Bank Millennium: 200 zł za otwarcie Konta 360º

Właśnie wystartowała promocja na grouponie, dzięki której zgarniemy aż 200 zł za otwarcie Konta 360º. Nagroda całkiem spora, jak na dzisiejsze czasy, ale z drugiej strony warunki wymagające – choć nie aż tak, jak mogłoby się wydawać.

Promocja również dla tych, którzy mieli już konto w Millennium

Aby skorzystać z promocji należy zakupić kupon za 5 zł. Ważne również, aby być nowym klientem banku, czyli nie posiadać żadnego produktu banku w dniu rozpoczęcia promocji – czyli 18.02.2015. Osoby, które miały konto wcześniej mogą skorzystać z tej promocji!

200 zł premii za założenie konta w Banku Millennium

Kupony dostępne są do dnia 01.03.2015 (lub do ewentualnego wyczerpania puli 2500 kuponów). Sam wniosek o konto należy wypełnić maksymalnie do 15.03.2015.

Podczas trwania promocji przewidziane są cztery następujące po sobie okresy rozliczeniowe pokrywające się z miesiącami kalendarzowymi, przy czym pierwszy okres obejmuje dodatkowe dni – trwa 18.02.2015 – 31.03.2015. W czasie każdego z okresów musimy zasilić konto kwotą nie niższą niż 1500 zł oraz wykonać operacje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej lub aplikacji BLIK na kwotę min. 500 zł.

Regulamin nie określa dokładnie, czy zasilenie ma być jednorazowe czy może być również w ratach – np. 5 x 300 zł w ciągu miesiąca. Jest spora szansa, że chodzi o łączne wpływy, jednak mimo wszystko polecamy spełnić ten warunek przelewając raz na miesiąc 1500 zł. Nie jest to w końcu aż tak trudne :)

Jeśli spełnimy powyższe warunki to w każdym z okresów zgarniemy 50 zł premii, łącznie 200 zł. Premia wypłacana będzie do 10 dnia roboczego po każdym okresie rozliczeniowymi.

Ile kosztuje Konto 360º

O koncie 360 pisaliśmy sporo niecały rok temu, w artykule: Rusza nowe Konto 360° w Millennium Bank. W skrócie: jeśli na konto przelejemy 1000 zł miesięcznie oraz wykonamy jedną transakcję kartą – zarówno rachunek jak i karta będą darmowe. Biorąc pod uwagę fakt, że warunki promocji wymagają od nas nieco więcej – nie będzie raczej sytuacji, kiedy za konto coś zapłacimy :)

Szczegóły promocji w regulaminie. Poniżej zamieszczamy również najważniejsze pytania i odpowiedzi:

Czy konto mogę zamknąć zaraz po zakończeniu promocji?

Tak, regulamin nie mówi nic o jego utrzymaniu więc można go bez problemu zamknąć.

Miałem kiedyś konto w Millennium. Mogę skorzystać z promocji?

Tak, regulamin wyklucza jedynie osoby, które w dniu rozpoczęcia promocji mają konto osobiste w Banku Millennium. Jeśli ktoś miał konto wcześniej – może skorzystać z promocji.

Na co uważać przy otwieraniu konta?

Jeśli w Millennium nic się nie zmieniło to konieczne będzie wyłączenie ubezpieczenia karty na infolinii. W innym wypadku zapłacimy 2,99 zł miesięcznie.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Jestem z mężem . Fantastyczny facet ;) z mężem byłam w oddziale Millenium zamknąć konto ;) bo w naszym związku to ja jestem ” finansowa” hehe

    anja1984 Odpowiedz
  • wiem ze chodzilo o „bycie” w banku ;) taki zarcik :P

    MaRiO Odpowiedz
  • Tak podejrzewałam Mario ;)

    anja1984 Odpowiedz
  • 2 konta do odstrzału, już złożona dyspozycja przez bankowośc internetową o zamknięcie w trybie natychmiastowym w związku z zmianą regulaminu oraz info w wiadomości, że nie życzę sobie kontaktu z ich strony w kwestii zamykanych kont bo decyzja o ich zamknieciu jest ostateczna i nieodwołalna :D

    paolo Odpowiedz
  • @paolo daj znać czy mogłeś zamknąć wysyłając wiadomość przez bankowość internetową

    devil Odpowiedz
  • Z listy rozwijanej powodów zamknięcia konta nie ma niestety opcji zmiana regulaminu. Nie wiem czy przez wiadomosć przejdzie. Ja złożyłem dyspozycję przez telefon

    dave2 Odpowiedz
  • re devil #: zrobiłem to w trybie reklamacji i dosłownioe przed chwilką dostałem info, że:

    Szanowny Panie,
    Dziękuję za przesłaną wiadomość.
    Uprzejmie informuję, że zgodnie ze zgłoszeniem dyspozycja zamknięcia konta 360 wraz z kontem
    oszczędnościowym zostanie zrealizowana w trybie natychmiastowym.
    W przypadku pytań, pozostaję do dyspozycji. Pomocą służą również konsultanci TeleMillennium dostępni pod
    numerem telefonu +48 22 598 40 40 lub 801 331 331 oraz nasi doradcy w placówkach.
    Z poważaniem,
    Kamil Kulma
    Departament Bankowości Bezpośredniej
    Bank Millennium S.A.
    Stanisława Żaryna 2A , 02-593 Warszawa
    TeleMillennium: +48 22 598 40 40, 801 331 331
    http://www.bankmillennium.pl

    paolo Odpowiedz
  • ha! paolo dzięki, też napisałam :)
    wystarczył tylko mail reklamacyjny tak? nie wypełniałeś wniosku o zamknięcie konta?

    Anita Odpowiedz
  • re Anita #: tak

    paolo Odpowiedz
  • Czy za miesiąc lipiec będzie pobrana opłata za korzystanie z konta, jeśli złożyłem dzisiaj wniosek o zamknięcie konta?

    devil Odpowiedz
  • wydaj mi się, że jeśli zamykają w trybie natychmiastowym to raczej nie

    paolo Odpowiedz
  • Dzisiaj w oddziale doradca twierdził, że nawet przy wypowiedzeniu 30 dniowym nie pobiorą opłat za prowadzenie/karte

    JSW Odpowiedz
  • też mi odesłali maila, że zamykają w trybie natychmiastowym!
    co za fajny, bezproblemowy bank!

    Anita Odpowiedz
  • Mi wczoraj odesłali, że zamykają natychmiastowo, a dzisiaj konto w najlepsze funkcjonuje :p

    Łukasz Odpowiedz
  • Bo wczoraj był piątek i nie zdążyli ,bo weekend ,a dziś nie pracują ,pewnie dopiero w poniedziałek zamkną

    On Odpowiedz
  • Konto zamknięte w 1 dzien

    paolo1 Odpowiedz
  • Nie czekacie na bilety do kina za BLIK? A może. Nie trzeba czekać i bilety otrzyma się nawet po zamknięciu konta? Jaki mają termin na te bilety?

    Willi Odpowiedz
  • Ja złożyłem dziś rano przez ich system wypowiedzenie (w trybie natychmiastowym). Dostałem smsa, że odpowiedź mam w systemie, ale… do systemu się już zalogować nie mogę. Się ubawiłem :)
    Zadzwonię do nich jeszcze, żeby się upewnić, ale wygląda na to, że zamknęli w trybie ekspresowym.

    pqr Odpowiedz
  • A mi miła pani powiedziała że nie mogę zamknąć natychmiastowo mimo że jasno zaznaczyłem że nie zgadzam się na nowy regulamin, pani stwierdziła że to nowy regulamin i zacznie obowiązywać od 14.08 bla bla . Chodziło wprawdzie o to żeby nie ponosić ewentualnych kosztów , stwierdziła że na wypowiedzeniu nie naliczają kosztów .
    Problem będzie jeżeli przez to miesięczne opóźnienie mogę się nie załapać na ewentualną promocję he he.

    On Odpowiedz
  • Ja też zglosilem sie przez stronę, że nie zgadzam sie na zmianę regulaminu, dostalem natychmiast odpowiedz, ze konto idzie do zamknięcia i czekam.

    Mam tylko nadzieje, ze przelew, ktory zglosilem, przed wyslaniem prosby o zamkniecie wyjdzie ;)

    kilobyte Odpowiedz
  • @pqr, wczoraj miałem tak samo jak Ty ;-)

    286 Odpowiedz
  • Uwaga!!!
    Jezeli konto było zakładane przez przelew z innego banku i nie złożyliśmy w placówce wzoru podpisu to mamy limit przelewów przez internet – 5000 zł na miesiąc!!!!

    aarek1404 Odpowiedz
  • @286,
    I co z tym zrobiłeś? Przyjąłeś, że jest zamknięte?

    Dla mnie sprawa nie jest wyjaśniona do końca. Mogli mi przecież odciąć dostęp do bankowości internetowej a konto daje śmiga. Na infolinii nie uzyskałem odpowiedzi a do oddziału mi nie po drodze. Napisałem przez formularz kontaktowy, żeby wysłali potwierdzenie zamknięcia konta na maila.

    pqr Odpowiedz
  • Tak, przyjąłem to z entuzjazmem. Nie przypuszczam, żeby bank posługiwał się tu podstępem, zwłaszcza w sytuacji, gdy prawo do natychmiastowego zerwania umowy gwarantuje ustawa. Jeśli się mylę, to tym gorzej dla banku.

    286 Odpowiedz
  • Ale nie wiadomo co wpisali w tej wiadomości, którą mi przesłali przez system, do którego się nie mogę zalogować.
    Teoretycznie, mogliby twierdzić, że o czymś tam mnie poinformowali. Ja wolę wiedzieć o czym, żeby później nie być zaskoczonym.

    pqr Odpowiedz
  • Ja zdazylem sie zalogowac i tresc tej informacji byla copy-paste jak Paolo, roznila sie tylko imieniem i nazwiskiem konsultanta :)
    I tez juz nie mam tam dostepu. Wole takie rozwiazanie, niz jak zamykalem w T-mobile konto i nadal sie moge tam zalogowac. Co oznacza, ze moje dane nadal tam są aktywne.

    kilobyte Odpowiedz
  • Mi w oddziale powiedziano że nie maja możliwości sprawdzić co było napisane w systemie transakcyjnym. Moich danych nawet w oddziale nie można było znaleźć w systemie. Potwierdzenie zamknięcia konta można otrzymać za 6 PLN ale trzeba poczekać 15 – 20 min aż je „wygenerują”.

    dzygit Odpowiedz
  • Też złożyłem wypowiedzenie w serwisie ze skutkiem natychmiastowym powołując się na zmiany regulaminów a odpisała mi jakaś wariatka że wypowiedzenie wymaga formy pisemnej – najlepiej złożyć w oddziale, jak nie mogę iść do oddziału to ewentualnie można wysłać pocztą i że 30-dniowy okres wypowiedzenia. Co radzicie zrobić? Wysłać następną wiadomość?

    adamus Odpowiedz
  • Wyślij następną. Ale nie jako odpowiedź tylko jako nową – może tym razem odczyta ktoś bardziej kompetentny.
    Skoro nam wszystkim pozamykali bez problemu, to znaczy, że ta kobieta nie miała racji.

    pqr Odpowiedz
  • Tak zrobię, a jeszcze w międzyczasie spróbuję u żony.

    adamus Odpowiedz
  • No nie wierzę, na koncie żony odpisała ta sama konsultantka co u mnie i oczywiście też że tak nie można zamknąć

    adamus Odpowiedz
  • U mnie szybka akcja – powołałem się na komunikat, w niedzielę napisałem sprzeciw i żądanie natychmiastowego zamknięcia konta. W poniedziałek nie można było już zalogować się na konto.

    pzdrwm
    luc

    ‚jak czlowiek umrze, to nie zyje’ kurt vonnegut, jr.

    luc Odpowiedz
  • jak złożyłem dyspozycję normalnego zamknięcia konta, mogę skorzystać z Waszej expresowej drogi?

    Jak wyglądają opłaty w okresie wypowiedzenia? Bo dyspozycja widzę że jest otwarta ale żadnej odpowiedzi, więc może lepiej zrobić przelew i jedną transakcję kartą…

    Lenio Odpowiedz
  • Wg informacji w oddziale, w okresie wypowiedzenia opłaty nie będą naliczane. Ja nie robię przelewu/obrotu, najwyżej będzie reklamacja ;)

    JSW Odpowiedz
  • sorry
    2 pytanka
    1 Ktoś było w oddziale żeby usunąć ten limit 5tys. Można od razu zamknąć na miejscu konto?

    2 co się dzieje jak z uwagi na zmianę regulaminu zażądam zamknięcia konta, a będę miał tam jakieś pieniadze?

    Michal Odpowiedz
  • Na pyt 2 : podajesz nr konta gdzie mają przelać nadwyżkę.

    JSW masz jakiś zapis o braku opłat w okresie wypowiedzenia ?

    Lenio Odpowiedz
  • Dwa konta zamknięte z dnia na dzień ze względu na zmianę w regulaminie, 13-07 – poszedł list z wypowiedzeniami, 21-07 – oba konta zamknięte, brak możliwości logowania, na infolini potwierdzone że konta zamknięte.

    newss Odpowiedz
  • To już w zasadzie wynika z TOiP – opłaty pobierane są za brak operacji kartą w poprzednim miesiącu więc w jak w lipcu miałeś wpływ 1000 zł na konto, zrobiłeś zakupy kartą i powiedzmy 20.07 wypowiedziałeś umowę w trybie 30 dniowym to w sierpniu nic już nie musisz robić.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Bardzo łatwo przez system millenium mozecie zamknac konto. Wchodzicie w Konto -> Zamykanie konta i tam zatwierdzacie które konta chcecie zamknąć i następnie podajecie nr konta do przelewu (gdyby jakies srodki zostaly)

    devil Odpowiedz
  • @devil – a konta sa zamykane od razu czy z wypowiedzeniem?

    darnok Odpowiedz
  • Z wypowiedzeniem 30-dniowym.

    sdvg Odpowiedz
  • A to jakaś różnica?

    devil Odpowiedz
  • Moze byc jesli pojawi sie kolejna promocja, ale tylko dla Klientow ktorzy nie mieli konta w dniu np 20 sierpnia.

    aaaa Odpowiedz
  • Pytanie to osób zamykających konto w trybie natychmiastowym przez wysłanie wiadomości pocztą wewnętrzną – dostaliście listowne lub mailowe potwierdzenie zamknięcia konta?

    Miałem wolne więc swoje konto zamykałem w oddziale, cała procedura (skan dowodu, złożenie wzoru podpisu) zajęło 20 minut. Przy okazji zajrzałem do ING, tam to już w ogóle zajęło dosłownie 5 minut a ich procedury nie przewidują skanowania/kopiowania dokumentów. Da się? Da się. Szkoda, że to wyjątek od reguły.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Czy w okresie wypowiedzenia środki na koncie oszczędnościowym są oprocentowane?

    Michal Odpowiedz
  • Bogdan # fajne ,dodali ze nie można było mieć konta po 1.09.2014 :P zabezpieczyli się :D

    bolek Odpowiedz
  • Czy można wypowiedzieć konto „z groupona” (4x50PLN) powołując się na zmiany czy już pozostaje inny tryb ?

    Duris Odpowiedz
  • Zmiany w regulaminie wchodzą w życie 14 sierpnia, do tego czasu masz możliwość wypowiedzenia umowy w trybie natychmiastowym, z tym, że online tego nie zrobisz. Zostaje albo wypowiedzenie listem poleconym albo najprościej – w oddziale. Zajmie to około 15-20 minut.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy