Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • A ja się nie mogę zalogować przez komórkę :-(

    tofik Odpowiedz
  • Ja nic nie dostałem. Jak loguję się na ta aplikację to pojawia się komunikat „Przykro nam, nie założyłeś konta” mimo, że dostałem maila z prośbą o uzupełnienie danych do wypłaty. Oszustwo?

    kogi Odpowiedz
  • kogi a uzupełniłeś dane do 14 lutego?

    mmm Odpowiedz
  • Uzupełniłem zaraz po tym jak dostałem tego maila z prośbą o dane.

    kogi Odpowiedz
  • Ciekawe ile jeszcze jest takich osób

    kogi Odpowiedz
  • Właśnie sprawdziłem konto – premia wpadła.

    heniek131 Odpowiedz
  • to pisz do nich przez formularz kontaktowy

    mmm Odpowiedz
  • Wiem, że część osób mogła nie dostać jeszcze przelewu bo wychodziły po południu/paczkami i dojdą pewnie jutro rano (niestety, sesje Elixir). Co do historii powyżej to radzę kontaktować się z nimi przez formularz kontaktowy w celu wyjaśnienia – raczej przyniesie to więcej dobrego niż pisanie że to oszustwo :)

    Michał Odpowiedz
  • Tak myślałem, że jak promo robi Agora to będą problemy. Może zabrakło im kasy na wypłaty…

    kogi Odpowiedz
  • Rowniez nie dostalem dzis przelewu, podobno sytuacja jak ma @kogi, warunki spelnione, dane uzupelnione a przelewu brak.

    A zona na swoim koncie dostala, czekam do rana i pisze reklamcje.

    TallaNOR Odpowiedz
  • kogi, tak, z pewnością spółce która miała 17 mln zł zysku w roku 2015 zabrakło pieniędzy żeby wypłacić premie kilku osobom… Bądźmy poważni, to raczej nie o to chodzi.

    Prośba więc: operujmy na faktach. Tak jak pisałem wyżej niektóre przelewy mogły wyjść późno i dojdą z opóźnieniem. Akcja cieszyła się sporą popularnością i po prostu mają do zrobienia sporo „papierkowej” roboty. Przynajmniej to dziś od nich usłyszałem.

    Jeśli jesteście natomiast pewni spełnienia wszystkich warunków promocji i pieniądze nie dojdą poranną sesją Elixir to po prostu reklamujcie takie przypadki.

    Michał Odpowiedz
  • Tylko do kogo pisać reklamacje? Do banku czy do Agory? Boje sie ze jedni bedą odsyłać do drugich…
    Zabrali im państwowe pieniądze tak ze sytuacja podobno znacznie sie pogorszyła…

    kogi Odpowiedz
  • Do agory przez formularz kontaktowy

    mmm Odpowiedz
  • u mnie też brak kasy :(

    paolo Odpowiedz
  • WTF?????

    Niestety nie udało się! Przykro nam nie założyłeś konta.

    paolo Odpowiedz
  • Kasa jest, a raczej była, bo poszedł przelew na inne konto;)
    Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem zaginięcie karty i ją zastrzegłem!
    Pojechałem do baku żeby zamknąć konto i teraz uwaga HIT! Pani w banku stwierdziła że to jest konto założone przez internet, ona nie ma żadnych dokumentów i nie może zamknąć mojego konta! Wyszedłem. Na infolinii gość który tego wysłuchał był bardzo zdziwiony. Jutro podjadę do innego oddziału. Liczę że problemów nie będzie.

    xemi Odpowiedz
  • Zonie premia wpadła u mnie kasy brak .Zadzwoniłem do agory i trzeba czekac do jutra bo sporo przelewów mająw razie kłopotów dzwonić na numer 225555321

    dark Odpowiedz
  • U mnie to samo: „Przykro nam nie założyłeś konta.”

    herjohn Odpowiedz
  • No to teraz czas najwyższy na wyniki konkrusu :)

    Michał Odpowiedz
  • Chyba nie chcą denerwować kobiet przed 8.III.
    U mnie podobnie, tylko żonie kasa wpadła…

    uta Odpowiedz
  • u mnie premia na koncie. Ale konto chyba zostawię dla tych 4 %…

    Lenio Odpowiedz
  • Widzę, że jest kilka osób które mają dziwny komunikat a twierdzą, że powinny dostać premię – jeśli możecie podeślijcie mi proszę nr waszego wniosku i ew imie i nazwisko. Skontaktuje się z Agorą żeby dowiedzieć się czy to jakiś problem po ich stronie (choć widze, że skala mimo wszystko nie jest duża).

    Michał Odpowiedz
    • Po zalogowaniu się:
      „Niestety nie udało się! Przykro nam nie założyłeś konta.”
      Z mojej strony:
      -warunki spełnione na 100%
      -otrzymałem maila z informacją o przyznaniu premii i prośbą o podanie danych
      -zalogowałem się na ich stronie i te dane podałem. Do tej pory wszystko było OK.
      -konto mam dalej aktywne z oprocentowaniem 4%
      numer mojego wniosku: 14-871507

      jaa
  • ja mam

    aaaaxxxxkk Odpowiedz
  • dzięki za promo, kasa wpadla jak zwykle nie zawodnie uwielbiam livesmarter.pl

    Krystek Odpowiedz
  • @admin – gdzie mam podać dane, bo problem mnie dotyczy. Napisałem własnie do Agory, zobaczymy co odpiszą.

    PS – prośba o usuniecie komentarza z 9:22 to moj, ale zle wpisany.

    Tallanor Odpowiedz
  • @admin, dane z promocji przesłałem przez formularz kontaktowy.

    Tallanor Odpowiedz
  • Od wczoraj dostałem tylko jednego maila od osoby, która ma problem z komunikatem „Przykro nam nie założyłeś konta”. Jeśli takich osób jest więcej to proszę o podesłanie informacji o numerze wniosku i ew. imie + nazwisko przez formularz kontaktowy: http://livesmarter.pl/kontakt/

    Sam z danymi nie zrobię nic, ale będę w stanie przekazać je od razu do osoby w Agorze odpowiedzialnej za akcje i szybciej dojdziemy do tego o co chodzi – prawdopodobnie pojawia wam się komunikat, którego nie powinno być i chcemy dojść do tego jaki powinien być właściwy

    PS. Reklamacja w banku nic nie da. Reklamujcie u organizatora promocji, czyli u Agory (tutaj).

    Krystek, dzięki za info i dobre słowa. Na szczęście większość osób, tak jak ty, dostała premie bez żadnych problemów :)

    Michał Odpowiedz
  • @admin kiedy można się spodziewać rozstrzygnięcia konkursu? :)

    Michał Odpowiedz
  • Michał, maile do zwycięzców poszły wczoraj – tak jak było w regulaminie. W tym konkursie miałem bardzo dużą ilość zgłoszeń i niestety nie każdy załapał się na bon… Postaram się zrobić wpis o rozstrzygnięciu obu konkursów w ciągu kilku dni, bo znów mam sporo przemyśleń

    Michał Odpowiedz
  • Ale pech, a tak się ładnie rozpisałem:(

    Sylwek Odpowiedz
  • To dlaczego pojawia sie taki komunikat skoro uzupełniłem dane do wypłaty?
    Mieli miesiąc zeby wypłacić te premie, a zrobili to ostatniego dnia i jak sie okazuje nie wszyscy dostali. Przelali wybranym osobom, możliwe ze na zasadzie losowania, bo pewnie nie starczyło środków dla wszystkich. Ludzie sie pokusili i zostali z niczym. Drugi raz na takie promocje nie dam sie nabrać. W ciagu kilku dni zamkne to konto i nie chce mieć nic wspólnego z bzwbk i Agora.

    kogi Odpowiedz
  • U mnie równiez komunikat i brak premii.Info poszło do agory i LS

    Barti Odpowiedz
  • OK, wygląda na to, że wiemy co jest problemem. Agora ma się z wami kontaktować w ciągu najbliższych godzin także prośba o oczekiwanie na kontakt

    Michał Odpowiedz
  • Dzięki za interwencje

    karo141 Odpowiedz
  • @kogi Spokojnie reklamuj. Wypłacą Ci premię. Uważam, że to nie jest ich zła wola tylko panujący tam chaos i bałagan. Wszelkie cashback’i, premie, kupony, kody itp. są obłożone ryzykiem, że trzeba będzie upomnieć się o swoje:) Tutaj akurat miałem szczęście – wszystko odbyło się bez najmniejszego zgrzytu + bon od Admina. Natomiast w przeszłości z kilkoma innymi firmami, musiałem wypisywać maile/dzwonić , aby dostać swoje. Tylko raz nie byłem w stanie dowieźć swojej racji – ok. 2 tygodnie temu z PayU. Tam też nie zauważyłem złej woli tylko chaos i niezbyt rozgarnięty personel.Taka ”praca” wymaga nieraz dużej cierpliwości i na pocieszenie pozostaje fakt, że ponad 80% ”dealów” ma bezproblemowy przebieg.

    hazet Odpowiedz
  • Elixir zaksięgowany, premii brak, czekam w takim wypadku na odpowiedź na reklamacje z Agory.

    Tallanor Odpowiedz
  • Też nie dostałem wiec raczej dziś nic nie poszło. Dodatkowo nie mogę się zalogować do panelu agory, po drugim resecie hasła jest im przykro – mi bardziej.

    uta Odpowiedz
  • @uta może to własnie reset hasła, bo ja tez resetowałem i nie dostałem, na zony koncie nie resetowałem hasła i tam premia jest.

    Tallanor Odpowiedz
  • Ja też resetowałem hasło, i nie mam przelewu…

    karo141 Odpowiedz
  • nie przejmujcie się
    ja miałem konto w WBK od kilku lat założyłem to konto w promocji dla 4% a i tak dostałem 100 zł ; )
    także bałagan mają niemały

    aaa Odpowiedz
  • Czy to była jakaś loteria?
    najpierw mail od nich ze zostałem zą klasyfikowane do wypłaty premii a teraz pusto i to ze nie założyłem konta !
    admin- napisałeś ze jest wiadomo w czym problem , wobec tego podziel się tym info.

    an Odpowiedz
  • Ja też resetowałem hasło i też premii nie dostałem…

    Garfi Odpowiedz
  • re admin: jak będą się z nami kontaktować? mailowo czy telefonicznie?

    paolo Odpowiedz
  • @paolo# – pewnie telepatycznie :D

    Agata Odpowiedz
  • OK, dostałem trochę maili – już więcej nie trzeba – Agora twierdzi, że problem zdiagnozowany :)

    Będą się z wami kontaktować prawdopodobnie również telefonicznie, więc w przypadku telefonu z nieznanego numeru jutro/w środę warto odebrać. Z tego co wiem premię macie otrzymać (jeśli oczywiście spełniliście warunki), więc o to się nie martwcie. Wszystko wytłumaczą.

    aaa, mistrz :-)

    Michał Odpowiedz
  • Również mam problem z brakiem premii i informacją „NIESTETY NIE UDAŁO SIĘ!PRZYKRO NAM NIE ZAŁOŻYŁEŚ KONTA”.

    Reklamacja poszła i liczę na to, że faktycznie będą kontaktować się w ciągu najbliższych godzin (dni).

    Uszasty Odpowiedz
  • Czyli jednak loteria ! Temu damy, temu nie …
    a tym co nie, to i tak mamy ich gdzieś, tak jak te całe regulaminy.

    an Odpowiedz
  • re Agata #: no to kurcze będzie mały problem bo ostatnio uruchomiłem sobie blokadę połączeń telepatycznych i aktywacja blokady jest jednorazowa ale nie można już jej zdjąć :P
    więc BZ WBK będzie musiało wymyślić inny sposób kontaktu ze mną :D

    paolo Odpowiedz
  • Jest jakaś osoba z którą się dzisiaj skontaktowali? Wpłynęły komuś dzisiaj pieniądze na konto? Podobno dzisiaj też miały być wpłaty księgowane i podobno w ciągu kilku godzin mieli się kontaktować…

    kogi Odpowiedz
  • Reklamacja wysłana a na rozpatrzenie mają 30 dni- a co tu rozpatrywać jak to loteria była!

    an Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy