Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

Mam Inteligo – 100 zł za otwarcie konta

Wczoraj na stronie Inteligo pojawiła się nowa edycja znanego nam już wcześniej i opisywanego programu poleceń: Mam Inteligo. Jak przystało na promocję banku Inteligo warunki, które trzeba spełnić, nie są zbyt skomplikowane. Do zgarnięcia mamy 100 zł.

Program poleceń polega na otwieraniu konta Inteligo przez nowych klientów z polecenia już obecnych użytkowników konta Inteligo. Osoba polecona (tj. nowy klient) może liczyć na premię w kwocie 100 zł brutto, natomiast polecająca na 50 zł brutto. Program trwa do 30.11.2014 (włącznie), jednak my polecamy otworzyć konta do 28.09.2014, aby wziąć udział w konkursie „Kindle łączy tytuły dla Inteligo„.

100 zł za otwarcie konta Inteligo dla nowych klientów

Nowym klientem banku, według regulaminu:

osoba, która w dniu przystąpienia do Programu nie posiada Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, ani nie jest rozpatrywany wobec niej wniosek o otwarcie Konta Inteligo indywidualnego lub wspólnego, złożony przed przystąpieniem do Programu, ani w okresie ostatnich trzech lat liczonych od daty startu Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo.

100 zł nagrody

Aby uzyskać premię 100 zł za otwarcie konta z polecenia, wystarczy w ciągu 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia otwarcia Konta Inteligo dokonać transakcji bezgotówkowych na kwotę min. 200 zł za pomocą karty wydanej do konta lub aplikacji IKO w punktach handlowo-usługowych. W tej edycji regulamin wyklucza transakcje dokonane w internecie. Pamiętajmy, że kwota 200 zł nie musi być „wydana” jednorazowo – możemy dokonać kilku transakcji, których suma wynosi min. 200 zł. Tak jak w poprzedniej edycji programu zalecamy wykonanie transakcji co najmniej kilka dni przed upływem terminu – regulamin nie precyzuje, czy transakcje muszą zostać zaksięgowane w tym czasie.

Wypłata 100 zł premii

Nagroda w wysokości 100 zł trafi na konto nowego klienta w ciągu 39 dni od końca miesiąca, w którym podpisana została umowa o konto Inteligo.

Kartę debetową otrzymamy w chwili podpisania umowy!

Jeśli martwicie się o czas, w jakim otrzymacie kartę płatniczą do domu, to mamy dobrą wiadomość. Kurier, który przyjedzie do Ciebie w celu podpisania umowy, będzie ją miał gotową w pakiecie startowym!

Konto może być darmowe

Prowadzenie konta Inteligo jest bezpłatne. Bank nie pobierze od nas opłaty za kartę w kwocie 4 zł, jeśli w okresie rozliczeniowym zostały dokonane transakcje na kwotę co najmniej 100 zł. W Inteligo okres rozliczeniowy zaczyna się w dniu otwarcia rachunku i trwa przez miesiąc.

W trakcie wypełniania wniosku internetowego o konto Inteligo, pamiętajmy, aby w rubryce kod promocyjny wpisać numer telefonu osoby, która poleciła nam to konto. Po wypełnieniu wniosku zadzwoni do nas konsultant banku. W trakcie rozmowy będziemy mieć możliwość sprawdzenia wszystkich danych podanych przez nas wcześniej oraz wprowadzenia ewentualnych poprawek. Po paru dniach przyjedzie do nas kurier z pakietem startowym (zawierającym kartę debetową), który otrzymamy po podpisaniu umowy o konto.

Regulamin traktuje również o kwestii podatkowej:

Bank sporządzi informację PIT-8C w oparciu o dane właściwe dla Konta Inteligo na które wpłynie nagroda.

Jeśli szukacie osoby, która może polecić wam konto – piszcie na nasz adres kontaktowy. Postaramy się pomóc!

Przypominamy, że z powodu niewywiązywania się z obietnic niektórych (często przypadkowych) czytelników polecanie w komentarzach jest zabronione.

Nie przegap!

Komentarze

  • A można zastrzec kartę, będąc polecanym zaraz po wydaniu tych 200zł?

    Maxim Odpowiedz
  • @H13
    Nie będą chcieli przysłać kolejnej? :)

    Niedro Odpowiedz
  • Czy w kolejnych miesiącach płatność kartą 100zł, żeby nie płacić za kartę można zrobić w internecie (Allegro, PayU, Sprytny Bill)?

    Tomek__ Odpowiedz
  • Nowej karty po zastrzezeniu nie wysylaja a platnosci mozna robic na Allegro.

    H13 Odpowiedz
  • Dostał ktoś te 100zł?

    hhu Odpowiedz
  • Wczoraj był dzień wypłat

    miRek Odpowiedz
  • wczoraj?
    Wg regulaminu:
    1. Bank dokonuje weryfikacji osób uprawnionych do otrzymania nagrody każdorazowo w terminie do 14 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego etapu Programu. Wypłata nagrody nastąpi w terminie 25 dni kalendarzowych od momentu weryfikacji, w formie wskazanej w § 4 ust. 2.

    sic Odpowiedz
  • ja się pytam czy ktoś dostał po prostu

    hhu Odpowiedz
  • @hhu
    Ktoś dostał.
    Wystarczy poszukać – z pierwszej i chyba drugiej edycji uczestnicy otrzymali stówkę – info z komentarzy pod poprzednimi wpisami na blogu o inteligo.

    Niedro Odpowiedz
  • @hhu,
    ktoś dostał – dokładnie 9. dnia od rozliczenia ostatniej transakcji w 30. dniu od założenia konta w II edycji.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • Dzisiaj dostałem przelew na 100 zł :)

    Jagoda Odpowiedz
  • Ktoś zaryzykował oplate płazem i otrzymał premie w nowej edycji? Do tej pory nikt sie nie chwalił dlatego się pytam.

    ona Odpowiedz
  • Mi wypłacili dziś premię, 2 dni po zrobieniu obrotu 200 zł. Płaciłem tylko w sklepach stacjonarnych.

    Mirek Odpowiedz
  • Tez dostałem premie, czas zamknąć konto. Czy jest jakis wzór formularza ktory trzeba wyslac zeby konto zamknac?

    kaniek Odpowiedz
  • Jak się ma to co bank pisze regulaminie odnośnie opodatkowania premii (zarówno za założenie jak i polecanie) z faktem, że do kwoty 760 zł takie premie są nieopodatkowane? To znaczy, że wystawiają PIT dopiero gdy suma premii wyniesie >760 zł?

    wekt0r Odpowiedz
  • kaniek jest na ich stronie do wydrukowania i musisz wypelnic i im wyslac

    psssssss Odpowiedz
  • Czy jeśli podczas zakładania konta nie podałem numeru telefonu osoby polecającej (wszedłem bezpośrednio z linka na tej stronie) to mogę liczyć na premię? Dzięki z góry za odpowiedź :)

    wg Odpowiedz
  • wekt0r # z tego co wiem to wszystkim wyślą pita… trzeba do nich napisac w wolnej chwili żeby przestali na siłę opodatkowywać premie…

    news2 Odpowiedz
  • Jak zamknąć tam konto?

    hhu Odpowiedz
  • Hhu, przeczytaj parę komentarzy wyżej ;)

    Karen Odpowiedz
  • Czytam i nie mogę znaleźć wskażesz mi ?

    hhu Odpowiedz
  • 26.10.2014 23:02

    Karen Odpowiedz
  • Na poniższej stronie http://inteligo.pl/pomoc/pliki-do-pobrania/ w punkcie 5. /formularze dotyczące konta Inteligo/ można odnaleźć i pobrać odp. wniosek do wydruku http://inteligo.pl/media_files/be5df831-2f49-4753-be3e-c6b57e8e55c8.pdf. W przypadku zamknięcia konta wspólnego obowiązuje osobny wniosek. Adres do wysyłki: Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa. Na koncie najlepiej pozostawić kwotę 4 zł na pokrycie ew. opłaty naliczonej podczas karencji 30 dni przewidzianej na zamknięcie konta. Jeśli opłata nie będzie pobrana, to zostanie zwrócona na wskazane we wniosku inne konto bankowe.

    Robert.Agnostyk Odpowiedz
  • jeszcze jak by ktoś wskazał adres do wysyłki rezygnacji…

    na stronie są dwa, co prawda drugi jest do obsługi kredytów, ale może ktoś ma 100% informację.

    pozdr

    Lenio Odpowiedz
  • @Lenio
    wysyłamy na Plac Bankowy 2. Wiem, bo rozmawiałem z konsultantem, który jednocześnie oznajmił mi, iż nie mogę zrezygnować z umowy, przesyłając im „Wzór oświadczenia o odstapieniu od umowy „, który wysłałem im za pierwszym razem. Jedyną metodą rezygnacji jest „Wniosek o zamknięcie Konta Inteligo” dostępny tutaj:
    http://inteligo.pl/media_files/be5df831-2f49-4753-be3e-c6b57e8e55c8.pdf

    Na 2 polecone wydałem koło 10zł, więc zamiast 100zł, liczę cebulacki zysk 90 zł ;P

    osob Odpowiedz
  • Ja tam wysyłałem 5 listów w jednej kopercie, znaczek za ok. 2zł, wszystko sprawnie :)

    news2 Odpowiedz
  • Witam,
    jestem ciekaw, jak wygląda zastrzeżenie karty na tym rachunku. Zakładając, że mam na wykonanie transakcji na kwotę 200 zł czas do 10.12 i wykonam je do 05.12 to czy przed 10.12 mogę zastrzec kartę i nadal otrzymać premię 100 zł?

    Bartek Odpowiedz
  • @Bartek
    Możesz zastrzec, premia wpłynie na konto – sprawdzone :)

    Niedro Odpowiedz
  • Hej. Czy ktoś nie dostał kasy pomimo spełnienia warunków? Ja założyłem konto 17 września – do 30 zrobiłem obrót 200 pln. Napisałem do nich trzy wiadomości dzień po dniu z panelu poczty z konta i mnie olewają. Czy możliwe jest, że transakcje zaksięgowane 30 zaliczają się dopiero na październik? Jak walczyć z nimi kiedy okaże się, że nie chcą wypłacić premii? Do kogo uderzać w pierwszej kolejności?

    Jakub Odpowiedz
  • Ja jestem w podobnej sytuacji. Konto założyłem 24 września, do 15 października wydałem 200 zł kartą, 9 listopada minął, a pieniędzy nie ma. Zaraz napiszę do nich wiadomość, zobaczę co się będzie działo.

    krzysiek Odpowiedz
  • Jestem dokładnie w tej samej sytuacji. Konto założone pod koniec września, obrót zrobiony do 20 października, a premii na koncie dalej nie ma…

    Anka Odpowiedz
  • Odpisali mi, że podany kod (nr tel osoby polecającej) nie figuruje w ich baize. Nie wiem co figuruje w ich baize, ale jestem pewien, że osoba polecająca miała konto w ingeligo w chwili zakładania przeze mnie konta i miała podany właśnie ten nr tel, który wpisałem.
    Póki co wymieniam z nimi bezsensowne maile, żadnych konkretów.

    krzysiek Odpowiedz
  • krzysiek#
    Jesteś pewny, że osoba polecająca Ci konto zarejestrowała się w programie poleceń na maminteligo.pl?
    Samo posiadanie konta w Inteligo nie uprawnia do skorzystania z promocji jako polecający. Konieczna jest rejestracja w programie.

    Ewa Odpowiedz
  • Czy to jeszcze aktualne jezeli program trwał do Program trwa do 30.11.2014 (włącznie) Złożyłem wniosek 28.11 a konto mi otworzyli 3.12 to „załapię się” ? (jak jest 30 dni na transakcje) tylko niewiem czy od otwarcia rachunku ta data jest czy złożenia wniosku o rachunek (z kodem promo)..

    luka89waw Odpowiedz
  • Mi odpisali wcześniej tak:

    W nawiązaniu do Pana wiadomości uprzejmie informuję, że zgodnie z
    Regulaminem jednym z warunków otrzymania nagrody jest otwarcie konta do 30
    listopada 2014 roku oraz od dnia otwarcia konta spełnienie w ciągu 30 dni
    od tej daty pozostałych warunków promocji.

    Maxim Odpowiedz
  • Aha czyli u mnie przejdzie ;]

    luka89waw Odpowiedz
  • Otwarcia??! Mają namyśli złozenie wniosku czy aktywacji konta do 30.11… chyba to drugie ;/

    luka89waw Odpowiedz
  • Dzisiaj otrzymałem premię.
    Konto założone 18.11

    savi Odpowiedz
  • Jeżeli ktoś z Was spełnił wszystkie warunki w podanych terminach, a mimo to nie otrzymał premii to możliwe, że nie wyraziliście zgody na:
    „Przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.”
    Ja premii nie otrzymałem, a po kontakcie z Inteligo dostałem właśnie taką odpowiedź.
    Ktoś z was pamięta może czy tą zgodę trzeba było gdzieś zaznaczyć przy zakładaniu konta czy może deklarowało się ją w późniejszej rozmowie telefonicznej?

    Marcin B. Odpowiedz
  • Dzwoniłem dzisiaj na infolinię Inteligo i powiedzieli mi że do końca lutego Bank wyśle PITy za udział w promocji. Ponieważ mam potrzebę szybkiego rozliczenia i nie mogę czekać do czasu aż Bank przyśle mi PITa mam ogromną prośbę. Czy ktoś pomógłby mi obliczyć jakie kwoty mam wpisać do rozliczenia ? Byłbym bardzo zobowiązany.

    luic Odpowiedz
  • ja też nie dostałem premii za jedno polecenie (ani osoba zakładająca konto), a zgoda była na pewno zaznaczona przy zakladaniu konta tej osobie, bez niej chyba się nie dało przejść dalej…
    Dziwne bo dzisiaj właśnie mija 39 dzień od końca miesiąca w którym zostało zalożone kont – dokładnie 30 listopada był kupier.

    A jeszcze dziwniejsze jest to, że na koncie maminteligo były oznaczone 2 skuteczne polecenia a kasę dostałem tylko za jedno

    erde Odpowiedz
  • złożyłem reklamację telefoniczną, przyjęli,
    zobaczymy kiedy się odezwą i z jaką nowiną…

    erde Odpowiedz
  • Poleciłam konto dwóm osobom. Złożyłam reklamację bo nie dostałam premii za żadną poleconą osobę i 31.12.2014r. otrzymałam odp.: „Uprzejmie informuję, że jedna osoba, która otworzyła konto Inteligo z Pani polecenia, podała prawidłowo kod MGM, natomiast do dnia 30 grudnia 2014 roku nie spełniła wszystkich warunków koniecznych do wypłaty nagrody. Jeżeli do dnia 31 grudnia 2014 roku warunki zostaną spełnione, premia zostanie wypłacona.” Jedna osoba spełniła warunki już 15.12.2014r., a druga 30.12.2014r.(co ciekawsze pierwszej z nich obiecano po złożeniu reklamacji wypłatE premii opóźnioną o 2 tygodnie, a drugiej wciśnięto, że podała nieprawidłowy kod MGM czyli mój nr telefonu – co jest nieprawdą), a więc wydaje mi się, że konsultanci wklejają formułki do odpowiedzi żebyśmy uwierzyli i dali im spokój. Swoją drogą im mniej premii nam wypłacą mniejsze będą koszty promocji. A my naiwni zakładamy konta i polecamy, a teraz tracimy czas na pisanie reklamacji. Chyba nie na tym polegają promocje. Jeśli są osoby, których potraktowano w podobny sposób – może napiszemy zbiorową reklamację albo wystąpimy wspólnie do Inteligo?

    artuditu543 Odpowiedz
  • #artuditu543 – bo pewnie niestety jedna z osób zrobiła literówkę w numerze telefonu.

    #inteligo – brakuje po prostu mechanizmu mówiącego od razu przy wniosku – podany kod MGM bierze udział w promocji lub UWAGA: podany kod MGM nie figuruje w bazie, sparwdź czy wpisałeś poprawnie lub skontaktuj się z polecającym

    chwilowy Odpowiedz
  • nie mogła zrobić literówki bo wklejala moj nr tel z linku, ktory wyslalam ze swego profilu po zarejestrowaniu się na MamInteligo

    artuditu543 Odpowiedz
  • Jest odpowiedź pozytywna na moją reklamację, teraz pozostaje tylko czekać na kasę :
    „W odpowiedzi na Pana zgłoszenie dotyczące udziału w promocji „Mam Inteligo” (…) informuję, że premia zostanie wypłacona w najbliższym czasie. Serdecznie przepraszam za opóźnienie w tym zakresie oraz niedogodności wynikające z tej sytuacji (…)”

    erde Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy