Na tę ofertę czekało wiele osób! Wystartowała bowiem kolejna promocja z Nest Kontem w roli głównej, w której tym razem do zdobycia mamy 75 zł. Nagrodę otrzymamy jednak nie w postaci bonu, ale w gotówce!
Premia dla nowych klientów Nest Banku
Zasady promocji są bardzo podobne do poprzednich ofert Nest Banku. Aby móc z niej skorzystać należy być całkowicie nowym klientem – taką osobą, która nie posiadała (ani nie współposiadała) konta osobistego w Nest Banku ani nie jest w trakcie wnioskowania o taki produkt. Warto tu dodać, że (pierwszy raz!) osoby posiadające w przeszłości rachunek w Smart Banku, BIZbanku oraz FM Banku mogą wziąć udział w promocji pod warunkiem, że konto zostało zamknięte (i nie funkcjonowało jako Nest Konto). To świetna wiadomość!
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że złożymy wniosek o konto po zarejestrowaniu się na dedykowanej stronie promocji. Mamy na to czas do 30.06.2017, o ile akcja nie zostanie zakończona przed czasem – w promocji obowiązuje bowiem limit zaledwie 800 zgłoszeń. Warto się śpieszyć, bo poprzednie promocje Nest Banku zazwyczaj kończyły się grubo przed czasem!
Po złożeniu wniosku umowę o konto możemy już podpisać „na spokojnie” – będziemy mogli to zrobić natychmiastowo przelewem z innego banku lub poprzez wizytę kuriera.
75 zł za wydanie 150 zł
Same warunki promocji są bardzo proste do spełnienia. Po pierwsze, w trakcie składania wniosku o konto musimy wyrazić zgody marketingowe (punkt 5 i 6 we wniosku). Generalnie sprowadza się to do zaznaczenia wszystkich punktów.
Drugim warunkiem jest zalogowanie się do bankowości internetowej Nest Banku w ciągu 60 dni od daty złożenia wniosku o konto, ale nie później, niż do 31.08. Trzecim: wykonanie transakcji bezgotówkowych kartą na łączną sumę min. 150 zł w tym samym terminie. Najprościej warunek spełnić płacąc po prostu w sklepach i internecie kartą.
I to tyle, jeśli chodzi o warunki. Organizator promocji powiadomi nas o przyznaniu bonusu mailowo do 15.09.2017. Będziemy mieć wtedy 7 dni na podanie swoich danych (m.in. numeru aktywnego rachunku Nest Konto) w celu odbioru premii. Ta zostanie wypłacona do 30.09.2017.
Co ciekawe w ramach akcji udostępniony zostanie również program polecający. Każda osoba, która założyła swoje konto na stronie promocji, będzie mogła polecić ofertę swoim znajomym za pomocą swojego linku polecającego. Obecni klienci nie mogą korzystać z tej opcji.
Premia za polecenie wynosi 50 zł, przy czym maksymalna ilość osób, za jakie otrzymamy premię, wynosi 5. Oczywiście program polecający jest nieobowiązkowy i nie musimy z niego korzystać aby zdobyć podstawową nagrodę, czyli 75 zł.
Ile kosztuje Nest Konto?
Nest Konto to rachunek całkowicie bezpłatny. Nie zapłacimy ani grosza za prowadzenie rachunku, posiadanie karty debetowej oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju – bez spełniania dodatkowych warunków. W zasadzie jedyna opłata na jaką możemy się nadziać przy rozsądnym korzystaniu to opłata za wydanie karty debetowej. Pierwsza karta wydawana jest bezpłatnie, a za kolejne przyjdzie nam zapłacić 25 zł (w tym również za ewentualne karty walutowe w odpowiedniej walucie). Jeśli jednak chcemy spełnić warunki promocji i korzystać z karty tylko w kraju, to o opłaty nie musimy się martwić – przynajmniej przez najbliższe lata.
Jakie są inne atuty Nest Konta? Przede wszystkim jako nowi klienci możemy skorzystać z Lokaty Witaj z oprocentowaniem 4% na 3 miesiące do 10 000 zł. Dostępna jest również wersja 6-miesięczna, jednak z wymogiem wpływu wynagrodzenia. Oprócz tego możemy również założyć konto Nest Rodzinne Oszczędności, które dzięki regularnemu oszczędzaniu i dodatkowej premii pozwala na wyciśnięcie nawet 5,7% w skali roku!
Komentarze
U drugiej starszej osoby to samo , na innej przeglądarce też , a u młodej zapisało się bez problemu . Co tu robić , kos coś może wie ? xyz
• prawdziwy-xyzMoże wyczyść w przeglądarce pamięć podręczna, dane przegladania, historię
• BenitoNa inny kompie nigdy się tam nie logowaniem i też pokazuje , że wprowadź prawidlowy pesel. Coś ten e broker w mola leci. Nikt teraz , dzisiaj nie miał czegoś podobnego z hm peselem u jakiejś starszej osoby np. mamusi czy tatusia? Juz opadam z sił. xyz
• prawdziwy-xyzpesel prawidlowy przyjety . Jutro sprobje podac bledny a nastepnie prawidlowy ale obawiam sie jak pisze kolega pws ” Mi się wydaje, że to jedynie zwykły formularz bez żadnej weryfikacji, więc wypełnienie go bez reklamacji może nie być zbytnio skuteczne.”
• Mironbledny pesel odrzuca ,
• MironPodaje wciąż prawidlowy , taki sam jak na umowach w banku i zarówno u babci jak i dziadka wciąż komunikat o błędnym peselu. Nikt nie miał takiego przypadku u starszych osób ? Osoby te nie nie dostały maila ale z mego linku osoba młoda bez problemu podała dane a też maila nie dostała a tu wciąż te błędne pesele. Może Admin wie jak to rozwiązać ? xyz
• prawdziwy-xyzDo kiedy mają przelać nagrodę?
• PawełWitamy,
jeśli nie otrzymała Pani wiadomości o przyznaniu Bonusu, oznacza to, że Bonus nie został Pani przyznany.
Złożyliśmy reklamację, gdy otrzymamy odpowiedź w tej sprawie poinformujemy Panią poprzez wiadomość e-mail w ciągu kolejnych 14 dni. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, będzie wyznaczony indywidualny termin na wprowadzenie danych.
Pozdrawiamy,
Zespół eBrokerPartner
Ktoś dostał tez coś takiego po ponownym wysłaniu reklamacji , bo po tej z 19.09. była cisza. A ten pesel wciąż nie daje się wprowadzić i nie można wysłać danych. Ktoś wysyłał z peselem osób w starszym wieku i przyjęło ? xyz
• prawdziwy-xyzJaw wysłałem reklamacje 14 września i póki co cisza…a co do nr pesel ja wbiłem osoby 60+ i pojawiła się informacja o przyznaniu bonusu.
• ClioOd 2 dni próbuję 80+ i wciąż błędny pesel. Ktoś wpisywal może taki lub jeszcze starszy , bo co to będzie przy pradziadku? Czyżby na takich klientów bank nie stawiał? xyz
• prawdziwy-xyzWitamy,
wiadomość do Pani nie dotarła ponieważ Bonus nie został Pani przyznany. W formularzu nie wymagaliśmy takich danych o których Pani pisze. Niestety nie wiemy jaki formularz Pani wypełniła. Zgłosimy Pani reklamację braku przyznania Bonusu, w ciągu kolejnych 14 dni otrzyma Pani odpowiedź poprzez wiadomość e-mail.
Pozdrawiamy,
Zespół eBrokerPartner
Wiec nie ma się co cieszyć:(, że mamy link w komentarzach i wypełniamy formularz z potw. wypłaty, niczego to nie gwarantuje.
• ClioA właściwie kto to ma płacić , chyba z puli banku czy eBrokera? Pewnie się ze skalą poleceń przeliczyli i od nowa kasę teraz liczą i od wczoraj cisza. xyz
• prawdziwy-xyzTo może być z tego jakaś grubsza afera. Obym się mylił . xyz
• prawdziwy-xyzWłaściwie to głupa rżną czy co ? Nie wiedzą o jaki formularz chodzi do wypłaty premii. to był jeszcze jakiś inny formularz? bo ten link podany w komentarzach kieruje do formularza w którym trzeba podać imię i nazwisko oraz PESEL.
• ClioJest tylko taki formularz , ten z otrzymanego maila i podany tutaj to taki sam. W moim przypadku większa połowa takiego maila nie dostała . xyz
• prawdziwy-xyzTzn. nie imię i nazwisko tylko nr rach. I pesel. xyz
• prawdziwy-xyzTak masz racje nr rachunku, pomyliłem się. Ale twierdzą, że brak e-maila równoznaczny jest z brakiem przyznania premii. Czyli nie ma żadnej teorii o zaginionej poczcie i póki co nikt nie może spodziewać się premii po wypełnieniu formularza z linku podanego w komentarzach (mowa o tych co nie otrzymali meila). Zdecyduje o tym reklamacja.
• ClioOby nie było to na skalę afery tabletowej , bo mogłoby to naruszyć fundamenty tego banku. Dobra , nie będę straszył już tam oszczędzających. xyz
• prawdziwy-xyzW ramach reklamacji wysłałem zestawienie operacji kartą, z której wynika jednoznacznie, że wyrobiłem obrót 150 zł. Jest to pdf z bankowości, więc równocześnie oznacza, że zalogowałem i się korzystałem z bankowości on-line, no i oczywiście oznacza, że założyłem konto w Nest. Mają dowody na dłoni, więc co jeszcze chcą wyjaśniać. Myśle, że coś tutaj Nest mógł zawalić. Przy generowaniu historii były problemy, bo system obsługuje tylko 30 dni historii, i przy niektórych zakresach dat uciekały mi niektóre transakcje, dopiero podanie innego zakresu dat odsłaniało w zestawieniu wcześniej nie wyświetlane transakcje. Może i to być przyczyną, że przy generowaniu zestawienia bankowi wyszło np. że nie zrobiłem obrotu (a miałem na styk, więc jedna, dwie transakcje znikną i warunek do premii nie spełniony).
• bananekMail z prośbą o uzupełnienie danych przyszedł- wypełnione. Do kiedy ma być kasa?
• PawełTen mail to o czasie przyszedl czy juz po reklamacji , bo nie wiem czy zaglądać? xyz
• prawdziwy-xyzNie składałem żadnej reklamacji, mail przyszedł normalnie z prośbą o uzupełnienie danych. Do kiedy mają wypłacić pieniądze?
• PawełDo 30.09.2017.
• prawdziwy-xyzNo i co? Mamy 28.09. a kasy nie ma. 30.09 jest w sobotę.
• PawełDostał ktoś kasę?
Czyli po złożeniu reklamacji nadal nie ma odpowiedzi 28/09 oraz kasy na koncie.
• MironCienko to widzę.
Mają również gdzieś termin odpowiedzi na reklamację.. u mnie minął w dniu dzisiejszym i odpowiedzi nie otrzymałem.
• ClioWidzę że trzeba zainteresować sprawą odpowiednie organy prawne, co z całą pewnością uczynię. To jest jawne oszustwo, nawet na reklamację nie raczą w terminie odpowiedzieć. Na przyszłość sugeruję każdemu robić zdjęcia formularza który się wypełnia, co by nie było matactwa że ktoś czegoś nie zaznaczył a w rzeczywistości zaznaczył.
• ympCzy admin wrzucający owe promocje może zareagować? Jest dzień 29.09 , 30.09 jest jutro a kasy jak nie ma tak nie było!
• Pawełwg regulaminu do 30.09, co sie pieklisz, maja czas
• ketonMają czas? Dziś jest 30.09 godzina 14:37 i kasy nadal nie ma. Sądzisz, że będzie w niedzielę?
• PawełNo przeciez napisalem, ze do 30 czyli maja jeszcze ponad 7h :)
• ketonZa 1.5h mozna chyba juz pisac reklamacje. Wtopa wizerunkowa kolejnego banku :(
• ketonAle dziś jest chyba odpowiedni moment do zabrania głosu, co?
• AsiaZastanawiam się o reklamacji do Nest Banku .
• MironMoże zrobili przelewy w piątek i dojdą w poniedziałek. Biorąc pod uwagę że nikt pieniędzy nie dostał to chyba tak tego nie zostawią. Chyba…
• MaruDaJest to mozliwe. Tylko wtedy kto pisze takie regulaminy bez zajrzenia w kalendarz.
• ketonWydaje mi się że dopiero po reklamacji i zwrotnym mailu do wypełnienia wniosku o przelew te pieniądze dojdą.
• MayeuszAle kasy nie dostałem także ja, który spełnił warunki i wypełnił wszystkie dane na stronie.
• PawełAni kasy ani odpowiedzi na reklamacje, slabo to wyglada.
• MateuszAni kasy ani odpowiedzi na reklamacje, slabo to wyglada.
• MateuszPoda ktoś maila na którego należy pisać reklamację?
• MaruDaJaki jest następny krok po braku odpowiedzi w terminie na złożoną reklamację ?
• LeLowypisać się z banku….
• RomekA czy ktoś w ogóle dostał te 75 zł.? Chodzi mi o te osoby, które dostały maila i wpisały tam swój numer konta.
• LidiaDostałam maila, wpisałam numer konta i przelewu brak…
• AsiaCzy to nie jest tak, że po upływie czasu na odpowiedz na reklamacje, reklamację uważa się za rozpatrzoną pozytywnie z urzędu ?
• ttCzy ktoś kto normalnie dostał maila do wypełnienia danych i wypełnił w odpowiednim czasie dostał już pieniądze? Czy w ogóle ktokolwiek dostał już premię?
• MichałDostałam normalnie maila, w terminie wprowadziłam dane – przelewu brak
• martaU mnie dokładnie to samo, mail przyszedł, dane uzupelnilam, pieniędzy brak…
• PaulaUpdate: przelew przyszedł
• PaulaTo samo.
• LidiaJest kasa na koncie przed chwilą wpłyneła.
• mmJest przelew! Łącznie 175zł tyle ile miało być :)
• MaruDaU mnie na dwóch kontach weszło po 75 zł (do obu przyszedł mail o uzupełnienie), a na trzecim koncie premii brak (pomimo wypełnienia formularza, bo maila za to konto nie dostałem). Zbliża się koniec 14 dni na odpowiedź na reklamację, ciekawe co odpiszą i czy w terminie… A to opóźnienie być może dlatego, że dopiero dziś wysyłali te przelewy.
• pwsNie licz na to, u mnie termin minął w tamten czwartek.
• ClioU mnie termin na rozpatrzenie reklamacji minął w sobotę. Pomimo wypełnienia formularza ( z cudzego linku), pieniędzy brak. Odpowiedzi na reklamację również. Co dalej?
• IzaPisałem do nich w ubiegłym tygodniu i tłumaczyli opoznienie, że to wina banku. Wysłali reklamacje jedną paczką. Ale kogo to interesuje? Co dalej?…trzeba czekać.
• ClioIdentyczna sytuacja jak u @pws, a za obcy link od babci u pradziadka premii brak. Czy ma już zaczynać szpetnie klnac po francus(z)ku , a nie jeszcze gorzej , bo to chyba polski bank? xyz
• prawdziwy-xyzJest kasa tez i za polecenie. Pozno ale sie zgadza. Teraz czekamy na odsetki karne :)
• ketonu mnie też, w końcu pojawił się przelew :)
• MartaDla zawiedzionych i wkurzonych jest ratunek zamykamy konto nest banku przez bank credit agricole w programie przenieś konto i zyskaj 200zł-taka mała riposta
• DarkHajs jest na obu kontach, za polecenie też przyszło.
• DanielaJak u nich konto można zamknąć, bo oddziału brak? Jest opcja via net?
jest na koncie więc sprawdzajcie
• lenioNa moje zgłoszenie reklamacyjne odpowiedzieli tylko raz 18.09. Od tego czasu zero kontaktu i zero premii. Czy dostał ktoś premię po złożeniu reklamacji?
• Poltram ComboWydaje mi się że nikt nie dostał nawet odpowiedzi na reklamację a co dopiero przelew…
• LeLoI co dalej robimy z powyższą sprawą? anie odpowiedzi na reklamacje, ani pieniędzy
• KamaPrzyłączam się
• zbyloZróbmy to co udało nam się przy okazji tabletów od BNP – niezły szum. Nagłośnimy sprawę, zainteresujemy pewne osoby. Ja nagłośniłem na razie w swoim środowisku.
• luicZ tego co widzę eBroker jeszcze nie dostał informacji od Nesta nt. reklamacji. Poczekajmy na to (sami nic nie mogą zrobić, po części to rozumiem), jak nic się nie zmieni to będę wtedy działał.
• Michał@Michał
• RomekAle kogo obchodzi czy broker dostał odpowiedź czy nie dostał minęły 14 dni od reklamacji to z automatu jest uznane
jeśli ty spóźnisz się z rata kredytu to banku nie obchodzi że nie dostałeś od babci kasy na swoją ratę. minął termin i już. liczymy odsetki i kary
Chyba pora działać.
• cykorTeż jestem za jakimiś działaniami, przecież takie zapytanie do bazy mogą zrobić w 1 dzień. Gdyby chcieli to już by rozpatrzyli reklamację!
• JAroOsobiście zaczekam jeszcze tydzień i jeśli nie dostanę odpowiedzi to wyślę eBrokerowi, bo to oni są organizatorem, przedsądowe wezwanie do zapłaty.
• ttCo chwile słychać o premii 75 -100 zł i bonusach za założenie konta w Nest Banku.
• MironNiestety ale to nieprawda ,nie dostaniecie złotowki.
Bank w odpowiedzi na reklamacjie pisze ,że liczba bonusów jest ograniczona ( ile sztuk nie wiadomo ) i mimo że pomyślnie przejdziesz rejestracje wniosku to nie jest jednoznaczne z gwarancją otrzymania bonusu.
A dowiesz się o tym za trzy miesiace od otwarcia konta.
W regulaminie nie było takiego zapisu.
• yypowiedzenie ” nigdy nie ufać rudemu ” (zdjęcie na początku artykułu)
• Romeki tym razem się sprawdziło
trzeba zrobić dym i zabierać zabawki
Polecam (mimo ze nie podaje kodu ;p) przenosiny do CA
• Romek