Premia na lato: 300 zł za założenie Konta otwartego na Ciebie w BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła niesamowicie prosta promocja BNP Paribas. W zamian za założenie darmowego Konta otwartego na Ciebie i wykonanie kilku transakcji kartą zgarnąć możemy 300 zł premii. W gotówce :)

300 zł premii za założenie Konta Otwartego na Ciebie z kartą otwartą na Dzisiaj

Premia na lato od BNP Paribas

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy. Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 23.06.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na Dzisiaj) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 09.07.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – zgłaszacie w komentarzach, że może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

300 zł w gotówce

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę, o wartości 150 zł, zgarniemy za:

  • aktywowanie aplikacji mobilnej GOmobile do końca lipca (może być też w czerwcu),
  • wykonanie transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł w lipcu,
  • wykonanie min. 2 „zwykłych” przelewów z konta za pomocą bankowości internetowej lub mobilnej (również w lipcu).

Drugą nagrodę, o wartości kolejnych 150 zł, zgarniemy za spełnienie identycznych warunków w sierpniu – oczywiście oprócz ponownej aktywacji aplikacji :)

Pamiętajmy jedynie, że BNP Paribas jako płatności bezgotówkowe akceptuje jedynie „normalne” transakcje w sklepach, marketach, na stacjach paliw, w internecie i tak dalej. Wykluczone są natomiast te z kodami MCC 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829 – czyli wszelkiego rodzaju „ułatwiacze” płatności. Jeśli nie wiecie o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl.

Jeśli spełnimy warunki promocji i będziemy ciągle posiadaczem konta i karty debetowej, to organizator poinformuje nas o zgarnięciu pierwszej nagrody wysyłając maila – nie później, niż 23.08.2019. Będziemy mieć wtedy czas do 27.08.2019 na podanie swoich danych do przelewu – w wiadomości znajdziemy wszystkie instrukcje. Obiecane 150 zł otrzymamy do 31.08.2019.

Jak łatwo się domyślić drugą nagrodę otrzymamy w identyczny sposób, przy czym nie będziemy już musieli podawać kolejny raz danych do jej odbioru. Przelew przyjdzie do końca września (a informacja – do 22.09).

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Nie przegap!

Komentarze

  • czy jeżeli posiadam kk BGZ BNP Paribas – mam bonus założoną w 2018r. mam też do niej dostęp planet oraz raty Allegro w tym banku mogę skorzystać z tej promocji?

    TaXmaN Odpowiedz
    • W teorii tak. W praktyce niestety często wniosek jest odrzucany, bo masz już dostęp do bankowości internetowej. Trzeba próbować. Daj znać, czy przejdzie.

      Michał
    • Ja mam kartę mamBonus i wniosek przeszedł. Natomiast kilka tygodni temu próbowałem zarejestrować się w promocji, gdzie dawali kartę podarunkową do Orlenu i wtedy nie przeszedł.

      laurento
    • @laurento, dziękuję za tę informację, też niedawno w jakiejś promocji próbowałem, ale (pewnie przez kartę Sygma mamBonus) się nie udało, a teraz przeszło!

      Don Quijote de la Mancha
  • Mam dostęp bo mam tylko raty przez allegro i niestety wniosek nie przeszedł. Otrzymałem maila, że mam dokończyć wniosek przez Bankowość Internetową, ale tam nie ma żadnych wniosków o te konto, napisałem do pomocy technicznej.

    tomko111 Odpowiedz
  • Ciekawe… właśnie podpisałam umowę, przez internet. Kurier ma tylko dowieźć kartę.
    Mam kartę kredytową a więc i umowę ramową. Czy ktoś jeszcze tak miał? Czy taki sposób podpisania umowy będzie się liczył w promocji? Wszystko robiłam z przesłanych linków.

    Baśka Odpowiedz
    • Wszystko jest OK (posiadanie karty kredytowej / umowy ramowej dla karty kredytowej nie wyklucza! Tu podpisujemy umowę ramową rachunków płatniczych).

      Od niedawna BNP ma ułatwiony proces podpisywania umów – na korzyść klientów. Dostałem od nich nawet wytyczne jak to wszystko teraz wygląda (dorzucam je właśnie do wpisu):

      Przygotuj dowód osobisty
      Do wypełnienia wniosku będzie Ci potrzebny dowód osobisty. Załącz zdjęcie dowodu osobistego lub wykonaj je telefonem.

      Wypełnij wniosek
      W prostych krokach poprosimy Cię o uzupełnienie niezbędnych danych oraz załączenie zdjęcia dowodu osobistego (będziesz mógł wykonać je telefonem)

      Podpisz umowę
      Umowę podpiszesz za pomocą unikalnego kodu SMS w systemie naszego partnera Autenti. Login do bankowości internetowej znajdziesz na umowie oraz w mailu, po aktywacji rachunku.

      Wizyta kuriera
      Przyjedzie do Ciebie kurier, który potwierdzi Twoją tożsamość oraz wyda kartę do konta. Aby aktywować rachunek, nadaj PIN do karty. Wskazówki otrzymasz w kopercie z kartą.

      Co ważne: bez aktywacji PINu nie aktywuje się konto.

      Michał
    • Mam u nich kk w promocji „Mam Bonus” i po wypełnieniu formularza dostałem taką odpowiedź na maila:

      „Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.”

      :/

      Gustav
    • Miałam tak samo. Pytalam w oddziale o zamknięcie umowy ramowej ale powiedzieli mi że się nie da :/ macie jakiś pomysł co zrobić?

      Agzzz
    • „Aby aktywować rachunek, nadaj PIN do karty”
      — czy na pewno PIN się tu nadaje samodzielnie?

      Don Quijote de la Mancha
    • hej Donie
      wydaje mi sie ze BNP pid dostajemy po wyslaniu sms (tresc podana na dokumencie dolaczonym do karty -pod nr 4884 czy jakos tak.
      potem zawsze mozemy zmienic w bankomacie BNP…

      Michal1607
    • Aha, dzięki, bo właśnie w bankowości internetowej zmiany PIN nie zauważyłem.

      A czy ta zmiana w bankomacie jest bezpłatna? W toip znalazłem tylko coś takiego:

      Karty debetowe […]
      29. Ponowne wygenerowanie PIN-u
      Opłata nie jest pobierana w przypadku, gdy ponowne wygenerowanie PIN-u dotyczy nieaktywowanej Karty debetowej
      0 zł – Bankowość Prywatna
      10 zł – pozostali klienci

      — i nie jest jasne, czy to dotyczy także bankomatu…

      Don Quijote de la Mancha
  • Witam jeszcze 2h temu zakładałem to konto z linka https://livesmarter.pl/zgarnij-premie-250-zl-konto-otwarte-na-dzisiaj-bnp-paribas/ a teraz patrzę, że pojawiła się nowa oferta na 300 zł :-( a wystarczyło chwilę poczekać…

    Mateusz Odpowiedz
    • Wrr mam to samo :/

      Sebek
    • Może założyć konto w tej promocji, a w tej wcześniejszej nie podpisywać umowy u kuriera? :p

      Sebek
    • Ja mam jeszcze lepiej, 15 min temu był kurier i podpisałem umowę :D, ale w sumie nie ma co dramatyzować, przez 50 zł różnicy świat się nie zawali. Trzeba teraz pilnować żeby spełnić warunki na te 250 :D.

      Magnusso
  • Pytanie tylko czy to nie wykluczy z tej nowej promocji, ale logika mówi, że nie skoro umowa nie jest podpisana.

    Mateusz Odpowiedz
    • Niby podpisana…
      „Podpisz umowę
      Umowę podpiszesz za pomocą unikalnego kodu SMS w systemie naszego partnera Autenti. Login do bankowości internetowej znajdziesz na umowie oraz w mailu, po aktywacji rachunku.”

      Ale konto jest aktywne dopiero „Co ważne: bez aktywacji PINu nie aktywuje się konto.”
      Jak nie odbierzemy od kuriera to nie aktywujemy :p

      Nie dość że w tej promo więcej można zgarnąć to jeszcze łatwiejsze warunki :/

      Sebek
  • Rozmawiałem na czacie z konsultantem, na infolinii trzeba anulować wniosek inaczej nie złożymy kolejnego. Tylko nie wiem czy przejdzie to z tym że jest się nowym klientem :p Ja będę próbować ;)

    Sebek Odpowiedz
  • Mam ciekawe pytanie. Zamknąłem tu konto 5.06.2018. Kwalifikuję się na tą promocję? :)

    jojo Odpowiedz
    • Tak, bo liczy się 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie, a ten można składać do 23 czerwca 2019 r. ☺

      Don Quijote de la Mancha
    • Myślę że to kwestia dyskusyjna.

      „Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy.
      Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 23.06.2019 …..”
      A ja na dzień wystawienia tej promocji nie spełniam tego warunku. Ot taka ciekawostka wisienkowa, jak to rozgryźć. Chyba i tak bym nie założył (za dużo mam na otwierane) ale zaciekawiło mnie to. :)

      jojo
    • To powyżej wkleiłem wprost z regulaminu: „12 miesięcy przed złożeniem wniosku o otwarcie Konta Osobistego w Promocji”. Chyba że jakiś inny zapis mówi coś innego?

      Don Quijote de la Mancha
    • Dokładnie. 12 miesięcy przed złożeniem wniosku, więc składasz go 6.06 i jest OK.

      Michał
    • a czy nie zapominasz o miesięcznym okresie wypowiedzenia?

      abc
  • Sama karta kredytowa Wizz Raifi nie wyklucza z promocji ?

    JoX Odpowiedz
  • Znowu „identyfikacja jako użytkownika bankowości internetowej” – ktoś już zweryfikował informację o tym, że można załozyć w placówce a pracownik dzwoni na infolinie i automatycznie nas podłącza?

    Mateusz Odpowiedz
  • Można wybrać opcję podpisania umowy w placówce a nie przez kuriera?

    Paweł Odpowiedz
  • Złożyłam, ale mam „Weryfikacja Twojej tożsamości się przedłuża.” ://

    Ju Odpowiedz
  • witam – wniosek zlozony – na koniec- trwa weryfikacja tozsamosci. i potem otrzymuje mail:
    „Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.
    Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
    Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej”.
    Zaznaczam ze mam tylko kk w BNP…
    czy jesli zloze wniosek przez bankowosc internetowa to bedzie on uwzgledniony w promocji?

    Michal1607 Odpowiedz
    • Nie da się złożyć wniosku o to konto przez bankowość internetowa, przeszukałem cały serwis i nie ma takiej opcji. W mailu piszą jakieś głupoty.

      tomko111
  • mam ten sam problem co Michal1607, zatem jestesmy wykluczeni z tej promo?

    ino Odpowiedz
  • Mam raty allegro, ale jeszcze nie założyłem konta w Pl@net – mam nadzieję, że sie zakwalifikuję. Zobaczymy :)

    Krzysz Odpowiedz
  • Dziwne, przeszło. Wszystkie wcześniejsze promocje byłem odrzucany ze względu na KK.

    dzarek Odpowiedz
  • Witam, skoro umowę podpisujemy kodem SMS a kurier dostarczy nam tylko kartę do konta to w jaki sposób dostaniemy swój egzemplarz umowy – na e-maila, pocztą ??

    Lenka Odpowiedz
    • Masz od razu umowę w tym ich systemie składania umów. Link przyvchodzi Ci też na e-,aila (do odczytania po potwierdzeniu kodem sms). Szkoda, że karty nie wysyłają pocztą tylko kurierem … no ale chodzi tu o „weryfikacje tożsamości”

      JoX
    • na e-maila oczywiście miało być :)

      JoX
  • Ktos wie ile czeka sie na kuriera? I czy po otrzymaniu lacznie 300zl moge bez zadnych kar zrezygnowac z konta?

    Marek1111 Odpowiedz
  • Czy jeśli zrobię przelew za pomocą bankowości internetowej lub mobilnej na moje konto w innym banku to uznają to jako zwykły przelew

    kamabalu Odpowiedz
    • dokładnie o taki przelew chodzi. Zwykły = normalny przelew w systemie Elixir.

      Michał
  • Czy ktoś też ma problem, że po przyjściu maila i po przejściu na stronę z maila i po kliknięciu w link, w celu zawarcia umowy, ciągle się kręci zielone kółeczko? Nie jest to wina internetu, mam dość szybkie łącze, po raz piąty to sam, czekam piąty raz godzinę i nic, kółeczko się kręci.

    rexlre Odpowiedz
    • Może stara przeglądarka albo jakaś wtyczka, np. adblock?

      Michał
    • Dzwoniłem kmna infolinię też, ale ciągle trafiłem na tą samą konsultantke i kazała mi składać wniosek od nowa a stary zamykała. Teraz jak dzwoniłem poprosiłem o złożenie sprawy do techników. Przeglądarka najnowsza, używałem Chrome, Operę I Firefoxa, wszędzie to samo, ba nawet na smartfonie to samo. Czekam na odzew z BNP, najwyżej obejde się smakiem.

      rexlre
    • Przed chwilą kontaktował się ze mną konsultant. Mają małe utrudnienia techniczne i kazał, żebym złożył wniosek jutro ponownie.

      rexlre
    • Miałem identyczny problem co Ty, wyłączyłem wszystkie wtyczki w chrome odświeżyłem stronę i udało się podpisać umowę!

      Roman
  • Wniosek przeszedł. Miałem już u nich 2 razy konto. Ostatnio nawet złożyłem wniosek (koniec ubiegłego roku) o konto, ale kurier nie dojechał albo mnie nie było. Mam tez raty Allegro.

    ildefons Odpowiedz
  • Wiecie co zrobić jeśli chce się kuriera do pracy? Bo pewnie przyjedzie w ciągu dnia.

    ildefons Odpowiedz
    • Przy wypełnianiu wniosku miałeś przecież pole na wpisanie adresu, pod który ma przyjechać kurier.

      hasz
  • Wpisałem źle adres mail na pierwszej stronie we wniosku do organizatora. Mogę coś z tym zrobić jeszcze ?? Do banku podałem właściwy.

    Błąd polegał na tym że w mailu podałem dwa razy .. a ma być jedna imię.. nazwisko@wp.pl a ma być imię.nazwisko@wp.pl

    rafal1983 Odpowiedz
  • Niby się zarejestrowałem, teraz chcę otworzyć konto i:
    „Czasowa niedostępność serwera”. W chrome, w IE… Od 1h z tym walczę. Co dalej?

    Pako Odpowiedz
  • Hej, hej, co w przypadku kiedy wniosek został odrzucony ze względu na niepoprawną weryfikację tożsamości?

    Ju Odpowiedz
  • Witam:) Otrzymał już Ktoś kartę do tego konta??:) Z jakiej firmy kurier ją dostarcza??:) Jak długo zajmuje mu dostarczenie karty od momentu podpisania umowy??:) Kontaktuje się wcześniej telefonicznie czy ewentualnie firma wysyła jakiś link, przez który można śledzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka??:) Pozdrawiam

    Marlena Odpowiedz
    • Jak zawierałem umowę ponad rok temu, to doręczał ją kurier DHL. Przed przyjazdem dzwonił dwa razy, pierwszy kontakt był rano, że będzie po południu, a drugi raz dzwonił 5 minut przed przyjazdem do domu.

      rexlre
    • O, dzięki, @rexlre, właśnie otrzymałem sms, że jutro będzie kurier DHL i miałem tu spytać, czy to może z Paribas. ☺

      Don Quijote de la Mancha
  • Dobra, dostałem umowę elektronicznie – od rana wszystko zaczęło działać, na kartę czekam. W umowie widnieje ten sam login do konta PLANET co 2 lata temu, jak tam miałem chwilowo konto. Ale jak chce się logować to wyskakuje od razu błąd. Jak robię NOWY UZYTKOWNIK i aktywacja to jest napisane, ze mam sie kontaktowac z infolinia. Na infolinii nikt nie odbiera. Ktoś wie jak się zalogować do bankowości???

    Pako Odpowiedz
    • Musisz poczekać za kartą, w kopercie masz instrukcje jak uzyskać PIN do karty, dopiero po wysłaniu tego sms-a będziesz mógł się zalogować do bankowości internetowej.

      Mik
    • Brzmi skomplikowanie i gdybyś tego nie napisał nie wiedziałbym. Na infolinię po 18tej nie sposób się dodzwonić, raz czekałem nawet 20 minut.

      Pako
    • Karta nie ma nic wspólnego z logowaniem. Trzeba cierplieie na infolinię i jakon”stary” klient – bo już tam mialeś konto – odblokować dostęp do bankowości. U żony dokładnie taka właśnie sytuacja

      Andy59
    • „Karta nie ma nic wspólnego z logowaniem”

      Ma, najpierw trzeba wysłać SMS-a na 4884, dostajesz PIN do karty i info, że konto jest aktywne. Po tym można się już logować do konta (przychodzi hasło jednorazowe na telefon – SMS) , wymagana jest tylko zmiana hasła. The End.

      fireman
    • Długo czekałeś na kuriera? Zapowiedział się wcześniej że będzie?

      Lena
    • Dwa dni :)

      fireman
    • U mnie kurier zatelefonował, żeby się umówić (o 7 mnie obudził…).
      Aktywacja przeszła bez problemu (ciekawostką jest konieczność wysłania płatnego sms i to z numeru podanego we wniosku), mimo posiadania u nich konta w latach 2016–2017, niczego na infolinii odblokowywać nie trzeba było. Login i dane w profilu w bankowości zostały stare, nawet email do powiadomień pozostał stary (w tym wniosku podałem inny).

      Don Quijote de la Mancha
    • Aha, a w ogóle to wyjątkowo nie lubię tego banku, w szczególności mam problem z zamknięciem kk Sygma mamBonus (jeszcze z promocji walizkowej!), kiedyś ją zamknąłem w oddziale (upewniając się, że saldo jest zerowe), ale później zacząłem dostawać wyciągi na email; nie mam do niej dostępu internetowego (bo Sygma już dawno zamknięty), a nawet adres zamieszkania w międzyczasie zmieniłem, nie wiem, czy na start jakaś korespondencja w sprawie tej karty przychodzi… Liczyłem, że po otwarciu tego ror zobaczę tę kk w bankowości, niestety system pisze „Brak kart kredytowych”…

      Don Quijote de la Mancha
  • Zaliczą do wymaganego obrotu kartą, płatności np. za gaz, wykonane kartą na poczcie czy w sklepie (VIA rachunki)?

    Benito Odpowiedz
    • Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo–usługowych, w których akceptowana jest płatność Kartą, w tym także transakcje dokonywane bez fizycznego przedstawienia Karty, w szczególności transakcje internetowe, zamówienia telefoniczne lub pocztowe, z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay) oraz transakcji o Kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu

      — co to oznacza? Zgaduję, że chodziło o uniemożliwienie kombinowania np. z opłacaniem fałszywych rachunków czy nadpłacania jakiejś usługi tego typu, ale to jest tak sformułowane, że mogą nie uznać nawet normalnej płatności przez którąś z tych bramek (dla innego merchanta). Czy w praktyce można płacić w necie? Jak to było w poprzednich promocjach?

      Don Quijote de la Mancha
    • @Benito, przypadkiem to pod Twoim pytaniem napisałem, bo chciałem spytać, czemu rachunków normalnie przez net (eBOK) nie chcesz uregulować…

      Don Quijote de la Mancha
    • Płatność przez eBok PGNiG obsugują „Przelewy24”, które regulamin wyklucza.

      Benito
    • Płatność przez eBok PGNiG obsługują „Przelewy24”, które regulamin promocji wyklucza. Nawet jak zaznaczymy płatność kartą, to „Przelewy24” trzeba zaakceptować.

      Benito
    • No właśnie, a płatność przez eBOK Taurona obsługuje Blue Media.
      Z drugiej strony to dotyczy nie tylko eBOK, niemal wszystkie polskie sklepy internetowe są obsługiwane przez któregoś z wymienionych operatorów płatności, a przecież w regulaminie jest wprost powiedziane, że „Transakcje bezgotówkowe” to także „także transakcje dokonywane bez fizycznego przedstawienia Karty, w szczególności transakcje internetowe”.
      Dlatego pytam, jak to praktycznie w poprzednich edycjach było.

      (Skądinąd „wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym Google Pay i Apple Pay” można by naciągnąć w ten sposób, że płacić przez np. Przelewy24 przy użyciu Google/Android Pay można…)

      Don Quijote de la Mancha
  • A ja mam inny trochę nietypowy problem :)

    Otwiera się strona do rejestracji ale w miejscu gdzie wpisuje się dane do rejestracji i otrzymania linka mam zielone pole, którego nie da się uzupełnić. Sprawdzałem na 2 przeglądarkach na pierwszym kompie, na jednej przeglądarce drugiego kompa i na dwóch komórkach. Wszędzie to samo. Strona poprzedniej promocji chodziła poprawnie

    Ktoś ma jakiś pomysł?

    Hmmm Odpowiedz
  • Zgodnie z Regulaminem zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji

    Anonimus Odpowiedz
  • Admin, załączona tabela opłat i prowizji nie jest do tego konta i promocji. Właściwa jest tu – https://premianalato.bnpprofi.pl/taryfa.pdf

    Bolo Odpowiedz
  • Ktoś nadal czeka na kuriera, lub przynajmniej na jakiś kontakt?

    Bolo Odpowiedz
  • Dostałem kartę.
    Nadalem pin do karty i co dalej ??
    Jak mam się zalogować do konta??

    rafal1983 Odpowiedz
  • Też nie możecie aktywować konta na stronie www i aplikacji w smartfonie ???

    Kazik Odpowiedz
  • Czy ktoś miał problem z aktywacją rachunku??
    Dostałem kartę, wysłałem SMS, dostałem PIN do karty, podczas próby pierwszego logowania wyskakuje info „Dziękujemy za dołączenie do grona Klientów BNP Paribas Bank Polska S.A. Aktywuj konto by rozpocząć korzystanie z bankowości internetowej.” oraz link do strony z błędnym certyfikatem.

    Walu Odpowiedz
    • Już 2 razy wykonane telefony na infolinie, tam zapewnienia że już mogę aktywować konto …. I dalej nic bie działa. Ani aplikacji mobilnej się nie da ( błędny login lub nazwisko panieńskie matki ) ani bankowości internetowej ( strona nie jest bezpieczna, brak certyfikatów …. )

      Kazik
  • ich system nie widzi waszych numerow telefonow do sms wiec logowanie nie jest aktywne.A dlaczego nie widzi?To ryzyko współpracy z tym jednym z najbardziej beznadziejnych Bankow.

    rw8888 Odpowiedz
    • Ale jak system może nie widzieć numeru jeśli aktywowałem kartę wysyłając SMS i dostałem zwrotny SMS z numerem PIN

      Walu
    • :) nie potrafili mi tego wyjaśnić. Dukali że planet ma inny podsystem i.. Ze zapraszają do oddziału :)

      rw8888
  • Czyli do oddziału trzeba iść żeby aktywować konto

    Walu Odpowiedz
  • nie trzeba!zadzwonic powiedziec ze w umowie jest twoj numer i nigdzie nie bedziesz chodzic.Ich problem niech naprawiaja inaczej bedziesz oczekiwal zadoscuczynienia ze z umowy sie nie wywiazali.A jutro bedziesz mogl sie zalogowac ;)

    rw8888 Odpowiedz
  • Na logike moze byc tak ze system potrzebuje 24 godziny od wizyty kuriera (i generowania pinu) zeby aktywowac konto.Ale konsultant oczywiscie nie wie o tym ;)

    rw8888 Odpowiedz
  • U mnie poszło sprawnie i bez problemowo. Konto i karta aktywne.

    Roman Odpowiedz
  • Jeżeli za rok, będę chciała rozwiązać umowę z bankiem to czy będę musiała oddać im te pieniądze?

    nowaa123 Odpowiedz
    • Nie, po zgarnięciu premii możesz zrobić co chcesz – zamknąć konto lub dalej z niego korzystać.

      Michał
  • Dzwoniłam 3 krotnie do banku w sprawie braku możliwości zalogowania się do bankowości elektornicznej i mobilnej. Za każdym razem mnie zbywano, a to że system czegoś nie wczytał a to że po tygodniu konto dobiero się aktywuje, a to Pani na infolinii miała mi je aktywować. Dzisiaj dowiedziałam się, że niedopełniłam jakiś formalności przy zakładaniu konta i muszę się udać do oddziału bo poprzez infolinię Pani nie może sprawdzić czego niedopełniłam. W związku z powyższym złożyłam zażalenie (30 dni czas oczekiwania), jeśli nie będę miała dostępu nadmieniałam, że będę żądać zadośćuczynienia. Zobaczę co mi odpiszą…

    kamabalu Odpowiedz
    • W moim przypadku pani na infolinii nie potrafiła uruchomić logowania do bankowości elektronicznej, przekazała sprawę do działu technicznego i da znać. Zobaczymy co dalej będzie.

      Walu
  • Ten bank i promocja to jakieś żarty. Do dziś zero kontaktu, po 3 krotnej próbie dzwonienia , oczekiwaniu na infolinii i przełączaniu na kolejnych konsultantów dowiedziałem się, że a) w systemie banku nie ma podpisanej przeze mnie umowy elektronicznej, więc ona nie istnieje! W związku z tym złożyłem reklamację, ale jest wielce prawdopodobne, że nie zostanę „zapisany” do tej promocji. W kolejnym kroku po odpowiedzi na reklamację złożę zawiadomienie do GIODO o przestępstwie wyłudzenia danych osobowych, skanów dowodu itd. I to by było tyle w instytucji zaufania publicznego BNP Paribas.

    Bolo Odpowiedz
    • Ja też mam problem z zalogowaniem się. Dzwoniłam na infolinie i dostałam informację, że skoro nie działa mi prawidłowo ten link „aktywuj konto” to jedyna droga to wizyta w oddziale. Czy ktoś już był w banku i może powiedzieć czy tam już udaje się wszystko załatwić??

      Lena
    • Ja nie tyle mam problem z zalogowaniem, co w ogóle bank się nie kontaktował ze mną ani kurier, więc nie mam nawet karty. Kłopoty z zalogowaniem i aktywacją konta to dopiero następny etap kłopotów z tym bankiem , ja jeszcze do niego nie doszedłem, bo bank zgubił elektroniczną i podpisaną przez mnie umowę WTF – jak to w ogóle możliwe?

      Bolo
    • ze mną po podpisaniu umowy nie kontaktował się bank tylko dostałam umowę na emaila:) po wpisaniu hasła mogłam ją sobie sama wydrukować:) a kurier zadzwonił jakieś 30 minut przed dostarczeniem karty -po tygodniu od dnia podpisania umowy

      Lena
  • Lena powiedz na infolinii że to problem z telefonem do smsow którego system nie widzi i odrzuca ci logowanie. Jeśli to potwierdza to zazadaj kontaktu z sekcja planet niech naprawiaja. To ich problem nie twój umowa podpisana a w niej twój nr telefonu a nie możesz korzystać z konta. Pówiedz że pójdziesz do banku jak dostaniesz 100zl zadość uczynienia za twój czas i nerwy. U mnie na drugi dzień konto działało :)

    rw8888 Odpowiedz
  • Dzisiaj rano złożyłam zażalenie a popołudniu dostałam sms, że konto zostało aktywowane. Sprawdziłam wszystko działa:)

    kamabalu Odpowiedz
  • Dokładnie, wczoraj również dostałem SMS z informacją, że konto zostało aktywowane. Logowanie w aplikacji i w serwisie internetowym poszło bez problemów. Trzeba było odczekać swoje po prostu.

    deart Odpowiedz
  • A ja mam zagwostke – poszedłem dziś do Oddziału i mówie że nie mogę aktywować aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej ( oczywiście nie obyło siębez komentarza – lepiej zakładać konto w Oddziale a nie przez internet).
    Postukała coś w komputerzebi wydrukowała „umowa ramkwa rachunków bankowych, karty, elektronicznych kanałów dostępu nr …”. Dalej w szczegółowych warunkach umowy bylo tylko zaznaczone „elektroniczne kanały dostępu”.
    Ale o dziwo dostałem teraz inny login niż wcześniej. I teraz się zastanawiam czy to kontynuacja poprzedniej umowy zawartej przez internet ( dla celów promocji ) czy nowa umowa ???

    Kazik Odpowiedz
  • A ja mam pytanie. Czy aplikacja musi być aktywowana na numerze telefonu na którym jest umowa. Czy może być na innym

    pasikonik119 Odpowiedz
    • Aplikacja może być zainstalowana na dowolnym urządzeniu („z systemem Android od wersji 5.0” etc.).
      Nie ma to żadnego związku z jakimkolwiek numerem telefonu — może to być nawet urządzenie w ogóle bez numeru.

      Don Quijote de la Mancha
  • No potwierdzam że trzeba czekać.
    Po tygodniu po wejściu na planet i wpisaniu loginu dostałem SMS z kodem startowym i wszystko śmiga :)

    rafal1983 Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy