zakończona

Ruszyła promocja Banku Millennium, w której zgarnąć możemy 200 zł za wyrobienie karty kredytowej. Co ciekawe faworyzowani są… obecni klienci banku :)

Bank Millennium: 200 zł za wyrobienie karty kredytowej

200 zł za wyrobienie karty kredytowej w Banku Millennium

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która od 1.01.2018 nie posiadała jakiejkolwiek głównej karty kredytowej Banku Millennium ani nie była w trakcie procesu rezygnacji z tego typu karty.

Aktualizacja (4.01): Pula wniosków została wyczerpana! Kolejne osoby, które złożą wniosek, nie mają już zagwarantowanej premii 200 zł.

Choć nie ma również formalnego wymogu posiadania rachunku w banku, to w praktyce ciężko będzie bez niego skorzystać z oferty. Dlaczego? W promocji biorą udział jedynie wnioski o kartę, które zostaną złożone w terminie 2.01 – 28.02.2019 poprzez bankowość internetową Millenet lub aplikację mobilną banku. Tu dodam, że jeśli nie posiadacie konta osobistego w Banku Millennium, to możecie go najzwyczajniej w świecie założyć, ale najprawdopodobniej bardziej opłaci się nieco wstrzymać – co jakiś czas rachunek pojawia się w promocji z premią na start :)

Z drugiej strony trzeba się jednak śpieszyć – w promocji przewidziano pulę 2000 nagród, choć zapis w regulaminie jest nieco nieprecyzyjny:

Do otrzymania Bonusu uprawnionych będzie 2 000 Uczestników, którzy jako pierwsi w czasie trwania Promocji złożą wniosek o Kartę, a następnie spełnią warunki opisane w ust. 2.

Jeśli spełnimy powyższe warunki i podpiszemy umowę o kartę poprzez bankowość internetową lub mobilną, to kolejnym krokiem będzie dokonanie nią transakcji bezgotówkowych (jeśli chcemy to również BLIKiem) na łączną kwotę min. 200 zł w dwóch okresach:

  • do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu wydania karty oraz
  • w kolejnym miesiącu kalendarzowym.

Przykładowo do karty wydanej w styczniu pierwsze 200 zł należy wydać do końca lutego (można zacząć już w styczniu), a kolejne – w marcu.

I to tyle! 200 zł w formie uznania naszej karty trafi do nas do 31.05.2019. Oczywiście musimy być wtedy ciągle posiadaczem karty.

Brak opłat przez rok

Na koniec dodam, że biorąc udział w promocji automatycznie zyskujemy możliwość zwolnienia z opłat miesięcznych za obsługę karty kredytowej w okresie pierwszych 12 miesięcy. Wystarczy, że w danym miesiącu dokonamy nią co najmniej jedną transakcje bezgotówkową – na dowolną kwotę!

Jaką kartę wybrać?

W promocji możemy wnioskować w zasadzie o dowolną kartę kredytową Banku Millennium. Z naszego punktu widzenia najsensowniejsza może być karta Impresja lub Alfa. Obie pozwalają na dodatkowy moneyback 5% od transakcji w wybranych sklepach.

Dla Impresji zwrot uzyskamy w:

  • Apart
  • Empik
  • Travel Planet
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home
  • Uterque

Natomiast wybierając kartę Alfa 5% otrzymamy płacąc w:

  • Apart
  • Sephora
  • Leroy Merlin
  • GO Sport
  • Inter Cars
  • Empik
  • Cinema City
  • Travel Planet

Maksymalna kwota zwrotu to aż 760 zł rocznie.

Ile kosztuje karta kredytowa Banku Millennium?

Jeśli chodzi o pierwszy rok, to warunki zwolnienia z opłaty za kartę są promocyjne. Później, aby nie płacić za karty Impresja lub Alfa, konieczne jest wykonywanie 5 płatności miesięcznie. Jeśli tego warunki nie spełnimy, to bank pobierze 7,99 zł opłaty miesięcznej.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jest ktoś kto nie dostał? Bo u mnie dalej nic, smsa rownież nie dostałem.

    Szymon68999645 Odpowiedz
    • Ja nie dostałem

      saroyan
    • Nie załapaliście się do grona 2000 osób i tyle

      Kate
    • Nie zgadzam się z tym. Mój wniosek był złożony w tym samym dniu co pojawienie się oferty. Jednak musiałem udać się do placówki podpisać dokumenty. Jednak konsultant telefonicznie zapewnił mnie że już jestem w gronie 2000 osób bo liczy się data złożenia wniosku. Moja żona wniosek złożyła dzień później i już premie ma

      szymon121213
    • U mnie podobnie jak u szymon121213 także błędna diagnoza Kate

      saroyan
  • Da się jakoś przelać premię na konto czy trzeba wydać kartą?

    Ja Odpowiedz
  • Czy tę kartę można zamknąć w e-bankowości?

    Kate Odpowiedz
  • czyli jeśli do jutra nie dostanę premii ani powiadomienia sms, to trzeba składać reklamację

    agnese2a Odpowiedz
    • No rejczel!

      Adam546
    • Warto, a nawet trzeba. Były promocje w których mille nie wypłacało premii w terminie. Wystarczyła reklamacja i tego samego dnia kasa była na koncie. Mam nadzieje, że i w tym przypadku będzie podobnie ;)

      saroyan
  • No ja też, bo umowę podpisałam 2.1.19 a promocja wygasła 4.1

    agnese2a Odpowiedz
  • umowa podpisana 03.01, sms brak, premii brak, w jaki sposób złożyć reklamacje???

    Grzegorz89 Odpowiedz
  • No. To mamy problem.
    Brak premii za udział w promocji. Zarówno kol. Małżonka i ja składaliśmy wnioski 1-go dnia promocji i opisane w regulaminie warunki wypełniliśmy co do joty. Małżonka nawet bardziej. Ma bowiem taki nawyk, że jakąkolwiek kartę dostanie do ręki używa jej aż do odmowy dalszej współpracy;)
    Nie pisałbym, bo wiem, że co poniektórych drażni nazywanie rzeczy po imieniu.
    Ale draństwo to draństwo.
    Szalę goryczy przelał dzisiejszy SMS od Millennium, gdzie jakiś debil napisał, że też mi się należy premia i żebym założył konto biznes. Ja pierdolę.

    Napisałem. Możecie się teraz wyżywać za mój brak ogłady.
    A w dniu dziecka przyjdzie mi pisać reklamację…

    Bufon Odpowiedz
  • Wczoraj zamkniecie karty dzis telefonu z bank i 3% zwrotu przez 3 miesiące

    Sylwester Odpowiedz
    • Bez ograniczen?

      keton
    • Pewnie bez, jak to w Millennium, trzask-prask, i wydajesz 25,3 kzł, i zgarniasz 760 zł…

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don
      Jak wypłacają te 3%? Co miesiąc czy zbiorczo po 3 miesiącach całość? To są 3 miesiące kalendarzowe czy 3 miesiące od przyjęcia oferty?

      Rask
    • Co miesiąc, ale 760 zł to wspólny limit, możesz całość zrobić w pierwszym miesiącu. Okres był chyba dostosowany do okresu rozliczeniowego, tzn. nie startował od razu.

      Don Quijote de la Mancha
    • Zamknąłem dzisiaj karty z żoną, ale nie proponowali 3%. Czy ta propozycja na drugi dzień od Działu utrzymania klienta byla juz po tym jak karta zniknela z bankowosci internetowej?

      RadekW
    • Jak zamknąłeś, telefonicznie?
      Wtedy od razu przełączają na dział utrzymania.

      Jeśli w oddziale, to oddzwaniają do paru dni.

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak wlasnie bylo w moim przypadku

      Sylwester
    • Czy za przelew do R też liczą te 5% zwrotu?

      Gfd
    • Tak ściśle rzecz biorąc, to nie za „przelew”, a za zywkłą transakcję płatniczą e-commerce. Mi policzyli, to wyjątkowo łatwa kasa! ☺

      Don Quijote de la Mancha
    • @Don, mając utrzymaniową można dalej korzystać ze zwrotów 5% ze sklepów w zależności od karty?

      saroyan
    • Tak, moneybacki się łączą, więc od wydanych 100 zł można dostać nawet 8 zł zwrotu.

      Don Quijote de la Mancha
    • U mnie niestety bez powodzenia. Kartę zamknąłem w oddziale -> zadzwonili dziś -> cashbacku nie zaproponowali :(

      Adam546
    • To że zamknęli kartę w oddziale nie oznacze że za kilka dni nie będę dzwonić ;) Natomiast prawdą jest to że każdemu zaproponować nie mogę bo poszliby z torbami ;)

      bolek
    • Mam jeszcze pytanie co do R. Jeśli chcę wycofać te 200 zł premii z karty kredytowej to wystarczy ze doładuje konto w R z kk i nie zostanie za to pobrana żadna opłata? Dopytuję ponieważ jestem świeżakiem w temacie R. I w ten sam sposób trzeba działać w przypadku moneybacku? Doładowanie R np na 2000 zł i to zostanie uznane za zakupy? Bez dodatkowych opłat?

      Gfd
    • Tak. Na dzień dzisiejszy nie ma opłat ani po stronie millenium ani R.

      Adam546
  • keton-bez ograniczen ale o tranzakcje w internecie zapomnialem dopytac
    Don akurat mam duza rodzinna uroczystosc wiec moze 25,3 kola to duzo ale mysle ze 15-20 kola to wydam
    Rask liczy sie okres rozliczeniowy ja zaczynam 11.06 do 10.09 ,wyplacaja miesiecznie ale dopiero np 11.06 do 10.07 pierwszy okres rozliczeniowy wyplata 10.08

    sylwester Odpowiedz
    • To jest kk, te 25,3 kzł to pieniądze banku. 😉 Jeśli całość wyrobisz w 3. miesiącu (11 września do 10 października), to spłacić to będziesz musiał dopiero na koniec października (kwota spłaty będzie pomniejszona o premię).
      Uroczystość rodzinną także możesz opłacać kartą, a można też korzystać z pomocy Przyjaciół.

      Don Quijote de la Mancha
  • Ciekawe z czego wynika oferta dla jednych i brak oferty dla innych. Może dlatego, że korzystam już z oferty cashback na ROR…

    Paweł K. Odpowiedz
  • U mnie zona dostala premie, ja nie.. ale mam watpliwosci, czy mi sie nalezy i czy wysylac reklamacje.. otoz placilem moja karta w sklepie internetowym i produkt zwrocilem, pech chcial, ze sklep wyjatkowo szybko ogarnal zwrot i wyslal pieniadze na karte- wplata byla widoczna na koniec marca, ale zaksiegowana na poczatku kwietnia.. co myslicie?

    Xemi91 Odpowiedz
    • Promocją nie są objęte transakcje, w których dokonano zwrotu towaru lub usługi, odrzucone bądź nieautoryzowane.

      Don Quijote de la Mancha
    • zgadza sie, tylko ze zwrot zostal zaksiegowany w kwietniu, a w marcu obrót na 200 zł był..

      Xemi91
    • Akurat marzec i kwiecień to tu jeden okres. Czy spełniłeś warunek „dokonanie Kartą transakcji bezgotówkowych (w tym również za pomocą usługi BLIK) na łączną kwotę min. 300 zł […] do dnia 30 kwietnia 2019 r.”? Tzn.: czy wydałeś 500 zł (500 − 200 = 300 zł)? A może ten zwrócony marcowy zakup był dokonany przed przystąpieniem do promocji?

      Don Quijote de la Mancha
    • ja miałem zrobić po 200 zł (w styczniu i lutym łącznie) i w marcu znowu 200 zł.. wydaje mi sie, ze zalaczony regulamin jest do jakiejs nastepnej promocji – z marca, a ja zakladalem karte w styczniu

      Xemi91
    • Rozumiem, bezmyślnie to z tego regulaminu przekleiłem.
      W każdym razie jeśli oprócz tych zwróconych 200 zł nie zrobiłeś 200 zł nie zwróconych (czyli w sumie 400 zł), to premia Ci się nie należy (o ile w tamtym regulaminie był podobny zapis). Była to transakcja z zwrócona, więc nie objęta promocją — a data zwrotu nie ma znaczenia.

      Don Quijote de la Mancha
  • Polecam reklamować bo idzie się z nimi dogadać jak jesteś stałym klientem z wpływami, itd…

    Jarosław Odpowiedz
  • Wczoraj ruszyła nowa promocja „Czerwiec z kartą kredytową” w Millenium. Szkoda, że jesteśmy wykluczeni :( Karencja od 01.01.2017 r.

    Adam546 Odpowiedz
  • czy ktoś z was dostał już odpowiedź na reklamację?

    agnese2a Odpowiedz
    • Ja jeszcze nie dostałem a składałem 30 maja

      szymon121213
    • Mi na reklamacje odpowiedzieli w ciągu 3h, powodem braku premii było to że w marcu wydałem o 5zł za mało, nie wiem jak ja czytałem że brałem pod uwagę okresy rozliczeniowe a nie miesiące:((

      Grzegorz89
    • Na moją reklamacje jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi ale widzę że wpadło 200 zł na kartę kredytową :D

      szymon121213
  • również dostałem zwroty 3%, do 760 zł przez 3 miesiące. Zamykałem przez infolinię.

    janus_z Odpowiedz
  • ja bym skorzystał ale nie zaproponowali, a szkoda

    conrad_88 Odpowiedz
  • Mam taką sytuację, że nie doszła do mnie kk plastikowa, i warunki promocji spełniałam karta mobilną. Mam nadzieję na te 3% w ramach oferty utrzymaniowej, ale wyrabianie kasy samą kk mobilną może być trudne. Czy wyrobią mi kartę plastikową za darmo? (jako duplikat) czy trzeba coś w takiej sytuacji płacić? Ktoś był w podobnej sytuacji?

    Kate Odpowiedz
  • czy komuś przysłali już odpowiedź na reklamację, którą zgłaszaliście.
    Ile dni właściwie mają na odpowiedź, jak reklamację złożyłam 31/5?

    agnese2a Odpowiedz
  • eee tam czuję się mega zawiedziony , zadzwoniłem na infolinię zamknęłem kartę i zaoferowali brak opłat do końca listopada—-masakra podobno na tą chwilę tylko to mają zwrot może kiedyś będzie , nie wiem o co chodzi, ale pożegnałem ich

    alex Odpowiedz
    • Wisieńkowicze za dużo już wyjedli? 😐
      No ciekawe, może trzeba do następnego kwartału na nowy budżet poczekać…

      Don Quijote de la Mancha
    • Do mnie wczoraj zadzwonili i weszła promka na 760 ; D

      Don
    • To masz w takim razie szczęście 👍 Dziś telefon, max. propozycja zwolnienia z opłat KK i tyle w temacie. Czas pożegnania nadszedł …

      ZICHI
    • Kiedy składałeś wypowiedzenie , ja wczoraj w placówce i na razie nie dzwonią

      TYCH
    • Składałem telefonicznie w piątek

      ZICHI
    • A to ciekawe, myślałem, że jak się do nich w sprawie zamknięcia kk telefonuje, to od razu na dział utrzymania przełączają… A może pora była nieodpowiednia (tzn. już albo jeszcze nie pracowali)?

      Don Quijote de la Mancha
    • Pora była odpowiednia w godzinach ich pracy, natomiast gość który przyjmował rezygnację zaznaczył że on tylko przyjmuje ale zapewne zadzwonią jeszcze z działu utrzymania i tak też się stało po 4 dniach …

      ZICHI
    • Łączą z działem utrzymania od 9 rano, infolinię masz całodobową, natomiast dział utrzymania ma swoje godziny pracy.

      Mi dzis zaproponowali wyłącznie utrzymanie na rok za darmo, więc zaorałem

      Anom
    • U mnie również brak propozycji zwrotów, więc karta zamknięta.

      sebeksk
  • I do mnie dzwonili. Spławiłem Gościa kolejny raz gdy dzwoni z nieznanego mi nr i zaczyna od weryfikacji. Nie nauczą się chyba nigdy tego…..

    jojo Odpowiedz
    • też tego nie znoszę…dzwonią do Ciebie z czymś i na dzień dobry weryfikacja…weryfikacja powinna by c wtedy gdy Ty dzwonisz i to z konkretną sprawą lub decydujesz się na konkretny produkt i tyle…

      abc
  • Kartę zamykałam w poniedziałek w oddziale banku. Przed chwilą zadzwonili do mnie z pytaniem dlaczego chcę ją zamknąć i zaoferowali 3% zwrotu przez najbliższe trzy miesiące. Nie wiem od czego zależy do kogo dzwonią z taką propozycją.

    Gfd Odpowiedz
    • No właśnie, trochę to przypomina nasze rozpracowywanie od czego zależy ścieżka przyznania karty kredytowej (i w ogóle przyznanie albo nie). Przypomnę, że moim zdanie w przypadku kk znaczenie mogą mieć: wpływy lub konto Prestige (wnioskuję to z tego, że ostatnio nawet nie pytali mnie o dochody, tylko o wynagrodzenie, a Prestige dla bezpłatności wymaga wpływu 10 kzł/mc), osad, może też wydatki kartowe.
      W przypadku moneybacku utrzymaniowego znaczenie może mieć obrót tą kartą, wiem, ze to sprawdzają, bo gdy rozmawiałem z panią z działu utrzymania, to jako przyczynę podałem zamknięcie sklepu PiP w moim mieście, co było głównym powodem otwarcia przeze mnie Impresji, wtedy pani powiedziała, że w 5% jest też w Empik, a widzi, że tam zakupy czasem robię. Może więc jeśli widzą, że transakcji jest mało, albo są to doładowania przyjaciół, to moneybacku 3% nie proponują?
      (Heh, jeśli jakiś zorientowany pracownik banku te nasze przypuszczenia czyta, to może mieć niezły ubaw…)

      Don Quijote de la Mancha
    • co więcej – ja myślę, że to automat jakiś takie propozycje przygotowuje sprawdzając nasze wydatki – przerabialem temat utrzyman w zeszlym roku… kilkanaście razy – w tym roku jest dużo gorzej, ani razu nie dostałem cashbacku – aż załuję że wówczas musiałem te karty zamknąć :(

      sunwoj1
  • Ja niestety otrzymałem tylko propozycję darmowej karty prze rok – nie skorzystałem.

    mbo Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy