Ruszyła prosta promocja przeznaczona dla obecnych klientów Citibanku. W zamian za wykonanie 3 transakcji przez Google Pay zgarnąć możemy 2 bilety do Multikina.
Aby skorzystać z promocji należy być klientem Citibanku, który posiada główną kartę kredytową lub debetową z logo Mastercard. Bank wyklucza natomiast osoby, które po 1.01.2018 miały dodaną kartę Citibanku do portfela Google Pay. Nawet, jeśli to była tylko jedna karta (a druga jest „wolna”).
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że do 31.03 zarejestrujemy swoją kartę w aplikacji Google Pay, a następnie dokonamy co najmniej 3 płatności kartą na kwotę min. 5 zł każda. Bank zastrzega również, że będzie brał pod uwagę jedynie pierwszą płatność w danym dniu (więc musimy używać Google Pay co najmniej przez 3 różne dni).
Jeśli załapiemy się do grona pierwszych 3600 osób, które spełnią powyższe warunki, to bank przyzna nam dwa elektroniczne kody wymienne na bilety 2D w sieci kin Multikino. O przyznaniu nagród zostaniemy poinformowani do 7 dni roboczych od spełnienia warunków poprzez wiadomość w serwisie transakcyjnym banku.
Szczegóły w regulaminie promocji.
Na koniec przypomnę również, że w chwili obecnej za wyrobienie karty Citibanku można zgarnąć:
Komentarze
Dość pozno wrzucone.
• saviDwa dni promocji. Jutro może być po promocji – choć watpliwe ;-)
Teoretycznie nawet dzisiaj ;-)
• saviPrzecież ramy czasowe są do 31.03.2019. A tak w ogóle to same bilety/vouchery mają bardzo krótką date ważności – do końca czerwca.
• BoloJeśli znalazło się 3600 osób, które 1 marca dodały kartę do Google Pay i 1, 2 oraz 3 marca zapłaciły nią po min. 5 zł, to pula jest już wyczerpana. Ale to mało prawdopodobne.
• Don Quijote de la ManchaNo takie życie, jeden powie że pewnie Admin poczekał aż sam zrobi te 3 transakcje i dopiero wrzucił, inny że chłop wcześniej nie miał czasu wrzucić albo wręcz nie wiedział o promocji. Ja na przykład mieszkam w dużym mieście obok centrum handlowego i bez problemu zrobię pierwszą transakcję w niedzielę handlową a komuś nie będzie się opłacało uruchamiać auta dla niepewnych 20 zł.
• Manveru211. Jaka niedziela handlowa?
2. Jakie 20 zł?
3. Czy trzeba w ogóle wychodzić?
• Don Quijote de la ManchaNie analizowałem regulaminów kart i rachunków Citi, ale transakcja bezgotówkowa wymagana w tej promocji, to chyba nie musi być transakcja zbliżeniowa, może też być z apki lub www (choć nie wiem, czy te ostatnie Citi na pewno księguje na tyle dobrze, że obejdzie się bez reklamacji).
Ad 1. miało być niehandlowa Ad 2. te 20 zł wziąłem z innej promocji, najtańsze bilety Multikino ma w poniedziałki – 16 zł za sztukę Ad 3. może być z apki lub www chociaż wybór niewielki i jak się nie jest maniakiem płatnych apek albo allegro to może być ciężko ale to już co kto lubi
• Manveru21Dziś niedziela niehandlowa :)
• Grzegorz„Bank wyklucza natomiast osoby, które po 1.01.2018 dodały już swoją kartę (Citibanku) do portfela Google Pay”
— a dokładniej:
— czyli wykluczone są też osoby, które kartę dodały wprawdzie przed 1 stycznia, ale jej nie usunęły (jeśli ktoś przed 1 stycznia kartę zdążył dodać i usunąć, to brać udział może).
• Don Quijote de la ManchaNie ma sposobu żeby sprawdzić czy miało się kartę i kiedy ewentualnie usunęło?
• Manveru21Heh, niby proste pytanie, ale rzeczywiście nie widzę tej informacji nigdzie: ani w bankowości Citi, ani na koncie Google na kompie, ani w apce Google Pay…
• Don Quijote de la ManchaMoże jakieś sms do zatwierdzania wysyłają i po tym można dojść (o ile ktoś ich nie usuwa)…
Stara zasada wyjadaczy – nie podpinac zadnych kart do GPay i APay jesli za to nikt nie placi :)
• ketonAle były promocje i płacili więc możliwe że jednak podpiąłem wziąłem kasę i natychmiast wywaliłem kartę? tylko kiedy?
