Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • @Bobek, kurier też człowiek. Jeśli masz możliwość w pracy to bez zastanowienia tam bym skierował przesyłkę. Bank będzie twierdził, że możesz się umówić kiedy ci pasuje (późnym popołudniem), tylko, że na głowę kuriera w tych godzinach spada wtedy kilka innych obowiązków a nikt nie lubi pracować po 12h dzień w dzień.

    Marek MJ. Odpowiedz
  • konto niby otwarte, karta przyszła pocztą. nadal brak jednorazowego hasła i loginu – czy to normalne ile się na to czeka?

    voly Odpowiedz
  • @ Bobek
    Mnie bank powiadomił e-mailem o przekazaniu dokumentów do kuriera. Dwa dni później rankiem pracownica In Post telefonicznie zapowiedziała wizytę kuriera, z propozycją spotkania około godz. 16.00. Wyraziłem zgodę i przybył do domu o tej porze (był to piątek). Konta na podstawie umów kurierskich bank aktywował we wtorek.
    Konieczne było dołączenie skanów dowodu osob. (do każdej umowy osobno) bowiem nie wysłałem ich składając wniosek przez net.

    Fabian Odpowiedz
  • Fabian dzięki za info. Wnioski poszły, skany dowodu puściłem przez neta. Zobaczymy jak to pójdzie w praktyce.

    Bobek Odpowiedz
  • 17 listopada 2015, 15:24 • voly #
    Login otrzymałem w tytule przelewu zwrotnego z Blue Media, a hasło startowe w wiadomości s-ms. Było to jeszcze przed nadesłaniem karty.

    Fabian Odpowiedz
  • @voly
    A może miałeś już tam kiedyś konto i wciąż masz aktywną bankowość internetową?

    mrsz Odpowiedz
  • U mnie oczywiście to, co przewidywałem – pierwsze konto uruchomili, ale już 2. i 3. wniosek odrzucony.

    pws Odpowiedz
  • w przelewie zwrotnym kwoty „1zł” jakiś numer jest to może login, ale nadal brak sms z hasłem. Konto kiedyś było, ale niby całkowita rezygnacja też była.
    Czy na e-amil coś jeszcze przychodzi po tej wiadomości : „Szanowny Kliencie,
    Potwierdzamy złożenie wniosku nr xxxxxx w dniu 2015-11-09 22:06 o Konto Godne Polecenia ….itd . ”
    no i przypominam, że kartę już dostałem.

    voly Odpowiedz
  • w jaki sposób dostaniemy haslo do logowania do bankowosci internetowej?
    NIK przyszedl w temacie przelewu zwrotnego a haslo?
    czy to jest to haslo podeslane smsem nazwane jako „haslo do kontaktu z bankiem” czy to jeszcze cos innego ma byc?

    bob budowniczy Odpowiedz
  • @voly Przychodzi umowa na maila, ktorej ja jeszcze nie dostalem po uruchomieniu bankowosci internetowej i dodatkowo dostajemy esem haslo do kontaktu z bankiem, (nie mylic z PIN-em inaczej haslem jednorazowym ) ktore zmieniamy w dowolnej placowce BZ.

    Wojak Odpowiedz
  • @bob budowniczy; nie hasło do pierwszego logowania dostajesz SMSem (z numeru 2424) nazwane jako „Twój Numer startowy PIN”.

    Goofer Odpowiedz
  • Jeśli chodzi o konto nr 2 i 3 to czy:
    1.Obydwie umowy podpisujemy w obecności kuriera, jednorazowo czy z osobna.
    2. Rozumiem, że 100 zł otrzymamy tylko na pierwszym koncie?

    Sławek Odpowiedz
  • Dostałam maila z linkiem do banku. Coś jednak nie zadzialo jak należy wyrzucilo mnie ze strony banku i juz nie mogę przejść na stronę banku. Czy muszę jeszcze raz zarejestrować się w Agorze? Podać innego maila?

    Agik Odpowiedz
  • A u mnie nadal cisza – nie ma zwrotu 1 zeta, ani wiadomości o odrzuceniu wniosku ( przelew zrobiłem 13.11. „ręcznie” )

    diego Odpowiedz
  • Oni złotóweczkę tydzień oddają ;-)

    WybrzezeKosciSloniowej Odpowiedz
  • @Diego – oddadzą niezwłocznie, czyli w ciągu 5 dni roboczych od momentu rozpatrzenia wniosku, ;) Poryczałem się ze śmiechu, jak przeczytałem co według ich regulaminów znaczy niezwłocznie :D

    Marek MJ. Odpowiedz
  • @Bobek Jako kurier serdecznie zapraszam na jeden dzień wspólnej jazdy:-) Robimy co możemy ale czasem się nie da nie da :-) Czasem trzeba trochę się dogadać

    Agik Odpowiedz
  • Agik: o to samo w zasadzie pytałem i chyba nie ma sposobu by wrócić do przerwanego wniosku

    ggrzes Odpowiedz
  • To faktycznie kpina… Nie chodzi o to 1 zeta – tylko niech się w końcu określą – albo konto, albo wniosek do kosza… Jeśli pójdzie w kosz, to na pewno nie będę składał kolejnego…

    diego Odpowiedz
  • WybrzezeKosciSloniowej #
    u mnie 1zł była nazajutrz :)

    ggrzes Odpowiedz
  • konto otworzone, zwrot zlotowki wrocil, przelalem 100zl mam pytanie karte wyrabiamy sami ? czy dotrze po kilku dniach ? aby wydac 100zl i spelnic warunek ?

    Krystek Odpowiedz
  • @ Goofer – thx:)
    okazuje sie ze do mnie nie przyszlo nic takiego bo…
    piec lat temu mialem tam konto i jakies haslo bylo
    rozwiazanie – kontakt na infolinie i reset hasla

    bob budowniczy Odpowiedz
  • A jak wykonać coś takiego?
    „do dnia 14 lutego 2016 roku uzupełnić w Aplikacji numer swojego aktywnego Konta
    Godnego Polecenia w promocji „Konto na 4%” założonego zgodnie z § 3 Regulaminu
    oraz
    imię i nazwisko oraz
    adres zamieszkania.
    Gdzie mam się zalogować, żeby coś takiego wpisać?

    Grzegorz Odpowiedz
  • tam gdzie Cię przekierowali na stronę banku, czyli http://godnepolecenia.zpremia.pl

    jak spełnisz warunki to dostaniesz maila z informacją, żeby się zalogować i uzupełnić dane ( jak zaczną rozsyłać maile to pewnie będzie info na ls )
    login i hasło masz w mailu od noreply@bankzpremia.pl

    pozdrawiam

    kruczi Odpowiedz
  • Dopiero jak spełnie warunki,tego nie doczytałem i chciałem już to zrobić.
    Dziekuje

    Grzegorz Odpowiedz
  • dostałem zwrotny przelew z loginem i jeden sms z hasłem jednorazowym do logowania, cały czas brak umowy i informacji o aktywowaniu konta… konto wydaje się normalnie funkcjonować, też ktoś tak ma ?

    Marcin88 Odpowiedz
  • Sądziłem, że zakładanie konta przez przelew jest szybsze, ale podejrzewam, że gdybym wybrał kuriera to konto udałoby mi się aktywować do końca tego tygodnia.. Czy Wy też tak długo czekacie na jakąkolwiek informacje z banku odnośnie aktywacji konta po dokonaniu przelewu? jeszcze jedno. Podczas rejestracji wybrałem szybki przelew, ale wszystko musiałem wpisywać ręcznie do przelewu? czy Wy również tak mieliście? Pozdrawiam.

    Kagoo Odpowiedz
  • Kagoo, z informacji jakie posiadam wynika, że promocja przerosła oczekiwania banku. Jest tak wielkie zainteresowanie, że pracownicy nie wyrabiają z aktywacjami i trzeba cierpliwie czekać. Trudno się dziwić – dość łatwe 100 zł piechotą nie chodzi ;)

    Michał Odpowiedz
  • Czy przy zakładaniu konta kurierem wystarczy dać mu ksero dowodu do każdego konta ? Bo czytam , że skany dowodu , nie bardzo wiem na czym mogę dać mu te skany ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Proszę o pilną podpowiedż . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • >>> czytam , że skany dowodu , nie bardzo wiem na czym mogę dać mu te skany ?
    To InPost.
    Czyli : przypadkowi ludzie, na umowie zlecenie, którzy podpisali weksel in blanco.

    Szwagier dał takiemu „kurierowi” ksero dowodu ale gdy zamykał rachunek w oddziale – to okazało się że skanu dowodu Bank nie ma. Gdzie podziało się to ksero do dziś nie wiadomo a „kurier” wsiąkł !

    Moim zdaniem – najbezpieczniej złożyć skan dowodu bezpośrednio w oddziale albo wysłać samodzielnie kserokopię pocztą na adres Banku.

    Bogdan Odpowiedz
  • Bezpieczniej jest załączyć skany przy składaniu wniosku, a jak przyjedzie kurier to i tak będzie je miał razem z umową. Trzeba mu okazać DO do potwierdzenia że Ty to ten prawdziwy :)
    Przypilnuj tylko żeby po podpisaniu umowy przy Tobie włożył i zakleił kopertę.

    Goofer Odpowiedz
  • A jak nie mam dostępu do skanu a tylko ksero , to jaka jest możliwość ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • To bierz kuriera i niech przy Tobie włoży ksero wraz z umową do koperty zwrotnej i ja zaklei.
    Koperty mają numerowane więc nie ma szansy żeby „coś” się z nią stało :)

    Goofer Odpowiedz
  • problem z brakiem hasła (pinu) do pierwszego logowania rozwiązany, po rozmowie z konsultantem na infolinii. Podczas rozmowy (weryfikacji) wysłano PIN sms-kiem i wszystko działa.

    voly Odpowiedz
  • Myślicie że możliwość połączenia tej akcji z programem poleceń BZ WBK ?

    kuubczan Odpowiedz
  • Ok, już wiem że nie da rady :D

    kuubczan Odpowiedz
  • A otrzymał ktoś już kartę?

    x Odpowiedz
  • Mógłby mi ktoś podpowiedzieć, czy przy weryfikacji poprzez przelew będę musiała jeszcze wysłać skan dowodu/xero? (było tak w bnp paribas)

    Joanna Odpowiedz
  • Ponawiam swoje pytanie do osób z Kartą MasterCard Payback Omni – co macie zaznaczone w umowie przysłanej na maila przy trzech zgodach w „Oświadczeniu Rejestracyjnym”??

    Składając wniosek pierwsze z trzech „Upoważnień Payback” było wymagane, drugie i trzecie dobrowolne. Moja umowa przesłana przez bank mimo zaznaczenia w pierwszej zgodzie „ptaszka” czyli „TAK”, ma w tej pozycji „NIE” – ciekawe jaki będzie tego skutek… Bank odsyła w tej sprawie do Agory lub Paybacku, gdzie tak naprawdę jest to jego umowa i wniosek był składany na formularzu BZWBK… Jak jest u was?

    Joaska Odpowiedz
  • Joaska, u mnie również jest wszędzie NIE pomimo tego że zaznaczyłem zgody.
    Karta działa i bez problemu połączyłem konta Payback (trzeba do nich dzwonić).

    Goofer Odpowiedz
  • @ Goofer dzięx za sprawdzenie – dzwoniłam i to nic nie zmieniło, pierwsza Pani nie wiedziała w ogóle co to jest „Oświadczenie Rejestracyjne” i jakie są w nim zgody…
    Drugi był Pan – i on odesłał mnie w tej sprawie do Agory lub Paybacku, mimo że to jest ich umowa…
    Też mam połączone z kontem Payback, tylko pytanie, czy przypadkiem nie będzie to miało jakiś negatywnych skutków… np. że albo punkty z banku albo z payback nie będą się naliczały… wykonałam już płatność i jak mi ją zaksięgują to sprawdzę. Mam nadzieję, że będzie ok :)

    Joaska Odpowiedz
  • Czy podczas składania wniosku już o samo Konto Godne Polecenia trzeba zaznaczyć wszystkie 4 zgody ? xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • @Kagoo, oczywiście, ze założenie konta przez przelew jest szybsze. Po dokonaniu przelewu weryfikacyjnego konto zostało aktywowana po… 3 godzinach.

    ŁowcaPromo Odpowiedz
  • Dla wszystkich którzy zakładają 2 i 3 konto. Zwracajcie uwagę na nagłówek przy składaniu wniosku. MUSI tam być zapis: Wniosek o otwarcie Konta Godnego Polecenia z usługami bankowości elektronicznej BZWBK24 w promocji „Konto na 4%”. Inaczej zawsze otworzycie „zwykłe” bez oprocentowania.

    Goofer Odpowiedz
  • Jak się już uporałem z tymi zdjęciami i o 15,30 dziś wniosek wysłałem , a następnie bramkę płatniczą momentalnie sforsowałem , tak do tej pory żadnej odpowiedzi , czy widzą tam na tym zdjęciu wszystko czy może uśmiech nie taki i nie wiadomo , przyjmą czy odrzucą . A tu do fotografa następni czekają . Chyba w oczekiwaniu trzeba znów przejść się z t-moble do sklepu za rogiem . xyz

    prawdziwy-xyz Odpowiedz
  • Co jeśli nie wysłałęm przelewu weryfikacyjnego, bo z raiffeisen nie wczytała sie bramka?

    Michał Odpowiedz
  • Złożyłem wniosek o załozenie konta.
    Wybrałem potwierdzenie za pomocą przelewu na kwotę 1 zł.
    Jednak nagle strona wygasła.
    Jak mam teraz wpłacić ten 1 zł ?
    Co robić ?

    Paweł Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy