25 zł za bankowanie na smartfonie od Citibanku

Zakończona

Już w czwartek o 13:00 ruszy kolejna edycja promocji Citibanku przeznaczona dla obecnych klientów, w której zgarnąć będziemy mogli 25 zł za zalogowanie się do bankowości mobilnej.

25 zł za bankowanie na smartfonie od Citibanku
Aby skorzystać z promocji należy posiadać konto osobiste lub kartę kredytową Citibanku (otwarte przed 24.06.2020) oraz otrzymać od banku wiadomość SMS i e-mail dotyczącą oferty.

Bank zastrzega również, że mowa jedynie o tych osobach, które w okresie 90 dni poprzedzających dzień rozpoczęcia oferty nie zalogowały się do usług bankowości elektronicznej przez przeglądarkę telefonu ani do aplikacji Citi Mobile. Ponieważ oferta ruszy w czwartek, to jeśli otrzymaliśmy zaproszenie do oferty, to nie logujmy się czasem już dzisiaj!

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że zalogujemy się do bankowości elektronicznej Citibank Online przez przeglądarkę w telefonie lub za pomocą aplikacji mobilnej w terminie od 24.09 (od godziny 13:00) do 2.10.2020. Pamiętajmy jedynie, aby zrobić to jak najszybciej – pula nagród wynosi 1200 sztuk, dlatego kto pierwszy, ten lepszy!

Premia w wysokości 25 zł zostanie wypłacona w ciągu 20 dni roboczych od zakończenia oferty. 5 dni wcześniej otrzymamy też info potwierdzające spełnienie warunków.

Szczegóły w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dostał ktoś już SMS? U mnie cisza a nie logowałem się z telfonu od roku co najmniej …

    Toby Odpowiedz
    • Tak wczoraj

      Michał
    • Mam tak samo – nie logowałem się z apki i przeglądarki mobilnej coś z półtora roku, a zaproszenia do tej promocji nie dostałem nigdy i już z tym się chyba pogodziłem, że nie dostanę nigdy.

      janek-asd
  • Z automatu wyłączone są osoby z nowym kontem w promocji, tam jednym z warunków było zalogowanie się do aplikacji.

    nsmarcin Odpowiedz
  • Muszę przyznać, że ładnie citi wykosiło ludzi z poprzedniej promocji, ja zalogowałem się 1 lipca i dostałem w poprzedniej promocji 20 zł. Dla tych którzy zalogowali się 24 czerwca 90 dni mija dzisiaj, jak robili promocję co pół roku było lepiej.

    Hubertoo Odpowiedz
  • Nie logowałem się mobilnie od kilku lat. A ani w tej ani w poprzedniej nic nie przysłali, ale może dlatego, że miałem wszystkie zgody marketingowe wyłączone (choć mimo to czasami przysyłali mi oferty).

    keram7m Odpowiedz
  • Bez sensu to zrobili, założyłam nowe konto, ale jeszcze nie chciało mi się logować do apki. Tak, wiem, że taki jest warunek.
    No i nawet nie mogę z tego skorzystać bo konto mam dopiero od miesiąca:/

    Dominika Odpowiedz
  • Szkoda, że nie ma jasnych kryteriów zapraszania klientów do promocji. Jestem klientką Citi od trzech lat, nigdy nie korzystałam z Banku przez smartfona i nigdy nie dostałam zaproszenia :-(

    Sosna Odpowiedz
  • Przypominam, ze żeby bank mógł wysłać ofertę marketingowa konieczne jest wyrażenie takiej zgody. Dlatego jesli ktoś nie dostaje – warto je sprawdzić :)

    Michał Odpowiedz
    • Co wiąże się oczywiście z licznymi smsami, telefonami i mailami z banku, a Citi ze zgody marketingowej bardzo intensywnie korzysta…

      abc
    • Ja mam zgody od zawsze i jakoś do mnie nie dzwonią.

      mbo
    • Wydaje mi się, że mam wyrażone wszystkie zgody – dostaję smsy, zdzwonią z ofertami. Czy jest możliwość sprawdzenia gdzieś zgód? Sam nic takiego nie znalazłem…

      janek-asd
  • szkoda że nie przeczytałem tego tematu wcześniej bo mnie to chyba dzisiaj sprawdzali….otrzymałem telefon z citi – nic nie chcieli mi sprzedać…zapytali się tylko czy posiadam kartę kredytową, czy jestem z niej zadowolony i jak CZĘSTO z niej korzystam – odpowiedziałem zgodnie z prawda ze prawie dzień w dzień i to było na tyle…może gdybym powiedział że rzadko wspomnieliby lub wysłali sms z ta oferta?:)

    dan123 Odpowiedz
    • Poruczniku Dan, oni to wiedzą lepiej od Ciebie, jak korzystasz z karty ;)

      abc
    • Sorry Dan, to nie był bank.

      Citi by nawet kredyciku z limitu karty nie zaproponowało?!

      Don Quijote de la Mancha
    • Dobra, zalogowane na 2 kontach. Dla pewności i w apce, i na mobilnej stronie. 3 sekundy po 13 wg informacji z systemu, screeny porobione i czekamy na premię do końca października.

      Zaktualizowałem apkę do najnowszej wersji przed tą akcją – nie dość, że nadal opornie działa, to jeszcze brzydsza od poprzedniej wersji, a wątpię, że bardziej funkcjonalna. Ogólnie ta ich apka nadaje się tylko do tych cyklicznych promocji.

      pws
  • Już na starcie tradycyjnie podziękowałem za kredyt z karty, premie za nową osobę:)

    dan123 Odpowiedz
  • 13:00:06 weszło logowanie. Kiedy zaczynamy pisać reklamacje? ;)

    Pietia Odpowiedz
    • mnie zaskoczył kod sms, ale liczyło się kliknięcie ;)

      abc
    • U mnie błąd systemu o tej porze…

      TomekW
    • Jak to wygladalo w poprzednich edycjach? Jaki czas byl potrzebny zeby sie zalapac?

      TomekW
    • Poprzednio czasem nic nie dawało nawet zalogowanie się sekundę po czasie, bo na reklamację odpisywali, że nie załapałeś się do puli zwycięzców, a jednocześnie inni dostawali za logowanie się nawet po godzinie czy kliku. Także różnie to bywa z Citkiem niestety…

      pws
    • Da sie gdzieś sprawdzić czas kilku logowań wstecz, bo wyswietla tylko ostatnie?

      TomekW
    • Chyba niestety nie ma nigdzie takiej opcji w ich systemie. A myślałem, że to raczej standard wśród banków.

      pws
    • Najlepiej się logować 1 lub 2 minuty po czasie, żeby się nie czepiali czy to już po 13.00 czy już nie :-)

      Ja123
  • Dobra, zalogowane na 2 kontach. Dla pewności i w apce, i na mobilnej stronie. 3 sekundy po 13 wg informacji z systemu, screeny porobione i czekamy na premię do końca października.

    Zaktualizowałem apkę do najnowszej wersji przed tą akcją – nie dość, że nadal opornie działa, to jeszcze brzydsza od poprzedniej wersji, a wątpię, że bardziej funkcjonalna. Ogólnie ta ich apka nadaje się tylko do tych cyklicznych promocji.

    pws Odpowiedz
  • Dziś dostałem smsa że wydaj m.in 500 zł kartą kredytową do 14.10 a dostaniesz zwrot 25 zł. Odpisz TAK – tylko na tego smsa nie mogę odpisać a link nie działa.
    Ktos pisał gdzies o tym że dostał taką propozycje.

    bolek Odpowiedz
  • JA też dostałem, w regulaminie dla 5000 pierwszych osób

    marjanosek Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem info w bankowości elektronicznej o treści: Dziękujemy za udział w naszej ofercie „25 zł za bankowanie na telefonie”. Miło nam poinformować, że znalazłaś/eś się wśród pierwszych 1200 osób. Twoja nagroda zostanie przekazana zgodnie z Regulaminem Oferty.

    Wypłaty zapewne po weekendzie.

    Shaggy Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy