Wystartowała nowa edycja Money Manii. Tym razem do zgarnięcia mamy aż dwie premie zdefiniowane w dwóch regulaminach. Po pierwsze: do 500 zł od mBanku. Po drugie: 100 zł od firmy Money. Maksymalnie możemy więc zgarnąć nawet 600 zł, o ile odpowiednio dużo wydamy kartą. Najlepsze jest jednak to, że wybierając „leniwy” wariant promocji w wersji minimum i tak mamy do zgarnięcia bardzo łatwe… 400 zł!
Na początek 500 zł od mBanku
Promocję z 500 zł zwrotu od mBanku prześwietliliśmy już kilka tygodni temu, dlatego osoby niezorientowane w akcji zapraszamy do dedykowanego artykułu: do 500 zł za założenie eKonta.
W skrócie: z promocji może skorzystać każdy, kto w dniu wnioskowania o konto nie jest stroną umowy z bankiem (na mocy której bank prowadzi lub prowadził rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy).
Same zasady zgarnięcia premii są dość proste. Pierwsze 10 zł zgarniemy w momencie, kiedy aktywujemy dostęp do aplikacji mobilnej w ciągu 24 godzin od otwarcia eKonta w systemie banku. Kolejne pieniądze otrzymujemy w formie zwrotu 2% transakcji bezgotówkowych oraz 4% transakcji BLIK, przy czym nie więcej niż 50 zł w danym miesiącu. Pieniądze możemy zgarniać przez maksymalnie 5 miesięcy, co da nam łącznie do 250 zł zysku.
Co istotne – do naliczenia zwrotu konieczne jest wydanie min. 250 zł w danym miesiącu oraz zapewnienie wpływu min. 1000 zł z rachunku kogoś, kto nie jest uczestnikiem promocji (np. żony, męża, siostry, brata, znajomego itd). Co ważne: w danym miesiącu konieczne jest zalogowanie się również do aplikacji mobilnej.
Największa nagroda czeka nas na koniec: jeśli dotychczas zdobyliśmy wszystkie premie, to bank dodatkowo dołoży aż 240 zł za aktywność. Oznacza to, że bardzo aktywny klient może zdobyć aż 500 zł, a klient „leniwy” nieco mniej, bo 100 + 10 + 5 * 5 + 240 = 375 zł. Przyjęliśmy w tym wariancie, że w danym miesiącu wydajemy kartą tylko 250 zł (co daje 5 zł zwrotu).
Dodatkowe 100 zł od Money
Dodatkowo oprócz powyższych 5 stówek od mBanku od dnia dzisiejszego możliwe jest zdobycie 100 zł od firmy Money w rozpoczynającej się właśnie Money Manii (5 edycja). Aby zdobyć również tę premię konieczne jest zarejestrowanie się do promocji na dedykowanej stronie promocji oraz złożenie wniosku o eKonto z wygenerowanego dla nas linku. Na przystąpienie do promocji mamy czas do 10 maja, a na podpisanie umowy – do 21 maja 2016. Oprócz tego wystarczy również do 10 czerwca wykonać min. 5 transakcji „inicjowanych przez klienta”.
Przez transakcję inicjowaną przez klienta rozumie się płatność kartą, przelew na konto w innym banku lub płatności internetowe zaksięgowane na otwartym Koncie. Wypłata z bankomatu i przelewy z konta na rachunki prowadzone w mBanku nie będą brane pod uwagę. Nie będą brane pod uwagę płatności anulowane
Również do 10 czerwca konieczne będzie uzupełnienie swoich danych do odbioru premii na stronie promocji (w „aplikacji” do której się rejestrowaliśmy na samym początku). Premia zostanie wypłacona do 1 lipca.
Który scenariusz wybierasz?
Podsumowując: połączenie promocji banku i pośrednika finansowego daje nam możliwość zdobycia bardzo łatwych pieniędzy. Zależnie od naszego zaangażowania może to być 100 zł, 400 zł czy nawet 600 zł. Poniżej przedstawiamy możliwe scenariusze:
- scenariusz gwarantowany – 100 zł za założenie konta przez Money Manię i wykonanie np. 5 przelewów wychodzących. Dużo prościej już się nie da :)
- scenariusz gwarantowany plus – 100 zł do zgarnięcia tak jak wyżej oraz 10 zł za aktywowanie aplikacji mobilnej. Razem banalne 110 zł.
- scenariusz dla leniwych – 100 zł za założenie konta, 10 zł za aktywowanie aplikacji mobilnej oraz po 5 zł za wykonywanie operacji bezgotówkowych kartą co miesiąc na min. 250 zł. Do tego 240 zł za spełnianie warunków promocji. Razem: 375 zł!
- scenariusz dla aktywnych – tak jak powyżej, przy czym wydajemy więcej pieniędzy kartą lub BLIKiem przez co wpada do nas większy zwrot przez 5 miesięcy. Razem do zgarnięcia maksymalnie 600 zł
Gdzie jest haczyk? O ile do samej promocji mBanku możemy przystąpić jako były klient, to w promocji Money dodane zostało ograniczenie:
Uczestnikami Akcji nie mogą być: […] klienci Banku posiadający dowolny produkt w mBanku w okresie od 1 października 2015 roku do momentu złożenia wniosku w ramach Akcji.
Oczywiście w takim przypadku nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z „czystej” promocji mBanku, bez dodatkowej stówki od Money. Więcej o tym jak to zrobić pisaliśmy w osobnym prześwietleniu promocji: do 500 zł za założenie eKonta.
eKonto Standard
O ile w samej akcji mBanku z 500 zł mamy do wyboru eKonto w wersji Standard lub Plus, to regulamin akcji Money Mania ogranicza nas tylko do wersji Standard. Oznacza to, że otrzymujemy bezwarunkowo darmowe konto osobiste. Zapłacić możemy natomiast za kartę debetową wydawaną do rachunku, jednak po wykonaniu 5 operacji bezgotówkowych karta będzie darmowa. Oczywiście jeśli nie zależy nam na większej premii to sama karta nie jest do niczego potrzebna – gwarantowane 100 zł możemy odebrać np. robiąc 5 przelewów.
Na co należy uważać? Zapłacić możemy za wypłaty z bankomatów. Darmowe są jedynie z urządzeń mBanku, Euronet, Planet Cash oraz Banku Zachodniego WBK S.A. Za pozostałe wypłaty zapłacimy 3% wartości wypłaty (min. 5, max. 9 zł). W takim przypadku dość dobrą opcją wydaje się włączenie usługi darmowych bankomatów za 5 zł miesięcznie lub korzystanie z karty innego banku.
Komentarze
Witam.
• maroosTak się zastanawiam właśnie teraz, ponieważ dokonałem BLIK-iem płatności za bilet komunikacji miejskiej w automacie i niby wartość przekracza 250 zł, ale jak czytam regulamin, to jest napisane o punktach handlowo-usługowych. I teraz nasunęło mi się pytanie… Czy takie doładowanie w automacie będzie traktowane jako płatność w punkcie handlowo-usługowym? Jak myślicie?
tak :)
• MichałNiby kupno biletu przy pomocy karty debetowej w automacie zaakceptowali jako płatność w punkcie handlowo-usługowym, ponieważ zwrot w kolejnym miesiącu dostałem taki, jakby to zakwalifikowali. Ktoś już reklamował coś w tym banku? Podejście bardziej „proklienckie” czy wręcz przeciwnie?
• maroosJeśli nie ma wykluczeń MCC to każda płatność kartą będzie przechodziła.
• saviDziękuję Adminie za odpowiedź :)
• maroosNie dostałem jeszcze zwrotu za wrzesień czy ktoś jeszcze nie dostał?
• MateuszTeż nie dostałem i nie rozumiem dlaczego
• RashPonawiam moje pytanie: czy premię 240 zł powinni wypłacić w tym samym miesiącu co ostatni zwrot za zakupy? (ja tak rozumiem regulamin)
• slayerTak w tym samym miesiącu.
• DellCzy jest tu ktokolwiek, kto ostatni zwrot miał za wrzesień i otrzymał premię 240zł?
• Jarono to co.. 2 reklamacje poszły..
• AndrzejDodam jeszcze tylko jaka Pani mnie obslugiwala..
Opisalem problem a ta praktycznie po 10 sek ze nie zalogowalem sie do aplikacji mobilnej w ciagu 24 godz i bonusu nie bedzie..
Tlumacze ze zalogowalem itd a ona ze nie dostalem premii za aplikacje i to dyskwalifikuje mnie z ostatniego bonusu..
I tym samym Pani strzelila sobie w kolano..
Mowie zeby jeszcze raz sprawdzila itd a ona ze sprawdzila i brak..
Przewertrowalem historie i w zasadzie 1 operacja na koncie to wplyw 10zl za zalogowanie do aplikacji..
Wyslalem Pani dzien przelewu, tytul operacji i reszte ze szczegolow i nagle cisza… Ok przyjme reklamacje..
Hahahahahaha
No nic.. Teraz tylko czekac na przelew..
• AndrzejTeż wysłałem reklamację. Dali plamę w ostatni miesiąc. Do tej pory zwroty były na czas.
• ildefonsJa też nie dostałem premii za wrzesień. Reklamacja już poszła.
• S.M.OJa poczekam do końca środy
• tofikNic Ci to nie da :)
• Dell@Dell U mnie też tekst że w listopadzie. Daj jakiś wzór konspekt
• tofikPrzykładem są konsultanci którzy piszą mi, że zwrot do końca listopada, po czym odsyłam ich do regulaminu promocji i przepraszają po chwili za wprowadzenie w błąd. Ostatnim miesiącem w którym spełniłeś wszystkie warunki promocji jest wrzesień..wrzuć do reklamacji punkt regulaminu strona 5 – III Premia dodatkowa. Powołaj się na ten zapis i tyle.
• DellTak zrobiłem dało to tyle co nic. I tak będą wypłacać w listopadzie lub grudniu…
• tofikJeśli negują zapisy własnego regulaminu to jest ich problem:) nie zamierzam im ustępować tylko dlatego, że maja problem z głową. Żeby z czymś się nie zgadzać to wypada jakoś to uzasadnić klientowi, a w takich momentach tylko nabierają wodę w usta. To jest ewidentne robienie sobie żartów.
• DellPoszła reklamacja
• MartaW apce jest gdzieś formularz do składania reklamacji czy trzeba pisać na e-mail?
• karrJa składałem przez chat z konsultantem.
• Michałi ja złożyłem reklamację przez e-mail. Po chwili nadali numer więc pozostaje czekać na odpowiedź. Zastanawiam się czy znaleźliście gdzieś na stronie coś w rodzaju Logów lub Rejestru zdarzeń w którym byłoby potwierdzenie logowania z urządzeń mobilnych. Zastanawiam się czy mBank nie będzie wypierał się brakiem logowania w apce mobilnej (mimo regularnego korzystania), spełnienie pozostałych warunków promocji łatwo mogę udowodnić z historii operacji.
• astaZawsze można było zrobić np przelew na nr telefonu logując się do aplikacji mobilnej. Wykonałem screena z widocznym nr konta i kwotą..
• DellJa też złożyłem dzisiaj reklamację. Nauczony doświadczeniem, wiem, że nie ma sensu dłużej czekać, tylko od razu trzeba działać.
• kalafiorChyba nikt nie dostał bo od wczoraj masowo przyjmują reklamacje. Sam też złożyłem
• BartiCzy działa Wam logowanie przez www? U mnie od jakiegoś czasu komunikat o przerwie technicznej.
• karampukPoszły reklamacje. Cashbacku, to chyba za karę nie wypłacili uczestnikom promocji bankomatowej WBK:) W tym mi, oczywiście:)
• hazethehe, to mi dałeś do myślenia:)
• DellCoś w tym jest bo też nie mam casha backu a bonus od BZ WBK dostałem za karte mbanku właśnie.
• ildefonsPlyniecie chlopaki, ja bonusu od WBK nie dostalem bo sie juz w to nie bawilem a cashbacku nie mam.
• koles@koleś „bo sie JUŻ w to nie bawilem” Zostałeś ukarany za wcześniejsze grzechy. Czy jest ciężko stworzyć algorytm, aby każdego przyblokować kto miał więcej niż np. 100 wypłat z bankomatów z BZWBK w ostatnim półroczu? Nie znasz metod panujących z korporacjach:)
• hazetnie uczestniczyłem w promocji bankomatowej :-) i nie dostałem cashbacku :(
• mr.robotza wrzesień….. reklamacja złożona.
@Mr Robot, czyli jednak tną jak leci.
• hazetPotwierdzam u mnie to samo, nie było wypłacane z promocji WBK, a premii brak.
• robertos@hazet. dla mnie to dziwne jest: od początku nie miałem problemu z zwrotem casbacku, a teraz nagle schody. w listopadzie jest deadline—- ostatnia wypłata cash backu i premii 240 zł. ciekawe co będzie —- tzn. czy znowu nie będzie problemów.
• mr.robotpóźniej zamykam konto bo nie chcę pisać dzwonić i prosić….
u mnie tez odbywało się do tej pory bez problemów, a teraz taki zonk
• simrishamReklamacja złożona, jak tylko przyjdzie 240 to konto do piachu…
• slayerCzekałem do dziś na premię, reklamacja poszła. Pani na wstępnie o niespełnieniu warunków „braku logowania do apki mobilnej”, niestety nie trafiła. Mam wrażenie, że to celowe działania żeby nie wypłacić premii. Reasumując nie czekajcie z reklamacjami bo nie ma na co.
• santech@santech —– widzę że z tematem braku logowania się do apki mobilnej to jest jakiś chwyt. bo jak wczoraj składałem reklamację też był taki motyw. jestem ciekaw, czy istnieje sposób na sprawdzenie logowania się do aplikacji?…. nie płaciłem blikiem ani nie przesyłałem kasy na telefon….
• mr.robotWypłaty nadal nie ma…
Logowałem się do aplikacji prawie codziennie oraz wykonałem kilkanaście płatności blikiem. To ostatnie łatwo udowodnić. Więc chyba nie będą na tyle głupi, żeby wciskać kit o braku logowania do apki.
Po promocji miałem sobie zostawić to konto ale wobec takich zagrywek banku zamknę je. Nie lubię się prosić ani składać reklamacji.
• kalafiorJest wypłata. Ale bez 240
• tofikA u żony cisza..m
• tofikZwrot ostatni za wrzesien jest ale bez 240. Pewnie wyplaca do konca listopada
• ildefonsu mnie nadal nic, czas na reklamacje ;(
• kolesZwrot jest, premii brak.
• hazet@mr.robot, ja płaciłem Blikiem, więc ślad miałem od razu. Jak sprawdzić logowanie w innym przypadku nie wiem. Nie minęły 3 godziny od reklamacji zwrot na koncie.
• santechspoko. cóż trzeba będzie czekać —– co nie jest moją najsilniejszą stroną :-) dzięki za info
• mr.robotWczoraj wysłana reklamacja – dziś jest i zwrot i 240 zł.
• jamylReklamacja uwzględniona, dzisiaj wpadło 240 zł. Czekam jeszcze na drugie konto.
• MichałReklamacje wysłałem 1ego po połnocy i narazie cisza. Wszystko idzie losowo jak widać..
• DellWczoraj wysłałem reklamację, dzisiaj dostałem zaległy zwrot za wrzesień i premię 240 zł. Myślałem, że przyjdzie pod koniec listopada. Miłe zaskoczenie. ;)
• SzymekJest ktoś kto czeka jeszcze na premię końcową ?? którą powinien był otrzymać do końca pazdziernika.
• DellCzekam. Żona otrzymała, a ja nie.
• hazetPewnie to nie reguła, ale reklamacja poszła jako jedna z pierwszych i trzeba dłużej czekać na kasę. Widać nie ma to znaczenia…
• DellJa czekam na premię końcową. Dopiero dzisiaj pojawił się u mnie cb 50zł.
• trickyJeśli u mnie ostatnim „promocyjnym” miesiącem był październik to premia końcowa wpadnie do 30.11? Czy za listopad wciąż jest 2% cashback a jeśli nie to czy muszę trzymać kartę czy mogę zamknąć i czekać na finał promocji? Dzięki za odpowiedź!
• bobbo ile dobrze myślę to premia powinieneś dostać do końca listopada {tzn. 2% + 240 wisienki}. a karta? wydaje mi się że warto zrobić 5 transakcji aby była bezpłatna w tym miesiącu, a później możesz zamknąć. no chyba że się mylę, to niech mnie ktoś poprawi. aha, wypłać sobie np w ”płazie” ;-) jakąś sumę —– 10 złotych Ci wpadnie ;-).
• mr.robotJest 240.
• ildefonsU mnie też jest 240, konto idzie do piachu, bo po co trzymać.
• slayerU mnie też jest premia. A konta nie wiem czy nie zostawię bo w sumie fajne jest i apka dobra, brak idiotycznych limitów jak np w millennium ale niestety na tym kończą się zalety. Mogli zostawić te 2% na więcej miesięcy lub zaproponowac rozsądne konto oszczędnościowe a tak…
• BartiMoże przy masowym odpływie klienteli coś wprowadzą…
• tofikNp. dobrze oprocentowana lokata mobilna. Oczywiście z możliwością wielokrotnego zakładania jak millennium. I wtedy zostałbym z nimi. :)
• kalafiorJak najszybciej trzeba uciekać z tego mbanku. Wypłacili wszystkie zwroty, ostatni z opóżnieniem a na reklamacje dotyczącą premii końcowej przyglądają się jak sroka w kość. Jak widać inni już dostali, jak się okazuje nie wszystkim to jest dane.
• DellSpokojnie.. Dostaniesz.
• AndrzejJesli nie z opoznieniem to po reklamacji ale dostaniesz.
Wiekszosc tak jak piszesz juz dostala albo dostaje po kolejnych reklamacjach..
Troche cierpliwosci
Moja żona zadzwoniła aby złożyć reklamację, to Jej na infolinii nie chcieli jej przyjąć, że niby mają awarię i po 10 listopada powinna być kasa.
• JJ2010A co kogo obchodzą ich awarie…..jak ja będę miał awarię, to też mogę ratę zapłacić z opóźnieniem bez konsekwencji?
@Dell Też czekam na rozpatrzenie reklamacji o 240.
• hazet@holek Do 20 listopada konto można wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym -powołać się na zmianę regulaminu. (Link do tego jest gdzieś powyżej. Przeszukaj posty pod tą promocją lub pod bliźniaczą, bez stówy z Money Manii). Zamykasz przez bankowość internetową (pierw zastrzegasz kartę, ew. wylogowujesz swój nr z Blika i cofasz zgody marketingowe) i czekasz na telefon od nich – twardo potwierdzasz, że zamykasz, ”bo nowy regulamin mi się nie podoba i proszę zamknąć natychmiastowo”. Następnego dnia dla pewności próbujesz zalogować się do bankowości internetowej i ew. apki aby sprawdzić czy konto zostało zamknięte. Alternatywna metoda: wysłać grosza z innego konta i sprawdzić czy wróci.
Aby jeszcze wziąć dychę w jeszcze grudniu za wypłatę gotówki w sklepie, to trzeba będzie trzymać konto do końca stycznia. Powód: standardowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc. Ale to też nie jest duży problem z tymi 5 transakcjami kartą miesięcznie, aby im nie dać 4 złotych za prowadzenie konta. Otóż w kasach samoobsługowych w Tesco nie ma progu minimalnej płatności kartą. Wieczorem, przy małym ruchu, można sobie np. zakup kajzerek rozbić na kilka pojedynczych płatności:) Przetestowane, najmniej zapłaciłem kiedyś 7 groszy (przecena kajzerki o 75%) i jedna płatność kartą zaliczona.
Otwierający konto przez MM mają/mieli wariant ”e-konto”, w którym nie ma obowiązku przelewania po promocji tysiaka, aby ono było darmowe. Otwierający z innych promocji niech sprawdzą czy do nazwy ich konto przypadkiem nie dopisali PLUS, co niesie ze sobą potrzebę przelania tego tysiaka co miesiąc.
@Dell Mam nadzieję, że też dostałeś. U mnie się wszystko znalazło:)
• hazetMnie nawet wypłacili dziś odsetki 0,14 zł :-)
• Krak@hazet od wypłaty 2 czy 3 listopada ostatniego zwrotu jest cisza…1 listopada poszła reklamacja i po chwilę obecną jest rozpatrywana. Nie wiem być może mam pecha, zastanawiam się co im zajmuje tak dużo czasu?
• DellMa ktoś jeszcze nierozpatrzoną reklamację w temacie premii ??
• DellDell ja też czekam na premię końcową… 50zł wypłacili mi 3.11.
• trickyJak to się ma do osób które otrzymały premię zaraz po reklamacji? Informują mnie, że wnikliwie sprawdzają dlaczego nie otrzymałem premii końcowej bo być może jest to błąd systemowy. Czy nie wystarczy sprawdzić fakt otrzymania money back przez 5 miesięcy i na tej podstawie ręcznie wbić premię końcową. Co oni za szopki odstawiają? Chyba, że grają na czas i usilnie chcą zrobić wypłatę po 20 listopada. W każdym razie dziękuje im za dalszą współpracę. Nie piekle się o ten zwrot ale chyba jakieś normy obowiązują i równe traktowanie klientów.
• Dell#mr.robot jest bonus 10 zł za płatność rachunku w Żabce? Pomyślę, dzięki za tip :) a z tą kartą jak jest? Orientuje się ktoś? Trzymać (od biedy mogę te 200 zł wydać bo mi się przeksięgowały płatności z „synca” z października na listopad) czy zamykać?
• bobbNie musisz wydać 200 – wystarczy 5 dowolnych transakcji kartą. 10 jest za wypłacenie pieniędzy przy zakupach dokonywanych kartą, a nie za płatność rachunku.
• hazetJak najlepiej pozbyć się karty mBąka? nie jest już mi potrzebna a konto muszę utrzymać jeszcze do wypłaty 10 zł za cashbacka w październiku i też pójdzie do piachu.
• holekczy zastrzeżenie karty wystarczy żeby nie naliczali opłaty, czy trzeba z niej zrezygnować tylko gdzie w serwisie transakcyjnym jest taka opcja ?
Jak klikniesz na zastrzeż kartę to w następnym kroku możesz rozwinąć i masz do wyboru opcje jest tam o ile pamiętam. zamknięcie lub rezygnacja karty.
• anusze@hazet dzięki za wyjaśnienie!
• bobb@bobb@hazet i wszystko jasne :-)
• mr.robot@hazet
• mr.robota nie jest przypadkiem tak że za konto się nie płaci tylko za kartę? więc wystarczy zastrzec kartę a konto zostawić dla tych 10 zika w grudniu z cashbacku? bo chyba jest tak że konto jest za darmo, ale karta żeby była darmowa musi być wykonane 5 transakcji.
reasumując: wydaje mi się że nie trzeba trzymać karty do końca stycznia. chyba że się mylę, więc proszę mnie wyprostować ;-)
Rzeczywiście i następnie wypowiedzieć umowę o samo konto. Bo do czego jest ich karta, jak się mOkazji nie korzysta, za wypłaty ich kartą z bankomatów WBK już nie płacą…Czyli tylko 5 płatności kartą zrobić w listopadzie. Zgody marketingowe też można już chyba cofnąć? Aby nie wydzwaniali a natrętni to oni są:)
• hazetPost pod postem, wiem że to jest nieładnie.Tylko jeszcze jedno, na spokojnie przejrzę ich regulaminy.
• hazetPytanie do osób które składały reklamację odnośnie premii końcowej, po jakim czasie od momentu złozenia reklamacji otrzymaliście zwrot ? Mam na myśli reklamację na brak premii do końca pazdziernika. Mnie nadal nie wypłacili.
• DellNiecały tydzień.
• tofikTo faktycznie ekspres :) rozumiem, że mają 30 dni ale od samego początku u mnie reklamacja w fazie prac i podobno sprawdzają czy spełniłem wszystkie warunki. Co to za nienormalny bank? Tłumaczę im, że skoro dostałem wszystkie cashbacki to siłą rzeczy musiałem spełnić warunki regulaminu. A premia końcowa to kolejny warunek po spełnieniu wcześniejszych. Zastanawiam się kto tam pracuje..
• DellKasę dostałem chyba 6. listopada. Odpowiedź przyszła dzisiaj na reklamację złożoną 1. listopada
• tofikTo masz już spokój…zdaje sobie sprawę, że wypłacą ale szopkę robią. Może to gra na zwłokę, nie wiem trudno powiedzieć. Inna sprawa to taka, że każdą reklamację ktoś inny rozpatruje i nigdy nie wiadomo na kogo się trafi.
• DellJak można zrezygnować z konta, trzeba dzwonić na infolinie?, bo z poziomu strony www nie widzę takiej opcji
• janus_zPrzez stronę oczywiście można-patrz w zakładce pasaż- tak to się chyba nazywa.
• BartiNaprawdę wszystkim osobom które założyły konto w kwietniu mbank wypłacił premię końcową ?? Jako jeden z nielicznych jeszcze z nimi walczę?:) Żeby było śmiesznie to u mnie jest sprawa jasna, wszystkie zwroty otrzymałem z automatu….wystarczy ręcznie uznać, ale jak widać potrzebują na tą czynność powyżej 2 tygodni:)
• DellDell ja też czekam… reklamacje wysłałam 01.11 o 00:25. Też zastanawiam się dlaczego większość osób ma już sprawę wyjaśnioną a my nadal czekamy :/
• tricky@tricky ja nawet pare minut wcześniej. W każdym razie jakby coś się w temacie ruszyło to daj znać. Też będę pamiętał aby coś napisać.
• DellI ja także nadal czekam na wypłatę 240 zł.
• AbriReklamacja już dawno poszła, co prawda nie upomniałam się w niej o odsetki i być może to był błąd, bo z powyższych komentarzy wynika że to przyspiesza proces jej rozwiązywania
@Abri nie bardzo, upomniałem się o odsetki i trwa to i trwa…
• DellJest kasa! uznanie ręczne. Brakuje jeszcze odsetek :)
• trickyCzyli coś się rusza. @tricky cieszę się razem z Tobą:) Ja niestety nie mogę nic pozytywnego odnośnie siebie napisać:(. Śmieszna Pani na infolinii – rozpatrujemy reklamacje wg kolejności zgłoszeń…..tak jasne ma Pani poczucie humoru, a ja m.in jestem najlepszym przykładem:) Tricky z tymi odsetkami może być różnie, sama zobaczysz….a kasa wpłynęła tak póżno?
• DellW sumie to nie wiem o której godzinie wpłynęła bo pierwszy raz się dzisiaj logowałam na konto o 20.
• trickyU mnie na koncie, na złożoną 01.11.2016 r. reklamację dzisiaj uznanie ręczne premii 240 zł. Tak więc coś zaczyna się dziać.
• gobejReklamacja nadal nierozpatrzona:( trzeba mieć anielską cierpliwość bo koledzy i koleżanki z forum już dawno otrzymali…dziwie się bo pisałem w reklamacji też o odsetkach..nic sobie z tego nie robią, albo są tacy bogaci:)
• DellJa o odsetkach nie pisałem.
• gobejTo zle bo Ci sie należą..:)
• DellDell, pewnie, będę informowała na bieżąco :)
• trickyAbri ja tydzień temu pytając się o status reklamacji poprosiłam o dopisanie w niej info o odsetkach za każdy dzień zwłoki. Jak widać nic to nie przyśpieszyło.
Jak konto założyłem w maju to warunek wydania 250 zł musiałem spełnić ostatni raz z październiku?
• Kamil12602A to jest dobre, mają już taką akcję od miesiąca, a na forum cicho:) Ciekawe, czy za powiedzenie prawdy też dadzą voucher na 500 zeta? http://slowamajamoc.com/bundles/app/front/files/zasady_akcji.pdf?v=58fc9d9
• hazetLiczą się tylko pozytywne opinie.
• trickyAkcja nawet ciekawa tylko niestety nie potrafię znaleźć pozytywnej sytuacji w kontakcie z mbankiem… na siłę chwalić ich na pewno nie będę :)
można pochwalić, że np. wypłacili bez reklamacji 1 czy 2 premie z 6 przysługujących… itp…
• zgredzawsze się coś znajdzie pozytywnego… ;)
Fakt:-)
• hazetJa już zamknąłem z poziomu www
• janus_zMnie wpłynęła ostatnia transza 2%, ale premii brak… przejrzałam historię i widzę, ze nie dostałam 10zl za logowanie do apki, choć kiedyś widziala1m je w mokazjach (teraz oczywiście już nie ma). Pytanie, czy mogę jakoś sprawdzić, kiedy logowalam się po raz pierwszy do apki?
• Anna>>>czy mogę jakoś sprawdzić, kiedy logowalam się po raz pierwszy do apki?
Tak, ale jedynie wtedy kiedy to było po raz pierwszy a zarazem ostatni.
• Bogdan18 listopada przez www złożony „Wniosek o wypowiedzenie”. Do dziś nic się nie zmieniło, normalnie mogę się logować itp. Dodam, że „Stopień rozpatrzenia wniosku – 0%”. To standard czy raczej mam interweniować?
• Michał