75 zł w gotówce za założenie Nest Konta (i do 250 zł za polecenie!)

Zakończona

Na tę ofertę czekało wiele osób! Wystartowała bowiem kolejna promocja z Nest Kontem w roli głównej, w której tym razem do zdobycia mamy 75 zł. Nagrodę otrzymamy jednak nie w postaci bonu, ale w gotówce!

75 zł premii za założenie Nest Konta

Premia dla nowych klientów Nest Banku

Zasady promocji są bardzo podobne do poprzednich ofert Nest Banku. Aby móc z niej skorzystać należy być całkowicie nowym klientem – taką osobą, która nie posiadała (ani nie współposiadała) konta osobistego w Nest Banku ani nie jest w trakcie wnioskowania o taki produkt. Warto tu dodać, że (pierwszy raz!) osoby posiadające w przeszłości rachunek w Smart Banku, BIZbanku oraz FM Banku mogą wziąć udział w promocji pod warunkiem, że konto zostało zamknięte (i nie funkcjonowało jako Nest Konto). To świetna wiadomość!

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto po zarejestrowaniu się na dedykowanej stronie promocji. Mamy na to czas do 30.06.2017, o ile akcja nie zostanie zakończona przed czasem – w promocji obowiązuje bowiem limit zaledwie 800 zgłoszeń. Warto się śpieszyć, bo poprzednie promocje Nest Banku zazwyczaj kończyły się grubo przed czasem!

Promocja została przedłużona do 7.07.2017, a limit promocyjnych wniosków został zwiększony do 1300 sztuk!
Promocja została zakończona 4.07.2017.

Po złożeniu wniosku umowę o konto możemy już podpisać „na spokojnie” – będziemy mogli to zrobić natychmiastowo przelewem z innego banku lub poprzez wizytę kuriera.

Lista banków do założenia konta w Nest Banku

75 zł za wydanie 150 zł

Same warunki promocji są bardzo proste do spełnienia. Po pierwsze, w trakcie składania wniosku o konto musimy wyrazić zgody marketingowe (punkt 5 i 6 we wniosku). Generalnie sprowadza się to do zaznaczenia wszystkich punktów.

Drugim warunkiem jest zalogowanie się do bankowości internetowej Nest Banku w ciągu 60 dni od daty złożenia wniosku o konto, ale nie później, niż do 31.08. Trzecim: wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną sumę min. 150 zł w tym samym terminie. Najprościej warunek spełnić płacąc po prostu w sklepach i internecie kartą.

I to tyle, jeśli chodzi o warunki. Organizator promocji powiadomi nas o przyznaniu bonusu mailowo do 15.09.2017. Będziemy mieć wtedy 7 dni na podanie swoich danych (m.in. numeru aktywnego rachunku Nest Konto) w celu odbioru premii. Ta zostanie wypłacona do 30.09.2017.

Co ciekawe w ramach akcji udostępniony zostanie również program polecający. Każda osoba, która założyła swoje konto na stronie promocji, będzie mogła polecić ofertę swoim znajomym za pomocą swojego linku polecającego. Obecni klienci nie mogą korzystać z tej opcji.

Premia za polecenie wynosi 50 zł, przy czym maksymalna ilość osób, za jakie otrzymamy premię, wynosi 5. Oczywiście program polecający jest nieobowiązkowy i nie musimy z niego korzystać aby zdobyć podstawową nagrodę, czyli 75 zł.

Ile kosztuje Nest Konto?

Nest Konto to rachunek całkowicie bezpłatny. Nie zapłacimy ani grosza za prowadzenie rachunku, posiadanie karty debetowej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju – bez spełniania dodatkowych warunków. W zasadzie jedyna opłata na jaką możemy się nadziać przy rozsądnym korzystaniu to opłata za wydanie karty debetowej. Pierwsza karta wydawana jest bezpłatnie, a za kolejne przyjdzie nam zapłacić 25 zł (w tym również za ewentualne karty walutowe w odpowiedniej walucie). Jeśli jednak chcemy spełnić warunki promocji i korzystać z karty tylko w kraju, to o opłaty nie musimy się martwić – przynajmniej przez najbliższe lata.

Jakie są inne atuty Nest Konta? Przede wszystkim jako nowi klienci możemy skorzystać z Lokaty Witaj z oprocentowaniem 4% na 3 miesiące do 10 000 zł. Dostępna jest również wersja 6-miesięczna, jednak z wymogiem wpływu wynagrodzenia. Oprócz tego możemy również założyć konto Nest Rodzinne Oszczędności, które dzięki regularnemu oszczędzaniu i dodatkowej premii pozwala na wyciśnięcie nawet 5,7% w skali roku!

Nie przegap!

Komentarze

  • jak wygenerowac ten link polecajacy z bankowosci internetowej ? nie umiem…

    villemo09 Odpowiedz
  • I się spóźniłem :(

    Informujemy, że z dniem 4.07.2017 16:00
    zakończyliśmy akcję BONUS z Nest kontem.

    ludek Odpowiedz
  • Polecony ma tylko wydać 150 zł w ciągu 60 dni czy ma zrobić coś jeszcze? Pytam , bo regulamin nie chce działać. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czy ktoś mógłby podlinkować regulamin. Ten z artykułu nie działa. Ewentualnie proszę o maila z regulaminem na nash3małpiszonwupepeel. Dzięki!

    Kruk Odpowiedz
    • podmieniłem na działający (przestał działać po zakończeniu akcji), już powinien śmigać :)

      Michał
  • ale do bankowosci internetowej, czy przez aplikację mobilną trzeba się tam było choć raz zalogowac?

    villemo09 Odpowiedz
  • Dostał ktoś już jakąś informację co z nagrodą 75zł?

    Paweł Odpowiedz
  • Ma być wypłacona do 17.09.

    cykor Odpowiedz
  • A wcześniej coś trzeba uzupełniać?

    Paweł Odpowiedz
  • Przyszedł mail z prośbą o uzupelnienie danych jakiś czas temu.

    cykor Odpowiedz
  • Uzupełnienie danych?
    Ja dostałem na razie tylko tyle:
    Witamy,

    bardzo dziękujemy za udział w promocji „Nest konto z BONUSEM”
    Pamiętaj, aby otrzymać BONUS 75zł, do 31 sierpnia spełnij warunki promocji – zaloguj się do bankowości online oraz dokonaj transakcji kartą na kwotę minimum 150zł.
    Jeśli brałeś/aś udział w Programie Poleceń, pamiętaj, że obowiązują te same warunki przyznania PREMII, jak w BONUSIE.
    W przypadku gdy spełniłeś/aś warunki przyznania BONUSU, lub PREMII zostaniesz o tym poinformowany/a do 15.09.2017 r.
    Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu.

    Pozdrawiamy
    eBrokerPartner

    qqq Odpowiedz
  • Oj sorry to nie ta promocja ( pomyliłem z BNP ).

    cykor Odpowiedz
  • Podbijam, ktoś, coś?

    Asia Odpowiedz
  • Uzupełnienie danych?
    Ja dostałem na razie tylko tyle:
    Witamy,

    bardzo dziękujemy za udział w promocji „Nest konto z BONUSEM”
    Pamiętaj, aby otrzymać BONUS 75zł, do 31 sierpnia spełnij warunki promocji – zaloguj się do bankowości online oraz dokonaj transakcji kartą na kwotę minimum 150zł.
    Jeśli brałeś/aś udział w Programie Poleceń, pamiętaj, że obowiązują te same warunki przyznania PREMII, jak w BONUSIE.
    W przypadku gdy spełniłeś/aś warunki przyznania BONUSU, lub PREMII zostaniesz o tym poinformowany/a do 15.09.2017 r.
    Jeśli masz jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu.

    Pozdrawiamy
    eBrokerPartner
    czy dostaliscie maila do uzupelnienia danych?

    Dark Odpowiedz
  • własnie, dziwne, zbliża się 15.09 a tu ani widu ani słychu maila z przyznaniem tych 75zł premii..zaczynam się niepokoić, że czegoś nie dopatrzyli i mi tego nie wyślą….

    villemo09 Odpowiedz
  • Właśnie dostałem maila od eBrokerPartner z prośbą o uzupełnienie danych konta.

    Oskar Odpowiedz
  • ja też ;D ale jak myślicie to będzie bonus + premia za polecenie kogoć, czy to jakoś osobno będą przelewać ?

    villemo09 Odpowiedz
  • U mnie również jest e-mail od eBrokerPartner.

    barkley6 Odpowiedz
  • Czy ktoś nie otrzymał e-maila? U mnie nic nie ma a warunki spełniłem. W spamie brak.

    Clio Odpowiedz
  • narazie spokojnie, czas na powiadomienie mają do 15.09

    villemo09 Odpowiedz
  • Ja dostałem ale mowa jest tylko o bonusie 75zł a mnie się jeszcze premia 100zł należy za dwa polecenia. Mam nadzieję że też wypłacą.

    MaruDa Odpowiedz
  • coś mi się wydaje że mogą mieć problem techniczny z byłymi klientami smart banku i dlatego nie mam emaila.

    roy Odpowiedz
  • Gdzie znalezc nr umowy aby dolaczyc to informacje do reklamacji? Mam tylko nr wniosku..

    Clio Odpowiedz
  • ktoś dzisiaj dostał maila? do dziś nie mam, a też polecałem. Osoby którym polecaałem też nic nie dostały.

    Piotr1lp Odpowiedz
    • U mnie jest dokładnie to samo, ani ja ani osoba, którą poleciłam nie dostała maila, żadne z nas nie było też wcześniej klientem Smart Banku żeby to w jakiś sposób mogło mieć jakiś związek tak jak wyżej pisano

      Sylwia
    • Napisałem reklamacje, dzisiaj odpowiedzieli i przekazali ją dalej.. mam czekać na odpowiedz

      Clio
    • Do kogo napisales ta reklamacje, podaj prosze maila :-)

      Edyta
  • Polecajacy ma i jeden polecony a u pozostałych poleconych cisza. Wszyscy są w tej instytucji czyści jak łza. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Brak maili a-warunki spełnione,reklamacja napisana ale jest problem z wysłaniem treści komunikat czekaj

    Dark Odpowiedz
  • Zadzwoniłam do banku w sprawie promocji i okazało sie że brak mam zaznaczonej zgody marketingowej,zaznaczona tylko była zgoda na wysyłanie reklamy a przy wniosku zaptaszkowałam zgody z tego wynika że banki zrobią wszystko aby premii nie otrzymać i co z tego że pozostałe warunki spełnione.
    Ci którzy nie otrzymali maila od broker@partners być może maja ten sam problem.Nauka na przyszłość jeżeli korzystamy z promocji to po kilku dniach zadzwonić na inolinie i sprawdzic zgody i to przynajmniej dwukrotnie

    Ula Odpowiedz
    • Jaki jest finał sprawy? Wysłali maila i premie dadzą? xyz

      prawdziwy-xyz
    • Wlasnie i co, zaznaczyli ci ta zgode i premie dostaniesz?

      Edyta
    • Moja mama również nie otrzymała maila.Złożyłam reklamację. W bankowości internetowej jest widoczna zaznaczona zgoda na kontakt w celach marketingowych. Innych opcji zgód w ogóle nie widać. We wniosku na pewno były zaznaczone wszystkie.

      Iza
    • moja mama również nie dostała a tata dostał. rejestrowali się tego samego dnia zaznaczając dokładnie to samo..

      Andrus
    • Dokładnie mam tak samo.
      Ja poleciłam mamę, która maila nie dostała, a zgoda w bankowości jest.
      Jak złożyłaś tą reklamację, możesz podać maila albo telefon poprzez który to zrobiłaś?

      villemo09
  • Ja otrzymałem maila z linkiem do logowania i formularza. 14 września.

    Lenio Odpowiedz
  • Brak maila, reklamacja ech…

    Mateusz Odpowiedz
  • orientujecie sie ktory numer do numer umowy ? w dokach/mailach mam tylko numer klienta i numer wniosku..

    jacenty Odpowiedz
    • Podałem m.in numer wniosku i nie ma problemu.

      Clio
    • nie ma problemu? juz Ci odpowiedzieli na reklamacje ?

      jacenty
    • Tak potwierdzając przekazanie mojej wiadomości w odpowiednie miejsce. Mam teraz czekać na odpowiedz.

      Clio
    • ok, a moglbys napisac w ciagu ilu dni odpisali ? daja sobie 14 dni a mail mialbyc do 15. a reklamacje mozna zlozyc do 30., nie daja czasu do reakcji po ewentualnej negatywnej reklamacji, cwaniaki :-)

      jacenty
  • Widać, że nie ogarnęli sytuacji, ale co zrobić… Reklamacja poszła w świat

    Addonix Odpowiedz
  • Sprawa przedstawia się następująco ci którzy nie otrzymali maila nie zaznaczyli dwóch zgód marketingowych,natomiast w bankowości elektronicznej bank wprowadził w błąd użytkowników którzy widzą zaptaszkowaną zgodę marketingową-czyli takie małe oszustwo,zadzwoniłam na infolinie i poinformowano mnie ze wystarczyło zaznaczyć jedna zgodę np na reklamy i w systemie pojawia się ogólna zgoda marketingowa słowem jawne oszustwo z strony Nest banku.Teraz zostawiam temat adminowi aby zbadał i opisał niecną praktykę banku

    Ula Odpowiedz
    • Zaznaczył Ci ta zgodę od razu po telefonie i dostałaś tego maila czy pisałaś reklamację na ich maila? xyz

      prawdziwy-xyz
    • Proszę o pilną odpowiedź , bo w kolejce do reklamacji jext u mnie pół plutonu.xyz

      prawdziwy-xyz
    • kolego@xyz zgoda była cały czas zaznaczona tzn zaptaszkowana w bankowości elektronicznej ,najlepiej zadzwonić i upewnić się czy macie dwie zgody zaznaczone w wniosku bo w ustawieniach bankowości elektronicznej jest tylko ogólna.

      Ula
    • Cos chyba nest albo broker klamie z tymi zgodami, poniewaz dla siebie jako polecajacego, jak i dla innej osoby ja wypelnialem wniosek, wiec niemozliwe, zebym zapomnial czegos zahaczyc, jesli nawet w poradniku bylo napisane, ze trzeba zaznaczyc.

      Piotr1lp
  • co za chamstwo, musimy coś z tym zrobić, jak tyle osób się zbierze, to coś wskóramy, bo w pojedynkę za wiele nie zdziała… powiedzą, że twoja wina, bo żeś zgód nie zaznaczył…

    villemo09 Odpowiedz
  • Mi odpisali ze nie spelnilem warunków co jest nie prawdą. Chyba się nie spodziewali takiej ilości chętnych i teraz próbuja część odstrzelić. Oszuści

    Lelo Odpowiedz
  • Witam . Mi również organizator odpisał ,że być może nie spełniłem warunków to jest powód braku email od nich. Napisałem reklamacje i oczekuje odpowiedzi. Ja również jestem przekonany ,że wszystkie wymagania spełniłem.

    Miron Odpowiedz
  • Jestem startym wyjadaczem i wszystko 100 razy sprawdzam. Na pewno spełniam warunki, a nie dostałem odp. e-maila potw. przyznanie bonusu. Musze pisać reklamacje. Chyba sobie dam już spokój z tymi promocjami, za dużo zabawy. Ale nie odpuszczę. Aaa, zgody mam zaznaczone i w banku potwierdzili. To tez skandal, że jest coś nie dopowiedziane i trzeba dzwonić do banku…

    bananek Odpowiedz
  • Czyli co , bez wstawiennictwa Admina nici z premii , to i pewnie z poleceniami będzie to samo skoro tak odpisuja . Adminie , prośba o interwencję , tym bardziej , że prababcia nie czuje się na siłach aby się z nimi spierać .xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Na infolinii powiedziano mi że obie zgody mam zaznaczone od początku tak samo została wykonana płatność kartą na odpowiednią kwotę i według nich warunki zostały spełnione a mimo to premii brak :/

    Sylwia Odpowiedz
  • Mam dokładnie tak samo….

    JAro Odpowiedz
  • Wygląda na to, że skala jest spora. Będę dziś rozmawiał z eBrokerem, zobaczymy co mają do powiedzenia. Póki co mogę jedynie założyć (na podstawie 5 lat prowadzenia tego bloga), że eBroker zapewne dostał raport z banku z informacją kto warunki spełnił, a kto nie – i na tej podstawie wysłał maile. Z drugiej strony promocję organizowali pierwszy raz, więc też tu coś mogło pójść nie tak. Dam znać, przy tak dużej skali sprawy nie zostawię.

    Michał Odpowiedz
  • Ile czekaliście na wstępną odpowiedź na reklamację? Bo ja już czekam prawie 24h i nic nie dostałem.

    pws Odpowiedz
    • Z doświadczenia (sam organizowałem promocję we współpracy z Nest Bankiem, choć bez żadnych problemów) – zapewne zbiorą dane osób, które złożyły reklamację i wyślą je w jednym pliku w celach reklamacyjnych. Wysyłanie pojedynczych danych przy takiej skali byłoby jednak dość problematyczne…

      Michał
    • Jasne, też tak sądzę, że tak zrobią, przynajmniej powinni. Ale chodzi mi o takie wstępne info, że zarejestrowali reklamację, o czym pisali tutaj wcześniej ludzie. eB powinien takie coś odpisać przynajmniej.

      BTW, mogliśmy wszyscy poczekać wtedy trochę i założyć w Agorze, zapewne obyło by się bez problemów z wypłatą premii, a i warunki były prostsze, bo wystarczył zwykły przelew. No ale kto mógł to przewidzieć…

      pws
  • Mam wstępne informacje. Ponoć na maila o odbiorze premii odpowiedziało mniej więcej 30% uczestników promocji. Dziś wysyłka ma być ponowiona.

    Moja robocza teza: maile albo wpadły do spamu, albo nawet nie trafiły do odbiorców. Wystarczy, że wysyłka została uznana jako spam i serwery pocztowe po prostu ją zablokowały. Być może wszystko jest OK z waszymi zgodami.

    Pytanie, czy możecie się zalogować na stronie promocji i można wpisać dane do odbioru premii?

    Michał Odpowiedz
    • Nie wiem czy to rozumowanie jest poprawne bo od czwartku loguje się na konto i nie ma żadnej możliwości wypełnienia formularza. Jeśli nawet e-mail by się zagubił to po zalogowaniu miałbym taką możliwość.

      Clio
    • Bo potrzeba specjalnego linku do tego formularza. Ja mam taki z mojego maila i mogę wejść przez niego z konta innej osoby i dane uzupełnić, ale czy to coś da i poskutkuje wypłatą premii, skoro osoba ta nie dostała właściwego maila dedykowanego dla niej?

      pws
    • Generalnie eBroker polecił mi, aby zgłaszać reklamacje od razu mailowo (bonus@ebrokerpartner.pl), podając: imię, nazwisko, mail zarejestrowany w promocji oraz numer OTE. Mają wysyłać codziennie dane do banku. Póki co dalej ciężko stwierdzić czy to kwestia problemów z wysyłką maili, czy problem z raportem. Ciężko się z nimi rozmawia.

      Michał
    • ale jak moja Mama ma się zalogować żeby wpisać dane do przelewu skoro ja ją polecałam przez mój kod polecający, to ona się tam nie rejestrowała, to była trochę inna procedura u osób polecanych, tak, czy się mylę?

      villemo09
  • PWS – możesz podac linka do tego formularza – proszę

    bananek Odpowiedz
    • Owszem, proszę:
      https://bonus.ebrokerpartner.pl/dane.htm?var=QXgyR25UcEM0SVJTeGpqeC9vQzRmMUI0cnNMZnRDNmI=

      Widzę, że link jest identyczny dla wszystkich, bo u 2 osób w mailu mam taki sam. No a jedna z 3 osób nie otrzymała maila…

      pws
    • Da coś że wpisze tutaj w tym linku swoj pesel i numer konta jezeli nie dostalem maila?

      Mateusz
    • Jeśli maila nie otrzymałeś bo coś było nie tak z wysyłką po stronie eBrokera (a mam takie podejrzenie) – to tak.

      Mimo wszystko osobiście zgłosiłbym też reklamację.

      Michał
    • Wysłałem wyczerpującą reklamację w niedziele i czekam na odpowiedź…

      Mateusz
    • Wielkie dzięki @pws za link. Najpierw się zalogowałem na konto ebroker, potem kliknąłem i wyskoczył komunikat, że mam przyznany bonus do wypłaty oraz bym podał dane. Podałem, zapisało i pojawił się komunikat, że w odp. terminie zostanie wykonany przelew na konto. Na razie brzmi dobrze.

      bananek
    • U mnie podobnie to zadziałało. Równiez thx za link.

      Clio
    • Tez mi weszło z tego linka, a maila nie dostałem, zobaczymy czy wpłynie kasa.

      Mateusz
    • @Michał czyli polecasz pisać reklamację mimo wypełnienia danych z tego linka tutaj?

      Mateusz
    • Ciężko mi powiedzieć, bo dalej nie wiem jaki jest problem. Jeśli chodzi jedynie o to, że maile nie doszły, to reklamacja nie będzie potrzebna. Z drugiej strony – napisanie reklamacji też dużo nie kosztuje :)

      Michał
  • U mnie tak samo zalogowałem się, komunikat o przyznanym bonusie, podałem nr rach ror w Nest i pesel i komunikat że przelew zostanie wykonany.

    zbylo Odpowiedz
  • Czyli moja teoria o tym, że nie dotarły do was maile może być prawdziwa… i oby to „tylko” o to chodziło. W Neście raczej nie było nigdy problemów ze zgodami marketingowymi.

    Michał Odpowiedz
  • Czy gdziekolwiek, ktokolwiek został poinformowany o tym czy dostanie bonus za polecenie i ewentualnie ile? Ten mail o bonusie jest niesprecyzowany…

    Prismatic Odpowiedz
  • wyjaśnijcie mi coś proszę….
    jak moja Mama (którą poleciłam) ma się zalogować do tego eBrokera żeby wpisać dane do przelewu, skoro konto założyła poprzez mój kod polecający.
    Z tego co pamiętam w dalszej części nie było tam rejestracji mojej Mamy eBrokerze?
    Pamięta ktoś jak to wyglądało przy polecaniu?

    villemo09 Odpowiedz
  • Po zalogowaniu również komunikat o bonusie , podalem konto pesel i otrzymałem komunikat ze nagroda zostanie przelslana

    Miron Odpowiedz
  • Czy ktoś po naciśnięciu tego linku nie potrzymał informacji, że ma nagrodę? Pytanie czy on coś weryfikuje czy z automatu każdego przenosi do formularza i informuje o nagrodzie?

    JAro Odpowiedz
    • Ja się zalogowałem ale żadnej informacji o bonusie nie miałem

      luic
    • Mi się wydaje, że to jedynie zwykły formularz bez żadnej weryfikacji, więc wypełnienie go bez reklamacji może nie być zbytnio skuteczne.

      pws
  • Komedia , przysłali maila wczoraj jeszcze raz tam gdzie już był 14.09. a tam gdzie składane reklamację ani maila ani odpowiedzi i cisza. xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Podaje prawidlowy nr pesel a tu wciąż wyskakuje komunikat , że podaj prawidlowy pesel i nie da się zapisać danych. Ktoś tak miał , da się coś z tym zrobić? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy