300 zł za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium do wykorzystania na Allegro + do 600 zł moneybacku + do 350 zł za konto osobiste

Trwa do 31.03.2021

Ruszyła kolejna edycja promocji karty kredytowej Banku Millennium. Tym razem, w zamian za wyrobienie i aktywne korzystanie z karty, możemy zgarnąć łącznie 300 zł na start w formie kart podarunkowych Allegro. Co ważne: wyrabiając kartę Impresja dodatkowo możemy zgarnąć 5% moneybacku w wybranych sklepach. A jeśli jesteśmy nowym klientem banku: kolejne 350 zł premii za założenie konta osobistego.

300 zł za kartę kredytową Banku Millennium

Udane zakupy z kartą kredytową Millennium

Aby skorzystać z promocji należy być osobą, która od 1.01.2019 nie posiadała żadnej głównej karty kredytowej Banku Millennium ani nie była w trakcie procesu rezygnacji z tego typu karty.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o kartę:

  • Millennium Mastercard Impresja lub
  • Millennium Mastercard Gold

w bankowości internetowej lub mobilnej banku. Oznacza to, że powinniśmy być już posiadaczem konta osobistego Banku Millennium (np. założone w promocji z premią na start). Inaczej o promocyjną kartę nie zawnioskujemy.

Istotne, aby limit kredytowy wyrabianej karty wyniósł minimum 3000 zł (lub 5000 zł dla karty Gold) i aby zmieścić się w terminie do 31.03.2021. Bank jednak zaznacza, że w promocji obowiązuje pula 10 000 wniosków, a po jej wyczerpaniu kolejne nie będą już premiowane. Gdyby tak się stało, to bank poinformuje o tym na swojej stronie internetowej.

Pamiętajmy również, aby wyrazić zgody na otrzymywanie:

  • informacji handlowych przez kanały elektroniczne,
  • informacji handlowych przez telefon,
  • dopasowanych informacji handlowych,
  • informacji handlowych firm współpracujących z bankiem

najpóźniej w momencie zawierania umowy o kartę.

300 zł za wydanie 2100 zł

A jakie są warunki zgarnięcia premii? Wystarczy, że w każdym z sześciu kolejnych miesięcy kalendarzowych wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą (możemy również BLIKiem z karty) na łączną kwotę min. 350 zł. Dla wniosków złożonych w lutym warunki spełniamy od marca do sierpnia, a dla wniosków z marca – od kwietnia do września.

Bank przekaże nam kartę podarunkową Allegro o wartości 50 zł za każdy miesiąc, w którym spełniliśmy warunki. Jeśli o tym zapomnimy, to na szczęście będziemy się mogli poprawić w kolejnym miesiącu (i sumarycznie zgarniemy nieco mniej). Maksymalnie do zdobycia jest 300 zł.

Karty podarunkowe będą ważne 11 miesięcy od przekazania. To natomiast nastąpi do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Z karty będzie można skorzystać raz (polecam zrobić sobie koszyk zakupowy wielu produktów i opłacić je w ramach jednej transakcji).

Brak opłat przez rok

Na koniec dodam, że biorąc udział w promocji automatycznie zyskujemy możliwość zwolnienia z opłat miesięcznych za obsługę karty kredytowej w okresie pierwszych 12 miesięcy. Wystarczy, że w danym miesiącu dokonamy nią co najmniej jedną transakcje bezgotówkową – na dowolną kwotę.

Jaką kartę wybrać?

W promocji najlepiej zawnioskować o kartę Impresja, którą warto posiadać nie tylko ze względu na premię startową, ale również na fakt, że pozwala zgarniać 5% moneybacku od wybranych zakupów.

Zwrot uzyskamy w:

  • Apart
  • Empik
  • Travel Planet
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home
  • Uterque
  • Cinema City
  • Intercars

Maksymalna kwota zwrotu to aż 50 zł miesięcznie.

Ile kosztuje karta kredytowa Banku Millennium?

Jeśli chodzi o pierwszy rok, to warunki zwolnienia z opłaty za kartę są promocyjne. Później, aby nie płacić za kartę Impresja, konieczne jest wykonywanie 5 płatności miesięcznie. Jeśli tego warunku nie spełnimy, to bank pobierze 7,99 zł opłaty miesięcznej.

Nie przegap!

Komentarze

  • Doczekałem się zmiany roku na 2019 ;). Teraz czekam na dedykowaną ofertę w serwisie transakcyjnym, bo na początku miesiąca zawsze znikają, żeby potem się znowu pojawić.

    ls5 Odpowiedz
  • Czy są jakieś wykluczenia płatności kartą? Mam na myśli określone MCC. W regulaminie niby nic nie widać…

    Kerad1234 Odpowiedz
  • O, widzę, że wzór zmienili. Kiedyś były dwa różowe do wyboru, ciekawe, jak teraz.

    A żeby nie było zupełnie off-topic, to zwrócę uwagę, ze w promocji bierze udział Mastercard, bo nietrudno się pomylić i wziąć wersję Visa…

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Słuszna uwaga. Mnie w banku człowiek pytał jaką chcę MC czy Visa, pomimo, że na początku rozmowy zaznaczyłem, że biorę udział w promocji. Także samemu trzeba być czujnym.

      dzarek
    • Ale jak z banku, skoro kartę trzeba założyć z bankowości internetowej, albo z aplikacji?

      jaceny
  • Na Impresji od niedawna mamy jeszcze 2 dodatkowych partnerów – Cinema City oraz sklep internetowy InterCars.

    Obecnie zwrot jest rozliczany miesięcznie (max. 50 PLN/msc) a nie rocznie.

    12345 Odpowiedz
  • Widzę, że są nowe wzory. Zapewne chcą, aby klienci przerzucili się na Impresję z Alfy. A co jeśli nie mam dedykowanej oferty na klik. Mogę zamówić rozmowę z konsultantem? Czy to liczy się do promocji?

    Rafał Odpowiedz
  • KŁAMCY I OSZUŚCI!!! Miałem otrzymać cashback za płatności Visa Alfa 10% max 200 zł. Do końca grudnia 2020r. Złożona i rozpatrzona pozytywnie reklamacja z obietnicą wypłaty do 10.02.2021r. Brak cashback’u. Kolejna reklamacja o treści: „Pana zgłoszenie zostało przekazane do odpowiedniego działu max. czas oczekiwania 30 dni, w wyjątkowych przypadkach 60 dni”. Coś zostało obiecane, a teraz kombinowanie jakby jednak tu nie wypłacić cashback’u.

    Oto treść reklamacji:

    Szanowny Panie,

    Przepraszamy za nieprawidłową wypłatę zwrotu na Pana karcie kredytowej.

    Wyjaśnienia

    Zgodnie z rozmową z 20.10.2020r. okres za jaki powinien otrzymać Pan zwrot to 21.10.2020r. -20.11.2020r. Zakupy jakie wykonał Pan w tym cyklu wyniosły 2 220,68 zł, więc należna Panu kwota wynosi 200 zł (jest to kwota maksymalna zwrotu). Sprawę nieprawidłowo wypłaconej kwoty zwrotu przekazaliśmy do odpowiedniej jednostki Banku. Trwają obecnie pracę nad wyeliminowaniem powstałego błędu i korektą kwoty wypłaty. Należny Panu zwrot zrealizujemy max do 10.02.2021r.

    Z poważaniem,
    xxxxxxxx xxxxxxxxxx
    Specjalista Reklamacji i Zapytań

    i odpowiedź na reklamację reklamacji 😀:

    Szanowny Panie xxxxxxxxxx,

    Pana zgłoszenie zostało zarejestrowane pod numerem CLMxxxxxxxxxxxxxx. W przypadku jakichkolwiek pytań proszę powoływać się na ten numer sprawy.

    DODATKOWE INFORMACJE

    Odpowiedź wyśle Panu pracownik Wydziału Relacji z Klientem w najbliższym możliwym terminie. Standardowo rozpatrzenie sprawy trwa do 30 dni, jednak w przypadku spraw skomplikowanych czas odpowiedzi może zostać wydłużony do 60 dni.

    W przypadku pytań zapraszam do ponownego kontaktu.

    Z poważaniem,
    xxxxxxxxxx xxxxxxxxxxx

    Skontaktuj się z nami

    Dodam jeszcze, że cashback był zaproponowany za wycofanie rezygnacji z karty kredytowej. Ponadto, nie otrzymałem na maila/sms żadnego potwierdzenia udziału w promocji i warunków na jakich cashback jest wypłacany, czyli bardzo niski poziom obsługi klienta. Wzorem dla mnie jest Citibank – nigdy żadnych problemów z tym bankiem nie było.

    atomek75 Odpowiedz
  • Znowu pojawiła mi się opłata za obsługę KK = 0,00zł. Nie dostałam (1) zwrotu cashback za zakupy w stacjonarnym empiku w styczniu (całe 1,50zł a co!). Ani (2) 200zł za utrzymaniówkę.
    Te (1) to chyba czas mają do 20-tego, a (2) – ?? nie mam regulaminu, bo było na gębę.

    Be@ Odpowiedz
    • Ja za utrzymaniówkę premię za grudzień dostałem 10.01, a za styczeń na razie cisza…
      Regulaminu jednak na to nie ma, więc kiedy to reklamować? Czy dopiero jak minie luty?

      JJ2010
    • Ja pomimo posiadania oferty 3%/760, dostałem 200zł z opisem 10%/200, brakuje mi około 300zł. Reklamuj od razu, szkoda czekać. Mają czas na rozpatrzenie 15-35 dni

      Daw
    • ktoś pomylił oferty utrzymaniowe 3/760 i 10/200 to 2 różne oferty

      abc
  • DUK bez kompetencji, poziom obsługi klienta tragiczny, teraz główkują, albo liczą na to że zamknie się KK i pyk 2 stówki zostaje w Millenium. Ktoś prowizję zgarnie 😡

    atomek75 Odpowiedz
  • Czy w Mille jest szansa na ponowną ofertę utrzymaniową przy wypowiedzeniu KK jeśli niedawno skończyła się poprzednia oferta (10%/200)? Przyznam że po zmianach regulaminu jakoś ta karta stała się dla mnie niezbyt atrakcyjna, zwłaszcza że mam kilka innych KK, także pożegnałbym się z nią bez żalu, żeby nie musieć ciągle pilnować tych 5 płatności. Niedawno właśnie dostałem zwrot z utrzymania i zastanawiam się czy miałbym szanse na kolejną utrzymaniowke czy lepiej odczekać kilka miesięcy i wtedy spróbować?

    Paweł Odpowiedz
  • Właśnie w Banku millenium jest problem z wypłatą cashback za utrzymaniowke. Po prostu nie wypłacają cashback’u!

    atomek75 Odpowiedz
    • Ale zwroty z a utrzymanie konta wpadaja bez problemu. Wlasnie wpadlo ostatnie 30+30zl, w sumie 360.

      keton
    • Ja nie dostałam. Czy tam trzeba spełnić jeszcze jakieś warunki, o których mogłam zapomnieć?

      martynka1428
    • Masz na myśli utrzymaniowkę? Z tego co kojarzę to chyba jeszcze trzeba spełnić warunki bezpłatności konta, czyli wpływ 1000zl. A może już Ci się skończył ten 6miesieczny okres utrzymaniowki? Jeśli nie to najlepiej od razu reklamować, bo zwykle wypłacają 10 dnia miesiąca.

      Paweł
    • U mnie przez 6m bez problemu wyplacali. Warunki normalne, 1000zl wplywu, 1500zl wydane karta, 600zl blikiem.

      keton
    • Trzeba się przynajmniej raz w miesiącu zalogować do aplikacji banku. Jak nie płaciłaś blikiem to może przeoczyłaś ten warunek?

      pytanie
    • Nie, nie, na pewno się nie skończył – to dopiero drugi miesiąc. Logowanie do aplikacji było, wpływ był… Piszę reklamację!
      Dzięki za podpowiedzi!

      martynka1428
  • Wczoraj 1 raz nie dostalem zadnej ofert u3maniowej oprocz bezplatnosci. Pani szybko zaprponowala jej zamkniecie. Obroty slabe, ale zawsze minimalnie 10/200 dostawalem.Widac ze bedzie coraz gorzej i tu w tym temacie :(

    sunwoj1 Odpowiedz
    • @sunwoj1 a ile razy dotychczas dostawałeś utrzymaniowkę za KK i jakie miałeś odstępy między kolejnymi wypowiedzeniami? Zgodziłeś się na te warunki z wczoraj czy rezygnujesz?

      Paweł
    • max 1 raz/rok wypowiadalem i zawsze dostawalem jakis cashback (ze 2 razy w sumie/2 ost lata),
      powiedzialem ze gdzie indziej mam lepsze warunki, nie zapytala o nic wiecej,
      zapropoonwala tylko bezplatnosc – odmowilem,
      tylko zapytała czy karta do zamkniecia? – tak, zgodziłem się…
      mam ich gdzies. karty już nie ma w systemie – ide do konkurencji :D

      sunwoj1
    • A jaka karta? Bo ja trzymam kk Millenium glownie dla zwrotow 5% w wybranych sklepach. Ostatnio wpadlo troche za Empik czy Zare. Zawsze to kilkanascie zl oszczednosci.

      keton
    • Wpadło ci za empik za styczeń może ?

      Be@
  • Visa Alfa

    atomek75 Odpowiedz
  • Hm…?! Dzwoniłam z reklamacją odnośnie zwrotu cashback: (1) za zakupy w empiku –> ma być do 20-tego, czyli tak jak spłata karty.. (2) utrzymaniówka 10%|max200zł –> ma być do końca lutego. Odnośnie (2) pojawił się dodatkowy warunek, o którym wcześniej nie było mowy (przesłuchałam właśnie nagranie z rozmowy z grudnia): transakcje MIAŁY być w POS (czyli przy zamkniętych sklepach w czasie kwarantanny nie liczą się transakcje internetowe ?! – tak mam to rozumieć ?). Spotkał się, ktoś z was z czymś takim ?
    Oczywiście mam argumenty i dowód w postaci nagrania, ale i tak podniosło mi się ciśnienie. O konieczności fizycznego użycia karty w terminalu przy cashbacku pierwszy raz słyszę (choć czasami jest wprost rozróżnione np. Empik od empik.com).

    Chyba, że źle to interpretuję…. i nie potrzebnie się denerwuję.

    Be@ Odpowiedz
    • Ja na Alfie miałem w lutym dostać moneyback utrzymaniowy 10/200 za okres od 26 grudnia do 25 stycznia ale dostałem 10 stycznia za wydatki grudniowe, w sprawie styczniowych napiszę reklamację; tak czy inaczej robiłem głównie w POS, ale przez Curve, czyli widoczne jak internetowe, czyli takie też działają. Chyba że później coś zmienili.

      Don Quijote de la Mancha
  • @Bea, a dostałaś regulamin utrzymaniówki? Ja akurat mam na konto (czyli 5% blik i 2% karta) i dostałam wiadomość w systemie z potwierdzeniem włączenia oferty a także regulamin. Kwoty za zwrot kartą też mi się nie zgadzają, może w ten sam dziwny sposób policzyli…

    asi Odpowiedz
    • Mi na 100% liczą transakcje internetowe. Niektóre przerzucałem przez CRV i zawsze zaliczyli.

      Angulo
  • Mają ostatnio niezły bałagan z naliczaniem zwrotów, ja złożyłem 2 reklamacje, czekam na rozpatrzenie, na 2 karcie po 2 reklamacjach w końcu dostałem

    Daw Odpowiedz
  • dziwna sprawa, na stronie banku jest taka informacja,
    zamów online kartę kredytową Impresja (z limitem min. 3000 zł), Millennium (z limitem min. 3000 złl) lub Gold (z limitem min. 5000 zł) do 31 stycznia 2021
    mamy juz luty!!!!

    stalker Odpowiedz
  • W starym roku monitowali ciągle w apce, a bankowości i telefonicznie – żeby podpisać aneks do umowy na KK. Aneks był niekorzystny, ale skoro dali utrzymaniówkę, to kliknęłam żeby zaakceptować zmiany.
    Wiecie, że nie ma historii transakcji sprzed aneksu ?! Myślałam, że tylko w apce, ale w bankowości jest to samo, no żesz…

    Be@ Odpowiedz
    • Całe Mille, to chyba jedyny znany mi bank, który tak bardzo nie chce udostępniać klientom starszych wyciągów lub historii rachunku. Wyciągi znikają już po 12 miesiącach, a włącznie sobie historii starszej niż rok wymaga sporych kombinacji w systemie i to nie widać wszystkiego, o kilku latach do tyłu można zapomnieć, szczególnie na kontach po EB…
      W innych bankach też znikają te rzeczy po jakimś czasie, no ale np. historia dopiero po 3 latach, ale wyciągi pozostają nadal czy jeszcze inaczej, ale zdaje się mniej drastycznie.

      pws
    • Pod tym względem dobry jest mbank, można za darmo ściągnąć historię wstecz do Króla Ćwieczka

      Ja123
    • Masz rację faktycznie dobry – przede wszystkim dla Urzędów Skarbowych i pozostałych organów zwalczających polskich obywateli. Dodatkowo dane z tych kilkunastu lat na pewno przydadzą się kiedyś temu kto uzyska do nich nieuprawniony dostęp. Obstawiam, że taka baza danych byłaby warta kilka/kilkanaście baniek.

      Tomko
    • To że my nie widzimy w systemach danych sprzed lat nie znaczy że ich nie ma. A szczególnie dla US i innych organów. I tak jak będzie trzeba to mają do tego dostęp. I to naprawdę do starych danych.

      Andy59
  • A ten aneks do KK to można jakoś jeszcze podpisać i czy to ma sens?
    Rozumiem, że jak nie podpisałem, to nie mam zwrotów 5%, ale gdybym jednak coś planował kupić to można jakoś to ponownie uruchomić czy już po ptakach?

    JJ2010 Odpowiedz
  • Dziś przy próbie wypowiedzenia Impresji dostałem propozycję moneyback utrzymaniowy 10/200 na okres od 26 lutego do 25 marca na wszystkie transakcje. Oczywiście nie odmówiłem ;)

    Andrus Odpowiedz
  • Hej również dostałem ofertę utrzymaniowa 10/200 czy jeśli będę płacił rachunki na platformie „Moje Usługi” za pomocą KK to nalicza mi się płatności internetowe?

    Krystian Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy