HIT powraca! 350 zł od BNP Paribas za spełnienie baaardzo prostych warunków!

Zakończona

Kilka tygodni temu BNP Paribas ruszył z promocją, w której na bardzo prostych zasadach mogliśmy zdobyć aż 350 zł w gotówce. Oferta ta była tak dobra, że zakończyła się przed czasem – ze względu na wyczerpanie puli nagród. Na szczęście jeśli ktoś się spóźnił, to znów ma szansę na nagrodę, bo właśnie ruszyła reedycja promocji! Tylko do końca października będziemy mogli zgarnąć 350 zł za otwarcie konta osobistego i spełnienie kilku super-prostych warunków :)

350 zł w gotówce za konto w BNP Paribas

Konto z możliwościami

Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy. Tradycyjnie więc okres karencji jest bardzo krótki :)

Pamiętajmy jedynie, że do klientów BNP Paribas wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank – banku, który został przejęty w ubiegłym roku. Na szczęście posiadanie konta oszczędnościowego w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 31.10.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z dowolną kartą debetową i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy będziemy mieć czas maksymalnie do 6.11.2019. W czasie wnioskowania warto też wyłączyć wtyczki typu adblock w przeglądarce – może to uniemożliwiać przejście do końca wniosku.

Dodam, że umowę podpisujemy SMSem, a kurier przywozi nam tylko kartę debetową. Aby aktywować konto musimy jedynie nadać kod PIN do karty.

Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 4500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana. Warto się śpieszyć!

Aż 350 zł w gotówce

Kolejne kroki w promocji są niesamowicie proste. Pierwszą nagrodę w wysokości 150 zł otrzymamy za sam fakt podpisania umowy o konto oraz… wykonanie min. 3 transakcji bezgotówkowych kartą w listopadzie (te z października nie będą się wliczały). Co istotne – transakcje mogą być na dowolne kwoty!

Bank zaznacza, że muszą to być zwykłe, realne płatności w sklepach i internecie. Wykluczone są więc wszelkiego rodzaju ułatwiacze obrotów kartą (takie jak doładowania wirtualnych portmonetek). Chodzi o transakcje z kodami MCC terminala: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Jeśli nie wiesz o co chodzi z kodami MCC, to polecam sprawdzić stronę jakimcc.pl.

Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonanych za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd.

Jak więc najprościej spełnić te warunki? Zapłacić za paliwo, bułki w piekarni czy w . supermarkecie. W tym ostatnim możemy zresztą skorzystać z kasy samoobsługowej i wszystko załatwić nawet przy jednej wizycie :)

A jak zgarnąć kolejne 200 zł? Wystarczy, że spełniliśmy warunki zdobycia pierwszej premii oraz w grudniu wykonamy łącznie transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 200 zł (na identycznych zasadach jak w listopadzie, czyli za realne zakupy) oraz zapewnimy wpływy na konto w wysokości min. 1000 zł.

Tu warto dodać, że zgodnie z regulaminem akceptowane są wszystkie wpływy na konto osobiste, oprócz wpłat gotówkowych, wpływów z ew. kredytów udzielonych przez BNP Paribas oraz wpłat własnych wewnątrz BNP Paribas (również z rachunków BGŻOptima). Jak więc najprościej spełnić warunek wpływów? Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku :)

I to tyle! Organizator promocji poinformuje nas o spełnieniu warunków promocji (do zyskania pierwszej nagrody) do 20.12, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego i karty debetowej. Będziemy mieć wtedy czas do 25.12 na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcję znajdziemy w mailu. Przelew 150 zł trafi do nas do 31.12.2019.

Informacje o drugiej nagrodzie (200 zł) otrzymamy w podobny sposób – do 20.01.2020. Wtedy już nie będziemy musieli (ponownie) podawać danych do jej odbioru – po prostu czekamy na przelew do 31.01.2020.

Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?

Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.

W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacić możemy jedynie 3 zł miesięcznie za kartę debetową „Otwartą na Dzisiaj”, ale wystarczy wykonać zaledwie jedną, dowolną transakcję bezgotówkową, by jej prowadzenie było darmowe. Bank przewiduje jednak pewien wyjątek – osoby do 26. roku życia nie zapłacą za nią ani grosza, niezależnie od aktywności.

Co z bankomatami? Wypłaty z urządzeń własnych i bankomatów Planet Cash są darmowe. Za inne płacimy 5 zł od wypłaty w kraju – no chyba, że jesteśmy młodzi – wtedy nie płacimy ani grosza :)

Na koniec dodam, że zamiast karty „Otwartej na Dzisiaj” mamy do wyboru również płatne karty: „Otwartą na Świat” lub „Otwartą na eŚwiat”. Więcej o nich pisałem w kwietniowym omówieniu oferty banku – jeśli komuś bardziej pasują, to oczywiście jak najbardziej można je zamówić.

Nie przegap!

Komentarze

  • Dziwne. „Otwórz konto” zaraz po wypełnieniu formularza nie działa, w mailu który dostałem brak linku (o którym piszą, że powinien być), a email na który należy przesyłać pytania (kontozmozliwosciami@bnpparibasplus.pl) nie przyjmuje poczty przychodzącej,

    Piotr1112 Odpowiedz
    • Sprawdziłbym czy czasem adblock albo jakiś antywirus nie blokuje linku. Często jest widziany jako link reklamowy / spam i blokowany.

      Michał
    • Nie. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach oraz telefonie. W źródle maila fizycznie brak linku w miejscu gdzie piszą:
      „Jeżeli nie złożyli Państwo jeszcze wniosku o otwarcie Konta Osobistego, należy to zrobić klikając w link:
      W przypadku pytań prosimy o kontakt e-mailowy: kontozmozliwosciami@bnpparibasplus.pl lub telefoniczny pod numerem 22 299 11 50 od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.”

      Wyżej wymieniony mail odpowiada:
      „Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (kontozmozliwosciami@bnpparibasplus.pl) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości. „

      Piotr1112
    • Mi w telefonie w aplikacji się pokazało. Na stronce miałem tak samo.

      Auuron
  • Od 15min mam weryfikację tożsamości

    Barciu Odpowiedz
  • Czy ktoś mi wyjaśni co oznacza formuła „nie posiadał konta przez ostatnie 9 miesięcy”? Czyli jeśli złożyłem wypowiedzenie konta 10 grudnia, termin wypowiedzenia upłynął 10 styczna br. To czy mogę składać wniosek? Chodzi o miesiące kalendarzowe?

    Grisza Odpowiedz
  • Mój wniosek odrzucili. To teraz trzeba coś specjalnego robić, żeby pozwalali u siebie konto zakładać?

    Bart Henry Odpowiedz
    • Stawiam na niezgodność danych. Miałeś tam wcześniej konto? W jaki sposób się autoryzowałeś? Jest szansa, że podałeś np. dwukrotnie inny adres?

      Michał
    • U mnie tez odrzucili a konto u nich zlikwidowałem w grudniu 2018, ale posiadam u nich karte kredytową więc stawiam ze to ten zapis w regulaminie o uczestniku promocji: „…oraz nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie tej umowy w ramach Promocj”

      „Uczestnikiem Promocji „Konto z możliwościami” może zostać działająca jako konsument osoba fizyczna, będąca obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca dowód osobisty, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, która w okresie 9 miesięcy przed datą złożenia wniosku o otworzenie Konta Osobistego nie była posiadaczem ani współposiadaczem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w BNP Paribas Bank Polska S.A.oraz nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie tej umowy w ramach Promocji”

      pit
    • Anulowali wniosek i taką dostałem odpowiedź:
      Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.

      „Twój wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię jako użytkownika Bankowości Internetowej BNP Paribas Bank Polska S.A.
      Aby kontynuować wnioskowanie o nowe produkty konieczne jest zalogowanie do Bankowości Internetowej”

      pit
    • Chyba był ten sam problem w poprzednich promocjach, dopisywali ręcznie do promocji w oddziale czy jakoś tak, poczytaj wpisy pod poprzednimi promocjami w PAribas

      Kate
    • Michale, nie miałem nigdy u nich konta. Zapytałem mailowo, zobaczymy co odpowiedzą. Najbardziej denerwuje mnie suchy e-mail z informacją o tym, że odrzucili, ale bez podanego powodu.

      Bart Henry
  • Dziekuje za promocje z tego banku. Znimi wiecznie sa jakies problemy. Ostatnio zakladalem u nich konto z promocja powrot do szkoly co dawalu bony do biedry. Niby wszystko zalatwione i ok a do dzis nie przyszla mi karta ani nic od nich. I bog wie czy mam tam konto u nich czy nadal jestem nowy czy juz nie…

    YaPaE Odpowiedz
  • Właśnie o kartę chciałem zapytać. Zakładałem konto w promocji, która zakończyła się w ubiegłym tygodniu. Umowa podpisana, w piątek 11.10. informacja na emailu o przekazaniu karty do wysyłki – niestety do dzisiaj brak karty ( ciekawi mnie jak długo trzeba czekać ) . Z tego co pisaliście, bez karty nie ma szans na aktywowanie bankowości elektronicznej…

    diego Odpowiedz
    • Czy ja dobrze rozumiem, że żeby zdobyć pierwszą premie trzeba zrobić dwa przelewy między swoimi kontami?

      Katarzyn
    • Do 14 dni, ja złożyłem wniosek 04.10 (w poprzedniej promocji) i dopiero dziś t.j.16.10 mam status w produkcji

      Romario
    • Katarzyna, a na jakiej podstawie doszłaś do tego wniosku?

      Kate
    • kurde, sorry, nie w tym artykule to napisałam. w poprzedniej promocji sa inne warunki, a ja nie zwróciłam uwagi, ze ruszyła druga, podobna promocja :)
      a orientujesz sie co do tej pierwszej? nie do końca jestem pewna czy dobrze rozumiem, ze wystarczy zrobic przelewy miedzy swoimi kontami w roznych bankach

      Katarzyn
    • Chyba jeden przelew, dla drugiej premii trzeba: „Po prostu przelać sobie 1000 zł ze swojego konta w innym banku”.

      Don Quijote de la Mancha
    • W praktyce dla pierwszej premii konto też trzeba zasilić, by zrobić 3 transakcje kartowe, ale można np. wpłacić we wpłatomacie. 😉

      Don Quijote de la Mancha
    • @ Katarzyn
      Możesz opłacić dowolny rachunek ale najprościej to przelać na własne konta w innych bankach. Wymagane są DWA przelewy. Przelew to przelew.

      @ Romario
      To mialem szczęście bo mi wszystko działa od 9 października a złożyłem wniosek w tym samym dniu co Ty.

      Ego
  • Dostałem odmowę.Czyli z tego co zrozumiałem, jak ma się kartę kredytową i dostęp do jej obsługi przez internet to dostaje się odmowę skorzystania z promocji…

    Grzech Odpowiedz
    • To prawda, bo dostęp do obsługi online to umowa ramowa która wyklucza z promocji.
      Ale uwaga – ja pol roku zamykałem umowe ramowa w oddziale i nie potrafią tego zrobić.
      Ich system nie potrafi zamknąć – sprawa jest już w centrali, która tez nie nie zna sposobu na zamknięcie umowy ramowej. Taki to bank.

      aviator
    • żona miała tak samo, nie zamknęli w oddziale kanału bankowości elektronicznej (miała kartę kredytową), centrala poleciła otworzyć konto w oddziale i podpięli promocję ręcznie, sama karta kredytowa nie kolidowała tylko KBE.

      Tomash
    • Do karty kredytowej nie jest wymagana umowa ramowa. Mam dostęp do systemu Pl@net, a jednocześnie napisali mi, że nie mam aktywnej umowy ramowej.

      Tomq
  • Czy jak składałam wniosek w poprzedniej promocji ale nie podpisałam umowy mogę złożyć w tej ?

    Kama Odpowiedz
  • Zakup biletów / karty miejskiej rówież się liczy?

    Alexandra Odpowiedz
  • Czy posiadanie limitu odnawialnego Allegro który jest oferowany przez BGŻ Paribas wyklucza mnie z owej akcji?

    Brajan Odpowiedz
    • Tez mam limit odnawialny i bez problemu zalozylem przez podany link konto i dostalem karte, pozyjemy, zobaczymy aczkolwiek mysle ze to nie ma wplywu na spelnienie warunkow promocji

      Pawel1223
  • Ile w praktyce czekaliście od złożenia wniosku do wizyty kuriera? Czy można umowę podpisać w Oddziale?

    Lord Klops Odpowiedz
  • korzystam z bankowosci internetowej bo mam w BNP paribas karte kredytowa i limit odnawialny allegro. I nie moge zalozyc konta bo otrzymuje maila ze wniosek zostal anulowany bo posiadam bankowosc internetowa i powinnam to zrobic przez bankowosc internetowa a tam nie widze nigdzie wniosku o konto. Co mam wiec zrobic aby zalozyc to konto promocyjne?

    joanna Odpowiedz
    • Regulamin:
      „W Promocji może wziąć udział Uczestnik, który łącznie spełnia następujące warunki:
      1) nie jest stroną Umowy ramowej na dzień składania wniosku o zawarcie Umowy ramowej;”

      Masz pewnie umowę ramową na e-bankowość i to cię wyklucza w promocji

      Kate
    • dzwoń na infolinię i zgłoś że chcesz otworzyć konto, może się zgodzą podpiąć promocję ręcznie (najpierw oddział a potem promocja podpięta przez infolinię), w październiku żona miała taki przypadek, ale ma tylko kartę kredytową i niezamknięte KBE z poprzedniego konta

      Tomash
  • Promocja robiona jest przez firmę zewnętrzną czy zamieszczenie dowodu osobistego jest zatem bezpieczne ? Co sądzicie……….

    dan Odpowiedz
  • Ja mam pytanie propo transakcji kartą na kwotę 300 zł w listopadzie. Ma ktoś jakiś pomysł? Czy transakcje R przejdą czy nie bardzo?

    Addonix` Odpowiedz
  • Aktywowałem bankowość elektroniczną, ale mam zablokowane konto…Dzisiaj kurier dostarczył kartę – czy tak ma być? Podejrzewam, że dopiero gdy dotrą papiery od kuriera odblokują konto…

    diego Odpowiedz
  • Po wizycie kuriera. Mogę się zalogować, kartę aktywowałem, tylko wchodząc w konto wyświetla się napis – konto zablokowane…

    diego Odpowiedz
    • Jeżeli najpierw nadałeś pin do karty (wysyłając SMS-a) a następnie logowałeś się do bankowości elektronicznej to nie powinno być żadnej blokady konta. Mi wszystko działało po wizycie kuriera. Najlepiej to skontaktuj sie w z bankiem w celu wyjaśnienia tej kuriozalnej sytuacji.

      Ego
    • U mnie o godzinie 0.15 przyszedł sms, że konto w pełni aktywne ( zostało odblokowane ) i od rano wszystko już działa – wniosek składałem jeszcze w poprzedniej promocji 11.10.

      diego
  • U mnie było jeszcze śmieszniej. Karta przyszła wczoraj – sms wysyłany by ją aktywować, a najlepsze jest to, że zamiast pinu do karty przychodzi błąd, że treść sms nieprawidłowa. Po 3 próbach przyszedł sms i e-mail, że wniosek anulowany. Jakiś kabaret. Jak wniosek może być anulowany jak umowa podpisana ponad tydzień temu.

    Addonix Odpowiedz
    • Może w treści smsa nie umieściłeś spacji miedzy pinem a końcówką numeru karty? Z tego wychodzi, ze ułamkowi nowych klientów wszystko działa a pozostałym nic, bo albo brak karty, to kurier nie dojechał itp. Komedia jak u Barei.

      Ego
  • A w październiku też trzeba zrobić jeden obrót karta aby nie pobrali 3 zł? Bo nie do końca rozumiem że nie wcześniej te 3 transakcje niż w listopadzie. To znaczy wiadomo że aby zaliczyli muszą być 3 w listopadzie ale jak jedna będzie w październiku poza tymi 3 w listopadzie to chyba ok. Bo obecnie czekam na kartę i jak przyjdzie w październiku nie wiem czy nie zrobić jednej transakcji jeszcze w październiku aby mi nie doliczyli 3 zł.

    Amgda Odpowiedz
    • Tabela opłat:
      „Opłata nie jest pobierana w przypadku: wykonania w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty co najmniej 1 transakcji bezgotówkowej tą kartą”

      3 transakcje (nie mniej) na zaliczenie promocji musisz wykonać dopiero w listopadzie, ale wcześniej i tak musisz tę jedną transakcję (niezwiązaną z promocją) zrobić w październiku aby uniknąć opłaty za listopad za kartę – oczywiście o ile dostaniesz kartę do końca października…

      Kate
    • Właśnie czekam na kartę. Serdecznie dziękuję za odpowiedź i upewnienie mnie.

      Amagda
  • Mogę skorzystać z promocji jeśli wnioskowałam o konto w promocji „Premia na Jesień”, jednak wniosek ten został anulowany poprzez błędnie wysłane smsy o PIN. Infolinia i oddziały nie mogą pomóc. Zgodnie z regulaminem nie zostałam więc klientem banku bo nie aktywowałam konta? Czy dobrze rozumiem i mogę wziąć udział w promocji?

    Addonix Odpowiedz
    • wg mnie jeśli nie zawarłeś umowy (nie podpisałeś jej ręcznie lub jakimś kodem SMS) to nie miałeś konta i możesz startować

      Kate
    • Umowa kodem sms była zawarta i kurier przyjechał, zostawił kartę, ale poprzez błędnie wysłane sms dostałam e-maila o anulowaniu wniosku. Wnioskuję z tego, że wniosek został złożony, ale anulowany, więc nie byłam stroną umowy ramowej. Nie wiem już jak to interpetować – zwłaszcza, że infolinia jak i oddział nie potrafi pomóc.

      Addonix
    • W takim przypadku złóż nowy wniosek bo i tak nic nie tracisz skoro sami anulowali wniosek. Jeśli przejdzie to nie byłeś/jesteś stroną umowy. Inaczej tego nie sprawdzisz, skoro ani infolinia, ani oddział nie potrafi pomóc.

      Ego
  • Dlaczego link do promocji działa, mimo iż jest ona oznaczona jako zakończona. Może to wprowadzić w błąd.

    Dammian Odpowiedz
    • To jest bardzo dobre pytanie, bo wczoraj… strona promocji informowała o wyczerpaniu puli. Już się dowiaduję.

      Michał
    • To jak sprawdzić czy pula wniosków wyczerpana? Gdzie szukać tej informacji?

      Kaamilos
    • Jeśli na stronie promocji można się rejestrować, to jest OK. Po przekroczeniu puli po prostu zablokują taką możliwość.

      Michał
    • Promocja zakończona, nie można się rejestrować.

      Bolo
    • Wczoraj koło 20 jeszcze składałem wniosek w tej promocji. Widać w ostatniej chwili :)

      sebeksk
    • A teraz dalej dostępna. Spytałem i właśnie dostałem maila, że ma być aktywna do końca miesiąca. Coś im się chyba musi przestawiać w aplikacji, że pojawia się komunikat o zakończeniu, choć jeszcze nie jest zakończona…

      Michał
  • Potwierdzam, że aktywna. Złożyłem wniosek i podpisałem w kilka min. Wszystko działa

    Addonix Odpowiedz
  • A czy opłata za kartę będzie naliczona mimo braku aktywacji karty? Dzisiaj przyjeżdża kurier z kartą. Mogę ją aktywować dopiero w listopadzie? I wtedy nie zapłacę za październik?

    Dammian Odpowiedz
    • Standardem jest, ze za pierwszy okres – niepełny miesiąc opłata w bankach nie jest pobierana. Ale od tej generalnej zasady zdarzają się przykre wyjątki, tym nie mniej takowej opłaty nie powinno być i dla upewnienia się zadzwoniłem na infolinię, która potwierdziła, że opłata za kartę może być pobrana dopiero w grudniu za listopad, jeśli nie będzie żadnej transakcji.

      Bolo
    • To chyba zależy, od kiedy liczą okres do rozliczenia, czy od podpisania umowy o konto i kartę czy od jej aktywowania

      Kate
    • Nie zależy od aktywowania, bo ja swoją aktywowałem dziś i o to pytałem. Za październik nie pobiorą.

      Bolo
    • Bo to jak nie zależy od aktywowania, to zależy od dnia zawarcia umowy – kurier przyjeżdża dzisiaj, a więc za październik pobiorą mu opłatę, jak nie zrobi tej jednej transakcji

      Kate
    • @Kate, jeśli zawarł umowę w październiku i jest to dla niego niepełny miesiąc to o jakiej opłacie piszesz?

      saroyan
    • ok, sorry, niewypał z mojej strony, za październik nie ma opłaty

      Kate
  • Czy mieliście problem z podpisaniem umowy poprzez serwis autenti? Dwa razy anulowało mi wniosek już na etapie kliknięcia dalej po przejściu poprzez link z maila „twoja umowa czeka na podpisanie”

    Paweł Odpowiedz
  • Ja przy próbie przekierowania do Autenti dostaję po kilku chwilach „Błąd autoryzacji” i komunikat „Autoryzacja nie powiodła się.
    Udaj się do najbliższej placówki by otworzyć konto.” Ktoś się z czymś takim spotkał?

    Piotreekk Odpowiedz
  • Mam dokładnie tą samą sytuację. Czy ktoś miał coś podobnego? Próbowałem dwukrotnie i to samo..

    Paweł Odpowiedz
  • Mi anulowali wniosek bo posiadam bankowosc internetowa (karta kredytowa). Konto zalozylam wiec w oddziale a do promocji dopisani mnie po kontakcie z dzialem reklamacji „kontozmozliwosciami”

    joanna Odpowiedz
  • Czy dobrze rozumiem, że płatność kartą na allegro jest w tej promocji wykluczone?

    Elo Odpowiedz
    • Gdyby trzymać się zapisów regulaminu to tak. W praktyce jednak czytelnicy już to sprawdzali i nie ma żadnych problemów. Moim zadniem jest to kwestia kiepskiego zapisu w regulaminie – oni wykluczają nie tyle płatności przy pomocy PayU, ale na rzecz PayU. Przecież większość stron w internecie działa w oparciu o jakiś silnik płatności jak właśnie PayU czy inne Przelewy24… prośbcej byłoby wykluczyć cały internet, niż robić takie zapisy.

      Michał
  • Dzięki. Już to zweryfikowałem przy okazji kredytówki w BNP, ale wolałem podpytać jak to wygląda w tym przypadku.

    Elo Odpowiedz
  • W którym momencie ma miejsce sprawdzanie czasu karencji? Złożyłem wniosek, założyłem konto i niby wszystko poszło, ale przypomniałem sobie, że pod koniec zeszłego roku brałem udział w jakiejś innej promo w tym banku. Nie jestem pewien czy zdążyło upłynąć 9 miesięcy. Czy gdyby nie upłynęło to mój wniosek zostałby odrzucony czy weryfikacja tego warunku odbywa się dopiero przy wypłacie premii?

    sak Odpowiedz
  • Czy ktoś prześledził zmiany w Tabeli prowizji i opłat oraz w Umowie, które wchodzą w życie od 9 listopada??? Może może się podzielić tymi wiadomościami w skrócie i w zjadliwej dla zwykłych śmiertelników formie???
    Dozgonna wdzięczność.

    ella Odpowiedz
  • Admin pisze: „Bank zaznacza również, że nie będzie brał pod uwagę transakcji wykonanych za pośrednictwem systemów podmiotów trzecich, takich jak BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media itd.” Czy w ramach tego „itd.” jest również reklamowana ostatnio na stronie karta Curve? To też jest podmiot trzeci.

    jaceny Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy