30 zł od Banku Millennium za 3 płatności mobilne kartą Visa

Zostały 4 dni

Ruszyła promocja Banku Millennium premiująca korzystanie z mobilnej karty Visa. Każdy klient banku, który wykona 3 transakcje wirtualną kartą, otrzyma 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym empik.com.

30 zł za 3 płatności telefonem od Banku Millennium
Aby skorzystać z promocji należy być posiadaczem dowolnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku Millennium, który przed rozpoczęciem promocji (1.02.2018) nie dokonał żadnej transakcji zbliżeniowej telefonem z wykorzystaniem zwirtualizowanej lub wirtualnej karty w aplikacji mobilnej banku.

Jeśli spełniamy te warunki to wystarczy, że dodamy do naszej aplikacji wirtualną kartę Visa (nie Mastercard!) lub zwirtualizujemy swoją obecną kartę Visa. Dodam tu, że musimy posiadać aplikację zainstalowaną na urządzeniu z Androidem 4.4 lub wyższym posiadającym moduł NFC.

Bank wymaga od nas również wyrażenia kilku zgód w okresie promocji, czyli do 28.02.2018. Chodzi o zgodę na marketing podmiotów stanowiących jednostki powiązane i współpracujące z bankiem oraz na marketing przez środki porozumienia na odległość.

Ostatni warunek przyznania bonu to wykonanie minimum 3 transakcji wirtualną kartą na kwotę min. 10 zł każda. Transakcje muszą zostać zaksięgowane najpóźniej w ostatnim dniu trwania promocji – czyli do końca lutego.

11 500 pierwszych uczestników promocji, którzy spełnią powyższe warunki i będą posiadali aktywną kartę wirtualną w dniu jej zakończenia otrzyma SMSa zawierającego kod alfanumeryczny będący bonem o wartości 30 zł do wykorzystania w sklepie empik.com. Wiadomości zostaną wysłane najpóźniej 28.03.2018. Ważność bonu będzie podana w wysłanym SMSie.

O ewentualnym wyczerpaniu puli promocji bank poinformuje na swojej stronie internetowej (prawdopodobnie na podstronie promocji). Szczegóły oferty w regulaminie.

Nie przegap!

Komentarze

  • Gdzie sprawdzić czy mam aktywowane te zgody marketingowe?

    Daniel222 Odpowiedz
  • Cześć. Jak zinterpretować to:
    „Promocja jest przeznaczona dla os. fiz., która jest posiadaczem ROR…”

    Niby nie jest określone, że trzeba posiadać ROR już w momencie startu promocji (1 luty). Jeśli więc małżonka będzie posiadaczem ROR dopiero za 2-3 dni, to przejdzie?

    Robert Odpowiedz
  • Gdzie zaznaczmy zgody, bo w aplikacji żądano zaznaczenia zapoznania się z regulaminem?

    Rene Odpowiedz
  • Jak i gdzie trzeba wyrazić te zgody?

    Łpa Odpowiedz
  • Gdzie się te zgody sprawdza i wyraża, bo nie mogę znaleźć ani w aplikacji ani w bankowości elektronicznej?

    Bobek Odpowiedz
    • >>>Gdzie się te zgody sprawdza
      Umowa str 5 albo karta : „informacja o kliencie – dane ogólne”.

      Bogdan
  • No właśnie, widzi ktoś te zgody w bankowości elektronicznej?

    Aleksy Odpowiedz
  • „W bankowości elektronicznej zgody nie są widoczne, ale może je Pan sprawdzić i zmienić na naszej infolinii oraz w oddziale.”

    Jakby ktoś chciał sprawdzić swoje, to można przez „czat”

    Robert Odpowiedz
  • No właśnie czy można zmienić zgody bez dzwonienia lub wizyty w placówce?

    Sebek Odpowiedz
  • Szkoda, że w telefonie nie mam NFC.

    Zorka Odpowiedz
  • A ten czat to przez apkę mobilną czy po zalogowaniu w serwisie czy jak?

    Bobek Odpowiedz
    • Ja pisałem z komputera, bo wygodniej. Oczywiście po zalogowaniu się do bankowości.

      Przez apke też można.

      Robert
  • Promka dotyczy visy, czyli jak mam wirtualną mastercarda i niestety jużnią płaciłem przed 1.2.2018 to mogę brać udział?

    j4c0b Odpowiedz
    • Niestety nie :(
      Ten wymóg obejmuje wszystkie mobilne karty, Mastercard również.

      Robert
  • Bon o którym mowa w regulaminie to „Ekarta Prezentowa” ?
    Czyli wg regulaminu empiku : bon towarowy w formie niematerialnej (kodu alfanumerycznego), uprawniający do nabycia towaru lub usług w Sklepie Internetowym empik.com do maksymalnej kwoty odpowiadającej wartości nominalnej bonu. Ekarta w momencie pierwszej płatności jest przypisywana do konta użytkownika w postaci środków zgromadzonych na „Twoich środkach” o wartości odpowiadającej Ekarcie Prezentowej.

    A nie „Karta Prezentowa Empik” ???
    „bon towarowy na okaziciela, sprzedawany w postaci plastikowej karty, uprawniający posiadacza do nabycia towarów w Salonach Empik oraz w Sklepie Internetowym empik.com, do maksymalnej kwoty odpowiadającej wartości nominalnej karty lub wartości środków zdeponowanych na karcie”

    piotro Odpowiedz
  • U mnie każda płatność zwirtualizowaną Visą powoduje konieczność reinstalacji aplikacji.

    santech Odpowiedz
    • Ja także miałem problem dziś rano. Płatność nie została przyjęta (terminal w ogóle nie wykrył karty), pomimo włączonego NFC, ustawienia Mille jako domyślnej aplikacji do płacenia, oraz skonfigurowania wszystkiego w samej aplikacji.

      Pomogło wyczyszczenie danych aplikacji Mille i konfiguracja wszystkiego od zera. Miejmy nadzieję, że to tylko chwilowe problemy ;)

      Robert
    • Pomogło tylko chwilowo, po kolejnej udanej/nieudanej płatności problem wraca.

      santech
    • Na jakim telefonie ? Czyli można „spodziewać” się problemów i tym że może nie przyjąć transakcji

      piotro
    • Na współczesnych markowych nowoczesnych telefonach (min. Android 6) nie powinno być żadnych problemów.

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie było do tej pory we wszystkich innych promocjach w innych bankach (bzwbk, alior i inne). Telefon S7 Edge. Pierwsza płatność poszła, w efekcie aplikacja nie działa. Reinstalacja. Druga płatność nie poszła, w efekcie aplikacja nie działa.

      santech
    • Problem jest z aplikacją. Wczoraj nie mogłem aktywować wirtualnej karty, wyczyściłem dane i teoretycznie, po długim ładowaniu, udało się. Ale tylko teoretycznie, bo rano musiałem powtórzyć proces, gdyż karta nie została wykryta.

      Mate 9 z Nougatem na pokładzie.

      Jak kolejna płatność nie przejdzie, zgłoszę usterkę.

      Robert
    • Jest dokładnie tak jak piszesz. Ja już to zgłosiłem w banku. Pisz też żeby było jasne że to występuje na różnych telefonach u różnych użytkowników.

      santech
    • Ja od paru miesięcy regularnie płacę kartą Visa Impresja (bo trochę się wstydzę nosić taki różowy plastik 😉, a moneyback jest ) i działa to bez problemów (dobry stary smartfon na Androidzie 6). Ale dziś nie płaciłem, może się coś w międzyczasie zepsuło.

      Don Quijote de la Mancha
    • „bo trochę się wstydzę nosić taki różowy plastik „… hahahahaha, żart miesiąca… :-)

      Katarzyna
    • @ Don, to nie jest różowy plastik, tylko stylowa fuksja, jak Wizzair ;)

      Ewa
    • Fuksja – nie ma takiego koloru :) Jest czerwony, rozowy, bialy, itp.

      keton
    • Dzisiaj zrobiłem 3 płatności, bez żadnych problemów.

      Albo coś poprawili, albo ja miałem tylko problem z aktywacja karty zbliżeniowej, a już same płatności są w porządku.

      Powodzenia 😉

      Robert
  • W jaki sposób mogę zwirtualizować moja kartę VISA?

    tomafra Odpowiedz
    • Zakładka „Płatności / Płatności zbliżeniowe telefonem”
      Tam zobaczysz odpowiednik swojej fizycznej karty + dwie typowo wirtualne.

      Robert
  • W aplikaji w zakładce płatności zbliżeniowe, wybierasz kartę.

    santech Odpowiedz
  • Dzięki za pomoc.

    tomafra Odpowiedz
  • Czy płatności kartą mobilną zaliczają się do zwrotu za płatności kartą ?

    Bogdan Odpowiedz
    • Niby dlaczego miały by się nie zaliczać – to płatność kartą jak każda inna.

      mbo
  • Problem w tym (złożyłem w sobote reklamacje do banku) ze w aplikacji mobilnej wogóle nie mam opcji płatności zbliżeniowych telefonem ! Telefon bez żadnego roota, z sieci T-Mobile : Lenovo P2. Z Androidem 7.0 i NFC !
    Zainstalowałem aplikacje na telefonie żony : Huawei P9 Lite i to samo – brak opcji płatności zbliżeniowych … :-(

    Irzi Odpowiedz
    • W mojej apce ta funkcja jest tu: Moje Finanse–>Karty–>Wydaj wirtualną kartę

      andy
    • Irzi, mam ten sam telefon i tą samą wersję Androida i płatności hulają.

      asi
    • Mam tak : Moje Finanse-Karty- Moje karty debetowe. I tam moge zmieniać limity, PiN do karty, zastrzec ją. Nie ma nic zeby wyrobić karte wirtualną ! :-(

      Irzi
    • Asi : jak to zrobiłeś(aś) że na tym telefonie masz ? Odrazu po instalacji aplikacji było ? Jak korzystam już z apki rok czasu i nie kojarze by kiedykolwiek były płatności zbliżeniowe. Aktualizuje jak tylko są nowsze wersje …

      Irzi
    • Jak jesteś w menu „moje karty debetowe”, to kliknij „więcej” i tam będziesz miał przekierowanie do płatności zbliżeniowych.

      Ewentualnie droga na skróty to od razu menu „Płatności” i następnie „Płatności zbliżeniowe telefonem”

      Robert
    • Ja po zalogowaniu wybieram trzy kreseczki w lewym górnym rogu -> Płatności -> Płatności zbliżeniowe telefonem. Jesteś pewien, że masz najnowszą aplikację banku? Masz włączoną Komunikację NFC oraz ustawioną aplikację w ‚Dotknij i zapłać’?(obie funkcje w ustawieniach telefonu)

      asi
    • Tak, NFC włączone oraz w ustawieniach telefonu Dotknij i zapłać – aplikacja Millenium ustawiona jako domyślna !

      Wczoraj w Google Play zaktualizowałem aoke do najnowszej wersji i też nic …

      Przed chwilą spróbowałem zainstalować aplikacje na telefonie Sony Xperia M2
      Android 5.1 i do tego NFC
      I też nie ma platności zbliżeniowych w aplikacji :-(

      Irzi
    • A wszedłeś w aplikacji tak jak napisałam (trzy kreseczki w lewym górnym rogu, ‚na pasku Moje produkty’ -> Płatności -> Płatności zbliżeniowe telefonem)? Masz taką opcję?

      asi
    • Dokładnie tak.
      Mam tam 7 opcji ale akurat Płatności zbliżeniowych nie ma :-(

      Irzi
    • Nie wiem co zrobili, w każdym bądź razie płatności zbliżeniowe sie pojawiły w telefonie :-)
      Powiedzcie mi tylko – jak wchodze w płatności zbliżeniowe to mam do wyboru – wizerunek tradycyjnej niebieskiej karty Visa do konta 360, Mobilna karta Mastercard, mobilna karta Visa. Nie musze wybierać tej mobilnej karty Visa ? Wystarczy jak wybiore ta niebieską ? To juz będzie wirtualizacja karta i na potrzeby tej promocji wystarczy ?

      Irzi
    • Może być niebieska, płatności możesz zrobić „za pomocą dowolnej zwirtualizowanej w aplikacji mobilnej Banku karty Visa lub za pomocą Mobilnej Karty Visa”.

      Don Quijote de la Mancha
  • LG z NFC, nigdy nie udało mi ię zapłacić aplikacją millennium.

    cj Odpowiedz
  • Załączam odp. z banku „Pana zgłoszenie dotyczące działania karty wirtualnej wymaga konsultacji i zostało przekazane do odpowiedniej jednostki Banku. Odpowiedź otrzyma Pan w ciągu 3 dni roboczych.”

    santech Odpowiedz
  • Jeśli mam teraz kartę Visa debetową wydana do rachunku to mogę ją podpiąć do płatności telefonem i będzie mi się to zaliczać do promocji? Czy muszę wybrać wirtualną Visę? Pozdrawiam.

    Kagoo Odpowiedz
  • Czy platnosci wirtualna karta mozna dokonywac we wszystkich sklepach czy Pani w sklepie musi miec odpowiedni terminal i wlasciwie go obsluzyc?

    McKwacz Odpowiedz
    • Wirtualna działa tak samo jak fizyczna.
      Wystarczy terminal z obsługą płatności zbliżeniowych ;)

      Robert
    • Teoretycznie niezupełnie, mogą się zdarzyć stare terminale, które obsługują płatności zbliżeniowe, ale nie tokenizowane (HCE); w praktyce bardzo trudno na taki trafić.

      Don Quijote de la Mancha
    • Przetestowane na starym Samsungu z androidem 4.4 na orlenie i działa.
      Dzięki bardzo za pomoc!

      McKwacz
  • A jak interpretujecie zapis: „możliwość przetwarzania przez Bank, w Czasie trwania Promocji, danych osobowych Uczestnika (brak sprzeciwu Uczestnika) dla celów marketingu bezpośredniego Banku” i te następne ? Tzn zgoda musi być udzielona przed 1 lutego ? = tak mi chciała wmówić pani konsultantka. W sensie, że udzielenie zgody po 1 lutego nie wypełnia warunków promocji.
    Millenium i jego regulaminy… powiedzcie co tam widzicie.

    [email protected] Odpowiedz
    • wydaje mi się, że konsultantka nie ma racji. W § 2 pkt 2, jest jasno określone co musi być spełnione przed rozpoczęciem Promocji pkt 4 już nic o tym nie mówi, wynika z tego, że wymagane zgody powinny być udzielone przed rozpoczęciem udziału w promocji przez uczestnika, czyli ujmując prosto, przed pierwszą transakcją HCE.
      A swoją drogą, nie mam nigdy takich problemów, udzielam absolutnie wszystkich zgód, nawet na rozmowę z diabłem :). Telefon z kartą tylko dla banków leży sobie wyciszony i to ja podejmuję decyzje czy mam ochotę odebrać, oczywiście po wcześniejszym sprawdzeniu nieznanego (nowego) numeru w sieci :)

      jacck
    • >>>powiedzcie co tam widzicie.
      Warunek : posiadanie zgód od 1 lutego 2018 r.
      Tak pisze.

      Bogdan
    • Kto pisze? Regulamin? On nic o tym nie wspomina. Data 1 lutego dotyczy tylko samego regulaminu (regulamin z dnia 1 lutego), nie posiadania zgód.

      gajowy
  • przez przypadek aktywowały mi się dwie karty w aplikacji – nic jeszcze nie płaciłem.
    mam nadzieje, że nie wyklucza mnie to z promocji ?

    luki_bak Odpowiedz
    • nie, w apce ustawiasz tylko jedną domyślną, pamiętaj, że musi to być visa

      jacck
  • U mnie na MI6 wszystko pięknie działa. Świetna funkcja.

    Mariusz Odpowiedz
  • Mam pytanie niekoniecznie z promocją a z Bankiem Millennium czy da się w koncie 360 zrezygnować z karty tak aby nie płacić nic za prowadzenie rachunku 360 (i nie bawić się w wpływy i ileś tam transakcji kartą aby być zwolnionym) dzięki

    Darofx Odpowiedz
  • Nie da się – warunkiem bezpłatności konta jest wpływ 1000 zł i jedna płatność kartą.

    mbo Odpowiedz
    • Choć w przypadku niespełnienia tych warunków opłata za samo konto jest niższa, niż za konto z kartą; tę jedną płatność można wykonywać bezpłatną kartą HCE lub Blikiem (ja plastik zamknąłem).

      Don Quijote de la Mancha
  • Mam Androida w wersji 4.4.2. Zainstalowałem aplikację Millennium, dodałem wirtualną kartę, ale kiedy uruchamiam NFC to ikona jest podświetlona, ale na wyświetlaczu u góry ekranu (tam gdzie zasięg, stan baterii, czy internet) nie wyświetla się ten charakterystyczny znaczek. W innych telefonach zawsze był. Sądzicie, że płatności zbliżeniowe będą działały?

    bankomat Odpowiedz
  • Mam konto techniczne + karta kredytowa Visa. Załapię się na to? Nie próbowałem instalować apki…jest rachunek karty i rachunek techniczny na, który przelewam pieniądze celem spłaty karty.

    Mariusz Odpowiedz
    • Pytałem na czacie i nie przejdzie… Technicznie co prawda da się tę kartę zwirtualizować, ale nie spełnisz wymagań regulaminu.

      kespis
  • Pojawiła mi się na telefonie wiadomość od Millennium: wkrótce nie będziesz mógł wykonywać płatności HCE, połącz się z internetem. Miał ktoś tak? O co chodzi?
    Po połączeniu z wifi nic się nie aktualizuje, żadnych nowych wiadomości ani nic.

    Joana Odpowiedz
    • @Joanna kilka płatności możesz wykonać offline, ale po tych kilku przynajmniej jedna musi być online (z dostępem do internetu), żeby kolejne znów mogły być online.

      twasko
    • *żeby kolejne mogły być offline miało być.

      twasko
    • Czy na pewno płatność musi być z dostępem telefonu do Internetu, nie wystarczy, że apka będzie miała w międzyczasie dostęp i będzie mogła pobrać tokeny (bez płacenia)?

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki za odpowiedzi. Z internetem się regularnie łączę, ale w sklepie 3x płaciłam z włączonym NFC, offline.

      Joana
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy