2 bilety do Multikina za transakcje Google Pay od Citibanku

Zakończona

Ruszyła prosta promocja przeznaczona dla obecnych klientów Citibanku. W zamian za wykonanie 3 transakcji przez Google Pay zgarnąć możemy 2 bilety do Multikina.

2 bilety do Multikina za transakcje Google Pay od Citibanku
Aby skorzystać z promocji należy być klientem Citibanku, który posiada główną kartę kredytową lub debetową z logo Mastercard. Bank wyklucza natomiast osoby, które po 1.01.2018 miały dodaną kartę Citibanku do portfela Google Pay. Nawet, jeśli to była tylko jedna karta (a druga jest „wolna”).

Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 31.03 zarejestrujemy swoją kartę w aplikacji Google Pay, a następnie dokonamy co najmniej 3 płatności kartą na kwotę min. 5 zł każda. Bank zastrzega również, że będzie brał pod uwagę jedynie pierwszą płatność w danym dniu (więc musimy używać Google Pay co najmniej przez 3 różne dni).

Jeśli załapiemy się do grona pierwszych 3600 osób, które spełnią powyższe warunki, to bank przyzna nam dwa elektroniczne kody wymienne na bilety 2D w sieci kin Multikino. O przyznaniu nagród zostaniemy poinformowani do 7 dni roboczych od spełnienia warunków poprzez wiadomość w serwisie transakcyjnym banku.

Szczegóły w regulaminie promocji.

Na koniec przypomnę również, że w chwili obecnej za wyrobienie karty Citibanku można zgarnąć:

Nie przegap!

Komentarze

  • Dość pozno wrzucone.
    Dwa dni promocji. Jutro może być po promocji – choć watpliwe ;-)

    savi Odpowiedz
    • Teoretycznie nawet dzisiaj ;-)

      savi
    • Przecież ramy czasowe są do 31.03.2019. A tak w ogóle to same bilety/vouchery mają bardzo krótką date ważności – do końca czerwca.

      Bolo
    • Jeśli znalazło się 3600 osób, które 1 marca dodały kartę do Google Pay i 1, 2 oraz 3 marca zapłaciły nią po min. 5 zł, to pula jest już wyczerpana. Ale to mało prawdopodobne.

      Don Quijote de la Mancha
    • No takie życie, jeden powie że pewnie Admin poczekał aż sam zrobi te 3 transakcje i dopiero wrzucił, inny że chłop wcześniej nie miał czasu wrzucić albo wręcz nie wiedział o promocji. Ja na przykład mieszkam w dużym mieście obok centrum handlowego i bez problemu zrobię pierwszą transakcję w niedzielę handlową a komuś nie będzie się opłacało uruchamiać auta dla niepewnych 20 zł.

      Manveru21
    • 1. Jaka niedziela handlowa?

      2. Jakie 20 zł?

      3. Czy trzeba w ogóle wychodzić?
      Nie analizowałem regulaminów kart i rachunków Citi, ale transakcja bezgotówkowa wymagana w tej promocji, to chyba nie musi być transakcja zbliżeniowa, może też być z apki lub www (choć nie wiem, czy te ostatnie Citi na pewno księguje na tyle dobrze, że obejdzie się bez reklamacji).

      Don Quijote de la Mancha
    • Ad 1. miało być niehandlowa Ad 2. te 20 zł wziąłem z innej promocji, najtańsze bilety Multikino ma w poniedziałki – 16 zł za sztukę Ad 3. może być z apki lub www chociaż wybór niewielki i jak się nie jest maniakiem płatnych apek albo allegro to może być ciężko ale to już co kto lubi

      Manveru21
    • Dziś niedziela niehandlowa :)

      Grzegorz
  • „Bank wyklucza natomiast osoby, które po 1.01.2018 dodały już swoją kartę (Citibanku) do portfela Google Pay”
    — a dokładniej:

    W Ofercie mogą wziąć udział osoby […], które od dnia 1 stycznia 2018 do dnia rozpoczęcia Oferty nie posiadały zarejestrowanej Karty w aplikacji Google Pay

    — czyli wykluczone są też osoby, które kartę dodały wprawdzie przed 1 stycznia, ale jej nie usunęły (jeśli ktoś przed 1 stycznia kartę zdążył dodać i usunąć, to brać udział może).

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
    • Nie ma sposobu żeby sprawdzić czy miało się kartę i kiedy ewentualnie usunęło?

      Manveru21
    • Heh, niby proste pytanie, ale rzeczywiście nie widzę tej informacji nigdzie: ani w bankowości Citi, ani na koncie Google na kompie, ani w apce Google Pay…
      Może jakieś sms do zatwierdzania wysyłają i po tym można dojść (o ile ktoś ich nie usuwa)…

      Don Quijote de la Mancha
    • Stara zasada wyjadaczy – nie podpinac zadnych kart do GPay i APay jesli za to nikt nie placi :)

      keton
    • Ale były promocje i płacili więc możliwe że jednak podpiąłem wziąłem kasę i natychmiast wywaliłem kartę? tylko kiedy?

      Manveru21
    • Citi chyba nie placilo, chyba ze cos mnie ominelo.

      keton
    • Citi Nie płaciło ale GooglePay płacił w różnych promocjach

      Manveru21
    • Ale w promocji chodzi tylko o karty Citibanku. Inne możesz mieć w Google Pay.

      Michał
    • No tak, tylko np. była promocja Bilety do Multikina za płatność GooglePay. Musiałem mieć jakąś kartę podpiętą skoro brałem udział w promocji a teraz nie pamiętam jaką, bo ją „przezornie” wywaliłem zaraz po otrzymaniu nagrody, żeby wziąć udział w kolejnej promocji po zakończeniu karencji.

      Manveru21
    • Citi wysyła dwa smsy potwierdzajace dołączenie karty do gpay, więc chyba tylko tak można sprawdzić – jeśli oczywiście macie zsynchronizowane wszystkie esy ;)

      savi
  • Taka mała pula na pewno szybko się wyczerpie. Przypominam że w promocji zeszłorocznej z powerbankiem od BZWBK ludzie potrafili w Nowy Rok biegać po stacjach benzynowych po północy, żeby wbić transakcję karta jak najszybciej, więc zakładam że dzisiaj może być już za późno na to promo.

    ceglaaa Odpowiedz
    • No właśnie, w tamtej promocji powerbank dostałem (ciągle go używam), choć trzecią transakcję zrobiłem 1 stycznia późnym popołudniem (a to była zupełnie inna sytuacja, o tym, że trzeba będzie zrobić tę decydującą transakcję 1 stycznia było wiadomo dużo wcześniej), pula była dużo mniejsza (1 k), a liczba klientów ponad 6 razy większa (do tego może Citi ma mniejszy odsetek bawiących się w promocje na bilety).

      Don Quijote de la Mancha
  • Osobiscie o promocji dowiedzialem sie wczoraj a wiec dzisiaj juz mam druga platnosc ale i tak pytanie czy nadal jestem w grze? bo informacja o promocji na wielu stronach pojawila sie 1 marca a pula jest niska zważywszy ze chodzi o citi

    dan123 Odpowiedz
    • „pula jest niska zważywszy ze chodzi o citi”
      — moim zdaniem pula jest bardzo wysoka, np. wg raportu PRNews.pl za III kw. 2018 w Citi było tylko 12652 aktywnych kart mobilnych, ale łącznie z Apple Pay, do tego wielu klientów ma więcej, niż jedną kartę mobilną (bo kredytówki Citi są wyjątkowo popularne); można więc szacować, że Google Pay nie używa tam więcej, niż 7000 klientów, wykorzystanie pełnej puli oznaczałoby więc wzrost tej liczby o ponad 50%!
      Do tego ta promocja nie jest jakoś specjalnie atrakcyjna i dotyczy stosunkowo nielicznej grupy osób chodzących do kina, ale też mogącym skorzystać z Multikina (np. w moim miasteczku takiego nie ma).

      Don Quijote de la Mancha
    • Nie znalem takich danych. Bardziej opieralem sie na tym iz citi od kilku lat ma bardzo dobre promocje na karty kredytowe – sam posiadam ja jakos od 2017 : promocja z telefonem lg k 8. I w sumie mimo uplywu lat postanowilem ja zachowac z uwagi na calkowita bezplatnosc:)

      dan123
    • Errata: jednak Citi Handlowy ciągle nie ma Apple Pay, śmieszne, nie dość, że to amerykański bank, to raczej celujący w bardziej zamożnych klientów, więc niewykluczone, że wśród klientów mają ponadprzeciętnie dużo klientów z Jabłkami…

      Ale ciągle — pula 3,6 k wniosków przy ok. 10 k dotychczasowych użytkowników to bardzo dużo.

      Don Quijote de la Mancha
    • tak czy siak z ciekawosci – aby sprawdzic jak to bedzie zaznaczone dokladnie, doladuje telefon przez google pay po polnocy

      dan123
    • Nie wiem czy jest się czym cieszyć że tylko 12.000 aktywnych kart mobilnych, bo promocja dotyczy NOWYCH w sensie tych co się zarejestrują w GP w czasie promocji czyli te 12.000 z groszami odpada.

      Manveru21
    • W jakim sensie odpada?

      Chodzi o skalę.

      Byłoby dużym osiągnięciem marketingowym, gdyby promocja dająca 2 bilety do kin, które są tylko w dwudziestu kilku miastach (często bardzo niewielkich), zwiększyła im liczbę korzystających z Google Pay o 1/3. A już zupełnie nieprawdopodobny wydaje się taki wzrost już pierwszego czy drugiego dnia promocji.

      Don Quijote de la Mancha
    • Odpada, bo ci co już mają GooglePay, jak rozumiem te 12652, w promocji nie wezmą udziału. Wezmą ci pozostali. Jeszcze można dodać, że nie trzeba iść do kina, bilety się sprzeda na allegro. Tyle teorii. Mnie osobiście wydaje się, że Citi ma duży problem z aktywnością klientów – stąd te promocje i konkursy. Znaczna część klientów Citi to zamożni mieszkańcy dużych miast, bo Citi w takich celuje, ci albo nie chodzą do kina, albo mają abonament bo to taniej wychodzi. Albo nie schylą się po dwa bilety. Są też wisienkowicze ale po 1. ilu ich jest a po 2 oni po spełnieniu warunków promocji szybko zamykają konto/kartę. Tych 3.600 może w ogóle nie być…

      Manveru21
  • Ale mam tutaj pytanie bo nigdy tak nie placilem a widze ze mozna zaplacic google pay w…internecie zaliczy sie to jako platnosc zblizeniowa tak jak w sklepie? placac karta kredytowa citi bank nie pobiera to czasem zadnej dodatkowej oplaty bo nie bardzo chce mi sie szukac jak to jest w regulaminie ktos juz tak placil?

    dan123 Odpowiedz
    • „mozna zaplacic google pay w…internecie zaliczy sie to jako platnosc zblizeniowa tak jak w sklepie?”
      — nie, zaliczy się to jako płatność internetowa; powinno: jako płatność internetowa Google Pay, ale to jest do sprawdzenia (np. w Alior bywają z tym problemy).

      „placac karta kredytowa citi bank nie pobiera to czasem zadnej dodatkowej oplaty”
      — nie, to jest zwykła płatność bezgotówkowa, więc można płacić nawet kredytówką; problemem może być uznanie płatności za „transakcję szczególną”, gdy np. płacisz w kasynie — ale to bez różnicy, czy przez Internet, czy zbliżeniowo. https://livesmarter.pl/loteria-plac-karta-wygrywaj-citibank/#comment-227892

      Don Quijote de la Mancha
    • Doładowanie R kk Citi przez GooglePay niestety jest traktowane jako transakcja gotowkowa wiem bo kumple się mocno nacięli.

      Manveru21
    • Niektórym się wszystko z R kojarzy… ?

      Don Quijote de la Mancha
    • Manveru21 – wszystko zalezy od karty. U mnie jest bezgotowkowa. Loteria.

      keton
  • ok juz wszystko sprawdzilem.

    dan123 Odpowiedz
  • Na moja logike po zapoznaniu sie z regulaminem w przypadku tej promocji platnosc przez internet nie jest wykluczona czyli jest dozwolona – wazne aby bylo to google pay. Kwestia czy to zostanie odchaczone w citi skoro w Alior bywa roznie:(

    dan123 Odpowiedz
  • dan123
    Możesz odezwać się na maila rychu75 małpka Interia.pl.

    rychu75 Odpowiedz
  • Zrobione trzy transakcje w ciągu trzech dni – co ciekawe tylko ostatnia – dzisiejsza ma dopisek G1424 w oczekujących i jest widoczna w GPAY (trzy takie same operacje niezblizeniowe) Bez reklamacji pewnie się nie obędzie jesli w tej chwili pula jest jeszcze dostępna.

    savi Odpowiedz
    • GPay to w ogole jakis niewypal. W ING standardowo kazda operacja z mojego konta jest traktowana jako operacja karta i trzeba reklamowac przy promocjach. Widac maja to zle pokonfigurowane w samym Google. Telefon bez NFC i to taki na ktorym poprzednie Android Pay wcale nie chcialo dzialac. Pewnie to jest kluczem do problemu.

      keton
  • Trochę chyba przesadzacie. Promocja tylko dla posiadaczy kart z Citi, którzy korzystają GPay i dodatkowo nie podpinali jeszcze karty. Nagród jest 3600. Pamiętam, jak GPay robił promocję gdy wchodził do Polski. Tam było można zarejestrować dowolną kartę i za wpisanie kodu dostawało się 20 zł do Żabki. Nagród było co prawda ok. 20 000 ale chyba do końca promocji pula się nie rozeszła, a przecież nieporównywalnie więcej osób mogło skorzystać.

    eLch Odpowiedz
    • Niby tak, ale w sumie może i nie do końca… Bo zobacz kiedy to było, już prawie 2 lata temu z tego co kojarzę, czasy się trochę zmieniły, o wiele więcej ludzi korzysta z GPay. Ale właśnie, z drugiej strony tutaj tylko „nowi” i tylko Citek, więc jest jeszcze szansa.

      pws
    • I tego się trzymam :) Dzisiaj skończyłam zabawę, zobaczymy, czy się załapię.

      Joana
  • Czy jeśli ja mam kartę debetową a moja żona ma kredytówkę to możemy obie karty dodać do jednej aplikacji na tym samym telefonie?

    Dobcio Odpowiedz
  • Dostał juz ktos bilety?

    Jarek Odpowiedz
    • Sam jestem ciekaw, ja spełniłem warunki 4, a na razie bez wiadomości

      Bartosz
    • Dziś otrzymałem bilety, sprawdźcie skrzynke z wiadomościami w serwisie transakcyjnym ?

      Bartosz
  • Sam ostatni warunek spełniłem w poniedziałek a maja 7 dni roboczych wiec spokojnie trzeba poczekać:). Z ciekawości zapytam w takich promocjach dzień spełnienia warunków to dzień transakcji czy zaksięgowania?

    dan123 Odpowiedz
  • Po dodaniu karty do aplikacji na karcie pojawiał się blokada na kwotę 4 zł założona przez google services, rozumiem że to czasowa blokada na okres weryfikacji?

    Jodym Odpowiedz
  • Potwierdzam u mnie też są już bilety w skrzynce odbiorczej bankowości elektronicznej.

    jacu007 Odpowiedz
    • Tak z ciekawości, kiedy (godzina tak +/-) została dokonana ostatnia transakcja?

      ceglaaa
    • 6 marca około 9 rano.

      jacu007
    • Też dzisiaj dostałem kody. 3. transakcję zrobiłem 7 marca o 7:52

      Toby
    • Jak znaleźć skrzynkę odbiorczą? Dzięki

      Pinky
    • Jak się zalogujesz do systemu, to w prawym górnym rogu zobaczysz „Kontakt” i rysunek otwartej koperty. Jak na to klikniesz przeniesie Cię do skrzynki odbiorczej

      Toby
    • Jak się zalogujesz do systemu, to w prawym górnym rogu zobaczysz „Kontakt” i rysunek otwartej koperty. Jak na to klikniesz przeniesie Cię do skrzynki odbiorczej

      Toby
    • Dzięki wielkie!

      Pinky
  • Dostałem kody na bilety (dziś mija dokładnie 7 dzień roboczy).

    Ksyho Odpowiedz
  • Dostałam kody :-)

    Maruda Odpowiedz
  • kody sa – tylko niestety krótka data ważności, do czerwca tylko

    mike@miki Odpowiedz
  • Nie mam kodów, ostatnia transakcja 6.03 rano… Czy R był wykluczony, bo mam 1 taką transakcję?

    Joana Odpowiedz
  • Ja ostatnia transakcja 05.03 rano, bez wspomagaczy typu R i też nie mam

    Ares Odpowiedz
  • U mnie ostatnia transakcja w niedziele wieczór czyli 3.03 (wszystkie stacjonarnie) i też kodów brak.

    ceglaaa Odpowiedz
  • Ja zrobiłem 5 transakcji (tak na zapas jakby co ;) ) 2, 3, 4, 5 i 6 marca i dziś dostałem kody.

    Grzegorz Odpowiedz
  • U mnie żadnych kodów nie ma, bo nie brałem udziału w promocji, ale z tego co widzę w ramach rekompensaty wpadło natępne 30 zł.

    pytanie Odpowiedz
  • Ktoś dostał jeszcze bilety? Czy piszemy reklamację? :)

    Joana Odpowiedz
    • po jednej transakcji 4,5,6 marca – tydzień temu wiadomość z kodami do biletów na skrzynce.

      bolopokerzysta
  • u mnie i u żony też bilety są

    MSG Odpowiedz
  • Ja zrobiłem ostatnią płatność 13.03 i dziś dostałem kody co pokazuje że zainteresowanie promocją nie jest aż tak duże.

    Dobcio Odpowiedz
  • A mi odpisali po kilku dniach kiedy zapytałem czemu nie mam biletów do multikina tak:
    Chciałabym poinformować, że Pani reklamacja została odrzucona.

    Uprzejmie informuję, że ofertą „Płać kartami Citibank z aplikacją Google Pay i odbierz 2 bilety do Multikina” objęte są osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które posiadają główną Kartę Kredytową Citibank, Kartę dodatkową wydaną do Karty Kredytowej Citibank lub Kartę Debetową do Konta Osobistego, wydane z organizacją płatniczą MasterCard, które od dnia 1 stycznia 2018 do dnia rozpoczęcia Oferty nie posiadały zarejestrowanej Karty w aplikacji Google Pay.

    Z uwagi na fakt, że posiadał Pan zarejestrowaną kartę w aplikacji Google Pani nie jest Pan objęty ofertą.

    Dla konsultanta liczyło się że mam jakąkolwiek kartę dodaną do Google pay.
    Kartę dodałem w dniu startu promocji. Ale głuptasy..

    bolek Odpowiedz
  • Hmm, ciekawa interpretacja. Wycięli z regulaminu mały fragment <>.
    „W Ofercie mogą wziąć udział osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego („Uczestnicy”), które posiadają główną Kartę Kredytową Citibank, Kartę dodatkową wydaną do Karty Kredytowej Citibank lub Kartę Debetową do Konta Osobistego, wydane z organizacją płatniczą MasterCard („Karta”), które od dnia 1 stycznia 2018 do dnia rozpoczęcia Oferty nie posiadały zarejestrowanej Karty w aplikacji Google Pay oraz w okresie obowiązywania Oferty spełnią łącznie poniższe warunki:”

    Czyli Karta= Karta Kredytowa Citibank, Karta dodatkowa do Karty Kredytowej Citibank lub Karta Debetowa do Konta Osobistego.

    Joana Odpowiedz
    • *mały fragment „(„Karta”)”.

      Joana
    • @bolek , ja mialem inne karty dodane wczesniej i bilety dostalem. Nawet dwie kk citi na jednym AP zrobilem i na obie wpadly kody do multi

      Herman
  • Bolek, reklamuj u innego konsultanta bo ten Cie okłamał. Albo maja swoja wersje regulaminu dla „uzytku wewnetrznego” bo regulamin na stronie sie nie zmienil. Przed promocja mialem kilka kart w jednym GP i bilety dostalem

    aaaa Odpowiedz
    • Odpisałem i dla pewności zrobiłem jeszcze jedną tranzakcję kartą w Google pay. Ja to bym się tych regulaminów wręcz na pamięć nauczył jakbym był konsultantem ,przecież takich wiadomości,telefonów podobnych to mają wiele każdego dnia a jednak często konsultanci w błąd wprowadzają.

      bolek
    • Mogl to byc szablon ktorym odpisuja kazdemu z tej promocji. Mozesz cwaniakom odpisac zeby podali numer karty citi ktora dodales przed promocja i adres ip z ktorego byla dodawana :)

      aaaa
    • @bolek a ja myślę, że miałbyś gdzieś regulamin i promocje pracując na infolinii. Przecież oni nie maja z tego żadnych profitów – odpowiedzialności też nie. Dopiero jak konsultant dzwoni z ofertą to wtedy ma wszystko wykute na pamięć, bo jak Ci wciśnie produkt to dostaje extra hajs.

      ceglaaa
  • mi odpisali, że moje transakcje zrobione przez Google pay nie są zrobione przez Google Pay! To ja się pytam niby przez co??

    lol5 Odpowiedz
  • Zauważyłem ciekawą zależność. W GPay karty MC mają miniaturki (co prawda nie wszystkie), a karty Visa nie mają. Visy nie przechodzą też „pełnej” aktywacji, przynajmniej moje. Przez pełną aktywację rozumiem przepisanie smsa z banku. Tak też było w przypadku Citi – Visa nie przeszłą aktywacji i co prawda dało się nią zapłacić, ale biletów do multikina nie ma, bank twierdzi, że karta nie jest dodana do GPay. Na innym koncie karta MC, pełna aktywacja, jest miniaturka i bilety są. Czyżby Google w przypadku niektórych kart trzymał po prosu numery karty i CVV i rozliczał je jak zwykłą transakcję bez tokenizacji?

    kespis Odpowiedz
    • W ramach reklamacji możesz wysłać screen z google pay z nr karty i listą ostatnich transakcji.
      Sprawdź też, jak masz te transakcje Visą opisane w CitiOnline – jeśli jako google/android pay, to chyba jasne, jak były wykonane.

      Joana
    • „Visa nie przeszłą aktywacji i co prawda dało się nią zapłacić”
      — zbliżeniowo?

      Bo rzeczywiście w Google często trudno się połapać, czy karta jest tylko zapamiętana (i np. Chrome może tych danych używać do autowypełniania, albo można nią płacić w Googla Play); ale przy płatności zbliżeniowej nie ma chyba możliwości, by udawał oryginalną kartę (a nie token)… Dawno nie brałem slipa potwierdzającego transakcję („potwierdzeniedrukować?” „niedziękuję”), czy tam nadal są ostanie cyfry numeru karty? W przypadku kart stokenizowanych powinny chyba być inne, niż te na plastiku…

      Don Quijote de la Mancha
    • Obie karty Citi (MC i Visa) zostały dodane dokładnie tak samo – w aplikacji mobilnej GPay. Obiema kartami dokonałem dokładnie takich samych płatności – trzykrotnego doładowania SkyCash za pomocą GPay. Jedne transakcje zostały zakwalifikowane jako płatność Google Pay – te wykonane za pomocą MC, a te wykonane VIsą są widoczne jako zwykłe transakcje (bez Gxxxx przy transakcji w bankowości online).

      kespis
    • Fajnie by było, gdybyś spróbował tą visą zapłacić zbliżeniowo.
      Możesz też sprawdzić, czy w apce Google Pay widać przy niej znaczek NFC (te fale); wydaje się, że jeśli NFC działa, to karta musi być stokenizowana…
      http://i64.tinypic.com/2potdae.png

      Fakt, że kartę dodałeś apką Google Pay nie oznacza jeszcze, że dodałeś ją do Google Pay (wiem, że brzmi to absurdalnie); np. ja właśnie testowo dodałem tam kartę Millennium Impresja — Millennium Google Pay nie obsługuje, wiec oczywiście płacić nią w ten sposób nie będę mógł.

      Don Quijote de la Mancha
    • Spróbowałem włączyć płatności zbliżeniowe na tej karcie, ale GPay powiedział NIE! ;-) Komunikat w stylu tej karty nie można obsługiwać zbliżeniowo, bo bank na to nie pozwala, spróbuj z inną kartą.

      kespis
    • Promocja z biletami dotyczy kart Mastercard, a nie Visa, więc nic dziwnego, że biletów dla Visy nie ma

      Toby
    • Ale odpowiedz banku ciekawa „bank twierdzi, że karta nie jest dodana do GPay.”, wyjasnili dlaczego za vise nie ma biletow :)

      aaaa
  • Czy transakcje przez GP są traktowane jako transakcję karta w sklepie stacjonarnym? Chodzi o to czy nalicza się za to ew. moneyback?

    ceglaaa Odpowiedz
    • Transakcje zbliżeniowe powinny być traktowane jako transakcje stacjonarne, a transakcje w apkach lub na stronach www — jako transakcje internetowe (e-commerce).

      Don Quijote de la Mancha
  • Po reklamacji bilety przyznane i przysłane na skrzynkę w bankowości.

    P107 Odpowiedz
    • U mnie też. W treści wiadomości nie ma odniesienia do reklamacji, ale bilety są :)

      Joana
  • Powiem Wam że Citibank jest zabawny,jak mnie dziś rozśmieszył :) :)
    Kontynując wątek nie otrzymania biletów do kina dostałem dzisiaj list polecony z banku że skoro miałem dodaną kartę do Google pay wcześniej to nie otrzymam biletu ( wątek tego że chodzi o kartę Citibank jest w ogólnie pominięty) Posiadałem kartę zarejestrowaną w Google pay i nie należą się bilety do kina :)

    W międzyczasie pisałem dwie wiadomości odnośnie email odnośnie braku biletów.

    Odrazu po otrzymaniu listu loguję się a tam… reklamacja uznana.
    Szanowny Panie,

    Chciałabym poinformować, że Pana reklamacja została uznana.

    Uprzejmie informuję, że została dokonana ponowna analiza rejestracji karty w aplikacji Google Pay.

    Wyjaśniam, że w listopadzie 2018 r. został wysłany SMS z kodem aktywującym kartę w powyższej aplikacji, lecz karta nie została aktywowana.

    Pragnę poinformować, w ciągu 5 dni roboczych, na stronie bankowości internetowej zostanie przesłana informacja z kodami w ramach oferty „Płać kartami Citibank z aplikacją Google Pay i odbierz 2 bilety do Multikina”.

    Przepraszam za zaistniałą sytuację oraz wszelkie problemy z nią związane.

    Dodam że konto w Citibank mam od 3 miesięcy i dopiero co podłączyłem kartę Citibank aby skorzystać z promocji. :)

    Cieszę się że bilety będą ale zabawa jest przednia :-)

    bolek Odpowiedz
  • Czy po wykonaniu 3 transakcji moge usunac juz karte z google pay a nawet cała aplikację, a i tak zachowam prawo do otrzymania tych biletów?

    jj Odpowiedz
  • jak u was wyglądają te kody do multikina? Tzn. mają standardową formułę – 10 znaków/ kod alfanumeryczny? Bo ja otrzymałem krótszy kod i nie wiem czy to nie błąd jakiś – jeszcze nie sprawdzałem w kinie czy przechodzi taki kod.. a nie chcę się naciąć na miejscu.

    domino Odpowiedz
    • 8 znaków, litery i cyfry

      Aleksy
    • aha, OK to u mnie tak samo, chociaż to mi się wydawało dziwne, że taki krótki kod. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :)

      domino
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy