Konto Godne Polecenia: 100 zł za założenie, oprocentowanie 4% i całkowicie darmowa karta!

Kilka dni temu opisywaliśmy bardzo dobrą ofertę Banku Zachodniego WBK, w ramach której można otworzyć Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i zwolnieniem z opłat za kartę do końca czerwca 2017. Mamy świetną wiadomość: rachunek ten właśnie pojawił się w promocji, dzięki której w łatwy sposób zgarnąć można dodatkowe 100 zł premii. Szykuje się hit? :)

100 zł i 4% na Koncie Godnym Polecenia!

Konto Godne Polecenia 4% z premią

Standardowo promocja przeznaczona jest tylko dla nowych klientów, ale tym razem data wykluczenia nie jest zbyt odległa – każda osoba, która posiadała dowolne konto osobiste przed dniem 31 sierpnia 2015 może wziąć udział w promocji. Osoby posiadające rachunek po tej dacie są natomiast wykluczone.

Aby zgarnąć tytułową premię wystarczy do 23 listopada 2015 zarejestrować się na dedykowanej stronie promocji.

Uwaga! Ze względu na ogromną popularność promocja została przedłużona – rejestrować możemy się do 27 listopada

Należy podać swój adres mailowy, zaakceptować pierwszą zgodę (jest wystarczająca), aktywować konto przez link wysłany na maila, wyrazić zgodę na zwolnienie banku z tajemnicy bankowej w zakresie związanym z promocją, a następnie złożyć wniosek o właściwe Konto Godne Polecenia z oprocentowaniem 4% i kartą debetową.

Wymagane zgody marketingowe w promocji 100 zł premii za Konto Godne Polecenia

Uwaga: standardowo przypominamy, że jeśli na jednym komputerze rejestruje się wiele osób w danej promocji, to cały proces należy przejść od początku: przejść na stronę promocji, założyć nowy profil podając nowego maila kolejnej osoby, a następnie założyć właściwe konto z wygenerowanego linku (unikalnego dla danej osoby!). W innym wypadku bank i pośrednik (Agora) organizujący akcję będą mieli problemy z jej rozliczeniem.

Podczas składania wniosku o samo Konto Godne Polecenia warto zwrócić uwagę na to, aby zaznaczyć odpowiednie zgody marketingowe. Zgodnie z regulaminem:

[Uczestnik]:
a. nie złożyły w Banku sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych,
b. wyraziły w Banku zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną,
c. podały w Banku numer telefonu komórkowego do kontaktu.

Uwaga: jeśli podpisujemy umowę przelewem z innego banku, to dane (imię, nazwisko, adres) muszę być te same, co podane we wniosku BZWBK! Jeśli więc np. zmieniliśmy adres zamieszkania i dane będą się różnić, to lepiej wybrać opcję przez kuriera.

100 zł za wydanie kartą… 100 zł!

Co dalej? Do dnia 31 grudnia 2015, należy podpisać umowę (za pomocą przelewu internetowego lub za pośrednictwem kuriera) oraz wykonać płatności bezgotówkowe kartą na łączną kwotę minimum 100 zł. Liczą się zarówno transakcje w internecie jak i punktach naziemnych.

To tyle! Najpóźniej 31 stycznia 2016 zostaniemy mailowo poinformowani o przyznaniu premii, a do 14 lutego będziemy musieli podać dane do odbioru obiecanych 100 zł. Premia zostanie przekazana do dnia 29 lutego 2016.

Co oferuje Konto Godne Polecenia w promocji 4%?

Samą promocję „4% na Koncie Godnym Polecenia” prześwietliliśmy już kilka dni temu. W skrócie: bank do całkowicie darmowego rachunku dorzuca oprocentowanie 4% środków do 4000 zł oraz darmową kartę debetową z darmowymi wypłatami ze wszystkich bankomatów. Promocja trwa do czerwca 2017 co oznacza, że przez ponad 1,5 roku możemy cieszyć się świetnym, darmowym rachunkiem z dobrym oprocentowaniem i bonusem 100 zł na start. Oczywiście regulamin nie nakłada obowiązku korzystania z tego rachunku tak długo – możemy go zamknąć kiedy tylko chcemy.

Co ciekawe promocja podwyższonego do 4% oprocentowania pozwala na założenie nawet trzech tego typu rachunków – możemy w ten sposób mieć możliwość lokowania aż 12 000 zł na 4% w skali roku. Niestety premię na start zgarniemy tylko raz :-)

Aby założyć drugie i trzecie konto z oprocentowaniem 4% należy wybrać sposób zakładania tych rachunków przez kuriera – po wypełnieniu wniosku online. Według relacji czytelników drugie i trzecie konto nie może być założone przez przelew weryfikacyjny – bo wniosek zostanie odrzucony.

PS. Warto również pamiętać, że BZWBK to praktycznie jedyny bank, który dba o aktywnych klientów. Bardzo często można dzięki niemu zgarnąć np. 20 zł zwrotu za transport komunikacją miejską czy parkingi.

Poniżej znajdziecie najczęściej zadawane pytania z odpowiedziami:

Posiadam kartę kredytową w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz kartę kredytową BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Posiadam konto walutowe w BZWBK. Czy mogę wziąć udział w promocji?

Jeśli posiadasz konto walutowe BEZ konta osobistego w PLN, to jak najbardziej tak.

Bank odrzucił wniosek po przelewie weryfikacyjnym. Co robić?

Standardową praktyką banków jest weryfikacja, czy dane podane we wniosku zgadzają się z danymi z przelewu weryfikacyjnego innego banku. Jeśli więc dokonamy przelewu z konta, gdzie nasze dane są niezaktualizowane (np. inny adres) to bank odrzuci taki wniosek. Należy wtedy zalogować się na swoje konto na stronie promocji i złożyć wniosek jeszcze raz – tym razem wybierając kuriera.

W umowie nie ma nic o oprocentowaniu 4%. Skąd mam wiedzieć, że tyle będzie?

Bo mówi o tym regulamin promocji z oprocentowaniem 4%. W większości przypadków bankowi nie opłaca się zmieniać zawieranych umów i wprowadzać do nich niewielkich zmian. Przykładowo przy organizowaniu kilkudziesięciu promocji w roku mogłoby to tylko wprowadzić zamieszanie. W związku z tym banki do standardowej umowy konta dodają dedykowany regulamin promocji który precyzuje co otrzymamy zawierając umowę w określony sposób.

Mam na koncie ponad 4000 zł i w szczegółach oprocentowania wyświetla mi się 1%. Czy to normalne?

Zgodnie z regulaminem promocji do kwoty 4000 zł obowiązuje oprocentowanie 4%, natomiast powyżej – już tylko 1%. Jeśli na koncie posiadamy nadwyżkę, to w szczegółach konta będzie się wyświetlało oprocentowanie dla aktualnego salda (bank prawdopodobnie nie potrafi pokazać dwóch oprocentowań). Oczywiście postanowienia promocji obowiązują, więc 4% do 4000 zł zostanie naliczone normalnie na koniec miesiąca.

Kalendarz promocji

Nie przegap!

Komentarze

  • Dzisiaj dzwonili do Mnie z BZWBK z informacją ,że nie wyraziłem zgody marketingowej. Pani powiedziała ,że z tego powodu potrącono mi w lutym 7 zł za kartę i faktycznie wcześniej tego nie zauważyłem sprawdźcie na swoich rachunkach. Co więcej Pani powiedziała ,że teraz mogę tą zgodę WYRAZIĆ ale JA mam na umowie wszystkie zgody wyrażone powiedziałem uprzejmie!!! No ale reasumując wyraziłem zgodę Pani wpisała to do systemu opłaty mają się nie naliczać .NAJWAŻNIEJSZE dodatkowo Pani na infolinii powiedziała ,że AGORA dostanie do 13.03.2016 drugą listę z klientami ,którzy właśnie wyrazili zgody. Więc nadal jest szansa na premię. Dodatkowo wysłałem za pośrednictwem bankowości elektronicznej reklamacje o moje 7 złotych potrącone w lutym.
    Jeżeli potrącili wam 7 zł za kartę w lutym bądź marcu to znaczy ,że według „BANKU” nie wyraziliście zgody marketingowej .Mała masakra :)

    Łukasz Odpowiedz
  • Ale jaja! W systemie oczywiście nie miałem zaptaszkowanej zgody. Ale na otrzymanej umowie SĄ wszystkie zgody. Mają w tym WBK niezły bur..el, siostro.

    qq Odpowiedz
  • Jak się sprawy dalej toczą. Ja dostałem 100 x2 ale znajomy którego namówiłem nie dostał nic, aż mi głupio. Co bank, co organizator na to? Jak dochodzicie do szczęśliwego finału? Gdzie i jak uderzyć ?

    jojo Odpowiedz
  • Reklamacja do BZWBK i do Agory, wszystko rozchodzi się chyba o te zgody rzekomo nie wyrażone…

    karo141 Odpowiedz
  • na jaki adres piszecie do agory?

    jojo Odpowiedz
    • Proponuje przeczytać wpisy na tej stronie od 01.03.2016 które w większości opisują podobne problemy. Proponuję także dzwonić do Agory 22 555-53-21, choć niektórzy piszą że już nie odbierają telefonów, mi się raz udało.

      Walu
  • @Admin
    3 marca pisałeś że Agora będzie dzwonić do każdego i wyjaśniać. Miało im to zając około 3 dni. Dziś mamy 9 marca ( od 3 marca minęły 4 dni robocze) i ze strony agory brak odzewu ponadto pod numerem 22 555 53 21 nikt nie odbiera telefonów. Czy masz może jakieś info co się dzieje. Ponadto mam wielkie obawy czy w moim przypadku zostanie wypłacona premia. Ja miałem zgody zaznaczone od początku (potwierdzenie w umowie i w serwisie transakcyjnym). Dodatkowo od otwarcia konta bank ani razu nie naliczył mi opłaty 7 zł ( o czym niektórzy pisali) co oznacza że wyraziłem wszystkie zgody. Niestety BZWBK w odp. na reklamację napisało że na dzień przystąpienia do promocji nie wyraziłem zgody. Wczoraj na infolini i w siedzibie banku potwierdzono że zgoda jest udzielona. Do 13 marca BZWBK ma przekazać do Agory dodatkową listę osób które ostatnio (od 1 do 13 marca) zgodę udzieliły. Ale co ze mną? Przecież nie mogę udzielić jeszcze raz zgody, która już jest udzielona i jest w systemie banku. Dlatego bank może nie umieścić mojego nazwiska na dodatkowej liście. Nikt w banku nie był w stanie mi tego wyjaśnić a Agora nie odbiera telefonów. Ręce opadają. Czy są jeszcze jakieś osoby w takiej sytuacji??

    Walu Odpowiedz
    • Z informacji jakie mi przekazali wynika, że zaczęli dzwonić ale szybko okazało się, że jest wiele osób które mają zgody. Zdecydowali więc o wysyłce mailingu który powinniście dostać. Tak jak pisałem – dobra wiadomość jest taka, że jeśli zgoda będzie zaznaczona, to premia również zostanie wypłacona. Niestety trochę później. Nie chcę bronić nikogo, ale agora po prostu dostała taki raport z banku i nie do końca są winni tej sytuacji. Pytanie czemu bank w raporcie ma jedno, a klienci w systemie transakcyjnym mają drugie. Miejmy nadzieję, że tym razem zostanie przekazany poprawny raport.

      Bardziej martwi mnie sytuacja osób, które twierdzą że wydały 100 zł a nie dostały premii – choć wydaje mi się, że póki co nie było ich dużo w komentarzach. One są proszone o reklamowanie sytuacji – warto też od razu dorzucić do reklamacji np. jakiś wyciąg z banku, screen itd.

      Michał
    • Admin nie odpowiada ;) więc sam sobie odpowiem.
      Dodzwoniłem się do Agory. Oto nowe informacje. Wszyscy, którzy nie udzielili zgody, maja czas do 13 marca na ich udzielenie. BZWBK do 20 marca ma przesłać nową listę osób, która ma uwzględniać wszystkie osoby, które na 29 lutego były zaraportowane jako nie udzielające zgody. Więc powinni jeszcze raz to sprawdzać. Agora od 21 marca powinna zacząć jak najszybciej przelewać premie. Będzie także wysyłać maile o przyznaniu premii do osób, które się ponownie zakwalifikowały do wypłaty. Więc jeśli ktoś po 21 marca nie otrzyma maila ani premii to powinien jak najszybciej kontaktować się z Agorą i składać znowu reklamacje i prowadzić dalsze boje z BZWBK o premie za konto NIEgodne polecenia. W mojej opinii cała wina leży po stronie banku. Po rozmowie z Agorą widać, że chcą jakoś wyjść z tej sytuacji ale wszystko zależy od banku.

      Walu
  • A jak „technicznie” te zgody raz jeszcze powinny zostać udzielone?

    jojo Odpowiedz
    • A cholera ich tam wie czy w ogóle są jakieś logiczne procedury. Ja odznaczyłem ptaszka a później znowu zaznaczyłem. Ale czy to prawidłowo? Sami nie wiedzą co mają a co nie zaznaczone. A pies z nimi ptaszkował.

      Bufon
  • No to juz kuriozum, w jednej i tej samej sprawie agora pisze ze brak jest transakcji na 100zl a bz wbk pisze ze brak jest zgody marketingowej i badz tu madry. Poszla skarga i do jednych i do drugich. Powoli zaczynam tracic cierpliwosc i nerwy do tego burdelu jaki tam maja!!!

    paolo Odpowiedz
  • W zasadzie nie powinienem psioczyć bo dostałem to co dostać miałem. Ale starego kumpla przekonałem do zostania wisienkowiczem. No i masz. Od razu taka kicha. Już chyba wolałbym sam być ofiarą WBKowców niż świecić teraz przed nim oczami :(. A miało być tak pięknie…

    jojo Odpowiedz
  • Jak będziecie zamykać konta, to sprawdzajcie czy po okresie wypowiedzenia faktycznie konto zostało zamknięte. Ja w ciągu ostatniego roku dwa razy zamykałem konto w BZWBK i za pierwszym razem dopiero po chyba ok.4 miesiącach zauważyłem, że konto dalej było otwarte ( na szczęście miałem potwierdzenie złożenia wypowiedzenia z określoną datą ) i dopiero po mojej interwencji konto zostało zamknięte; tak więc przy zamykaniu kolejnego konta już kilka dni po okresie wypowiedzenia sprawdziłem i ….. znów musiałem interweniować, bo to również było niezamknięte.
    P.S. Prosty sposób na sprawdzenie czy rachunek jest zamknięty to dokonanie drobnego przelewu – jeśli prawidłowo to przyjdzie zwrot z powodu „rachunek zamknięty”.

    Wiechu Odpowiedz
  • Drogi Uczestniku akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł”,

    po ponownej weryfikacji wyników akcji potwierdziliśmy, że wyraziłeś zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną, tym samym spełniając regulaminowe warunki wypłaty premii. Dziękujemy za uzupełnienie zgody. Przelew premii wykonamy na rachunek, który podałeś w aplikacji pod adresem godnepolecenia.zpremia.pl najpóźniej do dnia 31.03.2016.

    no w końcu…oczywiście nic nie uzupełniałem wszystko od początku miałem zrobione prawidłowo

    karo141 Odpowiedz
    • Też to dostałem i też nic nie uzupełniałem. Dla mnie sprawa się zakończy jak dostane premię na konto i odpowiedź na nieuznaną reklamacji w BZWBK. Tak czy siak ta akcja promocyjna i ten bank to PORAŻKA.

      Walu
  • a mnie bank pozytywnie odpowiedział na reklamacje a po kase kazał się zgłosić do Agory, a agora napisała że mam mnie w …

    „Szanowny Panie,
    odpowiadając na zgłoszoną reklamację uprzejmie informuję, że został Pan zakwalifikowany do wypłaty premii 100 zł zgodnie z § 2 Regulaminu akcji promocyjnej „Godne Polecenia 4%
    z premią gwarantowaną 100 zł”. W sprawie wypłaty środków prosimy o kontakt z organizatorem akcji promocyjnej tj. Agora S.A.
    Mam nadzieję, że wyjaśnienia okażą się dla Pana satysfakcjonujące.

    Z wyrazami szacunku
    Krzysztof XXX

    specjalista ds. obsługi i wsparcia procesów
    Centrum Obsługi Reklamacji i Zapytań”

    a tu odpowiedź Agory :


    Drogi Uczestniku akcji „Godne Polecenia 4% z premią gwarantowaną 100 zł”. Z przykrością informujemy, że z powodu pomyłki błędnie poinformowaliśmy Cię o przyznaniu premii. Po ponownej weryfikacji wyników akcji musimy powiadomić, że niestety nie spełniłeś określonego regulaminem warunku wykonania do dnia 31 grudnia 2015 r. płatności bezgotówkowych Kartą wydaną do konta na łączną kwotę minimum 100 zł”

    exvigo Odpowiedz
  • Czy ktoś dostał w dniu dzisiejszym przelew z Agory ? 23 dostałem maila ze najpóźniej do 25 przeleją, i jakoś nie przelali.

    Tallanor Odpowiedz
  • U mnie identyczna sytuacja i też mail, że NAJPÓŹNIEJ 25.03 będzie zaległa wypłata i oczywiście NIC!

    Wkurzony Odpowiedz
  • U mnie taka sama sytuacja. Napisali maila ze przeleją do dzisiaj i oczywiście nic. Kłamcy, krętacze, oszuści!

    Kogi Odpowiedz
  • Ciekawe czym teraz się będą tłumaczyć, że błąd systemu pewnie. Ostatni elixir za nami wiec czas ponownie na reklamacje w Agorze.

    Tallanor Odpowiedz
  • Właśnie dostałem od nich maila: ostatnie przelewy poszły wczoraj. Dajcie znać z jakich maili się rejestrowaliście to podeśle im do sprawdzenia o co chodzi (mogą być komentarze z podanym takim mailem, wtedy tylko ja będę go widział)

    Michał Odpowiedz
  • @admin wysłałem na kontakt moje dane. W Agorze zgłosiłem już reklamacje. Mi już brak słów do tej promocji.

    Tallanor Odpowiedz
  • Tak jak wyżej brak przelewu w dniu dzisiejszym na: jurand@dobrytata.pl

    Jurand Odpowiedz
  • U mnie ta sama sytuacja 25.03 i cisza…wiec postanowiłem napisać im kilka ciepłych słów… co o tym sadze…zobaczymy co dalej…

    karo141 Odpowiedz
  • Również brak przelewu… To już przestaje być śmieszne…

    marcish Odpowiedz
  • U mnie też brak wpłaty…już nawet komentować mi się nie chce.. o co znowu chodzi???
    Podaje Ci maila z którego aktywowałam konto.

    Iwona Odpowiedz
  • „…najpóźniej do piątku 25.03.2016.” Nie odpuszczę, a teraz dodatkowo za „Rotę”. AjWaj.

    qq Odpowiedz
  • @admin dopisz do listy również mój adres

    Michał Odpowiedz
  • re admin: wysłałem maila na „kontakt”, pls o pomoc

    paolo Odpowiedz
  • Mam tak samo jak Wy…

    Chyba nikt nie dostał kasy, a ich pisanie, że ostatnie przelewy poszły wczoraj to jedna wielka ŻENADA!!

    Łukasz Odpowiedz
  • Premii jak nie było tak nie ma PORAŻKA!!!

    walu Odpowiedz
  • @admin także nie dostałem premii mimo zapewnień, że do 25.03 będzie. Proszę, podeślij też mojego maila do sprawdzenia.

    Uszasty Odpowiedz
  • Też dostałem mejla i też przelewu brak – ostatnio z tego co pamiętam też rzekomo wyszły do wszystkich a potem lipa. Czekam na info że ktokolwiek dostał, bo wygląda że nikt

    uta Odpowiedz
  • Również jest e-mail, a przelewu brak. Proszę o sprawdzenie..

    ł Odpowiedz
  • Ja dostałem nawet wczoraj odpowiedź z Agory że sprawdzają w czym leży problem, ale pewnie im to zajmie trochę czasu, we wtorek będę dzwonił do nich i wyjaśniał bo jak narazie nie ma osoby która by twierdziła że dostała przelew 25.

    Tallanor Odpowiedz
  • @admin daj znać jak będziesz miał jakieś info do Agory, próbowałem się do nich dodzwonić ale cisza.

    Tallanor Odpowiedz
  • U mnie również brak przelewu warunki promocji spelnione

    dark Odpowiedz
  • Wysłałem im wiadomość z waszymi mailami, weryfikują.

    Michał Odpowiedz
  • Oficjalne info: z powodów proceduralnych przelewy nie wyszły przed świętami. Mają wyjść dzisiaj więc powinny być najpóźniej jutro..

    Michał Odpowiedz
  • A w piątek pisali Ci że przelewy wyszły w czwartek :), no ale przynajmniej coś wiemy.

    Tallanor Odpowiedz
    • Z tego co wiem powód prozaiczny: jeden z pracowników który akceptuje przelewy okazał się być na urlopie. No cóż – uroki korporacji. Z doświadczenia wiem że czasem jedna prosta czynność musi przejść przez kilka osób…

      Michał
  • Jaja sobie z ludzi robią… i nie ma normalnych środków do zwalczanie tego typu patologii (podkreślam nie chodzi tutaj o 100 zł, ale o całą sytuacje)

    karo141 Odpowiedz
    • Nie przesadzałbym. Nie chcę nikogo bronić bo błąd jest ewidentny, ale mimo wszystko i bank i agora chcą sprawę załatwić do końca. Po waszych reklamacjach (i problemach ze zgodami marketingowymi) bank sporządził jeszcze raz raport i przekazał organizatorowi w celu wypłaty premii. Niestety korporacyjne procedury zawiodły i przelewy nie wyszły na czas. Owszem – błędów było sporo, ale każda ze stron chce je mimo wszystko naprawić.

      Warto to teraz porównać ze sławną akcją BNP Paribas i tym, jak nie chciał rozdać (należnych wszystkim) tabletów. I tu i tu w końcu nagrodę otrzymaliśmy/otrzymamy, ale jednak w pierwszym przypadku jest chęć wypłaty, a w tym drugim bank musiał wręcz zostać PR-owo zmuszony do wysyłki tabletów…

      Również chciałbym żeby wszystko się już zakończyło bo od miesiąca wymieniłem dziesiątki maili i telefonów żeby pomóc w otrzymaniu premii – i mam nadzieję, że to już praktycznie koniec…

      Michał
  • Czy wysłanie informacji (maili) o możliwym opóźnieniu w przekazywaniu premii jest takie trudne (nie było by tych nowych komentarzy) ??? Czy może to też problem proceduralny dla Agory! Może przed świętami wszyscy byli na urlopie i też nie miał kto tego wysłać!!! Ciężko mi uwierzyć że w korporacji ze swoimi regulaminami i procedurami przewidującymi wszystko, dochodzi do sytuacji zostawienia stanowiska bez zastępstwa. Szkoda gadać.

    walu Odpowiedz
  • Dokładnie. Trochę za dużo tu pomyłek, urlopów, braków maili i dziwnych zbiegów okoliczności. Jak spóźnisz się z kredytem czy spłatą karty to działają bardzo szybko . Jednego klienta agora straciła na pewno.

    Barti Odpowiedz
  • Premia wreszcie zaksięgowana, u pozostałych pewnie tez.

    Tallanor Odpowiedz
  • Premia na koncie sprawdzać

    dark Odpowiedz
  • Jest premia ale trzymam się z daleka od Agory i BZWBK.

    walu Odpowiedz
  • Premia na koncie…po 29 dniach opóźnienia…

    karo141 Odpowiedz
  • Premia jest.. ale jakis taki niesmak pozostał…

    Iwona Odpowiedz
  • Jest, dziękujemy.

    qq Odpowiedz
  • U mnie premia również jest. Szkoda tylko, że tak długo to trwało. Dzięki admin za pomoc.

    Uszasty Odpowiedz
  • premii BRAK

    ręce opadają!

    paolo Odpowiedz
  • Czy po złożeniu wypowiedzenia w oddziale konto zamknęło się Wam dnia podanego na potwierdzeniu? U mnie powinno się zamknąć wczoraj a nadal jest aktywne…

    Bartek Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy