Nie dostałeś tabletu od BNP Paribas gwarantowanego przez regulamin promocji? Mówimy co robić!

W sierpniu najbardziej popularną promocją na LiveSmarter była akcja BNP Paribas, w której za założenie iKonta bank obiecywał tablety Samsung Galaxy Tab 3 Lite. No właśnie: obiecywał, bo patrząc na dzisiejsze maile informujące o nieprzyznaniu nagrody większości z was trzeba się zastanowić co ze sprawą robić dalej.

Co mówi regulamin?

Po pierwsze – przestudiujmy jeszcze raz regulamin promocji, który ukazał się na początku sierpnia. Zgodnie z nim promocja trwa od 01.08.2014 do 31.08.2014 lub do wyczerpania Nagród.

I wszystko wskazuje na to, że nagrody się wyczerpały – w dniu 14.08 bank usunął bowiem link ze strony promocji i wyświetla informację:

BNP Paribas: zakończenie sprzedaży premiowej tabletów

Osoby, które przystąpiły do promocji przed wyczerpaniem się limitu nagród musiały spełnić łącznie dwa punkty:

Uczestnik nabywa prawo do nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

Warunki proste, nagroda wygląda na łatwą do zgarnięcia – ale niestety dziś wielu z Was dowiedziało się, że nagrody nie dostanie.

Co mówi BNP Paribas?

Na nasze pytanie próbował odpowiedzieć zespół prasowy BNP Paribas:

BNP Paribas Bank Polska konsekwentnie rozwija oraz promuje bankowość internetową i mobilną. Po wprowadzeniu do oferty nowego rachunku bankowego „iKonto”, bank do jego promocji wykorzystał m.in. limitowaną sprzedaż premiową „iKonto BNP Paribas z Tabletem”. Klienci, zainteresowani nowym rodzajem konta, mogli otrzymać tablet po spełnieniu warunków promocji. Sprzedaż Premiowa miała charakter limitowany. Jej czas trwania przewidziany był na okres jednego miesiąca (od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r.) lub do wyczerpania nagród.

Ze względu na bardzo duże zainteresowania sprzedażą promocyjną „iKonto BNP Paribas z Tabletem”, bank zdecydował niezwłocznie o wycofaniu informacji o możliwości skorzystania z oferty, ze względu na ilość zgłoszeń przekraczającą liczbę nagród. Zgodnie z regulaminem tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 otrzymały osoby, które najszybciej spełniły łącznie dwa warunki:
4.1.1 w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknęły w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełniły wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokonały przelewu identyfikującego,
4.1.2 do 30.09.2014 aktywowały iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykonały transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

Osoby, które wzięły udział w sprzedaży premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem”, a nie nabyły prawa do nagrody, mogą zamknąć wymagane w promocji konto, w każdym z oddziałów banku bez jakichkolwiek kosztów dodatkowych.

Tu pojawiają się dwa problemy. Po pierwsze: w regulaminie promocji nie ma nigdzie informacji o konieczności spełnienia warunków jak najszybciej. Ba, patrząc na Wasze komentarze mamy wrażenie, że bank przyznawał tablety niemal losowo – osoby, które spełniły warunki już w kilka dni po informacji na blogu tableta nie otrzymały, tymczasem osoby, które spełniły warunki nieco później – tak (choć było ich bardzo mało).

Co ciekawe – znamy przypadek osoby, która warunki spełniła 19.08, więc zasłanianie się wyczerpaniem limitu 14.08 jest bezsensowne.

Po drugie – według regulaminu promocji konta nie można zamknąć przez 12 miesięcy – i to niezależnie od tego, czy nagrodę otrzymaliśmy czy nie, inaczej zapłacimy 400 zł kary!

Interesujący jest również fakt, iż w mailu informującym o nieprzyznaniu tabletu bank dziękuje za udział w sprzedaży premiowej:

BNP Paribas: Nie dostałem tabletu

Sprawdźmy co to oznacza według regulaminu:

Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110

W związku z powyższymi informacjami radzimy, jakie kroki warto podjąć, aby uzyskać obiecaną nagrodę.

Reklamacja

Po pierwsze – reklamacja. Postaramy się zaraz przygotować szkic pisma (jeśli ktoś ma gotowy prosimy o podesłanie). Zakładając, że reklamacja zostanie odrzucona przechodzimy do drugiego punktu.

Aktualizacja: dostaliśmy propozycję pisma od naszego czytelnika. Jeśli chcecie, możecie skorzystać lub dostosować go do swoich potrzeb:

Do
BNP Paribas Bank Polska SA
z siedzibą w Warszawie

Reklamacja

W związku z informacją z dnia 9 października 2014 r. otrzymaną od Banku za pomocą środków komunikacji elektronicznej o nieprzyznaniu mi nagrody w postaci tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 wnoszę o zmianę decyzji i niezwłoczne nadesłanie mi przyrzeczonej nagrody bądź jej równowartości w przypadku gdyby występował brak towarów danego rodzaju na rynku.

Jednocześnie wyjaśniam co następuje. Stosownie do treści Sprzedaży Premiowej „iKonto BNP Paribas z Tabletem” zwanej dalej „Regulaminem” informuje, iż w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknąłem w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu z informacją o sprzedaży premiowej a następnie wypełniłem wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokonałem przelewu identyfikującego. iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A aktywowałem oraz wykonałem transakcje kartą debetową na kwotę przekraczającą 400 zł w zakreślonych terminach. Zgodnie z punktem V regulaminu Każdemu Uczestnikowi, która spełni warunki Sprzedaży Premiowej opisane w dziale IV Regulaminu, Bank przyznaje tablet Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110. Decyzja o przyznaniu tabletu nie ma więc charakteru uznaniowego.

Należy zauważyć, iż okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. trwał od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r.lub do wyczerpania Nagród. Bank co prawda zastrzegł sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Sprzedaży Premiowej bez podania przyczyn jednak w momencie składania wniosku na stronie promocji jak już wskazałem widniała informacja, iż sprzedaż premiowa trwa. Warunkiem przesądzającym o przystąpieniu do sprzedaży premiowej jest więc chwila złożenia wniosku zgodnie z rozdziałem IV pkt 1.1 regulaminu. Na marginesie należy zauważyć, iż Bank w „emailu” z dnia 9 października 2014 r. potwierdził fakt, iż brałem udział w sprzedaży premiowej. W przypadku negatywnego rozpoznania niniejszej reklamacji bądź nieudzielenie odpowiedzi w terminie 30 dni o rozstrzygnięcie sporu zwrócę się do Arbitra Bankowego. Mając powyższe na uwadze wnoszę jak we wstępie.

Arbiter Bankowy

Najlepszym sposobem na rozstrzygnięcie sporu jest zgłoszenie sprawy do Arbitra Bankowego, działającego przy Związku Banków Polski – oczywiście tylko pod warunkiem, że reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie. Swoją drogą definiuje to nawet sam regulamin:

Organem sprawującym nadzór nad działalnością Banku jest Komisja Nadzoru Finansowego, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa. Spory pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem mogą być rozstrzygane polubownie przed Arbitrem Bankowym przy Związku Banków Polskich, o ile wartość przedmiotu sporu nie jest wyższa niż 8000 zł.

Koszt tego typu operacji to 50 zł, jednak w przypadku wygranej opłata jest zwracana. Sami wykonamy ten krok jak najszybciej, aby dać Wam znać jak przebiegł proces.

Komisja Nadzoru Finansowego

Oczywiście równolegle sprawę można zgłaszać do UOKiKu (choć z doświadczenia wiemy, że w sprawach bankowych często nie jest to dobre rozwiązanie – banki zasłaniają się tajemnicą bankową). Dobrym pomysłem może być zgłoszenie do Komisji Nadzoru Finansowego, która jest organem sprawującym nadzór nad bankiem.

Oprócz bloga na Facebooku powstała osobna strona zrzeszająca osoby, które nie dostały tabletu (nie używamy słowa „oszukani”, bo o tym zdecyduje arbiter bankowy).

Podobną strategię do opisanej powyżej proponuje również AppFunds oraz Michał Szafrański. O sprawie wypowiedział się również Maciej Samcik.

A co BNP Paribas mówił w przeszłości?

Na koniec chcemy tylko pokazać jak różny jest punkt widzenia banku (albo raczej pracowników pewnych działów czy wynajętych agencji), a jak różna rzeczywistość:

BNP Paribas na Facebooku

PS. Wpis ten będzie aktualizowany na bieżąco.

Nie przegap!

Komentarze

  • Zdziwiony tym że nie dostałem żadnego maila od BNP zadzwoniłem na infolinię, konsultanci mają możliwość sprawdzenia na liście laureatów czy nasze nazwisko widnieje na liście zwycięzców. Oczywiście nie widnieje ;)

    KonradM Odpowiedz
  • Czy ktos dostal DZISIAJ maila o przyznaniu/nieprzyznaniu tableta ? Podobno mialy byc wysylane dzis po 9:00, ale u mnie nadal pusto.

    pzm Odpowiedz
  • ponownie FRANCUZI, najpierw NC+ teraz BNP PARIBAS – co jest z tym narodem?

    Mixer Odpowiedz
  • Póki co na facebooku pokasowali trochę wiadomości –> wydaje się, że wycieli swoje irracjonalne odpowiedzi, że liczy się kolejność, więc może coś tam zmierza w dobrą stronę, może wreszcie ktoś wyżej przeczytał regulamin zamiast słuchać autorów promocji…

    pig4fun Odpowiedz
  • Witam
    Czy były wysyłane jakieś wiadomości że się przystąpiło do promocji??

    Fortic Odpowiedz
  • @Fortic

    Właśnie najśmieszniejsze było to ,że NIE BYŁO . Nawet słowa w papierach co wysłali ,że jest jakiś tablet… Zwykła umowa o konto. Ja dostałem info dopiero teraz ,że mam spadać na drzewo… Przynajmniej mam jakieś potwierdzenie ,że brałem udział w promocji…

    Piotr Odpowiedz
  • @Fortic

    takich maili nie było w ogóle

    mygumas Odpowiedz
  • http://gielda.onet.pl/bnp-paribas,18741,401,2,218,1,profile-swiat-wykresy Nie wiem na ile z tą akcją z tabletami ma to wpływ ale chętnie będę obserwował ich notowania :)

    spides Odpowiedz
  • komenatrze 155

    widze 5 ;)

    dfvbsdfvb Odpowiedz
  • właśnie wróciłem z oddziału zlokalizowanego na parterze w centrali. Reklamacja złożona, doradca klienta z zaciekawieniem przeczytał treść. Kolejek nie ma…może jakaś piekieta pod budynkiem?? ;)

    JJ Odpowiedz
  • Pytanie do Admina
    składałem wniosek 10.08. Nie dostałem jeszcze wiadomości o przyznaniu/nieprzyznaniu tabletu. Moje i nietylko pytanie czy były wysyłane wiadomości zaraz po założeniu konta ze się przystąpiło do promocji.

    Fortic Odpowiedz
  • Nie, jeśli założyłeś ze strony promocji to jesteś w niej zaliczony. Oni bardzo dobrze wiedzą skąd przyszedł klient ;)

    Michał Odpowiedz
  • Czy moge pisac reklamacje, skoro nie dostalem zadnego maila zawiadamiajacego o nie przyznaniu tabletu? (na 100% przyznany nie zostal rowniez).

    leo Odpowiedz
  • ja dostałam potwierdzenie że mój wniosek bierze udział w promocji i jest obecnie weryfikowany czy spełnił wszystkie warunki regulaminu – odpowiedź z banku na moje pytanie kiedy będą wysyłane tablety. Odpowiedź z dnia 03.10.2014.
    To skoro mój wniosek brał udział w pomocji a ja zrealizowałam 2 pozotsłae warunki to dlaczego nie otrzymałam tableta??

    aaa Odpowiedz
  • Sprawdzajcie na gmailu zakładkę OFERTY, ja tam znalazłem maila z informacją o nieprzyznaniu nagrody :)

    maxx Odpowiedz
  • maxx, no taki glupi nie jestem, aby nie posprawdzac spamu i innych zakladek. Moze zostalem oszukany przez panie na infolinii i moje konto w ogole nie bralo udzialu w akcji.

    leo Odpowiedz
  • leo, to zadzwon i sie dowiedz czy jestes na liscie blogoslawionych…

    sic Odpowiedz
  • Ja tez mam takie podejrzenie.. .Moze jeszcze beda nam wmawiac, ze nie kliknelismy w banner reklamowy ?

    puzuma Odpowiedz
  • do osób, które nie dostały w ogóle maila o przynaniu lub nie tabletu;

    sprawdźcie czy macie podany adres email na konice; u góry mój profil -> powiadomienia bo to ze bank wysylal maile o zalozeniu konta itp nie znaczy, ze dodał maila wlasnie do powiadomien.

    ten bank to parodia :) wychodzi na to, ze trzeba bylo podac maila recznie samemu do powiadomien :)

    mygumas Odpowiedz
  • ja tez nie dostałem

    zcz Odpowiedz
  • Ja u siebie maila Znalazłem w SPAM :)

    Artin Odpowiedz
  • Heh u rodziny byl tylko 1 mail, a powinny dwa – na gmailu jest w ofertach, faktycznie (myslalem ze na zakladce bedzie liczba nie przeczytanych maili a jednak nie ma… co mi sie pozajaczkowalo). Ja mam tablet, rodzina nie ma ale oni mieli transakcje wykonane po 20 sierpnia (ja chyba 13). Nie przyznali, przynajmniej jednej z tych osob bo druga (Tez gmail) nie ma maila na pewno (w kazdej zakladce spr).

    PS
    W PDF z wyciagiem, u samej gory w naglowku jest adres placowki z miasta ok 20km od miejsca zamieszkania :D Mieszkam w bardzo duzym miescie i BNP jest tu z kilka. A tu prosze miasteczko 20km obok wpisali – ciekawe co?

    krzycho Odpowiedz
  • @Artin Twój dostawca poczty z góry wiedział jak należy traktować wiadomości od tego pseudobanku:)

    sapro Odpowiedz
  • ja nadal nie mam maila…nigdzie :( skopiuje Wam moje rozmowy z Nimi:
    moj pierwszy mail:
    „Date: 12.08.2014 13:02:28
    To: planet@cimconnector.com
    Subject: [#ID 3535003] Informacje o posiadanych produktach

    WITAM KIEDY ZOSTANIE WYSŁANA DO MNIE KARTA DEBETOWA?
    ORAZ CZY ZAKŁADAJĄC TO KONTO NA 100% BIORĘ UDZIAŁ W PROMOCJI Z TABLETEM? PROSZĘ O RZETELNĄ INFORMACJĘ
    POZDRAWIAM ”
    ich odpowiedź :”nformacje o posiadanych produktach 13.08.2014
    18:02:49
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że w dniu dzisiejszym została wysłana przesyłka polecona z kartą debetową MasterCard wydaną do ikonta oraz list zwykły z kodem PIN do karty. Wyjaśniam także, że czas dostarczenia obu przesyłek jest uzależniony od Poczty Polskiej.

    Odnośnie drugiej kwestii, uprzejmie informuję, że bierze Pani udział w promocji iKonto BNP Paribas z Tabletem pod warunkiem, że wniosek o ikonto został złożony z linku z banerem reklamowym z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu wiadomości.

    z poważaniem
    Joanna Dziel

    BNP Paribas Bank Polska S.A.

    drugie zapytanie: „‚nformacje o posiadanych produktach 14.08.2014
    15:18:09
    Witam ponownie klikałam przez taki baner:
    http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s15/
    albo http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/
    różni się końcem S13 lub S15
    po kliknięciu otworzył mi się taki wniosek :
    https://www.ikonto.pl/ProposalWizard.aspx?pId=117f57cd-c285-4ebb-a861-57352f5c31fe&id=&st
    ep=1 ( we wniosku nie ma ani słowa o tablecie)

    chyba mogą Państwo sprawdzić w systemie czy tablet mi przysługuje po spełnieniu warunkow (które spełnię bo czytałam regulamin).
    Pytam o to bo w umowie nie ma żadnej wzmianki o promocyjnym tablecie, i sądzę iż można odpwiedziec mi jednoznacznie na zadane przeze mnie pytanie czy otrzymam tablet bo jedynym warunkiem jest zaplacenie kartą do 30.09 kwoty ponad 400zł. ”
    ich odpowiedź: „Informacje o posiadanych produktach 14.08.2014
    16:02:22
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że podany adres linku jest prawidłowy. Jednocześnie informuję, że zgodnie z regulaminiem promocji Klient nabywa prawo do nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:

    1) w okresie trwania sprzedaży premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
    2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

    Wyjaśniam także, że tablety będą wysyłane po zakończeniu okresu promocji (30 września br)., do dnia 10 października br. oraz istnieje prawdopodobieństwo, że Uczestnik promocji nie otrzyma nagrody z uwagi na ograniczoną pulę nagród (punkt II regulaminu). Wyjaśniam dalej, że informacja o uzyskaniu nagrody będzie dostępna po zakończeniu okresu promocyjnego, tj. 1 paźddziernika br.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu wiadomości.

    z poważaniem
    Joanna Dziel ”

    trzecie zapytanie:”Informacje o posiadanych produktach 16.08.2014
    10:03:33
    Witam ponownie :)
    klikając na link http://www.bnpparibas.pl/iKONTO-z-tabletem-s13/
    dowiadujemy się,iż promocja została zakończona..moje pytanie brzmi, czy po otrzymaniu karty debetowej biorę udział jeszcze w tej promocji z tabletem jeżeli mam już założone konto i wypełniłam wniosek wczesniej klikając w baner? a ta informacja o zakonczeniu promocji dotyczy osób które dopiero otwarłyby konto?
    pozdrawiam” potem jeszcze dopisałam „Informacje o posiadanych produktach 16.08.2014
    14:52:34
    CYTUJĘ
    IV. Zasady uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej
    1. Uczestnik nabywa prawo do nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni
    łącznie następujące warunki:
    1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i
    informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku
    Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
    2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą
    debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.

    Tak więc stoi tu czarno na białym że jeśli umowa została zawarta w okresie trwania Sprzedaży Premiowej (która o już została zakończona przed czasem) to bank przyzna klientowi który spełnił warunki nagrodę – i nie ma tu mowy o żadnych warunkach że klient może tej nagrody nie otrzymać.
    Czym innym jest Okres Sprzedaży premiowej a czym innym nabycie prawa do nagrody

    Więc nie zgadzam się tutaj z Pani wpisem cytuję „Wyjaśniam także, że tablety będą wysyłane po zakończeniu okresu promocji (30 września br)., do dnia 10 października br. oraz istnieje prawdopodobieństwo, że Uczestnik promocji nie otrzyma nagrody z uwagi na ograniczoną pulę nagród (punkt II regulaminu). Wyjaśniam dalej, że informacja o uzyskaniu nagrody będzie dostępna po zakończeniu okresu promocyjnego, tj. 1 paźddziernika br.” Uczestnik musi otrzymać nagrodę jeśli spełni warunki.

    Bardzo zagmatwana sytuacja ;/”
    ich odpowiedż : „ICH ODPOWIEDZ: „nformacje o posiadanych produktach 18.08.2014
    17:30:39
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że wszystkie osoby, które złożyły wniosek o ikonto i wykonały przelew weryfikujący do dnia 14 sierpnia br. włącznie, są uczestnikami promocji iKonto BNP Paribas z Tabletem.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu wiadomości.

    z poważaniem
    Joanna Dziel ” oraz „nformacje o posiadanych produktach 18.08.2014
    18:16:14
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną korespondencję oraz przekazane uwagi ? Opinie naszych Klientów mają dla nas kluczowe znaczenie.

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że zapis w punkcie IV dotyczy prawa do uzyskania tabletu i nie informuje o gwarancji otrzymania nagrody.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu wiadomości.

    z poważaniem
    Joanna Dziel ”

    i potem 1 października moje zapytanie:
    WITAM
    kiedy zostanie do mnie wysłany tablet?
    pozdrawiam
    ich odp ” Informacje o posiadanych produktach 01.10.2014
    18:05:49
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość.

    W odpowiedzi uprzejmie informuję, że weryfikacja spełnienia warunków sprzedaży premiowej oraz przydzielanie nagród rozpoczęła się w dniu dzisiejszym. Jednocześnie informuję, że nagrody będą przyznawane wg kolejności spełniania warunków sprzedaży premiowej do czasu wyczerpania puli i będą wysyłane po zakończeniu okresu promocji w okresie 1-10 października br. za potwierdzeniem odbioru na adres korespondencyjny podany we wniosku o iKonto.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu wiadomości.

    z poważaniem
    Joanna Dziel ”
    3 pażdziernika moje zapytanie:
    Informacje o posiadanych produktach 03.10.2014
    09:32:14
    REGULAMIN WASZEJ PROMOCJI tak był sformułowany ,ze kazdy uczestnik wg niego musi otrzymać tablet jeżeli spełnił warunki a ja te warunki spełniłam.
    Proszę o informację kiedy otrzymam tablet .
    ich odp;”nformacje o posiadanych produktach 03.10.2014
    09:43:47
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że możliwość otrzymania tabletu istnieje tylko podczas trwania sprzedaży premiowej. Wyjaśniam, że Wszystkie punkty Regulaminu mają zastosowanie przy podejmowaniu przez Bank decyzji o przyznaniu nagrody. Poszczególne Punkty regulaminu precyzują zasady akcji i nie występują sprzeczności między nimi.

    II. Czas trwania Sprzedaży Premiowej
    1. Okres trwania Sprzedaży Premiowej premiującej otwarcie iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. trwa od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r. lub do wyczerpania Nagród.

    Oraz

    IV. Zasady uczestnictwa w Sprzedaży Premiowej
    1. Uczestnik nabywa prawo do nagrody – tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110 jeśli spełni łącznie następujące warunki:
    1) w okresie trwania Sprzedaży Premiowej kliknie w banner reklamowy z wizerunkiem tabletu i informacją o sprzedaży premiowej, wypełni wniosek o otwarcie iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. i dokona przelewu identyfikującego,
    2) do 30.09.2014 aktywuje iKonto w BNP Paribas Banku Polska S.A. i wykona transakcje kartą debetową na kwotę przynajmniej 400 zł.
    2. Wartość nagrody w sprzedaży premiowej podlega zwolnieniu na podstawie przepisu art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych.
    3. Jeden Uczestnik może sam założyć tylko jedno iKonto BNP Paribas Banku Polska S.A..
    4. Uczestnik w związku z udziałem w Sprzedaży Premiowej zobowiązuje się, że nie wypowie umowy o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. w okresie 12 miesięcy od daty jej zawarcia.
    5. Uczestnik przystępując do Sprzedaży Premiowej wyraża zgodę na to że w przypadku, gdy wypowie umowę o prowadzenia iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. w okresie do 12 miesięcy od daty jej zawarcia jest zobowiązany do zwrotu Bankowi wartości nagrody, która wynosi 400zł i jednocześnie oświadcza, iż upoważnia BNP Paribas Bank Polska S.A. do obciążenia jego iKonta BNP Paribas Banku Polska S.A. wartością nagrody.

    W punkcie II znajduje się informacja o czasie trwania Sprzedaży Premiowej z zastrzeżeniem, że jej koniec jest uzależniony od liczby nagród (?lub do wyczerpania Nagród?). W punkcie IV określone są zasady przyznania Nagrody ? w okresie trwania Sprzedaży Premiowej (tzn. ?od 01.08.2014 r. do 31.08.2014 r. lub do wyczerpania Nagród.?).

    Jednocześnie informuję, że weryfikacja spełnienia warunków sprzedaży premiowej oraz przydzielanie nagród rozpoczęła się w dniu 1 października br. i zostanie Pani poinformowana przez wiadomość e-mail o przyznaniu lub braku przyznania tabletu.

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji z zachowaniem tematu wiadomości.

    moje ponowne zapytanie:nformacje o posiadanych produktach 03.10.2014
    14:03:55
    Promocję zakończono 14.08 czyli nie trwała do końca miesiąca czyli rozumiem,iż nagrody wyczerpały się szybciej dlatego szybciej zakończono promocję . Wszystkie warunki spełniłam a regulamin jasno okresla,iż w przypadku spełnienia warunków otrzyma się tablet. 14.08 zakończono promocję ponieważ pula nagród się wyczerpała. Tak więc czekam na maila o przyznaniu nagrody.”
    ich odpowiedź: „Informacje o posiadanych produktach 03.10.2014
    15:06:55
    Szanowna Pani

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W odpowiedzi uprzejmie informuję, że wcześniejsze zakończenie sprzedaży premiowej nie oznaczało wyczerpania puli nagród.
    Wyjaśniam, że zgodnie z regulaminem Sprzedaży Premiowej ?iKonto BNP Paribas z Tabletem? (VI.p.10):

    „Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Sprzedaży Premiowej bez podania przyczyn.”

    W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zachęcamy do dalszej korespondencji.

    z poważaniem
    Joanna Dziel

    może coś te wiadomości wniosą?! ech :(

    atomówka/Basia Odpowiedz
  • Panowie co tu dużo mówić trzeba jechać na wiejską z górnikami… Kopacz da po tablecie i jeszcze mercedesa dołoży.

    Tak na poważnie to strasznie ciekaw jestem jak się rozwinie sytuacja bo jak na razie BNP pożaru nie gasi…

    Piotr Odpowiedz
  • mygumas, no i bingo. W moich danych figuruje moj adres mailowy, ale juz w powiadomieniach nie. Co za pseudobank. Mam ochote olac ten tablet i zamknac jak najszybciej konto, ale jaka mam gwarancje, ze mi nie przysola tych 400zl, skoro juz udowodnili, ze ich slowo na pismie jest g warte?

    leo Odpowiedz
  • informacja z infolini, dzisiaj już podobno nie wysyłają e-mailów. Dzisiaj tym razem są w stanie powiedzieć kto dostaje tablet lub nie.

    alkoholik Odpowiedz
  • Z WP.pl
    http://finanse.wp.pl/kat,1033715,title,Czy-BNP-Paribas-oszukal-swoich-klientow,wid,16947535,wiadomosc.html?ticaid=11398c

    “ Poprosiliśmy o wypowiedź prawnika. Oto co usłyszeliśmy: – W mojej ocenie BNP Paribas od początku źle sformułował regulamin promocji, niewystarczająco definiując m.in. pojęcie „sprzedaży premiowej”. W świetle przytoczonych przez internautów faktów oraz regulaminu oferty, w istocie bank powinien wydać tablety wszystkim tym, którzy w określonym terminie spełnili warunki promocji – stwierdza Jakub Kralka, prawnik (techlaw.pl). – Jednocześnie, według mnie, niezrozumiała i nieetyczna jest polityka banku, który dopiero w korespondencji z internautami wprowadza nieobecną w regulaminie zasadę „kto pierwszy, ten lepszy”. To kolejny błąd wynikający zapewne z tego, że w BNP Paribas sprawą nadal zajmują się eksperci od wizerunku i social media, a nie przy tej powadze sytuacji prawnicy banku. W obliczu tak skonstruowanego regulaminu osoby, które nie otrzymały tabletu, stoją na mocnej pozycji w ewentualnej konfrontacji sądowej – dodaje. ”

    KOMENTOWAĆ I ROZSYŁAĆ DALEJ !!!

    Piotr Odpowiedz
  • Za pomocą petycji, sprawdzimy, ilu nas, poszkodowanych, jest a bank przekona się, ilu klientów straci: http://www.petycje.pl/petycjePodglad.php?petycjeid=10864

    zcz Odpowiedz
  • Adminie, czy moglbys wylaczyc moderowanie komentarzy w tym watku, bo traci sie plynnosc rozmowy?

    leo Odpowiedz
  • “ Poprosiliśmy o wypowiedź prawnika. Oto co usłyszeliśmy: – W mojej ocenie BNP Paribas od początku źle sformułował regulamin promocji, niewystarczająco definiując m.in. pojęcie „sprzedaży premiowej”. W świetle przytoczonych przez internautów faktów oraz regulaminu oferty, w istocie bank powinien wydać tablety wszystkim tym, którzy w określonym terminie spełnili warunki promocji – stwierdza Jakub Kralka, prawnik (techlaw.pl). – Jednocześnie, według mnie, niezrozumiała i nieetyczna jest polityka banku, który dopiero w korespondencji z internautami wprowadza nieobecną w regulaminie zasadę „kto pierwszy, ten lepszy”. To kolejny błąd wynikający zapewne z tego, że w BNP Paribas sprawą nadal zajmują się eksperci od wizerunku i social media, a nie przy tej powadze sytuacji prawnicy banku. W obliczu tak skonstruowanego regulaminu osoby, które nie otrzymały tabletu, stoją na mocnej pozycji w ewentualnej konfrontacji sądowej – dodaje. ”

    MJ Odpowiedz
  • Niech ktoś wrzuci newsa na Tweeta Francja bo oni to raczej tam siedzą a newsa nie ma… Ja nie mam tam konta i nie znam tego systemu.

    Piotr Odpowiedz
  • No ciekawe jaki termin bedzie wiec ostateczny wg prawnikow – czy koniec sprzedazy premiowej 14 sierpnia (ale czesc linkow na BNP nadal dzialala, wina IT w banku a nie nasza) czy jednak ci co zlozyli do 14 sierpnia wniosek (A moze podpisali i aktywowali do tej daty konto) jednak tablety dostana? W sumie niech sie nie przejmuja ze tablet trzeba kupic i wyslac, przyjmiemy w gotowce :-) Ladnie sie rozwija sytuacja, mam tablet ale rodzina che jeszcze dla siebie!!!!

    krzycho Odpowiedz
  • BTW. Jeżeli ktoś naciął się na opłacie za wyciągi. Napisałem reklamację i kasę mi oddali mimo, że wyciągi również pocztą otrzymałem.

    piotrekcrash Odpowiedz
  • No i pięknie w google po wpisaniu BNP Paribas wyskakuje na 1 stronie szereg artykułów BNP oszust…

    Piotr Odpowiedz
  • piszcie na francuskiego twittera bo z na francuskim fejsie oprocz naszych komentarzy wiele sie nie dzieje

    wsc Odpowiedz
  • Jesteśmy na głównej stronie wp.pl

    news Odpowiedz
  • Właśnie jestem po rozmowie z dezinfilinią, odpowiedz: „nie do wszystkich osób ,które nie są na liście laureatów wysyłaliśmy email z informacją o nie przyznaniu nagrody ”

    kolejna masakra znowu nie wywiązują się z informowania klientów, dlatego ja i wielu z nas z tego co czytam wogóle nie dostało żadnej informacji w postaci emaila.

    P.S. oczywiście po sprawdzeniu na liście laureatów tablet nie będzie mi dany….

    draco Odpowiedz
  • ja nawet nie dostałam w tym miesiącu wyciągu elektronicznego..taki bajzel..

    atomówka/Basia Odpowiedz
  • https://twitter.com/BNPParibas_com

    Tutaj jest link to Twittera BNP niech ktoś tu zacznie pisać kto ma konto :)

    Piotr Odpowiedz
  • @atomówka/Basia przecież my ten artykuł linkowaliśmy od 11:00 Najważniejsze ,że jest na głównej stronie wp.pl a nie ukryte w dziale finanse !

    Piotr Odpowiedz
  • na infolinii otrzymałam właśnie informacje że nie będą wysyłać więcej maili – jeżeli ktoś nie dostał – to znaczy że nie otrzyma tabletu. Nie mam nawet żadnego mailowego potwierdzenia że brałam udział w sprzedaży premiowej, co za koszmar.

    beatsss Odpowiedz
  • Piotr kurka rurka tak dziobiecie ,że nie wyrabiam :) a chciałam błysnąć :) na swoje usprawiedliwienie dodam,że mam małe dziecko i nie mam jak klapnąć i poczytać spokojnie :)

    atomówka/Basia Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy