Po całkiem niezłej promocji Raiffeisen Polbank we współpracy z Allegro mamy dla was kolejną promocję o podobnej puli nagród – tym razem we współpracy ze sklepem Tchibo.pl. W zamian za założenie konta możemy zgarnąć ekspres ciśnieniowy Tchibo Cafissimo o wartości 150 zł, 20 kapsułek kawy, możliwość korzystania
z ofert specjalnych Tchibo oraz voucher o wartości 50 zł! Warunki promocji? Banalnie proste!
Oferta przeznaczona jest dla nowych klientów banku, czyli takich, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (licząc od dnia 14 listopada) nie posiadali żadnego produktu kredytowego bądź depozytowego Raiffeisen Polbank.
Aby wziąć udział w promocji należy do dnia 20 grudnia 2013 złożyć wniosek internetowy o Konto osobiste oraz kartę debetową ze specjalnej, dedykowanej strony. Należy się jednak śpieszyć, bo praktycznie jedynym warunkiem promocji do odebrania nagrody jest jednorazowy wpływ minimum 500 zł na nowo-otwarte konto do 24 grudnia. Jeśli spełnimy te warunki – ekspres, kapsułki, voucher oraz dostęp do specjalnych ofert Tchibo (cokolwiek to znaczy) będą nasze – o ile nie zostanie przekroczony limit nagród, których ciągle dostępnych jest ponad 500.
Szczegóły promocji Czas na kawę w regulaminie. O promocji dał znać Marcin w serwisie mamOkazje.pl – dziękujemy!
Komentarze
@Kyrtap, @Tomek
• Padre70Chyba nie będzie tak „słodko” – obawiam się, że opłata za korzystanie z karty będzie pobierana niezależnie od tego, czy została aktywowana czy nie.
Co więcej – karty nie da się łatwo pozbyć, bo w miejsce zastrzeżonej wydawana jest automatycznie kolejna. Czyli trzeba co najmniej zadzwonić i wydać dyspozycję niewydawania nowej karty w miejsce zastrzeżonej oraz należy wypowiedzieć umowę karty co trwa miesiąc. Jednym słowem – porażka.
W pierwszym miesiącu karta jest bezpłatna, a potem można wypowiedzieć umowę. Ciekawe ile trzeba zapłacić za wydaną kartę, gdyż na formularzu rezygnacji jest informacja o opłacie???
• heniekOk, trudno, jedna opłata pójdzie.
Powtórzę pytanie – czy ktoś z Was dostał w ostatnich dniach telefon z banku? Do mnie dzwonili w ciągu dwóch dni 5 razy, ale nie mogłem za żadnym odebrać i nie wiem o co chodziło.
• Kyrtappowiedzcie po ilu dniach od wizyty kuriera dostaliście sms-a z linkiem aktywacyjnym?
• heniekCo za syf..
Umowa podpisana tydzień temu w czwartek, wczoraj (po prawie tygodniu!) otrzymuje wiadomość, że niestety brakuje jednego dokumentu, którego nie chciał zabrać kurier.
Po czym konsultantka informuje,że dopiero po przesłaniu brakującego dokumentu konto będzie aktywne – tyle,że do teraz nie ma żadnej wiadomości…
A 20.12.2013 upływa termin…
Pierwszy raz taki burdel :/
• Jan DzbanA nie, wprowadziła mnie w błąd – składanie wniosku do 20.12 , natomiast promocja obowiązuje do 24.12
• Jan DzbanGdyby komuś też bzdury wmawiali…
@Kyrtap
Jeżeli z stacjonarnego to o werifykację , jak zastrzeżony to obstawiam moją sytuację.
@Heniek
U znajomej kurier w środę, a sms w piątek
Serdecznie przepraszam za spam! ;)
• Jan DzbanDzwonili ze stacjonarnego, ale:
• Kyrtap– umowa została podpisana w placówce,
– weryfikacja została już dawno przeprowadzona.
@heniek
• Padre70Zatrzeżenie/rezygnacja z karty (zarówno w oddziale jak i telefonicznie) nic nie kosztuje – przynajmniej TOiP milczy na ten temat. Zamykałem rachunek z kartą dobrze ponad rok temu i nic mnie to nie kosztowało.
Poza tym z Regulaminu Promocji (§5 p.1b) jasno wskazuje na to kiedy można bezkosztowo (przy założeniu, że 1 miesiąc korzystania z karty jest darmowy) zrezygnować z karty (między 25 a 31 grudnia).
Nik do mnie z banku nie wydzwaniał, linka aktywacyjnego nie dostałem, a jedynie info o wysłaniu karty płatniczej – sam zadzwoniłem dzisiaj na infolinię i aktywowałem dostęp do R-Online.
Co wy opowiadacie o karcie jak mogą pobrac opłatę za kartę która nie była aktywna ? Jaki oni mają dowód ,że ta karta wogóle dotarła ???
• PiotrWarunkiem promocji jest otwarcie konta, zamówienie karty, wykonanie przelewu 500zł… Gdzie jest to napisane ,że kartę trzeba aktywować ? Gdzie to jest napisane ,że opłata za nieaktywną kartę jest pobierana ? Przecież to kompletnie bezprawie jest…
• PiotrRaiffeisen to nie dziadowski mbank żeby pobierali opłatę za kartę, która nie została aktywowana.
• PawełPoza tym od stycznia będą mieli fajną ofertę dotycząca moneyback od wydatków kartą i zwrotu części przelewanego wynagrodzenia, ale to dotyczy konta wygodnego – aktywne trzeba zamknąć :)
Paweł to pewnie będzie promocja dla nowych klientów więc każdy kto skorzystał pewnie będzie wykluczony :(
• Piotr@ Piotr, @ Paweł
• velsatis82Czy moglibyście opisać szczegóły konta wygodnego i przyszłej promocji. Macie może jakiś link, z którego można byłoby się dowiedzieć czegoś więcej.
z góry dzięki
czy ktoś wpłacał kasę 20.12 i załapał się jeszcze na expres?
• heniek@heniek # Jeszcze nikt tego ekspresu nie dostał… ciekawe czy dostanie??? :D
• PiotrMożna się dowiedzieć kto się załapał na ekspress?
• heniekTu jest troche informacji o tym przyszlym moneybacku:
• przemoo7http://www.bankier.pl/wiadomosc/Raiffeisen-idzie-pod-prad-Stali-klienci-wreszcie-zauwazeni-3009903.html
jako że nadchodzą święta to bank przysłał dziś do mnie prezent czyli express z zapasem kapsułek, bonu w pudełku nie było :)
• noko@noko Napisz prosze kiedy sie rejestrowales i kiedy rozbiles przelew na 500 bo to nam podpowie czego sie mozemy spodziewac ekspressu czy reklamacji :)
• cypresWitam, dziś dostałem ekspres, 20 kapsułek jest, tylko nie ma bonu na kwotę 50pln…
• KlientDla zainteresowanych przelew na 500pln dokonałem 5.12.2013. A dziś dotarł ekspres.
Pytanie do tych co otrzymali ekspresy –
czy dostaliście też bony na 50 pln?
Pytania:
– jakim kurierem przyszły ekspresy?
– czy jesteście w stanie odczytać numer trackingowy przesyłki z listu przewozowego, wpisać na stronie przewoźnika i podać tutaj miejsce oraz datę nadania?
U mnie przelew wykonany 09.12, na razie susza.
• Kyrtapsłuchajcie wrzućcie na luz bo to jest żenujące , zapewne wszyscy dostaną te ekspresy 27,12 bo dzisiaj pewnie już nie przyjdą. Naprawdę chce się Wam dochodzenie robić kiedy kto się rejestrował bo to może coś podpowie lub „odczytać numer trackingowy przesyłki z listu przewozowego, wpisać na stronie przewoźnika i podać tutaj miejsce oraz datę nadania?” to jakaś bzdura teraz będziecie mieli święta popsute bo expres nie przyszedł. Dajcie spokój i zapomnijcie o expresie do 27,12., bo jak bym miała tak się przejmować to bym wcale tego ekspresu nie chciała.
Tu chodzi też o godność osobistą , zastanówcie się dobrze. Najpierw nagonka i afera, że bank chce oszukać bo ekspresów na pewno nie starczy, Potem jakiś gość dyskutował z jurą, że to skandal bo bank od wczoraj nie aktualizuje ilości expresów a on jest wymagającym klientem i nie życzy sobie. A bank nigdzie nie obiecywał przecież że będzie codziennie aktualizował a ekspresów wystarczyło dla wszystkich i do końca promocji były. A teraz dochodzenie na temat czasu i miejsca wysłania.
Powiem szczerze, że pokazałam tego bloga koleżance zachwalając, że jest super i można nagrody i pieniądze dzięki niemu zdobyć.
• AniaI zobaczyła wpisy o tych ekspresach to mnie wyśmiała, że tu jakieś dałny piszą , niestety muszę jej przyznać rację i wstyd mi się zrobiło.
A ten koleś co go bank na bieżąco nie informował o ilości ekspresów @WWW no to już tragedia
cypres Tobie dziękuję za informację o tych bonach bo to już jest temat i w takim razie wszyscy będą wiedzieli, że lepiej sprawdzić przy kurierze zawartość aby była podstawa do napisania reklamacji.
• Ania@ania ja akurat nic nie pisalem o zadnych bonach :)
• cypresAniu nie spamuj,
piszesz nie na temat i od rzeczy,
nikogo nie interesuje zdanie twojej koleżanki i pouczanie jak kto się powinien zachowywać, sama wprowadzasz stwierdzenia typu „tu jakieś dałny piszą” (Kto z kim przestaje takim się staje?) i płaczesz jak to Sprytny cię oszukał (jeśli ty to ty), nie czytasz regulaminów i wykonujesz niezgodne z nim transakcje.
Jesteś hipokrytką i należy ci się świąteczny ban : )
Poza tym ten blog nie służy tylko zarabianiu pieniędzy, ale rozmawiamy tu też na temat postępowania banku w czasie promocji,
• theendjeśli tego nie akceptujesz, nikt nie będzie po Tobie płakał.
theend popieram Twoj post,
do Ania
Kobieto jak nie masz ochoty to tutaj nie wchodz i nie czytaj a tym samym nie wprowadzaj zametu, kazdy chce byc traktowany poważnie dlatego jak najbardziej ludzie sie dopytuja i sa zainteresowani bo poswiecili na to czas m.i na złozenie wniosku itp.
zreszta pewnie polowa użytkowników piszących w tym temacie założyła tam konto z racji przyznania gratisów i dlatego im tak zalezy na szczególach, wcale sie nie dziwie bo tez tak postapilem.
ps. odpuscie sobie z kolezanka ten temat
• polakkktrochę przesadziłam, przepraszam, nie chcę nikogo osobiście urazić bo przecież nie o to chodzi, ale spróbujcie się chwilkę zastanowić nad tym co napisalam, czy trochę jednak racji jest w tym jednak
• Ania@Ania,
• ScriptPLtaka jest już Polska mentalność, zawiść do innych osób/instytucji i nie popuszczanie w sprawach nawet o grosz to obserwuje się na każdym kroku, nie tylko na tym blogu ale i w życiu codziennym. A pamiętaj że cwaniaczków herlaczków w internecie którzy uważają się za niewiadomo kogo i chcą zdziałać niewiadomo co po drugiej stronie ekranu jest cała masa. Ignoruj takie wpisy i nie zawracają sobie nimi głowy bo trolle były, są i będą.
OMG
jak można napisać w odniesieniu do osób tu piszących, że: „zawiść … nawet o grosz”
to właśnie instytucja (czytaj: bank) egzekwuje bezwzględnie od biednego żuczka nawet jeden grosz, skłonna będąc nawet zabrać mu wszystko co ma, właśnie za ten 1 grosz (dosłownie: za jeden grosik poślą cię do piachu, bo im się należy)
i właśnie tu przychodzi z pomocą ten blog, gdzie to żuczki przekazują sobie informację, jak można chociaż w małym procencie postawić się w roli banku czyli wymagającego egzekwującego swoje prawa (oczywiście na podstawie reg. który ustalił bank) klienta.
Ot historia, a ci co uważają inaczej to chyba organizują te promocje i wściekają się, że premii nie ma, bo po weryfikacji ilu klientów zostało, marnie to wygląda zapewne ; )
• theendApeluje o spokój – zasady promocji były w miarę jasne, licznik się zmieniał w trakcie, więc raczej osoby, które złożyły wniosek ekspresy powinny dostać. Jeśli ktoś nie dostanie – trzeba będzie reklamować (a jeśli zbyt dużo osób to sam postaram się pomóc). Póki co trzeba czekać na ruch banku.
• Michał@Ania
Wytłumacz mi jedno – co złego jest w tym, że chcę znać podstawowe dane dotyczące przesyłki?
Zauważ, że nie piszę z żalem, iż ekspresu nie dostanę – jeśli nie dostanę, napiszę reklamację i tyle.
Chcę po prostu parę szczegółów znać, m. in. to, czy bank rozlicza się z regulaminu (punkt odnośnie wysyłek w partiach).
Wrzuć na luz, nie przesiaduj z „dałnami” jeśli Ci się nie podoba. Tyle ode mnie.
A ja nadal czekam na dane o przesyłce.
• KyrtapKyrtap może warto by było, zwłaszcza w okresie przedświątecznego ruchu dać komuś trochę czasu na wywiązanie się z umowy i nie dokładać pracy, mnie także nie podoba się poziom komentarzy. Blog jest świetny, ale jego popularność przyciągnęła niestety ludzi którym wydaje się, że za zasłoną anonimowości można sobie powyzywać drugiego od złodziei… choć ten umożliwia wzięcie czegoś w prezencie, mimo, że wie o wyjadaczach i nie broni tego, a przecież nie zarobi na was chociażby tyle aby ten prezent mu się zwrócił. Bank to nie jakaś bezosobowa forma, to ludzie, których obrażacie i utrudniacie pracę, a przez to być może wydłuża się cały proces… Kiedyś warto było śledzić każdy komentarz bo był rzeczowy i coś wartościowego wnosił, a dzisiaj śledzę komentarze na które tracę czas i się irytuję, i niestety Kyrtap – nie mam wyboru aby towarzystwo zmienić bo zdominowaliście to miejsce. Piszę do ciebie bo udzielasz się tu wyjątkowo i twój wpis był ostatni, ale tyczy się to oczywiście i innych. Może warto się czasem zastanowić co się pisze, a nie tylko kłócić się i wzajemnie obrażać z każdym kto (może niezbyt fortunnie) zwróci wam uwagę w końcu.
• pppWeźcie na luz z tymi ekspresami, nie którzy zachowują się jakby całe życie kawy nie pili :)
Czekamy do 31.12 i przed tym terminem bez zbędnej spiny.
• Marcin@ppp
Szkoda, że nie ma opcji przejrzenia postów danego użytkownika.
90% moich postów tutaj to tłumaczenia i wyjaśniania jak coś zrobić. Ale wolisz się przyczepić do jednego, w którym po prostu odpowiedziałem na nieuzasadnione w mojej opinii zarzuty.
W takim razie, w kwestii ekspresu i w tym temacie milknę, nie planuję się też odezwać jak już go otrzymam – a może powinienem napisać jeśli, bo taki niedobry jestem i może ktoś niepowołany o tym dowiedzieć.
Pozdrawiam, spokojnych świąt.
• Kyrtap@Klient
• szybaCo zrobiłeś w sprawie bonu? Reklamacja przy kurierze czy później się dopiero zorientowałeś?
od siebie dodam, że postaram się moderować bardziej komentarze – aby uniknąć zbędnych pytań i obrażania innych. Wracamy do dobrego poziomu ;)
• Michałsprawa bonów wyjaśniona. napisałem do banku w tej sprawie i oto odpowiedź: dziękujemy za Pana zgłoszenie.
• szybaInformujemy, że kody rabatowe zostaną przesłane elektronicznie (mailem lub SMSem) do końca bieżącego roku.
Witam, ja konto około założyłem 10,12. skuszony ofertą r-allegro, dlatego przelałem 500 zł i zrobiłem zakup na allegro w celu odzyskania 100 zł. Przedwczoraj dostałem ekspres i byłem bardzo zaskoczony, tym bardziej, że teraz spodziewam się jeszcze jednego dla żony..:) Tak jak już ktoś tu pisał vouchera nie było wewnątrz. Kawy się napiłem, ale mój stary długo wybierany daje większe mozliwości, więc całość spakowałem i myślę komu sprezentować to cacko od Tchibo.. Pozdrawiam wszystkich
• mariuszWItam,
Podpisałem przy kurierze dokumenty dokładnie 09.12.2013 – dokonałem wpłaty 16.12.2013 i do dnia dzisiejszego nie mam żadnego expressu.
Na infolinii nic nie wiedzą … nic nie mogą powiedzieć, ani o tym kiedy dokładnie są wysyłane przesyłki ani kto się załapał na promocję.
Czy macie może informacje gdzie mogę sprawdzić czy starczyło dla mnie expresów i kiedy mogę się go spodziewać. Chcę go przeznaczyć na prezent i zależy mi na tym aby jak najszybciej go otrzymać.
Pozdrawiam
• Lukasjeśli dokonałeś wpłaty przed 20.12 to na 99,9% się załapałeś, gdyż jeszcze 20.12 expresy były dostępne
expres zostanie wysłany pewnie w przyszłym tygodniu
• itiJak w przyszłym tygodniu jak do 31.12.2013 zgodnie z regulaminem ma on już do mnie dotrzeć, a w ostatni dzień roku kurierzy na pewno będą mieli ( zawsze mają ) tyle przesyłek, że się w głowie nie mieści.
Nikt nigdzie nie potrafi nic o tym konkretnie powiedzieć.
Tchibo nie ma informacji … Bank tak samo, bo twierdzi, że to Tchibo wysyła ekspresy. Firma kurierska bez numeru listu przewozowego też nic nie powie …
Szkoda, że tak to wygląda … dla świętego spokoju mogli by chociaż podawać nr przesyłek, a tu guzik.
Dajcie znać jak czegoś więcej się dowiecie.
Pozdrawiam
• Lukas@Lukas
Stary, masz pretensje i wymagania tak jakbyś kupił ten ekspres za własne pieniądze w sklepie internetowym. Do 31.12.2013 bank ma czas na wysyłkę i do tej daty jedyne co możesz to usiąść na kanapie i załączyć telewizor.
• MarcinWiecie może, czy wypowiedzieć umowę trzeba na formularzu wysłanym z banku, czy odrębnym na stronie internetowej. Na tym z banku jest informacja o 14-sto dniowym terminie odstąpienia od umowy i zapłacie za wydaną kartę?
• heniek@Marcin
Czytanie ze zrozumieniem jest Ci najwidoczniej obce.
W regulaminie bardzo wyraźnie jest napisane ( co wspomniałem w swoim poście ), że do 31 grudnia 2013 ekspresy mają już dotrzeć, a nie zostać wysłane.
Uważam, że nie ma żadnego znaczenia czy zapłaciłem za dany ekspres gotówką, kartą, przelewem czy jak w tym przypadku danymi osobowymi – po spełnieniu wymagań określonych przez regulamin mam go otrzymać i kropka.
Zastanawiam się po prostu czy skoro w regulaminie jest zapis, że do 31 grudnia ma on już dotrzeć, jest to w ogóle możliwe – nic więcej.
Wrzuć trochę na luz ;-)
Pozdrawiam
ps. swoją drogą jeśli ktoś otrzymał go właśnie dzisiaj to poproszę o info
• LukasPodsumowując – czekamy na 31.12 i reklamujemy, nie ma co już się kłócić – chyba, że ktoś ma konkrety (np. dostał przesyłkę) to prosimy o info ;)
Jeśli w ciągu kilku dni się nic nie wyjaśni to sam zainterweniuje i sprawę opisze na głównej + podeśle do Samcika.
Pamiętajcie tylko, że niestety kilka dni obsuwy to ostatnio nic nowego – nawet BZWBK czy ING wypłacało niektóre premie po terminie…
• MichałTo wy jeszcze nie wiecie ,że wszystkie ekspresy zostały już rozdane ? :)
• PiotrZObaczymy jutro jak nie przyjdzie wieczorem to interweniuję gdyż poprostu jest to zwykłe oszukiwanie klienta skoro spełniłem warunki 13 grudnia a ekspresów było ponad 400 jeszcze :)
• kris1992dzwoniłem dzisiaj na infolinię.
mowia aby poczekac do jutra.
ale nie sa w stanie powiedziec na jaki dzien ile bylo ekspresow.
jak dla mnie to powli jest dziwne.
tak jak pisal LUKAS nikt nic nie wie i nie chce powiedziec.
beznadzieja
• jaI jak jest na to szansa, otrzymał go dziś ktoś ?
• apostrofJak spełniłem warunki to było jeszcze ponad 160 expresów, ale z tego co widze po postach to nie mam na co liczyc, czyli bank zapewne nie wywiazał się z promocji i wprowadził dużo ludzi w błąd z ilościa expresów. Ktoś tu wczesniej bronił ze bank jest uczciwy itp.