HIT! 350 zł do Biedronki za założenie darmowego Konta Otwartego na Ciebie od BNP Paribas

Zakończona

Ruszyła promocja BNP Paribas, która ma prawo okazać się prawdziwym hitem. Dlaczego? Z co najmniej kilku powodów! Po pierwsze – do zdobycia jest rekordowa premia – aż 350 zł w formie bonów do sklepów Biedronka. Po drugie – premię zgarniemy za uruchomienie darmowego konta – nie musimy więc dokładać od siebie ani złotówki. Wreszcie po trzecie – nagrodę zgarniemy bardzo szybko (jak na standardy promocji bankowych) – pierwsze 150 zł trafi do nas już w październiku, a kolejne 200 zł – w listopadzie :)

350 zł do Biedronki za założenie Konta Otwartego na Ciebie

Powrót do szkoły

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. To dobra wiadomość – okres karencji jest bardzo krótki!

Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 15.09.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na Dzisiaj) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 20.09.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że od niedawna umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

350 zł do Biedronki

Co dalej? Zasady promocji są całkiem proste. Pierwszą nagrodę, czyli e-kartę podarunkową o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepach Biedronka, zgarniemy za sam fakt założenia konta oraz wykonanie co najmniej 3 transakcji bezgotówkowych kartą – na dowolne kwoty. Istotne, aby wykonać je we wrześniu.

Regulamin zaznacza, że mają to być realne płatności za towary lub usługi w sklepach lub internecie. Nie mogą to być transakcje wykonane za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd. Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonany w miejscach ułatwiających obroty kartą, czyli z kodem MCC terminala równym 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl. Generalnie każda „normalna” transakcja (jak zakup paliwa, bułek w piekarni czy zakupów w markecie) jest jak najbardziej OK :)

Co dalej? Kolejną nagrodę, tym razem w formie e-karty doładowanej kwotą 200 zł, zgarniemy za:

  • spełnienie warunków do zyskania pierwszej nagrody,
  • wykonanie min. 2 przelewów środków z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej w październiku,
  • wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na min. 300 zł (w październiku),
  • otrzymanie wpływów na łączną kwotę min. 1000 zł (również w październiku)

Pierwszy warunek wydaje się oczywisty, podobnie jak trzeci (tzn. obowiązują te same wykluczenia transakcji, co we wrześniu – aczkolwiek teraz idziemy nie w ilość, ale wysokość transakcji). Jeśli natomiast chodzi o drugi podpunkt, to bank wymaga od nas wykonania dwóch „zwykłych” przelewów typu Elixir za pomocą bankowości mobilnej lub internetowej. Wystarczy więc zlecić przelanie środków na swoje konto w innym banku i… tyle.

Ostatni punkt dotyczący wpływów ma natomiast następujące zastrzeżenia: bank weźmie pod uwagę sumę wszelkich wpływów na konto osobiste oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

I to tyle! Organizator promocji poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji (do zyskania pierwszej nagrody) do 21.10. Sam e-kod do wykorzystania w Biedronce zostanie nam przekazany do końca października SMSowo. Pamiętajmy, że kod możemy wykorzystywać kilkukrotnie (aż do wyzerowania salda), a kasjer powinien go wprowadzić na kasę nie jako metoda zapłaty, ale jak każdy inny towar – podajać nasz unikalny 13-cyfrowy e-kod (a następnie zatwierdzić klawiszem PLU).

Informacja o przyznaniu drugiej nagrody (e-kodu o wartości 200 zł) trafi do nas do 20.11, a sama nagroda – do końca listopada.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Nie przegap!

Komentarze

  • A zamykał ktoś konto w tym banku ? Jak to wygląda ? Jak droga przez mękę …? :-)) czy da się przeżyć ? [ostatnio Santander wysłał mnie do notariusza.. sic! więc wolę się upewnić]
    Czy nie da rady zupełnie wyeliminować jakoś tego kuriera ? Mieszkam w dużym mieście, na pewno tu mają jakiś oddział tego banku.

    Be@ Odpowiedz
    • dlaczego wysyłali Cię do notariusza?

      derek
    • Zamykałam kilka miesięcy temu konto i kredytówkę. W oddziale, bez problemów.

      Joana
    • Zamykanie konta to zero problemów, jedynym minusem jest konieczna wizyta w oddziale. Zero pytań dlaczego, a po co ;) Przy zamykaniu konta trzeba powiedzieć, że konto było zakładane prze internet, wtedy dochodzi nam jeden papierek z wzorem podpisu. Zamykałem około 2 tyg temu i zajęło to około 10 min.

      Michał
    • Na początek zawsze próbuję zamykać on-line/listowo. Tym razem zadziałało (o dziwo) listowo. Tak, tak, papierowo :) Był to grudzień 2018- pytanie jak jest liczona karncja…?

      Krzysztoff
  • Pytanie nie powinno być: czy zamknięcie tego konta to droga przez mękę, tylko czy jego OTWARCIE to droga przez mękę.

    Kate Odpowiedz
    • Ja otwierałem to konto dla siebie w ofercie karty paliwowej. Nie było problemów.
      Ważne jest, żeby przy zamykaniu konta wypowiedzieć umowę ramowej w pełni (wraz z bankowością elektroniczną). Pisał o tym już inny członek naszej strony.
      Oferta moim zdaniem świetna – nie zastanawiałbym się ani minuty tylko od razu otwierał konto.

      derek
    • Sporo osób miało problemy z tym bankiem, ale jeśli jest się zupełnie nowym klientem, pewnie idzie bez problemów (oby)

      Kate
    • Niestety, nie mogę online założyć: „Weryfikacja nie powiodła się. Udaj się do najbliższej placówki by otworzyć konto.”

      Pewnie przez to, że co prawda konta już od dawna nie mam, ale pozostał mi jednak dostęp przez stronę.

      Wykorzystuje go od stycznia do zarządzania „Limitem odnawialnym Allegro” jedyny mój produkt obecnie w tym banku. Ciekawe czy offline ;) w oddziale założą konto w promocji?

      ggrzes
    • Miałem ten sam problem. W regulaminie jest punkt o tym, że żeby przystąpić do promocji nie można mieć zawartej Umowy Ramowej z bankiem. Jeśli ktoś ma dostęp do systemu Pl@net (a ma jeśli posiada jakikolwiek inny produkt banku, np. kredytówkę) – równoznaczne to jest z posiadaniem zawartej Umowy Ramowej i nie można skorzystać z promocji (niestety).

      Grzegorz123456
    • No nie. Wystarczy doczytać w regulaminie co bank rozumie jako umowę ramową:

      Umowa ramowa – Umowa ramowa Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu zawarta z Bankiem

      Karta – karta płatnicza debetowa […]

      Dopytywałem wielokrotnie – karta kredytowa nie wyklucza. Inna sprawa, że nie zawsze da się przejść proces – choć ostatnio coś się zmieniło na plus, bo w poprzednich promocjach kojarzę, że niektórym się udało złożyć wniosek.

      Michał
    • Hm, a wiecie może jak liczą ową karencję? Pełnymi miesiącami? Np. wniosek o zamknięcie złożony pocz. grudnia 2018 + 30 dni = zamknięcie pocz. stycznia br.

      Krzysztoff
  • Czy jeżeli mam kartę kredytowa BNP to jestem wykluczony z promocji ?

    Łukasz Odpowiedz
  • Nie pamiętam kiedy zamykałem rachunek w Raiffeisen Polbank, da się jakoś to sprawdzić? Na infolinii mnie raczej oleją.

    Sztoss Odpowiedz
  • z tym bankiem sa zawsze problemy, o kazdy cashback, o kazde punkty z mam bonus trzeba walczyc miesiacami, trzeba niestety skladac reklamacje, do tego zle naliczaja punkty, cashback, pobieraja bezpodstawnie jakies oplaty/[rowizje potem znowu reklamacje, duzo nerwow to wszytsko kosztuje

    ino Odpowiedz
  • Łapie mnie jeszcze karencja, ale z ciekawości: umowę podpisuje się smsem? Jak to dokładnie działa?

    Emej Odpowiedz
    • Trochę śmiesznie to wygląda – bo umowa na kilkanaście stron, a czas operacyjny to max 15 minut :)

      aaa
    • zawsze masz jeszcze jakby co 2tygodnie na ewentualne zastanowienie i rezygnacje…

      ggrzes
  • Jaki kurier? :)

    Tomek201 Odpowiedz
  • Ostatnio próbowałem założyć u nich konto (po raz 3 w ostatnim roku) i ponownie się nie udało, wiecznie jakieś nowe problemy. Ten bank to jakaś wielka pomyłka !!!
    Dzisiaj złożę wniosek w tej promocji, ciekawe czy tym razem się uda ?

    MW. Odpowiedz
  • Składałem wniosek i tak jak przewidywałem, po rejestracji pokazał się przycisk OTWÓRZ KONTO a po kliknięciu nic się nie dzieje ! W innej przeglądarce po kliknięciu znowu wraca do strony rejestracji ale nie można się zarejestrować, bo nazwisko, e-mail i pesel były już wykorzystane. TYM RAZEM MI SIĘ JUŻ ULAŁO ! Czy komuś się udało się w ogóle przejść ten proces ? Nie wiem po co ciągle kuszą nagrodami, chyba robią sobie reklamę.
    Admin, po co Ty im robisz reklamę jak oni nic za to nie dają ?!?

    MW. Odpowiedz
    • A nie masz czasem jakiegoś adblocka? Jeśli po kliknięciu w przycisk do otwierania konta nic się nie dzieje, to tak bym obstawiał. Wyłącz go i spróbuj ponownie.

      Ja nikomu nie robię reklamy. Ja po prostu prześwietlam promocje banków na tym blogu. Tylko tyle i aż tyle.

      Michał
    • Miałem analogiczny problem z przyciskiem OTWÓRZ KONTO.
      U mnie poskutkowało przejście do maila i użycie umieszczonego tam linku pod :)

      Cały dalszy proces bez kłopotów.

      Paweł Sz.
    • Pojawił mi się przycisk „otwórz konto” ale kliknąłem w krzyżyk, żeby zgasić coockies i zniknął przycisk. Teraz już nie mogę się ponownie zarejestrować bo pesel już użyty a linku na maila nie dostałem. Co robić premierze, co robić?

      dario
  • U mnie rejestracja i wniosek przeszły bez problemów. Nie jestem pewien czy minęło pełne 9 miesięcy od momentu zamknięcia u nich konta, ale rozumiem, że jeśli udało mi się zarejestrować w promocji i założyć konto to teraz wystarczy już tylko spełnić warunki?

    adamo Odpowiedz
    • My wczesniej zakładaliśmy z promocji dla 300zł i tez termin pełnych 9 miesiecy jeszcze chyba nie upłynał (nie ma w regulaminie ilości dni od zamkniecia umowy ramowej) ale konsultantka jak dzwoniłem i gościo z weryfikacji, potwiredzenia umowy powiedział, ze się kwalifikujemy.

      Jak nie będzie w pazdzierniku maila o pierwszej nagrodzie to poleci reklamacja, takze nie ma co się zastanawiać tylko zakładać nawet gdy to jest tylko 8 miesiecy.

      Wojak
    • Ja też jestem jakoś na granicy karencji 9-m-cy, ale obawiam się, że zarejestrować do promocji może się każdy, na tym etapie system tego nie wyłapuje, później dopiero nastąpi jakaś weryfikacja.
      A jak okaże się, że nie minęło 9 miesięcy od zamknięcia, a bank się uprze, to żadna reklamacja nie pomoże…

      abc
    • Dla Ciebie nie pomoze ale ja mam podkładke, więc Nam muszą wypłacić.

      A uprzeć to się moze ośioł w cyrku, ze nie stanie…. a nie bank.

      Wojak
    • Ja tam się nie bawię w jakieś nagrywanie nieogarniętych konsultantów na infolinii, a później wykorzystywanie tego co powiedzieli w celu „wyciśnięcia” premii, mimo, że regulamin stanowi inaczej…

      abc
    • No to po co się tym zajmujesz przestan uczetniczyc w tych promocjach.

      ….a ja nie musze nikogo nagrywać, zeby otrzymać premie a regulamin zawsze nagina się pod siebie.

      Wojak
    • Pozwolisz Wojak, że będę zajmował się tym czym chcę… a więc odczekam sobie te 9 miechów, wezmę udział w kolejnej promocji i skasuję premię szybciej i mniejszym nakładem czasu niż Ty po tych swoich 10 reklamacjach, które pewnie zostaną uznane, bo będzie im szkoda czasu na użeranie się z takim pieniaczem jak Ty.

      abc
    • @abc Przestan bredzić kolejnej promocji z gotowka juz nie bedzie, wiec szansze juz straciłes bezpowrotnie, to po pierwsze.

      Nigdy nie składłem 10 reklamacji, tylko jedna no moze dwie i zajmowało mi to kilka minut a nie ileś tam czasu.
      Pewnie Tobie to tyle zajmuje, bo nie potrafisz ogarnąć podstawowywych luk w regulaminie ale to juz nie moje zmartwienie.

      Wojak
    • Dobra, nie będę już odpowiadał na te żenujące zaczepki, bo widzę, że Ciebie to kręci… i kończę dyskusję, bo jej poziom mi nie odpowiada…

      abc
    • Szkoda a myślałam, że sie troche zakumplujemy 😢
      Ty stary wyjadacz i ja tez ale…

      Wojak
  • Ktoś miał problem z aktywacją konta ? Przy pierwszym logowaniu wyskakuje przycisk „Aktywuj konto” a po kliknięciu w niego wyskakuje „Ta witryna jest nieosiągalna”. Próbowałem z różnych przeglądarek i na każdej to samo.

    marsid Odpowiedz
    • Najpierw trzeba aktywować kartę, która przyjdzie kurierem – razem z kartą przychodzą instrukcje jak aktywować konto (wygenerować SMS startowy)

      Kate
    • Tak już się dowiedziałem na infolinii ale dzięki za odpowiedź ;)

      marsid
  • Odrzuciło mi wniosek z powodu błędnych danych, przy próbie ponownej rejestracji, pokazuje się błąd i pisze że podane dane były już użyte, czy jest jakaś opcja żeby skorzystać z promocji w moimi przypadku?

    Kk Odpowiedz
    • Powinieneś mieć link do zakładania konta wysłany na maila (po rejestracji na stronie promocji). Złóż wniosek klikając w niego jeszcze raz.

      Michał
    • Możesz też zadzwonić do banku i sprawdzić na jakim etapie jest Twój wniosek. Mogą Ci go anulować i zaczniesz od nowa, albo wyślą link do kontynuacji.

      dario
  • Witam wszystkich. Czy przy zakładaniu wniosku jest potrzebny skan dowodu osobistego.

    chf Odpowiedz
  • Niemożliwe !!! Założyłem :) za trzecim razem (poprzednie promocje odwaliło mnie) zatem do 3 x sztuka :)

    jojo Odpowiedz
  • @MIchał, w tym zdaniu jest chyba nieścisłość
    „Pierwszy warunek wydaje się oczywisty, podobnie jak trzeci (obowiązują te same zasady, co we wrześniu). ”
    Ale we wrześniu nie trzeba „machnąć” 300 zł kartą a jedynie 3 x kartą. Dobrze to rozumiem? Dopiero w październiku 300 zł kartą i…. też 3 x kartą?

    jojo Odpowiedz
    • Dzięki za zwrócenie uwagi. Chodziło mi tu o to, że transakcje kartą podlegają pod te same obostrzenia, czyli wykluczone MCC czy płatności przez podmioty trzecie. Już doprecyzuję :)

      Michał
    • @MIchał, Trochę się pogubiłem…
      – We wrześniu 3 x kartą na dowolną kwotę
      – w październiku kartą na kwotę 300 zł -ilość operacji kartą dowolna?
      – 2 przelewy z konta na dowolne konto – tylko w październiku?
      – wpływ na konto 1000 zł – tylko w październiku?
      – w listopadzie i dalej już tylko 1x kartą dowolną sumę dla darmowości konta?

      A ta e-karta to fizycznie do nas jakoś dotrze? Czy to poprzez bankomatową? Kiedyś już tu opisywaliście jak się tym posłużyć bo prawnicy Biedronki nie zawsze wiedzą. Podpowie ktoś, bo nie miałem z tym do czynienia?

      jojo
    • Dokładnie tak jak napisałeś (na stronie promocji poniżej części „głównej” też jest to streszczone, bez detali typy MCC).

      Co do bonu – to jest 13-cyfrowy kod, więc nie ma sensu go wysyłać analogowo. Po prostu podajesz go kasjerowi w Biedronce – a on wbija go jakby to był normalny produkt. Niektórzy chyba nawet generowali sobie etykiety w formie kodów kreskowych aby kasjer mógł to skanować (jak każdy inny produkt). Kasjer to zatwierdza „enterem” (czyli przyciskiem PLU) i tyle, odejmuje saldo :)

      Michał
  • Jak się okazało tyle czasu sprawdzali moje dane bym nie mogła załapać się na tą promocje wniosek odrzucili ,a teraz informacja, że wniosków już nie przyjmują

    Kryska Odpowiedz
  • Próbowałam wejść z tej strony na stronę promocji wpisywalam swoje dane i cały czas dostaje informacje ,że wprowadzam niepoprawne,a moje dwa wnioski zostały anulowane

    Kryska Odpowiedz
  • Czy z bonu można skorzystać wielokrotnie?

    Raff Odpowiedz
  • „Weryfikacja nie powiodła się. Udaj się do najbliższej placówki, aby założyć konto.” Czyli po raz kolejny posiadając tylko KK nie udało mi się założyć konta. Istnieje opcja założenia stacjonarnie i podpięcia się pod promocję?

    klaudi Odpowiedz
  • Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi że istnieje taka możliwość. Należy założyć konto w banku i złożyć wniosek o kartę, a następnie wysłać maila na adres podany na stronie promocji z opisem sytuacji i informacją aby podpięli do promocji.

    xemi Odpowiedz
  • Dla mnie to jest głupie…
    Co z tego że jest karencja tylko 9 miesięcy jak jest jeszcze jakaś kretyńska umowa ramowa…
    Miałem konto i kartę założone w 2015 r. na jakąś promocję. Wypowiedziałem kartę i konto. Sądziłem że wszystko wypowiadam, a dziś się okazuje że mam jednak nadal umowę ramową!
    Jako posiadacz KK mogę zrezygnować z umowy ramowej (tak się dowiedziałem na infolinii bankowej) ale nie wiedzą czy przez to stracę dostęp do systemu Pl@net.
    No cóż, nie skorzystam z tej promocji, powalone zasady w tym banku mają!

    A co do obsługi promocji to z jednej strony fajnie ze jest dedykowana infolinia, ale że promocja jest obsługiwana przez zewnętrzną firmę to nie ma przepływu informacji miedzy tą firmą a bankiem i ciężko dowiedzieć się o pewne szczegóły.

    xemi Odpowiedz
    • Przypominam, że w regulaminie Umowa Ramowa jest zdefiniowana jako umowa rachunków depozytowych i kart debetowych. Karta kredytowa nie wchodzi w jej skład. Można więc założyć, że tam obowiązuje inna umowa ramowa – produktów kredytowych.

      Michał
    • Michał ale chyba nie zauważyłeś że napisałem ze miałem u nich konto i kartę debetową i umowa ramowa jest właśnie z tego okresu… Chyba im tę umowę wypowiem, tylko nie wiem jak wtedy będzie z dostępem do systemu Pl@anet ;)

      xemi
    • A co ma byc jako były klient wszystko będzie to samo dostaniesz do Pl@anet ten sam login nawet numer konta pozostanie ten sam.

      Wojak
  • Jak szybko wysyłają tą kartę po podpisaniu umowy online? Dostał już ktoś?

    Bobek Odpowiedz
  • 2-3 dni. Kurier DHL

    Andrzej Odpowiedz
  • Czyli 2 grudnia ,po otrzymaniu drugiego kodu można już konto zamknąć ? Wrzesień ,październik wiadomo co trzeba zrobić , a co z listopadem ? Chyba wystarczy jedna dowolna płatność kartą aby konto całkowicie darmowe. Dobrze rozumuję ?

    Lucynas Odpowiedz
    • Tak, po odebraniu nagrody robimy co chcemy :)

      Michał
    • A pytanie od drugiej strony…
      Konto założone ekspresowo – mam już wszystko aktywne. Czyli w sierpniu :)

      Założenie konta w sierpniu i 3 transakcje we wrześniu to nadal spełnienie warunków pierwszego etapu? :)

      Paweł
  • Drugi raz wypełniam wniosek i system zwraca mi komunikat, że nie może kontynuować na etapie weryfikacji. Anulowalem wniosek ale potem było to samo. Ktoś to przerabiał?

    dario Odpowiedz
  • Dobra ja niebawem idę do banku. Będę chciał tam założyć konto i kartę i piszę maila do organizatora z prośbą o ręczne dopisanie. Zobaczymy co to da. Bank mi napisał info że jeżeli zamknąłem konto ponad 9 miesięcy temu to z promocji skorzystać mogę. Jak coś to mam to w wiadomości z banku w serwisie Pl@net.

    xemi Odpowiedz
  • W regulaminie jest napisane, że 3 transakcje należy wykonań WE wrześniu a nie jak pisał admin do końca września, czyli np. już w sierpniu. Niech minimaliści wezmą to pod uwagę.

    dario Odpowiedz
  • Zauważyliście taką pozycję w tabeli opłat?….. Trochę się zdziwiłem gdy sprawdziłem TOiP. A sprawdziłem po tym jak dzisiaj rano założyłem konto a wieczorem saldo rachunku wyniosło minus 15 zł…
    OPLATA ZA DOSTARCZENIE PIN NA ADRES

    Tomaszsz Odpowiedz
  • UWAGA ! Infolinia w tym banku jest PŁATNA ! Nawet jak sam bank dzwoni do Ciebie to płacisz. Porażka po całości.

    marsid Odpowiedz
  • Czy jeżeli nie jestem pewna, czy konto zamknęłam 9 miesięcy temu, a wniosek przeszedł, to znaczy że jestem w promocji? Automatycznie odrzuca niekwalifikujące się osoby? Miałam konto w BGŻ BNP Paribas.

    Ilona Odpowiedz
    • Wniosek pójdzie nawet jak posiadasz konto albo zamknęłaś je wczoraj… nie wiem jak wyobrażasz sobie weryfikację tego na tym etapie?

      abc
  • Szanowni mam Leasing w BNP Paribas, czy to mnie wyklucza z promocji?

    Arkadiusz Odpowiedz
    • Leasing nie jest kontem osobistym. Jeśli ci nic dodatkowego nie założyli (jest podany tylko rachunek do spłaty rat leasingowych) to możesz :)

      Michał
  • Dopisywał się ktoś do promocji mailowo u organizatora? Dostaliście jakiegoś maila z potwierdzeniem?

    xemi Odpowiedz
  • Witam, ile czekaliście na kuriera od chwili otrzymania maila o pozytywnej weryfikacji wniosku?

    Jazz Odpowiedz
    • Ja po tygodniu czekania wrzecie zadzwoniłem. Podobno wniosek utknął u firmy kurierskiej, niby ponaglili, dalej czekam…..

      jojo
    • 3 dni robocze czekałem

      marsid
    • No właśnie, znajoma czekała 3 dni robocze, a ja tydzień i cisza. Dziś probowałem się dodzwonić, ale nie starczyło mi cierpliwości 4*15 minut.

      Jazz
    • Jak wyżej pisałem infolinia w tym banku jest płatna więc nie polecam za długo siedzieć na niej…

      marsid
  • Na infolinii tej promocji to chyba jedna osoba pracuje;)

    xemi Odpowiedz
  • Jak tam, jakaś pula jeszcze została? Bo oczywiście teraz się zorientowałem. 😆

    Bartosz Odpowiedz
  • witam, jak aktywuje dzis karte (swoja droga dziwna aktywacja – sms’em) to musza juz dzis wykanac min. jedna transakcje karta zeby nie zaplacic 3 zl? czy dopiero we wrzesniu? w sumie we wrzesniu to musze min. 3 transkacje wykonac zeby dostac bony do biedronki :)

    MaRiO Odpowiedz
  • Czy płatności przez Google Pay zaliczy do tych 3 transakcji bezgotówkowych kartą ?

    marsid Odpowiedz
  • Ile czekaliście na weryfikację danych wprowadzonych w formularzu? Wypełniałem wniosek przez internet w niedzielę wieczorem. W ostatnim etapie automat poinformował mnie, że sprawdzanie trwa zbyt długo i dostanę maila, kiedy zostanie zakończone. Pomyślałem, że chodzi o małą dostępność pracowników banku o tej porze. Jednak minął cały poniedziałek, mamy wtorek i nadal nie mam żadnego maila ani telefonu z BNP. W BIK-u mam już historię, więc to nie kwestia „czystej karty” klienta. Co tak długo trwa?

    Oskar_15 Odpowiedz
    • u mnie 2 dni

      Tajwan
    • Potwierdzam, że dostałem maila od BNP dopiero we wtorek po 12. Swoją drogą kpina, że na podpisanie umowy mamy niby 30 minut, a po kliknięciu w link już tylko 15. I zarazem 45 stron umowy do przeczytania. To zgodne z prawem?

      Oskar_15
    • Nie „ciesz” się zbyt wcześnie. Ja podpisałem umowę kodem sms a po dwóch dniach dostałem mail, że wniosek anulowano. I doopa blada.

      dario
    • Z jakiego powodu anulowano Ci wniosek, jeśli umowa została już podpisana? Prośba, niech ktoś napisze, jak zalogować się do bankowości internetowej. Wszedłem na stronę BNP, wpisałem login z umowy i wyświetlił mi się komunikat „Aktywuj konto”. Po kliknięciu przenosi na nieistniejącą stronę ikonto.pl, która podobno została zlikwidowana w 2016 roku. Przez aplikację mobilną wyświetla się błąd B101 przy trzecim kroku. To jakieś żarty. Trzeba czekać na kuriera z kartą, który „potwierdzi tożsamość”?

      Oskar_15
    • Musisz poczekać na kartę wtedy dostaniesz hasło do bankowości internetowej.

      marsid
    • Dzięki za wiadomość. W takim razie czekam cierpliwie na kuriera. Szkoda, że muszę pytać o to na blogu zamiast dowiedzieć się od banku przy zakładaniu konta.

      Oskar_15
  • Dziwne zwyczaje w tym banku. Mam już w nim KK i bankowość internetową. Załozyłem konto i kartę do niego, ale nie widzę tego z poziomu bankowości internetowej. Na infolinii powiedzieli że dopiero jak aktywuję kartę.
    A w instrukcji jest napisane że mogę kartę aktywować przez bankowość internetową.

    xemi Odpowiedz
  • Czy dotarli do was kurierzy?. Niebawem będę musiał trzeci raz zgłaszać fakt że kurier wciąż się nie odzywa. 2 tyg temu złożyłem wniosek. Już 2 razy zgłaszałem fakt niedostarczenia dokumentów. Czyżby Bank „głupa walił” czy jednak kurierzy nawalają?

    jojo Odpowiedz
    • Ja też mam podobną sytuację, 23.08 złożony wniosek i do dziś kurier nie dotarł. Na razie raz interweniowałem. Dzwoniąc drugi raz poproszę o numer listu przewozowego.

      adamus
    • Mam to samo. Teraz w ramach przeprosin powinni dodac jeszcze tablet.

      cykor
  • A co to da że dostaniesz nr listu? Skontrolujesz czy bank wysłał? Ja też próbowałem uzyskać nr do kuriera bo sam chciałem wziąć sprawy w soje ręce ale mi nie dali. Zastanawiam się co jeśli nie uda się spełnić warunków we wrześniu choć akurat nie są szczególnie wygórowane ale czas ucieka.

    jojo Odpowiedz
    • Gdyby podali numer listu przewozowego to
      1. bym wiedział że bank wysłał
      2. bym wiedział z czyjej winy to trwa 2 tygodnie
      3. bym zadzwonił do DHL dowiedzieć się w czym tkwi problem

      adamus
    • W tym tygodniu już nie ale w przyszłym zamierzać ]m znów zadzwonić. Nastawiam się bojowo bo mnie już to rozwala. Sam jeszcze nie wiem jak to załatwię, co powiem. Dajcie znać co Wam się uda zdziałać.
      Zastanawiam się jeszcze nad tym niby podpisem sms. Tzn że konto/umowę już aktywowałem?

      jojo
    • Aktywujesz jak dostaniesz kartę. Z tym dzwonieniem do nich bym uważał bo infolinia płatna jako wynagrodzenie konsultanta haha No to jest po prostu skandal :)

      marsid
    • Telefon mam za darmochę, więc…. Tu też można zbierać wisienki….

      jojo
  • Mając nr listu można próbować go przekierować do punktu odbioru i samemu tam pojechać.

    Co mnie dziwi:
    Aktywowałem 2 karty w bankomacie
    1) – całkiem nowy użytkownik, po aktywacji kartę i konto widać w systemie www
    2) – ja – miałem już KK. Z poziomu www widze tylko KK, z aplikacji mobilnej widzę i KK, i konto i kartę debetową.

    xemi Odpowiedz
  • Bank dalej ma problemy z kartami. W tamtym tygodniu dostałem maila, że karta została przekazana kurierowi – niestety nie jest to prawdą. Dzwoniłem na infolinie, nie są w stanie odpowiedzieć, kiedy przesyłka zostanie przekazana i dostarczona. Mają problemy z wieloma użytkownikami.

    Rafał Odpowiedz
  • Odkładnie to samo! Przed chwilą wykonałem telefon nieco ostry i okazało się że to nie wina kuriera. Żadne dokumenty z banku nie wyszły. Kłamią !!! Wniosek zatrzymał się u mnie na etapie wygenerowania karty i stoi. Nie wiedzą dlaczego ale chyba sprawa ruszy. Nie mogę pojąć jak dwóch pracowników wciskało mi ten sam kit. Miła Pani też nie potrafiła mi to wyjaśnić jedynie powiedziała że nie jest to prawdą. Po prostu skandal. Nie wiedzą co zrobić to winę przerzucają na innych. Ciekaw jestem czy po tym wszytkim zakwalifikują mnie do promocji czy znowu jakieś jaja wyjdą. Lada moment połowa września minie….

    jojo Odpowiedz
  • Fajny bank!

    Andrzej Odpowiedz
  • Ciekawe czy z wydawaniem tych e-bonów do biedry nie będzie szopek bo już za wrzesień mam warunki spełnione.

    marsid Odpowiedz
  • Ja też założyłem konto 3 tygodnie temu a karty nie mam i de facto ni mogę używać konta. Napisałem do nich o co chodzi, zarejestrowali reklamację i mam czekać na odpowiedź w ustawowym terminie. To są jakieś kpiny. Potem kartę przyślą po terminie jak już nie będzie można spełnić warunków promocji. Chyba wisienkowiczów chcą ukrócić. Co to za bank? Jedyny wniosek jaki należy wyciągnąć to: wziąć nagrodę o ile dadzą i zamknąć konto.

    Jaro Odpowiedz
  • Ten bank to jakaś padaka, co promocja to trzeba się wykłócać o swoje. Też już czekam na kartę 3 tygodnie. Choć powiem wam, że koleżanka z roboty dostała kartę już na 3 dzień od złożenia wniosku.

    Jazz Odpowiedz
  • Wczoraj do mnie ktoś dzwonił, nie mogłem odebrać, myślałem że Oni. Dziś zadzwoniłem i znów. Nikt nic nie wie, nie mają odnotowane że był telefon do mnie, babka mnie spławiła informując że znajdzie osobę która prowadzi moją sprawę i poinformuje ją. Potwierdziła że wniosek stoi jak stał. Ręce nie mają już gdzie opadać…..

    jojo Odpowiedz
  • Adminie jesteś w stanie uzyskać jakieś konkretne informacje od Banku?

    Rafał Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy