25 zł za bankowanie na smartfonie od Citibanku

Zakończona

Już w czwartek o 13:00 ruszy kolejna edycja promocji Citibanku przeznaczona dla obecnych klientów, w której zgarnąć będziemy mogli 25 zł za zalogowanie się do bankowości mobilnej.

25 zł za bankowanie na smartfonie od Citibanku
Aby skorzystać z promocji należy posiadać konto osobiste lub kartę kredytową Citibanku (otwarte przed 24.06.2020) oraz otrzymać od banku wiadomość SMS i e-mail dotyczącą oferty.

Bank zastrzega również, że mowa jedynie o tych osobach, które w okresie 90 dni poprzedzających dzień rozpoczęcia oferty nie zalogowały się do usług bankowości elektronicznej przez przeglądarkę telefonu ani do aplikacji Citi Mobile. Ponieważ oferta ruszy w czwartek, to jeśli otrzymaliśmy zaproszenie do oferty, to nie logujmy się czasem już dzisiaj!

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zalogujemy się do bankowości elektronicznej Citibank Online przez przeglądarkę w telefonie lub za pomocą aplikacji mobilnej w terminie od 24.09 (od godziny 13:00) do 2.10.2020. Pamiętajmy jedynie, aby zrobić to jak najszybciej – pula nagród wynosi 1200 sztuk, dlatego kto pierwszy, ten lepszy!

Premia w wysokości 25 zł zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych od zakończenia oferty. 5 dni wcześniej otrzymamy też info potwierdzające spełnienie warunków.

Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dostał ktoś już SMS? U mnie cisza a nie logowałem się z telfonu od roku co najmniej …

    Toby Odpowiedz
    • Tak wczoraj

      Michał
    • Mam tak samo – nie logowałem się z apki i przeglądarki mobilnej coś z półtora roku, a zaproszenia do tej promocji nie dostałem nigdy i już z tym się chyba pogodziłem, że nie dostanę nigdy.

      janek-asd
  • Z automatu wyłączone są osoby z nowym kontem w promocji, tam jednym z warunków było zalogowanie się do aplikacji.

    nsmarcin Odpowiedz
  • Muszę przyznać, że ładnie citi wykosiło ludzi z poprzedniej promocji, ja zalogowałem się 1 lipca i dostałem w poprzedniej promocji 20 zł. Dla tych którzy zalogowali się 24 czerwca 90 dni mija dzisiaj, jak robili promocję co pół roku było lepiej.

    Hubertoo Odpowiedz
  • Nie logowałem się mobilnie od kilku lat. A ani w tej ani w poprzedniej nic nie przysłali, ale może dlatego, że miałem wszystkie zgody marketingowe wyłączone (choć mimo to czasami przysyłali mi oferty).

    keram7m Odpowiedz
  • Bez sensu to zrobili, założyłam nowe konto, ale jeszcze nie chciało mi się logować do apki. Tak, wiem, że taki jest warunek.
    No i nawet nie mogę z tego skorzystać bo konto mam dopiero od miesiąca:/

    Dominika Odpowiedz
  • Szkoda, że nie ma jasnych kryteriów zapraszania klientów do promocji. Jestem klientką Citi od trzech lat, nigdy nie korzystałam z Banku przez smartfona i nigdy nie dostałam zaproszenia :-(

    Sosna Odpowiedz
  • Przypominam, ze żeby bank mógł wysłać ofertę marketingowa konieczne jest wyrażenie takiej zgody. Dlatego jesli ktoś nie dostaje – warto je sprawdzić :)

    Michał Odpowiedz
    • Co wiąże się oczywiście z licznymi smsami, telefonami i mailami z banku, a Citi ze zgody marketingowej bardzo intensywnie korzysta…

      abc
    • Ja mam zgody od zawsze i jakoś do mnie nie dzwonią.

      mbo
    • Wydaje mi się, że mam wyrażone wszystkie zgody – dostaję smsy, zdzwonią z ofertami. Czy jest możliwość sprawdzenia gdzieś zgód? Sam nic takiego nie znalazłem…

      janek-asd
  • szkoda że nie przeczytałem tego tematu wcześniej bo mnie to chyba dzisiaj sprawdzali….otrzymałem telefon z citi – nic nie chcieli mi sprzedać…zapytali się tylko czy posiadam kartę kredytową, czy jestem z niej zadowolony i jak CZĘSTO z niej korzystam – odpowiedziałem zgodnie z prawda ze prawie dzień w dzień i to było na tyle…może gdybym powiedział że rzadko wspomnieliby lub wysłali sms z ta oferta?:)

    dan123 Odpowiedz
    • Poruczniku Dan, oni to wiedzą lepiej od Ciebie, jak korzystasz z karty ;)

      abc
    • Sorry Dan, to nie był bank.

      Citi by nawet kredyciku z limitu karty nie zaproponowało?!

      Don Quijote de la Mancha
    • Dobra, zalogowane na 2 kontach. Dla pewności i w apce, i na mobilnej stronie. 3 sekundy po 13 wg informacji z systemu, screeny porobione i czekamy na premię do końca października.

      Zaktualizowałem apkę do najnowszej wersji przed tą akcją – nie dość, że nadal opornie działa, to jeszcze brzydsza od poprzedniej wersji, a wątpię, że bardziej funkcjonalna. Ogólnie ta ich apka nadaje się tylko do tych cyklicznych promocji.

      pws
  • Już na starcie tradycyjnie podziękowałem za kredyt z karty, premie za nową osobę:)

    dan123 Odpowiedz
  • 13:00:06 weszło logowanie. Kiedy zaczynamy pisać reklamacje? ;)

    Pietia Odpowiedz
    • mnie zaskoczył kod sms, ale liczyło się kliknięcie ;)

      abc
    • U mnie błąd systemu o tej porze…

      TomekW
    • Jak to wygladalo w poprzednich edycjach? Jaki czas byl potrzebny zeby sie zalapac?

      TomekW
    • Poprzednio czasem nic nie dawało nawet zalogowanie się sekundę po czasie, bo na reklamację odpisywali, że nie załapałeś się do puli zwycięzców, a jednocześnie inni dostawali za logowanie się nawet po godzinie czy kliku. Także różnie to bywa z Citkiem niestety…

      pws
    • Da sie gdzieś sprawdzić czas kilku logowań wstecz, bo wyswietla tylko ostatnie?

      TomekW
    • Chyba niestety nie ma nigdzie takiej opcji w ich systemie. A myślałem, że to raczej standard wśród banków.

      pws
    • Najlepiej się logować 1 lub 2 minuty po czasie, żeby się nie czepiali czy to już po 13.00 czy już nie :-)

      Ja123
  • Dobra, zalogowane na 2 kontach. Dla pewności i w apce, i na mobilnej stronie. 3 sekundy po 13 wg informacji z systemu, screeny porobione i czekamy na premię do końca października.

    Zaktualizowałem apkę do najnowszej wersji przed tą akcją – nie dość, że nadal opornie działa, to jeszcze brzydsza od poprzedniej wersji, a wątpię, że bardziej funkcjonalna. Ogólnie ta ich apka nadaje się tylko do tych cyklicznych promocji.

    pws Odpowiedz
  • Dziś dostałem smsa że wydaj m.in 500 zł kartą kredytową do 14.10 a dostaniesz zwrot 25 zł. Odpisz TAK – tylko na tego smsa nie mogę odpisać a link nie działa.
    Ktos pisał gdzies o tym że dostał taką propozycje.

    bolek Odpowiedz
  • JA też dostałem, w regulaminie dla 5000 pierwszych osób

    marjanosek Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem info w bankowości elektronicznej o treści: Dziękujemy za udział w naszej ofercie „25 zł za bankowanie na telefonie”. Miło nam poinformować, że znalazłaś/eś się wśród pierwszych 1200 osób. Twoja nagroda zostanie przekazana zgodnie z Regulaminem Oferty.

    Wypłaty zapewne po weekendzie.

    Shaggy Odpowiedz
  • Czy ktos juz dostal przelew? Ja nie dostalem ani emaila ani kasy.

    keton Odpowiedz
  • Ja dostałem 25 pazdziernika 25 zł tytułem „25 ZŁ ZA BANKOWANIE NA SMARTPHONIE”

    bolek Odpowiedz
  • Gdzie przychodzi info o nagrodzie?

    TomekW Odpowiedz
  • Ci którzy dostali kasę albo info o przyznaniu nagrody: o której się logowaliście w dniu promocji?

    TomekW Odpowiedz
  • Jest u mnie na mailu propozycja podwyższenia limitu – bon do Biedry 50PLN. Niestety nie ma żadnego regulaminu. Żona dostała inną ofertę 20PLN na allegro po wydaniu 100 dla 500 osób dziennie od 26 do 30 listopada. Regulamin Łap okazje.

    santech Odpowiedz
  • Jak myslicie, czy przy pomocy R można otrzymać bon na 20 zł allegro ? Niby w regulaminie nie ma żadnych zastrzeżonych kodów MCC

    Damian Odpowiedz
    • Jeśli piszesz o „Łap okazje”, to regulamin jednoznacznie mówi, że trzeba dokonać Transakcji, które nie są Transakcjami szczególnymi.

      Don Quijote de la Mancha
    • nie można pobrać pliku :(

      Michał1986
    • ok już znalazłem: poprzez bankowość internetową zawrzyj „Porozumienie do Umowy o Kartę Kredytową Citibank w zakresie Podwyższenia Limitu kredytu na kwotę nie mniejszą niż 5000 PLN i nie większą niż kwota zakomunikowana w ofercie

      Michał1986
    • Czyli jak mam teraz limit na karcie 5000 to muszę zwiększyć do 10000 czy wystarczy np. do 6000 ?

      _Marek
    • według mnie musisz podnieść limit o 5 tyś zł = 10 000

      Michał1986
    • Przy poprzedniej promocji też był chyba problem z tym „na”. Bezpieczniej podnieść o 5 tys. a nie do poziomu 5 tys., wtedy raczej nie będą się czepiać.

      Ja123
  • Próba podniesienia do 5100 i chcą wyciągi za 3 m-ce ….

    Ja123 Odpowiedz
    • U mnie też chwile pomieliło i wyskoczyło że: we are sorry… i żeby przesłać doku. Mam 5k, proponowali max. 25k, chciałem 10k. Nie to nie ;) czekam na 100 z utrzymaniówki i się żegnamy

      wacek
    • Po porannym odrzuceniu wniosku zniknęła opcja podwyższenia, a teraz pojawiła się ponownie… kliknąłem jeszcze raz i skorygowałem (w górę) pozycję: dochód nie niższy niż.. i wniosek przeszedł… to teraz pozostaje czekać na bon ;)

      wacek
    • u mnie też wniosek po korekcie poszedł, a wcześniej było we are sorry… zobaczymy, czy bony będą automatycznie, czy będzie trzeba reklamować…

      abc
  • Ale jak chcą wyciągi to chyba można anulować wniosek i nie podnosić limitu,prawda?

    bolek Odpowiedz
  • Jak prawidłowo czytać zapis regulaminu.
    Czy jeśli ktoś ma przyznany limit np. 4.000 PLN to musi zwiększyć do minimum 5.000 PLN (a nie o 5000 PLN ). W pozostałych przypadkach (powyżej 5.000 PLN) wystarczy podnieść o dowolną kwotę nie przekraczająca wskazanego górnego limitu

    Bogusia Odpowiedz
    • o 5000, czyli w Twoim przypadku do 9000, tak jest bezpiecznie, a przy innej interpretacji może być problem…jak dostaniesz bon, to obniżysz i tyle… po co na sile szukać korzystniejszych interpretacji ;)

      abc
  • Ktoś dostał 20 zł do allegro, w regulaminie jest mowa o 15.12.2020. U mnie brak.

    _Marek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy