HIT! 500 zł premii w GOTÓWCE za wyrobienie bezpłatnej karty Citi Simplicity – tylko dla czytelników LiveSmarter!

Zakończona

Ruszyła promocja Citibanku skierowana do czytelników bloga LiveSmarter. Tylko przez 11 dni możecie składać wnioski o bezpłatną kartę kredytową Citi Simplicity, do której dorzucane będzie nie 300, nie 400, ale aż 500 zł premii. I to nie w formie bonów, ale jako cashback – czyli zwrot środków na kartę! Warto korzystać, bo to zdecydowanie najatrakcyjniejsza oferta tego banku! :)

Citibank: 500 zł cashbacku w gotówce za kartę kredytową Citibank

Zostań posiadaczem karty Citi Simplicity i odbierz 500 zł!

Aby skorzystać z niniejszej promocji należy być nowym klientem banku, czyli osoba nieposiadającą głównej karty kredytowej Citibanku od 1.01.2018. Posiadanie innych produktów Citibanku (np. konta osobistego) nie wyklucza z oferty.

Ponieważ wnioskujemy o kartę kredytową, to wymagane jest również spełnienie minimalnych wymogów dotyczących wieku oraz wynagrodzenia:

wiek – minimum 18 lat, dochód netto – minimum 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce; dla firm wiek – minimum 18 lat, działalność gospodarcza min. 2 lata, dochód netto – minimum 2500 zł.

Bank poprosi nas zresztą o przesłanie jakiegoś dokumentu dochodowego w celu weryfikacji tych danych (co jest zresztą wymagane przez regulamin oferty). Opcja uproszczona (bez dokumentów) nie bierze udziału w promocji.

Jeśli więc spełniamy powyższe warunki to konieczne będzie złożenie wniosku o kartę kredytową Citibanku przez dedykowany link promocyjny – wniosku pochodzące z innych miejsc w sieci nie biorą udziału w promocji. Zyskują tylko czytelnicy LiveSmarter! :)

Pamiętajmy tylko, że na złożenie wniosku mamy niewiele czasu, bo jedynie do 3.02.2020 włącznie. Z drugiej strony w standardowej ofercie Citibanku dostępne są zazwyczaj nagrody o wartości ok. 300-400 zł (na dodatek w formie bonów lub gadżetów), dlatego niespecjalnie zastanawiałbym się nad zgarnięciem 500 zł.

Samą umowę możemy natomiast podpisać w późniejszym terminie (czyli pod koniec stycznia lub w lutym).

Bardzo proste warunki!

Kiedy już otrzymamy kartę będziemy musieli spełnić dwa proste warunki: zalogować się do serwisu bankowości internetowej lub mobilnej Citibanku oraz wykonać płatności kartą w sklepach stacjonarnych i/lub w internecie na łączną kwotę 3000 zł. Ilość oraz miejsce transakcji nie maja znaczenia (choć wykluczone są tzw. transakcje szczególne, czyli wszelkie „ułatwiacze” obrotów na kartach kredytowych). Wystarczy po prostu płacić za swoje normalne zakupy nowo-wydaną kartą – i tyle :)

Jeśli myślisz, że wydanie 3000 zł to trudny do spełnienia warunek to mam dobrą wiadomość: na wydanie tej kwoty mamy ponad 3 miesiące. Zgodnie z regulaminem powinniśmy to zrobić do końca trzeciego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę (data widoczna będzie na samej umowie). Oznacza to, że jeśli umowę podpiszemy np. na początku lutego, to na wydanie 3000 zł będziemy mieć czas aż do końca maja. Daje nam to wydatki na poziomie 750-1000 zł miesięcznie – a to dla pracującej osoby raczej nie powinno stanowić problemu. Po prostu zamiast płacić za zakupy gotówką lub kartą innego banku wystarczy płacić promocyjną kartą Citi Simplicity.

A jeśli ktoś ciągle uważa, że 3000 zł to dużo, to podrzucam dwa proste rozwiązania. Pierwsze to spytanie rodziny czy znajomych czy nie możemy zapłacić za ich większe zakupy swoją kartą (np. w markecie czy na stacji paliw). Drugie to skorzystanie z „prostszej” oferty Citibanku, gdzie nagroda jest niższa, ale i warunki łatwiejsze.

Na koniec dodam, że o ile na wykonanie transakcji mamy czas do końca 3 miesiąca, to logowanie do bankowości internetowej musi nastąpić najpóźniej do końca pierwszego miesiąca po miesiącu podpisania umowy (w naszym przypadku – do końca marca). Ten warunek jest jednak tak prosty, że raczej spełni się „przy okazji” :)

500 zł cashbacku w formie uznania rachunku karty

Kiedy otrzymamy tytułową premię? Informacja o przyznaniu nagrody trafi do nas do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków i będzie dostępna w wiadomościach w bankowości elektronicznej. Przykładowo jeśli warunki spełnimy już w marcu, to informację o nagrodzie otrzymamy najpóźniej do końca kwietnia. 500 zł w formie cashbacku, czyli uznania naszej karty kredytowej, trafi do nas w ciągu 60 dni od daty otrzymania powyższej wiadomości. W praktyce jednak Citibank działa znacznie sprawniej i premia pojawi się szybciej.

A co to jest „uznanie karty”?

Wyrabiając kartę kredytową bank przyznaje nam jakiś limit kredytowy – czyli pozwala na korzystanie ze swoich pieniędzy, które później powinniśmy zwrócić przelewając je na rachunek karty kredytowej. W ramach tej promocji bank nie da nam 500 zł do ręki, tylko po prostu spłaci aktualne zadłużenie na karcie. Jeśli więc byliśmy na zakupach i wydaliśmy kilkaset złotych, to automatycznie będziemy mieć wtedy 500 zł mniej do spłaty, bo bank pokryje nam część zadłużenia obiecaną premią. Jeśli natomiast jesteśmy z bankiem „na zero”, to na karcie pojawi się nadpłata i pieniądze trzeba dopiero będzie wydać, np. na zakupy czy zatankowanie samochodu :)

Generalnie karta kredytowa działa na bardzo podobnej zasadzie jak telefon na abonament: przez miesiąc wydajemy pieniądze korzystając z przyznanego limitu, a później bank daje nam informację ile mamy spłacić. Jeśli zrobimy to w terminie (20-kilka dni od wygenerowania wyciągu) i spłacimy wszystko w 100%, to nie będzie żadnych dodatkowych opłat czy odsetek. Jeśli jednak spłacimy mniejszą kwotę lub przekroczymy termin spłaty, to odsetki zostaną naliczone. Szczegółowo o działaniu kart kredytowych pisałem w swoim poradniku.

Na koniec dodam, że zgodnie z prawem bank ma obowiązek poinformować nas jakie jest RRSO oferty oraz przedstawić reprezentatywny przykład spłaty zadłużenia. Przykład ten zakłada jednak, że nie spłacimy całego zadłużenia w terminie, tylko będziemy je spłacać w ratach – przez rok. W związku z tym w każdej umowie wyliczony jest reprezentatywny przykład dla przyznanego limitu kredytowego (tak, jakbyśmy mieli spłacać zadłużenie przez rok!), którego RRSO wynosi obecnie 10,47%. Jeśli jednak postąpimy tak, jak opisałem to w artykule (spłacimy to, co wydaliśmy w 100% w terminie), to nie dołożymy od siebie ani grosza do oferty. Innymi słowy będziemy na dużym plusie. Takim trochę 500-plusie, ale od banku :)

Ile kosztuje karta Citi Simplicity?

Jeśli natomiast chodzi o wysokość opłat miesięcznych czy rocznych za posiadanie samej karty to… takich opłat brak! Korzystanie z karty Citi Simplicity jest darmowe (brak opłaty miesięcznej oraz rocznej). Zapłacić możemy jednak za dodatkowe usługi, takie jak CitiPhone, naklejka zbliżeniowa czy karta dodatkowa. Jeśli jednak nie włączymy żadnych dodatkowych opcji, to opłaty nie będzie.

Co ciekawe Citi udostępnia za darmo możliwość korzystania z usługi CitiAlerts w wersji Premium – dzięki temu jesteśmy powiadamiani o operacjach na karcie za pomocą wiadomości SMS.

PS. Dajcie znać co sądzicie o ofercie i czy chcecie, abym w przyszłości namawiał banki na kolejne tego typu akcje. A może udostępnicie post znajomym, aby i oni zyskali? ;)

Nie przegap!

Komentarze

  • Ktoś już dostał kartę?

    Michał Odpowiedz
    • Ja wciąż czekam…

      bla
    • W czwartek (30.01) dostałem smsa, że karta została przyznana i już jest w drodze. W piątek (31.01) dostałem smsa, że karta została wydana i że zaraz po jej otrzymaniu mam ją aktywować na stronie citi.me/PLaktywacja. Narazie czekam na poczte/kuriera(?)

      raramir
    • Tak, ja dzisiaj otrzymałem.
      – 25.01 – złożenie wniosku
      – 28.01 – rozmowa z konsultantem
      – 30.01 (godz. 7 rano) – akceptacja wniosku i umowa na mailu
      – 31.01 – SMS o nadaniu karty
      – 04.02 – karta w skrzynce pocztowej

      Don_Bazylian
    • – 31.01 – SMS o nadaniu karty
      – 05.02 – brak karty, czekam dalej.

      Michał
    • Do mnie dziś już karta doszla

      raramir
    • Pierwsza płatność już za mną. :)

      LJS
  • Do tej pory nie otrzymałem decyzji w sprawie karty kredytowej, pomimo telefonu konsultantki ze mną 27.01. Myślicie, że to nie będzie miało wpływu na udział w promocji? Wniosek z dokumentami złożony w weekend 25-26.01.
    Co sądzicie? Dodzwonienie się do banku graniczy z cudem.

    Maciek Odpowiedz
    • U mnie identyczna sytuacja. Wniosek złożony 24, kontakt 27 i na razie tyle. Skontaktować można się bardzo szybko przez infolinię, ale informacja tylko o tym, że wniosek czeka na akceptację i tyle. Ile to potrwa – nie wiadomo. A najgorsze, że czas leci i będzie mniej czasu na spełnienie warunków.

      Addonix
  • Ja nie miałem opcji odznaczenia CitiPhone i Nakładki zbliżeniowej, czy będzie możliwość zrezygnować z tych rzeczy po zawarciu umowy?

    And Odpowiedz
    • Domyślnie powinny być wyłączone (tylko Citi strasznie słabo to pokazuje, bo w umowie jest opisana Naklejka zbliżeniowa tak, jakbyśmy to zamówili ale jest przy niej… malutki minus, że nie została wybrana :))

      Michał
  • Czy może ktoś podpowiedzeć jak najłatwiej zapłacić czynsz do spółdzielni i inne rachunki kartą kredytową ? (do tej pory płaciłam przelewem na konto)

    Ada87 Odpowiedz
    • Moje usługi

      Kate
    • W MU można kk opłacać czynsz? A jak weryfikują, czy ktoś nie podał swojego własnego numeru rachunku?

      Don Quijote de la Mancha
    • Chcą jakiś dokument np. fakturę, książeczkę opłat itp.

      mbo
    • Skan faktury? I można płacić kk?

      Don Quijote de la Mancha
    • dodajesz odbiorcę i wysyłasz im mailem na wskazany adres rachunek

      kruczi
    • I płatności do takiego odbiorcy dodanego na podstawie zeskanowanego rachunku też można opłacać kk? Zdawało mi się, że nie, ale skoro tak, to dobrze. ☺

      Don Quijote de la Mancha
    • u mnie się da

      kruczi
    • Muszą zobaczyć czy rzeczywiście to jest jakaś firma i jaki ma NIP i co mają w KRS, a nie że przelewasz do sąsiadki za zniszczony wazon :)

      Dario
    • @Dario, rozumiem, ale jak sprawdzają?
      W Polsce jest wiele tysięcy spółdzielni mieszkaniowych, dochodzą jeszce wspólnoty mieszkaniowe i zarządcy innego typu; większość z nich nie ma strony internetowej, nawet dodzwonić się może być trudno (w celu potwierdzenia numeru konta)…

      Don Quijote de la Mancha
    • Dlatego napisałem ,że może sprawdzają w KRS jaki typ działalności taka „firma” prowadzi. Konto można sprawdzić na Białej Liście na stronach Ministerstwa Finansów.

      Dario
  • Karta dziś wyjęta z skrzynki na listy (umowę podpisywałem w sobotę smsem) :)

    leszek89 Odpowiedz
  • Ktoś jeszcze czeka na akceptację? Wniosek złożony na początku promocji – 24 stycznia i decyzji jeszcze nie ma

    Addonix Odpowiedz
  • U mnie wniosek z 02.02 i brak kontaktu ale widzę że trzeba sie uzbroić w cierpliwość

    tabo89 Odpowiedz
  • A mnie dziś po 18 odwiedził kurier i podpisałem… także w przyszłym tygodniu spodziewam sie karty ;)

    ggrzes Odpowiedz
    • i jeszcze dopytam – można kk simplicity połączyć z kartą Curve, bo chciałem kupić tel na amazon.de? Jak nią w ogóle najkorzystniej kupować w walucie euro? :)

      ggrzes
  • Kiedy bedzie nowa tura tej promocji ;-)

    Onnnna Odpowiedz
    • Zobaczymy, może się jeszcze kiedyś uda. Ale to raczej bardziej odległa przyszłość :)

      Michał
  • Po wysłaniu wniosku dzwoni konsultant. Napiszcie proszę o co pytają

    Miro-miro Odpowiedz
  • Po wysłaniu wniosku dzwoni konsultant. Napiszcie proszę o co pytają bo się stresuję.

    Miro-miro Odpowiedz
    • Jeśli wniosek wraz z dokumentami poszedł prawidłowo w aplikacji to w zasadzie potwierdza adres dla kuriera. Ewentualnie pyta o dane z wniosku jeśli coś się nie zapisało lub jest niejednoznaczne. Nie ma innych pytań niż te, na które już odpowiedziałeś we wniosku.

      Borys29
  • Pytanie do osób podpisujących umowę przez kuriera – czy normalną procedurą jest, że podpisuję umowę PRZED ostateczną weryfikacją dokumentów dochodowych, i dopiero po odesłaniu bank podejmuje decyzję, czy ją podpisać (tj. czy przyznać kartę), czy nie?

    Przemo Odpowiedz
    • Kto ci to powiedział? To jak podpiszą umowę, która będziesz miał w rekach? Polecisz do banku…

      Dario
  • Otrzymałem takiego maila, a sama procedura jest „Celem usprawnienia procesu wydania karty…”. Ja podpisuję dwa egzemplarze, wysyłam, oni decydują czy dać mi kartę, i jeśli tak – podpisują umowę i mi wysyłają jedną kopię. Pierwszy raz się spotykam z taką właśnie sytuacją, stąd moje pytanie, czy to jest normalne, czy mimo wszystko powinienem podpisać umowę w momencie otrzymania pozytywnej decyzji?

    Przemo Odpowiedz
  • Potwierdzam. Właśnie tak bylo jak przyjecgal wczoraj kurier. Oprócz tego po niedokończeniu wniosku poproszono o przyslanie dokumentow w tym dow.os. e-mailem a nie przez formularz. Czy to bezpieczne? Zastanawiam sie. NO ale juz po fakcie.

    Nowa Odpowiedz
  • Tak samo było u mnie – we wtorek był kurier z umowami i teraz czekam na decyzję i kartę.

    diego Odpowiedz
    • Chyba ich lekko pogięło, żeby przed decyzją podpisywać umowę. Ja mimo wszystko planuję wstrzymanie się z podpisywaniem umowy do momentu otrzymania decyzji.

      Przemo
  • To jeśli prześlą Ci kurierem umowę – odmówisz podpisania?

    diego Odpowiedz
    • „[…]Kurier pozostawi przesyłkę w urzędzie pocztowym właściwym dla adresu zamieszczonego na liście przewozowym. Przesyłkę będzie można odebrać w urzędzie w ciągu 7 dni kalendarzowych. […]”. Na początek to wykorzystam ;)

      Przemo
  • Każdy robi jak uważa. Dodam tylko, że umowy dostarcza listonosz PP – dawniej robili to kurierzy.

    diego Odpowiedz
  • Płatności payu na allegro oraz Google Pay są akceptowane do spełnienia warunków promocji?

    Michał Odpowiedz
  • Pytanie do wytrawnych znawców: czy bank nie będzie się rzucał, gdy podepnę kartę żony do mojego Curve. I czy transakcje będą zaliczone jako wykonywane przez nią? Nie jestem współwłaścicielem tego konta.

    Dario Odpowiedz
  • Przed chwilą otrzymałem taki sms z banku:

    „Citi Handlowy: Dziekujemy za zainteresowanie. Niestety podstawowe warunki regulaminu oferty nie zostaly spelnione. Zadzwon pod 19009 i zapytaj o innej promocje”

    Dodam że dostałem kartę ze sporym limitem i już nią płacę. Jedynie jeszcze nie logowałem się do aplikacji, ale to mam czas do końca miesiąca.

    Też ktoś dostał taką wiadomość ?
    O co chodzi ?

    slavutek Odpowiedz
    • PO jakim czasie od otrzymania karty tą wiadomość otrzymałeś?

      Dario
    • Kartę otrzymałem w środę 05/02 od razu aktywowałem. Na drugi dzień gostek z banku dzwonił, że do pełnej aktywacji potrzebna jest jedna transakcja w terminalu z pinem. Tak zrobiłem i cisza aż do dziś do tego sms-a.

      slavutek
    • pytałeś o to w banku?

      Dario
    • Przesłałeś przed podpisaniem umowy dokumenty potwierdzające dochody? Ja załączyłem wyciągi we wniosku, ale konsultantka w rozmowie twierdziła, że ich nie otrzymali, kazała wysłać jeszcze raz przez tę ich stronę. A właściwie nie ich, bo jest to zewnętrzny usługodawca. Od telefonu z banku minął już ponad tydzień i cisza, zero jakichkolwiek informacji.

      mmcki
    • Pogodziłem się już z tym, że z karty nici. Wielka szkoda, bo przepadnie mega bonus. Powinni jednak dać jakąś odpowiedź, a nie zero odzewu.

      diego
    • Dario tak wczoraj dzwoniłem do banku. Konsultant sprawdził że póki co spełniam wszystkie warunki do zyskania 500PLN. Ma to przekazać do sprawdzenia i odezwą się mailem w ciągu kilku dni.

      slavutek
  • Tydzień temu podpisałem papiery i do dzisiaj cisza… Ani karty, ani żadnej informacji o odrzuceniu wniosku… Trzeba jednak przyznać, że mBank to klasa 3k wniosków i konta pozakładane w tempie błyskawicznym.

    diego Odpowiedz
    • No tutaj to długo trwa ale to też karta kredytowa a nie zwykłe konto osobiste jak w mbanku, więc trochę nie do końca trafione porównanie. Mi się podobają te konta co otworzyć można biometrycznie, np pekao czy credit agricole – w tym pierwszym to w 15 min konto założyłem ;) W Ing też poszło mega szybko tylko tam weryfikacja przelewem.

      Addonix
    • Mam to samo, mega kiepski bank…

      LEch
    • Ale 7 dni, na rozpatrzenie wniosku o KK to moim zdaniem trochę przesada…

      diego
  • U mnie wczoraj pewnie dane na koncie aktualizowali, bo z citialerts otrzymałem kilka maili/SMS że np. nr tel do pracy zmienili. Więc pewnie niedługo i kartę dostanę ;)

    ggrzes Odpowiedz
    • A w sumie to dlaczego w ogóle mieli moje poprzednie dane, wydawało mi się, że zabroniłem im ich przetrzymywać po rozwiązaniu umowy :P

      ggrzes
    • Instytucje finansowe mają ustawowy obowiązek przechowywania danych osobowych oraz danych o rachunkach, kredytach chyba przez 5 lat

      Anom
    • A jak to się ma do sRODO i z prawem do bycia zapomnianym? :P

      ggrzes
    • Ano tak, że najważniejsze jest prawo krajowe, a RODO nie ogranicza tego prawa. Bycie zapomnianym ma realnie tylko skutek usunięcia zgód marketingowych. Jeśli ktoś ma podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych, to może je przechowywać i 100 lat, oczywiście w scisle okreslonych celach.

      Dario
  • Pod jaki nr dzwonicie? Dzwoniłem 3x wczoraj i dziś i przez 20 minut nikt nie odebrał :| Jeśli ta promocja miała zdobyć użytkowników, to żenujący sposób obsługi zniechęca mnie do tego banku…

    Lech Odpowiedz
  • Wczoraj bodajże po 15 min. „wiszenia” na linii udało mi się połączyć. Niestety po krótkiej rozmowie miał ktoś oddzwonić – do tej pory cisza. Faktycznie – promocja ekstra, tylko ilu będzie uczestników… Znikoma ilość.

    diego Odpowiedz
  • Dziś 12 otrzymałem fizycznie kartę, wnioskowałem 1, ale biometria nie przeszła, 3 telefon z city (stwierdzili, że mam dosłać pełne wyciągi, mimo że dosyłałem zaraz po wnioskowaniu, wiec dosłałem jeszcze raz), 8 na email dostałem link do dokumentów do podpisu smsem i podpisałem.
    Tylko boję się, żeby mnie nie wyrzucili z promocji, jak znów powiedzą, że nie dostali wyciągów, bo potwierdzania dostarczenia tego się nie dostaje (mam tylko printscreena), myślałem że potwierdzeniem będzie zwiększony limit kredytowy, ale w umowie podnieśli do tej samej wartości nawet ten bez dostarczenia wyciągów.

    keram7m Odpowiedz
    • w citi nie pokazuje blokad?
      limit jest jeden na wszystkie typy płatności, nie ustala się ich?

      keram7m
    • „w citi nie pokazuje blokad?”
      — pokazuje, teraz widzę wczorajszą transakcję internetową z dopiskiem „Oczekujące na zaksięgowanie”. Kiedyś zdarzało się, że małych płatności stacjonarnych nie pokazywało, bo szły w trybie offline (bez połączenia z bankiem podczas płatności), ale to już chyba nie działa.

      „limit jest jeden na wszystkie typy płatności, nie ustala się ich?”
      — chyba tak, chyba nawet w ogóle nie ma limitu (oprócz kredytowego); Citi ponoć ma zaawansowane systemy antyfraudowe i automatycznie reagują, gdy wychwycą coś podejrzanego. Dodatkowo to jest amerykański bank, a tam klienci za bardzo się bezpieczeństwem przejmować nie muszą, bo banki biorą to na siebie (świetnie było to opisane w książce „Ameryka po kawałku”), choć podejrzewam, że w polskim Citi nie jest tak pięknie…

      Don Quijote de la Mancha
    • tak pokazuje blokady innych zakupów, ale coś mi weryfikacja karty w SB nie przeszła, mimo że potwierdzałem 3D secure tę mała kwotę weryfikującą.

      keram7m
    • >>>Citi ponoć ma zaawansowane systemy antyfraudowe i automatycznie reagują, gdy wychwycą coś podejrzanego.
      U mnie była blokada karty po transakcji na większą sumę w *Londynie.
      Jednocześnie przeszedł SMS : tak , nie.

      Bogdan
    • Przerzuciłem z 10 ostatnich operacji z *Londynu na kartę Citi i wszystko poszło bez problemu.

      Dario
  • dzisiaj przyszła seria smsów o zmianie danych, ta ich telefoniczna obsługa to jakaś komedia, „czasami wysyłamy testowo smsy” „dane się zgadzają”, ktoś miał jeszcze taki przypadek? Coś czuję, że jak już wyślą kartę i będzie dostęp online to poleci reklamacja, i będą musieli oficjalnie odpowiedzieć, a nie przez jąkanie nic niewiedzącej panienki.

    robertos Odpowiedz
    • Nie pamiętam juz dokładnie, ale chyba jakieś takie też dostawałem podczas wyrabiania kk, chyba adres z wniosku jeszcze raz wprowadzali, dodatkowo może w jakiejś innej formie. To by po prostu świadczyło, że nad wydaniem karty pracują.

      Don Quijote de la Mancha
    • *„w jakiejś innej formie” — w stosunku do tego, co wprowadzili otwierając ror.

      Don Quijote de la Mancha
    • Też tak to logicznie tłumaczyłem, ale była informacja, żeby zadzwonić jak się nic nie zmieniało, po telefonie do nich nic już nie wiem, osoba po 2 stronie nie umiała powiedzieć skąd te smsy, czy było coś zmieniane, stwierdziła, że dane się zgadzają. Przy dopytywaniu stwierdziła, że czasem robią takie testy czy klient reaguje, na pytanie czy to były testy ona nie wie. Może im by trzeba zrobić testy na znajomość swojego systemu.

      robertos
  • mam do Was pytanie odnośnie przedsprzedaży biletów na koncerty dla posiadaczy kart Citi Handlowy: czy sama płatność musi odbyć się kartą Citi? czy też karta jest potrzebna tylko do odblokowania oferty?
    jeśli komuś przeszła płatność inną kartą w przedsprzedaży to daj/cie znać
    aha: i czy ew. karta Citi Simplicity dobrze współpracuje z Curve, aby ew. taką płatność przenieść na inną kartę? dzięki!

    Stef Odpowiedz
  • Wnioskowałem o limit 5000 zł, dostałem umowę do akceptacji i tam jest coś takiego: Całkowita kwota kredytu: 5000 zł a kilka linijek niżej: Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta: 5274.95… Skąd się wzięła ta kwota??

    Hornsby Odpowiedz
    • Pisałem o tym w artykule. Polecam wrócić do paragrafu zaczynającego się od:

      Na koniec dodam, że zgodnie z prawem bank ma obowiązek poinformować nas jakie jest RRSO oferty oraz przedstawić reprezentatywny przykład spłaty zadłużenia.

      Michał
  • Niestety ja już się karty nie doczekam – mimo podpisania papierów 4.02. Ta promocja i obsługa banku to porażka…

    diego Odpowiedz
  • Dzwoniłem ( pisałem już o tym wcześniej ), miał ktoś oddzwonić i nic. Mogli dać jakąkolwiek odpowiedź – do dzisiaj cisza.

    diego Odpowiedz
    • Ja składałem wniosek pod koniec stycznia. Po tygodniu zadzwoniła Pani porozmawiać. Był problem ze zdjęciem dowodu. Proszę dosłać. Skontaktujemy się. Po około tygodniu kolejny telefon. Skany przelewów od pracodawcy nie wystarczą. Proszę dosłać zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach. Pewnie jeszcze z dwa tygodnie to potrwa zanim dojdzie do wizyty kuriera….

      magcin
  • Cześć,

    czy zakupy na giełdzie kryptowalut (np. Binance) przy pomocy karty kredytowej są traktowane jako transakcje gotówkowe (naliczanie odsetek od razu po transakcji)?

    Rafał Odpowiedz
    • wydaje się, że powinny być traktowane jak zwykłe internetowe transakcje, ale pewności nie mam… najlepiej dopytaj w citi :P

      ggrzes
    • Znalazłem odpowiedź na stronie Citybanku. Wklejam, jakby ktoś był zainteresowany: „Transakcja u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, walut wirtualnych i środków płatniczych oraz pośredniczących w wymianie.”

      Rafał
    • Fajnym rozwiązaniem jest ustawienie limitu transakcji gotówkowych na kartach kredytowych = 0 zł. Wtedy można być spokojnym, że się nie natnie na odsetki

      Anom
    • @Anom, chyba nie? Transakcja quasi cash (w Citi „szczególna”), to właśnie nie transakcja gotówkowa, choć równie droga… Inna sprawa — czy w Citi da się ustawić limit transakcji gotówkowych?

      Don Quijote de la Mancha
    • W innych bankach na gotówkowe ten sposób jest spoko, ale też niestety nie na „szczególne” lub „quasi cash”, które są bezgotówkowe a do tego czasem już niestety ekstra płatne. Inna sprawa, że akurat w Citi nie da się niestety zmienić żadnych limitów (prócz kredytowego rzecz jasna).

      pws
    • No to teraz wbiliście mi ćwieka. Czy transakcje przez kartę Curve to transakcje podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut albo pośredniczących w wymianie?

      Dario
    • Moim zdaniem nie, bo Curve to tylko pośrednik, transakcja jest u konkretnego merchanta, a tylko poprzez Curve, za ich pośrednictwem, ale to śliska sprawa…

      Don Quijote de la Mancha
    • A od razu pojawia się na Citi dodatkowe obciążenie czy po jakimś czasie?

      ggrzes
    • Tak, na telefonie pojawiają się powiadomienia o transakcji od Curve i od Citi.

      Don Quijote de la Mancha
    • A, sorry, pytałeś o dodatkowe obciążenie, czyli pewnie o tę prowizję.
      To nie wiem, bo na szczęście nigdy jej nie zapłaciłem.

      Don Quijote de la Mancha
    • Wykonałem wiele transakcji Curve z kartą Citi i nigdy nie było od nich prowizji.

      mbo
  • hej. chciałbym dopytać – bo pewny nie jestem. data na umowie 07-02, dzis przyszła karta – juz aktywowana. Czyli jesli dobrze rozumiem – musze wydać nią 3 tys do końca maja? ale rozumiem ze już mogę ją używać?

    michal1607 Odpowiedz
  • Witam, czy przy zapisie mówiącym o tym, ze limit kredytu przyznany przez bank wynosi 5 000,00 zł i wzrasta do wysokości 33 400,00 zł w ciagu 5 dni mogę wypowiedzieć umowe po tym jak zrealizuje płatności w wysokosci 3 000,00 zł? Pytam, bo w niedalekiej przyszłości będę wnioskowała o kredyt, a niestety 2 karty kredytowe obniża moja zdolność kredytowa. Pozdrawiam

    Ilona Odpowiedz
    • Po odebraniu nagrody możesz zrobić co chcesz z tą kartą. Trzymać, schować, zamknąć. Przed odebraniem nagrody umowa o kartę musi być natomiast aktywna.

      Michał
    • Dzięki😊. Obawiałam się, ze będę musiała zrealizować limity przyznane przez bank, żeby uniknąć dodatkowych opłat.

      Ilona
  • Proszę o informację, czy data zawarcia Umowy o Kartę widoczna na Umowie, to data podpisania umowy dostarczonej przez kuriera, czy jakaś inna (np. złożenia wniosku).

    bob Odpowiedz
  • Czy w przypadku niezaznaczenia odpowiedzi na wniosku o wydaniu Karty Kredytowej Citibank przy zarejestrowaniu usługi CitiPhone, bank potraktuje brak odpowiedzi jako automatyczna aktywacje usługi? Pozdrawiam

    Ilona Odpowiedz
  • Hej, są jeszcze osoby co nie otrzymały umowy do weryfikacji smsem? wniosek składałem 25.01. a z konsultantką gadałem 27.01…. reklamacja coś da?

    Maciek Odpowiedz
    • Wniosek złożyłem 3.02. Następnego dnia otrzymałem telefon w sprawie potwierdzenia danych i od tego czasu cisza. Dzwoniłem na infolinię wczoraj i mam cierpliwie czekać, bo wniosek jest u analityka. Nigdy tak długo nie czekałem.

      rob
    • U mnie to samo: 1.02 wypełniony wniosek, 3.02 telefon od konsultantki z prośbą o przesłanie wyciągów, bo niby się nie wgrały przy składaniu wniosku. Potem cisza do 15.02 i kolejny telefon z prośbą o dosłanie jeszcze potwierdzenia przelewu wynagrodzenia za styczeń dla analityka. I od tego czasu znowu cisza…

      mmcki
    • Dzisiaj otrzymałem info o przyznaniu karty i jej wysyłce. Długo im to zajęło (od 3.02). nigdy tak długo jeszcze nie czekałem

      rob
  • Jestem lepszy, bo wniosek składałem 27.01. – początkiem lutego był nawet listonosz z papierami. Do dzisiaj cisza… Już nawet się „nie łudzę”, że coś z tego będzie. Pozdrawiam.
    P.S. Analityk sprawdza… Śmieszne…

    diego Odpowiedz
    • hej. terminarz operacji miałem identyczny. dzis przyszła karta, wlasnie aktywowałem.

      arekPL
    • Dostałeś wcześniej smsa o wysłaniu karty? Może jednak jest „światełko w tunelu” dla mojego wniosku. Oby tym „swiatełkiem” nie był pociąg :-) :-) :-)

      diego
    • tak. sms 18.02 karta w skrzynce 19.02

      arekPL
    • To na jeszcze lepszy. Wniosek 27.01, potem kurier i podpis pod umową bez pewności że kartę dostanę. Sms ze karta w drodze 14.02, wczoraj odebrałem, aktywowałem i płaciłem. Ale umowy zatwierdzonej jeszcze nie dostałem. Taki to jankeski bank 😋

      Modig
  • U mnie wyglądało to tak: wniosek składałem 03.02. Konsultant, o ile dobrze pamiętam, kontaktował się ze mną 07.02 aby dopełnić formalności. Po rozmowie dosyłałem dokumenty dochodowe aby przyznany limit karty był wyższy niż we wniosku przesyłanym bezpośrednio po aplikacji. Po tym miałem już tylko czekać na kuriera ale do dziś cisza. W końcu sam zadzwoniłem na infolinię i… „Pana wniosek został odrzucony, o szczegółach zostanie Pan poinformowany listownie.” Informacyjnie bardzo słabo.

    Mateusz Odpowiedz
  • To jest właśnie najbardziej denerwujące – brak konkretnej odpowiedzi za strony banku odnośnie przyznania karty… Czy to taki problem napisać emaila z informacją…

    diego Odpowiedz
  • Czy da się, a jeśli tak, to jak, ustawić limity transakcyjne dla karty Citi Simplicity?

    Przemo Odpowiedz
    • Nie da się.
      Tylko limit kredytowy, do tego samodzielnie tylko w górę.

      Don Quijote de la Mancha
    • Dzięki za info – czyli tak, jak przypuszczałem. Swoją drogą bezsensowne rozwiązanie powodujące, że posiadanie wysokiego limitu jest/może być niepotrzebnie niebezpieczne. Mam jeszcze jedno pytanie – czy przy limicie 2000zł mogę wykonać transakcję na kwotę np. 2200zł, czy zostanie ona z automatu odrzucona?

      Przemo
  • City pobiera opłatę 30 zł za pierwsze dostarczenie karty głównej czy tylko przy wydawaniu duplikatów?

    mmcki Odpowiedz
    • Na pewno nie za pierwsze dostarczenie karty.

      Dario
    • Zgodnie z TOiP:

      Opłata za ponowne wydanie karty płatniczej (Karty) zamiast utraconej lub wydanie duplikatu Karty

      Michał
    • W TOiP oprócz przytoczonej przez Ciebie pozycji była też inna: „Opłata za dostarczenie Karty przesyłką kurierską : 30 zł”. Stąd moje pytanie. Acz wraz z dokumentami do umowy otrzymałem dwie TOiP, pierwszą obowiązującą dla klientów podpisujących umowy od 14.09.19r., drugą dla umów od 05.02.20r. W tej nowszej tej pozycji już nie ma.

      mmcki
    • Tu chodzi o to, że chcesz dostać kartę jak najszybciej (kurierem), gdy np. się zniszczyła albo ci ukradli. Normalnie wysyłają Poczta Polska za free.

      Dario
  • Gdzie w w serwisie citibank można ustawić/zmienić preferowaną datę spłaty karty? (czy to jest bezpłatne?)

    Ada87 Odpowiedz
  • No to teraz czekamy do końca przyszłego miesiąca na informację o spełnieniu warunków :)

    tomatini Odpowiedz
  • Dzień dobry wszystkim :-) Mam pytanie: w tym miesiącu podpisałem umowę, spełniłem warunki obrotu (czyli wydałem 3000 tys. zł) oraz zalogowałem się na swój profil na www. Kiedy dostanę 500 zł? :-)

    Filonski Odpowiedz
    • A to nie trzeba się zalogować do aplikacji mobilnej?

      Ada87
    • Albo, albo. Albo strona www albo aplikacji. Przy okazji doczytałem warunki promocji. Więc ograniczam pytanie jedynie do tego: czy dostanę w marcu info o nagrodzie, jeśli warunki spełniłem już w lutym.

      Filonski
  • W czwartek minie dokładnie miesiąc od złożenia wniosku i mimo podpisania propozycji umowy do dzisiaj cisza… Porażka ze strony banku.
    P.S. Zero kontaktu, ani decyzji odmownej…

    diego Odpowiedz
    • U mnie mija dzisiaj miesiąc od złożenia wniosku i poza telefonem potwierdzającym dane zero kontaktu. Na stronie sprawdzającej status wniosku – procesowanie w toku, data utworzenia 25.01.2020.

      User
    • Piszcie na fanpage’u na FB, u mnie to pomogło ruszyć sprawę

      Pawlik
  • Jestem ciekawy jeszcze jednej sprawy – ile faktycznie wydali kart w tej „pseudo promocji”…

    diego Odpowiedz
  • W dniu 25.02. dostałam umowę z kartą. Termin podpisania umowy wypełniony przez pracownika banku to 19.02.
    Czy komuś udało się zmniejszyć przypisany limit kredytowy? Czy usługa Citi Mobile Token jest bezpłatna? Pozdrawiam

    Ilona Odpowiedz
    • Ilona, kartę dostałaś w osobnym liście? Dostałem umowę, na kartę czekam już drugi tydzień

      saroyan
    • Saroyan, tak umowa o kartę kredytową i sama karta była w jednym liście. W zeszłym tygodniu zadzwonił do mnie przedstawiciel banku z pytaniem, czy dostałam kartę. Na moją odmowną odpowiedź powiedział, że w systemie ma wpisane, że do 04.02. powinnam dostać kartę. Na moje stwierdzenie, że takim sposobem mogę nie spełnić warunków promocji, tzn. nie zaloguję się do serwisu bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej odpowiedział, że gdybym dostała kartę w lutym to mam do nich dzwonić.

      Ilona
    • Oczywiście chodziło mi o 04.03. Przepraszam za pomyłkę.

      Ilona
    • Należy w bankowości internetowej wysłać wiadomość (Dyspozycje -> Karty Kredytowe -> Zmniejszenie limitu – jakoś tak to wygląda) z podaniem kwoty nowego limitu (mniejszego). Zmiana powinna być dokonana w ciągu 4 dni roboczych (szybciej niż 4. bym się nie spodziewał). Trzeba monitorować tę kwestię, bo potrafią nie zmniejszyć po 4 dniach.

      Przemo
    • Dzięki:-)

      Ilona
    • Ja z 2 lata temu zmniejszałem limit na KK przez infolinię.

      Dario
  • Wniosek z 03.02.2020. Do tej pory brak kontaktu ze strony banku. Po telefonie do banku dostałem info, że wnioskiem zajmuje się inny konsultant i oddzwoni później. Nie oddzwonił.. Na stronie sprawdzania wniosku mam komunikat: „nie znaleziono wniosku”.

    And Odpowiedz
    • Jeśli ktoś ma taki problem to (jeśli chce) może mi podesłać ID wniosku na maila / przez formularz kontaktowy. Postaram się pomóc :)

      Michał
  • Czy ktoś wie czy zastosowanie funkcji Curve Send z Citi powoduje naliczenie prowizji przez bank.

    Dario Odpowiedz
  • „f) nie później niż do 1 (pierwszego) miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia Umowy o Kartę (data zawarcia
    Umowy o Kartę będzie widoczna na Umowie o Kartę) zaloguje się przynajmniej 1 (jeden) raz w serwisie bankowości internetowej
    Citibank Online pod adresem http://www.citihandlowy.pl/logowanie/ lub za pomocą aplikacji mobilnej Citi Mobile”

    Co to znaczy „nie później niż do 1 (pierwszego) miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia Umowy”? Jeśli podpisałem umowę 25.02 to mam czas na zalogowanie do 01.03 czy 31.03?

    Pawlik Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy