HIT powraca! Łatwe 200 zł za otwarcie Konta Przekorzystnego od Pekao (+3% na koncie oszczędnościowym przez pół roku!)

Zakończona

Wraca promocja Pekao S.A., która w sierpniu cieszyła się ogromną popularnością! W zamian za zawarcie umowy o konto (bez ruszania się z domu!) oraz czterokrotne spełnienie warunku bezpłatności konta zyskamy 200 zł premii. A do tego 3% na koncie oszczędnościowym przez 180 dni!

200 zł za założenie konta przekorzystnego w Pekao

Otwórz Konto Przekorzystne i otrzymaj do 200 zł

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą, która nie posiadała żadnego rachunku osobistego w Pekao w okresie od 1.01.2018 do 30.09.2019.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek internetowy (lub mobilny) o Konto Przekorzystne i zawrzemy umowę o konto nie później, niż 31.12.2019. Istotne, aby w trakcie wnioskowania wyrobić również kartę debetową lub aplikację PeoPay.

100 zł na start

Nagroda w promocji podzielona jest na dwie części. Pierwsze 100 zł zgarniemy za spełnienie dwóch prostych warunków w miesiącu następującym po miesiącu przystąpienia do promocji lub już w tym samym miesiącu. Przykładowo jeśli konto otworzymy w październiku, to czas na spełnienie warunków mamy do końca listopada, ale możemy to już zrobić w miesiącu otwarcia konta (w naszym przykładzie – w październiku).

A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł (z wyłączeniem wpłat gotówki oraz przelewów własnych w Pekao). Najprościej więc przelać sobie środki z własnego konta w innym banku.

Po drugie – bank wymaga od nas wykonania minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą lub poprzez aplikację PeoPay (będącą oczywiście zapłatą za towary lub usługi, a nie „zwykłym” przelewem). Kwota transakcji nie ma znaczenia :) Istotne, aby warunki zostały spełnione do końca pierwszego miesiąca kalendarzowego po miesiącu podpisania umowy.

Kolejne 100 zł za dodatkowe warunki

Aby zgarnąć drugą część nagrody konieczne będzie wykonanie tych samych czynności w każdym z trzech kolejnych miesięcy następujących po miesiącu, w którym spełniliśmy warunki pierwszy raz. Łącznie więc powinniśmy je spełnić czterokrotnie.

Ale to nie wszystko. Drugi warunek, wymagany do wypłaty dodatkowych 100 zł, to zawarcie umowy o konto za pomocą strony internetowej banku (online) lub sfinalizowany w aplikacji PeoPay (będzie taka opcja podczas wnioskowania online).

Jeśli jednak nasza tożsamość nie zostanie poprawnie zweryfikowana online, to bank daje nam furtkę do zawarcia umowy w placówce:

Warunek […] uważa się również za spełniony jeśli Uczestnik próbował zawrzeć wspomnianą umowę poprzez Podstronę internetową Banku (online) lub aplikację PeoPay (mobilnie), jednak umowa nie została zawarta w tych kanałach w wyniku negatywnej weryfikacji tożsamości Uczestnika przez system informatyczny Banku, ale została zawarta w oddziale Banku.

Oczywiście polecam sobie zrobić wtedy pamiątkowego screenshota – na wszelki wypadek :)

Pierwsza część nagrody zostanie wypłacona do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po dniu przystąpienia do promocji. Drugą transzę otrzymamy natomiast najpóźniej do 29.05.2020 – aczkolwiek wtedy raczej otrzymają ją te osoby, które do promocji przystąpiły w ostatnim możliwym terminie, czyli zawierając umowę o konto do 31.12.2019. Ci, którzy zrobili to wcześniej, mogą się jej spodziewać na początku roku.

3% do 30 000 zł przez pół roku

Na koniec przypomnę, że 200 zł na start to nie wszystko! Wszyscy nowi klienci Pekao mogą bowiem zgarnąć dodatkowe 3% na koncie oszczędnościowym!

Co trzeba zrobić? Wystarczy, że otworzymy rachunek oszczędnościowy do 8.01.2020, a nasze oprocentowanie będzie podwyższone przez kolejne 180 dni. Saldo, którego dotyczy promocja, to maksymalnie 30 000 zł. Istnieje wprawdzie możliwość założenia Konta Oszczędnościowego Premium (zyskując oprocentowanie 3% aż do 100 000 zł), jednak wtedy wymagane jest otwarcie innego konta osobistego – Konta Świat Premium – które jest znacznie droższe w utrzymaniu. A Konto Przekorzystne może być całkowicie darmowe :)

Darmowe Konto Przekorzystne

W jaki sposób? Aby nie zapłacić nic za prowadzenie Konta Przekorzystnego (standardowo 6 zł) ani za kartę (standardowo 3 zł) należy wykonać… transakcję kartą lub PeoPay oraz zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 500 zł. Innymi słowy spełnić warunki, które stawia przed nami promocja! Nie dość więc, że nie zapłacimy ani grosza za konto i kartę, to na dodatek bank nam jeszcze za to zapłaci :)

Warto również wiedzieć, że bank przewidział też drugą opcję zwalniania z opłat. Pekao nie pobierze żadnych (podstawowych) opłat od osób, które nie ukończyły jeszcze 26. roku życia.

Co z wypłatami z bankomatów? Za darmo pieniądze wyciągniemy z bankomatów własnych Pekao oraz z dwóch dowolnych bankomatów obcych w kraju, o ile spełniliśmy w poprzednim miesiącu warunek wpływu 500 zł i jednej transakcji. Kolejne wypłaty z bankomatów obcych będą nas kosztować już 2% od kwoty wypłaty (min. 5 zł).

Na koniec dodam, że wyrabiając kartę Mastercard Debit FX automatycznie zyskujemy bezstratne przewalutowanie przy płatnościach zagranicznych – a dokładniej po kursie organizacji płatniczej i bez żadnej prowizji banku. Oznacza to, że kartą tą zapłacimy całkowicie bezkosztowo za wszelkiego rodzaju zakupy w innej walucie, niż PLN. Warto o tym pamiętać!

Nie przegap!

Komentarze

  • Jeśli ktoś jeszcze nie instalował PeoPay to teraz można skorzystać. Do zdobycia 20zł dla tych którzy się nie logowali do PP od września do listopada ale konto internetowe mieli założone. Regulamin na https://www.peopaymasterpass.pl/

    Scorp Odpowiedz
    • dzięki! na to czekałam

      Kate
    • Ogólnie nie za ciekawe, bo trzeba jeszcze zapłacić kartą albo apką za 10 zł. Ale lepsze nic nic.
      Ciekawa sprawa też z tą mobilną autoryzacją… U mnie np. jest tak, że nie logowałem się we wskazanym okresie, ale mobilną autoryzację mam ustawioną wcześniej, a teraz jednym z warunków jest jej ustawienie. Czyli albo ten pkt mam już załatwiony albo co? Przejść na smsy i z powrotem na mobilną?

      pws
    • Fakt wcześniej chyba dawali z 50 zł, ale biorąc pod uwagę, że dawali promocje na konto, można się było spodziewać, że za apkę będzie mniej niż normalnie

      Kate
  • Konto założone w październiku, warunki spełnione również w październiku, to wypłata pierwszej stówki do końca listopada czy grudnia?

    wally Odpowiedz
    • Było już pisane, ponawiam:
      W tej promocji pierwsza nagroda: Nagroda w wysokości 100 zł (słownie: sto złotych), o której mowa w § 3 ust. 1, zostanie wypłacona w formie przelewu na Konto Uczestnika do końca drugiego pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po Dniu przystąpienia do Promocji przez tego Uczestnika.
      Oznacza to że jeśli w październiku było założone konto to pierwsze 100 wpadnie najpóźniej na koniec roku.

      tytus
  • Jak aktualnie wyglada sytuacja z zakładaniem konta w promocji? Przechodzi normalnie ta biometria? Lepiej na komputerze czy od razu na smartfonie? Ktoś zakładał niedawno?

    TomekW Odpowiedz
  • Taka ciekawostka dla zamykających konto: Podczas składania wniosku w oddziale… proszą o zwrot karty. Powiedziałem, że po raz pierwszy stykam się z taką procedurą. Pani szła w zaparte, bo przecież „karta jest własnością banku”. Zapytałem, jaka jest inna opcja rozliczenia się z kartą. Pani odpowiada: „zastrzeżenie”, więc poprosiłem o taką opcję. Pani sięga po telefon… i dzwoni na infolinię Banku, żeby dokonali zastrzeżenia!

    Dla mnie Żubr to jest normalnie kuriozum w skali całej polskiej bankowości. Druki na przedpotopowej drukarce, telefony do „centrali”, jakby nie mogli tego wszystkiego załatwić w cywilizowany sposób, z poziomu bankowości. W sumie żałuję, że jako powód zamknięcia konto podałem „lepsza oferta w innym banku”. Podstawowym powodem jest tu tak naprawdę niesamowicie archaiczna obsługa. Szkoda, że decyzji nie drukują na pergaminie i nie podbijają starodawną pieczęcią.

    Nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Promocje się pokończyły, wziąłem, co moje i przygoda z nimi dobiegła końca.
    W przyszłym roku mam nadzieję przetestować: Citi Handlowy (nigdy nie miałem do czynienia z tym bankiem) oraz Alior Bank oraz ichniejszy Kantor Walutowy.

    Adam K. Odpowiedz
    • Gdy zamykalam konto w PKO BP, pani z obsługi stwierdziła, że nie da się tego zrobić jeśli nie przyniosę karty 😂. Na moich oczach rozcięła ją na trzy części.

      kAt
    • a to nieprawidłowo akurat- karta powinna zostać rozcięta pod paskiem magnetycznym, na dlugości pomiędzy 2/3 a 3/4; tyle wytyczne – a życie i zachowania (klientów oraz pracowników) to osobna sprawa

      Krzysztoff
  • Dzisiaj wpłynęła mi pierwsza 100 z tej promocji, konto zakładane w październiku.

    Andrzej Odpowiedz
    • Dodam że dokładnie 16 października założyłem konto

      Andrzej
    • Potwierdzam. Konta rodzinka zakładała chyba pod koniec października. Warunki spełnione w listopadzie. 17 grudnia premia na koncie.

      Scorp
  • Formularz wypełniony dwa tygodnie temu, potwierdzenie na mailu, ale konto nadal nieaktywne. Dziwnie to działa

    kiloful Odpowiedz
  • ostatnie etap zawierania umowy w apce i cały czas wywala błąd aplikacji – ktoś tak miał?

    TomekW Odpowiedz
  • Ja wypowiedziałem konto w związku ze zmianami wchodzącymi 15.12, zrobili to w formie porozumienia o rozwiązanie umowy z dniem 14.12…i konto nadal aktywne jakby nigdy nic…

    abc Odpowiedz
  • Czy ktoś próbował założyć Peopay na telefonie z innym numerem telefonu niż ten podany w banku? Przejdzie?

    Lidia Odpowiedz
    • Nie mozesz na inny tylko na ten, który miałaś przypisany przy zakładaniu. Ja nie miałem przy rejestracji aktywnej transmisji danych (pakietu neta na karcie sim) i musiałem zmienic na inny numer tam gdzie miałem dostęp do internetu. Zmiana 0,20 gr.

      Podobnie było w Inteligo.

      Wojak
    • Ok. Dzięki.

      Lidia
  • Cześć Wszystkim. Jeżeli na dzień dzisiejszy założę tylko ROR Konto przekorzystne (bez Oszczednościowego), to czy to Oszczędnościowe na 3% mogę założyć później (do 08.01.2020) z poziomu bankowości elektronicznej, czy będzie potrzebny jakiś większy wysiłek typu „wizyta w banku” lub „infolinia”. Z góry dziękuję za odpowiedź i udanych Świąt Moi Drodzy!

    ola Odpowiedz
  • To w ramach… hmm.. „ciekawostki”? Przy zakładaniu konta w aplikacji była tylko jedna karta do wyboru, więc zaznaczyłam i tyle. Dziś przyszła… listem poleconym… Visa gold. Zadzwoniłam na infolinię, Pan mi powiedział, że to nie jest standardowa karta (ale naprawdę nie było innej do wyboru, a że próbowałam wczoraj założyć też konto z tatą, to tym bardziej mam pewność, że tam opcji wyboru innej karty nie ma – może w ogóle nie trzeba było zaznaczać opcji karty?). Przestraszyłam się, że za to „złoto” przyjdzie mi wiele płacić ale Pan z infolinii poinformował, że bezpłatność gwarantują 4 transakcje w miesiącu, więc bez bólu.

    ola Odpowiedz
    • Gold do Przekorzystnego? Ona jest w standardzie do Świat Premium…

      Don Quijote de la Mancha
    • Tak Donie, widziałam , że w TOiP ta karta widnieje pod kontem Premium ale serio taką przysłali a konto jak byk opisane (w mojej apce/bankowości) KONTO PRZEKORZYSTNE. Gorzej, że chciałam zerknąć w Umowę (ściągnęła się przy zakładaniu konta) a plik jest uszkodzony i nie mogę otworzyć. Wczoraj Pan na infolinii nie był zbyt wylewny (święta, więc wybaczam) a i tak w piątek muszę iść do Oddziału, bo, o ile ja konto otworzyłam bez problemu o tyle u taty, przy próbie weryfikacji przez selfie, apka po prostu się samoczynnie wylogowuje – w piątek się upewnię, czy wszystko jest OK. Radosnych Świąt Donie :)

      ola
    • Potwierdzam, u mnie też tylko Visa Gold była do wyboru (konto zakładane dziś rano), oczywiście przy próbie pobrania umowy i przejścia do ostatniego kroku aplikacja zatrzymuje się. Ola, Tobie udało się otworzyć to konto??

      klaudi
    • @Klaudi , swoje konto otworzyłam 17.12 i wtedy bezproblemowo otworzyłam na selfie – do wyboru była tylko ta Visa Gold, upewniłam się dziś też w Oddziale (nawet mi Pani wydrukowała inną TOiP niż ta, którą miałam wcześniej z maila): 4 płatności w bieżącym miesiącu, aby w przyszłym nie pobierało opłaty (inaczej opłata 9,90) za to bankomaty bezpłatne.
      22.12. chciałam założyć konto tacie, apka wylogowywała na etapie robienia selfie – dziś byliśmy w Banku i przyczynę ciężko znaleźć jedną: najpierw Pani obstawiła, że już dawno temu był klientem (miała rację ale to było 20 lat temu i jego dane były pod innym dowodem) ale gdy chciała pobrać nasz rozpoczęty wniosek, to wywalało „błąd techniczny”, więc generalnie, to im się chyba system popaprał po tym, jak 20.12 wprowadzili Blik.

      ola
    • 1. aby wypłaty z obcych (w tym zagranicznych) bankomatów były bez prowizji przy VG w miesiącu poprzedzającym należy spełnić warunek WPŁYWU 5k PLN/m-c i nie musi to być jednorazowy WPŁYW
      2. VG można zamówić do konta ze starej lub bardzo starej lub bardzo-bardzo starej oferty i spełnić warunki i będzie OK co do obcych ATM, nie musi być od razu Świat Premium; TOiP =/ od regulaminów =/ od realu :] to tylko Pekao… :]
      3. tak na prawdę np. żądanie zwrotu karty przy zamykaniu rachunku (itp.) nie zależy od nazwy banku (piszący inaczej to po prostu mało doświadczenia mają w chodzeniu po bankach ;) a od relacji pracownik- instrukcja służb. Wpływ ma zachowanie klienta/-ki :) a także wygląd tj. urok osobisty… :) Niekiedy czynniki pozainstrukcyjne mają KLUCZOWE znaczenie. No chyba, że ktoś jest niemiły/upierdliwy to czeka go obsługa w trybie tzw. strajku włoskiego :] Niemiłe zachowania radzę wyłącznie przelewać na papier- banki wtedy są dosyć bezradne bo muszą trzymać się własnych procedur oraz nadrzędnego prawa a dodatkowo boją się pozabankowych instytucji nadzorujących.
      4. A że w PeKaO SA (oraz PKO BP SA a także paru innych bankach:) wszystko możliwe to też prawda :]

      Krzysztoff
    • Juz nie mogę się doczekac kiedy przeleją ostatnią nagrode w styczniu i pójde zamknąc, to KP zobaczymy jak wymuszą na mnie oddanie karty i zamykanięcie w trybie 30 dni he, he.

      Wojak
  • Czy ktoś ma sprawdzone info czy Blik ale za zakupy w INTERNECIE przechodzi w tym idiotycznym banku do zwolnienia z opłat?
    Mało się z nimi męczyłam. Myślałam, że już spokój. Zamknęłam, sorry złożyłam wypowiedzenie w banku umowy 21 listopada, 21 grudnia nie zamknęli. To wypadła sobota. Na infolinii przekonywali mnie, że w poniedziałek zamkną, we wtorek 24.12… że mam iść oddziału gdzie prowadzony rachunek, a ja nie mam możliwości. Kartę mi zniszczyli przy wizycie w oddziale. Został mi piątek na zrobienie płatności, to może się zasięguje jeszcze, jeśli przejdzie taka Blikiem za zakupy w necie???

    Dominika Odpowiedz
    • Ale po co chcesz robić płatność? – jeśli chodzi o ciebie, to konto jest zamknięte, a jak naliczą jakieś opłaty, to pisz reklamację.

      Kate
    • Wiem o reklamacji, ale jakoś nie ufam temu bankowi, jeszcze nie uznają, w tym banku wszystko możliwe. A nie wiem kiedy będę mogła iść do tego oddziału. Może dopiero za miesiąc, co oni mi tam naliczą do tej pory… już wolę zrobić opłatę, zresztą sama nie wiem co mam z nimi zrobić:(

      Dominika
    • Ok, to regulamin mówi o zwolenieniu z opłaty:
      „2
      W przypadku wpływu na rachunek w poprzednim miesiącu kalendarzowym wynagrodzenia lub innych regularnych zasileń na kwotę jednorazowo min 500 zł …oraz dokonania w poprzednim miesiącu kalendarzowym minimum jednej transakcji bezgotówkowej kartą
      debetową wydaną przez Bank Pekao S.A. LUB PeoPay, w kolejnym miesiącu kalendarzowym Bank nie pobierze opłaty”

      No to wg mnie blik w internecie spełnia te warunki

      Kate
    • To Pekao ma już Blika? Bo kiedyś mieli swój system płatniczy (podobny) „PeoPay”, można go było używać w tych syfiatych dyskontach, w których nie dało się normalnie kartą płacić; tutaj nie napisali „aplikacja PeoPay”, więc najwyraźniej chodzi im o transakcję PeoPay, a czy uznają za taką tylko transakcję systemem PeoPay, czy także Blik, to nie wiadomo, ale już bardziej prawdopodobnym jest, że za taką transakcję uznają płatność zbliżeniową HCE, ale nie wiem, czy u nich się tak da bez plastikowej karty…

      Don Quijote de la Mancha
    • …ale to PeoPay chyba ciągle w necie działa, więc jeśli gdzieś będzie dostępne, to dla bezpłatności na pewno bezpieczniej wybrać to, a nie Blik.

      Don Quijote de la Mancha
    • A jak się okaże, że jednak blik nie spełnia warunku do bezpłatności, to chyba zostaje tylko reklamacja że konta nie zamknęli w terminie

      Kate
    • Widzę blika w Peopay…

      Kate
    • @Kate, i zapewne możemy uznać, że internetowa płatność takim blikiem będzie dokonana przy użyciu aplikacji PeoPay; ale zacytowany przez Ciebie fragment regulaminu dotyczący zwolnienia z opłat nie mówi o aplikacji PeoPay, a raczej o transakcji PeoPay — dlatego na pewno bezpieczniej będzie wybrać płatność PeoPay zamiast Blik (zresztą ja bym z samej ciekawości to przetestował, w wersji komputerowej trzeba chyba telefonem kod QR zeskanować, a wersja telefoniczna działa podobnie, jak Google Pay).

      Don Quijote de la Mancha
    • Być może, jednak niektórzy piszą tutaj że przy wypowiadaniu konta, zabierają im karty, więc jak można inaczej zrobić płatność do wyeliminowania opłaty za miesiąc wypowiedzenia. Jeśli BLIK to „transakcja bezgotówkowa wykonana Peopay” jak w tabeli, to powinno być ok

      Kate
    • „jak można inaczej zrobić płatność” — jakiś zły dzień masz? Parę razy już napisałem jak: wybierając na stronie internetowej lub w aplikacji mobilnej płatność PeoPay (a nie Blik).

      Don Quijote de la Mancha
  • Wszystko ładnie pięknie do momentu selfie – tył dowodu mi akceptuje, przód też i na następnym etapie jest selfie twarzy – łapie ostrosć, jest twarz w zielonej otoczce ( znak ze zlapał ) i tak jakby robił zdjęcie i nic się nie dziej – zfjecie cały czas na ekranie i miga czerwone kółeczko u góry …
    Też tak mieliście ?

    IreneuszN Odpowiedz
  • Info dla osób, którym peopay crashuje po weryfikacji na etapie pobierania i akceptowania umowy. Miły Pan z infolinii zadzwonił i powiedział, że problem jest znany i proces można dokończyć na stronie oferta. pekao24. pl (dałem spacje, bo nie wiedziałem czy link przejdzie).
    Mi się udało wszystko dokończyć.

    mmmajki Odpowiedz
  • Dobrze rozumiem ze przelewy z KO na ROR są darmowe w aplikacji mobilnej? Nawet więcej niż 1/mies.?

    TomekW Odpowiedz
    • Tak, przelewam z konta oszcz. cały czas w ramach potrzeby „w tę i nazad” i przez aplikację mobilną są darmowe, bez ograniczeń

      Kaska
  • Ktoś może mi podpowiedzieć co zrobić w sytuacji gdy spelnilem wszystkie warunki i nie dostałem pierwszej stówki? Powinna przyjść do końca grudnia, zakładałem tego samego dnia 2 konta, 1 na siebie, 2 na narzeczoną, transakcje robiłem identycznie od razu na 2 konta, narzeczona dostała 100, ja nie. Do kogo się zgłosić?

    Bartek7 Odpowiedz
    • Złóż reklamację w bankowości internetowej lub mobilnej.

      broker
    • Mialem podobnie. Ja dostalem zona nie. Reklamacja i po miesiacu kasa wpadla.

      keton
    • Ja do dzisiaj nic nie dostałem. Warunki spełnione . Na czacie konsultant powiedział ze do konca stycznia wypłacą, dziwne, z miesiąca na miesiąc przeciągają. Gdzie składać reklamacje? poproszę jakiś link.

      rav
    • To właśnie banki, jak się spóźnisz z jakąś wpłatą o minutę, to już naliczane opłaty, ale sami oczywiście nie muszą się trzymać terminów.

      Kate
  • dostał ktoś drugą 100 ?

    stedan Odpowiedz
    • Ja nawet pierwsze 100 nie dostałem. Już mi się nie chce gadać z tymi konsultantami. Niby do końca stycznia mają wypłacić , konto założyłem 7 listopada 2019 r.
      Jakieś porady gdzie reklamacje pisać?

      rav
    • Ja nawet pierwsze 100 nie dostałem. Już mi się nie chce gadać z tymi konsultantami, konto założyłem 7 listopada 2019 r.
      Jakieś porady gdzie reklamacje pisać?

      rav
    • Ja nawet pierwsze 100 nie dostałem.

      rav
    • nie nawet pierwszej 100

      rav
    • Jeśli konto założone 7 listopada 2019 r to termin wypłaty zgodnie z regulaminem to koniec stycznia. Nie ma co bić piany i reklamacje składać. Należy cierpliwie czekać. Muszą upłynąć dwa pełne miesiące.

      tytus
    • dzięki za info

      rav
  • W nowym systemie bankowości internetowej nie ma poczty ?

    Bogdan Odpowiedz
  • Mam pytanie, nie uznali mi płatności, bo nie wpłyneło jednorazowo 500 zł tylko w transzach! Naliczyli opłatę za konto. Nie dostane też pewnie drugiego bonusu. Macie jakis pomysł? Składać reklamację? Gosia

    Gosia Odpowiedz
    • A co musimy zrobić? Po pierwsze – zapewnić jednorazowy wpływ na nowo-otwarte konto w kwocie minimum 500 zł

      Don Quijote de la Mancha
  • Do tych co w listopadzie konto zakladali: dostaliscie pierwsze 100 zl, bo u mnie na razie cisza?

    Maciek Odpowiedz
  • Potwierdzam, pierwsze 100 zł wpadła

    Maciek Odpowiedz
    • U mnie też stówka zameldowała się na koncie :)
      Jeśli w lutym spełnię ostatecznie warunki do drugiej nagrody, to czy dobrze rozumiem, że otrzymam ją do końca marca?

      g.romek
    • Do końca kwietnia jak w listopadzie podpisywałeś, 4x trzeba spełnić warunek od miesiąca po listopadzie

      Maciek
    • W listopadzie podpisałem umowę. Warunek spełniłem już w listopadzie, a potem w grudniu i w styczniu. Czyli jeszcze tylko w lutym muszę spełnić warunki?

      g.romek
    • Też się właśnie w to wczytuję, ale wychodzi, że LiveSmarter nie ma racji i nie ma znaczenia, że spełniliśmy warunki promocji w listopadzie:
      b) zapewni Wpływ na Konto do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do Promocji oraz w
      każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych,
      c) wykona minimum jedną Transakcję do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do Promocji
      oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych,
      zaloguje się do aplikacji mobilnej PeoPay do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do
      Promocji oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych.

      robber
  • Live Smarter, zapomnieliście wspomnieć, że jest 3. warunek promocji i dotyczył on zarówno pierwszych 100 zł, jak i drugiego bonusa. Niektórzy się mogą ładnie oszukać. Konkretne cytaty z regulaminu:
    ad. 1. bonus: d) zaloguje się do aplikacji mobilnej PeoPay,
    ad. 2. bonus: zaloguje się do aplikacji mobilnej PeoPay do końca kolejnego miesiąca kalendarzowego po Dniu przystąpienia do
    Promocji oraz w każdym z trzech kolejnych miesięcy kalendarzowych.

    robber Odpowiedz
    • Nie, ten warunek dodali dopiero w tym roku. Niestety Pekao w miejscu starego regulaminy podpięło nowy więc klikając teraz w regulamin otrzymujemy jego nową wersję (dla promocji od stycznia).

      Michał
    • Fakt, nie zauważyłem podmianki regulaminu. W każdym razie rozmawiałem dzisiaj z infolinią odnośnie zapytania powyżej. Nie ma znaczenia, czy warunki 1. bonusu zrealizowaliśmy w listopadzie czy też w grudniu – warunki 2. bonusu nakazują wykonanie płatności i wpłaty w styczniu, lutym i marcu.

      robber
  • czyli kasa na koniec kwietnia, amen

    Maciek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy