Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Do 600 zł za założenie eKonta w Money Manii (100 zł na start i do 500 zł od mBanku)

Wystartowała nowa edycja Money Manii. Tym razem do zgarnięcia mamy aż dwie premie zdefiniowane w dwóch regulaminach. Po pierwsze: do 500 zł od mBanku. Po drugie: 100 zł od firmy Money. Maksymalnie możemy więc zgarnąć nawet 600 zł, o ile odpowiednio dużo wydamy kartą. Najlepsze jest jednak to, że wybierając „leniwy” wariant promocji w wersji minimum i tak mamy do zgarnięcia bardzo łatwe… 400 zł!

Otwórz eKonto  z mocą 500 zł zwrotu

Na początek 500 zł od mBanku

Promocję z 500 zł zwrotu od mBanku prześwietliliśmy już kilka tygodni temu, dlatego osoby niezorientowane w akcji zapraszamy do dedykowanego artykułu: do 500 zł za założenie eKonta.

W skrócie: z promocji może skorzystać każdy, kto w dniu wnioskowania o konto nie jest stroną umowy z bankiem (na mocy której bank prowadzi lub prowadził rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy).

Same zasady zgarnięcia premii są dość proste. Pierwsze 10 zł zgarniemy w momencie, kiedy aktywujemy dostęp do aplikacji mobilnej w ciągu 24 godzin od otwarcia eKonta w systemie banku. Kolejne pieniądze otrzymujemy w formie zwrotu 2% transakcji bezgotówkowych oraz 4% transakcji BLIK, przy czym nie więcej niż 50 zł w danym miesiącu. Pieniądze możemy zgarniać przez maksymalnie 5 miesięcy, co da nam łącznie do 250 zł zysku.

Co istotne – do naliczenia zwrotu konieczne jest wydanie min. 250 zł w danym miesiącu oraz zapewnienie wpływu min. 1000 zł z rachunku kogoś, kto nie jest uczestnikiem promocji (np. żony, męża, siostry, brata, znajomego itd). Co ważne: w danym miesiącu konieczne jest zalogowanie się również do aplikacji mobilnej.

Największa nagroda czeka nas na koniec: jeśli dotychczas zdobyliśmy wszystkie premie, to bank dodatkowo dołoży aż 240 zł za aktywność. Oznacza to, że bardzo aktywny klient może zdobyć aż 500 zł, a klient „leniwy” nieco mniej, bo 100 + 10 + 5 * 5 + 240 = 375 zł. Przyjęliśmy w tym wariancie, że w danym miesiącu wydajemy kartą tylko 250 zł (co daje 5 zł zwrotu).

Dodatkowe 100 zł od Money

Money Mania: 600 zł za założenie eKonta w mBanku
Dodatkowo oprócz powyższych 5 stówek od mBanku od dnia dzisiejszego możliwe jest zdobycie 100 zł od firmy Money w rozpoczynającej się właśnie Money Manii (5 edycja). Aby zdobyć również tę premię konieczne jest zarejestrowanie się do promocji na dedykowanej stronie promocji oraz złożenie wniosku o eKonto z wygenerowanego dla nas linku. Na przystąpienie do promocji mamy czas do 10 maja, a na podpisanie umowy – do 21 maja 2016. Oprócz tego wystarczy również do 10 czerwca wykonać min. 5 transakcji „inicjowanych przez klienta”.

Przez transakcję inicjowaną przez klienta rozumie się płatność kartą, przelew na konto w innym banku lub płatności internetowe zaksięgowane na otwartym Koncie. Wypłata z bankomatu i przelewy z konta na rachunki prowadzone w mBanku nie będą brane pod uwagę. Nie będą brane pod uwagę płatności anulowane

Również do 10 czerwca konieczne będzie uzupełnienie swoich danych do odbioru premii na stronie promocji (w „aplikacji” do której się rejestrowaliśmy na samym początku). Premia zostanie wypłacona do 1 lipca.

Który scenariusz wybierasz?

Podsumowując: połączenie promocji banku i pośrednika finansowego daje nam możliwość zdobycia bardzo łatwych pieniędzy. Zależnie od naszego zaangażowania może to być 100 zł, 400 zł czy nawet 600 zł. Poniżej przedstawiamy możliwe scenariusze:

  • scenariusz gwarantowany – 100 zł za założenie konta przez Money Manię i wykonanie np. 5 przelewów wychodzących. Dużo prościej już się nie da :)
  • scenariusz gwarantowany plus – 100 zł do zgarnięcia tak jak wyżej oraz 10 zł za aktywowanie aplikacji mobilnej. Razem banalne 110 zł.
  • scenariusz dla leniwych – 100 zł za założenie konta, 10 zł za aktywowanie aplikacji mobilnej oraz po 5 zł za wykonywanie operacji bezgotówkowych kartą co miesiąc na min. 250 zł. Do tego 240 zł za spełnianie warunków promocji. Razem: 375 zł!
  • scenariusz dla aktywnych – tak jak powyżej, przy czym wydajemy więcej pieniędzy kartą lub BLIKiem przez co wpada do nas większy zwrot przez 5 miesięcy. Razem do zgarnięcia maksymalnie 600 zł

Gdzie jest haczyk? O ile do samej promocji mBanku możemy przystąpić jako były klient, to w promocji Money dodane zostało ograniczenie:

Uczestnikami Akcji nie mogą być: […] klienci Banku posiadający dowolny produkt w mBanku w okresie od 1 października 2015 roku do momentu złożenia wniosku w ramach Akcji.

Oczywiście w takim przypadku nic nie stoi na przeszkodzie, aby skorzystać z „czystej” promocji mBanku, bez dodatkowej stówki od Money. Więcej o tym jak to zrobić pisaliśmy w osobnym prześwietleniu promocji: do 500 zł za założenie eKonta.

eKonto Standard

O ile w samej akcji mBanku z 500 zł mamy do wyboru eKonto w wersji Standard lub Plus, to regulamin akcji Money Mania ogranicza nas tylko do wersji Standard. Oznacza to, że otrzymujemy bezwarunkowo darmowe konto osobiste. Zapłacić możemy natomiast za kartę debetową wydawaną do rachunku, jednak po wykonaniu 5 operacji bezgotówkowych karta będzie darmowa. Oczywiście jeśli nie zależy nam na większej premii to sama karta nie jest do niczego potrzebna – gwarantowane 100 zł możemy odebrać np. robiąc 5 przelewów.

Na co należy uważać? Zapłacić możemy za wypłaty z bankomatów. Darmowe są jedynie z urządzeń mBanku, Euronet, Planet Cash oraz Banku Zachodniego WBK S.A. Za pozostałe wypłaty zapłacimy 3% wartości wypłaty (min. 5, max. 9 zł). W takim przypadku dość dobrą opcją wydaje się włączenie usługi darmowych bankomatów za 5 zł miesięcznie lub korzystanie z karty innego banku.

Nie przegap!

Komentarze

  • Witam.
    Tak się zastanawiam właśnie teraz, ponieważ dokonałem BLIK-iem płatności za bilet komunikacji miejskiej w automacie i niby wartość przekracza 250 zł, ale jak czytam regulamin, to jest napisane o punktach handlowo-usługowych. I teraz nasunęło mi się pytanie… Czy takie doładowanie w automacie będzie traktowane jako płatność w punkcie handlowo-usługowym? Jak myślicie?

    maroos Odpowiedz
    • Niby kupno biletu przy pomocy karty debetowej w automacie zaakceptowali jako płatność w punkcie handlowo-usługowym, ponieważ zwrot w kolejnym miesiącu dostałem taki, jakby to zakwalifikowali. Ktoś już reklamował coś w tym banku? Podejście bardziej „proklienckie” czy wręcz przeciwnie?

      maroos
    • Jeśli nie ma wykluczeń MCC to każda płatność kartą będzie przechodziła.

      savi
  • Dziękuję Adminie za odpowiedź :)

    maroos Odpowiedz
  • Nie dostałem jeszcze zwrotu za wrzesień czy ktoś jeszcze nie dostał?

    Mateusz Odpowiedz
  • Ponawiam moje pytanie: czy premię 240 zł powinni wypłacić w tym samym miesiącu co ostatni zwrot za zakupy? (ja tak rozumiem regulamin)

    slayer Odpowiedz
  • Czy jest tu ktokolwiek, kto ostatni zwrot miał za wrzesień i otrzymał premię 240zł?

    Jaro Odpowiedz
  • no to co.. 2 reklamacje poszły..

    Andrzej Odpowiedz
    • Dodam jeszcze tylko jaka Pani mnie obslugiwala..
      Opisalem problem a ta praktycznie po 10 sek ze nie zalogowalem sie do aplikacji mobilnej w ciagu 24 godz i bonusu nie bedzie..
      Tlumacze ze zalogowalem itd a ona ze nie dostalem premii za aplikacje i to dyskwalifikuje mnie z ostatniego bonusu..
      I tym samym Pani strzelila sobie w kolano..
      Mowie zeby jeszcze raz sprawdzila itd a ona ze sprawdzila i brak..
      Przewertrowalem historie i w zasadzie 1 operacja na koncie to wplyw 10zl za zalogowanie do aplikacji..
      Wyslalem Pani dzien przelewu, tytul operacji i reszte ze szczegolow i nagle cisza… Ok przyjme reklamacje..

      Hahahahahaha

      No nic.. Teraz tylko czekac na przelew..

      Andrzej
  • Też wysłałem reklamację. Dali plamę w ostatni miesiąc. Do tej pory zwroty były na czas.

    ildefons Odpowiedz
  • Ja też nie dostałem premii za wrzesień. Reklamacja już poszła.

    S.M.O Odpowiedz
  • Ja poczekam do końca środy

    tofik Odpowiedz
    • Nic Ci to nie da :)

      Dell
    • @Dell U mnie też tekst że w listopadzie. Daj jakiś wzór konspekt

      tofik
    • Przykładem są konsultanci którzy piszą mi, że zwrot do końca listopada, po czym odsyłam ich do regulaminu promocji i przepraszają po chwili za wprowadzenie w błąd. Ostatnim miesiącem w którym spełniłeś wszystkie warunki promocji jest wrzesień..wrzuć do reklamacji punkt regulaminu strona 5 – III Premia dodatkowa. Powołaj się na ten zapis i tyle.

      Dell
    • Tak zrobiłem dało to tyle co nic. I tak będą wypłacać w listopadzie lub grudniu…

      tofik
    • Jeśli negują zapisy własnego regulaminu to jest ich problem:) nie zamierzam im ustępować tylko dlatego, że maja problem z głową. Żeby z czymś się nie zgadzać to wypada jakoś to uzasadnić klientowi, a w takich momentach tylko nabierają wodę w usta. To jest ewidentne robienie sobie żartów.

      Dell
  • Poszła reklamacja

    Marta Odpowiedz
  • W apce jest gdzieś formularz do składania reklamacji czy trzeba pisać na e-mail?

    karr Odpowiedz
  • Ja składałem przez chat z konsultantem.

    Michał Odpowiedz
  • i ja złożyłem reklamację przez e-mail. Po chwili nadali numer więc pozostaje czekać na odpowiedź. Zastanawiam się czy znaleźliście gdzieś na stronie coś w rodzaju Logów lub Rejestru zdarzeń w którym byłoby potwierdzenie logowania z urządzeń mobilnych. Zastanawiam się czy mBank nie będzie wypierał się brakiem logowania w apce mobilnej (mimo regularnego korzystania), spełnienie pozostałych warunków promocji łatwo mogę udowodnić z historii operacji.

    asta Odpowiedz
    • Zawsze można było zrobić np przelew na nr telefonu logując się do aplikacji mobilnej. Wykonałem screena z widocznym nr konta i kwotą..

      Dell
  • Ja też złożyłem dzisiaj reklamację. Nauczony doświadczeniem, wiem, że nie ma sensu dłużej czekać, tylko od razu trzeba działać.

    kalafior Odpowiedz
  • Chyba nikt nie dostał bo od wczoraj masowo przyjmują reklamacje. Sam też złożyłem

    Barti Odpowiedz
  • Czy działa Wam logowanie przez www? U mnie od jakiegoś czasu komunikat o przerwie technicznej.

    karampuk Odpowiedz
  • Poszły reklamacje. Cashbacku, to chyba za karę nie wypłacili uczestnikom promocji bankomatowej WBK:) W tym mi, oczywiście:)

    hazet Odpowiedz
    • hehe, to mi dałeś do myślenia:)

      Dell
    • Coś w tym jest bo też nie mam casha backu a bonus od BZ WBK dostałem za karte mbanku właśnie.

      ildefons
    • Plyniecie chlopaki, ja bonusu od WBK nie dostalem bo sie juz w to nie bawilem a cashbacku nie mam.

      koles
    • @koleś „bo sie JUŻ w to nie bawilem” Zostałeś ukarany za wcześniejsze grzechy. Czy jest ciężko stworzyć algorytm, aby każdego przyblokować kto miał więcej niż np. 100 wypłat z bankomatów z BZWBK w ostatnim półroczu? Nie znasz metod panujących z korporacjach:)

      hazet
    • nie uczestniczyłem w promocji bankomatowej :-) i nie dostałem cashbacku :(
      za wrzesień….. reklamacja złożona.

      mr.robot
    • @Mr Robot, czyli jednak tną jak leci.

      hazet
    • Potwierdzam u mnie to samo, nie było wypłacane z promocji WBK, a premii brak.

      robertos
    • @hazet. dla mnie to dziwne jest: od początku nie miałem problemu z zwrotem casbacku, a teraz nagle schody. w listopadzie jest deadline—- ostatnia wypłata cash backu i premii 240 zł. ciekawe co będzie —- tzn. czy znowu nie będzie problemów.
      później zamykam konto bo nie chcę pisać dzwonić i prosić….

      mr.robot
    • u mnie tez odbywało się do tej pory bez problemów, a teraz taki zonk

      simrisham
  • Reklamacja złożona, jak tylko przyjdzie 240 to konto do piachu…

    slayer Odpowiedz
  • Czekałem do dziś na premię, reklamacja poszła. Pani na wstępnie o niespełnieniu warunków „braku logowania do apki mobilnej”, niestety nie trafiła. Mam wrażenie, że to celowe działania żeby nie wypłacić premii. Reasumując nie czekajcie z reklamacjami bo nie ma na co.

    santech Odpowiedz
    • @santech —– widzę że z tematem braku logowania się do apki mobilnej to jest jakiś chwyt. bo jak wczoraj składałem reklamację też był taki motyw. jestem ciekaw, czy istnieje sposób na sprawdzenie logowania się do aplikacji?…. nie płaciłem blikiem ani nie przesyłałem kasy na telefon….

      mr.robot
  • Wypłaty nadal nie ma…
    Logowałem się do aplikacji prawie codziennie oraz wykonałem kilkanaście płatności blikiem. To ostatnie łatwo udowodnić. Więc chyba nie będą na tyle głupi, żeby wciskać kit o braku logowania do apki.

    Po promocji miałem sobie zostawić to konto ale wobec takich zagrywek banku zamknę je. Nie lubię się prosić ani składać reklamacji.

    kalafior Odpowiedz
  • Jest wypłata. Ale bez 240

    tofik Odpowiedz
  • Zwrot ostatni za wrzesien jest ale bez 240. Pewnie wyplaca do konca listopada

    ildefons Odpowiedz
  • @mr.robot, ja płaciłem Blikiem, więc ślad miałem od razu. Jak sprawdzić logowanie w innym przypadku nie wiem. Nie minęły 3 godziny od reklamacji zwrot na koncie.

    santech Odpowiedz
    • spoko. cóż trzeba będzie czekać —– co nie jest moją najsilniejszą stroną :-) dzięki za info

      mr.robot
  • Wczoraj wysłana reklamacja – dziś jest i zwrot i 240 zł.

    jamyl Odpowiedz
  • Reklamacja uwzględniona, dzisiaj wpadło 240 zł. Czekam jeszcze na drugie konto.

    Michał Odpowiedz
  • Reklamacje wysłałem 1ego po połnocy i narazie cisza. Wszystko idzie losowo jak widać..

    Dell Odpowiedz
  • Wczoraj wysłałem reklamację, dzisiaj dostałem zaległy zwrot za wrzesień i premię 240 zł. Myślałem, że przyjdzie pod koniec listopada. Miłe zaskoczenie. ;)

    Szymek Odpowiedz
  • Jest ktoś kto czeka jeszcze na premię końcową ?? którą powinien był otrzymać do końca pazdziernika.

    Dell Odpowiedz
  • Jeśli u mnie ostatnim „promocyjnym” miesiącem był październik to premia końcowa wpadnie do 30.11? Czy za listopad wciąż jest 2% cashback a jeśli nie to czy muszę trzymać kartę czy mogę zamknąć i czekać na finał promocji? Dzięki za odpowiedź!

    bobb Odpowiedz
    • o ile dobrze myślę to premia powinieneś dostać do końca listopada {tzn. 2% + 240 wisienki}. a karta? wydaje mi się że warto zrobić 5 transakcji aby była bezpłatna w tym miesiącu, a później możesz zamknąć. no chyba że się mylę, to niech mnie ktoś poprawi. aha, wypłać sobie np w ”płazie” ;-) jakąś sumę —– 10 złotych Ci wpadnie ;-).

      mr.robot
  • Jest 240.

    ildefons Odpowiedz
  • U mnie też jest 240, konto idzie do piachu, bo po co trzymać.

    slayer Odpowiedz
  • U mnie też jest premia. A konta nie wiem czy nie zostawię bo w sumie fajne jest i apka dobra, brak idiotycznych limitów jak np w millennium ale niestety na tym kończą się zalety. Mogli zostawić te 2% na więcej miesięcy lub zaproponowac rozsądne konto oszczędnościowe a tak…

    Barti Odpowiedz
  • Może przy masowym odpływie klienteli coś wprowadzą…

    tofik Odpowiedz
  • Np. dobrze oprocentowana lokata mobilna. Oczywiście z możliwością wielokrotnego zakładania jak millennium. I wtedy zostałbym z nimi. :)

    kalafior Odpowiedz
  • Jak najszybciej trzeba uciekać z tego mbanku. Wypłacili wszystkie zwroty, ostatni z opóżnieniem a na reklamacje dotyczącą premii końcowej przyglądają się jak sroka w kość. Jak widać inni już dostali, jak się okazuje nie wszystkim to jest dane.

    Dell Odpowiedz
    • Spokojnie.. Dostaniesz.
      Jesli nie z opoznieniem to po reklamacji ale dostaniesz.
      Wiekszosc tak jak piszesz juz dostala albo dostaje po kolejnych reklamacjach..
      Troche cierpliwosci

      Andrzej
    • Moja żona zadzwoniła aby złożyć reklamację, to Jej na infolinii nie chcieli jej przyjąć, że niby mają awarię i po 10 listopada powinna być kasa.
      A co kogo obchodzą ich awarie…..jak ja będę miał awarię, to też mogę ratę zapłacić z opóźnieniem bez konsekwencji?

      JJ2010
    • @Dell Też czekam na rozpatrzenie reklamacji o 240.
      @holek Do 20 listopada konto można wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym -powołać się na zmianę regulaminu. (Link do tego jest gdzieś powyżej. Przeszukaj posty pod tą promocją lub pod bliźniaczą, bez stówy z Money Manii). Zamykasz przez bankowość internetową (pierw zastrzegasz kartę, ew. wylogowujesz swój nr z Blika i cofasz zgody marketingowe) i czekasz na telefon od nich – twardo potwierdzasz, że zamykasz, ”bo nowy regulamin mi się nie podoba i proszę zamknąć natychmiastowo”. Następnego dnia dla pewności próbujesz zalogować się do bankowości internetowej i ew. apki aby sprawdzić czy konto zostało zamknięte. Alternatywna metoda: wysłać grosza z innego konta i sprawdzić czy wróci.
      Aby jeszcze wziąć dychę w jeszcze grudniu za wypłatę gotówki w sklepie, to trzeba będzie trzymać konto do końca stycznia. Powód: standardowy okres wypowiedzenia umowy – 1 miesiąc. Ale to też nie jest duży problem z tymi 5 transakcjami kartą miesięcznie, aby im nie dać 4 złotych za prowadzenie konta. Otóż w kasach samoobsługowych w Tesco nie ma progu minimalnej płatności kartą. Wieczorem, przy małym ruchu, można sobie np. zakup kajzerek rozbić na kilka pojedynczych płatności:) Przetestowane, najmniej zapłaciłem kiedyś 7 groszy (przecena kajzerki o 75%) i jedna płatność kartą zaliczona.
      Otwierający konto przez MM mają/mieli wariant ”e-konto”, w którym nie ma obowiązku przelewania po promocji tysiaka, aby ono było darmowe. Otwierający z innych promocji niech sprawdzą czy do nazwy ich konto przypadkiem nie dopisali PLUS, co niesie ze sobą potrzebę przelania tego tysiaka co miesiąc.

      hazet
    • @Dell Mam nadzieję, że też dostałeś. U mnie się wszystko znalazło:)

      hazet
    • Mnie nawet wypłacili dziś odsetki 0,14 zł :-)

      Krak
    • @hazet od wypłaty 2 czy 3 listopada ostatniego zwrotu jest cisza…1 listopada poszła reklamacja i po chwilę obecną jest rozpatrywana. Nie wiem być może mam pecha, zastanawiam się co im zajmuje tak dużo czasu?

      Dell
    • Ma ktoś jeszcze nierozpatrzoną reklamację w temacie premii ??

      Dell
    • Dell ja też czekam na premię końcową… 50zł wypłacili mi 3.11.

      tricky
    • Jak to się ma do osób które otrzymały premię zaraz po reklamacji? Informują mnie, że wnikliwie sprawdzają dlaczego nie otrzymałem premii końcowej bo być może jest to błąd systemowy. Czy nie wystarczy sprawdzić fakt otrzymania money back przez 5 miesięcy i na tej podstawie ręcznie wbić premię końcową. Co oni za szopki odstawiają? Chyba, że grają na czas i usilnie chcą zrobić wypłatę po 20 listopada. W każdym razie dziękuje im za dalszą współpracę. Nie piekle się o ten zwrot ale chyba jakieś normy obowiązują i równe traktowanie klientów.

      Dell
  • #mr.robot jest bonus 10 zł za płatność rachunku w Żabce? Pomyślę, dzięki za tip :) a z tą kartą jak jest? Orientuje się ktoś? Trzymać (od biedy mogę te 200 zł wydać bo mi się przeksięgowały płatności z „synca” z października na listopad) czy zamykać?

    bobb Odpowiedz
    • Nie musisz wydać 200 – wystarczy 5 dowolnych transakcji kartą. 10 jest za wypłacenie pieniędzy przy zakupach dokonywanych kartą, a nie za płatność rachunku.

      hazet
  • Jak najlepiej pozbyć się karty mBąka? nie jest już mi potrzebna a konto muszę utrzymać jeszcze do wypłaty 10 zł za cashbacka w październiku i też pójdzie do piachu.
    czy zastrzeżenie karty wystarczy żeby nie naliczali opłaty, czy trzeba z niej zrezygnować tylko gdzie w serwisie transakcyjnym jest taka opcja ?

    holek Odpowiedz
    • Jak klikniesz na zastrzeż kartę to w następnym kroku możesz rozwinąć i masz do wyboru opcje jest tam o ile pamiętam. zamknięcie lub rezygnacja karty.

      anusze
  • @hazet dzięki za wyjaśnienie!

    bobb Odpowiedz
  • @hazet
    a nie jest przypadkiem tak że za konto się nie płaci tylko za kartę? więc wystarczy zastrzec kartę a konto zostawić dla tych 10 zika w grudniu z cashbacku? bo chyba jest tak że konto jest za darmo, ale karta żeby była darmowa musi być wykonane 5 transakcji.
    reasumując: wydaje mi się że nie trzeba trzymać karty do końca stycznia. chyba że się mylę, więc proszę mnie wyprostować ;-)

    mr.robot Odpowiedz
    • Rzeczywiście i następnie wypowiedzieć umowę o samo konto. Bo do czego jest ich karta, jak się mOkazji nie korzysta, za wypłaty ich kartą z bankomatów WBK już nie płacą…Czyli tylko 5 płatności kartą zrobić w listopadzie. Zgody marketingowe też można już chyba cofnąć? Aby nie wydzwaniali a natrętni to oni są:)

      hazet
    • Post pod postem, wiem że to jest nieładnie.Tylko jeszcze jedno, na spokojnie przejrzę ich regulaminy.

      hazet
  • Pytanie do osób które składały reklamację odnośnie premii końcowej, po jakim czasie od momentu złozenia reklamacji otrzymaliście zwrot ? Mam na myśli reklamację na brak premii do końca pazdziernika. Mnie nadal nie wypłacili.

    Dell Odpowiedz
    • Niecały tydzień.

      tofik
    • To faktycznie ekspres :) rozumiem, że mają 30 dni ale od samego początku u mnie reklamacja w fazie prac i podobno sprawdzają czy spełniłem wszystkie warunki. Co to za nienormalny bank? Tłumaczę im, że skoro dostałem wszystkie cashbacki to siłą rzeczy musiałem spełnić warunki regulaminu. A premia końcowa to kolejny warunek po spełnieniu wcześniejszych. Zastanawiam się kto tam pracuje..

      Dell
    • Kasę dostałem chyba 6. listopada. Odpowiedź przyszła dzisiaj na reklamację złożoną 1. listopada

      tofik
    • To masz już spokój…zdaje sobie sprawę, że wypłacą ale szopkę robią. Może to gra na zwłokę, nie wiem trudno powiedzieć. Inna sprawa to taka, że każdą reklamację ktoś inny rozpatruje i nigdy nie wiadomo na kogo się trafi.

      Dell
  • Jak można zrezygnować z konta, trzeba dzwonić na infolinie?, bo z poziomu strony www nie widzę takiej opcji

    janus_z Odpowiedz
  • Przez stronę oczywiście można-patrz w zakładce pasaż- tak to się chyba nazywa.

    Barti Odpowiedz
  • Naprawdę wszystkim osobom które założyły konto w kwietniu mbank wypłacił premię końcową ?? Jako jeden z nielicznych jeszcze z nimi walczę?:) Żeby było śmiesznie to u mnie jest sprawa jasna, wszystkie zwroty otrzymałem z automatu….wystarczy ręcznie uznać, ale jak widać potrzebują na tą czynność powyżej 2 tygodni:)

    Dell Odpowiedz
    • Dell ja też czekam… reklamacje wysłałam 01.11 o 00:25. Też zastanawiam się dlaczego większość osób ma już sprawę wyjaśnioną a my nadal czekamy :/

      tricky
    • @tricky ja nawet pare minut wcześniej. W każdym razie jakby coś się w temacie ruszyło to daj znać. Też będę pamiętał aby coś napisać.

      Dell
    • I ja także nadal czekam na wypłatę 240 zł.
      Reklamacja już dawno poszła, co prawda nie upomniałam się w niej o odsetki i być może to był błąd, bo z powyższych komentarzy wynika że to przyspiesza proces jej rozwiązywania

      Abri
    • @Abri nie bardzo, upomniałem się o odsetki i trwa to i trwa…

      Dell
    • Jest kasa! uznanie ręczne. Brakuje jeszcze odsetek :)

      tricky
    • Czyli coś się rusza. @tricky cieszę się razem z Tobą:) Ja niestety nie mogę nic pozytywnego odnośnie siebie napisać:(. Śmieszna Pani na infolinii – rozpatrujemy reklamacje wg kolejności zgłoszeń…..tak jasne ma Pani poczucie humoru, a ja m.in jestem najlepszym przykładem:) Tricky z tymi odsetkami może być różnie, sama zobaczysz….a kasa wpłynęła tak póżno?

      Dell
    • W sumie to nie wiem o której godzinie wpłynęła bo pierwszy raz się dzisiaj logowałam na konto o 20.

      tricky
    • U mnie na koncie, na złożoną 01.11.2016 r. reklamację dzisiaj uznanie ręczne premii 240 zł. Tak więc coś zaczyna się dziać.

      gobej
    • Reklamacja nadal nierozpatrzona:( trzeba mieć anielską cierpliwość bo koledzy i koleżanki z forum już dawno otrzymali…dziwie się bo pisałem w reklamacji też o odsetkach..nic sobie z tego nie robią, albo są tacy bogaci:)

      Dell
    • Ja o odsetkach nie pisałem.

      gobej
    • To zle bo Ci sie należą..:)

      Dell
  • Dell, pewnie, będę informowała na bieżąco :)
    Abri ja tydzień temu pytając się o status reklamacji poprosiłam o dopisanie w niej info o odsetkach za każdy dzień zwłoki. Jak widać nic to nie przyśpieszyło.

    tricky Odpowiedz
  • Jak konto założyłem w maju to warunek wydania 250 zł musiałem spełnić ostatni raz z październiku?

    Kamil12602 Odpowiedz
  • A to jest dobre, mają już taką akcję od miesiąca, a na forum cicho:) Ciekawe, czy za powiedzenie prawdy też dadzą voucher na 500 zeta? http://slowamajamoc.com/bundles/app/front/files/zasady_akcji.pdf?v=58fc9d9

    hazet Odpowiedz
    • Liczą się tylko pozytywne opinie.
      Akcja nawet ciekawa tylko niestety nie potrafię znaleźć pozytywnej sytuacji w kontakcie z mbankiem… na siłę chwalić ich na pewno nie będę :)

      tricky
  • można pochwalić, że np. wypłacili bez reklamacji 1 czy 2 premie z 6 przysługujących… itp…
    zawsze się coś znajdzie pozytywnego… ;)

    zgred Odpowiedz
  • Ja już zamknąłem z poziomu www

    janus_z Odpowiedz
  • Mnie wpłynęła ostatnia transza 2%, ale premii brak… przejrzałam historię i widzę, ze nie dostałam 10zl za logowanie do apki, choć kiedyś widziala1m je w mokazjach (teraz oczywiście już nie ma). Pytanie, czy mogę jakoś sprawdzić, kiedy logowalam się po raz pierwszy do apki?

    Anna Odpowiedz
    • >>>czy mogę jakoś sprawdzić, kiedy logowalam się po raz pierwszy do apki?

      Tak, ale jedynie wtedy kiedy to było po raz pierwszy a zarazem ostatni.

      Bogdan
  • 18 listopada przez www złożony „Wniosek o wypowiedzenie”. Do dziś nic się nie zmieniło, normalnie mogę się logować itp. Dodam, że „Stopień rozpatrzenia wniosku – 0%”. To standard czy raczej mam interweniować?

    Michał Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy