300 zł w bonach Allegro za założenie konta w BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas z wysoką premią na start. W zamian za założenie Konta Otwartego na Ciebie i spełnienie łatwych warunków zyskamy aż 300 zł w formie bonów Allegro.

300 zł w bonach Allegro za założenie konta w BNP Paribas

Piękna premia

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy. Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji, tak samo jak posiadanie innych produktów (np. karty kredytowej).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 26.05.2020 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą Otwartą na eŚwiat i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (za pomocą SMSa, poprzez system Autenti) oraz aktywację karty będziemy mieć czas maksymalnie do 16.06.2020. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Pamiętajmy jedynie, że aktywacja konta odbywa się poprzez nadanie PINu do karty, którą przywiezie nam kurier. To dobra wiadomość, bo zamiast wypełniać z nim umowę papierową (co trwa zazwyczaj kilka minut) po prostu otrzymamy zwykłą przesyłkę z kartą – kontakt jest więc ograniczony do minimum.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 3500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

300 zł w bonach Allegro

Tytułowa premia podzielona jest na trzy części. Pierwszą z nich, czyli 100 zł, otrzymamy za sam fakt podpisania umowy w wyznaczonym terminie oraz:

  • wykonanie min. 3 transakcji BLIK w czerwcu oraz
  • wykonanie min. 3 przelewów środków z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (GOonline lub GOmobile)

Jeśli chodzi o pierwszy podpunkt, to jako transakcje BLIK rozumiemy:

transakcja zainicjowana przez Klienta i wykonana z wykorzystaniem usługi BLIK, czyli usługi umożliwiającej składanie zleceń płatniczych przy użyciu Kodów BLIK generowanych w Aplikacji Mobilnej z Usługą BLIK

Najlepiej więc zapłacić za zakupy stacjonarne czy internetowe przy pomocy BLIKa.

Jeśli natomiast chodzi o drugi podpunkt, to chodzi o najzwyklejsze przelewy Elixir z konta osobistego, np. na swoje konto w innym banku.

Kolejne 100 zł w formie bony otrzymamy za spełnienie nieco innych warunków:

  • wykonanie min. 4 transakcji bezgotówkowych kartą w lipcu oraz
  • zapewnienie wpływów na konto na min. 1000 zł również w lipcu

Jeśli chodzi o transakcje kartą, to kwota transakcji nie ma znaczenia. Istotne tylko, aby były to zwykłe, realne transakcje w sklepach, marketach, na stacjach paliw czy internecie. Wykluczone są natomiast „ułatwiacze” obrotu kartą, czyli wszelkiego rodzaju doładowania wirtualnych portmonetek czy płatności rachunków kartą. Mowa dokładnie o kodach MCC równych: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Więcej o kodach MCC na stronie jakimcc.pl.

Pamiętajmy również, że płatności za pomocą „szybkiego przelewu” wykonywane przez np. PayU czy inne Przelewy24 nie są płatnościami kartą. BLIK również. W internecie liczą się tylko te płatności kartą, gdzie fizycznie podajemy jej numer (wraz z datą ważności i kodem CVV).

Jeśli natomiast chodzi o wpływy, to akceptowane są wszystkie wpływy na konto osobiste, oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima).

Ostatnią, trzecią część nagrody, otrzymamy za spełnienie identycznych warunków jak na początku, ale tym razem w sierpniu. Mowa o 3 transakcjach BLIK i 3 przelewach środków z konta.

Kiedy otrzymam nagrodę?

Wiadomość o zgarnięciu pierwszej nagrody trafi do nas do 19.07.2020. O drugiej dowiemy się 25.08.2020, a o trzeciej – do 25.09.2020. Same nagrody, czyli 100 zł w bonach, będziemy otrzymywać do końca danego miesiąca – czyli do końca lipca, sierpnia i września.

Regulamin nie precyzuje ile będą ważne kody, ale jeśli mnie pamięć nie myli, vouchery Allegro są ważne rok. Musimy je zużyć w ramach jednej transakcji (jeden koszyk zakupowy). Nie łączą się ze sobą.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie dokładnie prześwietlałem, kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacimy natomiast 6 zł za kartę „Otwartą na eŚwiat” (wymagane jest jej posiadanie do dnia przekazania nagrody). Nie zapłacimy natomiast za wypłaty z bankomatów w kraju, a gratis otrzymamy ubezpieczenie „CYBER Pomoc”, które obejmuje m.in. pomoc prawną w przypadku konfliktu ze sklepami online, utraty danych z dysku komputera, utratę reputacji czy kradzież tożsamości internetowej (np. poprzez zaciągnięcia kredytu na nasze dane).

Nie przegap!

Komentarze

  • Dzień dobry, czy musimy koniecznie sami odebrać kartę którą przywiezie nam kurier czy może odebrać inna osoba?

    Joanna Odpowiedz
    • Jeśli tożsamość nie zostanie jednoznacznie zweryfikowana online, to kurier będzie musiał rzucić okiem na dowod że my to my – przynajmniej taka jest teoria. Postaram się napisać niedługo coś więcej o zakładaniu konta przez biometrię :)

      Michał
  • 1. Nie działa link do regulaminu.
    2. Infolinia stanowczo zaprzecza, że transakcje BLIK typu przelew na telefon są zgodne z regulaminem promocji – według infolinii nie będą uprawniać do nagrody.

    osob Odpowiedz
    • Do wygrania, bo regulamin nie jest tu jednoznaczny i moim zdaniem przelewy inicjowane przez użytkownika też spełniają ten zapis. Innymi słowy bubel. Ale dla waszego świętego spokoju zmienię to tylko na płatności.

      Michał
  • A posiadanie w ostatnich 12 miesiącach kont z przejętego przez BGŻ banku?

    Dario Odpowiedz
    • Konta z przejętego banku są obecnie kontami w BNP Paribas = wyklucza.

      Michał
  • BNP Paribas- to oszuści nie przyznaja premi, dziesiatki reklamacji; premia miała być wypłacona 28.02(promocja premia na zimę) i dalej nie ma; totalna ściema i oszustwo; odpisuja na reklamację że się brało udział w innej promocji albo że nie mineła 9 mies. karaencji co jest zupełna nieprawdą; droga przez mekę ale nie odpuszczę złodziejom

    gienio Odpowiedz
    • U mnie, na 8 premii z którymi miałem bezpośrednio kontakt (ja + rodzina/znajomi) wszystkie premie wypłacone w terminie. Nigdy nie miałem żadnego problemu z nimi.

      osob
  • a u mnie sobie pogrywają nie po raz pierwszy zresztą co się skończy zawiadomieniem do UOKiK w związku z oszustwem przy organizacji konkursów; na tym forum wielu sie skarżyło na oszustwa BNP Paribas i długo się broniłem żeby z nich skorzystać; nie odpuszczę a po przyznaniu premii i zadośćuczynienia zlikwiduję u oszustów konto

    gienio Odpowiedz
  • Nie licz, że poradzisz sobie sam!
    Ja już od grudnia walczę z nimi, a bank czyli dział reklamacji jedyne co robi to utwierdza mnie w przekonaniu, że nie mam racji, pomimo, iż rację- o dziwo- przyznają mi jednogłośnie wszyscy pracownicy na infolinii i w oddziale.

    Andrzej Odpowiedz
  • 5 dni temu, próbując zapłacić blikiem w necie, jakimś cudem zablokowałem dostęp do bankowości elektronicznej. Myślę sobie trudno, zdarza się. Odblokowałem dostęp przez stronę w chwilę, ale apka gomobile jest nieaktywowana i nie mogę jej aktywować. Odinstalowałem ją i instalowałem na nowo wielokrotnie. Ciągle aktywacja nieudana, błąd B005.
    Sprawa zgłoszona na infolinię 2x, nikt nic nie wie. Dzisiaj usłyszałem, że to może dlatego bo…. byłem klientem BGŻ optima. Haha no ale byłem tym klientem w 2010r chyba :) apka ciągle nie jest aktywowana, błąd ciągle ten sam. Za chwilę nie spełnię warunków płatności blikiem i nie dostanę nagrody 200zl z promocji marcowej ‚zostań w domu’ czy jakoś tak się to nazywało.

    Wuuuuu Odpowiedz
    • I tym sposobem dołączysz do grona niezadowolonych. Powodzenia

      Andrzej
    • Jeśli finalnie przez nich nie spełnię warunków promocji, następnego dnia idę zamknąć to konto. Tylko dpe zawracają.

      Wuuuuu
    • Po 4 telefonach na infolinię i rozmowach o tym, że cały czas mam dostęp do bankowości elektronicznej goonline i zgłaszam od 4 telefonów problem z aplikacją gomobile. Doszliśmy z konsultantem do etapu, że On widzi moją aplikację jako aktywną. Po wytłumaczeniu, że tak nie jest i sama aplikacja aktywowana nie jest i nie mogę jej aktywować bo pojawia się komunikat ‚B005 aplikacja nieaktywowana, skontaktuj się z infolinią’ poprosiłem, zasugerowałem, aby w systemię tę rzekomo aktywną aplikację niech zdezaktywuje. Po tym zabiegu magicznie dostałem informację sms o dezaktywowaniu aplikacji, ja zainstalowałem ją ponownie i udało się ją aktywować. Więc jak sam bym nie rozwiązał swojego problemu to pewnie nikt by nawet na to nie wpadł.

      Najlepsze jest jeszcze jedna sprawa, wszystkie telefony, które wykonywałem i informowałem o problemie potraktowane były jako ‚zgłoszenie’ na moje pytanie co oznacza zgłoszenie, jaki jest jego numer, dostałem odpowiedź, że nie ma numeru i Pani może raz jeszcze (4ty raz) zapisać/opisać mój problem i trafi ono ‚wyżej’ – no jakieś jaja. Gdy powiedziałem, że zgłaszam reklamację od tych 3ch a teraz 4tego telefonu do nich, konsultant powiedział, że reklamację to on może dopiero przyjąć :)

      jakieś jajca.

      Wuuuuu
  • Czy ktoś składał już wniosek mając kartę kredytową i dostęp do bankowości internetowej? Przechodzi czy wniosek zostaje odrzucany jak to kiedyś miało miejsce z powodu że ma się podpisaną umowę na dostęp do bankowości internetowej?

    Mik Odpowiedz
    • Też chętnie się dowiem, ten dostęp do bankowości internetowej właśnie mnie blokował… Albo może ktoś podpowie jak to obejść? Wyłączyć dostęp i dopiero złożyć wniosek wydaje się być ryzykownym biorąc pod uwagę bałagan jaki panuje w tym banku więc może się okazać że i wniosek wtedy nie przejdzie i podgląd kk stracę…

      vilkolak
  • Ja mam taki błąd po wypełnieniu wszystkiego ;/ Kiedyś byłem klientem banku, ale ponad rok temu zamknąłem wszystkie konta
    Z przykrością informujemy, że zawarcie Umowy w tym trybie nie jest możliwe.
    Prosimy o złożenie wniosku w najbliższym Oddziale Banku.

    Jest jakiś sposób, aby mimo to skorzystać z promocji?

    Jaro Odpowiedz
  • Ciekawa sytuacja:

    18.04.2019 wypowiedziałem umowę ramową w BNP z okresem wypowiedzenia do 18.05

    ~20.05 dostałem od nich emaila że wyłączają pl@net więc się zdziwiłem że coś ode mnie chcą. Zadzwoniłem do nich i stwierdzili że nie wiedzą czemu wysłali maila bo nie mam żadnej aktywnej umowy.

    26.05.2020 skorzystałem z powyższej promocji i zawarłem nową umowę elektronicznie i dziś aktywowałem konto i mam dostępną historię rachunku… i okazało się, że otwarli mi „nowy” rachunek ze „starym” numerem!

    Widzieliście takie cuda? Można „wskrzesić” zamknięte konto?

    citkowy-lidlowy Odpowiedz
    • W tym parabanku wszystko jest możliwe… A tak serio to znany i stary temat, praktycznie standard u nich niestety.

      pws
    • :O fajny błąd mają w systemie… widać dział testów IT jeszcze tam nie powstał ;) Na razie czat twierdzi że konto otwarte 26.05 więc może bonusa dają bez reklamacji ;)

      citkowy-lidlowy
    • Zgadzam się z pws.
      Odkąd pamiętam tak jest. Po co mnożyć nr rachunków.

      Bogdan
    • Właśnie, po co mnożyć, wg mnie to akurat nie bug, a feature dla wisieńkowiczów, nie trzeba zmieniać szablonów w innych bankach… (Choc akurat ja za drugim razem dostałem inny numer.)

      Don Quijote de la Mancha
    • To będzie feature pod warunkiem że będzie premia.. a bug i info, że konto wcale nie zostało otwarte 26.05.2020 tylko w 2018/19 ;)

      citkowy-lidlowy
  • Już od 2 tygodni czekam na kartę od kuriera i nic… Można co z tym zrobić czy trzeba czekać dalej?

    Paweł Odpowiedz
    • A dostałeś info o przekazaniu karty do wysyłki? Ja zakładałem konto 26.05 i po 15 minutach od podpisania umowy dostałem maila że przekazana do wysyłki. 27.05 sms z DHLa i 28.05 odwiedził mnie kurier.

      citkowy-lidlowy
    • Nie dostałem, ale umowę podpisałem 19 mają i na email dostałem wszystkie dokumenty. Brat już po dwóch dniach miał kartę, dlatego mnie to zastanawia

      Paweł
    • A masz dwa maile z dokumentami:

      1. Zapoznaj się z dokumentami dotyczącymi konta – BNP Paribas Bank Polska S.A.
      2. Podpisana umowa z BNP Paribas Bank Polska S.A.

      Czy tylko 1.? Może coś poszło nie tak i nie podpisałeś umowy?

      citkowy-lidlowy
    • Mam dwa, z domunentami i drugi z podpisaną umową

      Paweł
    • No to lepiej zadzwoń na infolinię, może akurat trafisz na kogoś kto będzie wiedział co i jak ;) Bo 15 minut po tym drugim mailu miałem maila z info o że wniosek został pozytywnie zweryfikowany i karta przekazana do wysyłki.

      citkowy-lidlowy
  • Dzwoniłem i się okazało że mój wniosek został przekazany do działu IT, ponieważ już kiedyś miałem konto u nich. Pan mnie poinformował że nie mogą z tym nic zrobić, w żaden sposób przyspieszyć. Powiedział że może jedynie mnie dodać do grupy innych klientów z takim samym problemem bo jest ich trochę…

    Paweł Odpowiedz
    • Pewnie jakieś dane w systemie zostały i wniosek się wywalił bo programiści nie dali rady ;) choć ja też miałem konto wcześniej (zamknięte 17.05.2019) i szczęśliwie wniosek przeszedł…. a numer nowootwartego rachunku to… stary numer rachunku… ale to u nich ponoć normalne…

      citkowy-lidlowy
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy