Już w czwartek o 13:00 ruszy kolejna edycja promocji Citibanku przeznaczona dla obecnych klientów, w której zgarnąć będziemy mogli 25 zł za zalogowanie się do bankowości mobilnej.
Aby skorzystać z promocji należy posiadać konto osobiste lub kartę kredytową Citibanku (otwarte przed 24.06.2020) oraz otrzymać od banku wiadomość SMS i e-mail dotyczącą oferty.
Bank zastrzega również, że mowa jedynie o tych osobach, które w okresie 90 dni poprzedzających dzień rozpoczęcia oferty nie zalogowały się do usług bankowości elektronicznej przez przeglądarkę telefonu ani do aplikacji Citi Mobile. Ponieważ oferta ruszy w czwartek, to jeśli otrzymaliśmy zaproszenie do oferty, to nie logujmy się czasem już dzisiaj!
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zalogujemy się do bankowości elektronicznej Citibank Online przez przeglądarkę w telefonie lub za pomocą aplikacji mobilnej w terminie od 24.09 (od godziny 13:00) do 2.10.2020. Pamiętajmy jedynie, aby zrobić to jak najszybciej – pula nagród wynosi 1200 sztuk, dlatego kto pierwszy, ten lepszy!
Premia w wysokości 25 zł zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych od zakończenia oferty. 5 dni wcześniej otrzymamy też info potwierdzające spełnienie warunków.
Szczegóły w regulaminie.
Komentarze
Dostał ktoś już SMS? U mnie cisza a nie logowałem się z telfonu od roku co najmniej …
• TobyTak wczoraj
• MichałMam tak samo – nie logowałem się z apki i przeglądarki mobilnej coś z półtora roku, a zaproszenia do tej promocji nie dostałem nigdy i już z tym się chyba pogodziłem, że nie dostanę nigdy.
• janek-asdZ automatu wyłączone są osoby z nowym kontem w promocji, tam jednym z warunków było zalogowanie się do aplikacji.
• nsmarcinMuszę przyznać, że ładnie citi wykosiło ludzi z poprzedniej promocji, ja zalogowałem się 1 lipca i dostałem w poprzedniej promocji 20 zł. Dla tych którzy zalogowali się 24 czerwca 90 dni mija dzisiaj, jak robili promocję co pół roku było lepiej.
• HubertooNie logowałem się mobilnie od kilku lat. A ani w tej ani w poprzedniej nic nie przysłali, ale może dlatego, że miałem wszystkie zgody marketingowe wyłączone (choć mimo to czasami przysyłali mi oferty).
• keram7mBez sensu to zrobili, założyłam nowe konto, ale jeszcze nie chciało mi się logować do apki. Tak, wiem, że taki jest warunek.
• DominikaNo i nawet nie mogę z tego skorzystać bo konto mam dopiero od miesiąca:/
Szkoda, że nie ma jasnych kryteriów zapraszania klientów do promocji. Jestem klientką Citi od trzech lat, nigdy nie korzystałam z Banku przez smartfona i nigdy nie dostałam zaproszenia :-(
• SosnaPrzypominam, ze żeby bank mógł wysłać ofertę marketingowa konieczne jest wyrażenie takiej zgody. Dlatego jesli ktoś nie dostaje – warto je sprawdzić :)
• MichałCo wiąże się oczywiście z licznymi smsami, telefonami i mailami z banku, a Citi ze zgody marketingowej bardzo intensywnie korzysta…
• abcJa mam zgody od zawsze i jakoś do mnie nie dzwonią.
• mboWydaje mi się, że mam wyrażone wszystkie zgody – dostaję smsy, zdzwonią z ofertami. Czy jest możliwość sprawdzenia gdzieś zgód? Sam nic takiego nie znalazłem…
• janek-asdszkoda że nie przeczytałem tego tematu wcześniej bo mnie to chyba dzisiaj sprawdzali….otrzymałem telefon z citi – nic nie chcieli mi sprzedać…zapytali się tylko czy posiadam kartę kredytową, czy jestem z niej zadowolony i jak CZĘSTO z niej korzystam – odpowiedziałem zgodnie z prawda ze prawie dzień w dzień i to było na tyle…może gdybym powiedział że rzadko wspomnieliby lub wysłali sms z ta oferta?:)
• dan123Poruczniku Dan, oni to wiedzą lepiej od Ciebie, jak korzystasz z karty ;)
• abcSorry Dan, to nie był bank.
Citi by nawet kredyciku z limitu karty nie zaproponowało?!
• Don Quijote de la ManchaDobra, zalogowane na 2 kontach. Dla pewności i w apce, i na mobilnej stronie. 3 sekundy po 13 wg informacji z systemu, screeny porobione i czekamy na premię do końca października.
Zaktualizowałem apkę do najnowszej wersji przed tą akcją – nie dość, że nadal opornie działa, to jeszcze brzydsza od poprzedniej wersji, a wątpię, że bardziej funkcjonalna. Ogólnie ta ich apka nadaje się tylko do tych cyklicznych promocji.
• pwsJuż na starcie tradycyjnie podziękowałem za kredyt z karty, premie za nową osobę:)
• dan12313:00:06 weszło logowanie. Kiedy zaczynamy pisać reklamacje? ;)
• Pietiamnie zaskoczył kod sms, ale liczyło się kliknięcie ;)
• abcU mnie błąd systemu o tej porze…
• TomekWJak to wygladalo w poprzednich edycjach? Jaki czas byl potrzebny zeby sie zalapac?
• TomekWPoprzednio czasem nic nie dawało nawet zalogowanie się sekundę po czasie, bo na reklamację odpisywali, że nie załapałeś się do puli zwycięzców, a jednocześnie inni dostawali za logowanie się nawet po godzinie czy kliku. Także różnie to bywa z Citkiem niestety…
• pwsDa sie gdzieś sprawdzić czas kilku logowań wstecz, bo wyswietla tylko ostatnie?
• TomekWChyba niestety nie ma nigdzie takiej opcji w ich systemie. A myślałem, że to raczej standard wśród banków.
• pwsNajlepiej się logować 1 lub 2 minuty po czasie, żeby się nie czepiali czy to już po 13.00 czy już nie :-)
• Ja123Dobra, zalogowane na 2 kontach. Dla pewności i w apce, i na mobilnej stronie. 3 sekundy po 13 wg informacji z systemu, screeny porobione i czekamy na premię do końca października.
Zaktualizowałem apkę do najnowszej wersji przed tą akcją – nie dość, że nadal opornie działa, to jeszcze brzydsza od poprzedniej wersji, a wątpię, że bardziej funkcjonalna. Ogólnie ta ich apka nadaje się tylko do tych cyklicznych promocji.
• pwsDziś dostałem smsa że wydaj m.in 500 zł kartą kredytową do 14.10 a dostaniesz zwrot 25 zł. Odpisz TAK – tylko na tego smsa nie mogę odpisać a link nie działa.
• bolekKtos pisał gdzies o tym że dostał taką propozycje.
Potwierdzam, również dostałem taką wiadomość sms jednak nie ma możliwości odpowiedzi.
• _MarekTak, wysyłali to już we wrześniu, też dostałem wtedy. Potem chyba przez ich niedopatrzenie ten sam krótki link zastąpiła promocja za logowanie. Ale dziwne, że nie możesz odpisać, skoro to był zwykły numer komórkowy (przynajmniej u mnie wtedy).
• pwsTutaj regulamin promocji: https://www.citibankonline.pl/files/documents/other/25-pln-zwrotu-za-zakupy-karta-kredytowa-citibank.pdf
Bolek, możesz podać nr z jakiego dostałeś sms ? u mnie w szczegółach jest tylko „Citi” brak nr.
• _Marek_Marek u mnie to samo więc nie mam numeru i nie mogę odpisać.
• bolekto jak ugryźć ten temat?
• abcMój SMS z tą promocją przyszedł z nr 661002484, odpisałem TAK bez problemu – 18 września
• Ja123Link do promocji z tego SMSa: https: // citi.me / 25zl (usuń spacje)
Jak nie można odpisać na SMS-a to trzeba zgłosić to przez Kontakt w e-bankowości – można dołączyć zrzut ekranu ze smartfona z SMS-em jako dowód
Chyba już poprawili, właśnie dostałem ponownie tego smsa, tylko tym razem z nr 661002484 i już można odpowiedzieć na niego.
• _Marek_Marek zgadza się ale krótki czas trzeba działać :)
• bolekJA też dostałem, w regulaminie dla 5000 pierwszych osób
• marjanosekDzisiaj dostałem info w bankowości elektronicznej o treści: Dziękujemy za udział w naszej ofercie „25 zł za bankowanie na telefonie”. Miło nam poinformować, że znalazłaś/eś się wśród pierwszych 1200 osób. Twoja nagroda zostanie przekazana zgodnie z Regulaminem Oferty.
Wypłaty zapewne po weekendzie.
• ShaggyU mnie też, w dodatku dostałem już 25 zł za promocję z kartą kredytową
• Ja123U mnie bez wiadomości i pusto…może transze…
• abcPotwierdzam: 25 zł na kk i 2x wiadomości o nagrodzie za logowanie.
• pwsDostałem widomość, natomiast kasy jeszcze nie ma.
• jacenyCzy ktos juz dostal przelew? Ja nie dostalem ani emaila ani kasy.
• ketonU mnie w sobotę wiadomość, a wczoraj przelew.
• pwsJa dostałem 25 pazdziernika 25 zł tytułem „25 ZŁ ZA BANKOWANIE NA SMARTPHONIE”
• bolekCzyli kolejna reklamacja :)
• ketonu mnie jest, ale na kk a nie na koncie
• Ja123u mnie jest, ale na kk a nie na koncie
• Ja123Gdzie przychodzi info o nagrodzie?
• TomekWw skrzynce odbiorczej w e-bankowości
• Ja123Ci którzy dostali kasę albo info o przyznaniu nagrody: o której się logowaliście w dniu promocji?
• TomekWU mnie było o 13:00:03 wg informacji w systemie potem ;)
• pwsMi wyleciało z głowy i się logowałem chwile przed 15, a dostałem premię.
• jaceny13:02
• Ja12313:02 czy 13:00:02? :)
• TomekW2 minuty po 13.00
• Ja123jutro mija 20. dzień roboczy, więc w sobotę leci reklamacja…a te z25 zł za wydanie 500 zł z smsa już ktoś dostał? do kiedy tam jest termin?
• abcWyżej już pisałem, że dostałem 25 zł na kk też parę dni temu.
• pwsJa też już dostałam 25zł na kk, ale chyba były conajmniej 2 tury tej promocji
• Ja123No tak, były ze 2 tury, ja byłem w pierwszej, pod koniec września czas na transakcje i po ok. miesiącu wypłacili premię.
• pwsfaktycznie były 2 tury, a mi chodziło o tę drugą, czy ktoś już dostał?
• abcTo nie były dwie tury bo drugie dostaliście smsy i trzeba było odpisać TAK że wydacie do jakiegoś dnia 500 zł to dostaniecie 25 zł zwrotu. Promocja była w pażdzierniku a czas wypłaty do końca następnego miesiąca czyli do końca listopada.
• bolekdokładnie tak, dzięki, sms był 8.10, wydatki do 14.10 ale nie wiedziałem do kiedy wypłata.
• abcByły 2 tury, ale nie samej promocji, bo ta jest jedna, tylko wysyłki smsów i okresów na robienie transakcji. Być może inni mieli smsy i czasy na płatności jeszcze inne.
• pwsJa zrobiłem zakupy do tej promocji 21 września, a więc była tura wrześniowa. W poniedziałek 26.10 wypłacili 25 zł.
• Ja123Dostałem 25 zł wczoraj za te tranzakcje na 500 zł w określonych dnia z smsa zaproszenie :)
• bolektytuł „NAGRODA”
Ja również… teraz czekamy aż pojawi się promocja za podwyższenie limitu hehe;)
• abcJest u mnie na mailu propozycja podwyższenia limitu – bon do Biedry 50PLN. Niestety nie ma żadnego regulaminu. Żona dostała inną ofertę 20PLN na allegro po wydaniu 100 dla 500 osób dziennie od 26 do 30 listopada. Regulamin Łap okazje.
• santechhttps://www.citibankonline.pl/files/documents/credit-cards/lap-okazje.pdf
• Don Quijote de la ManchaMi też wpadł e-mail z ofertą 50 zł do biedry
• saroyandla tych 50zł nie wiadomo o ile/do jakiej kwoty muszę podnieść limit na karcie? Chcą mi wcisnąć 4x większy od aktualnie posiadany co jest mi nie na rękę w tej chwili.
• PietiaAleternatywnie – do kiedy trwa akcja bo za miesiąc to już bym się pisał.
Też dostałem ofertę do biedry, czyli dobrze przewidywałem :) a czy ktoś dostał obie oferty jednocześnie? ;)
• abcA ktoś ma regulamin? bo tak w ciemno to przy burdelu w citi zwykłe proszenie się o kłopoty…
• wacek@Pietia, poprzednim razem też mi proponowali chyba 32 000 limit, ale jak kliknąłem, to „nie jest możliwe podnioesienie do tego limitu”. W Regulaminie było podniesienie do 5 tys. ale jak jest teraz ? nie wiadomo, bo zapomnięli regulamin doczepić
• Ja123Jak myslicie, czy przy pomocy R można otrzymać bon na 20 zł allegro ? Niby w regulaminie nie ma żadnych zastrzeżonych kodów MCC
• DamianJeśli piszesz o „Łap okazje”, to regulamin jednoznacznie mówi, że trzeba dokonać Transakcji, które nie są Transakcjami szczególnymi.
• Don Quijote de la Mancharegulamin https://megawrzuta.pl/download/afa4ba941b428de4fd23735594dc4ba2.html
• santechnie można pobrać pliku :(
• Michał1986ok już znalazłem: poprzez bankowość internetową zawrzyj „Porozumienie do Umowy o Kartę Kredytową Citibank w zakresie Podwyższenia Limitu kredytu na kwotę nie mniejszą niż 5000 PLN i nie większą niż kwota zakomunikowana w ofercie
• Michał1986Czyli jak mam teraz limit na karcie 5000 to muszę zwiększyć do 10000 czy wystarczy np. do 6000 ?
• _Marekwedług mnie musisz podnieść limit o 5 tyś zł = 10 000
• Michał1986Przy poprzedniej promocji też był chyba problem z tym „na”. Bezpieczniej podnieść o 5 tys. a nie do poziomu 5 tys., wtedy raczej nie będą się czepiać.
• Ja123Próba podniesienia do 5100 i chcą wyciągi za 3 m-ce ….
• Ja123U mnie też chwile pomieliło i wyskoczyło że: we are sorry… i żeby przesłać doku. Mam 5k, proponowali max. 25k, chciałem 10k. Nie to nie ;) czekam na 100 z utrzymaniówki i się żegnamy
• wacekPo porannym odrzuceniu wniosku zniknęła opcja podwyższenia, a teraz pojawiła się ponownie… kliknąłem jeszcze raz i skorygowałem (w górę) pozycję: dochód nie niższy niż.. i wniosek przeszedł… to teraz pozostaje czekać na bon ;)
• waceku mnie też wniosek po korekcie poszedł, a wcześniej było we are sorry… zobaczymy, czy bony będą automatycznie, czy będzie trzeba reklamować…
• abcAle jak chcą wyciągi to chyba można anulować wniosek i nie podnosić limitu,prawda?
• bolekZałączyłam wyciągi dostałam informację,że nastąpi kontakt z banku.
• BogusiaJak prawidłowo czytać zapis regulaminu.
• BogusiaCzy jeśli ktoś ma przyznany limit np. 4.000 PLN to musi zwiększyć do minimum 5.000 PLN (a nie o 5000 PLN ). W pozostałych przypadkach (powyżej 5.000 PLN) wystarczy podnieść o dowolną kwotę nie przekraczająca wskazanego górnego limitu
o 5000, czyli w Twoim przypadku do 9000, tak jest bezpiecznie, a przy innej interpretacji może być problem…jak dostaniesz bon, to obniżysz i tyle… po co na sile szukać korzystniejszych interpretacji ;)
• abcKtoś dostał 20 zł do allegro, w regulaminie jest mowa o 15.12.2020. U mnie brak.
• _Marek