Bank Millennium: 200 zł za otwarcie Konta 360º

Właśnie wystartowała promocja na grouponie, dzięki której zgarniemy aż 200 zł za otwarcie Konta 360º. Nagroda całkiem spora, jak na dzisiejsze czasy, ale z drugiej strony warunki wymagające – choć nie aż tak, jak mogłoby się wydawać.

Promocja również dla tych, którzy mieli już konto w Millennium

Aby skorzystać z promocji należy zakupić kupon za 5 zł. Ważne również, aby być nowym klientem banku, czyli nie posiadać żadnego produktu banku w dniu rozpoczęcia promocji – czyli 18.02.2015. Osoby, które miały konto wcześniej mogą skorzystać z tej promocji!

200 zł premii za założenie konta w Banku Millennium

Kupony dostępne są do dnia 01.03.2015 (lub do ewentualnego wyczerpania puli 2500 kuponów). Sam wniosek o konto należy wypełnić maksymalnie do 15.03.2015.

Podczas trwania promocji przewidziane są cztery następujące po sobie okresy rozliczeniowe pokrywające się z miesiącami kalendarzowymi, przy czym pierwszy okres obejmuje dodatkowe dni – trwa 18.02.2015 – 31.03.2015. W czasie każdego z okresów musimy zasilić konto kwotą nie niższą niż 1500 zł oraz wykonać operacje bezgotówkowe przy użyciu karty debetowej lub aplikacji BLIK na kwotę min. 500 zł.

Regulamin nie określa dokładnie, czy zasilenie ma być jednorazowe czy może być również w ratach – np. 5 x 300 zł w ciągu miesiąca. Jest spora szansa, że chodzi o łączne wpływy, jednak mimo wszystko polecamy spełnić ten warunek przelewając raz na miesiąc 1500 zł. Nie jest to w końcu aż tak trudne :)

Jeśli spełnimy powyższe warunki to w każdym z okresów zgarniemy 50 zł premii, łącznie 200 zł. Premia wypłacana będzie do 10 dnia roboczego po każdym okresie rozliczeniowymi.

Ile kosztuje Konto 360º

O koncie 360 pisaliśmy sporo niecały rok temu, w artykule: Rusza nowe Konto 360° w Millennium Bank. W skrócie: jeśli na konto przelejemy 1000 zł miesięcznie oraz wykonamy jedną transakcję kartą – zarówno rachunek jak i karta będą darmowe. Biorąc pod uwagę fakt, że warunki promocji wymagają od nas nieco więcej – nie będzie raczej sytuacji, kiedy za konto coś zapłacimy :)

Szczegóły promocji w regulaminie. Poniżej zamieszczamy również najważniejsze pytania i odpowiedzi:

Czy konto mogę zamknąć zaraz po zakończeniu promocji?

Tak, regulamin nie mówi nic o jego utrzymaniu więc można go bez problemu zamknąć.

Miałem kiedyś konto w Millennium. Mogę skorzystać z promocji?

Tak, regulamin wyklucza jedynie osoby, które w dniu rozpoczęcia promocji mają konto osobiste w Banku Millennium. Jeśli ktoś miał konto wcześniej – może skorzystać z promocji.

Na co uważać przy otwieraniu konta?

Jeśli w Millennium nic się nie zmieniło to konieczne będzie wyłączenie ubezpieczenia karty na infolinii. W innym wypadku zapłacimy 2,99 zł miesięcznie.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Przyłączam się do pytania @Andi1

    Szyba Odpowiedz
  • Przelew = jedna z form podpisania umowy :)

    Michał Odpowiedz
  • No niestety, groupon dał ciała, właśnie dostałam maila od konsultanta

    Przykro mi z powodu niedogodności związanych z dokonaniem zakupu w naszym serwisie. Niestety nie ma Pani na ten moment możliwości dokonania zakupu na swoim koncie użytkownika. Ze względu na atrakcyjność oferty, na prośbę naszego Partnera postanowiliśmy ograniczyć jej dostępność. Zgodnie z warunkami oferty 1 osoba może maksymalnie zakupić i wykorzystać 1 kupon. Wykonana przez Panią próba zakupu odnotowała się na koncie i nie pozwala na ponowne jego dokonanie.

    Z nieudanymi próbami zakupu widocznymi na Pani koncie nie wiążą się żadne konsekwencje. Niestety nie mamy możliwości usunięcia takiej próby z Pani konta. Nie ma również możliwości powrócenia do niej w celu jej dokończenia.

    W zaistniałej sytuacji polecam skorzystać z pomocy bliskich osób, które posiadają konto na groupon.pl i są w stanie je Pani udostępnić. Przypominam, że istnieje możliwość polecenia oferty bliskim i znajomym, tak aby i oni również mieli szansę jej zakupu.

    Pola Odpowiedz
  • @Pola. Załóż drugi login i po sprawie.

    bula Odpowiedz
  • Mam pytanie – czy na pewno zrobiłem wszystko w porządku? Znaczy się – skopiowałem link z mojego groupona i przeniosło mnie od razu na stronę millenium z zakładaniem konta. Tam wpisałem co trzeba, ale… chodzi mi o to że nigdzie ani słówkiem nie zostało potwierdzone że „tak, wszedłeś przez ten groupon i bierzesz udział w promocji”. Równie dobrze mogłoby mnie odesłać na standardową stronę millenium z zakładaniem konta, i pewnie wyglądałoby to dokładnie tak samo.

    radam Odpowiedz
  • I tak w ogóle to nie wiem czy właśnie nie pożegnałem się z tym całym szajsem – bo przez przypadek nawet nie tyle co zamknąłem zakładkę z wypisanymi danymi konta na które miałem zrobić przelew, ale kliknąłem w coś i… oczywiście wrócić nie mogę bo strona niewygenerowana. Spokojnie zaglądam do skrzynki pocztowej będąc przekonanym że tam dostanę wszystko jak bozia przykazała, ale tu nie ma nic!!! CO ZA PORAŻKA! Jeśli przy obsłudze tego konta bank reprezentuje równie beznadziejną obsługę to radziłbym się dobrze zastanowić czy te obiecane pieniądze są warte zmarnowanego czasu i nerwów

    radam Odpowiedz
  • @radam
    Przy wniosku do zakładania konta z linku Groupona jest inny adres strony na pasku adresu w przeglądarce niż przy zakładaniu bezpośrednio ze strony banku.
    Widocznie nie wypełniłeś jeszcze wniosku do końca, bo powinien Ci przyjść mail z banku z nr konta do wpłaty i z załącznikami m. in. tabele opłat i prowizji, wzór umowy, regulaminy itp.
    Do strony banku nie mam żadnych zastrzeżeń. Strona banku i jego obsługa jest jedna z lepszych.
    Spróbuj jeszcze raz wypełnić i wysłać wniosek z linku Groupona, albo sprawdź czy mail nie wpadł do spamu.

    mario Odpowiedz
  • Jeszcze raz – wkleiłem link z groupona i zostałem automatycznie przeniesiony na jakiś link z adresem millenium. Więc gdzie tu niby jest jakiś inny adres na stronie pasku adresu? Po za tym, tak jak mówię – ani słówka potwierdzenia że bierzesz udział w promocyjnej ofercie. Już za to mają u mnie grubą krechę. A wniosek wypełniłem do samiusieńkiego końca, wpisałem już zwrotnego smsa i dostałem – W PRZEGLĄDARCE – instrukcje, w tym kluczową czyli numer konta na który mam przesłać przelew potwierdzający. Lecz w skrzynce mailowej hula wiatr, i nie, nie przeniosło mi nic do spamu. Czekam już tak półtorej godziny. Zobaczę jeszcze jutro, ale wszędzie gdzie zakładałem przez internet sobie konta maile z potwierdzeniami i regulaminami dostawałem dosłownie natychmiast.

    radam Odpowiedz
  • Aha, a co do ponownego wklepywania wniosku z tego samego linka to tak można? Nie będzie ten wniosek przypadkiem potraktowany już jako zwykły (bo na ten z groupona ktoś się już przecież raz zapisał i czeka tylko w kolejce na przelew potwierdzający…) Ahhh, no tak, tego się nie dowiem bo przecież na stronie składania wniosku nie ma ANI JEDNEGO SŁOWA CZY JEST TO PROMOCJA CZY NIE

    radam Odpowiedz
  • @radam
    Różnią się.
    Adres na pasku wniosku zakładanego bezpośrednio ze strony banku:
    https://www.bankmillennium.pl/wniosek-o-konto/

    A taki jest z linku Groupona (ostatnie 3 cyfry zmieniłem na przypadkowe):
    https://www.bankmillennium.pl/wniosek-o-konto?portalId=989

    Przy kolejnych wejściach na link z Groupona adres jest cały czas ten sam. Więc nikt inny za Ciebie na niego nie wejdzie.
    Może był błąd we wpisywanym mailu, albo podaj innego maila. Czasem adresy maili na serwerach 1-literowych są uznawane za błędne np. na @z.pl, @t.pl.
    Jak już masz nr konta to wyślij 10zł, jak odrzucą to kasę zwrócą, a jak przyjmą to dostaniesz wszystkie dokumenty na maila.

    mario Odpowiedz
  • 1. Czy konto można zamknąć za pomocą bankowości elektronicznej?
    2. Czy po zamknięciu konta i karty obowiązuje jakiś okres wypowiedzenia?

    ian Odpowiedz
  • Dostał ktoś już pocztą kartę debetową?

    upierdliwiec Odpowiedz
  • U mnie konto zostało założone w zeszłą środę, w poniedziałek karta już była.

    Łukasz Odpowiedz
  • Gdy podpisujemy wniosek przelewem, to konto ma ograniczenia o których tu już pisano i żeby je zdjąć, to trzeba osobiście złożyć wzór podpisu w oddziale. A gdy podpisze wniosek przez kuriera, to konto będzie bez ograniczeń? Wzór podpisu trafi do oddziału od kuriera??

    Roman Odpowiedz
  • wczoraj dostałem kartę

    simrisham Odpowiedz
  • Czy można te 1500zł przelać z innego konta na chwilę do milenium ? Za chwilę z powrotem przelać 1500zł już z milenium na poprzednie konto ?

    johnny Odpowiedz
  • W bankowosci elektronicznej jest wniosek o zamkniecie konta, ciekawe czy bedzie jeszcze dzialac do lipca jak sie zacznie masowe zamykanie :)

    aaaa Odpowiedz
  • Orientujecie się, czy z ubezpieczenia karty można zrezygnować wysyłając wiadomość na pocztę wewnętrzną?

    Łukasz Odpowiedz
  • Łukasz – Odp. konsultanta: „Jednocześnie uprzejmie informuję, iż dyspozycję rezygnacji z ubezpieczenia karty może Pan zlecić jedynie pod numerem TeleMillennium 0-801-331-331 (+48 22 598 40 40) lub w dowolnym Oddziale Banku Millennium. Proponuję jednak przemyśleć sprawę rezygnacji, gdyż ubezpieczenie chroni od różnego rodzaju zagrożeń.”

    msi190 Odpowiedz
  • Opłata jest takim zagrożeniem :)

    aaaa Odpowiedz
  • Konto zakładałem w środę, karta jeszcze nie dotarła.

    gosć Odpowiedz
  • Karty dostałem dzisiaj (na mnie i małzonke, wniosek skladalem w czwartek), ubezpieczenie anulowane (można dopiero po aktywacji karty). Najsmieszniejsze, ze nie mozna jednego nr telefonu podac dla siebie i żony ;)
    Za chwilke robie pierwszą wpłatę na 1500zl.

    KayleR Odpowiedz
  • Koledzy wisienkowcy nie mam bankomatu millenium w pobliżu/kartę aktywowałem -jutro pójdę od razu do sklepu i mam nadzieję że przy próbie płatności wpisanie 2 razy pin wystarczy/chyba że włożę do obcego bankomatu aby tylko wpisać pin i może ta akcja spowoduje że karta się aktywuje bezproblemowo.?

    bolek Odpowiedz
  • @ bolek , wal śmiało , z zamierzchłych czasów coś mi się przypomina , że wystarczy tylko raz pstryknąć w kasie pina. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Rozumiem, że czas na spełnienie warunków tj. 1500 zł wpływów i 500 kartą mam czas do końca marca?

    Łukasz Odpowiedz
  • Tak, czas na spełnienie warunków do końca marca, a pierwsza wypłata premii nastąpi do 15 kwietnia.

    ainut Odpowiedz
  • Gdy podpisujemy wniosek przelewem, to konto ma ograniczenia. i żeby je zdjąć, to trzeba osobiście złożyć wzór podpisu w oddziale. A gdy podpisze wniosek przez kuriera, to konto będzie bez ograniczeń?

    Roman Odpowiedz
  • Jakie ograniczenia?

    devil Odpowiedz
  • „Uwaga!!! Przypominamy ze zgodnie z „Regulaminem otwierania rachunku poprzez przelew” do chwili wizyty w placówce Banku i złożenia wzoru podpisu oraz wykonania skanu dokumentu tożsamości:
    – nie będziesz mieć możliwości składania wniosków o produkty kredytowe
    – limit miesięczny transakcji wykonywanych na rachunku wynosi 5000 PLN „

    Roman Odpowiedz
  • Czyli, żeby skorzystać z tej promocji to nie widzę potrzeby wizyty w placówce, zgadza się?

    devil Odpowiedz
  • Ważne info dla wszystkich, którzy chcą załapać się na promocję Millennium z Groupona.

    Wszyscy, którzy wybrali podpisanie umowy w oddziale niech przyjdą z wydrukowanym kuponem Groupona i najlepiej z zrzutem ekranu paska adresu wniosku ( końcówka portalid i cyfra).

    W trakcie składania wniosku odradzam odświeżanie strony, cofanie lub zamykanie okna przeglądarki. W razie czego należy złożyć wniosek ponownie z linku Groupona ( ale wcześniej sprawdzić przez infolinię czy coś jednak nie „przeszło”).

    W rozmowie z pracownikiem banku należy wspomnieć o Grouponie i pracownik potwierdzi uczestnictwo / podpięcie pod promocję ( odpada dzwonienie na infolinię i wysyłanie wiadomość przez bankowość internetową ).

    Millennium dostaje potwierdzenie mailowe wewnętrzną pocztą banku (najpewniej od Groupona lub specjalnego działu banku).

    Rob231 Odpowiedz
  • A skąd macie info czy załapaliście się do promocji czy nie?
    Jak ja dzwoniłem na infolinię to kobieta mi powiedziała, że nie może tego sprawdzić…

    devil Odpowiedz
  • Masz napisane powyżej jak to zrobic w oddziale. Potem zostaje wysłanie wiadomości przez bankowość internetową. Kolega devil nie czyta postów.

    Rob231 Odpowiedz
  • U mnie w oddziale babka powiedziale ze nie jest w stanie sprawdzic z jakiej promocji korzystałem, wiec nie wszedzie się da dowiedzieć

    KayleR Odpowiedz
  • Wystarczy wysłać wiadomość przez pocztą wewnętrzną po zalogowaniu się na konto. Mnie ktoś w ciągu godziny odpisał, że się załapałem.

    Karta przyszła dziś, a wniosek o konto złożyłem w środę.

    gosć Odpowiedz
  • ja napisałam zapytanie przez pocztę wewnętrzną czy na pewno biorę udział w promocji, odpisali, że przesyłają pytanie dalej. Dzisiaj oddzwonili z banku, pytali czy wchodziłam przez link z grupona, potem czy nie było żadnych problemów, a potem potwierdziła, że jak najbardziej biorę udział w promocji ;)
    Lekko dziwne to wszystko, jakby sami nie byli pewni ;)

    Anita Odpowiedz
  • „Szanowny Panie,
    Dziękuję za cierpliwość.
    W odpowiedzi na przesłaną przez Pana wiadomość pragnę poinformować, iż utworzone przez Pana Konto 360° zostało zakwalifikowane do udziału w Promocji Groupon.”

    można pisać, bo szybko odpowiadają ; )

    a z opłaty 2,99 zł za kartę trzeba zlikwidować od razu czy wystarczy przed aktywowaniem karty ?

    xxx Odpowiedz
  • @xxx jakbyś czytał co piszemy to byś wiedział.

    KayleR Odpowiedz
  • dzięki za info

    xxx Odpowiedz
  • A mi odpsali ze to czy biore udzial w promocji zalezy od tego jakiej tresci brzmial przelew aktywujacy i ze to zweryfikuja.

    Robroy Odpowiedz
  • @KayleR , cyt.: „ubezpieczenie anulowane (można dopiero po aktywacji karty).”
    Nie prawda.
    Mozna anulowac ubezpieczenie wczesniej, wazne aby karta byla widoczna w systemie.

    Xman Odpowiedz
  • Potwierdzam wersje Xman
    a KayleR wprowadza w błąd

    xxx Odpowiedz
  • @Xman chciałem tak zrobić i nie pozwolili ponieważ karta musi być aktywowana. Pracownik na infolonii powiedzial, ze najpierw ją aktywuje a nastepnie usunie ubezpieczenie. Co prawda odbyło się to podczas jednej rozmowy telefonicznej ale kolejnosc byla taka jaką podałem.
    Dopytalem jeszcze o to czy wpływ 1500zl musi byc jednorazowy czy mozna np. 3 razy po 500 wplacac i nie potrafil udzielic tej odpowiedzi. Sami chyba sie gubią w tych promocjach

    KayleR Odpowiedz
  • Potwierdzam wersje xmana. anulowalem ubez. a karty jeszcze nie dostalem

    bryła Odpowiedz
  • Ja również anulowałem bez otrzymania karty

    devil Odpowiedz
  • Ja nie moglem na dwoch kartach zarowno na infolinii jak i w placowce. Moze teraz juz mozna.
    @xxx chlopie nie szalej teraz, ze ktos Cie wprowadza w blad. Najpierw nie czytasz wątku i zadajesz pytania na ktore padły juz odpowiedzi a potem udajesz mądrego. Zadales pytanie czy oplate 2,99 mozna zlikwidowac od razu wiec jakbys czytal to bys wiedzial, ze nie mozna od razu! I tak bylo na poczatku. Teraz z tego co ludzie piszą jest opcja zlikwidowania tej oplaty ale dopiero jak karta bedzie widoczna w systemie! Wiec rowniez nie od razu! Wczesniej na infolinii i w oddziale twierdzili, ze jak bedzie aktywna – i tak mnie informowali

    KayleR Odpowiedz
  • Wiecie może, czy dla celów promocji liczy się data wykonania czy rozliczenia transakcji kartą? Przy okazji podobne pytanie dla BNP Paribas. (Wiem, że Getin rozlicza wedle zaksięgowania, a np Toyota wedle wykonania…)

    Lect Odpowiedz
  • Millennium data zaksiegowania, Paribas data wykonania.

    aaaa Odpowiedz
  • a Orange data wykonania czy zaksiegowania?

    Basia Odpowiedz
  • Orange Finanse – data wykonania

    aaaa Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy