30 zł do wykorzystania w Moje Usługi – centrum zarządzania rachunkami, które stało się jeszcze lepsze

Pod koniec ubiegłego roku pisałem o Moje Usługi – czyli serwisie stworzonym przez spółkę z grupy ING, który ułatwia płatności za rachunki. Na początku roku Moje Usługi zintegrowało się z popularnym na blogu Twisto, a w ostatnich miesiącach dodało kilka kolejnych usprawnień i udogodnień. Ciągle też możemy zyskać 30 zł na opłacenie pierwszych rachunków w promocji przygotowanej dla czytelników blog :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi – centrum zarządzania rachunkami

Przypomnijmy: Moje Usługi to serwis, który pozwala ogarniać wszystkie swoje rachunki w jednym miejscu. Możemy je dodawać ręcznie, ale również automatycznie – za pomocą połączenia się z jednym z poddostawców. Tych, Moje Usługi, ma w swojej bazie już całkiem sporo – do operatorów komórkowych, przez dostawców gazu, kończąc na energii elektrycznej czy nawet niektórych spółdzielniach.

Za rachunki można zapłacić za pomocą BLIKa, szybkim przelewem, kartą płatniczą (co może być szczególnie przydatne podczas korzystania z różnorakich promocji bankowych) oraz Twisto.

To, czego jeszcze niedawno brakowało w serwisie, to możliwość całkowitego pozbycia się myślenia o konieczności zapłaty rachunków. Owszem, Moje Usługi przypominało nam mailowo o tym, że zbliża się termin danej płatności, ale samą płatność musieliśmy dokonać sami.

Teraz nie musimy. Serwis wprowadził bowiem możliwość ustawienia autopłatności. Wystarczy, że wskażemy która karta ma zostać obciążona, a płatność do dostawcy, którego mamy dodanego poprzez połączenie z elektronicznym biurem obsługi klienta (eBOK), zostanie wykonana samoczynnie – 3 dni przed terminem wskazanym na fakturze. Jeśli coś się nie uda (np. transakcja zostanie odrzucona z powodu braku środków), to płatność zostanie ponowiona w kolejnym dniu (i ew. w następnym). O wszystkim zostaniemy zresztą powiadomieni uprzednio mailowo – tak, aby w razie czego zdążyć jeszcze zalogować się do serwisu i odwołać daną płatność.

Wygodne, prawda? Dlatego warto również napisać o kolejnym ułatwieniu, które szczególnie docenią osoby robiące płatności innym (np. rodzicom czy dziadkom) albo posiadacze kilku nieruchomości czy umów z jednym dostawcą (np. telefon prywatny i firmowy). Moje Usługi wprowadziło bowiem oznaczanie kont tak, aby w łatwy sposób można było podglądać dane np. tylko z jednej nieruchomości (wszędzie tam, gdzie mamy więcej niż jedną nieruchomość, a korzystamy w nich z tego samego dostawcy). Niedługo ma zresztą zostać dodana opcja tagowania dostawców tak, aby jeszcze zwiększyć możliwości kontroli.

Wszystkie dane są już teraz pokazywane w czytelny sposób – jeśli używamy Moje Usługi od kilku miesięcy to możemy zobaczyć jak wyglądały nasze rachunki przed, w trakcie czy po lockdownie (choć tu trzeba niestety wziąć poprawkę na np. rachunki za prąd, gdzie zazwyczaj stosowana jest zaliczka).

30 zł za rejestrację

Oczywiście nawet najlepszą usługę jeszcze lepiej się testuje, jeśli zrobimy to korzystając z premii na start. I tak zakładając konto w Moje Usługi z kodem polecającym: LIVE-SMRT możemy zgarnąć 30 zł do wykorzystania przy płatnościach rachunków. Środki podzielone będą na 3 części, po 10 zł do wykorzystania przy jednej transakcji, także tej opłacanej automatycznie.

Regulamin zastrzega jedynie, że jako nowego klienta rozumiemy tu te osoby, które nigdy wcześniej nie były użytkownikiem platformy Moje Usługi. W trakcie rejestracji powinniśmy również wyrazić zgodę na przekazanie informacji o skorzystaniu z kodu polecającego obecnemu użytkownikowi platformy. Nasze konto musi być też zweryfikowane poprzez numer telefonu.

Rabat zostanie naliczone w momencie dokonywania opłaty pobranej automatycznie z eBOK naszego dostawcy. Na skorzystanie ze zniżki mamy czas do końca drugiego miesiąca od momentu jej przyznania, czyli założenia konta.

Promocje również dla obecnych klientów

Moje Usługi docenia również swoich obecnych klientów – na przykład oferując bonus za dodanie kolejnego dostawcy:

Moje Usługi: okazja na 10 zł

Kilka dni temu ruszył również konkurs na Facebooku, w ramach którego możemy wygrać 100 zł. Wystarczy, że napiszemy w komentarzu swój sprawdzony sposób na oszczędzanie – co akurat dla czytelników bloga nie powinno być większym problemem :)

Ile to wszystko kosztuje?

Korzystanie z funkcjonalności serwisu Moje Usługi jest bezpłatne. Zapłacić możemy jedynie za płatności za rachunki – koszt to 0,89 zł, przy czym dotyczy jednej transakcji, w ramach której możemy w końcu zgrupować kilka rachunków.

Stawka ta zmienia się jednak wtedy, kiedy z usługi korzystamy wyjątkowo aktywnie – czyli przekraczając obroty na poziomie 6000 zł miesięcznie. Wtedy Moje Usługi pobierze od nas 1,2% wartości transakcji.

Nie przegap!

Komentarze

  • Ale po co, jeśli w banku najczęściej jest to za darmo, czy to polecenie zapłaty czy zlecenie stałe. Nie rozumiem po co przekazywać dane jakiemuś zewnętrznemu podmiotowi.

    PiotrZax Odpowiedz
    • dla kasy, oddaja ja za czesc oplaconych rachunkow :) rachunki mozna tez oplacic kartą kredytową – a to przesuwa bezpłatnie wszystkie terminy płatności na conajmniej miesiąc później itp. poza tym mozna miec wszystkie rachunki w 1 miejscu i same sie zaciągają, a przeciez w zleceniu stałym mozna tylko ta sama kwote co miesiac ustawic; tu jest poprostu wygodniej.

      sunwoj1
    • No i możliwość spełnienia warunków niektórych promocji – czasem lepiej zapłacić te 89 groszy a zyskać znacznie więcej :)

      Michał
    • Nie zawsze się to opłaca, jeśli rachunek ma wartość sporo poniżej 100 zł, a opłacamy go Pajacykiem, które daje tylko 1%

      abc
    • A zdarzyło Wam się zapłacić te 89 groszy prowizji? Bo mi nigdy :) może to zależy od dostawcy usług?

      Dzikus
    • za energie w PGE zawsze mi pobiera prowizję

      Anty
    • dla mnie to też zagadka komu prowizję naliczają, a komu nie… kilka razy płaciłem i zawsze była prowizja…

      abc
    • płacę 2x za abonament nju w tym samym dniu – za jeden jest opłata, za drugi nie

      karampuk
    • Ja płace rachunki w PGNiG, Tauron, PGE, Orange, czynsz i lokalny dostawca internetu i nigdy nie było opłaty

      Dzikus
    • Lepiej się tak nie chwalmy, albo możemy o tym popisać pod innym artykułem.
      Hydraulik uszczelnia kran, jak ktoś MU to zgłosi.

      g.romek
  • Mała uwaga: po dodaniu nowego dostawcy kupon w tej promocji za dodanie dostawcy jest ważny tylko miesiąc, więc nie ma co się spieszyć z tym dodawaniem, poza tym nie wiem, czemu najpierw są wykorzystywane te kupony, które zostały zapisane na koncie wcześniej (np za założenie konta) bez względu na datę ważności, chociaż na ich stronie pisze, że najpierw będą wykorzystywane kody z najbliższym terminem

    Ja123 Odpowiedz
    • Dzień dobry, dziękujemy za komentarz.
      Zgadza się, po wprowadzeniu nowego rodzajów kuponów, nowsze kupony były doliczane w pierwszej kolejności. Zgodnie z oczekiwaniami użytkowników zmodyfikowaliśmy jednak sposób dobierania kuponów.
      Obecnie system działa w następujący sposób: z puli aktywnych kuponów, do płatności doliczany jest kupon z najkrótszym terminem ważności, niezależnie od tego w jaki sposób został zdobyty.
      Jeśli w Pańskim przypadku stało się inaczej, bylibyśmy wdzięczni za informację na czacie lub na kontakt@mojeuslugi.pl – sprawdzimy co się stało!
      Pozdrawiamy,
      Zespół Moje Usługi.

      MojeUslugi
  • W Santanderze jest zwrot 1% płaconych rachunków. Ja mam zwykle rachunki na cały rok, więc ustawiam płatności i mam spokój na rok.

    Leszek Odpowiedz
    • Masz spokoj ale nie masz 30 zl

      aaaa
    • a utrzymanie w CA jeszcze daje zwroty? ile% i przez jaki okres?

      abc
    • Od 2 mies niższa kwota zwrotu dla osób przystępujących do promocji (infolinia przy zamykaniu konta) czyli 25 zł maks./mies. 5% dalej, zwrot przez rok.

      Eva
    • @Eva, a wcześniej ile było max.? Coś kojarzę, że dało się chyba kiedyś wykorzystać ten zwrot nawet w jeden miesiąc od razu, jak ktoś miał większe rachunki, ale teraz chyba się nie da, skoro jest miesięczny max (a może to kiedyś było w jakiejś promocji na start?).

      Telefonicznie można zamykać konto i dostać tę ofertę? A trzeba gdzieś wysyłać rachunki/faktury do nich? Mogą być na domowników lub inny adres?

      pws
    • Mi kazali dodać skany rachunków przez specjalny link, który Pani podała mi przez telefon (sic!), ale to było rok temu. W tym roku konto CA zamknięte i zero utrzymania (chociaż mają jeszcze parę dni)

      Ja123
  • Witam. Do Admin . Mam pytanie „W trakcie rejestracji powinniśmy również wyrazić zgodę na przekazanie informacji o skorzystaniu z kodu polecającego obecnemu użytkownikowi platformy. ” Czy Szanowny Pan Admin ewentualnie może podać kod polecający ? O który poproszę za 20 dni . I jak to mam to załatwić . Po prostu zapomniałem gdzie pytać o kod polecający.

    miron Odpowiedz
    • „I tak zakładając konto w Moje Usługi z kodem: LIVE-SMRT możemy zgarnąć 30 zł do wykorzystania przy płatnościach rachunków. „

      Skylla
    • Tak jak pisze Skylla. To jest w zasadzie kod polecający, z którego możecie korzystać bez limitów.

      Michał
  • Kod polecający to : ” LIVE-SMRT ” . Dziękuję .

    miron Odpowiedz
  • Witam,
    przepraszam – ja trochę w innym temacie. W dniu 17.08 złożyłem w Citi dyspozycję zamknięcia karty kredytowej (w trybie 30-sto dniowego terminu wypowiedzenia) – licząc, że bank zaproponuje mi jakąś ofertę utrzymaniową. Okres wypowiedzenia zbliża się powoli do końca, a ze strony banku żadnego kontaktu. Czytałem, że w podobnych sytuacjach odzywają się konsultanci banku z propozycjami, a w moim przypadku cisza…
    Czy ktoś miał podobną sytuację?

    Michał Odpowiedz
    • Tak, ale jakieś 2 m-ce temu, zawsze ktoś dzwonił, a teraz nic, więc odwołałem rezygnację, może jeszczę wrócą do tej promocji ze 100 zł

      Ja123
    • Dziękuję za odpowiedź. Chyba też nie pozostanie mi nic innego jak wycofać tę dyspozycję… A chciałem po raz pierwszy załapać się na te 100 zł:)

      Michał
    • Może chcą wykosić tych ze starymi bezpłatnymi kk, i nic im nie dają na utrzymanie, a utrzymywać tylko tych nowych, już płacących za kk, zobaczymy

      Ja123
    • Do znajomego zadzwonili pod koniec okresu wypowiedzenia (chyba 2 dni przed upływem), ale fakt, że to była końcówka czerwca; a czy w tej chwili proponują i na jakich zasadach – nie wiem…

      Stef
    • No nic, poczekam jeszcze kilka dni i zobaczę. Jeśli konsultant zadzwoni z jakąś propozycją – wówczas dam znać:)

      Michał
    • Ósmego złożyłem dyspozycję, dzisiaj telefon i 10%

      hasz
    • Witam,
      obiecałem, że podzielę się informacjami jeśli zadzwoni do mnie konsultant z Citi.
      Cashback w wysokości 10% (lecz maksymalnie 100 zł) nadal obowiązuje. Jednak czas na jego uzyskanie jest – tak mi się wydaje – coraz odleglejszy. Mnie zaproponowano, że jeśli do końca grudnia zapłacę kartą sumarycznie min. 1000 zł, to wspomniane 100 zł cashbacku uzyskam ok. 15 stycznia. Tak czy owak, ofertę przyjąłem:)

      Michał
    • Michał to standardowy czas,cały czas tak samo :)

      bolek
    • Acha, jeśli tak, to w porządku:) Bo wydawało mi się, że kiedyś to były max 3 miesiące.
      Dziękuję za info:)

      Michał
    • Kiedyś to był nawet 1 miesiąc tylko (fajne czasy swoją drogą). A teraz w sumie masz 3 miesiące + pierwszy niepełny, a potem 15 dni na wypłatę (wpada zwykle kilka dni wcześniej).

      pws
  • Czy udało się komuś ustalić dlaczego jednym za te same rachunki pobierają prowizję a innym nie?

    Anty Odpowiedz
  • A niby dlaczego mam przemilczec skoro chcę nadal korzystac z serwisu który mi sie podoba ale od samego początku za wszystko: prąd , gaz idt. zawsze płacę prowizję? Jak były kupony po 10zł to i tak mi się opłacało ale teraz będę musiał dopłacać albo zrezygnować i znów przenosić się do banku. Może admin odpowie o co tu chodzi.

    Anty Odpowiedz
    • Musza od kogos pobierac oplaty, zeby inni mogli wykorzystac kupony :)

      keton
    • Anty to jest modelowy przyklad dlaczego nie warto pisac o sposobach. Jesli sam czegos nie dostanie to woli spalic wszystkim.

      aaaa
    • Dlatego zapytałem tutaj a nie w serwisie ale chciałbym wiedzieć kim są ci „wszyscy”? A keton to pewnie nie płaci prowizji , bo nigdy nie użył kuponu? I co to za serwis finansowy oparty na błędach i niezrozumiałych zasadach.

      Anty
    • Owszem prowizja u mnie zawsze wchodzi jak place za internet w tepsie czyli Orange. Ale tylko raz placilem :)

      keton
  • Czy macie potwierdzenia płatności dokonanych we wrześniu?

    Andrzej Odpowiedz
    • Nie wiem czy takie potwierdzenia sa cokolwiek warte, zreszta oni nawet tydzien potrzebuja na zrobienie przelewu. Ja po prostu sprawdzam w odpowiednim boku czy wplynal przelew.

      aaaa
    • no ale faktycznie długo im to zajmuje ostatnio, u mnie w BOK-u PGE faktura z datą pzyszłą zapłacona 01.09 jeszcze niezapłacona, a ta płacona kilika dni później ale bieżąca już tak … może to jest klucz ?

      JoX
    • przyszłą oczywiście :) taka na październik

      JoX
    • W PGE jest tak, że dopiero jak nadejdzie termin płatności to będziesz widział czy opłacone. A do tej pory będzie wisiało jako nieopłacone. Już raz interweniowałem w Moje Usługi w tej sprawie bo w eBOK widniało jako nieopłacone. Okazało się, że wszystko gra. A ostatnio opłacałem fakturę NJU i już następnego dnia była zapłacona.

      drudar
  • W Ofertach w Moje usługi taka oto promocja z Twisto, pytanie czy działa dla starych klientów

    Odbierz kupon 20 PLN w Moje Usługi!
    Warunki promocji:
    1. Warunkiem otrzymania kuponu 20 PLN jest rejestracja w aplikacji Twisto po przejściu z reklamy widocznej na Moje Usługi i otrzymanie limitu kredytowego w Twisto.
    2. Kupon 20 PLN do wykorzystania na Moje Usługi jest przyznawany po pozytywnej walidacji potwierdzonej przez Twisto. Kupon zostanie udostępniony w Moje Usługi po zakończeniu miesiąca kalendarzowego, w terminie nie dłuższym niż 45 dni od przyznania limitu kredytowego.
    3. Kupon może być wykorzystany wyłącznie przy płatności za opłaty pobrane przy pomocy „Połączenie z systemem eBOK”.
    4. Kupon jest ważny 3 miesiące od dnia wystawienia.
    5. Naliczenie kuponu może być nieudane w przypadku korzystania z narzędzi blokujących linki trackujące, np. AdBlock.

    Ja123 Odpowiedz
  • oznaczyć jako ZAKOŃCZONA!

    lipka10 Odpowiedz
  • Witam. Czy jest tu ktoś kto ostatnio przesyłał przez czat w Payappce rachunki dodane ręcznie do weryfikacji? Zastanawiam się jak długo czeka się na jakiś odzew. Wysyłałem pdfy zarówno na czacie jak i w mailu 2 tygodnie temu, ale tam kompletnie nikt nie odpisuje… A bez weryfikacji niestety nie da się opłacić kartą :-/

    Paweł Odpowiedz
  • PayAppka łączy się z VeloBankiem i z tego powodu ich serwis kończy działalność 30 czerwca.
    Znacie jakiś podobny w którym można było dodawać numery kont ręcznie i opłacać blikiem?

    Dobcio Odpowiedz
    • Skąd to info? Ja nie dostałem zadnej informacji na maila. Na stronie też nic nie znalazłem na ten temat.

      e
    • Jest faktycznie info po zalogowaniu się na stronę. Szkoda, do dziś brakuje mi Sprytnego Billa.

      pytanie
    • Kurcze, fatalnie. Najpierw DP, teraz to… Pewnie opłaty będą mozliwe tylko z konta w velo :/ czy macie jakieś sposoby na opłacenie 3 czynszów naraz, które są w ebok w e-kartotece, ale pod roznymi loginami? Tak, żeby nie płacić 3 oddzielnych prowizji?

      Paweł
    • dołączam do pytania – co w zamian payappki opłacane blikiem?

      karampuk
    • @karampuk – vouchery z alerabat do biedry i innych sklepow gdzie robisz zakupy, duzo gorsza opcja niz dp, ale co zrobic …

      keton
    • @keton dzięki – korzystam z alerabat i nadal szukam coś innego

      karampuk
    • a stara metoda na płaza jeszcze działa? wtedy jej nigdy nie używałem, bo były prostsze sposoby

      keram7m
    • Jest jeszcze Pago, jakiś czas temu coś tam opłaciłem na próbę. Obecne opinie zniechęcają.

      santech
    • Pago ? daj spokój pieniądze pobrali ale dla siebie rachunek niezapłacony .

      Michał
    • W aplikacji widnieje taki komunikat:
      „Uwaga! 30 czerwca 2024 Payappka zakończy działalność w obecnej formie. Wyraź zgodę na migrację, aby twoje opłaty nie zostały usunięte.”
      Wynika z tego, że działalność będzie kontynuowana. Możliwe, że na razie nastąpi tylko rebranding, tak jak to miało miejsce gdy ING pozbył się PayAppki.

      e
    • Wygląda, że migracja do Velo i tylko dla ich klientów (liczą na nowych) i opłacać można tylko z konta Velo, więc to koniec payappki.

      Co do Pago, używałem ostatni raz rok temu i nawet było OK, pół roku temu usunęli mi kartę (a może sam usunąłem) i nowej nie można było dodać. Wygląda, że aplikacja jest martwa od pół roku, nie radzę używać.

      keram7m
  • @Paweł
    Napisz do mnie na priv.

    Waldemar Odpowiedz
  • Macie aktywną płatność blikiem w PayAppce?

    santech Odpowiedz
  • A z Rachuneo ktos korzysta?

    Andy59 Odpowiedz
  • @Dobcio – można parę rachunków z jedną prowizją?

    santech Odpowiedz
  • Ktos podpowie jakiś inny serwis?

    Andy59 Odpowiedz
  • Co proponujecie do groszowych płatności (0,01 – 0,10 zł) – darowizny, opłaty za coś niepotrzebnego itp.

    karampuk Odpowiedz
  • Nie dodałem – opłata kartą

    karampuk Odpowiedz
  • Od dnia dzisiejszego PayAppka przestała działać, na ich stronie jest informacja że teraz będą świadczyć usługi za pośrednictwem banków Velo i Alior oraz serwisów mPay, Rachuneo, Kontomierz. Jak ktoś wypróbuje któryś z tych serwisów niech da znać jak się prezentują.

    Dobcio Odpowiedz
    • Dokładnie, pytanie gdzie można podpiąć kartę kredytową pod płatności, albo przynajmniej płacić blikiem za opłaty. W Velo można płacić tylko środkami z rachunku bankowego.

      Arek88
    • W mPay można płacić kodem BLIK ale prowizja od każdego rachunku wynosi 1,5 zł.

      Arek88
  • Sprawdziłem, w aliorze jest sporo zdefiniowanych dostawców opłat czynszowych. Mam tam kk i konto. W aplikacji jako źródło płatności pokazuje tylko konto.

    santech Odpowiedz
  • Czy dobrze mi się wydaje że nie ma obecnie serwisu na którym można by opłacić kilka faktur przy pobraniu tylko jednej prowizji?

    Dobcio Odpowiedz
    • Obawiam sie, ze dobre czasy juz sie skonczyly. Szkoda.

      keton
    • Testował ktoś serwis Easy Bill? Na Cashless tak o nim piszą: Easy Bill. To rozwiązanie, za którym stoi polski oddział litewskiej instytucji pieniądza elektronicznego – UAB Perlas Finance. Jak wynika z informacji umieszczonej na stronie internetowej Easy Bill, korzystanie z narzędzia wymaga utworzenia konta oraz potwierdzenia swojej tożsamości (poprzez podanie odpowiednich danych i wysłanie zdjęcia dowodu lub paszportu). Następnie użytkownik tworzy swoją listę – lub listy – płatności, fotografując rachunki. Aplikacja rozpoznaje znajdujące się na nich dane i przygotowuje informacje o płatności. Użytkownik może też wybrać usługodawcę z listy ponad 200 podmiotów albo sam utworzyć zlecenie płatnicze, podając numer rachunku odbiorcy i tytuł płatności. Zaletami rozwiązania mają być oszczędność czasu wynikająca z możliwości zeskanowania faktury, możliwość monitorowania zobowiązań dzięki uporządkowaniu ich na liście płatności, a także wygoda regulowania należności za wiele faktur jedną płatnością. Nie widzę natomiast opcji pobierania rachunków z portali klienckich dostawców. Standardowo koszt opłacenia rachunku z wykorzystaniem apki to 1,50 zł, przy czym obecnie obowiązuje promocja znosząca tę opłatę.

      Arek88
    • Opinie litewskie nie zachecają.

      santech
  • W żabkach dalej można płacić rachunki kartą? A na poczcie?

    nickuś Odpowiedz
  • Widzę że pojawił się nowy serwis do opłacania rachunków- Perfi. Jeśli dobrze rozumiem zamiast płacić prowizję od każdego rachunku pobierają dychę miesięcznie za nielimitowane przelewy. Warto jednak zaznaczyć że pierwsze 3 miesiące to darmowy okres próbny.

    Dobcio Odpowiedz
  • Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy