Ruszyła kolejna świetna promocja BGŻ BNP Paribas z kartą kredytową mamBONUS w roli głównej. Tym razem zgarnąć możemy nawet 400 zł w formie bonów do sklepu RTV Euro AGD. Warunki, tak jak poprzednio, są bardzo proste do spełnienia :)
Do 400 zł dla nowych klientów
Aby skorzystać z promocji należy być nowym klientem banku, czyli osobą nieposiadającą żadnej umowy o kartę kredytową BGŻ BNP Paribas w okresie ostatnich 12 miesięcy. Jeśli posiadaliśmy w tym okresie inne produkty (jak konto osobiste czy oszczędnościowe) to jak najbardziej możemy wziąć udział w promocji.
Wystarczy udać się na dedykowaną stronę promocji i złożyć wniosek o promocyjną kartę Mastercard z programem mamBONUS. Jeśli bank przyzna nam kartę, to nie pozostanie nam nic innego, jak spełnianie warunków promocji.
Wystarczy, że w ciągu 2 pierwszych miesięcy (licząc od dnia podpisania umowy) wykonamy transakcje kartą na minimum 500 zł, a 30 000 punktów mamBONUS będzie nasze. Będziemy je wtedy mogli wymienić na voucher RTV Euro AGD o wartości 100 zł (lub dowolną inną nagrodę z katalogu nagród).
Jeśli natomiast wykonamy transakcje kartą na większą kwotę, to zgarniemy odpowiednio większą liczbę voucherów, zgodnie ze schematem:
- 1 nagroda za transakcje na kwotę od 500 zł do 999,99 zł
- 2 nagrody za transakcje na kwotę od 1000 zł do 1499,99 zł
- 3 nagrody za transakcje na kwotę od 1500 zł do 1999,99 zł
- 4 nagrody za transakcje od 2000 zł w górę
Pamiętajmy, że aby otrzymać nagrody konieczne będzie zarejestrowanie się w programie mamBONUS. Nagrody zostaną przypisane do naszej karty w ciągu 5 dni roboczych od zaksięgowania odpowiednich transakcji.
Na koniec jeszcze drobny wymóg promocji, który będzie raczej oczywisty dla czytelników bloga – zadłużenie powstałe na karcie powinniśmy spłacić terminowo, bo inaczej bank ma prawo odmówić przyznania punktów. No ale dobrze wiemy, że tak powinno się używać karty kredytowej, by nie zapłacić żadnych odsetek – szczegóły w poradniku.
Do promocji można przystępować do 30.06.2018. Szczegóły w regulaminie.
Ile kosztuje karta kredytowa mamBONUS?
Karta kredytowa Mastercard mamBONUS może kosztować 72 zł rocznie, jednak opłaty w pierwszym roku możemy się pozbyć w dość prosty sposób – wystarczy, że skorzystamy z promocji zwalniającej z opłat i wydamy min. 500 zł w ciągu 2 pierwszych okresów rozliczeniowych dla karty Mastercard Standard lub 1000 zł dla karty Mastercard Gold. Spełniając warunki promocji i zgarniając bony automatycznie zapewniamy sobie więc brak opłat.
Komentarze
1.Punkty bonusowe zostały naliczone następnego dnia po zaksięgowaniu transakcji
2.Punkty można wymienić na vouchery morele.net o wiele bardziej opłacalne niż EURO AGD
3.Warto zwrócić uwagę na inną promocję, która daje 3* punktów za transakcje wykonane w dniu urodzin. Bardzo łatwo można nawet podwoić liczbę voucherów.
Regulamin dostępny poniżej
https://mambonus.pl/miscellaneous/upload/images/regulaminy/Regulamin_Sprzedazy_Premiowej_3x_wiecej_w_dniu_urodzin.pdf
Ogólnie rzecz ujmując jest to najlepsza oferta promocyjna dla nowej karty kredytowej od wielu lat.
• Pablo33a czy w morele.net można wykorzystać więcej niż jeden voucher przy płaceniu za towar?
• zgredw rtv euro można było wykorzystać aż 15 kodów…
Nie ma żadnego ograniczenia w ilości voucherów jakie można wykorzystać przy zamówieniu na morele.net (lub sklepie online w ramach grupy morele) – bieżące vouchery mają datę ważności Maj 2019
• Pablo33Ja płaciłem najwięcej przy użyciu 41 voucherów, bo po kilku sztukach nominały 100 pln się skończyły, i pięćdziesiątki trzeba było pobierać ;)
• ls5Z żoną wzięliśmy po jednej karcie. Żona wydała 2000 bezgotówkowo. Ja 500 w sklepach i 1500 pobrałem w bankomacie. Punkty za transakcje w sklepach internetowych naliczały się poczwórnie. 15.06. kończy mi się okres rozliczeniowy. Napiszę o ewentualnym oprocentowaniu transakcji bezgotówkowych.
• AndrzejTransakcji gotówkowych. Oczywiście:-)
• AndrzejZadłużenie całej sumy spłaciłem na drugi dzień, kiedy wyszła z blokad. Zobaczymy.
• AndrzejJedna kolezanka twierdzila tutaj, ze jak sie calosc splaci to nie bedzie innych kosztow jak te 3.5
• ketonTak twierdziła, ale sama tego nie testowała, tzn. wypłaciła tylko 2 kzł w bankomacie i zaraz je spłaciła; nienaliczania w takiej sytuacji odsetek od innych transakcji (bezgotówkowych, jak te 500 zł @Andrzeja) praktycznie chyba nikt tu nie potwierdził.
• Don Quijote de la ManchaWłaśnie na wszelki wypadek ja nie zamierzam robić żadnych transakcji bezgotówkowych w pierwszym okresie tylko wypłacić te 2000 tak ze 3 dni przed wygenerowaniem wyciągu, spłacić od razu i ewentualnie jakieś odsetki (jeżeli by się pojawiły) po wygenerowaniu wyciągu. A transakcje bezgotówkowe będę robił od następnego okresu rozliczeniowego.
• Kac78Po samej wyplacie z bankomatu i braku transakcji bezgotowkowych: zero odestek.
• AleksandraJesli rzeczywiscie ten bank „karze” klientow brakiem grace period dla reszty transakcji po wyplacie z bankomatu, to tym bardziej dla mnie znak ze warto tylko wziac vouchery i spadac.
Czyli jeśli ktoś by się uparł to można tak cały dzień wypłacać pieniądze i w banku je wpłacać i tak bez konsekwencji?
• Damian@ Admin , usuń powyższa wypowiedz :)
• HermanOczywiscie mozesz isc do bankomatu i pieniadze wyciagac i ponownie splacac wielokrotnie. Pytanie tylko po co :)
• ketonco niektórych GIIF się czepiał, więc lepiej jakiś umiar zachować…
• abcSpokojnie, to było czysto teoretyczne pytanie :)
Jednak działając w ten sposób można nabijać punkty w nieskończoność. Myślę, że bank powinien inaczej traktować wypłaty z bankomatu a inaczej płatności kartą.
• DamianNie mozna, bo za wyplate z bankomatu naliczaja sie tylko punkty promocyjne,a tu jest ograniczenie. „normalne’ punkty mam bonus sie nie naliczaja
• AleksandraAle jest sposób by się naliczały. :)
Ja już dodatkowe 2 stówki uzbierałem.
• Purkier@abc, co masz na myśli,że GIIF się czepiał? Przy jakiej promocji?
• Iza@ Purkier, lepiej nie pisz jaki, bo uwalisz wszystkim wszystkie promocje
• HermanNie zamierzam, ale dziwię się, że ludzie sami nie wpadają na to. :P
• Purkier@Purkier
• MichałCzy jest szansa aby się podzielił na prywatnego maila sposobem o którym piszesz powyżej?
Gdzie jest identyfikator klienta na wyciągu? Ciąg liter?
• pytajnikPod liczbą punktów, w sekcji Informacje dotyczące rachunku karty. Trochę literek i trochę cyferek ;)
• BeaIdentyfikator poda też konsultant na infolinii.
• tomafraJak zamknac ta karte?
• sdfJa przy podpisywaniu umowy w oddziale dostałem formularz rezygnacji.
• AndrzejDostałeś formularz odstąpienia od umowy zapewne. A to zupełnie co innego.
• DamianRacja. Sorry.
• Andrzejbyłem dziś w placówce BGŻ , zamykałem konto osobiste. Pani mnie podpytała czy nie chce założyć karty kredytowej w promocji MamBonus. Okazało się że osoby które miały karty w promocji z walizką nie sa widoczne w systemach i mogą zakładać również w tej promocji karty( nie widza nas ponieważ zakładalismy karty w Sygma BAnku a podczas zmiany systemu dane nie przeszły). Widziała moje konto które zamykałem w 2016 roku a tej karty nie widziała. Przejście było jakos w pazdzierniku 2017 i jak ktos zamykał kartę przed tym okresem może brać udział :):)
• pasikonik119Zaczynają się jajca u mnie. Najpierw dwa razy otrzymałem informację o nieudanej próbie aktywacji karty, po czym status karty zmienił się na aktywny. Mimo tego nie mogę zrobić nią żadnej transakcji w internecie…
• AnguloHmm, a nie trzeba jej najpierw aktywować w bankomacie lub płacąc stacjonarnie w terminalu?
• BeaZ innych banków zawsze pierwsza transakcja w necie przechodziła bezproblemowo.
• Angulolimity internetowe
• ketonPudło, bo chciałem kupić pierdołę za około 20 złotych. Chyba czeka mnie rozmowa na infolinii.
• AnguloCzy jeśli wymieniłem punkty na vouchery i złożyłem dyspozycję zamknięcia karty to jest ok czy kartę trzeba trzymać tak długo aż wykorzysta się te vouchery?
• DamianVouchery sa juz twoje i nikt ich ci nie zabierze :)
• ketonMożesz je nawet sprzedać.
• cykorSłuchajcie, jeśli przystąpię do promocji w ostatni dzień czerwca a więc umowę na kartę podpisałbym w lipcu, to jak rozumiem muszę wykonać transakcje na kwotę minimum 500 zł najpóźniej we wrześniu?
• Adam_PNie mogę pobrać ze strony Pl@net pierwszego wygenerowanego wyciągu. Pojawia się komunikat: UWAGA: W tym momencie pobranie pliku nie jest możliwe. Za utrudnienia przepraszamy. Konsultant (ze wschodnim akcentem?) powiedział że to normalne.Okres rozliczeniowy to 15 dzień miesiąca. Kartę wziąłem 22.06. Wie coś ktoś???
• AndrzejTen konsultant powiedział że pierwszy wyciąg będę mógł pobrać w lipcu. Dziwne skoro jest już wygenerowany.
• AndrzejRaczej 22 maja…
• Pablo33Wyciag powinien byc dostepny kilka dni po jego wygenerowaniu, czyli jutro albo w piatek
Jasne 22 maja…
• AndrzejTo wszystko ok.
• AndrzejUdało mi się pobrać wyciąg:-). Żadnych odsetek za transakcje bezgotówkowe i gotówkowe, bank nie naliczył.
• AndrzejWitam, ma ktoś na zbyciu vouchery do RTV w rozsądnej cenie? Jeśli tak to proszę info sudecka(at)gmail.com
• santechorientuje się ktoś do kiedy naliczają się punkty x2 w promocji „2x więcej na początek wakacji”, Na stronie mambonus i na stronie banku nie ma żadnego regulaminu.
• Bx2Do 24.06.
• tomafraA to 2x wiecej nie bylo tylko w maju? Teraz byla krotka promocja 22-24.06, ale wtedy nie dzialal system on-line i mozliwosci dostepu do Planety byly zadne.
• ketonA skąd wiedzieliście że wcześniej że od 22 do 24 były podwójne punkty?
• Bx2Przyszlo info SMSem
• ketonJest nowa promocja od 27/06. Regulamin dostepny jest na stronie banku
§3. Okres trwania Sprzedaży Premiowej
• Pablo33Sprzedaż Premiowa trwa od 27 czerwca 2016 do 3 lipca 2016 r.
Masz na mysli 2018?
• ketonTo chyba jakas stara promocja aktualna kończy się 30.06.2018
• AndyRzeczywiscie regulamin do jakiego sie odnioslem jest z 2016, jednakze zostaly mi naliczone dodatkowe punkty z opisem: 2x więcej na początek wakacji…
• Pablo33Najwidoczniej promocja zostala wznowiona w tym roku.
Obecna promocja na 2x to https://mambonus.pl/uploads/offer/offer-1527796984-2x%20wi%C4%99cej%20w%20biurach%20podr%C3%B3%C5%BCy%20i%20hotelach.pdf
• ketonAle tylko na hotele i biura podrozy.
pablo33 a jestes pewien, ze to nie jest za transakcje z 22-24.06, bo wlasnie wtedy byla ta promocja na poczatek wakacji i tez taki mam dopisek przy bonusie.
• ketonZgadza sie, punkty za transakcje wykonane 24/06
• Pablo33Panowie nie wiem o jakich podwójnych punktach bank pisze w dniach 22 do 24 skoro naliczyły mi się tak samo jak poprzednie poza tymi dniami.
• tommc32To moze promo bylo dla wybrancow? Dostales SMS z info?
• ketonZa transakcję z 22.06 otrzymałam również podwójne punkty. Informacji o promocji nie dostałam, ale miło :)
• Madeiraketon
• tommc32tak dostałem sms, ale punkty naliczyły sie standardowo
Ale operacje byly z 22-24? Ja wykonywalem operacje tylko 23 w sobote i dostalem x2. Ale nic nie mozna bylo sprawdzic, bo serwisowali Planete przez caly weekend. Moze przez to popsulo im sie naliczanie p-tow?
• ketonTak była promocja że punkty x2 z racji początku wakacji-dobrze że zalogowałem się do programu ostatniego dnia promocji bo smsów ani emaili nie było o tej promocji mówiących.
• bolekbolek – czyli ta nowa x2 jest od 27.06? I tylko dla tych co sie zalogowali?
• ketonNie widzę nowej -widzę tylko słabe promo o 2x więcej w biurach podróży .
• bolekMoże ktoś wie.
• Daral7Mam bon na 200 zł do RTV Euro Agd i kończy mi się jego ważność za kilka dni. Da się jakoś go przedłużyć ? Jak coś kupie i oddam to oddadzą mi bon z jakimś nowym terminem czy przepada ?
Ktos tu chyba kiedys pisal, ze jak oplacisz bonem i zwrocisz to dostaniesz gotowke. Ale nie wiem czy to prawda.
• ketondopiero wczoraj udało mi sie podpisac umowe o karte. z wczesniejszych wpisów wnioskuje iz najłatwiej zdobyc 120000 wypłacajac 2000 zł z bankomatu bgż. spłacajac tego samego dnia nie ponoszę żadnych odsetek tylko 3,5 zł za wypłate z bankomatu. Czy jest jakaś mozliwosc podwojenia punktów ???…ktoś pisał że wymienił punkty na 800 zł w voucherach ktos inny pisał że przy transakcjach internetowych tak było…troszkę sie pogubiłam.
• katarzynaW maju była promocja MamBonus podwajająca punkty od zakupów internetowych. Już jej nie ma. Być może w lipcu będzie znów coś ciekawego. Śledź pierwszą stronę MamBonus.
• Madeira1. Czy dostanę pkt za wypłatę z bankomatu, jeśli wczoraj wybrałem pieniądze z bankomatu, a dzisiaj zarejestrowałem się w programie mambonus?
• Szymon_123112. Czy kartę można bez problemu zamknąć po otrzymaniu pkt?
Zniknęły vouchery do morele.net – też tak macie?
• porek388Znikają się i pojawiają się od nowa po jakimś czasie ;)
• BeaMorele korzystniejsze niż RTV?
• tomafraW morele taniej. Brałem np. Mop Vileda i głośnik JBL. Obie rzeczy w morele tańsze o 2
• Paweł30 zł niż w rtv agd. A do tego jak weźmiesz do morele to oni mają też sklep z ciuchami, budowlany, zoologiczny i drogerie. Vouchery obowiązuja we wszystkich tych sklepach. Tylko dziś patrzyłem…. i już nie ma ich ;((( nie wiem czemu … A chciałem jeszcze dobrać 400 zł do nich
a czy kojarzycie, żeby w ostatnim czasie były vouchery do Allegro?
• sebekskWitam, czy ktoś miał problem z naliczeniem punktów? Zrobiłem wczoraj transakcje na ponad 2 tys. zł a w programie pojawiło mi się tylko 4000 punktów…o co chodzi?
• tomi_01promocyjne punkty dostaniesz w przeciągu 5 dni
• Mateuszkiedy dostaliście punkty na start (5000)? Czy ktoś w tej promocji je już otrzymał?
• wlodekTe 5000 dostaje sie jakis 1-2 tygodnie po 1 transakcji. U mnie to bylo 21.05 1 zakup, 5000 wpadlo na poczatku czerwca, ale zaksiegowane niby 23.05
• ketonCzy ktoś z Was dostał tradycyjną pocztą zaproszenie do wydaje się dość prostej promocji na stacje paliw BP i bon 100zł za wypłatę z karty 2k zł do 31/08 ? http://screenshot.sh/owloo2ta2IzHo
• musiekDobry link wkleiłeś?
• haszTak, ja otrzymałem takie zaproszenie. Akurat w międzyczasie spełniłem ten warunek potrzebny do zdobycia mi 4×100 zł w bonach RTV, wypłacając środki z bankomatu. Czekam teraz na kod BP
• Szymon_12311Czy wypłata z bankomatu 2k PLN zwalnia z opłaty rocznej za kartę?
• Szymon_12311Nie
• PawełJuż ponad miesiąc mecze się z ta karta. Jeszcze w żadnej promocji nie było tyle problemów. Pominę już wszystkie problemy do czasu aż już udało się zarejestrować w programie i aktywować kartę. Oczywiście chciałem załatwić sprawę w szybki sposób czyli wypłacić 2k w bankomacie, spłacić i zgarnąć vouchery. Nie mogę natomiast zrobić wypłaty gotówki, próbowałem w różnych bankomatach bgż, limity transakcyjne sa w porządku, płatności bezgotówkowe działają, już został zamówiony duplikat karty i dalej nie działa. Ktoś miał może takie problemy? Czy jest jeszcze coś co można zrobić? Infolinia i doradcy w oddziale to jakiś totalny dramat
• slayer28Masz wyjątkowego pecha. Ja nie miałem żadnych problemów. Dla mnie to była najsprawniejsza promocja bankową. Szybko poszlo. Połowa bonów już wydana :)
• PawełDziś dostałem z banku smsa, że jestem im winien pieniądze. Ot lekko ponad 100 zł. Niby nie wiele ale jednak zszokowało mnie to bardzo. Kartę zamknąłem 16 czerwca (ważna przez 30 dni czyli do 16 lipca). A dziś taka niespodzianka. Byłem w oddziale i dowiedziałem się, że to winna sklepu w którym robiłem zakupy 29 maja. Że niby dopiero 7 lipca przeszło jakieś księgowanie. Nie wiem co o tym myśleć. W momencie zamykania karty byłem ustnie poinformowany, że żadnego zadłużenia nie mam. Teraz nagle znajduje się 100 zł po bardzo długim czasie. Miał ktoś takie doświadczenia?
• DamianJa miałem podobnie, tylko odwrotnie.
Przez kilka miesięcy nie używałem tej karty, w międzyczasie straciłem dostęp internetowy (bo zamknęli stary Sygma).
Poszedłem do oddziału, po odczekaniu kilkudziesięciu minut w kolejce wydałem dyspozycję zamknięcia kartę, przy okazji upewniłem się, że saldo jest zerowe (niestety na gębę, trzeba wszystko brać na piśmie albo przynajmniej nagrywać).
Po kilku miesiącach (od zamknięcia!) zacząłem dostawać comiesięczne mejle z wyciągami (nadawca: „e-korespondencja2@bgzbnpparibas.pl”, tytuł:BGŻ BNP Paribas – zestawienie transakcji do kart”). Na na dwóch pierwszych (tylko) była „Nadpłata” w wysokości 4 zł i „Poprzednie saldo zadłużenia” −4 zł, ale wszystkich było zerowe „Saldo zadłużenia na bieżącym wyciągu”.
Kiedy w końcu znowu poszedłem do oddziału i po odczekaniu dłuższego czasu w kolejce udało mi się podejść do pracownicy, to z wyższością powiedziała, że to moja wina, bo nie dopilnowałem, by sprawdzić ostatni wyciąg wystawiony w okresie wypowiedzenia (nie miałem takiej możliwości), a na nim (wg jej słów, którym nie można zbytnio ufać) pojawił się zwrot opłaty za kartę. (Jakiej opłaty, skoro karty nie używałem przez kilka miesięcy? Dlaczego dziwnym trafem zwrot pojawił się akurat w okresie wypowiedzenia? Dlaczego — jak robią w innych bankach — należna mi wg banku nadpłata nie została przeniesiona na rachunek techniczny, a zablokowała zamknięcie karty?)
Pracownica banku od początku była nieprzyjemna, już na początku zaczęła od idiotycznego wyrzutu, że nie poszedłem do tego oddziału, w którym poprzednio kartę próbowałem zamknąć, potem wręcz z pogardą twierdziła, że to ja zawiniłem. Nie wytrzymałem nerwowo i wycofałem się, aby nie rozwalić całego oddziału swoją kopią…
• Don Quijote de la ManchaW momencie wymiany punktów na vouchery do RTV wyskakuje błąd przetwarzania danych. Czy ktoś miał podobną sytuację?
• SyskaMam na koncie ponad 120 000 pkt
To oznacza, ze w tej chwili nie maja tych bonów. Ja tak miałem. Napisałem do Nich i odpisali mi kiedy będą dostępne. Ale to już jakiś czas temu także napisz do Nich.
• Kac78Ja 2 dni temu wymieniłam bony bez problemu.
• asiprzed chwilą wymieniłem punkty na 6 voucherów bez problemu, więc to raczej chodzi o coś innego
• MateuszU mnie dalej błąd :/ Musze do nich zadzwonić bo na maila nie odpowiadają
• SyskaOd 2 dni mailuję z BGŻ w sprawie wymiany punktów na vouchery… Na infolinii nie potrafili mi pomóc. I tym samym od 2 dni ciągle dostaję polecenia wyczyszczenia cookies, plików tymczasowych itp. Próbowałam na różnych urządzeniach i w różnych przeglądarkach… Już brak mi cierpliwości do tego. Czy ktoś miał podobną sytuację? Mam wrażenie, że na moim koncie jest jakiś błąd… :/
• Syskajaką ważność mają punkty promocyjne? Z jakiej ilości bonów jednocześnie można skorzystać na morele.net?
• abcCzy na morele.net podczas zakupu można zrealizować wszystkie 4 bony?
• RomualdPowiedzcie mi czy ja mam wyjątkowego pecha w tej promocji czy jednak za wypłatę 2000 zł w bankomacie BGŻtu nie są dopisywane punkty? Napisałem kolejną reklamację z prośbą o punkty ale się zastanawiam czy jednak za wypłatę w bankomacie są one naliczane. Dajcie proszę znać Ci którzy zrobili tylko wypłaty w bankomacie czy te punkty wam się dopisały? Gdzieś już chyba ktoś pisał ale dawno to widziałem. to już moja chyba 5 reklamacja od początku tej promocji (problemy różnego typu) i już mam dość tej promocji ale postanowiłem że już tyle czasu poświęciłem, że nie podaruję tych 400 PLNów :D
• slayer28Tak, u mnie wszytsko zadziałalo bez problemow
• AleksandraMoze juz sie polapali …
• ketonI nie stosują się do własnych zapisów w regulaminie?
• AleksandraNie kazdy bedzie pisal reklamacje, to oszczednosc dla banku :)
• ketonCzy ja dobrze rozumię ? Za wypłatę w bankomacie BGŻ bank daje punkty w MAMBONUS ? A sama wypłata z karty kredytowej jest bezpłatna ?
• Daral7Czy ja dobrze rozumię ? Za wypłatę w bankomacie BGŻ bank daje punkty w MAMBONUS ? A sama wypłata z karty kredytowej jest bezpłatna ?
Ktoś zna odpowiedź ?
• Daral7Wypłata z bankomatu nie jest bezpłatna. Na końcu powyższego wpisu masz Tabelę opłat i prowizji.
• Don Quijote de la ManchaNie zapomnij też, że na karcie kredytowej transakcje gotówkowe wiążą się z naliczaniem odsetek. https://livesmarter.pl/jak-dziala-karta-kredytowa-poradnik/
• Don Quijote de la ManchaTak się zastanawiam czy lepszy program to MAMbonus czy Priceless Specials od MasterCarda?
• AnguloOba sa bardzo dobre :)
• ketonOwszem, ale na dłuższą metę trzeba się skupić na jednym, żeby zmaksymalizowac obrót.
• AnguloCzy u was też przestali dodawać punkty w MamBonus za doładowanie R? u mnie już 2 transakcje z kolei: 0 pkt.
• Mar_Wertak. Napisałem reklamacje – czekam na odpowiedź bo chciałbym na jakiej podstawie tak się stało.
• MateuszU mnie to samo, daj proszę znać co Ci odpisali
• Michal2Ma może ktoś starą wersję regulaminu MamBonus (taką sprzed kilku miesięcy). Bo wydaje mi się że takiej definicji jak w tej wersji co jest teraz na stronie to wcześniej nie było.
• Mar_WerDługo czekacie na spłatę KK?, spłaciłem w pon, kasa jeszcze nie wpłynęła
• tommPodobno problem techniczny. Też czekam
• cykorSpłaciłem wewnętrznym przelewem KK 6.08 i też czekam.
• RomualdDokładnie tak jak piszecie, transakcje R już bez punktów ale dlaczego i jak skoro w reg nie ma żadnych zastreżeń? :) Kto tak jeszcze ma i wie więcej proszę o info.
• Tommyleepotwierdzam, R bez punktów. Jak ktoś będzie miał info to niech tu napiszę co jak.
• MichałZa dużo wałów robiliście ;)
• HermanHerman wałów? No wiesz co wypraszam sobie :) czekam już drugi dzień na odpowiedź, chciałem żeby wskazali na jakiej podstawie nagle za te transakcje bezgotówkowe przestano naliczać punkty. Nie dostałem żadnej informacji o zmianie regulaminu, więc mam nadzieję , że w te pare dni odpowiedzą coś konkretnego. Skończy się pewnie na zamknięciu KK bo nie lubie jak ktoś się na coś umawia a potem stwierdza, że nic nie powiem i zmienie zasady, może sie nie zorientuje. Nie cierpie bankow :)
• RasiuJa robię mnóstwo zakupów zagranicą i już drugi raz zamykam limit doładowań na R, czyli jakieś 120k. Nie widzę w tym żadnych wałów. Potrzeba matką wynalazków :)
• Tommylee@ Tommylee, dużo zarabiasz :)
• Herman@ Tommylee, co oznacza,że drugi raz zamykasz limit na R? Ja go wyczerpałam i muszę czekać rok na odnowienie :(
• Madeirapewnie drugie konto na słupa ;)
• HermanPrzeciez teraz limity sa 400k. A stare konta po podeslaniu wyciagow z pensja.
• ketonZ regulaminu programu:
„Transakcja Kartą”
Przewidziana w Umowie o Kartę transakcja bezgotówko
wa polegająca na dokonaniu płatności za towary lub usługi we wszystkich punktach handlowo – usługowych przyjmujących płatności za pomocą karty kredytowej wydawanej ramach Umowy o Kartę w ramach udostępnionego przez Bank Limitu Kredytowego. W zakres pojęcia Transakcji Kartą nie wchodzą transakcje polegające na zasilaniu środkami pieniężnymi instrumentów płatniczych lub rachunków płatniczych, których posiadaczem jest Uczestnik lub inny podmiot nieprowadzący działalności gospodarczej lub niebędący
dostawcą towarów lub usług w ramach tej transakcji, w szczególności używanych w celu dokonania płatności za towary lub usługi u właściwych dostawców towarów lub usług.
Niestety polapali sie i transakcje R wykluczaja uzyskanie punktow
• Pablo33No to karta do zamknięcia :)
• MateuszKiedy to wprowadzili? Chyba jakimś cichaczem. Nie kojarzę by wcześniej tak brzmiała definicja.
• Mar_WerDefinicję bez tych wykluczeń znalazłem tylko w starych regulaminach, np. z 2016 r.: https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1502655 i z 2017: https://www.bgzbnpparibas.pl/_fileserver/item/1509710
• Don Quijote de la ManchaNa R już nie ma limitu rocznego. Potwierdzone info od Support’u
• B@B, od kiedy? W lipcu starałam się o podwyższenie. Nadal u mnie w profilu widnieje kwota wykorzystana na 100% …
• MadeiraOk, już widzę, zmiana od wczoraj. Teraz weryfikują źródło przychodów… Fajnie ze wzgledu na moją podróż w przyszłym tygodniu, ale do MamBonus już się nie przysłuży. A szkoda, najmilsza promocja w jakiej brałam udział ;)
• MadeiraRegulamin dostepny byl na stronie promocji karty i wreczany wydruk przy podpisywaniu umowy w oddziale.
• Pablo33Nie ma co sie dziwic tylko czytac co sie podpisuje i dolaczane dokumenty.
Jesli nic sie nie zmieni to oczywiscie karta do kasacji.
Drodzy, czytałem regulamin w lipcu bo chcialem sprawdzic czy rzeczywiscie punkty za R sa zgodne z regulaminem i wtedy ten zapis był na 100%. To ze nam naliczylo te punkty za R to przeoczenie banku a nie cos co nam sie nalezy. No coz, wszystko co dobre sie konczy ale promocja była zacna, łącznie wyciagnalem z 1000 złotych a moglbym troche wiecej ale za pozno sie kapnąłem. Dobrze ze zaden geniusz nie pisał o tym bo jeszcze szybciej by sie skonczylo. Karta idzie do szuflady, moze za rok ja skasuje.
• tomashWspaniała to była promocja, nie zapomne jej nigdy
Siemanko, w dalszym ciągu nie otrzymałem tych punktów i na dodatek nie dostałem odpowiedzi na reklamację, którą składałem. Najlepsze jest to, że nie mogę napisać ponownej reklamacji jako odpowiedź przez bankowość elektroniczną bo jest jakiś błąd, druga opcja to jest wysłanie reklamacji za pośrednictwem formularza kontaktowego, tutaj również nie działa przycisk Wyślij a wszystkie dane są uzupełnione. Ok nie poddaje się i wykorzystuje trzeci kanał czyli infolinia i znowu niekompetentna osoba która po weryfikacji nie widzi tej reklamacji a następnie jeszcze skomentowała, że źle złożyłem reklamację (za pośrednictwem Planet) bo powinienem napisać maila na mambonus@gbzbnpparibas.pl bo te punkty nalicza partner banku. Ale mimo wszystko powinienem dostać jakąkolwiek odpowiedź na reklamację nawet taką że mam napisać tą reklamację w innym kanale (chociaż twierdzę że tak nie jest bo to bank się kontaktuje z partnerem i wyjaśnia sprawę). Skończyło się tak że jestem w kropce bez rozwiązanej sprawy, nie wiem co się dzieje z moją reklamacją a mam w bankowości internetowej potwierdzenie tej reklamacji. Macie jakieś pomysły na tą sprawę? Gdzie można uderzyć, do jakiegoś rzecznika czy coś?
• slayer28wie ktoś ile czasu punkty sa ważne. Nie zapisałem regulaminu i teraz nie wiem co i jak
• pasikonik119Regulamin jest na stronie mambonus. Zdaje się 3 lata
• qqqJestem przekonany, że te promocyjne punkty są ważne trzy miesiące.
• PawNo to się mylisz kolego :
• Tommyleepkt.2. Zbierane przez Uczestnika Punkty są ważne przez 3 lata od momentu naliczenia, w przeciągu których można je wymienić na Nagrodę.
Nie mogłem już znaleźć regulaminu promocji, ale wydaje mi się, że w nim było o ważności punktów trzy miesiące, bo tak, na Mam Bonus są trzy lata.
• Paw2. Odebranie Nagrody będzie możliwe na platformie mamBONUS znajdującej się pod adresem http://www.mambonus.pl po zarejestrowaniu się w programie na stronie http://www.mambonus.pl w ciągu 3 miesięcy od jej udostępnienia.
• abcZamykaliście już kartę kredytową,coś proponowali w ogóle?
• bolekdla mnie nic nie zaproponowali
• conrad_88Nic nie dali i się zamknęła po 30 dniach. W millenium też nic nie dają już.
• Kacper@Kacper, a kiedy zamykałeś w Millennium? Nie dzwoniła infolinia do Ciebie? Ja od lat mam tam karty właśnie dzięki za propozycje ..
• Madeira