Ruszyła prosta promocja PKO Banku Polskiego dla osób nieposiadających IKO. W zamian za aktywację aplikacji na urządzeniu mobilnym zyskać możemy bilet do kina Helios lub Cinema City. Albo trzy :)
Aby skorzystać z promocji należy posiadać rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PKO Banku Polskim (włączając w to Inteligo). Oprócz tego wymagane jest nieposiadanie aktywnej aplikacji IKO w dniu 14.09.2017. Bank zaznacza, że jeśli aplikacja jest zablokowana (nie ma możliwości wykonywania operacji wpływających na zmianę salda konta) to również spełnia ten warunek.
Same warunki otrzymania nagrody są bardzo proste. Wystarczy aktywować aplikację IKO na smartfonie oraz zgłosić chęć udziału na stronie promocji. Tam również musimy wybrać kino, do którego chcemy otrzymać bilet – Cinema City lub Helios.
Bilet do wybranego kina zostanie przekazany w ciągu 7 dni roboczych od dnia dokonania zgłoszenia. W jaki sposób? Bank wyśle nam powiadomienie w ramach aplikacji IKO. Kod będzie wymienny na dowolny „zwykły” seans 2D, przy czym wymiana musi nastąpić do 30.10.2017.
Na koniec ciekawostka: w promocji można brać udział wielokrotnie. Bank zaznacza bowiem, że do zdobycia mamy maksymalnie 3 nagrody za 3 aktywacje aplikacji na różnych urządzeniach mobilnych.
Pamietajmy jedynie, żeby nie zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę, czyli 15.10.2017. W promocji przewidziano bowiem pulę 3000 nagród. 2/3 to kody wymienne na bilety do Cinema City, a 1/3 – do Heliosa.
Szczegóły promocji w regulaminie.
PS. Pamiętajmy, że otwierając konto w PKO możemy zgarnąć 100 zł na start. A jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to nawet 498 zł!
Komentarze
Jak się aktywuje tą aplikacje? Trzeba ściągnąć apke na telefon i się zalogować na swoje konto, to wszystko?
• MaruDaAplikacja musi być aktywna w pełni tzn powiązana z numerem telefonu czy wystarczy że uruchomię ją na smartfonie?
• StefekDołączam się do pytania, bo też tak aktywowałem na jednym urządzeniu bez karty sim.
• wertczy dotyczy tez klientow inteligo?
• DzikusPrzeczytaj jeszcze raz, ale tym razem wolniej i ze zrozumieniem.
• lalalatak
pozdrawiam
• krucziAle ubogie te ostatnie promocje….
• romeoAle aktywowanie apki jest czynnością tak banalną, a zarazem przydatną, że nie ma co narzekać… W tej promocji podoba mi się, że można wybrać kino i w końcu pojawił się Helios (najczęściej było chyba Multikino, którego akurat u mnie na wsi nie ma).
• Don Quijote de la Mancha@don u mnie to dopiero wieś – nie ma ani jednego Heliosa. A niby w stolicy wszystko jest …. a w takim Wołominie jest Helios :P
• zenek64co ciekawe w tej promocji można dostać max 3 bilety za aktywacje aplikacji na 3 urządzeniach – pytanie premia jeśli do tej pory miałem jedną aktywację na jabcoku a teraz cHCE aktywować na Androidzie to czy należy mi się jeden bilet czy nie?? Bo to takie trochę dziwne że jak nie masz żadnej aktywacji możesz wyrwać 3 bilety za aktywacje na 3 telefonach ale jak masz jedną pod iOSem to za zupełnie nową aktywację dla nowej funkcjonalności na Androidzie prawdopodobnie nie dostanę ani jednego biletu… tak aktywowałem wczoraj dla promocji cHCE 20 zł za płatnośći mobilne w IKO ale dodatkowy bilet byłby miłą niespodzianką :-)
• zenek64poratujcie jak aktywować na androidzie, gdzie mam inną kartę sim i wysyła sms z innego nr niz ten podany w banku
• Dzikusto nie ma znaczenia – ja aktywowałem z innego nr telefonu
• zenek64ale jeśli nie cHCEsz płacić zbliżeniowo można aktywować kodem z serwisu WWW i nie trzeba wysyłać żadnego SMSa
• zenek64wysłałem sms z innego numeru i maam teraz info, żebym poczekał na kontakt telefoniczny z banku, aby potwierdzić aktywację, to chyba nie jest standardowa procedura?
• Dzikusu mnie nikt się nie kontaktował i nic nie chciało potwierdzać przypisało się automatycznie do innego nr (mam Inteligo może to ma znaczenie)
• zenek64Cholera ;/ Na co Ja aktywowałem te iko wcześniej na koncie ;/
• luka89wawaktywując na drugim telefonie aplikację, musiałam zaznaczyć usunięcie na pierwszym urządzeniu. Czy w takim razie dostanę tylko 1 bilet?
• emiw momencie otrzymania nagrody aplikacja musi być aktywna
pozdrawiam
• krucziBył ten sam numer telefonu czy inny?
• StefekTen bank to kpina. Aktywacja głupiej aplikacji to droga przez mękę.
• StefekMusiałem wysłać sms, dostałem odpowiedź że mam czekać na kontakt telefoniczny ze strony banku. Minęły dwa dni, kontaktu brak. Dziś znowu wyskoczył komunikat że muszę wysłać sms. Wysłałem drugi raz i znowu czekam. Na razie jestem w plecy 18 groszy na tym interesie.
I przepadła mi promocja w której za wydanie 50zł można było dostać 2 dychy.
niestety się zgadzam, Zrób tak Odinstaluj aplikacje, następnie wejdź w bankowość internetowa i Usuń aplikacje w bankowości, następnie ponownie Zainstaluj aplikację przed wysyłką sms-a Włącz na swoim Androidzie tryb offline co spowoduje błąd wysyłki SMS następnie skopiuj / Prześlij ten SMS na numer telefonu podany w banku i z numeru telefonu podanego w banku Wyślij treść sms-a. Przed włączeniem trybu online w telefonie Usuń sms aby się nie wysłał. Powyższe Instrukcja dotyczy tych, którzy w banku mają inny numer telefonu a Instaluję aplikację na innym
• DzikusMam ten sam problem. Jak usunąć aplikację w bankowości internetowej? Nie widzę takiej możliwości w zakładce IKO, mam tylko listę aplikacji z oznaczeniem nieaktywne.
• poczatkujacaa obok listy nie masz przycisku Usuń? jaki masz status aplikacji „Pasywny”?
• DzikusNie mam takiego przycisku. W kolumnie numer telefonu widnieje „brak – aktywuj aplikację IKO”. Dodam jeszcze, że na jednym telefonie, z numerem podanym w banku, już IKO aktywowałam. Kod przyszedł, wszystko ok. Chciałam teraz spróbować zdobyć drugi kod, ale chyba sobie odpuszczę.
• poczatkujacaNadal nie doczekałem się kontaktu ze strony banku i mam 3 nieaktywne aplikacje.
• StefekNic nie zyskałem, straciłem tylko czas i kilkadziesiąt groszy.
Nie będę się prosił, dziś zamknąłem konto i wszystkim szczerze odradzam PKO.
włączcie swoje IKO gdyż pojawiają się powiadomienia z biletami
• zenek64Jak coś to jeśli ktoś aktywował więcej niż jedną aplikację to wszystkie kody przychodzą na tą główna – czyli tą na urządzeniu, gdzie jest karta sim z numerem podanym w banku
• AnnaA jeśli ktoś nie aktywował aplikacji z tym numerem to nie dostanie wcale?
• Stefekkody nie przychodzą SMSem tylko jako powiadomienie w aplikacji – karta sim wg mnie nie ma znaczenia
• zenek64@Stefek nie wiem co wtedy, niestety nie próbowałam takiej opcji, mówię tylko na której aplikacji u mnie – czyli tej zwanej przez bank główną, otrzymałam powiadomienia z kodami. Myślę, że w twoim wypadku może to po prostu być pierwsza aplikacja aktywowana.
• AnnaAplikacja aktywowana, zgłoszenie na stronie promocji zrobione, minęło 9 dni a powiadomienia o przyznaniu biletu brak :( miał tak ktoś?
• JustynaU mnie też brak powiadomienia o przyznaniu biletu pomimo upływu ponad 7 dni od dokonania zgłoszenia do promocji, ale się zastanawiam czy znaczenie może mieć to, że pełna aktywacja IKO została dokonana dopiero wczoraj. Po tygodniowym czekaniu kontakt z banku w sprawie dokończenia aktywacji nastąpił dopiero po mojej interwencji.
• wiechuRobią sobie żarty z klientów. Aplikacja zainstalowana 18 wrzesnia, póżniej problemy z aktywacją jak się okazało leżące po stronie banku, dzisiaj 5 października, zgłoszona reklamacja, żadnej odpowiedzi ani tym bardziej kodu na bilet w aplikacji. Odradzam.
• PawełTeż złożyłam reklamację i brak oddzewu :(
• JustynaCzy ktoś dostał więcej niż 1 bilet? Czy wtedy raz czy kilka się rejestrował na stronie promocji? Bo ja 1 rejestracja, 3 aplikacje na 3 urządzeniach i tylko na 1 bilet, na dwóch minął już ponad 2krotnie termin i nic.
• Mateusz