300 zł w gotówce za założenie Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas (bez transakcji kartą!)

Zakończona

Ruszyła kolejna prosta promocja BNP Paribas. W zamian za założenie i korzystanie z darmowego konta możemy zgarnąć aż 300 zł – w gotówce. Co istotne: promocja nie wymaga od nas wykonywania żadnych transakcji kartą! :)

300 zł w gotówce od BNP Paribas

Konto w lutym

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. Posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 16.02.2020 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z dowolną kartą debetową i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 29.02.2020. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że umowę podpisujemy SMSem przez serwis Autenti, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 3000 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

300 zł… bez transakcji kartą!

Tytułowa premia podzielona jest na trzy części. Pierwszą z nich, czyli 50 zł, otrzymamy za sam fakt podpisania umowy w wyznaczonym terminie.

Drugą nagrodę, czyli aż 150 zł, otrzymamy za spełnienie powyższych warunków oraz dodatkowo:

  • wykonanie min. 4 przelewów za pomocą bankowości internetowej lub mobilnej w marcu oraz
  • zapewnienie wpływów na konto na min. 1000 zł również w marcu

Jeśli chodzi o pierwszy podpunkt, to chodzi o najzwyklejsze przelewy Elixir, np. na swoje konto w innym banku. Natomiast jeśli chodzi o wpływy, to akceptowane są wszystkie wpływy na konto osobiste, oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima).

Ostatnią, trzecią nagrodę, czyli 100 zł premii, otrzymamy za spełnienie powyższych warunków oraz ich ponowne spełnienie w kwietniu oraz maju. Oznacza to, że w każdym z tych miesięcy powinniśmy znów zrobić 4 zwykłe przelewy oraz zapewnić wpływy min. 1000 zł.

Kiedy otrzymam nagrodę?

Wiadomość o zgarnięciu pierwszej nagrody trafi do nas do 20.03.2020. O drugiej dowiemy się 20.04.2020, a o trzeciej – najpóźniej 20.06.2020. Musimy jedynie pamiętać, że w pierwszym mailu znajdziemy instrukcję jak zalogować się ponownie do strony promocji i uzupełnić dane do odbioru premii – powinniśmy to zrobić do 25.03.2020.

Wypłata nagrody nastąpi do 30.03, a kolejnych – do 30.04 oraz 30.06. Wtedy już nie musimy nic podawać – organizator będzie wiedział, gdzie wysłać przelew.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności. Jeśli więc jesteśmy starsi, to warto kartą zapłacić za „bułki w piekarni” – choć promocja tego nie wymaga, to dzięki temu nie poniesiemy opłaty miesięcznej.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Na koniec dodam, że zamiast karty „Otwartej na Dzisiaj” mamy do wyboru również płatne karty: „Otwartą na Świat” lub „Otwartą na eŚwiat”. Więcej o nich pisałem w kwietniowym omówieniu oferty banku – jeśli komuś bardziej pasują, to oczywiście jak najbardziej można je zamówić.

Nie przegap!

Komentarze

  • Jak to jest z tym kurierem ? Nie mozna jakos inaczej zeby w pracy wszyscy nie widzieli ?

    ;..,& Odpowiedz
  • Kolejna promocja w której obywatele UE zamieszkali w Polsce są wykluczeni :-(

    Toby Odpowiedz
  • Co to jest „serwis Autenti” ? jak wygląda autoryzacja ?

    Be@ Odpowiedz
    • Po przekierowaniu na stronę serwisu Autenti masz po lewej stronie pokazaną umowę którą podpisujesz a po prawej oświadczenia i przycisk do wygenerowania smsa autoryzacyjnego, po wpisaniu go umowa jest zawarta.

      Live
    • Autenti to serwis udostępniający funkcjonalność podpisu elektronicznego dla firm.

      Bolo
    • dziękuję za odpowiedzi,
      czyli w trakcie zakładania konta – nie ma przesyłania jakiś skanów dowodu etc ? tak ?

      Be@
    • W trakcie wnioskowania, jeszcze na stronie banku, trzeba przesłać zdjęcie dowodu.

      Eryk
    • Skan dowodu potrzebny.
      U mnie cały proces przeszedł sprawnie (wczoraj). Teraz pozostało oczekiwanie na waćpana kuriera..
      Żona w tamtym roku miała niezły „magiel” – kurier nie był łaskaw przybyć a po kilku dniach info z firmy kurierskiej, by udać się do oddziału firmy (kilkadziesiąt km) po odbiór przesyłki. Po drugim tel. do banku w tej sprawie – udało się i dostarczono kartę! Dobrze, że był zapas czasowy bo nie było by szans na spełnienie warunków promocji.

      boob
  • W jakim celu bank robi nowe promocje gdy jednocześnie nie wywiązuje się z wypłaty nagród z poprzednich ?????

    jaro Odpowiedz
    • Sprawdzaja czy są jeszcze jakyś naiwniacy :) a tak poważnie to utrzymaniówka tragedia, ale w promce 550+ wszystko wpada aż miło, choć tam wypłaca pośrednik, pewnie dlatego….

      Herman
  • Jak dokładnie policzyć te dziewięć miesięcy?

    taki4 Odpowiedz
    • 10 m-cy od dnia złożenia wypowiedzenia konta, jak nie pamiętasz, powiedzą ci na infolinii

      Kate
    • A dziesięć miesięcy jak policzyć? 😉 Nie można jak w normalnym banku podać daty?

      taki4
    • Bo tu jest 9 miesięcy do złożenia wniosku, czyli dla składającego 5 lutego data graniczna to 5 maja, a dla wnioskującego 15 lutego — 15 maja.

      Don Quijote de la Mancha
    • Liczenie zależy od daty składania wniosku o konto, wszak promocja trwa do 16.02. Jesli chcesz złożyć wniosek dzisiaj to odliczasz 10 m-cy wstecz, a więc 5.04.2019 to dla Ciebie data karencji, jak nie miałeś wtedy konta, to znajdziesz się w promocji. A jesli byś składał 16.02 to będzie to data 16.04.2019.

      Kate
    • @ Kate czasem liczenie jest trudne. Jak widzisz sama się zakręciłaś😉 Dlatego pytałem, żeby się upewnić. Konto miałem do 29.04.2019 więc mały margines błędu. Z tego co widzę mogę spokojnie wnioskować.

      taki4
    • „Jak widzisz sama się zakręciłaś” Najważniejsze, ze Ty się nie zakręciłeś :-).

      Kate
  • Czy jest taka opcja, żeby założyć konto bez zamawiania żadnej karty do niego?

    Don_Bazylian Odpowiedz
    • Kartą wystarczy zrobić 1 transakcję by nie płacić opłaty 3zł. W regulaminie jest wymagana karta i trzeba ją mieć do końca wypłat premii.

      Łuki
  • Mam dostęp do bankowości elektronicznej ze względu na kk. Łapie się?

    vilkolak Odpowiedz
    • Zawsze w BNP było tak, że jak ma się dostęp do bankowości to przez internet wniosek o konto był odrzucany. Ja zawsze po zamknięciu konta, piszę reklamację o zamknięcie EKD, żeby po okresie karencji wrócić w nowej promocji :)

      Gruby Rychu
    • Tyle że ja ciągle korzystam z tej kk i podgląd mieć chce. Czyli iść do placówki, wycofać dostęp i następnie złożyć wniosek przez net? Zadziała to, czy szkoda nerwów?

      vilkolak
    • @Gruby zalezy ktòre kanały EKD Ci zamkneli, bo obecnie jest to róznica.

      Wojak
    • Planet sam się zablokował, po pierwszym logowaniu do GOonline. Teraz z wypowiedzeniem powinni zamknąć GoOnline, a że nadal jest aktywny napisałem reklamację, żeby móc mam nadzieję za 9 miesięcy wrócić w nowej promo.

      Gruby Rychu
    • Właśnie zamiast zamykac, to oni blokują (szczegolnie jak ktoś zgĺasza na infolini/telefonicznie).

      Ja mam podobnie teraz, wczesniej sie nie logowalem do GOonline (nie upłyneło regulaminowe 9 miesiecy) i nagrody wpadly pazdziernik/grudzien a jak teraz będzie zobacze.

      Wojak
    • @vilkolak to jest bardzo dobre pytanie. Może Admin coś wie na ten temat? Wyróżniłbym kilka opcji:
      1. Czy mając tylko dostęp do bankowości elektronicznej (wszystkie konta i karty pozamykane) można brać udział w tej (i przyszłych?) promocjach?
      2. Czy mając dostęp do bankowości elektronicznej i kredytówkę można przystąpić do promocji?
      3. Czy nie mając dostępy do elektronicznej ale mając kk można przystąpić? (trochę hardcorowa wersja)
      Wszystkie opcje z założeniem, że konto osobiste zamknięte w odpowiednim czasie czyli ponad 9mc temu.

      Scorp
    • Prawdopodobnie w poniedziałek na pierwsze będe znał oficjalną odpowiedz.

      Wojak
    • O fajnie. Podziel się wtedy informacjami :)

      Scorp
    • Scorp, w regulaminie tej promocji jest punkt:
      „W Promocji może wziąć udział Uczestnik, który łącznie spełnia następujące warunki:
      1) nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej;”

      a „) Umowa ramowa to Umowa ramowa Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu”

      Posiadanie umowy ramowej powinno wykluczać z promocji.
      Posiadając kk musiesz mieć IMHO jakąś umowę ramową.

      Kate
    • Dzieki @Kate. Wychodzi na to ze ja się na nowa promocje szybko nie załapie bo mam jeszcze promocyjna kk ale już rodzina ma tylko EKD więc trzeba złożyć reklamację w banku żeby i to zamkneli.

      Scorp
  • Witam,

    Brałem udział we wcześniejszej promocji Paribas.
    Wszystko poszło ok., więc zamknąłem konto w placówce banku, umowę ramową też.

    Niestety pozostał dostęp do bankowości elektronicznej. Złożyłem reklamacje w placówce banku około tydzień temu, niestety cisza

    Ma ktoś pomysł co można jeszcze zrobić?

    Czero Odpowiedz
  • Trzeba tez pamietac, ze obecnie funkcjonuja dwa internetowe systemy logowań ten stary Pl@netBNP i nowy GOonline (kiedyś tylko dla zaproszonych) dlatego Ci którzy mieli konta mogą to wykorzystać i zgarnąc podwójnie nogrody w promocji zakładajac, ze wczesniej nigdy do nowego sie nie logowali.

    Wojak Odpowiedz
  • Czy kartę debetową trzeba odebrać osobiście czy może ją odebrać ktoś z rodziny? Mogę nawet zostawić dowód mamie żeby pokazała kurierowi… zadziała?

    Joanna Odpowiedz
    • Chyba nie przejdzie. Bank celowo wysyła kurierem by uzyskać wzór podpisu lub potwierdzić tożsamość. Na dniach kurier przyjedzie to mogę to sprawdzić.

      Łuki
    • Kurier sprawdza dowód i podpisujesz się po umową – to musisz być Ty

      Kate
  • Wlasnie dostalem od nich karte… zamowiona w promocji letniej w czerwcu zeszlego roku :) pol roku miala status w produkcji a @ pisali ze wniosek zostal odrzucony i nie bedzie procesowany

    miodzio Odpowiedz
  • Pierwszy raz biorę udział w takiej promocji. Zobaczymy czy się opłaca.

    Elza Odpowiedz
  • Czy po wypełnieniu wniosku dzwoni ktoś w celu potwierdzenia poprawności wprowadzonych danych?

    pytanie Odpowiedz
    • Tak dzwonią i weryfikują poprawnośc danych informujac, ze wysyłają kuriera DHL, który ma zadzwonic w przeciągu 7 dni i umowić…

      Wojak
    • Hmm a u mnie nie dzwonili tylko poinformowali, iż karta została przekazana do wysyłki. Mam nadzieję, że kurier się dzisiaj odezwie, bo nie mam ochoty wyczekiwać na niego przez cały miesiąc.

      pytanie
  • Czy można zamknąć umowę ramową i elektroniczne kanały dostępu w przypadku posiadania kk?

    Pew Odpowiedz
  • O co może chodzić? Już miał przyjść SMS (przez ten serwis Autenti), a wyskoczył komunikat:
    „Błąd autoryzacji
    Autoryzacja nie powiodła się.
    Udaj się do najbliższej placówki by otworzyć konto.”

    Wszystkie dane podałem na pewno prawidłowe.
    Miałem kiedyś u nich konto (około 2 lata temu zamknąłem).

    na maila przyszła informacja „Twój wniosek o konto został anulowany… Jeżeli chcesz złożyć wniosek ponownie, skorzystaj z jednej z dostępnych ścieżek: – strona www banku, – oddział banku, -infolinia …” …

    jaa Odpowiedz
    • Masz pewnie nadal aktywny dostęp do bankowości internetowej.

      Gruby Rychu
    • Pewnie tak.
      Poszukałem, i mam w dokumentach druk wypowiedzenia umowy rachunku i elektronicznego dostępu. Podpisany 1,5 roku temu przez pracownika banku…

      jaa
    • Mam takie 3 druki i nigdy sami z siebie nie zamknęli dostępu, zawsze pisałem reklamację o zamknięcie EKD.

      Gruby Rychu
    • A po rozpatrzeniu reklamacji zamykali dostęp i wypowiadali umowę ramową?

      bla
    • Dlaczego nie zamknęli tego dostępu online od razu? Pomimo wyraźnej dyspozycji 1,5 roku temu. Mam to na piśmie. Czy są bezkarni w związku z tym? Straciłem wczoraj 2h na ppnowne zamknięcie dostepu online… (licząc łącznie z dojazdem itp)

      jaa
    • Coż, możesz się z nimi bić, złożyć reklamację ze skanem wypowiedzenia z 1,5 roku temu i zaznaczoną opcją wypowiedzenia umowy ramowej oraz żądaniem otwarcia konta w promocji. Ktoś u nich nie dopatrzył sprawy, pewnie nowy pracownik.

      Kate
  • Dostał już ktoś kartę do konta?

    pytanie Odpowiedz
    • Po telefonach już będzie tydzień, my cierpliwie czekamy też na karty debetowe i aktywacje…

      Wojak
  • Ja złożyłem wniosek 5 lutego, już 7 lutego dostałem kartę, ale przez jakiś błąd systemu zanim zdążyłem ją aktywować konto zostało anulowane/zamknięte. Wypełniłem wniosek w dniu 7 lutego ponownie, 8 lutego dostałem komunikat że karta została przekazana do wydania i wciąż czekam.

    Ralfin Odpowiedz
  • Ja dziś dostałem kartę i aktywowałem konto. Co się jednak okazało: na kopercie z kartą mam wydrukowany mój dawny, nieaktualny już adres, pomimo, że w czasie wnioskowania o konto podawałem cały czas aktualne dane adresowe. Gdyby karta była wysłana pocztą a nie wrzucona do zbiorczej koperty tekturowej z którą przyjechał kurier, to zapewne w ogóle bym jej nie otrzymał.
    Druga sprawa: na umowie o konto nigdzie nie ma podanego mojego adresu. W bankowości internetowej też nie ma żadnego miejsca z danymi adresowymi. Pani z czata twierdzi, że dane adresowe można zmienić tylko w placówce. No, wesoło się zaczyna. Widać dziadostwo jakie było takie jest nadal. Jakby nie te 3 stówki to w ogóle bym sobie nie zawracał nimi głowy.

    mbr1111 Odpowiedz
  • Ja dostałem katę dziś. Trzeba wysłać SMS aby nadać PIN do karty i aktywować konto ale samą kartę aktywuje się dopiero w serwisie transakcyjnym lub aplikacji.
    I teraz regulamin mówi, ze kartę trzeba mieć aby dostać nagrodę a pozostałe warunki to tylko zasilenie konta min. 1000zł i 4 przelewy w miesiącu. Zatem:
    1. czy kartę trzeba aktywować aby dostać nagrodę?
    2. czy za nieaktywną kartę będą pobierali 3zł opłaty miesięcznej za brak transakcji ?

    Paweł Odpowiedz
  • Tan bank to porażka. 05.02 info o wysyłce karty. Po kontakcie dzisiaj z infolinia odpowiedz: pana karta nie zostanie wydana bo miał Pan już u nas konto i kartę. I mimo ze promocyjnie spełnia pan warunek okresu karencji, to dział IT musi ręcznie wystawić kartę. Może to potrwać 3-6 miesięcy !!!
    Jak w tym czasie nie zdąży Pan spełnić warunków to proszę skorzystać z innej promocji.
    Taki CH……J na infolinii mądry się trafił.

    aviator Odpowiedz
    • To mnie pocieszyłeś… też miałem u nich konto.

      pytanie
    • … no comment

      Scorp
    • Dziwne, ja też miałam u nich i konto i kartę, i dostałam kartę szybko, w tydzień. Może nie miałeś umowy ramowej wypowiedzianej?

      Kate
    • Ja tez musze cofnąć wszystko co mówiłem o tym banku jeszcze rok temu ale nie myli się tylko ten co….

      Takiego szamba co jest teraz, ( po fuzjach z innymi bankami ) nie da się już ogarnąć/oczyścić. Nie będę tu pisał ile wczoraj reklamacji napisaliśmy/zgłosiliśmy na tej gównianej infolinii. Kto tam jest zatrudniony i za co bierze pieniądze.

      Pomijam kompetencje i fachowość ( jak pisze aviator ) pracujących tam konsultantów, bo zaczyna mną rzucać.
      Rozważamy wycofanie się z tej promocji.

      Wojak
    • To jest żenada a nie bank!
      Przed promocja potwierdzałem ze mam wszystko zamknięte włącznie z umowa ramowa.
      Gdyby umowa ramowa była aktywna to nie mógłbym złożyć wniosku – byłby komunikat – masz aktywny dostęp do bankowości elektronicznej.
      Mam podpisana i zatwierdzona umowę w tej pracy ale karty nie dostanę bo Dział IT musi Ja ręcznie zrobić.
      Będą ja lepić wycinać. ? Bank uszustow

      aviator
    • >>>promocyjnie spełnia pan warunek okresu karencji, to dział IT musi ręcznie wystawić kartę. Może to potrwać 3-6 miesięcy !!!
      Dziwne ale to przecież nie twoja wina.

      Ja bym to reklamował a jak dalej się nie da – to reklamacja na nieprzyznanie premii bo bank nie wywiązał się z umowy i nie mogłeś spełnić warunków.

      Bogdan
    • W poprzednich promocjach ktoś miał podobną sytuację, nie dostał karty na czas, żeby spełnić warunki promocji. Po reklamacji (telefonicznie) gdy już dostał kartę zaproponowali mu inną promocję chyba nawet lepszą, na co wyraził zgodę. I co…potem nic nie dostał z tej niby nowej promocji, bo…był nadal zapisany do poprzedniej…

      Kate
  • Ostatni raz wziąłem udział w ich promocji.
    A admin powinien przestać promować tych oszustów i złodzieju. W każdym wpisie ludzie opisują problemy z tym bankiem.
    Na infolinii kolejny ch….j wymądrza się działem IT. Chyba kazali im to mówić jak regułke. Ten drugi z kolei był na tyle bezczelny, ze stwierdził w czym ja wogole widzę problem skoro i tak po bonusie pewnie zamknę u nich konto – tak jak poprzednio. Na bonusach Pan żyje ? Taki tekst !!!! Zgłosiłem reklamacje z prośba o odsłuchanie rozmowy – termin rozpatrzenia? 30 dni ale jak uznany ze potrzebujemy więcej czasu to możemy wydłużyć ten termin do 3-6 miesięcy.
    Prawie jak w PiS-ie – co się nam nie podoba to zrobimy po swojemu.

    aviator Odpowiedz
    • @Aviator, nie wiem czy się smiać czy płakać. W każdym razie to nie jest tak, że wszyscy i zawsze mają problemy z tym bankiem. Ja np. w poprzedniej promocji dostawałem wypłaty bez problemów a moja dziewczyna w tej chwili też dostaje premie co miesiąc. Jedyne co mogę poradzić to na spokojnie reklamować. Podpowiem Ci taka sytuacje jaką miałem raz z mBankiem. Promocja polegała na tym ze w ciągu miesiąca lub nawet 7 dni trzeba było wykonać transfery itp itd. Z tym, że mineły 2 tygodnie i karta nie przyszła. Nie miałem czasu więc po miesiącu zadzwoniłęm, że karta nie doszła i nie miałem jak wziąść udziału w promocji. Kartę wysłali ponownie a na promocje jeden konsultant kazał złożyć reklamację. Zadzwoniłem innym razem i babka mówi, że reklamacji nie ma sensu składać bo i tak na pewno nie uznają więc po co. Ja jednak cisnąłem ją, że mimo wszystko chcę ja złożyć z prośbą o ponowną możliwość spełnienia warunków promocji. Po 24h dostałęm odpowiedź, że przeperaszają za sytuację ale do promocji technicznie nie mają możliwośći mnie podłączyć ale w ramach przeprosin całą premię wysłali już na konto. Mam nadzieję, że ponownie sytuację uda się załatwić z BNP :) A te 3-6 miesięcy na odpowiedź na reklamację to chyba trzeba by zgłosić do UOKiK albo gdzieś bo standardowy termin odpowiedzi to 30 dni.

      Scorp
  • 6 lutego złożony wniosek, nic się nie dzieje.

    pytanie Odpowiedz
    • Ja czekam od 5 lutego. W mBanku później składałem wniosek, a już od kilku dni mam konto i kartę.

      Łuki
  • Ja złożyłem w dniu 7 lutego, dziś wreszcie się udało Pani z banku ze mną skontaktować (od 2 dni próbowali się połączyć ale jak odbierałem to następowało rozłączenie rozmowy) zweryfikowała moje dane i poinformowała że karta powinna dojść do 7 od podpisania, więc jest szansa że w poniedziałek się pojawi kurier.

    Ralfin Odpowiedz
    • Jakie 7 dni. Będziesz miał wielkie szczęście, jak pojawi się z kartą do końca miesiąca a to co mówią „pseudo konsultanty”, to już inna kwestia.

      No chyba, ze jesteś nowym klientem BNP i wcześniej nie brałeś udziału w żadnej promocji nawet przed połączeniem banków.

      Wojak
  • Jestem na etapie, gdzie mam stronę na której mogę kliknąć PODPISZ(umowę). Czy dobrze rozumiem, że mogę z tym poczekać do 29.02? Jak podpiszę to mam już otwarte konto. Nawet jak nie odbiorę od kuriera karty to nadal będę mógł spełnić warunki promocji? Za kartę najwyżej mi pobiorą 3/mc

    uki Odpowiedz
  • To już naprawdę jakaś farsa.
    Nie mogłem otworzyć konta w tej promocji, bo miałem aktywny kanał mobilny (pomimo, że 2 lata temu wypowiedziałem kanał mobilny, na co mam potwierdzenie podpisane przez pracownika banku).
    Poszedłem do banku, zamknęli mi łaskawie kanał mobilny kilka dni temu.
    Dzisiaj chciałem otworzyć konto, ale na stronie promocji system nie chce przyjąć moich danych (pesel, email, nr tel) – bo „Zostały już użyte” …

    jaa Odpowiedz
    • Co oznacza według banku otwarty kanał mobilny ?
      Jaki kanał mobilny miałeś otwarty, napisz szegołowo ?

      Wojak
  • Po jakiego wała oni piszą, że termin podpisania umowy do 29. Jak się przerwie ten proces na etapie podpisywania przez autenti (co jest równoznaczne z otwarciem konta), to po godzinie anulują wniosek. Więc tak naprawdę trzeba otworzyć konto do 16.

    uki Odpowiedz
    • Ponieważ jak sam zauważyłeś rozpoczełeś proces składania wniosku i nie podpisałeś umowy w systemie autenti. To tak jakbyś poszedł do Banku otworzyć konto i byś nie podpisał umowy.
      Gdybyś nie rozpoczynał procedury wnioskowana w systemie auteni to miałbyś czas na podpisanie umowy do 29 lutego. Proste.

      Ego
    • Niby tak, ale to było tak durnie zrobione, że nie wiedziałem na jakim etapie można przerwać i się wstrzymać jednocześnie będąc zapisanym do promocji.
      Druga sprawa, przy rejestrowaniu do promocji zaznaczyłem wszystkie zgody, natomiast później przy wniosku nie zaznaczałem zgód marketingowych i teraz się zastanawiam(bo nie widzę nic takiego w regulaminie) czy to jednak nie jest warunek skorzystania z tych benefitów?

      uki
  • Podobnie jak inni – wniiosek 2 tyg. temu – 6 lutego – i do dziś cisza.

    mw Odpowiedz
    • Pewnie karta dojdzie jak na spełnienie warunków promocji będzie już za późno.

      pytanie
    • Co Go straszysz czy „Ją” moze się uda i kurier z kartą dojdzie jeszcze w tym miesiącu.

      My już połozylismy (rodzina, znajomi) na nich lache, nawet mam w dupie ich odpowiedzi na reklamacje.

      …a miałem przygotowane już kilka skarg (do róznych instytucji finansowych) na ten załosny-krzokowy-gówniany smirdzący padliną bank.

      Wojak
  • Nie mogą tej promocji ogarnąć a już kolejne uruchamiają.

    Ralfin Odpowiedz
  • rece opadaja, mail z 5 lutego – Twój wniosek nr …….o otwarcie Konta Oszczędnościowo-Rozliczeniowego w BNP Paribas Bank Polska S.A. został pozytywnie zweryfikowany.

    Karta debetowa została przekazana do wysyłki. Oczekuj na wizytę kuriera, który zweryfikuje Twoją tożsamość i przekaże Ci kartę.

    Dzis zadzwonilem…niby postaraja sie wyslac w ciagu kilku dni…Dlaczego sa promowane promocje tego banku ktory robi wszytsko zeby klient byl niezadowolony…porazka z tym bankiem

    ino Odpowiedz
  • Ja już odpuszczam tą promocję, jak tak ma wyglądać współpraca z nimi to ja dziękuję, później będzie problem z uzyskaniem bonusu. Również czekam od 7 lutego i cisza.

    Ralfin Odpowiedz
    • ja jeszcze zyje w nadzieji..no ale jesli mi sie nie uda otrzymac karte do 29.02. to zonk..i tez pojde do oddzialu zakmac czy usunac wniosek..bo nie bedzie szans na bonus….

      ino
  • Założone dwa konta. Z jednym zero problemów, na drugim nie można aktywować karty…

    neo Odpowiedz
  • Założyłem konto 16, kartę dostałem 19 – ale ja nigdy nie miałem u nich konta…

    uki Odpowiedz
  • Na infolinni mówią, że karta podobno została wygenerowana i tyle. Każą jeszcze poczekać kilka dni, a jak nie przyjdzie to ponownie interweniować.

    pytanie Odpowiedz
  • Dokładnie u mnie to samo, odezwał się DHL że jutro się pojawi z przesyłką.

    Ralfin Odpowiedz
  • Nie wiem czy smiać się czy płakać a to ze przyszedł sms jeszcze nic nie znaczy i nie wiadomo czy faktycznie pojawi sie kurier DHL, do 29 lutego, gdzie regulamin mówi, ze trzeba aktywować konto.

    Wojak Odpowiedz
  • Czy przelewy mogą być na jedno konto – 5 przelewów na moje konto w innym banku?

    aviator Odpowiedz
  • Nie wierzę, właśnie odebrałem kartę od kuriera i udało się aktywować konto. Wniosek złożony w dniu 7 luty.

    Ralfin Odpowiedz
  • Odebrałem właśnie kartę. Rachunek aktywny.
    Tylko jedno mnie zastanawia. Numer rachunku mam taki sam jak w koncie które zamknęło się w marcu 2019. W aplikacji widzę historie poprzedniego konta.
    Wiec jak to jest? Reaktywowali mi konto w ramach nowej promocji?
    Już widzę jak mi powiedzą ze bonusy mi się nie należą. Na infolinii nie wiedza czemu mam przydzielony stary numer konta.
    To jest naprawdę po……bany bank.

    aviator Odpowiedz
  • Odebrałem właśnie kartę. Rachunek aktywny.
    Tylko jedno mnie zastanawia. Numer rachunku mam taki sam jak w koncie które zamknęło się w marcu 2019. W aplikacji widzę historie poprzedniego konta.
    Wiec jak to jest? Reaktywowali mi konto w ramach nowej promocji?
    Już widzę jak mi powiedzą ze bonusy mi się nie należą. Na infolinii nie wiedza czemu mam przydzielony stary numer konta.
    To jest naprawdę po……bany bank.

    aviator Odpowiedz
  • Ja również wniosek złożyłem 7 lutego i dzisiaj odebrałem kartę od kuriera. Od dzisiaj też zaczyna sie komedia z tym bankiem. Nie mogłem się zalogować i ustawić hasła poprzez login zawarty w umowie. Spróbowałem loginem sprzed roku i sie udało… Konto i karta jednak ma już numery zawarte w umowie. Umowa ramowa była wypowiadana na pewno i sprawdzona.

    specu Odpowiedz
    • Ja a raczej znajoma miała odwrotnie. Numer konta pokrywa się z poprzednich promocji ale nick/identyfikator jest inny (dostęp do EKD nie był prawidłowo zamkniety tylko zablokowany w 2019 roku) ale cała historia z przed ponad roku jest dostępna/widoczna.

      Zapowiada się długa droga reklamacji dla tych poerwszych 50 zł a następnie 300 zł.

      Wojak
  • U mnie umowa ma ten sam numer konta co konto zamknięte rok temu.

    aviator Odpowiedz
    • Od siebie mogę napisać tyle, że nie odnotowałem podobnej sytuacji. Konto zamknięte 3 marca 2019 r.. Nowe otwarte w połowie grudnia 2019 . Mam nowy numer konta. To jakaś odosobniona sytuacja.

      Clio
    • Raczej nie, wiele osób tak miało, ja też, nie ma to wpływu na zdobycie kaski

      Kate
    • Nie taka odosobniona. Też mam ten sam nr konta. Konto zamknięte 25.04.2019r. W historii mam transakcje z poprzedniego konta. Stare konto na pewno zostało zamknięte, bo przez pomyłkę zamknęli go w trybie natychmiastowym.

      Łuki
    • Jezeli widzisz historie, to nie zostało zamkniete poprawnie a na pewno kanały elektroniczne GoMobile, GoOnline.

      Zamykałem swoje w trybie natychmiastowym i numer konta/umowy miałem inny tylko identyfikator ten sam.

      Wojak
    • Poprawność zamknięcia nie ma znaczenia. U nich zawszet tak prawie jest. Kolejna wypłacona promocja i u mnie i w rodzienie wszyscy zawsze mają to samo konto.

      Andy59
  • Idzie do mnie druga przesyłka. I co teraz? Może ta 1-sza była nie ta.

    Łuki Odpowiedz
  • Ka wczoraj odebrałem kartę od kuriera, aktywowałem, konto również zostało aktywowane, dziś zapłaciłem tą kartą w sklepie, a teraz hit… dostałem smsa że kurier z przesyłką do mnie przyjedzie w dniu 27 luty, czyżby 2 karta? W sumie to będzie już trzecia bo zaraz po odebraniu pierwszej zaraz mi system błędnie zablokował konto. Składałem wniosek od nowa.

    Ralfin Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy