30 zł od Banku Millennium za 3 płatności mobilne kartą Visa

Zakończona

Ruszyła promocja Banku Millennium premiująca korzystanie z mobilnej karty Visa. Każdy klient banku, który wykona 3 transakcje wirtualną kartą, otrzyma 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com.

30 zł za 3 płatności telefonem od Banku Millennium
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem dowolnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Millennium, który przed rozpoczęciem promocji (1.02.2018) nie dokonał żadnej transakcji zbliżeniowej telefonem z wykorzystaniem zwirtualizowanej lub wirtualnej karty w aplikacji mobilnej banku.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że dodamy do naszej aplikacji wirtualną kartę Visa (nie Mastercard!) lub zwirtualizujemy swoją obecną kartę Visa. Dodam tu, że musimy posiadać aplikację zainstalowaną na urządzeniu z Androidem 4.4 lub wyższym posiadającym moduł NFC.

Bank wymaga od nas również wyrażenia kilku zgód w okresie promocji, czyli do 28.02.2018. Chodzi o zgodę na marketing podmiotów stanowiących jednostki powiązane i współpracujące z bankiem oraz na marketing przez środki porozumienia na odległość.

Ostatni warunek przyznania bonu to wykonanie minimum 3 transakcji wirtualną kartą na kwotę min. 10 zł każda. Transakcje muszą zostać zaksięgowane najpóźniej w ostatnim dniu trwania promocji – czyli do końca lutego.

11 500 pierwszych uczestników promocji, którzy spełnią powyższe warunki i będą posiadali aktywną kartę wirtualną w dniu jej zakończenia otrzyma SMSa zawierającego kod alfanumeryczny będący bonem o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepie empik.com. Wiadomości zostaną wysłane najpóźniej 28.03.2018. Ważność bonu będzie podana w wysłanym SMSie.

O ewentualnym wyczerpaniu puli promocji bank poinformuje na swojej stronie internetowej (prawdopodobnie na podstronie promocji). Szczegóły oferty w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Admin czy coś się dzieje? Nie ma moich wpisów.

    Waldemar Odpowiedz
  • Są już to widocznie wina komputera. Zauważyłem, że rodzinka nie dostała kodu bo odpieli aplikację i zwizualizowaną kartę. Warto pisać reklamację?

    Waldemar Odpowiedz
    • Regulamin wymagał posiadanie aktywnej karty w dniu zakończenia promocji ( 28.02.2018 r. ) a co do aplikacji – to nie precyzował, że ma być aktywna do tego dnia.
      Pewnie w tym rzecz.

      Jeśli karta została odpięta po tej dacie – to jak najbardziej reklamacja.

      Bogdan
    • Ja kartę odpinałem, i nawet w jednym przypadku odinstalowałem apke po wykonaniu płatności. Grunt, żeby 28.02 karta była aktywna. Aktywowałem ja w przeddzień i wszystko gra. Kody dostałem na wszystko.

      Robert
  • @Bogdan
    A jak sprawdzić kiedy została zwirtualizowana karta została odpięta?

    Waldemar Odpowiedz
    • Tego nie wiem bo ja kartę cały czas mam aktywną a i tak bonu nie ma.
      Może przez infolinię , zapytanie albo czat w Millenecie ?

      Bogdan
  • Gdyby ktoś chciał spieniężyć kod w cenie uzwględniającej fakt iż Empik na starcie jest dużo droższy od innych sklepów proszę o info na maila: sudecka(at)gmail.

    santech Odpowiedz
  • Moje konto zostało zamknięte 02.03. , ale warunki spełniłem i karta była aktywna na 28.02. , sms jeszcze nie otrzymałem.

    K+M+B Odpowiedz
    • przekombinowałeś kolego i czeka Cię reklamacja.

      Kacper
    • Reklamacja mam na drugie :)
      A jest jeszcze ktoś kto nie dostał kodu a powinien?

      K+M+B
    • ja! konto aktywne aplikacja i karta w apce aktywna. niestety nie sprawdzilem zgód…

      koles
    • Zadałem w tej sprawie pytanie do Banku.
      Otrzymałem odpowiedź z Banku, z której można się domyślać ( bo nie jest to zbyt jasno sformułowane) , iż uczestnicy są jeszcze weryfikowani a bony będą wysłane najpóźniej do 28 marca br.

      Bogdan
    • Profilaktycznie złożyłem reklamację. Dam znać.

      K+M+B
    • Uznano reklamację. Kodu nie wysłano, bo nie byłem już klientem banku i nie mieli moich danych. Podałem w mailu i wszystko si.
      Millenium to solidna firma.

      K+M+B
    • >>>Millenium to solidna firma.
      Też tak uważam.
      Spokojnie czekam na wynik reklamacji.

      Bogdan
  • Czy ktokolwiek otrzymał SMS z nagrodą po 16 marca tzn między 17 a 25 marca ?

    Bo konsultant twierdził, iż nadal trwa weryfikacja i wysyłanie bonów.
    Ale to chyba nieprawda, bo jak można najpierw wysłać bony a później weryfikować ?

    Bogdan Odpowiedz
  • @Bogdan
    Moja żona czeka jeszcze na bon ale praktycznie pewnie będzie reklamacja. Do 28-go niedaleko i wątpię aby przed tym terminem jeszcze coś dali. Konsultanci nie znają polityki banku i skoro w regulaminie jest graniczna data to na ich logikę skoro termin jeszcze nie minął to trwa …… weryfikacja.

    Waldemar Odpowiedz
  • @Bogdan
    Moja żona czeka jeszcze na bon ale praktycznie pewnie będzie reklamacja. Do 28-go niedaleko i wątpię aby przed tym terminem jeszcze coś dali. Konsultanci nie znają polityki banku i skoro w regulaminie jest graniczna data to na ich logikę skoro termin jeszcze nie minął to trwa …… weryfikacja.

    Waldemar Odpowiedz
    • Dzięki, no to czekamy do 28-go.
      Warto by było wiedzieć na przyszłość dlaczego bon nie zadziałał.

      Bogdan
  • Nic jak na razie. Dostaliście sms?

    K+M+B Odpowiedz
  • kody były wysyłane 18 marca, sprawdzone na 3 kontach

    Dzikus Odpowiedz
  • Zapewne problemem było odpięcie karty z aplikacji – daty transakcji nie miały większego znaczenia, bo bank zachęcał, do końca lutego, do wzięcia udziału w promocji.

    asdf Odpowiedz
    • mi tez sie karty niezauwazenie odpiely i kodow brak. jutro reklamacja.

      koles
    • >>>odpięcie karty
      Przecież to wiadome, że nie można mieć dwóch aktywnych kart w telefonie.
      Jedną się odpina a przypina inną a jak potrzeba to jeszcze inną.

      Chyba nie pomyśleli o tym…

      Bogdan
    • problem w tym ze ja jej nie odpinalem! sama sie odpiela! nawet nie wiem kiedy… :(

      koles
    • Ale bank (banki) nie wie, którą kartę masz domyślnie ustawioną do płatności w telefonie. Ja mam kilka kart (w różnych bankach), którymi mogę płacić przez NFC – i mogę sobie zmienić w ustawieniach, która z nich jest domyślna. „Odpięcie karty” to raczej usunięcie możliwości płacenia nią przez telefon (w konkretnej aplikacji bankowej).

      [email protected]
    • powtarzam niczego nie odpinalem i nie usuwalem. Nie dostalem kodu zaczalem drazyc i widze ze karta odpieta.

      koles
    • Sam moneyback to nic nowego, ale on obowiązuje tylko w tych wybranych sieciach, ja korzystam, mam obie karty, żeby mieć zwrot z wszystkich tych sieci…
      „Nowa promocja” to tylko zwolnienie z opłaty na 2 lata, jak ktoś w ogóle taką kartą jest zainteresowany, to warto skorzystać, ale akurat u nich z opłaty miesięcznej zwalnia tylko 5 płatności na dowolną kwotę; do tego wystarczy „zagrozić” zamknięciem, by dostać zwolnienie na rok (a często też moneyback na wszystkie sklepy).
      No i trzeba pamiętać, że oni co jakiś czas robią promocje, w której za wyrobienie karty dają coś bardziej wartościowego, niż zwolnienie z opłaty…

      Don Quijote de la Mancha
  • Właśnie złożyłem reklamację. Wstępnie konsultant sprawdził warunki i potwierdził, że spełniłem. Nie był tylko pewny kiedy skończyła się pula nagród, ale ta informacja miała być na stronie banku podana a nie było nic, że promocja się skończyła.

    takijeden Odpowiedz
  • Ja napisałem reklamację i odpisali bardzo szybko, że nie zmieściłem się w puli. A transakcje zrobione 7 lutego. Śmiech na sali

    Aleksy Odpowiedz
    • U mnie 3. transakcja 10.02, bon dostałam.

      Joana
    • Odwołuj się ja mam transakcje rozliczone z 19-20luty i bon dostałem

      jankos
    • >>>napisałem reklamację i odpisali bardzo szybko, że nie zmieściłem się w puli

      To pewnie w ogóle nie sprawdzili i napisali na odczepne.
      Bo mi odpisali na reklamację, że muszę uzbroić się w cierpliwość ( do 30 dni ).

      Bogdan
    • Dokladnie, @Bogdan. Odpisał jakby zwykły konsultant, a nie dział Reklamacji. Dopiero jak napisałem „odwołanie” to normalnie zarejestrowali jako reklamację

      Aleksy
    • Ja tez nie otrzymalem bonu choc wykonalem transakcje szybciej niz moja zona ktora otrzymala kod. Niestety nie maja porzadku wiec trzeba skladac reklamacje

      McKwacz
  • ja złożyłem reklamację – bo żona nie dostała bonu – okazało się, że przysłali tylko moja gwiazda sms-a przeoczyła :P

    asdf Odpowiedz
  • Moja reklamacja została właśnie pozytywnie rozpatrzona i dostałem kod.

    takijeden Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy