300 zł za wpływ wynagrodzenia od BZWBK!

Zakończona

Ruszyła świetna promocja dla nowych i obecnych klientów Banku Zachodniego WBK. W zamian za przeniesienie swojego wynagrodzenia zyskać możemy aż 300 zł premii! ;)

300 zł za wpływ wynagrodzenia od BZWBK

300 zł za przeniesienie wynagrodzenia

Aby skorzystać z promocji należy być nowym lub obecnym klientem Banku Zachodniego WBK. W przypadku obecnych klientów w chwili przystąpienia do promocji muszą oni posiadać Konto Jakie Chcę wraz z Dopasowaną kartą debetową lub Konto VIP z kartą Visa VIP. Bank dopuszcza do promocji również posiadaczy starych rachunków, jednak muszą oni zamienić je na Konto Jakie Chcę. Jeśli natomiast chodzi o nowych klientów – muszą oni założyć Konto Jakie Chcę, o ile nie posiadali innego rachunku BZWBK w PLN w okresie promocji. Oprócz tego bank wyklucza osoby, które od 1.01.2018 otrzymały wpływ wynagrodzenia na dowolne konto osobiste w złotych polskich prowadzone przez BZWBK.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że w okresie przystąpienia do promocji (16.04 – 30.09.2018) zlecimy dyspozycję przekazywania wynagrodzenia na Konto Jakie Chcę lub Konto VIP. Zgodnie z regulaminem powinniśmy to zrobić przez bankowość internetową BZWBK24 (w zakładce „Obsługa klienta”) lub przez infolinię.

Przelew wynagrodzenia do BZWBK - dyspozycja

A co bank rozumie pod pojęciem wynagrodzenia? Zgodnie z definicją:

Wynagrodzenie – jednorazowy wpływ na konto w wysokości min. 1500 zł z tytułu wynagrodzenia, renty, emerytury świadczenia ZUS / KRUS /lub od innego świadczeniodawcy z siedzibą na terenie Polski. Nie będą brane pod uwagę przelewy pomiędzy rachunkami tego samego klienta, wpływy własne w oddziałach lub wpłatomatach banku.

Warto podkreślić, że wpływ ten musi być na minimum 1500 zł – inaczej nie zostanie zaliczony.

50 zł co miesiąc

50 zł otrzymamy za każdy miesiac wpływu wynagrodzenia, jednak nie dłużej, niż za 6 kolejnych miesięcy. Daje nam to kwotę premii w wysokości 300 zł – nieźle! Pamiętajmy tylko, że pierwszy wpływ musi nastąpić najpóźniej w drugim pełnym miesiącu po miesiącu złożenia dyspozycji. Przykładowo zlecając go w kwietniu wpływ musi nastąpić najpóźniej w czerwcu.

Każdą z premii będzie wypłacana osobno, w miesiącu następującym po miesiącu spełnienia warunków.

Nie masz Konta Jakie Chcę? Zgarnj 150 zł

Na koniec dodam, że powyższa promocja została niejako zaprezentowana w pakiecie z promocją dla nowych klientów. Tam do zgarnięcia jest łatwe 150 zł premii na start (o ile konto otworzymy do 23.05.2018). Jeśli więc połączymy obie promocje, to zyskamy aż 450 zł – i to bez zbędnego wysiłku!

450 zł to za mało? Od niedawna BZWBK oferuje promocyjne oprocentowanie na koncie oszczędnościowym – 2,7% w skali roku. Korzystajmy, póki jest dostępne ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • u mnie jak dotąd bezproblemowo kolejne 50 zł :)
    oby tak dalej

    jeno sznur Odpowiedz
  • Wczoraj wpadlo kolejne 50zl za wynagrodzenie. To wplyw za luty czy jakas zaleglosc? Ale reklamowane zaleglosci maja stosowna adnotacje a tutaj normalnie.

    keton Odpowiedz
    • Za wynagrodzenie nic nie wpadło ani wczoraj ani dziś, zawsze dają pod koniec miesiąca.

      jeno sznur
    • To będzie zaległe. Z dwa dni temu przyznali się do błędu w sprawie braku premii za grudzień, a wczoraj wypłacili.

      drudar
    • Co więcej? Właśnie dostałem odpowiedź z Biura Obsługi Klienta że bony można łączyć. Tak więc na „zmarnowanie” mogą zostać marne grosze albo tak dobrać produkty że bony wykorzystamy do zera.

      Szanowny Panie

      W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem
      Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
      W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że karty podarunkowe oraz e-kody można
      łączyć.
      Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi
      Klienta.


      Z poważaniem
      Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska S.A.

      jeno sznur
    • Sorry, nie tutaj ten wpis.
      Ale myślę że dla wiedzy też się przyda więc kasować nie trzeba.

      jeno sznur
  • Słuchajcie mam taką sprawę. Przeniosłem konto z Santandera do CA. Produkty czyli konto jak i karta debetowa powiązana z kontem zostały automatycznie pozamykane. Chciałem jeszcze rozwiązać umowę o bankowość internetową jak i poblokować wszystkie kanały dostępu. W tym celu udałem się do oddziału banku. Kobieta zablokowała mi wtedy dostęp do kanału internetowego jednak nadal mogę się logować na infolinię za pomocą swojego numeru klienta i hasła telefonicznego więc poszedłem po raz kolejny, aby to poblokować i ew. rozwiązać umowę o bankowość elektroniczną. Zostałem poinformowany, że nie ma już nic w systemie do zamknięcia i tak już musi zostać. Nie posiadam też żadnej umowy do rozwiązania. Czy wysyłając wypowiedzenie za pomocą poczty do siedziby banku automatycznie poblokowali Wam dostęp do wszystkich możliwych kanałów czyli internetowy, telefoniczny i moblny czy rzeczywiści? Zalogować się do bankowości internetowej niby nie mogę, ale po wpisaniu loginu ukazuje się obrazek, który wybrałem sobie jako zabezpieczenie.

    pytanie Odpowiedz
    • Są banki, w których zamknięcie „wszystkiego” jest długim i żmudnym procesem na zmęczenie przeciwnika. Santander do nich należy,

      abc
    • CA tak samo :) juz przerabialem 4 razy, za kazdym musialem isc do oddzialu zamknac wszystkie dostepy.

      Herman
    • oczywiście CA też przerabiałem – 3 nieudane próby, na dobrą sprawę to nie wiem czy tam się w ogóle da pozamykać wszystko, bo w końcu wskoczyłem do nowej promocji na starych kanałach.

      abc
  • Wpadło 50 zł za wynagrodzenie ;)

    bolek Odpowiedz
  • ok, mi też wpadło kolejne 50 zł (już 5 raz). Bez ponaglania, cicho i na czas.

    jeno sznur Odpowiedz
  • 1 7 8 9

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy