Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Paweł zadzwoń na infolinie 19999 i anuluj konto następnie wypełnij formularz ponownie i załatwiaj przez kuriera masz wtedy pewność ze nie odrzucą wniosku mi odrzucili przy dwóch próbach założenia przez przelew bo muszą dostać złotówke do 15 minut.

    dark Odpowiedz
  • Michał konto odrzucą załatwiaj w sposób podany post wyżej.

    dark Odpowiedz
  • Zupełna cisza od wczoraj . Czy brak wiadomości jest dobrą wiadomością ? Czy już u kogoś dawno oczekującego została ta cisza w jakiś sposób przerwana ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Też wam przyszły maile, żeby konto założyć, mimo tego, że hula?

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • tak, też :))

    Goofer Odpowiedz
  • ja wczoraj dostałem potwierdzenie o złożeniu wniosku a dziś mail że mam 3 dni na złożenie wniosku, żeby skorzystać z promocji…
    Na razie żadnej wiadomości od banku, również brak przelewu zwrotnego…

    Lenio Odpowiedz
  • Co do maili: czy Wy umiecie czytać? :/
    „[..] złożenie wniosku o Konto Godne Polecenia w Banku Zachodnim WBK. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to masz na to czas do 23 listopada. Do końca akcji pozostało jeszcze tylko 3 dni. ”
    >Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś to masz na to czas do 23 listopadaJeśli jeszcze tego nie zrobiłeś<

    efwefeefx Odpowiedz
  • KGP ze stówą można zakładać do 23 listopada czyli do poniedziałku. Ale czy w poniedziałek można jeszcze założyć? Pytam bo w poniedziałek będę się widział z rodziną to bym ich namówił.

    Waldemar Odpowiedz
  • >>>KGP ze stówą można zakładać do 23 listopada czyli do poniedziałku. Ale czy w poniedziałek można jeszcze założyć?

    Chodzi o termin złożenia wniosku a nie założenia rachunku.

    Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego dnia. Zatem czas na złożenie wniosku – zgodnie z treścią regulaminem promocji – upływa z dniem 23 listopada 2015 roku.

    Bogdan Odpowiedz
  • Dzięki Bogdan. Oczywiście chodziło mi o złożenie wniosku a nie założenie rachunku.

    Waldemar Odpowiedz
  • Na wstępie powiem, ze parę lat temu miałem w WBK konto i je zamknąłem z powodu uciążliwej konieczności odwiedzania oddziału z byle problemem.
    Ostatnio skuszony ciekawa promocja (4% na koncie osobistym) postanowiłem złożyć wniosek o nowe konto i aktywować je przelewem – ot dla wygody i braku konieczności biegania po oddziałach. Zapowiadało się bardzo fajnie ale teraz żałuję bo robi się z tego gehenna…
    1. Bank zignorował dane kontaktowe, które podałem we wniosku i wykorzystał nieaktualne dane. Efekt – hasła do logowania poszły smsem cholera wie gdzie… mam nadzieje, ze tylko hasła… a ja z konta i karty korzystać nie mogę…
    Na infolinii pani stęka „nie mogę nic zrobić, proszę iść do oddziału”… kończąc rozmowę złożyłem reklamacje i pogodziłem się z myślą, ze jednak muszę się przejechać do placówki…
    2. Wczoraj w oddziale poszło sprawnie i już po pół godziny wyszedłem z papierkiem potwierdzającym zmianę danych i nowo ustawionym hasłem do bankowości internetowej.
    3. Dziś próbuję się zalogować… system nie przyjmuje hasła (a przecież wczoraj działało)… Dzwonie na infolinie i Pani znów zaczyna jęczeć, ze wczoraj konsultant wyłączył mi usługi Internet/MS/telefon (!) i ze muszę to wyjaśnić w oddziale (!)… No do ciężkiej cholery! Jakim cudem?
    Jestem zniesmaczony cala sytuacja i marnowaniem mojego czasu przez bank… wracać do WBK to był błąd.

    michal Odpowiedz
  • Przepraszam, bo ja z kolei dalej nie mam pewności – czy w poniedziałek 23 listopada MOŻNA jeszcze składać wniosek? Zrobiłem 2 wnioski przez przelew, pierwszy odrzucili po kilku dniach, drugi robiłem z innego banku natychmiastowo i od czwartku cisza, więc czeka mnie kurier… tylko nie wiem co zrobić z tym wnioskiem, na który czekam, dlatego ten poniedziałek mnie również interesuje ;)

    Deeyw Odpowiedz
  • Deeyw, można :)

    Michał Odpowiedz
  • Czy po 23.11 mozna zalozyc dwa dodatkowe konta na 4% a jezeli tak to jak ?

    Wariat Odpowiedz
  • Czy Wy też dzisiaj nie możecie założyć konta ( błąd systemu wyskakuje po kliknięciu w link otrzymany mejlem) ? Czy to tylko mój problem?

    Szymon Odpowiedz
  • U mnie tak samo, dosłownie przed chwilą. Wcześniej chyba działało.

    pws Odpowiedz
  • Chyba jakiś ogólny błąd systemu wnioskowego w WBK, bo żaden wniosek nie działa, nawet te z ich strony.

    pws Odpowiedz
  • Słuchajcie a co z kartą, z tydzien temu założyłem to konto i już mogę się logować normalnie, tylko że weryfikacja nastąpiła przelewem i nie wiem czy karta przyjdzie pocztą czy jak??

    Michał Odpowiedz
  • Dziękuję za odpowiedź, pozostaje mieć nadzieję że naprawią do jutra, bo szkoda stracić szansę na łatwą kaskę.

    Szymon Odpowiedz
  • Na stronie banku jest zapis o opłacie za kartę:
    „7 zł opłaty miesięcznej za zbliżeniowe Karty debetowe: MasterCard ® Omni lub MasterCard PAYBACK Omni,”

    Nigdzie nie widzę tego na livesmarter.

    Wolska Odpowiedz
  • @Wolska wszystko zostało zawarte w artykule.

    Łukasz Odpowiedz
  • @Wolska
    Super, że czytasz co jest na stronie banku, a poczytaj jeszcze regulamin promocji to dowiesz się, że karta jest darmowa do 30.06.2017

    MSP Odpowiedz
  • @michał
    u mnie też są problemy z logowaniem. Na początku brak pierwszego pinu do logowania. Po rozmowie z konsultantem udało się. Zmienilem haslo, zalogowalem sie na nowe haslo, Odblokowalem karte itd, a po 48 h nie moge sie ponownie zalogowac na konto. I znowu musze dzwonic na infolinie, totalna porazka.

    voly Odpowiedz
  • Wolska, zgadza się, ale w regulaminie promocji jest zwolnienie z tej opłaty.

    Goofer Odpowiedz
  • dzięki za odpowiedź, tym bardziej szkoda, że nie działa :(

    Wolska Odpowiedz
  • Witam, czy jeśli odrzucili mi wniosek weryfikowany przelewem to czy muszę się ponownie zarejestrować w promocji podając innego maila? Czy mogę z tego samego konta w agorze wysłać ponownie wniosek?

    Bartosz Odpowiedz
  • nie działa mi wyskoczył błąd

    Emrys Odpowiedz
  • Bartosz, z tego samego konta Agory.

    Goofer Odpowiedz
  • To powie mi ktoś co z tą kartą, dostał już ją ktoś, co trzeba zrobić by ją mieć?

    Michał Odpowiedz
  • Poczekać :) nic nie trzeba robić…

    ggrzes Odpowiedz
  • Mam informacje, że przez ok 3h nie działał wniosek banku – jeśli ktoś z was próbował założyć koło 17-20 i wyskakiwał błąd to niech próbuje jeszcze raz

    Michał Odpowiedz
  • Karta przyszła do mnie jakieś 10 dni po założeniu konta.

    Pascal Odpowiedz
  • Jak już Was złapali na haczyk to ciekawe co będzie przynętą w następnej promocji?

    Ryszard Odpowiedz
  • Wczoraj po 21,30 złożony wniosek i brak smsa i maila potwierdzającego , a dzisiaj drugi innej osoby i to samo co wczoraj . Przelewy szybkie wykonane. W piątek potwierdzenie zaraz po złożeniu wniosku przychodziło . Co się dzieje ? Ma tak ktoś jeszcze ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @Wariat
    dodatkowe konta na 4% zakladasz ze strony bzwbk, a nie ze swojej bankowosci elektr. i przelewem przechodzi

    ktoś Odpowiedz
  • >>> Co się dzieje ? Ma tak ktoś jeszcze ?
    Siostra składała w piątek, do teraz brak jakiejkolwiek odpowiedzi…

    Bogdan Odpowiedz
  • @Bogdan , dzięki za info , chodzi mi tylko o smsa i maila potwierdzającego złożenie wniosku a nie o wiadomość o założeniu konta . W piątek taki był u mnie a wczoraj i dzisiaj już nie u nowych osób . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Czy jak prześlę z wnioskiem skan dowodu z zamazanymi danymi jak kiedyś to opisywaliście (podpis, zdjęcie, miejsce urodzenia) czy bank przyjmie czy będą schody?

    fazi Odpowiedz
  • do fazi@ – ja zamazałem podpis i zdjęcie – wniosek przeszedł. Pozdrawiam.

    diego Odpowiedz
  • W czwartek wieczorem 19.11.2015 i w piątek 20.11.2015 – składałem wnioski przez strone banku o konto godne polecenia w promocji 4% przez opcję kuriera (drugie i trzecie dopuszczalne konto wg regulaminu) zarówno w piątek i dziś probuje sie bezskutecznie dowiedzieć czy wnioski Te przyjęto i zostały złożone … Niestety w piątek dostałem informacje na początku dnia iż nie ma żadnego wniosku (w nocy 19.11 składałem też wniosek z opcją potwierdzenia przelewu ale został odrzucony) ale z informacji dostałem wiadomości że nie ma też wniosku składanego z opcją kuriera co mnie mocno zdziwiło i zaniepokoiło ponieważ jest to jedyna możliwa droga założnia drugiego i trzeciego konta na warunkach promocji 4 %
    Więc chciałem się upewnic i około 13 zadzwoniłem drugi raz – okazało się że nie dostanę informacji ponieważ dział składania wniosków miał jakieś zebranie po 15 natomiast konulntant powiedział że nie może się do nich dodzwonić Dzisiaj tj 23.11 natomiast powiedziano mi że system sprawdzania wniosków nie pracuje bo ma podobno awarie do popołudnia i najlepiej żebym zadzwonił jutro
    Dla mnie to mocno bulwersujące i zniechęcające gdy bank staje plecami do klienta i klient nie może się nic dowiedzieć o swoich złożonych wnioskach

    Piotro Odpowiedz
  • >>>chodzi mi tylko o [ brak ] smsa i maila potwierdzającego złożenie wniosku

    Czy to „pokłosie” tej awarii co mieli wczoraj ?
    Ktoś składał dzisiaj wniosek i może potwierdzić że to nie przychodzi ?

    Bogdan Odpowiedz
  • Ja też składałem wniosek w piątek rano, przelew zrobiony od razu. Dostałem tylko potwierdzenie złożenia wniosku na e-maila, a tak to nadal cisza. Nie wiem czy zaakceptują czy odrzucą…

    Krzysiek Odpowiedz
  • @Bogdan: ja składałem godzinę temu i na razie cisza :-( Może to kwestia zaksięgowania przelewu weryfikacyjnego.

    fazi Odpowiedz
  • żal wypełniłem z mamą wniosek i nie dostaliśmy żadnego potwierdzenia mailowego! jak wypełniałem swój to od razu był mail! jedyny mail jaki nam przyszedł to ten od agory! WTF!

    erefka Odpowiedz
  • drugie i trzecie nie przejdzie przez przelew weryfikacyjny – jest tylko opcja z kurierem – ale taki wniosek z kurierem tez w piatek był niewidoczny w systemie a dzisiaj nawet nie było emaila z potwierdzeniem i nr złożonego wniosku

    Piotro Odpowiedz
  • po telefonie na infolinię dział składania wniosków gdzie ponoć można sprawdzić – ma dzis
    awarie do 15 (albo specjalnie wymyslilili hasło „awaria” a o 16 kończą pracę więc nikt dzisiaj obawiam się nie złozy wniosku z pewnością na 100 % e ten wniosek znajdzie się w systemie banku …

    Piotro Odpowiedz
  • mozliwe że czekają na osattni bym w ziązku z ost dniem promocji na 100 zł i przeliczyli śię z ilością składanych wniosków – ciekawe czy jutro coś będzie wiadomo i mozna będize sprawdzić status własnych wniosków

    Piotro Odpowiedz
  • oczywiście dodam, że swój wypełniałem 12 dni temu! kartę dostałem jakoś przed weekendem chyba w czwartek albo środę!

    erefka Odpowiedz
  • po kontakcie z konsultantem jest info, że pomocja przedłużona do 27.11 ! potwierdzenia nie przychodzą ale wnioski będą rozpatrzone więc nie dublować ich!

    erefka Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy