Ruszyła promocja BNP Paribas z rekordową premią! W zamian za otwarcie Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat i spełnienie bardzo prostych warunków zgarniemy aż 350 zł. W gotówce! :)
Bezpiecznie w sieci z BNP Paribas
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadajacą żadnego konta osobistego BNP Paribas w okresie ostatnich 9 miesięcy!. To rewelacyjna wiadomość – okres karencji jest najkrótszy w historii, dlatego w promocji mogą brać udział również byli klienci banku. Warto jedynie dodać, że do wykluczeń wliczamy również byłych klientów Raiffeisen Polbank, który został przejęty przez BNP Paribas. Na szczęście posiadanie produktów w BGŻOptima nie wyklucza z promocji.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 28.07.2019 zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji (zaznaczając wszystkie checkboxy), a następnie złożymy wniosek o Konto Otwarte na Ciebie wraz z kartą debetową (Otwartą na eŚwiat) i usługami bankowości internetowej z wygenerowanego dla nas linku (tym razem zaznaczając tylko te zgody, które są wymagane przez wniosek). Na podpisanie umowy (przez kuriera) będziemy mieć czas maksymalnie do 4.08.2019.
Ale uwaga: w promocji obowiązuje pula 2500 promocyjnych wniosków. Po jej przekroczeniu możliwość rejestrowania zostanie zablokowana.
Rekordowe 350 zł w gotówce!
Co dalej? Zasady zgarnięcia nagrody są bardzo proste. Wystarczy, że po zawarciu umowy spełnimy czterokrotnie (w sierpniu, wrześniu, październiku i listopadzie) poniższe warunki:
- wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)
- wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą na łącznie 300 zł.
Razem musimy więc wykonać min. 4 x 3 = 12 przelewów oraz wydać min. 4 x 300 = 1200 zł kartą (aby zgarnąć pełną nagrodę).
Warto dodać, że w przypadku transakcji kartą bank standardowo akceptuje tu wszystkie wydatki (zakupy w sklepach, internecie, na stacjach paliw, itd.) oprócz „ułatwiaczy” obrotów kartą, czyli transakcji z kodami MCC: 7995, 8999, 6012, 6211, 6051, 4829. Wykluczone są również płatności dokonane za pośrednictwem systemu płatności internetowej podmiotów trzecich (np. PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media).
I… to tyle! Informację o zgarnięciu pierwszej nagrody (200 zł w gotówce za spełnienie warunków w sierpniu i wrześniu) otrzymamy mailowo, do 20.10.2019, o ile ciągle będziemy posiadaczem konta osobistego oraz karty debetowej założonej w promocji. Będziemy mieć wtedy 5 dni na uzupełnienie swoich danych do odbioru premii – instrukcje znajdziemy w mailu. Przekazanie nagrody nastąpi do 31.10.2019.
Druga nagroda (150 zł w gotówce za październik i listopad) trafi na nasze konto do końca roku na identycznych zasadach – informacje o jej zgarnięciu otrzymamy mailowo, do 20.12.2019.
Dodatkowe 400 zł za kartę kredytową!
Na koniec przypomnę, że oprócz premii za założenie konta osobistego w chwili obecnej możemy również zgarnąć łatwe 400 zł za wyrobienie karty kredytowej. Nie ma przeszkód, aby zgarnąć w pakiecie nawet 750 zł :)
Ile kosztuje Konto Otwarte na Ciebie?
Konto Otwarte na Ciebie prześwietlałem całościowo na początku kwietnia – kiedy pojawiło się na rynku.
W skrócie: jego prowadzenie jest darmowe. Zapłacimy natomiast 6 zł za kartę „Otwartą na eŚwiat” (wymagane jest jej posiadanie do dnia przekazania nagrody). Nie zapłacimy natomiast za wypłaty z bankomatów w kraju, a gratis otrzymamy ubezpieczenie „CYBER Pomoc”, które obejmuje m.in. pomoc prawną w przypadku konfliktu ze sklepami online, utraty danych z dysku komputera, utratę reputacji czy kradzież tożsamości internetowej (np. poprzez zaciągnięcia kredytu na nasze dane).
Komentarze
Czy płatność przez Google Pay zalicza się jako płatność kartą?
• OskarioTeoretycznie tak. Promocja, zezwala na płatności Apple Pay i Google Pay. Z promocji wyklucza płatność przez operatorów płatności takich jak PayU, Przelewy24, Blik. Zamówiłem jedzenie na portalu P… i zapłaciłem przez Google Pay. Potwierdzenie zapłaty dostałem od…PayU. Więc nic już z tego nie rozumiem. Warunki pozornie łatwe do ogarnięcia.
• XBLPłatność Google Pay = płatność kartą
Wykluczone sa natomiast płatności na rzecz PayuU (kiedy to oni są beneficjentem płatnosci). Natomiast jeśli PayU jest tylko pośrednikiem (dostarcza silnik płatności) to nie ma żadnego problemu, bo pieniądze wędrują do innej firmy. To tak w skrócie.
• MichałW regulaminie jest tak napisane: … z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy
zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue
Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu Google Pay i Apple Pay) oraz transakcji o
Kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu; …
Czyli w końcu transakcje w Allegro są zaliczane do obrotu 300 zł w promocji?
• FixerRównież jestem ciekawy tej odpowiedzi, ze względu na to iż teoretycznie kartą na „eŚwiat” planowałem kupować w internecie-głównie allegro
• RafałW Aplikacji Allegro można płacić Google Pay więc chyba lepiej robić zakupy przez apliakcję
• KateRozumiem, że w przypadku Allegro chodzi o to, że jako sprzedawca w historii transakcji widoczne jest nie „Allegro”, a „PayU*Allegro” — moim zdaniem nie powinno to być problemem, ale głowy nie dam, to dziwny bank. Natomiast w przypadku Pyszne jako sprzedawca widoczny jest „Pyszne.pl”, więc nie wiem, o co chodzi…
• Don Quijote de la ManchaNiestety, na zapytanie do banku „Czy transakcja za zakupy kartą przez internet w serwisie Allegro zalicza się do wymogów wydania 300zł w promocji „Bezpiecznie w Śieci?” uzyskałem odpowiedź:
• Rafał” transakcje wykonane przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media są wyłączone z promocji ?BEZPIECZNIE W SIECI?.”
A więc karta specjalnie na zakupy w internecie która nie pozwala na zakupy w jednym z największych polskich portali.
Oj nie będzie żal zamykania konta jak się dostanie premię….
@Michał ADMIN, co Ty na to? To by przecież wykluczało praktycznie wszystkie zakupy w polskich sklepach internetowych, przecież właściwie wszystkie korzystają z bramek płatności kartowych od „podmiotu trzeciego”…
A jeśli jednak problemem jest to „PayU*Allegro” widoczne jako nazwa sprzedawcy, to uściślę, że tak samo jest przy płatności w apce Allegro, więc tak się tego nie obejdzie…
• Don Quijote de la ManchaMoim zdaniem to by nie miało sensu. Ten zapis jest już od dawna w promocjach BNP i póki co nie słyszałem, aby ktokolwiek miał z tym problem. Raczej chodzi o płatności na rzecz pośredników finansowych typu PayU czy Dotpay, a nie przy użyciu ich technologii – to by wykluczyło przecież większość transakcji w internecie…
• MichałAle Google Pay można teoretycznie płacić:
„…przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu Google Pay i Apple Pay)…”
Chociaż płaciłam Google Pay w apce Allegro w innym banku i widzę PayU*Allegro jako odbiorcę.
• KateSpytam, bo dla mnie zapis w tej formie jest bez sensu. Cały internet korzysta z pośredników płatności..
• MichałCzy szanowny Admin otrzymał już odpowiedź?
• RafałAkurat to zagadnienie bardzo mnie interesuje :)
Ale wymyślają z tymi smsami ;/ Mam to zablokowane.. Ile kosztuje ten sms?
• luka89wawDo mnie doszły dwie karty. Na świat i Na eświat. Tą pierwszą wyrzuciłem.. drugą wysłali 2 dni później, po zgłoszeniu
• luka89wawRozumiem, że przelew na inne swoje konto jest akceptowalny, prawda ? :)
• szUmiTak.
• MahynNadal nie dochodzi do mnie sms startowy. Co za chory bank.. wyje… po całości ;p
• luka89wawW Oddziale numer dodany, na infolinii dziś że nie ma uzupełnionego.. Debile jakie.
• luka89wawHahaha :D Miła Pani na infolinii w końcu wyslała mi sms startowy, wchodze…. i brak rachunków :D
• luka89waw„Trzeba do oddziału, wypełnić ankietę” AHA… Grubo widze.
• luka89wawPisałem w poprzednich wpisach, zadzwoń na infolinię i trzeba zgłoszenie do działu technicznego bo byli klienci nie widzą rachunku w bankowości.
• FixerTo przecież dzwoniłem na infolinię.. :p Chyba muszę złapać , kolesia :D
• luka89wawNooom niestety albo stety tak ;) zgłoszenie poszło do działu technicznego?
• FixerJeszcze nie dzwoniłem drugi raz, Pani odesłała na ten błąd do oddziału…. :) Potem zobaczę.
• luka89wawjak u Was rozwiazali kwestie innej karty, karte Swiat zamiast eSwiat dostarczyli.. reklamacja przez infolinie i max 30 dni oczekiwania na rozpatrzenie..
• zdzisiekNo ja zamówiłem drugą, jak się okazało że nie tą co trzeba dostanę. I dostałem dwie … jedną zablokowali, a ja wyrzuciłem.
• luka89waw„wykonamy trzy „zwykłe” przelewy (Elixir) z konta osobistego za pomocą bankowości elektronicznej (mobilnej lub internetowej)” Rozumiem ze dowolna kwota ofc? :)
• luka89wawTak, ale nie może być przelew natychmiastowy:
• Kate„Przelew – polecenie przelewu środków z Konta Osobistego za pomocą Bankowości elektronicznej (Pl@net lub Aplikacji mobilnej Gomobile), z wyłączeniem przelewów natychmiastowych oraz przelewów dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemów płatności internetowych, tj.: Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media, BLIK i tym podobnych;”
Dzx
• luka89wawBNP trzyma dalej swój poziom. Karta niewidoczna w systemie, saldo samo spada poniżej zera co uniemożliwia płacenie kartą i jeszcze nie widać historii transakcji. Brawo, takiego systemu nie ma żaden bank.
• Patryk13Ta. Szkoda gadać. Myślałem że zgłoszę kolesiowi na infolinii że nie widać konta i karty. I poda dalej. I po chwili powiedział, że próbował przywrócić, ale niestety w moim przypadku trzeba iść do oddziału.. „coś uzupełnić”. Porażka, jak tu spełniać warunki promocji ;/
• luka89wawMówiłeś, że chcesz połączyć się zcdziałem technicznym?
• Fixerwspominałem już to wcześniej kilka razy … Dziwi mnie że Administrator nadal promuje nowe promocje z tego banku jeżeli przypadków tego typu (zwłaszcza jeśli ktoś już kiedyś miał tam konto) nie jest kilka lub kilkanaście ale więcej niż kilkadziesiąt, jak nie setki … Jeżeli taki bank będzie mimo to nadal promowany na blogach łowców okazji bankowych to nie będzie się starał naprawić u siebie wewnątrz ale stwierdzi że i tak przyjdą nowi klienci i nawet jeśli kilkadziesiąt będzie niezadowolonych i zrezygnuje z ich usług, będą nowi. Tylko zdecydowana postawa administratorów blogów bankowych, według mnie może coś zmienić w przyszłości w tym banku ….
• piotro„stwierdzi że i tak przyjdą nowi klienci i nawet jeśli kilkadziesiąt będzie niezadowolonych i zrezygnuje z ich usług, będą nowi”
• Don Quijote de la Mancha— ale przecież ci nowi niezadowoleni zgarną premię i pozamykają te konta; nie będą też rekomendować tego banku swoim znajomym — a przecież tego typu promocje mają m.in. tak właśnie działać, wyjadacze wisienek coś tam z budżetu banku wyjedzą, ale jeśli bank im się spodoba, to jako liderzy opinii mogą go znajomym polecać… W tym przypadku będą raczej odradzać…
„Mówiłeś, że chcesz połączyć się zcdziałem technicznym?
21 sierpnia 2019, 08:08 • Fixer”
Tak, odpowiedział: No słucham, w czym mogę pomóc….. :D Jest jakiś specjalny numer tam, albo inny niż główny nr infolinii?
• luka89wawDział otwierania kont przez internet 227785200 tu może zgłoś problem, ja logowałem się na infolinii tej głównej i po zalogowaniu do serwisu automatycznego jako Klient przyjmowali zgłoszenie do działu technicznego.
• FixerW końcu poszło do działu technicznego. Kazała mi Pani obserwować bankowość. Po ilu dniach, można się spodziewać efektu? :P
• luka89wawKonto widać, jedynie w „Zarządzanie finansami”
• luka89wawNajlepiej dzwonić co jakiś czas i pytać lub żeby konsultant skontaktował się z działem technicznym i oddzwonił wtedy kilka godzin to trwało a takto kilka dni ale ponaglałem i dopiero jak wkurzony byłem to szybko poszło. Lepiej zeby właśnid osobiście dany konsultant załatwił to z działem technicznym.
• FixerDostałam kartę do nowego konta, z którą się nic nie da zrobić. Podobno została podpięta pod inne konto. Monity i reklamacje z mojej strony zaś ze strony banku cisza. To trwa już miesiąc. Myślę, że takich klientów jest więcej i to też daje do myślenia.
• Lenate bank to niestety porażka :-) teraz okazuje sie ze zostalem przypisany do innej promocji a do tej ‚bezpiecznie w sieci’ juz sie nie da :-) „idz pan w *uj z tym bankiem ” :-)
PS czy posiadanie konta przez 2 tyg i karty naliczy jakies oplaty gdybym to zamknal jeszcze w sierpniu ?
• zdzisiekZa miesiąc, w którym otwarto konto/kartę nie powinno być opłat.
• FixerJak w tym banku dostawało się PIN do karty? Bo zapomniałem już. A przez bankowość nie ma jak ogarnąć.
• luka89wawW liście z kartą masz tam komendę i numer pod który trzeba wysłać smsa
• FixerAaa, no tak, pod numer dziwny, który mam zablokowany ;d
• luka89wawWyslałem sobie wczoraj grosze na to konto, i tam gdzie widzę rachunek w zakładce, nadal 0.00 ;D złodzieje.
• luka89wawZapewne konto nie działa… bo u nich też nie widać środków. Kazała mi się zalogować tu https://goonline.bnpparibas.pl/#!/login ale ofc nie doszedł sms startowy, a potem że nie ma nr tel do tego loginu <3 Zamykam .. :D
• luka89wawW jakiej sieci masz nr telefonu? Zgaduję, że w Virgin Mobile…
• BenitoTa Virgin Mobile :D i środki tylko na pakiet, ale mogę doładować za 5 zł, bo to pewnie tego kwestia. Lecz i tak zgubiłem tą kopertę :D a nowy pin sms 10 zł ;D W d…. z tym kontem, jak nic nie działa, a warunki trzeba spełniać.
• luka89wawSMS z tego banku nie przychodzą na nr w Virgin Mobile, jest jakaś blokada. Ze 2 lata temu wiele osób o tym pisało.
• BenitoWiadomo coś więcej o transakcjach na Allegro? Teraz zwróciłam uwagę, że zakupy przez apke Rossmann też zaksięgowane są z dopiskiem PayU. Nigdy nie wiadomo który sklep internetowy wpadnie w te 300zl, a który nie?
• Mi@Mi a gdzie widzisz ten dopisek PayU?
• Grzegorz333Zastanawiałem się właśnie czy nie zrobiłem błędu w sierpniu bo niby zapłaciłem w sklepie internetowym kartą, ale za pośrednictwem PayU… więc sam nie wiem jak traktować zapis w regulaminie odnośnie tych wyłączeń, niemniej jednak w banku widnieje to jako operacja kartą ..
W tytule płatności w historii. Okaże się 20.10 czy to uznali czy nie i czy nie dopłaciliśmy do promocji 6zl każdego miesiąca. A hipotetycznie gdyby pierwsze 200zl nie wpadło, to nadal można dostać transzę 150zl?
• MiMam to samo jedna transakcja PayU Allegro z normalnych zabrakło niewiele na 300 , nie wiem jak to się stało moja wina … Szkoda 150 ziko z drugiej strony naprawdę dziwna sytuacja z tym PayU płacisz allegro albo co innego, a tu zonk.
• Dd21U mnie mejl o nagrodzie się pojawił, więc wniosek prosty, zakupy internetowe normalnie weszły do puli 300zl :) co za ulga
• MiCzyli moja teoria się potwierdziła – po prostu jest skopany regulamin. Im po prostu chodziło o to, żeby nie korzystać z przelewów na rzecz pośredników. Co innego: za pomocą silnika pośredników, ale płacąc w normalnym sklepie.
• MichałCzyli kupując coś np. przez allegro albo w orange.pl albo w innym miejscu i wybierając np. płatność payu albo przelewy24 czy jak to się teraz nazywa – będzie ok?
• JurekNie, musisz wybrać płatność kartą
• KateSku.. partacze.. BNP chciałem zamknąć niedziałający rachunek z tej promocji bo nawet nie potrafią go otworzyć 2 msc, Ale znów się coś nie da. Bo wisi gdzieś i departament musi odpisać.. Chore.
• luka89wawprzeglądam komentarze i jak widać od sierpnia niewiele sie zmieniło Szkoda tylko że pomimo tylu negatywnych doświadczeń admin i reszta autorów blogów nadal polecają promocje tego banku bez żadnych informacji o problemach i kiepskim systemie (brak podpiętych kart, otwierane innych rachunków, braki przelewów itp Gdyby zaczęto bojkot ich promocji może poszliby po rozum do głowy i naprawili swój beznadziejny system
• piotroMoże i system jest do naprawy, ale z drugiej strony 350 za ROR to bardzo dobra oferta a od tego jest ten blog. Osobiście skorzystałem już w BGŻ z nagrody za otworzenie konta, KK i teraz w BNP biorę udział w kolejnej promo (krótki okres karencji). Z BGŻ dużo osób miało problemy, u mnie wszystko przebiegło bez komplikacji, aktualnie przy zakładaniu konta były problemy, ale wszystko udało się dograć po wizycie w oddziale. Nie będę zachwalał banku – bo aktualnie reklamację rozpatrują już chyba 2 miesiąc (pobranie opłaty za wyciąg) i współczuję tym którzy bujają się w taki sposób z zamknięciem „źle otworzonego” rachunku – ALE … może trzeba tutaj dać coś od siebie poza kilkoma kliknięciami i podpisem? – jak trafisz na właściwą osobę w oddziale to załatwisz wszystko, a jeśli nie umie Ci pomóc to poproś o kogoś z większym doświadczeniem. A jak komuś tak bardzo przeszkadzają relacje międzyludzkie, czy nie ma czasu na wizytę w oddziale banku to prawdopodobnie trzeba szukać innych ofert.
• Grzegorz333„Dać coś od siebie poza klikaniem” otóż dałem i to sporo a to nie jest kwestia pracownika tylko wadliwego systemu Jeśli bank ma wadliwy system to należy spodziewać się namnożenia problemów Ja mówię na podstawie własnych doświadczeń i na podstawie innych mniej lub bardziej podobnych Więc proszę nie insynuować że „tylko klikam” to że Panu przeszło bez problemów to gratuluje Ale jak widać po komentarzach problemy ma wiele osób Przypomnę swoją sytuację która opisywałem jeszcze w lipcu: karta przyszła podpięta pod nieistniejący dawno zamknięty rachunek Dlatego jej nie ma w systemie i dlatego z tym już nic nie da się zrobić ani nie przepną ani nie mogą wysłać nowej … Zresztą pan o tym dobrze wie bo sam próbował pan bagatelizować mój problem swoim wpisem i dobrze pan wie że to nie „klikanie” tylko doświadczenie bezpośrednie z bankiem Chyba że ma pan krótką pamięć proszę sobie przeczytać własny wpis i moja odpowiedź z 18 lipca 2019
• piotroZbieg okoliczności, proszę nie myśleć że się na Pana uwziąłem, a pamięć mam nie tyle krótką co selektywną. W lipcu sugerowałem co zrobiłbym na Pana miejscu, wątek śledzę bo biorę udział w promocji. Współczuje doświadczenia z bankiem, pewnie też byłbym rozgoryczony i wściekły. Nie zmienia to faktu, że jest grono osób które korzystają z promocji i nie mają problemów, a mając na uwadze spore bonusy bojkot raczej się nie uda.
• Grzegorz333Życzę pozytywnego rozwiązania problemu.
problem został już dawno rozwiązany po prostu jak bank mi mówi że nie można nic zrobić to rozwiązałem umowę w oddziale od ręki i dlatego piszę że każda promocja z tego banku biorąc pod uwagę wszystkie wpisy w/w powinna mieć w opisie ostrzeżenia zwłaszcza dla osób które wracają Bo bank nie wykasowuje skutecznie starych kont a potem jest niezły bajzel w systemie …
• piotroNo tak, to najgorszy bank, te promocje mnie najwięcej nerwów kosztowały, a jednak udało się już dwa razy zgarnąć premię za ror i fajną walizkę za kartę kredytową…
• Don Quijote de la ManchaMy wczesniej nie mielismy problemow czy z bonami do biedronki czy z wypłatą zywej gotówki na ror.
Teraz zobaczymy z promocją dla 300 zł bo nie upłyneła karencja pełnych 9 miesiecy ale jak nie przeleją do konca pazdziernika pierwszych 150 zł pójdzie reklamacja.
• WojakO które:j „żywej gotówki” piszesz?
• cykor„zywej” ( w przenośni ) czyli do ręki a nie w postaci: vouchery, bony, nagrody itd.
• Wojaka Ty @cykor w czym masz znowu problem.
MI nawet nie pomogła dyrektor oddziału. Wszystko wina departamentu gadają, i nawet już nie próbują ich bronić, „Nie da się otworzyć konta”. A nawet zamknąć.. :D
• luka89wawApeluję kolejny raz do admina o powstrzymanie się reklamowania konta osobistego tego banku. Proszę przeczytać komentarze czytelników bloga. Co jest Pana ważniejsze- profity z linków, czy czytelnicy ? Proszę o stanowczą reakcję.
• cykorUczestniczyłem w promocji „Premia na lato”.
• CzytelnikWszystkie formalności zostały załatwione wyjątkowo szybko.
Mejle o przyznaniu nagród i wypłata owej „żywej gotówki” odbyły się w regulaminowych terminach.
Czytając powyższe wpisy (oraz z poprzedniej promocji) chwytam się za głowę i solidaryzuję z poszkodowanymi klientami.
A miałeś już kiedyś konto w tym banku? Bo od tego zależy właśnie załatwienie szybko formalności =p
• luka89wawW BGŻ tak, 2 razy. Po fuzji nie.
• CzytelnikDlatego miałeś tak łatwo :D
• luka89wawWow sukces, po grubym msc naprawili mi konto… Tylko pewnie już za późno, abym przystąpił do promocji ;/
• luka89wawMail co do pierwszej nagrody 200 zł ma przyjść do 20 października czyli do niedzieli. Dawajcie znać komu dojdzie.
• FixerMail już jest. Sprawdzajcie.
• roolf01Z jakiego adresu przyszedł?
• Patryk13@Patryk13
• Grzegorz333bezpieczniewsieci@bnpparibasplus
No właśnie też mam super :(
• FixerMiało być :)
• FixerPotwierdzam, Mail przyszedł
• Rafała jak ktoś usunął maila przypadkiem? on jest bardzo spersonalizowany, czy kieruje do jakiejś strony z logowaniem? podeślecie na pawelczykkacper(małpunia)gmail(kropka)com jak to wygląda u Was?
• KacperBardzo spersonalizowany – gdyż zawiera unikalne hasło do zalogowania się na stronę, nadane przez organizatora.
• RafałO ile loginem jest e-mail, a stroną do logowania „bezpieczniewsieci.bnpparibasplus.pl” z protokołem https, o tyle bez hasła nie podasz numeru konta.
G-mail „usuwane” wiadomości trzyma przez 30 dni w koszu (Trash), jeśli go nie opróżniałeś (a robi to bardzo mały odsetek osób), spokojnie go odzyskasz z zakładki Trash
ale było w spamie, a spm juz nie wpada do kosza, tylko usuwa.
• KacperCzy wszyscy dostali, u mnie wciąż brak.
• AndrzejSpełnione warunki płatności kartą w sierpniu i wrześniu na łączną kwotę 300 zł (głównie w sklepach stacjonarnych) i wykonane trzy dowolne przelewy również w sierpniu i wrześniu?
• Fixer@Andrzej
• Grzegorz333Zadzwoń na infolinię programu 22 299 11 50, kto pyta nie błądzi, może nadadzą nowy kod.
U mnie też brak. BNP to najbardziej problemowy bank jeśli chodzi o promocję oraz obsługę reklamacji.
• Patryk13Na 100% macie spełnione warunki, które napisałem powyżej? Jeśli tak to reklamacja pozostaje.
• FixerCzy osoby, które otrzymały maila o nagrodzie, płaciły tą kartą za zakupy Allegro? Bo w końcu nie wiem, czy to się liczy do tych 300 zł, czy nie.
• xblPłaciłem tylko na allegro (bo nie dostałem pin-u do karty), dostałem maila o nagrodzie.
• ŁukaszTermin pierwszej nagrody przypada na dzień dzisiejszy. Dostaliście już może ? U mnie na razie brak.
• Gruby RychuJeszcze brak nagrody, sesje bankowe elixir są do późnego popołudnia jeśli będzie to przelew z innego banku.
• Fixerwłaśnie weszło :)
• Gruby RychuTeż mam :)
• FixerWpłynęło 200 zł na konto.
• xblFajnie Wam..
• luka89wawTez 200 zł dostałam, więc luka współczuję, że masz (miałeś?) z nimi „przygody”
• KateNajgorsze że czekam na łaskawą odpowiedź reklamacji już z 2 tygodnie.
• luka89waw200zł wpadło 31 października. Pytanie czy można zrezygnować z karty (najlepiej przez internet) na początku grudnia albo nawet wcześniej? Wypłacą wtedy drugą nagrodę pod koniec grudnia?
• Scorppodłączam się do pytania
• sakee5IMHO…Wypłata do 31.12, więc pewnie dokładnie w tym dniu i wtedy musisz mieć kartę. Jak wypowiesz kartę 30 listopada, to zamknie się 30 grudnia, więc nie da rady. Z drugiej strony jak wypowiesz 1 grudnia, to zamknie się 1 stycznia i tak pobiorą 6 zł. Więc w zasadzie trzeba kartę wypowiedzieć w grudniu niekoniecznie na początku, żeby zamknęła się w styczniu.
• KateNajlepiej kartę zamknąć 31 grudnia po wpłynięciu premii.
• Fixer@Fixer,
• BiancaMteż biorę taka opcję pod uwagę. Z tego co wiem zastrzeżenie karty w bankowości internetowej nic nie daje bo bank wysyła nową z automatu i ponoć jeszcze trzeba za nią zapłacić, dlatego planuję zamknąć kartę przez telefon ale nie wiem czy zamknięta zostanie w tym samym dniu czy jednak po 30 dniach wypowiedzenia. Może wypowie się ktoś ma informacje na ten temat.
No najlepiej poprzez infolinię zamknąć kartę i jeśli będzie zastrzeżona 31 grudnia to za styczeń nie powinni już pobierać opłaty za kartę. W Sylwestra zapewne będą inne sesje bankowe więc premia może dojść 2 stycznia jeśli za późno wyślą ;)
• FixerNie dostałem maila z informacją o spełnieniu warunków promocji. Według mnie wszytskie warunki spełniłem. Co robić w takiej sytuacji?
• rooziuW regulaminie promocji:
• Scorp§ 5. Postępowanie reklamacyjne
Reklamacje na adres e-mail: bezpieczniewsieci@bnpparibasplus.pl
Może coś z tego będzie… ale się okaże.
„Pl@net
Reklamacja nr: 2019/
Dotyczy: promocji
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na zgłoszenie z 2019-10-14 dziękuję za przekazane uwagi.
Wskazuję, że zgodnie z otrzymaną informacją wysłano do Pana już kartę.
Pana prośba o przystąpienie do promocji „Konta dla Ciebie z kartą Otwartą na eŚwiat”, została przekazana do odpowiedniej jednostki banku. Jeśli zostanie zaakceptowana przez daną jednostkę otrzyma Pan informację o wydłużeniu promocji lub inną propozycję.
W sprawie promocji, proszę o kontakt z organizatorem promocji.
Przepraszam za wszelkie niedogodności wynikające z zaistniałej sytuacji i konieczność interwencji.”
Znów pobrali 10 zł za kartę które nie mam „na świat”. Ale szybko oddali ;p
• luka89wawLuka, ktoś pisał, że jednak proponują inną promocję, a dokładniej tą, w której trzeba wydać 1000 zł w czarny weekend, gdzieś jest opisana na blogu
• KatePogięło ich chyba.
• luka89wawAle teraz ruszyła nowa promocja podobna do tej – opisana na blogu, więc w razie czego upieraj się przy niej
• KateCzy transakcje wykonane po podpięciu karty pod CRV będą traktowane jako >dokonane za pośrednictwem systemu płatności internetowej podmiotów trzecich?<
• BufonTo chyba trochę za późno w tej promocji, skoro ostatnim miesiącem na spełnienie warunków był listopad.
(„…Wystarczy, że po zawarciu umowy spełnimy czterokrotnie (w sierpniu, wrześniu, październiku i listopadzie) poniższe warunki…”
teraz raczej czekamy na wypłatę 150 zł i szybciutko zamykamy kartę
• RafałMożna już zamykać kartą i konto czy trzeba czekać do wypłaty ?
• RomekRegulamin:
• KateNgroda zostanie wypłacona pod warunkiem, gyd uczestnik:
„jest posiadaczem Konta Osobistego WRAZ Z KARTĄ oraz dostępem do Bankowości elektronicznej na dzień przekazania każdej z nagród zgodnie z § 4 Regulaminu.”
Pytanie ,czy dostał ktoś maila po spełnieniu wymagań do otrzymania drugiej nagrody 150 złotych? Powinno być do 20 grudnia, a u mnie nic…
• TOmaTak, u mnie mejl był już 17 grudnia. Poszukaj w spamie po „Bezpiecznie w sieci”. Nie trzeba wykonywać żadnej akcji.
• MiDzieki , ten temat wiadomości mógł zmylić ze to nie od nich
• GutenDzisiaj doszła druga nagroda 150 zł, sprawdźcie swoje konta…czas przynajmniej zamknąć tę kartę
• KateMi również doszło 150zł, zamknąłem kartę przez telefon i konto podobno też można przez telefon :)
• FixerDzięki za info. Karta zamknięta w trybie natychmiastowym czy 30 dni?
• KateOd razu zastrzeżona.
• FixerU mnie też jest już nagroda. Karta zamknięta od razu,a konto za 31 dni zamkną. Wszystko przez telefon.
• MiDzięki bardzo za info. Również potwierdzam, że nagrda na koncie :)
• ScorpPytanie do osób, które zleciły zamknięcie konta przez telefon;
• BiancaMmacie dostęp do bankowości internetowej?
Przez telefon konsulatnt powiedział, że przez miesiąc w trakcie wypowiedzenia można koryztać z konta przez internet.
• FixerCzy po zamknieciu przez telefon 27.12 czy trzeba zostawiać 6zl na opłatę w styczniu?
• RomekNic nie musisz zostawiać. Jezeli na infolini lub najlepiej w oddziale zamknąłeś karte to Paribas w kolejnym mieśiacu nic nie pobierze żadnej opłaty nawet w trybie zamknięcia 30-dniowym.
• WojakJesteś pewny? W tej promocji jest karta Otwarta na eŚwiat, 6 zł co miesiąc bez możliwości zwolnienia, jestem prawie pewna, że jeśli konto będzie otwarte, to opłata za karte zostanie pobrana ok. 9-10 stycznia. Chyba że fakt że w grudniu był niepełny cykl powoduje zwolnienie z opłaty pobieranej w styczniu (chociaż wątpię). Romek, co co szkodzi zostawić te 6 zł? Jak opłatę pobiorą to będziesz miał konto wyzerowane i tyle. Nadzwyżkę przelejesz pod koniec stycznia albo zdaje się można wskazać rachunek z innym banku do przelania tych resztek.
• KateJezeli zostawi pieniadze konto nie zostanie zamknięte ale widocznie ciezko jest to zrozumiec.
• WojakPrzecież napisałam: Nadzwyżkę przelejesz pod koniec stycznia albo zdaje się można wskazać rachunek z innym banku do przelania tych resztek.
• KateOd kiedy można zamknąć konto w BNP przez infolinię ? Kilka razy już zamykałem i zawsze wysyłali do oddziału :(
• Gruby RychuPo wakacjach juz mozna było dlatego posłuchaj co napisał @Daral i zadzwon jutro od 9:00 to się wszystkiego dowiesz.
• Wojak23 minuty połączenia, ale załatwione :)
• Gruby RychuPotwierdza. Można. Dzisiaj dzwoniłem. Kazali dzwonić w poniedziałek.
• DaralPozdrawiam
Premia oczywiście nie przyszła. Jak skutecznie złożyć reklamację w tym przybytku? Wysłałme już 5 reklamacji na bezpieczniewsieci@bnpparibasplus.pl i zero odzewu. Gorsza firma niż BNP.
• Patryk13Może przez e-bankowość, poskarż się, że na Twoje e-maile nie ma odpowiedzi, w ten sposób przyjeli mi reklamację z innej promocji
• KateJa również wyslalem 3 reklamacje a drugiej nagrody jak nie było tak nie ma.
• AndrzejUdało się wynegocjować należną wypłatę nagrody ?
• Emilia