250 zł za założenie konta w Eurobanku i… zakupy w Media Expert

Zakończona

Trwa ciekawa promocyjna kont osobistych Eurobanku. W zamian za dokonanie zakupów w Media Expert i wydawanie kartą 100 zł miesięcznie możemy zgarnąć do 250 zł zwrotu. A do tego rok bez opłat za prowadzenie konta i posiadanie karty.

250 zł premii za konto w Eurobanku w promocji Media Expert

Konto pod warunkiem zakupu w Media Expert

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem, czyli osobą nieposiadającą żadnego rachunku w Eurobanku w okresie ostatnich 12 miesięcy przed dniem złożenia wniosku.

Jeśli spełniamy ten warunek to wystarczy, że zgłosimy swój udział w promocji oraz złożymy wniosek o rachunek Prestige lub Active wraz z kartą debetową. Mamy na to czas do 31.12.2017. Aby móc złożyć wniosek konieczne jest jednak wcześniejsze dokonanie zakupów na kwotę min. 50 zł w sklepie stacjonarnym bądź internetowym Media Expert. Po co? Do złożenia wniosku potrzebny nam będzie numer paragonu lub faktury za powyższe zakupy. Dokument ten trzeba również zachować na wypadek ewentualnej kontroli.

50 zł miesięcznie za wydanie 100 zł

Co dalej? Bank zobowiązuje się do wypłaty nagród w wysokości 50 zł miesięcznie przez 5 kolejnych miesięcy, jeśli spełnimy następujące warunki:

  • posiadamy aktywną kartę oraz konto
  • dokonamy co najmniej 3 płatności bezgotówkowe w danym miesiącu na łączną kwotę min. 100 zł (istotna jest data transakcji, zaksięgowanie może być w kolejnym miesiącu)

Eurobank podchodzi dosyć luźno do pierwszego miesiąca, w którym mamy spełniać warunki – zgodnie z regulaminem musimy zacząć najpóźniej w drugim miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Oznacza to, że podpisując umowę w listopadzie pierwszym miesiącem może być zarówno listopad, grudzień, jak i styczeń. Kolejne miesiące idą już po kolei :)

Co ciekawe po spełnieniu warunków w pierwszym miesiącu otrzymamy nie tylko 50 zł premii, ale również kupon rabatowy do wykorzystania w Media Expert o wartości 50 zł do wykorzystania na zakupy o wartości min. 750 zł. Kod będzie ważny krótko! Tylko do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym go otrzymamy.

Brak opłat przez rok

Oprócz nagrody w postaci premii oraz bonu w tej promocji możemy zyskać jeszcze w inny sposób. Bank zobowiązuje się do niepobierania opłaty miesięcznej za konto przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z bankiem. Analogicznie będzie z kartą debetową z tym, że tu opłatę otrzymamy w formie zwrotu (do 15 dnia miesiąca) i tylko pod warunkiem, że kartę wyrobimy podczas wnioskowania o konto. Bank zwróci nam również prowizję za udzielenie limitu w koncie, jeśli z niego skorzystamy.

Co po roku? O opłatach, plusach i minusach kont Active i Prestige pisałem kilka dni temu w dokładnym prześwietleniu oferty. Gorąco zachęcam do jego przeczytania :)

Nie przegap!

Komentarze

  • No i jak to jest z załozeniem konta z tego samego paragonu? Przejdzie to? Bo w domu też są chętni xD

    Dawidzior18 Odpowiedz
  • Nie przejdzie. Dzwoniłem na infolinię i po wielu konsultacjach ostateczna decyzja jest taka, że każdy uczestnik promocji musi wydać oddzielnie min. 50 zł. Taka kwota to kwota brutto i nie są uwzględniane rabaty, np. dla nowego klienta, który za pierwszy zakup dostaje 10 zł rabatu.

    Eugeniusz Odpowiedz
  • Czy ktoś wie czy do zwrotu z programu rodzina & przyjaciele kwalifikuje się plac zabaw dla dzieci typu loopys world?

    Mahyn Odpowiedz
  • Jak „zdobyć” PIN do tej karty. Wybrałem PIN sms-em, wysyłam jakis dziwny kod z umowy na podany numer tel. ale sms zwrotny nie przychodzi ….

    JoX Odpowiedz
  • Paragon z media expert musi być z teraźniejszego terminu czy może być wcześniejszy np z października?

    p. Odpowiedz
  • Super – na 4 konta zakładane w tej promocji (w identyczny sposób) na dwóch dostałem odpowiedź, że konto zostało założone w standardowej ofercie !!! Na jednym, ze jest przypisane do promocji, na jednym jeszcze brak odpowiedzi ….

    Cholera jasna … kolejny bank co nie umie ogarnąć promocji, poszły reklamacje ale szlak mnie trafia …zwłaszcza ze sporo tu było zachodu, a i zakupy zrobilem normalne w tym celu w tym przydrogim sklepie, nie oddawałem za 15 minut garnka ….

    Także warto się upewnić i mieć jakieś potwierdzenie bo można się zdziwić, zapytałem w sumie bez powodu, z czystej profilaktyki ….

    JoX Odpowiedz
    • >>>warto się upewnić i mieć jakieś potwierdzenie bo można się zdziwić,
      Jak najbardziej !

      Była kiedyś taka promocja z Groupona.
      Kilka dobrych miesięcy się bujałem z reklamacjami – bo konto nie podpięte do promocji i nie, i nie, i nie – choć miałem groupon kupiony i zrzut ekranu z formularza.

      Co prawda na koniec Bank zbiorowo przyznał wszystkie premie ale ile mnie to zdrowia i nerwów kosztowało…

      Bogdan
    • W takich promocjach mozna zakladac po kilka kart?
      Skad miales na to dane?

      Cebulak
    • A jak sprawdzałeś na infolinii czy jakiegoś maila pisałeś?

      Bobek
  • Tam była jakaś pula bonusowych kont czy tak po prostu burdel maja ? Chociaż w sumie nie o limit chyba chodzi … bo konto zakładane jako trzecie przypisane, a jako drugie i czwarte nie ….

    JoX Odpowiedz
  • mam takie pytania, proszę o rozjaśnienie sytuacji, dla czytelności, ponumeruję je:
    1. konta nie można otworzyć z kodu „Rodzina i przyjaciele”, a czy można przystąpić do programu później, tj. w trakcie trwania niniejszej promocji?
    2. czy wtedy skróci się „darmowość” konta, do dnia przystąpienia do programu, czy też zostaje mimo wszystko 12 miesięcy?
    3. do skorzystania z 5% nie ma potrzeby polecać innej osoby? opcja ta służy jedynie do zachowania braku opłat za konto?
    4. program RiP, a konkretnie zwrot, trwa 12 miesięcy, czy jest to czas nieograniczony, z tym że do 720 zł rocznie?
    5. w razie prawidłowego polecenia osoby, dostaje się od banku informację, że jest się zwolnionym z opłat za konto, czy nie ma żadnego odzewu?
    6. po roku co z kartą debetową? jeśli ktoś nie planuje regularnie płacić 500 zł, najlepiej będzie ją zamknąć, a wyrobić mobilną, czy ? bo brak opłat za konto, z pewnością nie oznacza brak opłat za plastik?
    z góry dziękuję Wam za udzielenie odpowiedzi na nurtujące mnie pytania

    joseba Odpowiedz
  • Zostałem poproszony o przedstawienie dowodu zakupu. Podobno weryfikują te same paragony które podano przy zakładaniu kont. Czy ktoś się z tym już spotkał.

    Daarek Odpowiedz
  • Po jakim czasie od podpisania umowy przez kuriera aktywują konto?

    santech Odpowiedz
  • Na chacie nie mają możliwości sprawdzenia czy konto założyło się z promocji czy nie. Na info wysłane przez kontakt milczą … Niezły bu…l mają :(

    Duris Odpowiedz
  • Z tym numerem paragonu to wprowadzają w błąd :) Bo chodzi o nr transakcji ten na dole :]

    luka89waw Odpowiedz
  • dlatego trzeba życzyć sobie fakturę za zakup towaru

    Dariusz Odpowiedz
  • Założyłem konto. Opłata przy koncie Active za kartę przez rok nie jest pobierana?

    Paweł Odpowiedz
  • Opłata jest pobierana, po czym zwracana.

    Mahyn Odpowiedz
  • Czy na maila przychodzi jakieś potwierdzenie po zapisaniu się do promocji? Mam tylko mail o zarejestrowaniu wniosku i zastanawiam się czy podałem dobrze maila w promocji ;-)

    savi Odpowiedz
    • >>>jakieś potwierdzenie po zapisaniu się do promocji?
      Żadnego potwierdzenia nie dają.
      Czy to jest tajemnica jakaś czy o co chodzi ?

      Bogdan
  • Nikt nic nie wie. Wysłałem maila z poziomu bankowości to też cisza już kilka dobrych dni. Bank widmo normalnie. PIN do karty przychodzi pocztą ? Bo nigdzie nie widzę aby pobrać PIN z poziomu netu lub aplikacji.

    Duris Odpowiedz
    • Pin przychodzi w postaci sms na Twój telefon, po wysłaniu odpowiedniego kodu na określony numer bankowy (powinien być w dokumentach wraz z Umową).

      Mahyn
    • Dziękuję za info. Nawet umowy nie sprawdzałem :( I jeszcze jedno. Właśnie przyszła odpowiedź, że konto jest „objęte promocją we współpracy z Media Expert” :)

      Duris
    • Ile czekales na odpowiedz?

      Karolina
    • Duris, który podałeś nr z paragonu w zgłoszeniu?

      Andrzej
  • Dziś przyjechał kurier. Podpisałem umowę. Chciałem się zalogować do swojego konta na necie. Pisza ze hasło do logowania przyjdzie na sms. Kiedy to hasło przychodzi??

    jaceny Odpowiedz
  • Czy ta kwota wydanie 100 zł musi się mieścić na 3 razy ? Czy można np wydać 40+50+30?

    luka89waw Odpowiedz
  • Czy można wydać, np. 100+2+5 w ciągu miesiąca?

    Beata2 Odpowiedz
  • Przecież to nie ma znaczenia ile będzie płatności i na jaką kwotę, mają być tylko spełnione warunki, „dokonamy co najmniej 3 płatności bezgotówkowe w danym miesiącu na łączną kwotę min. 100 zł”

    santech Odpowiedz
  • Długo czekaliście na kartę od otwarcia rachunku?

    luka89waw Odpowiedz
  • Podałam błędny nr paragonu w zgłoszeniu, ten z prawego górnego rogu. Co dalej?

    Marysia Odpowiedz
  • Żeby być uczestnikiem programu „Rodzina i Przyjaciele” jako polecający wystarczy polecić komuś konto i nie musi to być skuteczne polecenie? Jakoś nie widzę w regulaminie zapisu w przypadku polecającego, że polecenie musi być skuteczne.

    Który kod z paragonu z Media Expertu należy wpisać do formularza, ten spod kodu paskowego, czy jednak to ma być nr transakcji: S…./…../…..?? Czytałem w necie, że konta nie są otwierane w promocji, ponieważ był wpisany niewłaściwy kod i nie jest to właśnie 13 cyfr.

    Andrzej Odpowiedz
    • nie wiem jak to wygląda na paragonie, ale w przypadku faktury numer zaczyna się od S

      pozdrawiam

      kruczi
    • A czytać potrafi? numer na dole paragonu – pod kodem kreskowym

      Michał
    • W przypadku faktury jest napisane że nr w prawym górnym rogu należy podać. Czy chdozi o nr transakcji?

      Marysia
  • ten bank to parodia… dostałem kartę – nie mam pinu, przez internet nie da się go zmienić.
    Do tego po otwarciu rachunku dostałem smsy z hasłami, ale nie dostałem loginu… na maila nic też nie przyszło. Na szczęście jest opcja przypomnienia numeru klienta przez stronę, to zdobyłem swój login… ehh parodia

    Michał Odpowiedz
    • U mnie to samo, kartę mam już od tygodnia a na żadnym etapie zakładania konta nie dostałem wymaganego przez nich kodu do pobrania PIN-u. Czyli to jakiś duży błąd z ich strony.
      Złożyłem reklamację i czekam, na razie nie raczyli nawet napisać, że ją przyjęli i coś z tym robią. Nieciekawie taki bank wygląda w oczach klientów – ale dobrze, że możemy tu o tym pisać i ostrzegać innych:)

      pawelko
    • Kod do pobrania pinu jest w wiadomości potwierdzającej zawarcie umowy po zalogowaniu do konta

      Benito
    • dzięki za info, faktycznie

      Michał
    • Pin przszedł pocztą priorytetem następnego dnia po kurierze.

      jaceny
    • faktycznie, dzięki Benito:) Co prawda dołączyli go na końcu Tabeli opłat i prowizji – co jest ostatnim miejscem gdzie można go szukać, ale znalazł się… Duży minus dla banku, że przez 3 dni nie potrafili mi tego wskazać, a tutaj w 10 minut się dowiedziałem:) – wielki plus dla tego forum:)

      pawelko
    • plus dla banku bo załączyli wszystkie potrzebne informacje, duży minus dla ciebie bo po raz kolejny widać że ludzie nie czytają dokumentów które podpisują. nie odpowiedzieli przez 3 dni bo w tym czasie obsługiwali reklamacje podobne do twoich.

      wald
    • @Wald, przepraszam Cię bardzo, ale jesteś w dużym błędzie, bo dokumenty które były załączone to są dokumenty w korespondencji wewnętrznej bankowości internetowej, czyli dokumenty dostarczone przez bank już po zawarciu umowy.
      W ogóle nie wchodzi tutaj w grę czytanie czegokolwiek przed podpisaniem.
      Nie rozumiem dlaczego się udzielasz skoro nawet nie jesteś zaznajomiony ze sposobem zakładania konta w tym banku. Czyżby tylko po to, żeby chronić tyłek banku, czy też jesteś zwykłym „hejterem”?

      pawelko
    • @pawelko napisałeś reklamację na brak dokumentu ,który posiadałeś na poczcie przez tydzień a którego z własnego lenistwa nie odczytałeś. piszesz że bank wygląda nieciekawie w oczach klientów i jeszcze się cieszysz że można tu ostrzegać innych. w ten sposób publicznie oczerniłeś bank. jeżeli w twoim mniemaniu jestem hejterem to wcale mnie to nie rusza bo analizując twoje poprzednie działania pewnie po raz kolejny jesteś w błędzie.

      wald
    • @wald, to po co się w ogóle wtrącasz? Naprawdę wygląda to jakbyś był mocno „złączony” z tym bankiem, tak zażyle go broniąc. Domyślam się, że jesteś stroną reprezentującą ten bank, ale nie masz odwagi się do tego przyznać.
      I przestań insynuować innym ludziom najpierw głupotę, potem lenistwo itd. Daj na luz i nie wtrącaj się do tematów, w których nie jesteś uczestnikiem.
      Żeby było zadość, to bank też już mi odpisał na moją reklamację, podając wymagany kod, niestety nie byli w stanie wskazać gdzie powinienem go szukać, a to już świadczy o tym, że procedura przekazania tego kodu mocno kuleje skoro sami pracownicy banku mają problem ze wskazaniem.

      pawelko
  • No dobrze a co powiecie/ napiszecie/ na taki dyskurs?
    Zakładałam konto przez telefon. Pani poinformowała mnie ,że NIK będzie na 3/ trzciej stronie umowy/. Niestety ale tam nie ma mojego NIK-u. Co dalej? Miał tak ktoś?

    Beata2 Odpowiedz
    • Wejdź sobie w logowanie, kliknij ze zgubiłeś nik i tam dalej wpisujesz nazwisko panieńskie matki, pesel chyba i dostajesz smsem swój nik

      Michał
  • A jeszcze o NIK zakładając przelewem, dostaniemy go w tytule przelewu zwrotnego. Ja jeszcze czekam na kartę.. ;)

    luka89waw Odpowiedz
  • Ja też czekam tylko na kartę, natomiast wysłałem im przez bankowość elektroniczną prośby o potwierdzenie, czy konto bierze udział w promocji Media Expert – po kilku dniach na obu zakładanych kontach dostałem wiadomość potwierdzającą;)

    Emej Odpowiedz
  • co jeszcze nic nie znaczy ale pomoze w ewentualnej reklamacji … pomimo majla potwierdzajacego Pani w oddziale stwierdzila, ze nie widzi konta podpietego do promocji …co wiecej mimo potwierdzenia prawidlowego zgloszenia do ME dostalem tez kod 50 do empiku z drugiej promocji ;) Slowem wielki burdel :)

    JoX Odpowiedz
  • 11go otworzyłem rachunek a karty nie mam do dziś.. zaraz święta. No kurde…

    luka89waw Odpowiedz
    • Karty przychodzą priorytetem do tygodnia.
      Spokojnych świąt. Nawet jeżeli przyjdzie po świętach – to i tak pozostaje jeszcze mnóstwo czasu na wyrobienie się.

      Bogdan
    • Tylko akurat chciałbym zapłacić nią za zakupy świąteczne ;)

      luka89waw
    • Ja otworzyłem konto w oddziale… i kartę dostałem od ręki.

      TOma
    • Konto otworzyłem przy pomocy kuriera. Kartę dostałem dzień po jego wizycie, więc pewnie wysłali nawet przed podpisaniem umowy. Przez bankowość internetowa potwierdziłem udział w promocji tak jak ktoś tutaj radził :-)

      savi
    • w jaki sposób to potwierdziłeś?

      Loki
    • Wiadomość przez bankowość elektroniczna i odpowiedź konsultanta.

      savi
  • Czy ktos musial juz przedstawiac dok zakupu?

    Karolina Odpowiedz
  • Ktoś planuje zakupy przed świętami? Dostałem już smsa z kodem i chętnie podzielę się zyskiem w rozsądnych proporcjach :)

    chybaty Odpowiedz
    • Kiedy zakładałeś ? Bo i mnie kodu na razie brak…

      Duris
    • Wniosek 22 11, karta przyszła 29 11, tego samego dnia spełniłem warunki, dzisiaj wpłynęła premia 50 zł rano a po południu sms z kodem.

      chybaty
    • O jaki sms i jaki zysk chodzi? ;)

      Stefek
    • Jest w tekście: Co ciekawe po spełnieniu warunków w pierwszym miesiącu otrzymamy nie tylko 50 zł premii, ale również kupon rabatowy do wykorzystania w Media Expert o wartości 50 zł do wykorzystania na zakupy o wartości min. 750 zł. Kod będzie ważny krótko! Tylko do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym go otrzymamy.

      chybaty
    • kolega ma jeszcze kod zniżkowy do media expert?

      Bryła
  • Jak ktoś jeszcze nie wie z tym PINem to chodzi o wiadomość w bankowości z „Wydruk dodatkowych dokumentów umowy konta.pdf” i tam na stronie nr 5 jest napisane ładnie z którego numeru, o jakiej treści, i na jaki numer wysyłamy kod żeby otrzymać PIN do karty ;) Tak tylko mówię :P

    luka89waw Odpowiedz
    • Mam już swój pin (karta dziś przyszła ponad tydzień kalendarzowy od otwarcia). Pin można zmienić w bankomacie za 0 zł;)

      luka89waw
  • Czy za pierwszy, niepełny miesiąc bank pobiera opłatę za konto i kartę

    Beata2 Odpowiedz
  • Beata2 – podpowiem świątecznie – Bank zobowiązuje się do niepobierania opłaty miesięcznej za konto przez okres 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy z bankiem. Analogicznie będzie z kartą debetową z tym, że tu opłatę otrzymamy w formie zwrotu (do 15 dnia miesiąca) i tylko pod warunkiem, że kartę wyrobimy podczas wnioskowania o konto.

    santech Odpowiedz
  • @santech
    Świątecznie dziękuję.

    Beata2 Odpowiedz
  • czy znajdzie się chętny, który podzieli się kodem zniżkowym do Media Expert?

    Bryła Odpowiedz
  • Do kiedy są zwroty?
    1. 50 zł
    2. z Rodziny i Przyjaciele?

    borkowicz Odpowiedz
  • Czy po upływie pięciu miesięcy, czekając w szóstym na wypłatę premii można być w okresie wypowiedzenia? Wiem, że konto nie może być zamknięte, ale czy wypowiedzenie w trakcie nie wyklucza z wypłaty nagrody za ostatni miesiąc?

    Edyta Odpowiedz
  • Tylko 2 pytania:
    1) Brak wykluczeń do 3 płatności na 100 zł. Czyli każda płatność w sklepie i internecie się liczy?
    2) Co jeśli zapłacę w miejscu z kodem MCC łapiącym się do programu „Rodzina i Przyjaciele”? Rozliczy do tych 3 transakcji na 100 zł, w ramach „Rodzina i Przyjaciele” czy zaliczy jedną płatność tu i tu?
    Z góry dzięki za odpowiedzi.

    janm Odpowiedz
  • 1. karta Visa nie jest kartą wypukłą. przy jakich transakcjach ma to ograniczenie? wyłącznie płatności w internecie? co z płatnościami za granicą? zbliżeniowo?
    2. od kiedy się liczy okres wydawania 100 zł, aby otrzymać 50 zł? od 1szej transakcji kartą, czy od 1szego wydania łącznie 100 zł? chciałbym zacząć od lutego, a mam obawy, że jeśli zrobię w styczniu choć jedną płatność, to już będzie lecieć licznik i w tym miesiącu zwrot przejdzie koło nosa

    joseba Odpowiedz
  • Czy w ramach tych 100 zł mogą być transakcje zagraniczne np. na bookingu i będzie zarówno 50 zł + zwrot 5 % ? ;)

    Pytka Odpowiedz
  • 11 grudnia mialam koto aktywne, od razu spelnilam warunki i do tej pory ani kodu ani premii.. wie ktos cos?

    Karolina Odpowiedz
  • Doszła kasa z Rodzina i Przyjaciele ;)

    borkowicz Odpowiedz
  • Ktoś przypomni czy płacenie kartą w internecie (sklep) też spełnia warunki wydanie 100 zł (3+ transakcje)? Takie płatnosci mają napisane „Płatność bezgotówkowa”, a w sklepie „Zakup towarów i usług kartą”. To pytanie retoryczne ponieważ warunki to płatności bezgotówkowe ;P

    luka89waw Odpowiedz
    • >>>płatnosci mają napisane „Płatność bezgotówkowa”,
      Nie mają.

      Bogdan
    • Już wiem, że dopóki jest w blokadach to tak jest oznaczone, a już po rozliczeniu w historii normalnie „Zakup towarów i usług kartą” czyli git.

      luka89waw
  • Dostalam premie z promocji rodzina i przyjaciele. Czy to wyklucza się z promocją z media expert? Wcześniej wiadomością potwierdzili mi otwarcie konta z media expert.

    Marysia Odpowiedz
  • Założyłem sobie konto active i mam pytanie. Czasem zdarza mi się wybrać jakiś piniądz z bankomatu. Konto w Citibanku (gdzie miałem wszystkie wypłaty darmowe) po wpłynięciu ostatniej premii będę zamykał, bo tam warunki bezpłatności są przesadne i szukam jakiejś alternatywy dla wypłat z bankomatów. Czy ta opcja jest darmowa?

    jaceny Odpowiedz
  • Dzisiaj u mnie zaksięgowany zwrot za grudzień ;) transakcje wykonane 19 grudnia, 3 z rzędu, po 35zł każda w odstępie 2 minut :)

    howcio Odpowiedz
  • Przyszła premia 50 zł, a więc wszystko bezboleśnie u mnie.

    borkowicz Odpowiedz
  • U mnie tez ;)) tylko kodu brak z media expert

    Karolina Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy