Inteligo: 100 zł za założenie konta w XI edycji programu poleceń „Mam Inteligo”

Wystartowała XI edycja programu poleceń „Mam Inteligo”. Każdy posiadacz tego rachunku znów może polecić konto swojemu znajomemu. Do zgarnięcia jest 50 zł dla polecającego oraz 100 zł dla polecanego, o ile ten spełni proste warunki promocji.

Tradycyjna trzyletnia karencja

Załóżmy więc, że chcemy skorzystać z promocji i zgarnąć 100 zł za założenie konta osobistego w Inteligo. Tradycyjnie, aby bank nam zapłacił, musimy spełniać warunek nowego klienta, który jest następujący:

osoba fizyczna, także prowadząca działalność gospodarczą lub będąca wspólnikiem w spółce cywilnej, która w dniu złożenia wniosku o Nowe konto z podanym Kodem polecenia nie posiada żadnego z kont Inteligo ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie żadnego z tych kont Inteligo, złożony przed rozpoczęciem Edycji Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia Edycji Programu nie posiadała żadnego z tych kont

Jeśli więc w okresie ostatnich trzech lat nie posiadaliśmy konta w Inteligo, to kwalifikujemy się do zgarnięcia premii. Potrzebny nam jednak będzie kod polecający – numer przekazany przez obecnego klienta, który trzeba podać na etapie składania wniosku o konto.

Program Poleceń Mam Inteligo
Zwracajcie uwagę, czy podczas składania wniosku widoczne jest to pole. Znane są przypadki, kiedy w przeszłości pole potrafiło… zniknąć.

Jak zdobyć kod? Opcji jest kilka. Zdecydowanie najlepsza z nich to poproszenie o kod naszego znajomego posiadającego konto w Inteligo (który uprzednio powinien zarejestrować się do programu na stronie maminteligo.pl). Co, jeśli nie mamy takiego znajomego? Najprościej napisać do nas przez formularz kontaktowy – podeślemy wam tego typu kod.

100 zł za wydanie 210 zł

Kolejne kroki po założeniu konta są identyczne jak w poprzednich edycjach programu. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od dnia otwarcia rachunku wykonamy transakcje bezgotówkowe kartą w punktach handlowo-usługowych o łącznej wartości min. 200 zł. Dodatkowo konieczne będzie dokonanie jednej transakcji za pomocą aplikacji mobilnej IKO (upraszczając jest to BLIK w wydaniu dla PKO BP) na kwotę minimum 10 zł. W obu przypadkach wyłączone są transakcje w internecie oraz wypłaty z bankomatów. Musimy po prostu wydać łącznie 210 zł w sklepach.

To w zasadzie tyle. Bank wypłaci nam nagrodę w wysokości 100 zł (oraz 50 zł na konto polecającego) w terminie 75 dni od zakończenia etapu, w którym bierzemy udział. XI edycja programu poleceń jest bowiem podzielona na trzy etapy:

  • 1 etap 16.05.2016 – 14.06.2016
  • 2 etap 15.06.2016 – 14.07.2016
  • 3 etap 15.07.2016 – 13.08.2016

Daty etapów służą w głównej mierze wyznaczeniu terminu przekazania nagrody – nie ma różnicy czy do promocji przystąpimy w pierwszym czy trzecim etapie (nie licząc tego, że premię otrzymamy szybciej).

Nagrody dodatkowe

Warto dodać, że bank tradycyjnie postanowił nagrodzić osoby, które polecą największą ilość rachunków. 1000 zł zgarnie uczestnik, który zajmie pierwsze miejsce, 600 zł – drugie, a 300 zł – trzecie. Oczywiście każdy z nich otrzymuje 50 zł za skuteczne polecenie.

Ile kosztuje Inteligo?

Kilka godzin temu, w artykule o najtańszych kontach osobistych pisaliśmy, że Inteligo to całkiem przyjemny rachunek – nie zapłacimy bowiem ani grosza za jego posiadanie. Karta jest również bezpłatna, o ile wykonamy nią transakcje bezgotówkowe na kwotę min. 100 zł miesięcznie (czyli relatywnie mało). Wprawdzie zapłacić możemy za wypłaty z bankomatów, ale całkiem spora pula urządzeń dostępna jest za darmo (bankomaty PKO BP oraz BZWBK). Słowem: dobry rachunek dla osób, które nie chcą płacić za prowadzenie konta i są w stanie zaakceptować niewielkie obostrzenia co do wypłaty gotówki.

Nie przegap!

Komentarze

  • @Admin, pisz zawsze jak się otwiera (kurier, wizyta w oddziale, przelew weryfikacyjny itp) i jak się zamyka (list, wizyta w oddziale, poprzez system itp) To nie tajemnica że większość po zjedzeniu wisienki przeznacza konto do odstrzału i szuka nowych wisienek. Ja czasami nie wchodzę w coś gdy jest problematyczne otwarcie a zwłaszcza zamknięcie.

    jojo Odpowiedz
  • Czy mąż może polecić konto żonie i otrzymać premie?

    em3r Odpowiedz
    • jak najbardziej, nie ma przeciwwskazań – pamiętajcie tylko żeby zarejestrować się w promocji

      Michał
  • Jeżeli mam konto w pko bp ale nigdy nie miałem Inteligo to łapie się do promocji?

    Maciej Odpowiedz
  • hej Admin
    czy jesli bralem udzial w ostatniej promocji PKO BP -> Konta za Zero to moge wziasc udzial w tej promocji? i zgarnac premie? nigdy nie miałem Inteligo

    Michal1607 Odpowiedz
  • a i czy po wydaniu 200 pln karta mozna ja zamknac i w ten sposob uniknac oplaty za karte?
    i czy konto pozostanie wowczas bezplatne?

    Michal1607 Odpowiedz
    • 2 x tak. Konto jest samo w sobie bezpłatne, więc można wykonać zadania a samą kartę zamknąć i czekać na premię.

      Michał
    • Pierwszy niepelny miesiac karty darmowy .kolejny jesli niewyrobisz limitu stowki w tym niepelnym, platny proporcjonalnie do ilosci dni posiadania karty.

      Herman
  • Dobrze działa ten blik/iko na windows phone? I czy przy takiej płatności proszę po prostu o płatność blik?

    marta Odpowiedz
    • Bardzo dobrze ;), nie ma się czego bać. Tak. Albo IKO. Np. w McDonald’s nie znali blika, ale iko przeszło :D

      WybrzezeKosciSloniowej
    • Bać to się nie boję, z blika korzystałam choć nie w sklepie. Ale niedawno ING uniemożliwiło mi korzystanie z aplikacji po aktualizacji do windows10mobile.

      marta
  • a jak wyglada kwestia aplikacji BLIK? czy mozna jednoczesnie na tej samej aplikacji uzytkowac Konto za zero i Inteligo? czy konieczne jest przeinstalowanie?

    Michal1607 Odpowiedz
    • Dobre pytanie, mam ten sam dylemat. Ktos zna odpowiedz?

      Julia
    • Wydaje mi się, że były z tym jakieś problemy (w przypadku chęci skorzystania z dwóch kont tego samego banku na jednym urządzeniu). Ale nie dam głowy jak będzie w Inteligo vs PKO BP. Może ktoś testował?

      Michał
    • Przerabialem to, trzeba z apki kasowac dane aplikacji i robic cale logowanie na nowo :) wiec trzeba pamietac haslo mobilne a nie tylko pin do apki

      Herman
  • Właśnie próbowałam założyć konto i pola z kodem promocyjnym nie ma…. Próbowałam na dwóch przeglądarkach.

    Iza Odpowiedz
    • Poprawiłem – już powinno być. Czyli tak jak pisałem w artykule – miejsce na kod potrafi znikać..

      Michał
    • Rzeczywiście, pole już się pojawiło i złożyłam wniosek.
      @admin, masz wpływ na stronę Inteligo i możesz ją poprawiać? ;)

      Iza
  • Iza, proszę bardzo: https://inteligo.pl/wniosek/konto?membercode=1&membercode=1

    jak nie masz kodu polecenia to chętnie pomogę ;)

    krzychu.pl Odpowiedz
  • mam jeszcze pytanie co do podatku. W regulaminie jest napisane, że nagrody podlegają opodatkowaniu, w kolejnym podpunkcie jest coś o tym, że organizator płaci podatek i całe 100zł (będę zakładać konto) będzie dla mnie.
    Ale powinnam dostać PIT-8C?
    I później składam jednocześnie pit 37 i pit 36. Trochę głupie na jedno 100 zł ;p

    marta Odpowiedz
    • to dziwne, żeby nagroda dla otwierającego konto była opodatkowana. Chyba nigdzie nie pytają o US, gdy się składa wniosek (wniosku jeszcze nie złożyłam – mogę się mylić).

      marta
    • Można składać wszystko na jednym PIT-cie, nie trzeba dwóch osobnych :)

      Mimo wszystko PITa w ten promocji nie będzie. Regulamin mówi, że premia podlega opodatkowaniu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (t.j. Dz. U. 2012, poz. 361 ze zm.). Nie otwierałem ustawy, ale jeśli dobrze pamiętam oznacza to mniej więcej tyle, że jest ona zwolniona z podatku, tak jak większość promocji bankowych.

      Gdyby jednak podatek wystąpił, bank dorzuci go do nagrody i odprowadzi do US. W takim wypadku nic się nie wykazuje (PIT-8C otrzymujesz wtedy, kiedy samodzielnie masz zapłacić podatek).

      Podsumowując: cokolwiek by się działo ty nic nie musisz robić :)

      Michał
    • dzięki za pomoc.
      właśnie mi nie pasowało męczenie pitami osoby, która konto zakłada ;)

      marta
  • witam
    ktora z dostepnych kart visa / master Card / Visa electron najlepiej wziasc? czy oplaty za karty roznia sie?

    Michal1607 Odpowiedz
  • piszesz o wypłacie premii to 75dni od zakończenia etapu, a w regulaminie jest:
    „Bank dokona sprawdzenia, czy Uczestnik oraz Nowy Klient spełnili warunki Regulaminu i są uprawnieni do otrzymania nagrody, o której mowa w § 4 w terminie
    do 50 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Edycji Programu. Przekazanie nagrody Uczestnikowi i Nowemu Klientowi nastąpi w terminie do 44 dni
    kalendarzowych od momentu sprawdzenia.”
    z tego wynika, że ten termin to aż 94dni!

    meka Odpowiedz
    • Akurat Inteligo to jeden z niewielu Banków, który premię wypłaci Ci grupo przed czasem :)

      WybrzezeKosciSloniowej
    • Nie mam nic przeciwko temu żeby wypłacili wcześniej. Chodzi mi tylko o to, że nigdzie nie znalazłam info o 75dniach.

      meka
  • potrzebuje kodu polecającego, kto poda? ;)

    Mateusz Odpowiedz
  • Przy weryfikacji danych zostałem poinformowany o tym, że na koncie będą włączone powiadomienia sms. Są darmowe przez pierwsze 2 miesiące, potem będzie pobierana za nie opłata, więc warto by było o nich nie zapomnieć i wyłączyć na czas :)

    em3r Odpowiedz
  • Dobry wieczór,

    Poproszę o kod polecający,

    Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję,

    Sebastian Odpowiedz
  • chyba coś pomieszałam, złożyłam wniosek, ale chyba błędnie podałam kod polecającego, bo wpisałam kod z polecenia pko (konto założone z promocji konto za zero); czy to spowoduje brak udziału w promocji i możliwość załapania się na premię?

    ewcia Odpowiedz
    • jeśli kod nie jest zarejestrowany w promocji to niestety premii nie będzie (musi być kod posiadacza konta Inteligo, nie PKO BP). W takiej sytuacji najlepiej pisać do banku i prosić o podmianę kodu – z doświadczenia wiem, że były już sytuację, w których czytelnicy nie dostawali premii (bo zły kod), pisali reklamację, bank prosił o nowy/poprawny kod i premię przyznawał. Także może nie wszystko stracone :)

      Michał
  • Wam też kazali przeliterować nazwisko podczas kontaktu telefonicznego? :)

    Tomek123 Odpowiedz
  • A co właśnie w przypadku kiedy jest się posiadaczem konta w PKO BP i ma się zainstalowane IKO na telefonie, czy konto INTELIGO będzie wtedy połączone z PKO BP czy jak to wygląda od strony praktycznej ?

    LeMonde Odpowiedz
    • problem jest taki, że nigdy tego nie testowałem i ciężko mi powiedzieć – trzeba spróbować

      Michał
    • @up LeMonde
      Obeznalem temat od a-z i problem jest naprawde zlozony (zgloszenie do dzialu technicznego/programistow juz kilka miesiecy temu) & wyglada to nastepujaco:
      Aplikacja IKO pod PKO BP nigdy nie laczy sie z Inteligo i na odwrot. Nie ma mozliwosci korzystania jednoczesnie na jednym urzadzeniu/telefonie z tej samej aplikacji bedacej pod szyldem PKO i Inteligo (jest fizycznie niewykonalne, bez wzgledu na to jacy „eksperci” beda sie w tej kwestii wypowiadac). Sugestia, ktora moze pasc ze strony doradcy/konsultanta, iz istnieje mozliwosc zainstalowania 2 aplikacji na telefonie z dwoma karta SIM jest oczywiscie wierutna bzdura. System w urzadzeniu nawet z 2 kartami SIM domyslnie zawsze jest jeden i zawsze bedzie nadpisywal i zastepowal stara aplikacje ta nowa w pamieci wewnetrznej, gdyz ilosc kart SIM nie ma w tym przypadku jakiegokolwiek znaczenia/liczy sie wylacznie SYSTEM/OPROGRAMOWANIE (nie ma mozliwosci zainstalowania tego tupu aplikacji np. w pamieci zewnetrznej/np.karta micro SD, gdyz system lokalizacyjny w momencie instalowania na to nie pozwoli).
      Malo tego, chcac korzystac jednoczesnie zarowno z pierwszej PKO jak i drugiej Inteligo nie dosyc, ze trzeba bedzie zorganizowac 2-gi telefon, to jeszcze przy instalacji kolejnej z nich trzeba bedzie dysponowac calkowicie innym numerem telefonu a nizeli tym, ktory np. podpiety jest pod system PKO (zakladajac oczywiscie, ze chcemy go utrzymac i z niego korzystac).
      Reasumujac i uzywajac najprostszego jezyka w odniesieniu do Twojego przypadku, chcac miec kolejna aplikacje pod szyldem Inteligo bedziesz musial albo calkowicie odinstalowac i dezaktywowac ta pierwsza w PKO (czyt. calkowite usuniecie z panelu serwisowego oraz telefonu), albo zorganizowac drugi telefon z zupelnie inna karta sim i calkowicie innym numerem telefonu.
      Calosc „niedopracowanego” systemu poprata zarowno przez doradcow/konsultantow na infolinii jak rowniez przez dzial techniczny i programistwo PKO BP, ktorzy ponoc nad tym pracuja…..
      Pzdr dla uwaznych

      Mickey
    • Pisalem juz wyzej :
      Przerabialem to, trzeba z apki kasowac dane aplikacji i robic cale logowanie na nowo :) wiec trzeba pamietac haslo mobilne a nie tylko pin do apki
      Co do nr telefonu. Nie musisz miec dualsima ale tam przychodzil chyba sms kod na nr podany w banku no i na czyms musisz go odczytac. Ale napewno dana karta sim niemusi byc w urzadzeniu z apka.

      Herman
    • Dziękuję Panowie za bardzo rzetelną odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie.

      LeMonde
  • Witam
    Poproszę o kod polecający.

    Dawid1 Odpowiedz
  • czy mogę prosić o kod polecający?

    ewcia Odpowiedz
  • To i ja poproszę o kod polecający.

    PBL Odpowiedz
  • Poproszę o kod. Z góry dziękuję.

    LeMonde Odpowiedz
  • Czy dobrze rozumiem, że 200 zł które trzeba wydać, nie musi być wydane podczas jednej płatności? Można kilka płatności, które w sumie mają wynieść 200 zł? Zgadza się?
    Korzystając z kontaktu, również proszę o kod. Z góry dzięki.

    Tees Odpowiedz
    • Zgadza się. Łącznie min. 200 zł. Dokładnie brzmi to następująco:

      [klient dokona] co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej o łącznej wartości minimum 200 PLN przy użyciu karty debetowej wydanej do Nowego konta w punktach usługowo-handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet, oraz co najmniej jednej transakcji przy użyciu aplikacji IKO, z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK powiązanej z Nowym kontem, o łącznej wartości minimum 10 PLN w punktach usługowo – handlowych, z wyłączeniem transakcji wykonywanych przez Internet oraz wypłat z bankomatów,
      mail wysłany :)

      Michał
  • Witam! Poproszę o kod do otwarcia konta. Pozdrawiam!

    Waltari Odpowiedz
  • Witam,
    Czy dobrze rozumiem, że jeżeli konto założę 25.05.2016r, kartę otrzymam w ciągu max. 14 dni czyli do 08.06.2016r i wydam kartą do 25.06.2016r 200 zł to biorę udział w promocji? Nie rozumiem tych poszczególnych etapów więc chciałem się upewnic.
    Pozdrawiam

    Krzysztof Odpowiedz
    • Etapy mówią mniej więcej tyle, że od ich końca liczy się kiedy nastąpi wypłata nagrody – i w zasadzie tyle. Czyli teoretycznie można na nie nie zwracać uwagi.

      Liczy się jedynie to, że koniec ostatniego etapu = koniec możliwości przystąpienia do promocji. Trzeba więc założyć konto do końca ostatniego etapu (warto więc wniosek złożyć min. kilka dni wcześniej). Składając wniosek teraz nie musisz się niczego obawiać – będzie ok :)

      Michał
  • Dzień dobry,
    Mam kilka pytań odnośnie promocji:
    1: Gdzie po zapłaceniu 210 zł (200 karta, 10 IKO) zamykam/zastrzegam kartę: infolinia/internet?
    2: W jakich sieciach na pewno bez problemów można zapłacić IKO?
    3: Jak zamknąć później to konto: list/infolinia/internet?
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    currriosity Odpowiedz
    • 1. zastrzegasz przez internet. zrób to jak najszybciej bo darmowy jest niepełny miesiąc, kolejne płatne i jak niewyrobisz limitu zwalniającego z opłaty to naliczają proporcjonalnie do ilości dni które karta w miesiącu była aktywna
      2. stacje orlen, sklepy rossman
      3. list
      pozdr :)

      Herman
  • hej, proszę o kod polecający, dziękuję :)

    Andrzej Odpowiedz
  • pole do wpisania kodu polecającego znowu znikło

    conrad_88 Odpowiedz
  • Witam,

    Proszę o kod polecający ;)

    Marcinnnnn Odpowiedz
  • Po ilu dniach przyszła wam karta? Da radę zaczekać z wnioskiem do czerwca, a wciąż załapać się do 1 etapu?

    prawdziwy-zyx Odpowiedz
  • karte przywozi kurier. tak wiec im szybciej uda ci sie umowic na dostarczenie przesylki tym lepiej. kilka minut po otrzymaniu/ odebraniu przesylki – konto bedzie aktywne ( dostaniesz sms) i mozesz aktywowac karte

    Michal1607 Odpowiedz
  • Dzień dobry,

    Jak zdezaktywować nr telefonu z iko, jedli wcześniej korzystałem z pkobp, system odpisuje, że nie może zweryfikować numeru, bo należy on do innego użytkownika.

    Pozdrawiam

    Sebastian Odpowiedz
  • a konto w PKO jeszcze masz? To byś w ustawieniach dezaktywował. Bo jak zamknąłeś konto nie usuwając tam powiązania IKO z tel to czarno to widzę… Może coś jakiś kumaty pracownik banku tylko pomóc jak już nie masz dostępu, ewentualnie na innym nr tel aktywuj bo nie musi być to ten podany do kontaktu z bankiem

    jankos Odpowiedz
  • Dostęp mam. W ustawieniach jest coś takiego jak blokada numeru. Czy to jest to ?

    Sebastian Odpowiedz
  • Wejdź w IKO tam masz z nim urządzenie powiązane i Twój tel. Dezaktywuj to i powinno być ok.
    Raczej to nie nazywało się blokada nr bo sobie zablokujesz smsy z banku

    jankos Odpowiedz
  • witam serdecznie, dziękuję za porady i uwagi. U mnie zadziałało coś takiego jak wyrejestrowanie aplikacji w ustawieniach aplikacji IKO w telefonie. Poprzednio mimo, że aplikacja była odinstalowana inteligo iko wyrzucało błąd, że numer należy do innego użytkownika. Dopiero jak zalogowałem się z powrotem do pko iko i zrobiłem w ustawieniach wyrejestrowanie, to zadziałało iko inteligo… Nie wiem, czy tylko ja miałem taki problem. Pozdrawiam

    Sebastian Odpowiedz
  • Czy po podpisaniu umowy od razu mogę zarejestrować się w programie poleceń i polecić konto mężowi (czyli oprócz 100 zł za założenie to jeszcze dodatkowo 50 zł dla mnie za polecenie) ?

    Joanna Odpowiedz
  • Tylko trzeba się zarejestrować na maminteligo.

    Sebastian Odpowiedz
  • To jeszcze takie pytanie – mam jeszcze konto w PKO, ale aplikacje IKO w telefonie wyrejestrowałam. Planuję dla Inteligo wsadzić do telefonu nową SIM z nowym numerem i zarejestrować go w IKO Inteligo (czyli jedynie po PKO zostaje apka z wyrejestrowanym IKO PKO) – wtedy nie powinno być problemu z IKO Inteligo mimo że mam jeszcze konto w PKO ?

    Joanna Odpowiedz
  • Nie powinno.

    Sebastian Odpowiedz
  • witam czy mozecie mi powiedziec- po wydaniu 200 pln karta mozna zamknac i uniknac oplaty za karte? A konto pozostanie wowczas bezplatne?
    w jaki sposob mozna zamknac karte? przez internet ? bo widze jedynie opcje zastrzez..
    czy nalezy to zrobic przez infolinie
    z gory dzieki za info

    Michal1607 Odpowiedz
  • hej Admin!
    Czy mozesz mi powiedziec- po wydaniu 200 pln karta mozna zamknac i uniknac oplaty za karte? A konto pozostanie wowczas bezplatne?
    w jaki sposob mozna zamknac karte? przez internet ? bo widze jedynie opcje zastrzez..
    czy nalezy to zrobic przez infolinie
    z gory dzieki za info

    Michal1607 Odpowiedz
  • 1. Ile czasu po złożeniu wniosku czekaliście na telefon z Inteligo (w programie Mam PKO dzwonili zaraz po złożeniu wniosku, a jak jest w Inteligo) ?
    2. Ile czasu czekaliście od złożenia wniosku do wizyty kuriera ?
    3. Czy tak samo jak w marmurkowym PKO do umowy dołączają od razu kartę debetową ?

    Z góry dzięki za info.

    Chowaniec Odpowiedz
    • 1. Kilkanaście sekund.
      2. Kilka dni (maks. to może być 20 dni roboczych, ale chyba nie powinno być dłużej niż tydzień).
      3. Tak.

      marta
  • w PKO okres rozliczeniowy dla karty debetowej jest zależny od dnia podpisania umowy (czyli podpisuję 13.06 i mam okres rozl. od 13 do 12 dnia nast. miesiąca, żeby zrobić transakcję na 300 zł), a jak jest w Inteligo bo pisaliście w komentach, że pierwszy niepełny miesiąc jest bez opłaty ? Tu jest normalnie miesiąc kalendarzowy, żeby wydać 100 zł kartą ?

    Chowaniec Odpowiedz
  • hej Admin!
    Bylbym wdzieczny za informacje -> Czy mozesz mi powiedziec- po wydaniu 200 pln karta mozna zamknac i uniknac oplaty za karte? A konto pozostanie wowczas bezplatne?
    w jaki sposob mozna zamknac karte? przez internet ? bo widze jedynie opcje zastrzez..
    czy nalezy to zrobic przez infolinie
    z gory dzieki

    Michal1607 Odpowiedz
  • Kurier dzwoni wczesniej i umawia sie na wizyte? Co za firma kurierska? Mialem tel z banku, ale zapomnialem zapytac.

    ildefons Odpowiedz
  • @admin mogę prosić kod?

    Andrzej Odpowiedz
  • przy składaniu wniosku obojętne jaką karte do konta wybiorę?

    Andrzej Odpowiedz
  • Czy mozna zrezygnowac z karty (za którą rozumiem, są jakieś opłaty) szybciej, a mimo to dostać bonusowe 100 zł za założenie konta?

    G Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy