75 zł w gotówce za założenie Nest Konta (i do 250 zł za polecenie!)

Zakończona

Na tę ofertę czekało wiele osób! Wystartowała bowiem kolejna promocja z Nest Kontem w roli głównej, w której tym razem do zdobycia mamy 75 zł. Nagrodę otrzymamy jednak nie w postaci bonu, ale w gotówce!

75 zł premii za założenie Nest Konta

Premia dla nowych klientów Nest Banku

Zasady promocji są bardzo podobne do poprzednich ofert Nest Banku. Aby móc z niej skorzystać należy być całkowicie nowym klientem – taką osobą, która nie posiadała (ani nie współposiadała) konta osobistego w Nest Banku ani nie jest w trakcie wnioskowania o taki produkt. Warto tu dodać, że (pierwszy raz!) osoby posiadające w przeszłości rachunek w Smart Banku, BIZbanku oraz FM Banku mogą wziąć udział w promocji pod warunkiem, że konto zostało zamknięte (i nie funkcjonowało jako Nest Konto). To świetna wiadomość!

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto po zarejestrowaniu się na dedykowanej stronie promocji. Mamy na to czas do 30.06.2017, o ile akcja nie zostanie zakończona przed czasem – w promocji obowiązuje bowiem limit zaledwie 800 zgłoszeń. Warto się śpieszyć, bo poprzednie promocje Nest Banku zazwyczaj kończyły się grubo przed czasem!

Promocja została przedłużona do 7.07.2017, a limit promocyjnych wniosków został zwiększony do 1300 sztuk!
Promocja została zakończona 4.07.2017.

Po złożeniu wniosku umowę o konto możemy już podpisać „na spokojnie” – będziemy mogli to zrobić natychmiastowo przelewem z innego banku lub poprzez wizytę kuriera.

Lista banków do założenia konta w Nest Banku

75 zł za wydanie 150 zł

Same warunki promocji są bardzo proste do spełnienia. Po pierwsze, w trakcie składania wniosku o konto musimy wyrazić zgody marketingowe (punkt 5 i 6 we wniosku). Generalnie sprowadza się to do zaznaczenia wszystkich punktów.

Drugim warunkiem jest zalogowanie się do bankowości internetowej Nest Banku w ciągu 60 dni od daty złożenia wniosku o konto, ale nie później, niż do 31.08. Trzecim: wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną sumę min. 150 zł w tym samym terminie. Najprościej warunek spełnić płacąc po prostu w sklepach i internecie kartą.

I to tyle, jeśli chodzi o warunki. Organizator promocji powiadomi nas o przyznaniu bonusu mailowo do 15.09.2017. Będziemy mieć wtedy 7 dni na podanie swoich danych (m.in. numeru aktywnego rachunku Nest Konto) w celu odbioru premii. Ta zostanie wypłacona do 30.09.2017.

Co ciekawe w ramach akcji udostępniony zostanie również program polecający. Każda osoba, która założyła swoje konto na stronie promocji, będzie mogła polecić ofertę swoim znajomym za pomocą swojego linku polecającego. Obecni klienci nie mogą korzystać z tej opcji.

Premia za polecenie wynosi 50 zł, przy czym maksymalna ilość osób, za jakie otrzymamy premię, wynosi 5. Oczywiście program polecający jest nieobowiązkowy i nie musimy z niego korzystać aby zdobyć podstawową nagrodę, czyli 75 zł.

Ile kosztuje Nest Konto?

Nest Konto to rachunek całkowicie bezpłatny. Nie zapłacimy ani grosza za prowadzenie rachunku, posiadanie karty debetowej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju – bez spełniania dodatkowych warunków. W zasadzie jedyna opłata na jaką możemy się nadziać przy rozsądnym korzystaniu to opłata za wydanie karty debetowej. Pierwsza karta wydawana jest bezpłatnie, a za kolejne przyjdzie nam zapłacić 25 zł (w tym również za ewentualne karty walutowe w odpowiedniej walucie). Jeśli jednak chcemy spełnić warunki promocji i korzystać z karty tylko w kraju, to o opłaty nie musimy się martwić – przynajmniej przez najbliższe lata.

Jakie są inne atuty Nest Konta? Przede wszystkim jako nowi klienci możemy skorzystać z Lokaty Witaj z oprocentowaniem 4% na 3 miesiące do 10 000 zł. Dostępna jest również wersja 6-miesięczna, jednak z wymogiem wpływu wynagrodzenia. Oprócz tego możemy również założyć konto Nest Rodzinne Oszczędności, które dzięki regularnemu oszczędzaniu i dodatkowej premii pozwala na wyciśnięcie nawet 5,7% w skali roku!

Nie przegap!

Komentarze

  • oni sobie mogą mówić że ograniczona pula. w moim przypadku dostała osoba 75 zł osoba polecona czyli zarejestrowała się później ode mnie i spełniła warunki poźniej. Oszuści jednym słowem.

    roy Odpowiedz
    • Jaka ograniczona pula? Promocja wg reg. miała trwać do 9 lipca i została zakończona 4 lipca z uwagi na wyczerpanie bonusów. Rejestracja nie była już mozliwa. Ci co się zarejestrowali to powinni otrzymać bonus i tyle w temacie.

      Clio
    • Zresztą została przedłużona do 7.07 z nową pulą bonusow…

      cykor
  • eBrokker przestał odpowiadać na wiadomości. Tylko pogarszają swoją sytuację.

    tt Odpowiedz
  • „Informujemy, że reklamacja braku przyznania BONUSU w akcji promocyjnej „Nest Konto z Bonusem została rozpatrzona POZYTYWNIE.” – sprawdźcie skrzynkę, przed chwilą dostałem odpowiedź na reklamację.

    Mateusz Odpowiedz
  • Ja również dostałem. Ile mają teraz czasu żeby przelew doszedł na konto?

    Mateusz Odpowiedz
  • jak wygląda sprawa zamknięcia kont i karty?

    Lenio Odpowiedz
    • „W jaki sposób mogę zamknąć konto w Nest Banku?

      w Oddziale Banku
      przesyłaną e-mail ze zdefiniowanego w Banku adresu e-mail
      przesłaną listownie na adres Banku
      telefonicznie”

      za czasów jego poprzednika – Banku Smart testowałem mailowo i nie było żadnych problemów

      Mateusz
  • Od 2 dni próbuję wpisywać pesel 80+ aby podac dane i wciąż pokazuje sie komunikat , że błędny pesel. Ktoś wpisywal może taki lub jeszcze starszy ? Tak było przed reklamacja jak i teraz po reklamacji. Pliki wyczyszczone , inna przeglądarka , inny komp i dalej nic z tego i to u dwóch osób . Nikt nie miał nic takiego z tym peselem? Czas pogania i nie wiadomo co robić , jeszcze raz składać reklamację? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • jest kasa już?

    Romek Odpowiedz
    • Jeśli chodzi o obecną reklamację to uzupełnienie danych trwa do 13.10. Więc jak może być kasa? Po tym terminie należy się jej spodziewać.

      Clio
  • uzupełnianie do 13 a wypłata do kiedy?
    gdzie info o tym?

    Romek Odpowiedz
    • Info jest w e-mailu od ebrokera. Ten e-mail co przyszedł z linkiem do uzupełnienia danych. A po zapisaniu danych wyskakuje okienko z informacją o przelewie w ciągu 14 dni. Ale nie wiem czy te 14 dni bedzie liczone od 13.10 czy od 6.10 kiedy to przyszedł e-mail z linkiem.

      Clio
    • @clio
      dzięki

      Romek
  • też dostałam maila o POZOTYWNYM rozaptrzeniu sprawy i mam uzupełnić dane do 13.10, ale problem jest taki że nie mogę się zalogować na konto ebrokera, bo nie mam tego linka – nie przyszedł mi na miala podczas zakładania konta – a konto zakładalam z kodu polecjaącego córki – też to opisałam w reklamacji – wiec gdzie mam te dane im wysłać – na ich adres mailowy?
    pomóżcie ;)

    villemo09 Odpowiedz
  • kasy brak, czekamy,

    Miron Odpowiedz
  • Ja tak samo jak villemo09 dostałem maila bez linka ! Wysłałem im w odpowiedzi moje dane. Może też ktoś ma taki problem ? Co teraz zrobić ?

    luic Odpowiedz
  • czy ktos juz dostal te 75 zl po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji ?

    jacenty Odpowiedz
  • do 13 trzeba było uzupełnić dane – wiec spokojnie – pewnie w przyszłym tyg będą robić przelewy hurtem

    villemo09 Odpowiedz
  • Jest kasa o dziwo z odsetkami

    yy Odpowiedz
  • Brak jeszcze za polecenia , może być i bez odsetek. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Co z premią za polecenie? Pisać znów do nich czy czekać?

    Dominika Odpowiedz
  • Ja za polecenie już dostałam, także z odsetkami.

    Asia Odpowiedz
  • No wlasnie gdzie kasa za polecenia? Eh chcieli wypłacić odsetki na zatarcie złego wrażenia a znów wyszło ze trzeba pisać reklamacje. Słabo

    roy Odpowiedz
  • Ja również nie dostałam za polecenie…

    Sylwia Odpowiedz
  • mama dostała 75 z odsetkami, a ja 50 z odsetkami za jej polecenie – ale na oba wcześniej pisałam reklamacje.
    Wypłacą wszystkim, ale musicie do nich napisać i poczekać ;D

    villemo09 Odpowiedz
  • Czyli trzeba napisać reklamację znowu na ten sam adres? Podawać jakieś szczegóły? Kogo się poleciło?

    Kama Odpowiedz
    • no pisania maili było sporo – ale w końcu wszystko przesłali.

      Tak opisałam całą sytuacje, załączyłam historię mailową z poprzednich reklamacji i napisałam dane:

      moje dane – polecającego z nr OTE, pesel, nr konta
      dane polecanego – z jego nr OTE, pesel, nr konta

      i powiedzieli ze to wystarczy i za kilka dni była kasa.

      villemo09
  • Osoba której poleciłem konto składała reklamacje którą uznano i kasę za otwarcie (75,31 zł) wypłacono, jednak z moją premią za polecenie (50 zł) mają wielki problem bo bank podobno napisał że osoba była wcześniej klientem i jeśli potwierdzą że nie był to Nest to premie mi wypłacą. Taka informacje dostałem 2 tyg temu. Wczoraj napisali że dalej nie maja info z banku. Ile na takie info można czekać 14, 30 dni czy może jeszcze dłużej?

    Walu Odpowiedz
  • Napisałem dzisiaj reklamację na brak kasy za polecenia , osoby polecane juz dostały po reklamacji. Ktoś pisał ostatnio reklamację na brak za polecenie i dostał już jakąś odpowiedz , bo jakoś nie odpowiadają ? Ile trzeba czekać na odpowiedź , czy juz może się zwineli ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Nie dają znaku życia , nic nie odpowiadają .Też tak ktoś ma i pisał do nich ostatnio czy cokolwiek odpisali? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Pisałem, bo nie otrzymałem za polecenie, osoby polecone otrzymały premie z odsetkami, ja również ale za polecenie nic. Pisałem reklamacje i cisza…

    Kama Odpowiedz
  • Dziś minęło 40 dni od złożenia mojej reklamacji na nieprzyznanie premii za polecenie. Wysłałem maila żeby się przypomnieć i uzyskać jakieś info co się dzieje i takie go maila otrzymałem:
    „Uprzejmie informujemy, że Akcja Bonus z Nest Kontem została zakończona. Wszelkie zgłoszenia odnośnie akcji nie są już przyjmowane.
    Dziękujemy za wzięcie udziału oraz zapraszamy do skorzystania z kolejnych organizowanych akcji.”
    Więc chyba już wszystko pozamiatane i premii nie będzie.
    Prośba do Admina czy jest szansa żeby coś się dowiedział w tej sprawie (Może Tobie coś odpowiedzą) bo takich osób jak ja (bez premii za polecenie) jest więcej.

    Walu Odpowiedz
  • Też czekam od kilku dni , po przypomnieniu się następnego dnia raczył odpisać , że rozpatrując i dadzą odpowiedź. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Kiedy otrzymałeś taką odpowiedź od nich? Jak wysyłałeś wiadomość? Na jaki @? Za pośrednictwem strony czy z prywatnego maila normalnie?

    Kama Odpowiedz
    • Dzisiaj przysłali za polecenia z odsetkami.Wiadomosc wysłałem ze swego maila tego co podawalem w promocji 25.10. i podalem dane tak jak pisał @villemo09 oraz , że osoby polecane dostały premie po reklamacji a ja jako Polecajacy nie.Następnego dnia po zapytaniu tez przez swego maila (z powodu braku odpowiedzi ) odpisali , że dane wysłane dotarły do nich i będą rozpatrywać. Dzisiaj brak odpowiedzi ale premia jest. xyz

      prawdziwy-xyz
    • U mnie dalej nie ma kasy za polecenie

      Walu
  • Mi przez stronę promocji nie chce wysłać wiadomości a jak wysłałem bezpośrednio to otrzymałem taką wiadomość.
    Witamy,

    uprzejmie informujemy, że Akcja Bonus z Nest Kontem została zakończona. Wszelkie zgłoszenia odnośnie akcji nie są już przyjmowane.
    Dziękujemy za wzięcie udziału oraz zapraszamy do skorzystania z kolejnych organizowanych akcji.

    Pozdrawiamy,
    Zespół eBrokerPartner

    Kama Odpowiedz
  • Nie dostałam odpowiedzi po kolejnej reklamacji w sprawie premii za polecenie, ale premia dziś wpłynęła.

    Dominika Odpowiedz
  • Czy są jeszcze jakieś osoby które po złożeniu reklamacji za nieotrzymanie premii za polecenie w dalszym ciągu jej nie otrzymały???

    Walu Odpowiedz
  • Ja wciąż czekam premię za polecenie. 20 października wysłałem reklamację – czemu dostałem tylko premię za założenie konta. W eBrokerze potwierdzili, że w regulaminie nie ma przeciwwskazań, żeby były klient Smart Banku dostał premię za polecenie, więc napiszą do Nesta. Od tego czasu nie odpowiadają na ponaglenia. Czy ktoś po Smart Banku dostał kasę za polecenie?

    fb Odpowiedz
  • Tak byłem kiedyś klientem smart banku i po długim oczekiwaniu dostałem kasę za polecenie konta osobie która także była klientem smart banku.
    Tu wpisy dotyczące tego samego tematu:
    http://livesmarter.pl/uzupelnij-dane-w-promocji-75-zl-premii-za-nest-konto/comment-page-2/#comment-169959

    Ps złożyłem reklamację w nest banku (wtedy gdy jeszcze nie miałem kasy za polecenie) i w ramach przeprosin przesłali pendriva

    Walu Odpowiedz
  • czy komuś odpisał ebroker ostatnio? mi od tygodnia nawet autoresponder nie odpowiada

    asd Odpowiedz
  • Czy te polecenia wciąż działają? A jeżeli tak, to jak to się robi? Robiłem polecenia, ale teraz nie pamiętam jak, a nie widzę żadnego kodu, czy czegoś takiego.

    qqq Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy