150 zł w gotówce + 150 zł do Biedronki, Decathlona lub H&M za otwarcie konta w BGŻ BNP Paribas!

Zakończona

Ruszyła specjalna edycji promocji BGŻ BNP Paribas, w której zgarnąć możemy znacznie więcej, niż dotychczas! Oprócz 150 zł w formie bonów (H&M, Decathlon, Biedronka) teraz zyskamy również 150 zł w gotówce. Ale trzeba się śpieszyć – w ofercie obowiązuje limit 1500 promocyjnych wniosków.

150 zł w gotówce i 150 zł w formie bonów do Decathlona, H&M, Biedronki za założenie Konta Optymalnego

300 zł w promocji „Zyskowne konto”

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 24 miesięcy. Dodam tu, że tradycyjnie posiadacze kont oszczędnościowych BGŻOptima nie są wykluczeni z promocji i spokojnie mogą do niej przystąpić.

W jaki sposób? Wystarczy, że udamy się na dedykowaną stronę promocji i zarejestrujemy swój udział (zaznaczając wszystkie pola). Tam też otrzymamy wygenerowany dla nas link do założenia promocyjnego Konta Optymalnego przez internet (a umowę podpiszemy przez kuriera).

Ważne, aby dane podane podczas rejestracji i w samym wniosku o konto były identyczne, a z całym procesem musimy się wyrobić do 8.07.2018, o ile promocja nie zostanie zakończona wcześniej – pula promocyjnych wniosków wynosi jedynie 1 500 sztuk i po jej przekroczeniu dalsze wnioskowanie nie będzie możliwe!

Aktualizacja (4.07): Promocja została zakończona ze względu na wyczerpanie puli wniosków. Ciągle jednak trwa promocja z karnetami OK System.

150 zł Biedronki, Decathlona lub H&M + 150 zł w gotówce

A jak zdobyć tytułowe nagrody? Tak naprawdę pierwszy krok musimy wykonać już podczas rejestracji w promocji. To tam musimy wybrać czy interesuje nas e-karta podarunkowa do sklepów Decathlon, e-karta upominkowa do H&M czy może e-kod do wykorzystania w sklepach Biedronka.

Ale zanim powalczymy o pakiet bonów będziemy mogli zdobyć łatwe 50 zł w gotówce. Wystarczy, że po założeniu Konta Optymalnego dokonamy pierwszego logowania do bankowości elektronicznej (przez przeglądarkę lub aplikację mobilną GOmobile) w terminie do 25.07.2018 i nagroda będzie nasza :)

Kolejne 50 zł, ale tym razem w formie wybranego bonu, zgarniemy za wykonanie minimum 1 przelewu (przez przeglądarkę lub mobilnie) oraz za wydanie min. 300 zł kartą w miesiącu następującym po miesiącu, w którym nastąpiło nasze pierwsze logowanie.

Wartu tu dodać, że bank zaliczał będzie jedynie “normalne” transakcje kartą, wykluczając te dokonane w miejscach ułatwiających takie płatności – chodzi o wszelkiego rodzaju doładowania wirtualnych portmonetek czy płatności rachunków kartą. Dla porządku podana jest lista kodów MCC wykluczonych transakcji:

  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne

Jeśli nie wiecie jaki kod MCC ma płatność w waszym ulubionym sklepie to sprawdźcie stronę jakimcc.pl. Nawet, jeśli danego sklepu nie będzie, to kody innych sklepów powinny wam pomóc.

Co z kolejnymi bonami? Tu warunki są niemal identyczne, jak tego pierwszego. Kolejny bon o wartości 50 zł otrzymamy za wykonanie minimum jednego przelewu i wydanie 300 zł w drugim pełnym miesiącu następującym po miesiącu pierwszego logowania. Trzeci bon zgarniemy po spełnieniu warunków w trzecim miesiącu.

Warto dodać, że aby zgarnąć daną nagrodę muszą być spełnione warunki poprzedniej nagród. Oznacza to, że jeśli w jakimś miesiącu zapomnimy o przelewie/płatnościach kartą, to w kolejnym już z nagrody nici.

A o spełnianiu warunków warto pamiętać. Bank ufunduje nam bowiem ostatnią nagrodę w wysokości aż 100 zł, jeśli uda nam się zgarnąć wcześniejsze bonusy. Tu jednak dodany jest jeszcze jeden wymóg: 100 zł będzie nasze, o ile w każdym z 3 miesięcy kalendarzowych w których walczymy o bony na nasze konto trafi min. 1000 zł. Najprościej spełnić ten warunek po prostu przelewając sobie środki z naszego konta w innym banku (przelewy wewnętrzne, wpłaty gotówkowe i przelewy z BGŻOptima nie spełniają warunków promocji).

Informacja o zgarnięciu nagrody trafi do nas mailowo do 21. dnia miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków. Nagrody od drugiej do czwartej (czyli bony) zostaną przekazane SMSowo do 25. dnia miesiąca. Nagrody pierwsza i piąta (czyli 50 zł + 100 zł w gotówce) trafią do nas do ostatniego dnia miesiąca, ale wcześniej będziemy musieli jednorazowo uzupełnić dane do ich odbioru. Zgodnie z regulaminem link do formularza otrzymamy mailowo do 21.08.2018, a czas na uzupełnienie danych minie 27.08.2018.

Ile kosztuje Konto Optymalne?

Konto Optymalne, oferowane w powyższej promocji, to jeden z najlepszych rachunków na rynku pod względem braku opłat. Jego prowadzenie jest bowiem bezwarunkowo darmowe. Podobnie jest zresztą z kartą debetową – posiadanie plastiku nic nie kosztuje. Zapłącić możemy jedynie za wypłaty z bankomatów – 5 zł za wypłatę. Na szczęście są tu wyjątki – bankomaty własne i sieci Planet Cash są darmowe ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • To niezłe ogłoszenie promocji ważnej do 7.06 11 dni później… Proszę to szybko przerobić na lipiec :D

    kacperek Odpowiedz
  • E-kod do biedronki podaje się bezpośrednio przy kasie i jest jednorazowy, tak?

    Zalachow Odpowiedz
    • wielorazowy, do wyczerpania środków. trzeba powiedzieć żeby wbiła go przed wyborem płatności, tak jak kod produktu i potwierdziła przyciskiem PLU ;)

      Herman
  • Czy ktoś z forumowiczów orientuje się w jaki szybki sposób można sprawdzić kiedy zamknęło się konto w tym banku?

    Tommm Odpowiedz
  • @Zalachow
    Nie. Przy zakupach podajesz numer e-kodu, kasjerka wbija i daje Ci paragon. Na paragonie masz kwotę jaką zapłaciłeś/ ile kasy odebrało z ekodu/ oraz kwotę e-kodu do wykorzystania. Tak do tej pory było i nie sądzę aby teraz było inaczej.

    Waldemar Odpowiedz
  • I to jest promocja, 300 zł, a nie jakieś marne 50 zł od Envelo :)

    M3 Odpowiedz
  • ten bank to jest jakaś sroga patologia. kilka lat temu poszedłem zamknąć konto. powiedzieli mi, że zamknęli SAMI, bo nieużywane ileśtam czasu. tymczasem teraz podczas wnioskowania: „wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału”

    OKEJ.

    krabar Odpowiedz
    • A nie dostałeś żadnego wydruku z systemu albo maila?
      W ogóle teraz przez to RODO ciekawe czy jak się skorzysta z prawa do bycia zapomnianym to będą mieli w systemie, że miało się u nich konto? :D

      kacperek
    • Jak masz dostęp elektroniczny np. do karty kredytowej to jesteś objęty Umową Ramową i jeżeli dobrze rozumiem zapisy tych promocji nie możesz brać udział w promocji. Miałem to samo w zeszłym miesiącu.

      Bobek
    • Czy ktos moze potwierdzic,ze dostep do bankowosci (system Pl@net) wyklucza z promocji? Nie widze tego w opisie ale komentarz kol. Bobek mnie zaniepokoil troche…

      Bartxaw
    • Oficjalnie nie wyklucza, ale niestety potrafią odrzucić wniosek. Wyjdzie w praniu, tj. po jego złożeniu – daj znać jak poszło (bo chyba nie zawsze jest odrzucany).

      Michał
    • @kacperek
      chcieli wtedy 50 zl za potwierdzenie papierowe, ze nie mam konta

      @Bobek
      nie mam zadnego dostepu

      znalazlem wlasnie swoj post z 2015 roku:

      „rzucilem okiem co sie dzieje z moim starym kontem w BNP. Patrze i nie wierze – cichaczem
      wrzucili oplate 3 zl za konto „Pakiet S” od 18 marca wprowadzone
      cennikiem z 14 stycznia. Przegladam komunikaty na stronie – zero
      informacji o jakiejkolwiek zmianie. Nie dostalem maila ani zadnego
      listu. OK, probuje sie zalogowac. Po wpisaniu loginu „Brak aktywnych
      przepustek użytkownika”. WTF! Dzwonie na infolinie – typ mowi, ze nie
      pomoze, bo tez sie nie moze zalogowac do mojego konta i zebym poszedl do
      oddzialu. A co w oddziale? Zamknelismy panu konto 12 stycznia, bo przez
      pol roku nie bylo obrotu powyzej 50 zl, w umowie ma pan taki zapis”

      krabar
    • w sumie jak sie teraz zastanawiam, bo mam dostep do systemu pl@net, bo mam konto w bgz optima, ale przeciez to nie stanowi? chyba ze maja jakas taka pokretna logike, bo generalnie ekran logowania jest ten sam do normalnego BGZ BNP i do Optimy.

      krabar
    • BGŻOptima ma „własny” Pl@net – nie powinno być problemu

      Michał
    • Odrzucili mój wniosek, bo mam dostęp do karty kredytowej przez internet.

      dzarek
    • @Michał
      no jednak z jakiegos powodu odrzucili (i to automatem, bo sekunde bo zlozeniu wniosku), konta nie mam tak jak pisalem wyzej wiec albo to jednak ta optima albo nie zamkneli wszystkiego tak jak powinni w 2015.

      krabar
    • Ja miałem podobną jazdę z bankiem – miejsce akcji Bielsko-Biała
      Wczoraj złożyłem wniosek przez internet – oczywiście odrzucony
      „Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
      jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału” – karta kredytowa w ich zielonym banku
      No to dzwonie na infolinię – Pani po drugiej stronie – Niema problemu. proszę iść do oddziału, wypełnić jeszcze raz wniosek w oddziale, a potem podepniemy przez infolinię wniosek pod tą promocje.
      No to idę.
      Pani w oddziale informuje mnie, że nie założy mi konta bo ten oddział mnie nie obsługuje. Proszę się udać do drugiego oddziału, gdzie zakładał Pan kartę kredytową ( no pięknie czyli jakbym się przeprowadził do Gdańska to musiałbym się wrócić na drugi koniec kraju, żeby założyć konto – to jakaś paranoja )
      No dobra drugi oddział jest 5 min. dalej .. idę.
      Tu wreszcie spotkał się ze zrozumieniem… konto założone, ale oczywiście na infolinie muszę dzwonić sam, żeby Pani podpięła mnie do konta.
      Telefon na infolinię – Pani po drugiej stronie – nic o tym nie wiem, zgłoszę gdzie trzeba i oddzwonię. Czekam już kilka godzin :)
      Mam nadzieje, że uda mi się założyć konto w tym zielonym pseudo banku :)

      Daral7
    • Olaboga!

      To może dlatego w tym oddziale koło Pod Orłem nie udało mi się kk zamknąć (choć pani twierdziła, że ją zamyka), bo zakładałem ją na wyspie Sygma w centrum handlowym… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Zlozylem wniosek i tak jak ktos pisal – sekunde pozniej mail, ze odrzucony.

      Mysle, ze punkt2 jest kluczowy: (skopiowane ze strony z zakladaniem wniosku)

      Dziękujemy za złożenie wniosku!
      1. Otrzymasz e-mail z szablonem umowy ramowej, oraz załącznikami do produktu
      2. Twoja umowa ramowa zawierająca login do Bankowości Internetowej zostanie dostarczona przez kuriera
      3. W chwili poprawnej weryfikacji przez Kuriera Twojej tożsamości i pokwitowania odbioru umowy, możesz rozpocząć korzystać z rachunku

      Bartxaw
    • cd…
      Zadzwoniłem na infolinie – oczywiście nikt nie wie jak to zrobić, mam czekać.
      Na razie czekam, a przy okazji zablokowali mi logowanie się do programu MamBONUS ? – to mogło zdarzyć się tylko w zielonym banku :) Ciekawe co się jeszcze wydarzy po drodze… pewnie zaraz mi zablokują kartę ;)

      Daral7
    • U mnie się okazało, że podczas gdy zamknęli mi konto 2 lata temu z powodu nieużywania (pół roku nie było ruchu, w żadnym innym banku nic podobnego a tutaj zamknęli…), została umowa ramowa. I co lepsze w oddziale nie wiedzieli jak ją wypowiedzieć bez rachunku :D Ech ten zielony bank…

      krabar
  • Jeśli wniosek złoży się dzisiaj to pytanie kiedy według Was realnie najpóźniej wpłynie ostatnia premia?

    SanchoPansa Odpowiedz
    • 5) w przypadku Piątej Nagrody:
      a) jeśli Laureat dokonał pierwszego logowania do Bankowości elektronicznej w czerwcu 2018r. i spełnił warunki opisane w § 3 ust. 6 Regulaminu, to informację o zdobyciu Piątej Nagrody otrzyma do dnia 21 października 2018 r

      3. Nagrody Pierwsza i Piąta zostaną przekazane Laureatom w terminie do ostatniego dnia miesiąca, w którym Laureat otrzymał informację o przyznaniu Pierwszej i Piątej nagrody w postaci przelewu na Konto Osobiste.

      kacperek
    • Koniec października.

      ptok
  • Jeśli zamknąłem konto 04.05.2016 z miesięcznym okresem wypowiedzenia to łapie się na promocje ?

    Daral7 Odpowiedz
  • konto da się założyć przez internet czy potrzeba kuriera lub iść do banku ?

    marcin85 Odpowiedz
    • 6) zawrze Umowę ramową w zakresie wybranego Konta Osobistego, Karty i dostępu do Bankowości elektronicznej przez Internet za pomocą Linka promocyjnego – za pośrednictwem kuriera

      kacperek
  • jakim kurierem przychodzi umowa?

    musiek Odpowiedz
  • No nie! A ja wczoraj złożyłam wniosek o to samo konto z bonem 150zł, ale bez dodatkowych 150zł w gotówce… Chyba przegrałam życie ;(

    Owczarek Odpowiedz
    • Proszę nie płakusiać :) Uczestnikiem nie może być osoba, która na dzień składania wniosku jest stroną umowy ramowej oraz w okresie 24 miesięcy przed złożeniem wniosku nie był posiadaczem, ani współposiadaczem roru w banku. Wystarczy olać podpisywanie umowy na wczorajszy wniosek i zawnioskować w ramach tej promocji :)

      kacperek
    • był* a nie nie był oczywiście.

      kacperek
    • Dziękuję za słowa pocieszenia, Panie Kacperku, jednak nie byłabym taką optymistką (chyba w ogóle nią nie jestem!). Miałam już podobną sytuację w Idea Banku (jeszcze kiedy nie był smart, czy jaki to on tam teraz nie jest) i okazuje się, że samo wnioskowanie powoduje, że zapisałam się w systemie, i całkiem prawdopodobne, że pozbawiłam się możliwości łatwego zarobku. Chyba już zadowolę się tym 150zł – nie podpisując pierwszej umowy ryzykuję, że zostanę z niczym ;)

      Owczarek
    • Tu nie ma miejsca na bycie optymistą czy pesymistą… trzeba być realistą czyli opierać się na regulamine. Ewentualna reklamacja według mnie jak najbardziej do wygrania :)

      p0k3m0n
  • Jest szansa na darmowe bankomaty w jakiejś opcji?

    Miniek Odpowiedz
  • „Ta witryna jest nieosiągalna”. Czyżby pula się wyczerpała? Czy wpływ może mieć to, że jestem w Niemczech?

    wally Odpowiedz
    • U mnie teraz też nie działa – wygląda na to, że mają awarię…

      edit: teraz zadziałało. Próbuj :)

      Michał
  • Już po promo?

    aniamalecnowak Odpowiedz
    • Nie, choć idzie całkiem szybko z tego co udało mi się dowiedzieć :)

      Michał
    • Składałem wniosek po 15, więc jest aktywana pula, czy tak szybko idzie to bym nie powiedział. Czekam na potwierdzenie weryfikacji z dowodu i telefon.

      Wojak
    • Szybko w sensie duża ilość wniosków (nie czas procesowania wniosków ;))

      Michał
  • Chyba trzeba poprawić treść bo mam lokatę w optima i kartę kredytową (obie rzeczy w okresie wypowiedzenia ale jeszcze są) i komunikat mailowy:
    Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału.

    tomeaasad Odpowiedz
  • Ten ich bezpośredni link nie działa mi. Chyba źle hiperlink zobili….

    Łukasz Odpowiedz
  • Ja mam kartę kredytową i nie przeszedł mi wniosek, ale pani dzwoniła z infolini, żeby przyjść do oddziału żeby zawrzeć umowę i że będę uczestniczyć w promocji.

    Barbara Odpowiedz
  • Mam pytanie odnosnie „zapewniania wplywow 1000 zl co miesiac” – czy jesli przeleje w danym miesiacu ze swojego glownego konta 1000 zl a na drugi dzien przeleje z powrotem to warunek bedzie spelniony? Dziekuje.

    Tiagra4700 Odpowiedz
  • @Tiagra4700
    Możesz przelać i od razu tego samego dnia:
    – wypłacić kartą / blikiem/ w bankomacie lub
    – przelać na inne, dowolne konto w innym/ lub tym samym/ banku.

    Waldemar Odpowiedz
  • W czwartek składałem o otwarcie konta przez internet, później konsultant dzwonił kilka razy do mnie ale nie słyszę więc przez czat ktoś zaproponował żeby otworzyć konta w oddziale ponieważ bez weryfikacji danych przez tel nic nie zrobią. W piątek podpisałem umowę w oddziale otwarcie konta ale dziś dostałem na mailu że dokumenty jest przygotowane do wysyłki to co składałem wcześniejszy wniosek przez internet. Co z tym zrobić?

    Tex Odpowiedz
    • Niestety jeśli udałeś się do oddziału i „po prostu” założyłeś konto, to nie uczestniczy ono w promocji. Przypominam, że zgodnie z regulaminem opcja zawarcia umowy jest jedna:

      zawrze Umowę ramową w zakresie wybranego Konta Osobistego, Karty i dostępu do Bankowości elektronicznej przez Internet za pomocą Linka promocyjnego – za pośrednictwem kuriera,

      Michał
    • Według doradca że tak… W oddziale zauważyłem papierową reklamę że można złożyć wniosek w oddziale lub przez internet. Gdyby kurier przyjdzie żeby dostarczyć umowę to nie wiem co miałbym zrobić, skoro dzwonili przez tel i ani nie odebrałem

      Tex
    • A w oddziale czasem nie jest dostępna biedniejsza wersja z samymi bonami? Tu jest dodatkowa nagroda – 150 zł w gotówce (mniej więcej za to, że bank nie musi płacić prowizji sprzedawcy w banku za pozyskanie klienta, tylko może ją przekazać tobie)

      Michał
    • Wygląda na to ze tylko bony w oddziale , przez czat online konsultant podał takie info ze brak potwierdzenia danych przez tel nic nie mogę dostać umowę za pośrednictwem kuriera, napisał że inny sposób to przyjść w oddziale , ale dzis przyszło mail ze umowa została przekazana do wysyłki więc tego nie rozumiem a druga umowa podpisana w oddziale. Nie mam pojęcia jaka będzie sytuacja.

      Tex
    • Jesteś osobą niesłyszącą? Być może bank dokonał tylko weryfikacji w oddziale nie mogąc tego zrobić telefonicznie. Natomiast dokumenty z weryfikacji mogły zostac przesłane do centrali i stamtąd wysłali ci umowę w promocji. Ma nadzieję że tak właśnie będzie.

      ptok
    • Tak, jestem niesłyszący, na razie czekam co będzie dalej.

      Tex
  • A jak to jest że jeśli posiadam kartę kredytową i dostęp do bankowości elektronicznej to założenie konta przez dedykowany link jest niemożliwe i zapraszają do oddziału, a admin twierdzi, że bez przejścia przez link nie bierze się udziału w tej promocji????

    heniek131 Odpowiedz
  • Mając kartę kredytową i dostęp do systemu Pl@net masz jednoczesnie umowę ramową z bankiem, a co za tym idzie – bank wyklucza takie osoby z możliwości uczestnictwa w promocji. Myślę, że wtedy warto rozmawiać z bankiem.

    Michał Odpowiedz
  • Ja mam tylko konto w Optimie, więc wniosek przeszedł online. Właśnie czekam na kuriera z DHL, ma dziś przywieźć umowę.

    ptok Odpowiedz
    • A kiedy składałeś wniosek zeby podpisac umowe ?

      Ja czekam juz tydzien i kuriera z DHL ani widu ani słychu, to firma kurierska to dno.

      Wojak
    • Wniosek składałem we wtorek 19-tego. W piątek miałem smsa o wysłanej przesyłce, dziś na stronie DHL jest info, ze kurier odebrał przesyłkę z sortowni i jest w drodze.

      ptok
    • ja już złożyłam skargę na kuriera, 2x wpisał, że nie zastał mnie pod wskazanym adresem (bzdura), teraz czekam aż trzeci raz wywinie ten numer i umowę odeślą :/ zrobił tak już przy poprzedniej promocji.. chyba nie po drodze ma mój adres zamieszkania

      m.
    • U mnie kurier miał być dziś. Jest godz.17.19 i go nie ma. Nie było też żadnego telefonu od niego. :( Czekam.

      ptok
    • @m bardzo dobrze zrobiłaś trzeba koniecznie to zgłaszać niech wiedzą z kim podpisują umowe na dostarczanie….

      Ja dodatkowo oprócz DHL zgłośiłem w banku. Czekam na wiadomośc na maila.

      Dostałem tez po zgłoszeniu telefon z DHL Parcel dzwonił mezczyzna, ze przesyłka zagineła w sortowni w Wawie ale po dokładnym sprawdzeniu odnalazła się i jutro mam ją otrzymać.

      Chciałem numer telefonu do kuriera, który bedzię pobierał ale otrzymałem odpowiedz, ze dopiero jutro rano bedzie wiadomo jaki kurier wezmie paczke na moj rejon w moim wojewodztwie.

      @ptok Po to mają telefony do Nas zeby dzwonić i umawiać się.

      Wojak
    • No i Qtafon z DHL-u nie przyjechał ani nie zadzwonił nawet. „Przesyłka w doręczeniu” Jutro to może sobie co najwyżej klamkę pocałować. Zjebe przez telefon dostali przed chwilą w banku bo to oni zawierają umowę z DHL, a nie ja. Powiedzieli mi, ze mogą przekierować przesyłkę do pracy. Mądrale, jakby to było możliwe to sam bym wpadł na to. Tam gdzie ja pracuję kurier nie wjedzie. Nie ma takiej opcji. Olewam ten Paribas i tą ich promocję. Zajeżyli mnie dziś kompletnie. Cały dzień czekania. C… z nimi.

      ptok
    • DHL, to najgorsza opcja kurierska, niestety przeważnie nie dzwonią do klienta, aby dograć szczegóły odbioru…

      abc
  • Wiec dowiedziałem że za otwarcie konta w oddziale nie można podpiąć promocji internetowej i z drugiej strony otwarcie konta internetowego bez weryfikacji telefonicznej jest niemożliwe. Jestem rozczarowany że niektóre sprawy w banku wymaga załatwienie przez tel np za przenoszenie pkt do Wizz Air z karty kredytowej wyłącznie telefonicznie itp…

    Tex Odpowiedz
  • Buuuuuuu
    Na 3 stronie formularza chcą skan dowodu osobistego

    Abdul_ Odpowiedz
  • 1. W dniu 22.06 bank wysyła przesyłkę co DHL potwierdza smsem.
    2. W dniu 25.06 ze strony DHL dowiaduje się, że kurier pobrał przesyłkę i ma ją dostarczyć w godz. 10-18. Siedzę w domu od 9 do 19. Kurier ani nie dzwoni, ani nie przyjeżdża. Jednak na drugi dzień rano ze strony DHL dowiaduję się że kurier nie zastał odbiorcy pod wskazanym adresem.
    3. W dniu 26.06 o godz. 7.55 wchodzę na stronę DHL i dowiaduję się, że o godz. 6.36 rano DHL już wiedział, że kurier ponownie nie zastanie dziś odbiorcy pod wskazanym adresem i od następnego dnia (27.06) paczka będzie oczekiwała na odbiór w terminalu DHL w Staniątkach koło Niepołomic.
    4.Mimo to piszą ,że o godz. 7.16 wydają kurierowi paczkę chociaż już o 6.36 dokonali wpisu, że on mi tej paczki nie dostarczy.
    5. O godz. 8.01 dnia 26.06 dostaję sms od DHL: „Nieudane doręczenie paczki.” Nie wiem o które doręczenie chodzi, wczorajsze czy dzisiejsze czy ogólne stwierdzenie , że doręczenie nieudane w całości.
    Ogólnie można stwierdzić, że dnia 26.06 o godz. 7.55 wyczytałem, że w tym właśnie dniu powtórnie nie doręczą mi paczki co potwierdzili wpisem z 6.36 rano, nie rozumiem po co w takim razie podobno wydali tą paczkę kurierowi o 7.16

    Teraz jest 26.06.2018 godz. 8.30 i ja już wiem na podstawie strony DHL dlaczego nie podpiszę umowy z bankiem.

    ptok Odpowiedz
    • Moja paczka też w Staniątkach, mam nadzieję, że nie czekasz na tego samego kuriera co ja, bo prawdopodobnie się nie doczekasz.. przeczytaj mój wpis u góry. Pomimo zgłoszonej interwencji i skargi na kuriera, umowy ciągle brak. Przy poprzedniej promocji BGŻ było to samo, aż ją odesłali do banku.. DHL to dno.

      m.
    • Poszła skarga na kuriera, i teraz poszła druga skarga na terminal w Niepołomicach. Wątpię czy to coś da, ale napisałem. Poszedł też dziś email do banku gdzie podaję im szczegóły pracy DHL-u. W załączeniu przesłałem do banku wydruk ze strony śledzenia, gdzie już dziś o 6.36 jest czarno na białym, ze dziś powtórnie nie dostarczyli przesyłki, bo nie było mnie w domu. A mają ją ponoć dostarczyć między 10 a 18. Mają chyba szklaną kulę. Burdel po prostu, a nie firma kurierska.

      ptok
    • No niestety w moim przypadku bardzo podobnie – tez Staniątki

      Andy
    • Piszcie skargi na prace terminala w Staniątkach:
      https://dhl24.com.pl/reklamacje/dodaj/skarga.html
      W tej chwili dostałem odpowiedź z centrali, ze podjęli interwencję w sprawie.
      Chyba juz mi nie zależy na tej umowie z Paribasem, ale krew mnie zalewa jak ktoś robi ze mnie idiotę. po prostu szlag mnie trafia.

      ptok
    • Poskutkowało. O 18.00 telefon z DHL z pytaniem czy jestem w domu. O 18.35 kurier z przesyłką u drzwi. Z Niepołomic do Nowej Huty miał niedaleko. A poskutkowała skarga na terminal w Staniątkach.. Wiem to na pewno, nie chce się rozpisywać na temat szczegółów.

      ptok
    • Czyli u Ciebie zadziałało piorunem. Ja nadal czekam ale skarga poszła wczoraj i ponownie dziś na centrum sortowania.

      Wojak
    • W ciągu godziny dostałem 3 maile z centrali DHL, bardzo konkretne. To skarga na terminal spowodowała natychmiastowe uruchomienie kuriera.

      ptok
    • Też właśnie za Twoją radą złożyłam skargę na terminal. Zobaczymy czy u mnie poskutkuje..

      m.
    • I dziś przyszedł mail z informacją, ze interwencja w mojej sprawie została pomyślnie zakończona. No i dobrze, o to chodziło zeby ktoś sprawę wyprostował. Po to składałem skargę. Wczoraj juz zalogowałem się do konta.

      ptok
  • A jak nadłuzej po sprawdzeniu w śledzeniu przesyłki na stronie DHL, ktoś widział w Statusie, ze: „Przesyłka jest obsługiwana w Centrum Sortowania”

    Ile to było dni a moze tygodni, mieśięcy ?

    Wojak Odpowiedz
  • @Michał czy płatności apple pay liczą się do tych 300 pln kartą?

    kudo Odpowiedz
    • Dołączam się do pytania.

      Mateusz
    • Wydaje (podkreślam: wydaje) mi się, że nie będzie problemów – w końcu to zwykłe płatności bezgotówkowe kartą, ale w formie stokenizowanej w telefonie.

      W każdym razie – regulamin raczej tego nie wyklucza, bo jako „karta” rozumiemy tu:

      Karta – karta płatnicza debetowa dla posiadacza wydana przez Bank do Konta Osobistego

      A przecież taką kartę używamy :)

      Michał
  • Czy ktoś z osób, które założyły konto z kartą z tej promocji, ma problemy z otrzymaniem PIN do karty? Od kilku dni, bezskutecznie z tym walczę. Procedura uzyskania PIN wygląda tutaj tak: wysyłamy sms na numer 4884 o treśći „PIN XXXXXX”, gdzie XXXXXX to 6 ostatnich cyfr karty płatniczej. Smsa wysyłamy z numeru telefonu, zgodnego z numerem telefonu podanym w umowie ramowej z bankiem. Do tej pory 5 smsów wysłanych i brak odpowiedzi w postaci PINu do karty. Zgłoszone już na infolinii oraz reklamacja. Ktoś ma podobne kłopoty?

    Dariusz Odpowiedz
  • Mi pomogło przełożenie karty sim plusa z s6edge do jakiegoś innego telefonu

    musiek Odpowiedz
  • Sorry plush na karte

    musiek Odpowiedz
  • jeżeli mam konto w BGŻ optima to mogę wziąć udział w promocji i dostanę nagrodę?

    K Odpowiedz
  • Możesz. Ja też mam konto w Optimie i nie stanowi to przeszkody. Powiem ci więcej. Jak sobie w Optimie ustawisz konto powiązane w Paribasie to przelewy z Optimy do Paribasa będą natychmiastowe. Nie bedą przechodzić przez eliksir.

    ptok Odpowiedz
  • Cześć,

    zarejestrowałem się na stronie promocji, dostałem maila z potwierdzeniem i wydaje mi się, że nie dostałem odpowiedniego linka do otwarcia konta.
    Spotkaliście się może z czymś takim ?

    Z góry dzięki za pomoc!

    Fishu Odpowiedz
    • Po zarejestrowaniu na stronie promocji od razu pojawia się też link (przycisk) do przejścia do wniosku – nie trzeba czekać na maila :)

      Michał
    • Musiałeś dostać na maila link do otwarcia Optymalnego Konta i najlepiej z niego zakładać.

      Wojak
    • @Wojak Ty pisałeś, że masz nr w virgin mobile? Udało Ci się w tej sieci bez problemu wysłać SMS i otrzymać PIN? Ja z virgin nawet smsa aktywującego nie mogę wysłać, a BOK Virgin odpowiada, że nie obsługują tego numeru podanego przez BGŻ :/

      m.
    • Mam niejedną karte w Virgin Mobile. Proponuje przełozyc karte do innego telefonu i ustawić centrale wiadomości na numer +487909986222

      Wojak
    • Wysyłajac PIN…. na numer 4884 otrzymasz wiadomość: „Twoj numer PIN to 5776. Prosimy o jego zapamietanie i skasowanie tej wiadomosci. BGZBNPP”

      Wojak
    • Hej,
      ślepy jestem i nie czytam do końca, oczywiście był w mailu. ;)

      Pozdrawiam,

      /Tomek

      Fishu
  • Czy dobrze rozumiem, że jeżeli zaloguję się w lipcu to od 1 do 31 sierpnia muszę wydać 300 zł itd.?
    Czy to wygląda tak, że jeżeli zaloguję się 9 lipca to od 9 sierpnia do 9 września muszę wydać 300 zł itd?

    Michał Odpowiedz
    • Chodzi oczywiście o miesiąc kalendarzowy. Logowanie w lipcu = wydatki w sierpniu :)

      Michał
  • Masakra jakaś z tym bankiem. Od 20.06 kiedy dostałam sms-a, że ma być kurier z DHL-a – który wcale się tego dnia nie pojawił – czekam na dokumenty. Kurier do dzisiaj nie jest w stanie dotrzeć. Nie dzwoi wcale, nie ma żadnego powiadomienia sms-em, że ma się zjawić, a potem dostaję tylko wiaomości – kolejna nieskuteczna próba doręcznia. Mam od 20.06 siedzieć w domu i czekać na kuriera z dokumentami z Paribasa?? Ktoś miał też takie problemy z kurierem od Paribasa?

    Li Odpowiedz
    • Ja czekam od 28.06 i podobna sytuacja. Kurier się ze mną nie kontaktował, druga próba dostarczenia byla wczoraj ale też nikt do mnie nie dzwonił i nikt się nie pojawił. Sprawa zgloszona do banku jako nadawcy przesyłki i ma iść oficjalna reklamacja do DHL… mam zostać poinformowana jak coś zostanie ustalone

      Aldi
    • Francuz ma gdzieś tego typu zgłoszenia.

      Wojak
    • Czy kurier się pojawił ? U mnie milczy kurier i bank :(

      Aldi
  • Jak zrobię zakupy karta przez internet na 300 zł w każdym miesiacu to czy to wystarczy ?

    Mateusz Odpowiedz
    • Na infolinii promocji powiedzieli mi, że tylko płatności stacjonarne się liczą no ale ciekawa jestem czy rzeczywiście te internetowe będą odrzucać.

      Ivi
  • Założył ktoś już konto po zgłoszeniu się do promocji i odrzuceniu wniosku przez banku z racji „zidentyfikowania go jako użytkownika bankowości internetowej”?
    Ja napisałem od razu reklamację do organizatora promocji, dostałem zapewnienia, że skontaktują się z bankiem i wyjaśnią sytuację ale jak na razie cisza…
    Termin na założenie konta mija 8 lipca i wątpię abym zdążył to zrobić skoro nie mam odpowiedzi od organizatora, a on nic nie wie bo bank też nie odpowiedział…

    Tommm Odpowiedz
    • Niekt sie nie skontaktuje z DHL-em, tylko Ty musisz, to zrobić. Napisać reklamacje a w zasadzie skarge na sortownie przesyłek w danym rejonie Polski i od razu jest kontakt ze strony dedykowanego kuriera, (nawet na przesylce ponaglenia) bo tylko on moze doręczac takie dokumenty.

      Wojak
    • Nie zawsze to działa. W Gdańsku/Kowalach przesyłka przeleżała 4 dni, kurier jej nawet nie podjął do doręczenia. Na interwencję również nikt nie zareagował przez 2 dni. Na skierowanie do odbioru osobistego także. Pojechałem do nich. Przesyłki szukali 2 godziny. Odlokowali przy mnie przy okazji swoją skrzynkę mailową, gdzie dopiero wpadły maile z interwencjami z centrali. Tak żałosnej firmy i podejścia dawno nie widziałem.

      jmg
  • Czy warunkiem przyjęcia wniosku jest weryfikacja telefoniczna? W regulaminie tego nie widzę.
    Do mnie dzwonili po wysłaniu wniosku by sprawdzić moje dane itp.
    Znajoma też zakładała konto i nie odebrała takiego telefonu czy w związku z tym nie zawarła umowy i kurier nie przyjedzie?

    Tomaszek Odpowiedz
  • Czy ktoś wie, o co chodzi z tymi kurierami DHL? Czemu przesyłki z umową leżą po tydzień w sortowni i nie wychodzą z niej? W międzyczasie na ten sam adres DHL dostarczało mi zakupione online przedmioty, a umowy jak leżą tak leżą.

    Emej Odpowiedz
    • u mnie to samo niestety

      Michał
    • umowy wozi chyba specjalny kurier do tego przygotowany- jakieś pozwolenia, uprawnienia itp. Ja czekałem 12 dni od otrzymania sms że będzie w danym dniu… :) może lepiej zrobić zbiorową reklamację, aby tak więcej nie postępowali ^^

      domino
    • Bank doskonale wie o tym, że jest taki problem.. i nic z tym nie robi. Wybrali firmę, która dała najlepsze warunki finansowe na obsługę i tyle. Mają gdzieś to, że DHL ma odbiorcę w 4 literach. Nie uda Ci się „stanąć na rzęsach” żeby kurier przyjechał, to Twoja strata, takie jest niestety podejście BGŻ.

      m.
    • Myślałem, że w promocji nie ma ograniczeń czasowych, ale jednak są. Żeby zdobyć Pierwszą nagrodę trzeba zalogować się do ich aplikacji mobilnej do 25 lipca. Jeżeli jej nie zdobędziemy, to z tej i kolejnych wszystkich nagród już nici. Czyli kurier ma jeszcze 2 tygodnie na dostarczenie umowy (dostęp jest chyba tego samego dnia, co podpisanie umowy nadawany). Słabo to wygląda.

      Emej
    • Nie musi być mobilna

      Andy
    • Racja, tak czy owak musi być do 25 lipca, także może się nie udać, jak dalej tak będzie szło kurierom DHL dostarczanie umów.

      Emej
  • Odnośnie płatności bezgotówkowych, w regulaminie jest mowa o transakcjach w punktach handlowo – usługowych. Czy w związku z tym zostaną zaliczone zakupy w sklepach internetowych, na Allegro itp ?

    endrju Odpowiedz
  • Prosiłem o interwencję w banku oraz w DHL. DHL podobno zakończył interwencję z niewiadomym wynikiem, chyba negatywnym bo dokumenty wciąż gdzieś leżą – od 20 czerwca.

    vundo Odpowiedz
    • vundo, jedyne co na DHL działa, to skargi na terminal, który obsługuje Twoją paczkę. Składaj skargę na terminal, nie na kuriera

      m.
    • Nie jesteś czasem obsługiwany przez Staniątki

      Andy
    • Ja już złożyłem 2 skargi na terminal, na razie bezskutecznie.

      Emej
  • Czy ktoś już otrzymał maila informującego o przyznanu pierwszej nagrody 50zł?

    tomek8a Odpowiedz
    • A czytaś regulamin Konta Zyskownego, jak przeczytasz to wtedy zadawaj pytania.

      Wojak
    • Chyba ty masz problem z rozumieniem tekstu pisanego, wiesz co oznacza słowo „DO” 21Lipca 2018. I uprzedzając kolejne głupie zaczepki, tak zalogowałem się w Czerwcu…

      tomek8a
  • Witam zalogowałem się dziś dopiero do bankowości internetowej, choć umowę podpisałem ostatnie dni czerwca, to 300 zł mam wydać dopiero w sierpniu???

    darek Odpowiedz
  • Nie wiem co się stało, ale moje dokumenty trafiły do innego miasta i zostały odebrane przez kogoś innego. Mogę spodziewać się, że trafiły do banku, problem w tym że wg statusu na stronie DHL trafiły do odbiorcy, nie nadawcy.

    vundo Odpowiedz
  • To ja też zapytam. Czy ktoś z zalogowanych w czerwcu otrzymał już maila informującego o przyznaniu pierwszej nagrody 50zł?

    beret Odpowiedz
    • chyba jeszcze nikt nie dostał, mają jeszcze dwa dni, najpóźniej w sobotę powinien dojść mail.

      jacck
    • Tez czekam płatności kartą, przelewy, logowania spełnionione z nadwyzką ale maila od Astry ni ma.

      Wojak
  • Też nie mam,może jutro wyślą, bo w sobotę to wątpię, żeby maile wysłali

    Aleks Odpowiedz
  • Dostalem maila.

    ptok Odpowiedz
  • Przyszedł mail z unikalnym kodem do uzupełnienia numeru na stronie zyskowne konto pl.

    Wojak Odpowiedz
  • Też dostałam maila

    Aleks Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy