Ruszyła kolejna prosta promocja przeznaczona dla obecnych klientów Citibanku. W zamian za wykonanie 2 transakcji przez Google Pay zgarnąć możemy 2 bilety do Multikina.
Aby skorzystać z promocji należy być klientem Citibanku, który posiada główną lub dodatkową kartę kredytową albo debetową z logo Mastercard. Bank wyklucza natomiast osoby, które po 1.03.2019 dokonały jakiejkolwiek transakcji zbliżeniowej Google Pay kartą Citibaku.
Jeśli spełniamy powyższe warunki to wystarczy, że… dokonamy co najmniej 2 płatności zbliżeniowych telefonem, za pomocą karty dodanej do portfela Google Pay. Bank zastrzega, że transakcje muszą być na min. 5 zł każda i muszą być dokonane w ciągu dwóch różnych dni. Czas na spełnienie warunków mija najpóźniej 15.06.2019.
Jeśli załapiemy się do grona pierwszych 1700 osób, które spełnią powyższe warunki, to bank przyzna nam dwa elektroniczne kody wymienne na bilety 2D w sieci kin Multikino. O przyznaniu nagród zostaniemy poinformowani do 7 dni roboczych od spełnienia warunków poprzez wiadomość w serwisie transakcyjnym banku.
Szczegóły w regulaminie promocji.
PS. Nie masz karty kredytowej w Citibanku? Możesz zgarnąć łatwe 400 zł na start!
Komentarze
czyli wykluczeni wszyscy z pierwszej edycji
• aaaaMiła promocja, tym razem można mieć kartę do Google Pay dodaną, wystarczyło jej nie używać… Szkoda, że akurat tego kina w moim miasteczku nie ma…
• Don Quijote de la ManchaHej, bedzie przeswietlenie oferty CA i nc+? Mignęło mi gdzieś dziś że 480 zł dają, ale póki co jestem w pracy i nie mam czasu szukać szczegółów, liczyłam na niezawodny Livesmarter ;)
• klaudiTo ta promocja: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=242626
• KatePrześwietlę.
• MichałJak miałem dodaną kartę w GPay i ją później usunąłem, to jak sprawdzę kiedy płaciłem nią po raz ostartni przez GPay? Chyba nie da rady, przed momentem usuwałem kartę z GPay i nie przyszedł żaden SMS potwierdzający :((
• Manveru21Wszystko odszczekuję, przyszedł SMS z info kiedy usługa została wyłączona (tylko na inny telefon:)
• Manveru21Akurat Citi (może nawet jako jedyny bank?) na liście transakcji rozróżnia zwykłe płatności kartą i Google Pay (choć ciągle je nazywa Android Pay), można nawet wyszukać transakcje tego typu.
• Don Quijote de la ManchaJednak chyba nie, u mnie nie widać czy zwykła kartowa czy google pay
• MSG@MSG, no u mnie w bankowości www widać, ale od prawie roku tak nie płaciłem, czyżby się coś zmieniło? Ale ciągle w filtrach pod Wyszukaj transakcje → Typ transakcji jest (na końcu) Transakcja Android Pay, u Ciebie tego nie ma, czy nie działa?
• Don Quijote de la ManchaCiti daje 100 zł za 1000 zł obrotu KK przez 3 miesiące. Trzeba tylko poprosić i wyrazić chęć likwidacji KK.
• qqPotwierdzam, niedawno chciałem zrezygnować z KK, BOK oddzwonił czy na pewno i spytał, czy nie chciałbym skorzytać z paybacku 10% z wydanych 1000 zł w przeciągu tam paru m-cy (nie pamiętam dokładnie terminu). Ofertę włączają podobno od następnego dnia.
• AsentinnJa złożyłem wypowiedzenie Citi internetowego tylko i wyłącznie,kartę kredytową miałem sobie zostawić i zadzwonili i też 100 zł zaproponowali zachęcając do używania karty kredytowej od następnego dnia.
• bolekJeśli zrobię te transakcję kartą dodaną do aplikacji na innym numerze telefonu niż ten podany w banku to będzie ok?
• Krzysztof L.Będzie OK, numer telefonu nie ma żadnego znaczenia (teoretycznie telefon może nawet nie mieć karty SIM, wystarczy Wi-Fi).
Może jeszcze podkreślę, że muszą to być płatności zbliżeniowe (a nie np. w apce typu Pyszne).
• Don Quijote de la ManchaDzięki @Don .
• Krzysztof L.Dostał ktoś bilety w poprzedniej edycji płacąc Google Pay np. na Allegro czy w innej aplikacji?
• pytaniePo reklamacji, ale przesłali ;)
• ceglaaaa gdzieś jest to wprost napisane, że nie może być w aplikacji ? :)
• JoXTRAGEDIA – co za strona – gdzie ostatnie komentarze? Michał nie uprzedzałeś o upgradzie strony!!!!
• Andy59Bo nie był przewidziany. Od rana walczę z serwerem – postaram się przywrócić wszystko do życia jak najszybciej…
• MichałJuż myślałem, że tak strona będzie wyglądała docelowo. Na szczęście to tylko problemy z serwerem. Uff…
• Lord KlopsNo w takim razie powodzenia i sorry za lament
• Andy59Udało się przywrócić poprzedni wygląda. Mam też nadzieję, że strona jako-tako działa…
• MichałDziała…:-)
• KateGratulacje Michale tylko szkoda Twoich nerwów
• Andy59Osoby które mogą uczestniczyć w promocji dostają na wew. pocztę wiadomość o promocji.
• abPotwierdzam, warunki spełniam i wiadomość otrzymałem.
• Don Quijote de la ManchaJa dostałem wiadomość również. Warunki dziś spelnilem i co ważne (!) Kiedyś miałem podpiętą kartę, ale z niej nie korzystałem.
• MatiSpełniłam warunki (dwie płatności przez Gpay) po czym odpięłam nieopatrznie kartę, dzisiaj dodałam ją ponownie. Myślicie, że łapię się na przyznanie nagrody?
• IwonabJa warunki spełniam (KK MC + brak płatności GP przez ponad 6 miesięcy) ale wiadomości żadnej nie dostałem. Ciekawe czy dostanę bilety, transakcje zrobiłem w pt i sb.
• ZetDla mnie to wygląda na dodatkową promocję zrobioną może specjalnie, żeby pozbyć się reszty pozostałych biletów z poprzedniej, marcowej edycji (wtedy 3600 nagród, teraz 1700, ważność voucherów taka sama). Być może nawet celowo jest tak skonstruowany regulamin, że teoretycznie mogą w niej uczestniczyć też osoby z poprzedniej edycji – teraz mowa jest ściśle o transakcjach zbliżeniowych przez GPay, a wcześniej liczyły się każde (także internetowe).
Sam nie dostałem żadnej wiadomości, ale warunki spełniłem na kk (transakcje zbliżeniowe w sklepach, wcześniej nigdy nie płacone kk przez GPay żadną metodą, ani kk tam nie było dodanej nigdy). W marcu za to zrobiłem transakcje internetowe debetówkami i bilety dostałem (potem kartę usunąłem z GPay). Niedługo okaże się czy coś z tego wyjdzie i czy może trzeba będzie pisać reklamacje (też nie wiadomo z jakim skutkiem).
• pws*niektóre osoby z poprzedniej edycji
• pws20 zł za zalogowanie się do aplikacji Citibank-wreszcie bo długo na to czekałem :D
• bolekjutro po 14.00, ale chyba tylko dla wybranych
• Katedla wybranych z zaproszeniem email i sms.
• bolekbuuu u mnie nie ma żadnego zaproszenia, a przed planowanym zamknięciem konta chętnie bym jakiś grosz przygarnął
• pytanieU mnie też niestety pusto. Chyba mocno przerzedzili wybrańców albo sypnęli zaproszeniami bardziej dla nowych.
• pwsBez NFC w telefonie da radę jakoś zrobić te płatności?
• KarrNie, tym razem mają być zlbiżeniowe, czyli właśnie NFC.
• Don Quijote de la ManchaSą kody w wiadomościach w bankowości internetowej :)
• qqqKiedy zrobiłeś transakcje?
• pws17 i 18.
• qqqU mnie też są, transakcje ta sobota i niedziela przed południem
• KateA u mnie brak, mimo transakcji w tych samych dniach. Czyli trzeba napisać reklamację…
• pwsPoczekaj, miało być do 7 dni roboczych…
• qqqWiem, wiem. Poczekam jeszcze te kilka dni.
• pwsKody są do 30 czerwca
• KateDostałem i ja :D Zakupy robione w Pn i Wt.
• Adam546Dostałem propozycję promocji „Zdobądź bilety do Multikina z aplikacją mobilną Citi Mobile” w której za ‚dyspozycję rozłożenia wybranej kwoty zadłużenia z wyciągu w ramach Planu Spłat Ratalnych „Komfort” za pośrednictwem aplikacji mobilnej’ otrzymuje się 2 kody do Multikina. Koszt kodu/biletu może wynieść około 4 złotych (odsetki od 300 złotych rozłożonych na 6 miesięcy), więc zastanawiam się czy z tej oferty nie skorzystać. Mam jednak pytanie do osób które brały udział w podobnych promocjach, lub korzystały z planu spłat ratalnych czy nie ma tu jeszcze jakiegoś haczyka? Ewentualnie czy mogę całkowicie spłacić kwotę zadłużenia wcześniej, czyli po spełnieniu warunków promocji i otrzymaniu kodów? Jeśli tak to czy bank pobiera za to dodatkową opłatę?
• IceWolfDzwonili do Ciebie czy sms?
• bolekDostałem info mailem
• IceWolfMożesz spłacić sam wcześniej, nie ma żadnych kosztów. Ja tak wyhaczyłem bon do empiku na 5 dych. Po prostu wpłacasz kwotę całkowitego zadłużenia na karcie i plan się sam zamyka.
• qqqWarunki spełnione 17 i 18 maja. Biletów brak – napisałem reklamację. Zobaczymy
• MichałU mnie tak samo, już wczoraj wieczorem poszła reklamacja.
• pwsCo ciekawe, nadal po zalogowaniu wyświetla mi się ta oferta i dodatkowo w propozycjach.
• pwsJa bilety dostałem, ale oferta też mi się wyświetla.
• qqqDostałem kody po 5 dniach :)
• Dawid19055Rozdają jeszcze te bilety ? oferta mi się wyświetla minął tydzień a biletów brak jak pisaliście reklamację to Wam odpisywali i wysyłali bilety?
• ŁukaszU mnie wczoraj wysłali kody dopiero po drugiej reklamacji (w pierwszej napisali, że kody zostały wysłane w wiadomości w marcu – ale niestety biedaki pomylili promocje, więc teraz musieli dać drugi raz).
Jak coś, to mam 4 kody do Multi do odsprzedania – ważne do 30.06.2019 r.
• pwsKontakt na pws (małpa) onet (.) pl
Transakcje 7 i 8 czerwca. 12 czerwca kody do multikina wpadły bez reklamacji ;)
• spides