• Manveru21Citi chyba nie placilo, chyba ze cos mnie ominelo.
• ketonCiti Nie płaciło ale GooglePay płacił w różnych promocjach
• Manveru21Ale w promocji chodzi tylko o karty Citibanku. Inne możesz mieć w Google Pay.
• MichałNo tak, tylko np. była promocja Bilety do Multikina za płatność GooglePay. Musiałem mieć jakąś kartę podpiętą skoro brałem udział w promocji a teraz nie pamiętam jaką, bo ją „przezornie” wywaliłem zaraz po otrzymaniu nagrody, żeby wziąć udział w kolejnej promocji po zakończeniu karencji.
• Manveru21Citi wysyła dwa smsy potwierdzajace dołączenie karty do gpay, więc chyba tylko tak można sprawdzić – jeśli oczywiście macie zsynchronizowane wszystkie esy ;)
• saviTaka mała pula na pewno szybko się wyczerpie. Przypominam że w promocji zeszłorocznej z powerbankiem od BZWBK ludzie potrafili w Nowy Rok biegać po stacjach benzynowych po północy, żeby wbić transakcję karta jak najszybciej, więc zakładam że dzisiaj może być już za późno na to promo.
• ceglaaaNo właśnie, w tamtej promocji powerbank dostałem (ciągle go używam), choć trzecią transakcję zrobiłem 1 stycznia późnym popołudniem (a to była zupełnie inna sytuacja, o tym, że trzeba będzie zrobić tę decydującą transakcję 1 stycznia było wiadomo dużo wcześniej), pula była dużo mniejsza (1 k), a liczba klientów ponad 6 razy większa (do tego może Citi ma mniejszy odsetek bawiących się w promocje na bilety).
• Don Quijote de la ManchaOsobiscie o promocji dowiedzialem sie wczoraj a wiec dzisiaj juz mam druga platnosc ale i tak pytanie czy nadal jestem w grze? bo informacja o promocji na wielu stronach pojawila sie 1 marca a pula jest niska zważywszy ze chodzi o citi
• dan123„pula jest niska zważywszy ze chodzi o citi”
• Don Quijote de la Mancha— moim zdaniem pula jest bardzo wysoka, np. wg raportu PRNews.pl za III kw. 2018 w Citi było tylko 12652 aktywnych kart mobilnych, ale łącznie z Apple Pay, do tego wielu klientów ma więcej, niż jedną kartę mobilną (bo kredytówki Citi są wyjątkowo popularne); można więc szacować, że Google Pay nie używa tam więcej, niż 7000 klientów, wykorzystanie pełnej puli oznaczałoby więc wzrost tej liczby o ponad 50%!
Do tego ta promocja nie jest jakoś specjalnie atrakcyjna i dotyczy stosunkowo nielicznej grupy osób chodzących do kina, ale też mogącym skorzystać z Multikina (np. w moim miasteczku takiego nie ma).
Nie znalem takich danych. Bardziej opieralem sie na tym iz citi od kilku lat ma bardzo dobre promocje na karty kredytowe – sam posiadam ja jakos od 2017 : promocja z telefonem lg k 8. I w sumie mimo uplywu lat postanowilem ja zachowac z uwagi na calkowita bezplatnosc:)
• dan123Errata: jednak Citi Handlowy ciągle nie ma Apple Pay, śmieszne, nie dość, że to amerykański bank, to raczej celujący w bardziej zamożnych klientów, więc niewykluczone, że wśród klientów mają ponadprzeciętnie dużo klientów z Jabłkami…
Ale ciągle — pula 3,6 k wniosków przy ok. 10 k dotychczasowych użytkowników to bardzo dużo.
• Don Quijote de la Manchatak czy siak z ciekawosci – aby sprawdzic jak to bedzie zaznaczone dokladnie, doladuje telefon przez google pay po polnocy
• dan123Nie wiem czy jest się czym cieszyć że tylko 12.000 aktywnych kart mobilnych, bo promocja dotyczy NOWYCH w sensie tych co się zarejestrują w GP w czasie promocji czyli te 12.000 z groszami odpada.
• Manveru21W jakim sensie odpada?
Chodzi o skalę.
Byłoby dużym osiągnięciem marketingowym, gdyby promocja dająca 2 bilety do kin, które są tylko w dwudziestu kilku miastach (często bardzo niewielkich), zwiększyła im liczbę korzystających z Google Pay o 1/3. A już zupełnie nieprawdopodobny wydaje się taki wzrost już pierwszego czy drugiego dnia promocji.
• Don Quijote de la ManchaOdpada, bo ci co już mają GooglePay, jak rozumiem te 12652, w promocji nie wezmą udziału. Wezmą ci pozostali. Jeszcze można dodać, że nie trzeba iść do kina, bilety się sprzeda na allegro. Tyle teorii. Mnie osobiście wydaje się, że Citi ma duży problem z aktywnością klientów – stąd te promocje i konkursy. Znaczna część klientów Citi to zamożni mieszkańcy dużych miast, bo Citi w takich celuje, ci albo nie chodzą do kina, albo mają abonament bo to taniej wychodzi. Albo nie schylą się po dwa bilety. Są też wisienkowicze ale po 1. ilu ich jest a po 2 oni po spełnieniu warunków promocji szybko zamykają konto/kartę. Tych 3.600 może w ogóle nie być…
• Manveru21Ale mam tutaj pytanie bo nigdy tak nie placilem a widze ze mozna zaplacic google pay w…internecie zaliczy sie to jako platnosc zblizeniowa tak jak w sklepie? placac karta kredytowa citi bank nie pobiera to czasem zadnej dodatkowej oplaty bo nie bardzo chce mi sie szukac jak to jest w regulaminie ktos juz tak placil?
• dan123„mozna zaplacic google pay w…internecie zaliczy sie to jako platnosc zblizeniowa tak jak w sklepie?”
— nie, zaliczy się to jako płatność internetowa; powinno: jako płatność internetowa Google Pay, ale to jest do sprawdzenia (np. w Alior bywają z tym problemy).
„placac karta kredytowa citi bank nie pobiera to czasem zadnej dodatkowej oplaty”
• Don Quijote de la Mancha— nie, to jest zwykła płatność bezgotówkowa, więc można płacić nawet kredytówką; problemem może być uznanie płatności za „transakcję szczególną”, gdy np. płacisz w kasynie — ale to bez różnicy, czy przez Internet, czy zbliżeniowo. https://livesmarter.pl/loteria-plac-karta-wygrywaj-citibank/#comment-227892
Doładowanie R kk Citi przez GooglePay niestety jest traktowane jako transakcja gotowkowa wiem bo kumple się mocno nacięli.
• Manveru21Niektórym się wszystko z R kojarzy… ?
• Don Quijote de la ManchaManveru21 – wszystko zalezy od karty. U mnie jest bezgotowkowa. Loteria.
• ketonok juz wszystko sprawdzilem.
• dan123Na moja logike po zapoznaniu sie z regulaminem w przypadku tej promocji platnosc przez internet nie jest wykluczona czyli jest dozwolona – wazne aby bylo to google pay. Kwestia czy to zostanie odchaczone w citi skoro w Alior bywa roznie:(
• dan123dan123
• rychu75Możesz odezwać się na maila rychu75 małpka Interia.pl.
Zrobione trzy transakcje w ciągu trzech dni – co ciekawe tylko ostatnia – dzisiejsza ma dopisek G1424 w oczekujących i jest widoczna w GPAY (trzy takie same operacje niezblizeniowe) Bez reklamacji pewnie się nie obędzie jesli w tej chwili pula jest jeszcze dostępna.
• saviGPay to w ogole jakis niewypal. W ING standardowo kazda operacja z mojego konta jest traktowana jako operacja karta i trzeba reklamowac przy promocjach. Widac maja to zle pokonfigurowane w samym Google. Telefon bez NFC i to taki na ktorym poprzednie Android Pay wcale nie chcialo dzialac. Pewnie to jest kluczem do problemu.
• ketonTrochę chyba przesadzacie. Promocja tylko dla posiadaczy kart z Citi, którzy korzystają GPay i dodatkowo nie podpinali jeszcze karty. Nagród jest 3600. Pamiętam, jak GPay robił promocję gdy wchodził do Polski. Tam było można zarejestrować dowolną kartę i za wpisanie kodu dostawało się 20 zł do Żabki. Nagród było co prawda ok. 20 000 ale chyba do końca promocji pula się nie rozeszła, a przecież nieporównywalnie więcej osób mogło skorzystać.
• eLchNiby tak, ale w sumie może i nie do końca… Bo zobacz kiedy to było, już prawie 2 lata temu z tego co kojarzę, czasy się trochę zmieniły, o wiele więcej ludzi korzysta z GPay. Ale właśnie, z drugiej strony tutaj tylko „nowi” i tylko Citek, więc jest jeszcze szansa.
• pwsI tego się trzymam :) Dzisiaj skończyłam zabawę, zobaczymy, czy się załapię.
• JoanaCzy jeśli ja mam kartę debetową a moja żona ma kredytówkę to możemy obie karty dodać do jednej aplikacji na tym samym telefonie?
• DobcioTak
• mboDostał juz ktos bilety?
• JarekSam jestem ciekaw, ja spełniłem warunki 4, a na razie bez wiadomości
• BartoszDziś otrzymałem bilety, sprawdźcie skrzynke z wiadomościami w serwisie transakcyjnym ?
• BartoszSam ostatni warunek spełniłem w poniedziałek a maja 7 dni roboczych wiec spokojnie trzeba poczekać:). Z ciekawości zapytam w takich promocjach dzień spełnienia warunków to dzień transakcji czy zaksięgowania?
• dan123Po dodaniu karty do aplikacji na karcie pojawiał się blokada na kwotę 4 zł założona przez google services, rozumiem że to czasowa blokada na okres weryfikacji?
• JodymTak :)
• JoanaPotwierdzam u mnie też są już bilety w skrzynce odbiorczej bankowości elektronicznej.
• jacu007Tak z ciekawości, kiedy (godzina tak +/-) została dokonana ostatnia transakcja?
• ceglaaa6 marca około 9 rano.
• jacu007Też dzisiaj dostałem kody. 3. transakcję zrobiłem 7 marca o 7:52
• TobyJak znaleźć skrzynkę odbiorczą? Dzięki
• PinkyJak się zalogujesz do systemu, to w prawym górnym rogu zobaczysz „Kontakt” i rysunek otwartej koperty. Jak na to klikniesz przeniesie Cię do skrzynki odbiorczej
• TobyJak się zalogujesz do systemu, to w prawym górnym rogu zobaczysz „Kontakt” i rysunek otwartej koperty. Jak na to klikniesz przeniesie Cię do skrzynki odbiorczej
• TobyDzięki wielkie!
• PinkyDostałem kody na bilety (dziś mija dokładnie 7 dzień roboczy).
• KsyhoDostałam kody :-)
• Marudakody sa – tylko niestety krótka data ważności, do czerwca tylko
• mike@mikiNie mam kodów, ostatnia transakcja 6.03 rano… Czy R był wykluczony, bo mam 1 taką transakcję?
• JoanaPrzez google pay, oczywiście.
• JoanaJa ostatnia transakcja 05.03 rano, bez wspomagaczy typu R i też nie mam
• AresU mnie ostatnia transakcja w niedziele wieczór czyli 3.03 (wszystkie stacjonarnie) i też kodów brak.
• ceglaaaJa zrobiłem 5 transakcji (tak na zapas jakby co ;) ) 2, 3, 4, 5 i 6 marca i dziś dostałem kody.
• GrzegorzU mnie żadnych kodów nie ma, bo nie brałem udziału w promocji, ale z tego co widzę w ramach rekompensaty wpadło natępne 30 zł.
• pytanieZa co?
• JoanaKtoś dostał jeszcze bilety? Czy piszemy reklamację? :)
• Joanapo jednej transakcji 4,5,6 marca – tydzień temu wiadomość z kodami do biletów na skrzynce.
• bolopokerzystau mnie i u żony też bilety są
• MSGJa zrobiłem ostatnią płatność 13.03 i dziś dostałem kody co pokazuje że zainteresowanie promocją nie jest aż tak duże.
• DobcioZnaczy, że R nie uznali, bo u mnie wciąż nic.
• JoanaA mi odpisali po kilku dniach kiedy zapytałem czemu nie mam biletów do multikina tak:
Chciałabym poinformować, że Pani reklamacja została odrzucona.
Uprzejmie informuję, że ofertą „Płać kartami Citibank z aplikacją Google Pay i odbierz 2 bilety do Multikina” objęte są osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które posiadają główną Kartę Kredytową Citibank, Kartę dodatkową wydaną do Karty Kredytowej Citibank lub Kartę Debetową do Konta Osobistego, wydane z organizacją płatniczą MasterCard, które od dnia 1 stycznia 2018 do dnia rozpoczęcia Oferty nie posiadały zarejestrowanej Karty w aplikacji Google Pay.
Z uwagi na fakt, że posiadał Pan zarejestrowaną kartę w aplikacji Google Pani nie jest Pan objęty ofertą.
Dla konsultanta liczyło się że mam jakąkolwiek kartę dodaną do Google pay.
• bolekKartę dodałem w dniu startu promocji. Ale głuptasy..
Hmm, ciekawa interpretacja. Wycięli z regulaminu mały fragment <>.
„W Ofercie mogą wziąć udział osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, będące konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego („Uczestnicy”), które posiadają główną Kartę Kredytową Citibank, Kartę dodatkową wydaną do Karty Kredytowej Citibank lub Kartę Debetową do Konta Osobistego, wydane z organizacją płatniczą MasterCard („Karta”), które od dnia 1 stycznia 2018 do dnia rozpoczęcia Oferty nie posiadały zarejestrowanej Karty w aplikacji Google Pay oraz w okresie obowiązywania Oferty spełnią łącznie poniższe warunki:”
Czyli Karta= Karta Kredytowa Citibank, Karta dodatkowa do Karty Kredytowej Citibank lub Karta Debetowa do Konta Osobistego.
• Joana*mały fragment „(„Karta”)”.
• Joana@bolek , ja mialem inne karty dodane wczesniej i bilety dostalem. Nawet dwie kk citi na jednym AP zrobilem i na obie wpadly kody do multi
• HermanBolek, reklamuj u innego konsultanta bo ten Cie okłamał. Albo maja swoja wersje regulaminu dla „uzytku wewnetrznego” bo regulamin na stronie sie nie zmienil. Przed promocja mialem kilka kart w jednym GP i bilety dostalem
• aaaaOdpisałem i dla pewności zrobiłem jeszcze jedną tranzakcję kartą w Google pay. Ja to bym się tych regulaminów wręcz na pamięć nauczył jakbym był konsultantem ,przecież takich wiadomości,telefonów podobnych to mają wiele każdego dnia a jednak często konsultanci w błąd wprowadzają.
• bolekMogl to byc szablon ktorym odpisuja kazdemu z tej promocji. Mozesz cwaniakom odpisac zeby podali numer karty citi ktora dodales przed promocja i adres ip z ktorego byla dodawana :)
• aaaa@bolek a ja myślę, że miałbyś gdzieś regulamin i promocje pracując na infolinii. Przecież oni nie maja z tego żadnych profitów – odpowiedzialności też nie. Dopiero jak konsultant dzwoni z ofertą to wtedy ma wszystko wykute na pamięć, bo jak Ci wciśnie produkt to dostaje extra hajs.
• ceglaaami odpisali, że moje transakcje zrobione przez Google pay nie są zrobione przez Google Pay! To ja się pytam niby przez co??
• lol5Zauważyłem ciekawą zależność. W GPay karty MC mają miniaturki (co prawda nie wszystkie), a karty Visa nie mają. Visy nie przechodzą też „pełnej” aktywacji, przynajmniej moje. Przez pełną aktywację rozumiem przepisanie smsa z banku. Tak też było w przypadku Citi – Visa nie przeszłą aktywacji i co prawda dało się nią zapłacić, ale biletów do multikina nie ma, bank twierdzi, że karta nie jest dodana do GPay. Na innym koncie karta MC, pełna aktywacja, jest miniaturka i bilety są. Czyżby Google w przypadku niektórych kart trzymał po prosu numery karty i CVV i rozliczał je jak zwykłą transakcję bez tokenizacji?
• kespisW ramach reklamacji możesz wysłać screen z google pay z nr karty i listą ostatnich transakcji.
• JoanaSprawdź też, jak masz te transakcje Visą opisane w CitiOnline – jeśli jako google/android pay, to chyba jasne, jak były wykonane.
„Visa nie przeszłą aktywacji i co prawda dało się nią zapłacić”
— zbliżeniowo?
Bo rzeczywiście w Google często trudno się połapać, czy karta jest tylko zapamiętana (i np. Chrome może tych danych używać do autowypełniania, albo można nią płacić w Googla Play); ale przy płatności zbliżeniowej nie ma chyba możliwości, by udawał oryginalną kartę (a nie token)… Dawno nie brałem slipa potwierdzającego transakcję („potwierdzeniedrukować?” „niedziękuję”), czy tam nadal są ostanie cyfry numeru karty? W przypadku kart stokenizowanych powinny chyba być inne, niż te na plastiku…
• Don Quijote de la ManchaObie karty Citi (MC i Visa) zostały dodane dokładnie tak samo – w aplikacji mobilnej GPay. Obiema kartami dokonałem dokładnie takich samych płatności – trzykrotnego doładowania SkyCash za pomocą GPay. Jedne transakcje zostały zakwalifikowane jako płatność Google Pay – te wykonane za pomocą MC, a te wykonane VIsą są widoczne jako zwykłe transakcje (bez Gxxxx przy transakcji w bankowości online).
• kespisFajnie by było, gdybyś spróbował tą visą zapłacić zbliżeniowo.
Możesz też sprawdzić, czy w apce Google Pay widać przy niej znaczek NFC (te fale); wydaje się, że jeśli NFC działa, to karta musi być stokenizowana…
http://i64.tinypic.com/2potdae.png
Fakt, że kartę dodałeś apką Google Pay nie oznacza jeszcze, że dodałeś ją do Google Pay (wiem, że brzmi to absurdalnie); np. ja właśnie testowo dodałem tam kartę Millennium Impresja — Millennium Google Pay nie obsługuje, wiec oczywiście płacić nią w ten sposób nie będę mógł.
• Don Quijote de la ManchaSpróbowałem włączyć płatności zbliżeniowe na tej karcie, ale GPay powiedział NIE! ;-) Komunikat w stylu tej karty nie można obsługiwać zbliżeniowo, bo bank na to nie pozwala, spróbuj z inną kartą.
• kespisPromocja z biletami dotyczy kart Mastercard, a nie Visa, więc nic dziwnego, że biletów dla Visy nie ma
• TobyAle odpowiedz banku ciekawa „bank twierdzi, że karta nie jest dodana do GPay.”, wyjasnili dlaczego za vise nie ma biletow :)
• aaaaCzy transakcje przez GP są traktowane jako transakcję karta w sklepie stacjonarnym? Chodzi o to czy nalicza się za to ew. moneyback?
• ceglaaaTransakcje zbliżeniowe powinny być traktowane jako transakcje stacjonarne, a transakcje w apkach lub na stronach www — jako transakcje internetowe (e-commerce).
• Don Quijote de la ManchaPo reklamacji bilety przyznane i przysłane na skrzynkę w bankowości.
• P107U mnie też. W treści wiadomości nie ma odniesienia do reklamacji, ale bilety są :)
• JoanaPowiem Wam że Citibank jest zabawny,jak mnie dziś rozśmieszył :) :)
Kontynując wątek nie otrzymania biletów do kina dostałem dzisiaj list polecony z banku że skoro miałem dodaną kartę do Google pay wcześniej to nie otrzymam biletu ( wątek tego że chodzi o kartę Citibank jest w ogólnie pominięty) Posiadałem kartę zarejestrowaną w Google pay i nie należą się bilety do kina :)
W międzyczasie pisałem dwie wiadomości odnośnie email odnośnie braku biletów.
Odrazu po otrzymaniu listu loguję się a tam… reklamacja uznana.
Szanowny Panie,
Chciałabym poinformować, że Pana reklamacja została uznana.
Uprzejmie informuję, że została dokonana ponowna analiza rejestracji karty w aplikacji Google Pay.
Wyjaśniam, że w listopadzie 2018 r. został wysłany SMS z kodem aktywującym kartę w powyższej aplikacji, lecz karta nie została aktywowana.
Pragnę poinformować, w ciągu 5 dni roboczych, na stronie bankowości internetowej zostanie przesłana informacja z kodami w ramach oferty „Płać kartami Citibank z aplikacją Google Pay i odbierz 2 bilety do Multikina”.
Przepraszam za zaistniałą sytuację oraz wszelkie problemy z nią związane.
Dodam że konto w Citibank mam od 3 miesięcy i dopiero co podłączyłem kartę Citibank aby skorzystać z promocji. :)
Cieszę się że bilety będą ale zabawa jest przednia :-)
• bolekCzy po wykonaniu 3 transakcji moge usunac juz karte z google pay a nawet cała aplikację, a i tak zachowam prawo do otrzymania tych biletów?
• jjtak
• keton@keton
• jjDzieki, bo to jednak niezbyt bezpiecznie miec na stale w telefonie
jak u was wyglądają te kody do multikina? Tzn. mają standardową formułę – 10 znaków/ kod alfanumeryczny? Bo ja otrzymałem krótszy kod i nie wiem czy to nie błąd jakiś – jeszcze nie sprawdzałem w kinie czy przechodzi taki kod.. a nie chcę się naciąć na miejscu.
• domino8 znaków, litery i cyfry
• Aleksyaha, OK to u mnie tak samo, chociaż to mi się wydawało dziwne, że taki krótki kod. Dziękuję bardzo za szybką odpowiedź :)
• domino