200 zł do empik.com za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium (i darmowa legitymacja ISIC na 2 lata)

Jeden z naszych czytelników podzielił się dziś z nami bardzo ciekawą promocją dla klientów Banku Millennium. W zamian za wyrobienie dowolnej karty kredytowej MasterCard banku zgarnąć możemy 200 zł w postaci bonu do wydania w sklepie internetowym empik.com. Promocja nie ma praktycznie żadnych dodatkowych warunków oprócz jednego: o kartę trzeba wnioskować w konkretny sposób. A gdyby tego było mało, to bank przygotował jeszcze kilka innych promocji – m.in. ze zwrotem za zakup legitymacji studenckiej ISIC oraz zwrotem realnej gotówki ;)

200 zł za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium

200 zł za zawarcie umowy o kartę kredytową

Regulamin promocji dotyczącej kart kredytowych jest dość precyzyjny. 200 zł w postaci vouchera do Empiku zgarnąć mogą te osoby, które:

złożą Wniosek kredytowy o wydanie dowolnej głównej karty kredytowej MasterCard Banku Millennium i zawrą Umowę karty kredytowej dotyczącą tej Karty, za pośrednictwem kanału bankowości elektronicznej Millenet, w terminie określonym w § 3, przy czym decydujące znaczenie ma data złożenia ww. Wniosku kredytowego.

Dokładnie w opisany wyżej sposób udało nam się wywołać informację o promocji: wystarczy zalogować się do bankowości internetowej banku, wybrać z menu wniosek o kartę kredytową i przeczytać o promocji.

Dalej sprawa jest prosta: wniosek należy złożyć do 31 grudnia 2016 i to w zasadzie… tyle. Niedługo po zawarciu umowy o kartę kredytową otrzymamy SMSa z kodem o wartości 200 zł do wykorzystania na empik.com. Dokładniej:

Wysyłka nagród następować będzie raz na miesiąc, do 20 dnia kalendarzowego miesiąca następującego po złożeniu wniosku o kartę.

Istotne jest tylko, aby nie złapać się na jedno z ograniczeń:

Z udziału w Promocji wyłączeni są Klienci, którzy:
1) w trakcie trwania Promocji dokonają zamiany aktualnie posiadanej głównej karty kredytowej Banku na Kartę, o którą zawnioskowali w trakcie trwania Promocji,
2) w okresie trwania Promocji złożyli w Banku wniosek dotyczący rezygnacji z jakiejkolwiek głównej karty kredytowej Banku […]

Ile kosztuje karta kredytowa w Banku Millennium?

Skoro tak łatwo jest zdobyć premię za wyrobienie karty kredytowej Banku Millennium, to oczywistym jest pytanie, czy w ogóle opłaca się to robić. Wszystko wskazuje na to, że jak najbardziej – tabela opłat i prowizji dotycząca kart kredytowych banku nie zawiera istotnych pułapek. Wyrobienie karty jest darmowe, natomiast zapłacić możemy za miesięczne korzystanie z karty. Wystarczy, że wykonamy 5 operacji bezgotówkowych i opłaty nie będzie.

Karta kredytowa Impresja jest o tyle ciekawym plastikiem, że dodatkowo pozwala nam… zarabiać. Nie wszędzie, ale w wybranych sklepach bank odda nam 5% wydanej kwoty, do 760 zł rocznie. Lista partnerów programu moneyback wygląda następująco:

  • Apart
  • Empik
  • Carrefour
  • Piotr i Paweł
  • TravelPlanet.pl
  • Sony Centre
  • Sephora
  • Smyk
  • Venezia
  • Deichmann
  • Baldinini
  • Coccinelle
  • MaxMara
  • Marella
  • Pollini
  • FrancescoBiassia
  • PennyBlack
  • Zara
  • Pull&Bear
  • Massimo Dutti
  • Bershka
  • Stradivarius
  • Oysho
  • Zara Home

Wszystkie zwroty naliczane są na początku kolejnego miesiąca oprócz zakupów w Carrefour – tam za każde wydane 30 zł otrzymamy automatycznie e-Kupon na kolejne zakupy o wartości 1,50 zł.

Szczegóły w regulaminie programu moneyback.

Jak uzyskać dostęp do promocji?

Na koniec jeszcze jedna kwestia: skoro złożenie wniosku konieczne jest przez system Millenet, to oznacza to mniej więcej tyle, że musimy mieć do niego dostęp. Najprostszą możliwością posiadania takiego dostępu jest otwarcie Konta 360° (lub Konta 360° Student). Warto tu od razu dodać, że prowadzenie konta jest darmowe, o ile zapewnimy wpływ min. 1000 zł (może być z innego swojego konta) oraz wykonamy kartą jedną transakcję na dowolną kwotę – np. płacąc za bułki w piekarni. Konto w wersji Student nie wymaga wpływu.

Co ciekawe samo założenie Konta 360° również się opłaca: w aktualnie trwającej promocji do zgarnięcia mamy nawet 360 zł zwrotu za płatności kartą! Jakby tego było mało przypominamy również, że w Banku Millennium można założyć Lokatę Mobilną dla kwoty do 10 000 zł na 3% w skali roku (podwyższane do 3,25% dzięki rozszerzonej rzeczywistości) oraz skorzystać z konta oszczędnościowego, które płaci 2,7% dla kwoty aż 100 000 zł. Sam użytkuje Konto 360° głównie ze względu na dwie ostatnie kwestie.

Jesteś studentem? Dodatkowo zgarniesz darmową legitymację ISIC na 2 lata!

Darmowa karta ISIC od Banku Millennium
A gdyby wam ciągle było mało, to skorzystać możecie z jeszcze jednej promocji Banku Millennium – tym razem przeznaczonej dla osób, które chcą kupić legitymację ISIC. Legitymacja ta potwierdza status studenta, dzięki czemu uzyskujemy zniżki w wielu miejscach na całym świecie. Dodatkowo pozwala na skorzystanie z wielu rabatów, a w droższych wersjach oferuje ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków za granicą.

Jak więc uzyskać zwrot? Jeśli Konto 360° (lub Konto 360° Student) założysz w okresie od 1.09.2016 do 31.01.2017 i wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingu banku oraz podmiotów powiązanych, to bank zwróci ci koszty zakupu legitymacji ISIC w wysokości maksymalnie 79 zł rocznie (czyli 158 zł przez dwa lata). Nagroda podzielona jest na dwa zwroty:

  • za zakup legitymacji w okresie 1.09.2016 – 31.01.2017
  • za odnowienie legitymacji po roku

W jaki sposób zgarnąć pierwszy zwrot? Podczas zamawiania legitymacji na stronie isic.pl należy zaznaczyć zgodę na przekazanie danych do banku w celu rozliczenia akcji, a następnie w ciągu dwóch miesięcy po miesiącu zawarcia umowy należy wykonać minimum jedną płatność kartą lub BLIKiem.

Drugi zwrot otrzymamy wtedy, kiedy przez kolejne 10 miesięcy będziemy spełniać takie same warunki. Trudno jednak będzie o nich zapomnieć, ponieważ automatycznie znosimy wtedy miesięczną opłatę za konto oraz kartę. Opłaca nam się podwójnie.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Cześć,

    Po otrzymaniu kodu kartę można odrazu zamyąć?

    Pozdr.
    Andrzej

    Andrzej Odpowiedz
  • jojo – możesz to sprawdzić w szczegółach karty

    dario Odpowiedz
  • @dario, Wg konsultantki nie ma takiej możliwości,sam też niczego nie znalazłem, więc jeśli wiesz gdzie tego szukać to napisz

    jojo Odpowiedz
  • Przy obrazku karty klikasz w SZCZEGÓŁY, potem zakładka PROGRAMY.
    I tyle. Tu masz obydwa pakiety. Powinny mieć status „nieaktywny”.

    dario Odpowiedz
  • Nie widzę niczego co by pokazywało że jest zaznaczone albo niezaznaczone :(

    jojo Odpowiedz
  • mam tylko obrazek, jakiś opis i przycisk „dowiedz się więcej” Nic co by dało info czy jest coś zaznaczone czy nie

    jojo Odpowiedz
    • Infolinia pisemnie potwierdziła że nie mam asisatnce. Dziwne rzeczy bo podczas składania wniosku domyślnie było zaznaczone bez możliwości zmiany.

      jojo
  • Jeszcze jedno mi się nasunęło. Czy jak aktywowałem kartę w tym miesiącu przed dwudziestym mam szansę na kod w tym miesiącu. Niektórzy skarżą się że od września jeszcze nie dostali. Ja nastawiam się że lada dzień dostanę ale teraz zaczynam wątpić.

    jojo Odpowiedz
  • Złożyłem 2 wnioski, dzień po dniu we wrześniu. Jedna kara przyszła a drugiej nie ma do dzisiaj. Kody mają przyjść niby jutro … Słabo coś to wygląda.

    dario Odpowiedz
  • @dario, teraz dopiero widzę :) Faktycznie jest, dzięki. Zastanawiam się jednak czy regulamin nie jest tak skonstruowany że po darmowym miesiącu nie uaktywni się to, pozostaje kontrolować. Wciąż nie daje mi spokoju brak możliwości odptaszkowania w trakcie składania wniosku.
    Kiedy aktywowałeś kartę przed czy po 20-stym września?

    jojo Odpowiedz
    • Po 20 września, bo 29 złożyłem wniosek. Karta przyszła po 10 dniach, aktywowałem, puknąłem dla świętego spokoju 6 transakcji i wyłączyłem pakiety. Druga karta z wniosku z 30 września nie przyszła ale i tak wyłączyłem pakiety jeszcze przed aktywacją.

      dario
  • Czyli jutro okaże się czy kody przyjdą. Napięcie rośnie… :) Też dla świętego spokoju wyrobiłem 6 transakcji a niech tam, tak na wszelki wypadek

    jojo Odpowiedz
  • Meldujcie czy dostajecie kody…

    jojo Odpowiedz
  • Na razie lipa. Podejrzewam, że nie będzie. A wtedy może jakąś zbiorową akcję zrobimy ? I coś ugramy ekstra…

    dario Odpowiedz
  • Coś czuję, że jutro trzeba będzie słać reklamację

    gruby rychu Odpowiedz
  • Coś czuję, że jutro trzeba będzie słać reklamację

    gruby rychu Odpowiedz
  • Trochę słabo, że tak zwlekają z wysyłką – w końcu pewnie 90% osób wzięło te karty akurat teraz wyłącznie względu na vouchery.

    antioedipus Odpowiedz
  • Jutro to i ja wysyłam pytanie/reklamację, ale na razie czekam z nadzieją….

    jojo Odpowiedz
  • U mnie jak na razie brak sms-a :(

    gruby rychu Odpowiedz
  • Nie piszcie reklamacji. wyslijcie zapytanie przez milneta. (wybierz kategorie „prosba o informacje” ) czemu nie dostaliscie bonu. bo oni sa cwani i na reklamacje to odpowiedz daja do 30 dni a na zwykle zapytanie odpowiadaja w ten sam dzien. Ja co prawda mam jeszcze miesiac czekania na bony bo zawnioskowalem o karte w pazdzierniku przez milneta, dostalem ja ale dzis wyslalem wlasnie zapytanie typu „prosze o potwierdzenie czy zostalem objety promocja wnioskujac o karte ktora juz otrzymalem oraz kiedy moge sie spodziewac bonu do empiku. w przypadku odpowiedzi dla mnie negatywnej prosze o jej uzasadnienie majac na wzgledzie regulamin promocji” pozdrawiam

    michal93 Odpowiedz
  • brak kodu do empiku… wniosek zatwierdzony 29.10….

    mariusz Odpowiedz
  • W ramach protestu po otrzymaniu kodu trzeba te karty kredytowe pozamykać to może następnym razem zrobią sprawniej promocję

    gruby rychu Odpowiedz
  • Z innego forum dowiaduję się że JA nie łapie się na kod w tym miesiącu. Karta aktywowana 14.10. wniosek 9.10. Dopiero w przyszłym.

    jojo Odpowiedz
  • „Ze względów technicznych wysyłka nagród jest opóźniona.

    Nagrody w postaci elektronicznego vouchera SMS zostaną wysłane najpóźniej na początku przyszłego tygodnia.

    W imieniu Banku przepraszam za zaistniałą sytuację.”

    gruby rychu Odpowiedz
  • Obawiam się ze chyba tak należy to zinterpretować…

    jojo Odpowiedz
  • Nie ma to tamto, trzeba żądać rekompensaty. W citi za opóźnienie w przysłaniu nagrody dali mi 1000 punktów w pewnym programie, oczywiście po wysłaniu żądania.

    dario Odpowiedz
  • Bank nie wysłał SMSów tym samym łamiąc zapisy regulaminu.
    Nie zwlekajcie i napiszcie żądanie potwierdzenia przez Bank tego faktu i rekompensaty w wysokości np. 50% dodatkowej wartości vouchera.
    Im więcej tym lepiej.

    dario Odpowiedz
  • a mi przyszło pismo ze nie moga mi na chwile dac karty kredytowej mimo dochodu 2,5tys na reke, wtf?moze to i lepiej bo i tak pewnie vouchera bym nie dostal

    kylo Odpowiedz
    • Ja w sumie mam mniej niż 2,5 tys. na rękę, obroty też dość niskie a mi przyznali bezproblemowo. No ale konto mam u nich jakieś 1,5 roku, pewnie kluczem jest dłuższa współpraca.

      Krzysztof
  • kylo – jak masz u nich konto, korzystasz z karty żeby dostać premie, może też z konta oszczędnościowego to jeszcze zrób czasem większe obroty i spokojnie poczekaj pół roku. Może będzie powtórka oferty i dostaniesz kartę „za współpracę”. Ja nie dostałbym w życiu karty a tu mi zaoferowali limit, że aż mnie zgięło! Czekam teraz na voucher plus może coś jeszcze.

    dario Odpowiedz
  • Hej,

    Czy ta oferta będzie aktualna dla konta założonego z grupona: http://livesmarter.pl/300-zl-za-zalozenie-konta-360-na-grouponie/ ?

    Czy ktoś dostał już vouchery?

    Lola Odpowiedz
    • Czy będzie aktualna, to dowiesz się dopiero po zalogowaniu do Millenetu. Jak pojawi Ci się banner z promocją po wejściu w dział kart kredytowych, to znaczy że oferta dotyczy także Ciebie.

      Krzysztof
    • Wiele osób jednak złożyło wniosek bez zobaczenia baneru, gdyż o to czy się pojawi rzekomo nie ma wpływu na to czy promocja jest aktualna, przynajmniej wg. regulaminu.

      Lola
    • Dostaliście w końcu te kupony ?

      gruby rychu
  • najlepiej napisac do nich zapytanie przez mileneta. napisalem i po paru godzinach odpisali ze jestem objety ta promocja

    michal93 Odpowiedz
  • kuponów brak…..

    mariusz Odpowiedz
  • Miał ktoś taką sytuację że po zalogowaniu i złożeniu wniosku wyświetliło się: „W tej chwili nie mamy dla Ciebie oferty kredytowej. Możesz jednak złożyć wniosek o produkt kredytowy w oparciu o dane Twojego dochodu klikając Wniosek w oparciu o dochód.”.Czy jak złożę z innej zakładki też otrzymam bon?

    magda Odpowiedz
  • wojtekkkkkkkkk
    Myślisz że ludzie masowo ślą reklamacje? Jeśli nawet to otrzymują tradycyjną mantrę że odpowiedż do 30 dni
    I jak tu wypowiadać umowę za parę dni po otrzymaniu vouchera jak trzeba czekać miesiąc na reklamacje?

    rychu Odpowiedz
    • rychu, reklamacja jest rozpatrywana do 30 dni, ale pewnie będzie szybciej. Poza tym każde zgłoszenie to 2 osoby w banku, które muszą nasze zgłoszenie przeczytać: pierwsza linia, transformująca wiadomość na reklamację oraz osoba rozpatrująca ją. Może kiedyś wpadnie na to, że wywiązując się terminowo ze zobowiązań ma mniej roboty z obsługą niezadowolonych klientów… wiem wiem… pomarzyć można ;)

      wojtekkkkkkkkkkk
    • Będziemy czekać na voucher do świąt pewnie, bo na infolinii mówią, że problem techniczny nie został rozwiązany i nie mają pojęcia kiedy zaczną wysyłać zaległe sms-y z kodami

      gruby rychu
    • wydaje mi się, że ten „problem techniczny” to może być tylko wymówka… bo zapomnieli się zabezpieczyć przez zamykaniem kart zaraz po otrzymaniu vouchera i połapali się po publikacji regulaminu…

      wojtekkkkkkkkkkk
  • Rozumiem, że nikt nie czytał regulaminu :), kartę można wypowiedzieć na początku 2017 roku dopiero, gdyż w regulaminie promocji jest zapis, że kartę trzeba utrzyamać aktywną do konca trwania promocji czyli do 31.12.2016, inaczej zostajemy automatycznie wyłączeni z promocji.

    Marcin21 Odpowiedz
    • Tia? W którym miejscu to widzisz? Ja widzę tylko zapis, że promocja trwa do 31.12.2016 i informację o wyłączeniu z promocji osób, które już mają KK…
      Więc jeśli złożyłeś wniosek, dostałeś kod to spełniasz warunek z punktu 3 § 2. Gdybyś nie spełniał to nie dostałbyś kodu….

      Loki
  • Dostałem voucher!

    Eryk Odpowiedz
  • Strona „Twoje konto” a tam sekcja PŁATNOŚCI -> Doładuj Twoje środki -> Doładuj eKartą

    wojtekkkkkkkkkkk Odpowiedz
  • dostaliscie po reklamacji czy czekajac cierpliwie?

    romek Odpowiedz
  • Ja napisałem dwie reklamacje. Odpowiedzi jeszcze nie ma. Dostałem jeden sms, ale drugiego nie.

    dario Odpowiedz
  • Jaka była Wasza „droga” do uzyskania vouchera?
    Czy ktoś kto musiał potwierdzać swoje zarobki dostał voucher? Bo to chyba jeszcze nie jest na 100% wyjaśnione, czy takie osoby biorą udział w akcji :)

    Klaudia Odpowiedz
    • Przyłączam się do pytania, bo ja odpuściłem, gdy partylinka mi powiedziała, że w tym trybie nagrody nie będzie… A może ktoś dostał? :X

      Don Quijote de la Mancha
    • Wyświetlił Ci się komunikat że w tej chwili bank nie ma dla Ciebie ofert? Też się zastanawiam czy w tym trybie otrzymam kupon

      magda
  • kiedy zakładaliście kartę, pytam tych co już dostali. ?

    jojo Odpowiedz
    • Wniosek złożony w sobotę 1 października (bez potwierdzania zarobków), więc teoretycznie voucher powinien przyjść w listopadzie, ale dotarł SMSem wczoraj.

      bikerboy
  • czy ktoś z Was tez dostał odpowiedz na zapytanie/reklamacje ze voucher „został wysłany w dniu dzisiejszym na numer i tutaj 48* *** *** (tj. zamiast dwóch ostatnich cyfr telefonu wcisnęli na początku 48)? Jeżeli tak na prawdę było a nie jest to kombinowanie ze strony banku to maja na prawdę bardzo słabe systemy informatyczne…

    2ndshaq Odpowiedz
  • Ja 29 i 30 września. Jedna przyszła po ponad tygodniu a druga nie dotarła.

    dario Odpowiedz
  • Ja zapytam tych co składali reklamację….udało się wam wytargować jakieś korzyści za późno otrzymane kody ? Co? jeśli to nie tajemnica

    rychu Odpowiedz
  • Czy jest ktoś „wrześniowy” kto jeszcze nie dostał vouchera (smsa) ?

    dario Odpowiedz
  • rychu – my jeszcze nie otrzymaliśmy odpowiedzi.
    Za to dzisiaj przyszły dwie karty do jednej osoby :)) – jedna zagubiona i druga powtórzona, ale smsa ani śladu.

    dario Odpowiedz
  • co tak tu wszystko ucichlo?

    aga Odpowiedz
  • Czekamy… ja jeszcze na jeden voucher i odpowiedź na dwie reklamacje. Na razie minęło 12 dni.

    dario Odpowiedz
  • ja czekam na 2, cos czarno to widze

    aga Odpowiedz
  • Napisałem reklamację w związku z tym, że nie zostałem w ogóle wytypowany do promocji. Na odpowiedź jeszcze czekam.

    Waldemar Odpowiedz
  • Jak to jest z zamknięciem karty po otrzymaniu bonu? Można czy trzeba czekać do końca roku?

    Marcin Marcin Odpowiedz
  • Ja też dostałem dzisiaj voucher oraz odpowiedź na reklamację. Odpowiedź na wysokim poziomie merytorycznym i bardzo kulturalna, ale generalne przesłanie to „pocałuj nas w d…”. Generalnie promocja fajna.

    dario Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy