50 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do opłacania rachunków (kartą, BLIKiem, szybkim przelewem)

Zakończona

Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)

Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.

Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.

Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.

Mojeusługi.pl - dodawanie dostawcy

Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.

Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.

Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.

Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.

No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.

30 zł za pierwszą płatność

Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?

Od 2.12 wszyscy czytelnicy rejestrujący się z kodem LIVE-SMRT mogą zdobyć jeszcze więcej – bo 50 zł! Oferta trwa do odwołania :)

Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.

Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)

Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)

Nie przegap!

Komentarze

  • ” Z przyznanych kuponów wciąż można swobodnie korzystać i otrzymywać przyznane środki.”
    Otóż NIE można swobodnie korzystać, bo nie da się zapłacić już zweryfikowanej faktury z użyciem kuponu. Wymuszacie dostęp do maila lub BOK-u.

    igaww Odpowiedz
    • blue media dawał wcześniej znacznie mniejsze zwroty i też warunkiem było tylko i wyłącznie dostęp do eboku i się korzystało. po tylu latach nic mi się nie stało.

      bolek
  • @Moje Usługi. Nie chciałbym, źle wróżyć ale to katastrofalny wizerunkowy błąd.
    Tak się po prostu w biznesie nie robi.
    Są nadużycia rozumiem, ale wynikają one z waszej winy nie trzymania się regulaminu. I chęci nałapania w jak nakruszywszy czasie wiele kont.
    Za to się po prostu płaci.
    A jeżeli już to daje się czas np tydzień na opłacenie już przyznanych faktur z kuponem i potem posprzątanie bałaganu, który zrobiliście sami.

    MaRk Odpowiedz
  • Kto wan teraz zaufa, że za tydzień czy dwa znowu nie zmienicie zdania i np. nie powiecie że od dziś pozyskane dane z eboków będziecie odsprzedawać.
    Po prostu wizerunkowa wtopa na całego i jeszcze piszecie sami, że nie stosujecie się do własnego regulaminu.

    MaRk Odpowiedz
  • Ankieta na mejla przyszła: „Na podstawie Twoich doświadczeń z mojeuslugi.pl oceń jak chętnie polecił(a)byś naszą usługę znajomym?” — można się wyżyć. 😛

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • @MojeUsługi
    A co z opcją gdy przekierowywałem maile z fakturami bądź wysyłam faktury na dedykowanego maila? Wtedy liczy się to promocji i można dodać kupon czy również nie da rady?

    Przemysław Odpowiedz
  • No serio żal po prostu z tej usługi… Wpierw zachęcają do ręcznego wysyłania im faktur i rachunków do weryfikacji, Admin w artykule też o tym pisał, w komentarzach oraz w innych miejscach z info o promocji podobnie, a teraz nagle „firemka” się wycofuje. Śmieszne to jest po prostu. Żeby przynajmniej zachowali się honorowo, jak przystało na poważną instytucję i zachowali możliwość wykorzystania kuponów ręcznie dodanych i zweryfikowanych płatności dla klientów, którzy założyli konto do wczoraj, ale nie, co tam, zabierzmy wszystkim i tyle… Brak słów. Daleko im do standardów bankowych, gdzie jeśli są ustalone jakieś zasady to bank lub organizator trzyma się ich w okresie promocji, a jeśli ma zastrzeżoną możliwość ich zmiany, to robi to z wyprzedzeniem i informacją poprzedzającą. No ale tutaj mamy wspaniały przykład „profesjonalnej amatorszczyzny”. Pomijam już problemy z długim oczekiwaniem na przekazanie środków dla odbiorcy.

    @Adminie, może jako autor bloga wstawisz się w tej sprawie u nich i poprosisz, aby jednak uznali możliwość wykorzystania kuponów przy rachunkach dodanych ręcznie przez użytkowników, którzy założyli konta wcześniej z użyciem twojego kodu polecającego?

    pws Odpowiedz
    • Popieram, jeśli dostawca został już zweryfikowany, powinna pozostać opcja opłacania kolejnych rachunków z wykorzystaniem kuponów. Mnie właśnie opcja ręcznego dodawania rachunków zachęciła do założenia konta w serwisie. Teraz mam 60 zł za polecenie 2 osobom i obawiam się je wykorzystać za pomocą dwóch pozostałych opcji. Byłoby miło, gdyby Moje Usługi pozostawiły możliwość wykorzystania bonusu przy ręcznym dodawaniu rachunków – przynajmniej dla tych użytkowników, którzy mają już zweryfikowanych dostawców. Dla pozostałych można zablokować, po podaniu wyprzedzającej informacji..

      g.romek
  • A czułem podskórnie żeby w to nie wdepnąć….. Ale już 5 dych kusiło. Tym razem przezwyciężyłem pokusę :)

    jojo Odpowiedz
    • To nie kwestia niewdepnięcia. Tydzień temu śmigało i 160zł wpadło bez problemu. Tylko zakończyli źle. Ja namówiłem kolejne 2 osoby i nici z tego. Powinni z wyprzedzeniem informować o takich zmianach.

      Adam546
  • Jak się z tego wypisać ?

    TYCH Odpowiedz
  • Czy ja dobrze myślę, że zmiana Regulaminu na niekorzyść uczestnika, który już do promocji przystąpił a nie zakończył całej procedury wykorzystania nagrody jest niezgodna z prawem? Można pisać Reklamację?

    ola Odpowiedz
    • Niestety ale nie zmienili regulaminu tylko zaczęli trzymać się jego zapisów ;/
      W regulaminie od początku było że kupon można wykorzystać przy mailu/boku.

      Zweryfikowana opłata – faktura/rachunek, którego wybrane dane zostały pobrane
      automatycznie ze zweryfikowanego źródła wskazanego przez użytkownika (czyli przy
      wykorzystaniu połączenia z dostawcą lub skrzynki e-mail), i zaprezentowane w sekcji Opłaty
      bieżące, bądź Wszystkie opłaty na Platformie Moje Usługi, na podstawie którego użytkownik
      może wykonać transakcje bezgotówkową, zgodnie z Regulaminem Platformy.

      Adam546
    • Nie zmienili regulaminu tylko zmienili opis promocji, ktorym zachecali ludzi do „polecaj i zarabiaj”. Jesli ktos sugerowal sie tylko opisem marketingowym to moze czuc sie oszukany. A wiadomo ze wiekszosc tutaj nie czyta regulaminow. Stary opis promocji jest w cache googla.

      aaaa
    • Dziękuję. To się nie wydurniam z reklamacją. Ot, zrobię tak jak i oni – dam im cukierka i zabiorę. Jedna regulaminowa płatność na odebranie kuponu, potem zmienię hasło i zrezygnuję z ich usług. Szkoda, bo fajnie się zapowiadało. Oczka mi się zaświeciły przy bezprowizyjnej opłacie ale pewnie i to zabiorą. Nie na moje nerwy.

      ola
    • Jakiej bezprowizyjnej? Chyba raczysz zartowac. W takim Orange kazda platnosc kosztuje 0.89zl, a jak robisz przelew z konta (co robie od kilkunastu lat) nic nie kosztuje. To oczywiscie nie jest wina MU, ale mogliby wynegocjowac z Orange lepsze warunki.

      keton
    • Wg cennika wysokosc prowizji max 0,89 zl. Jesli masz u nich podpieta karte to sobie moga pobrac w kazdej chwili a potem napisac ze na prosbe uzytkownikow wczesniej nie pobierali oplat :)

      aaaa
    • Właśnie to było miłym zaskoczeniem – opłacałam rachunek i w podsumowaniu prowizja wynosiła 0zł. Czytałam, że miało być 0,89zł, więc uznałam, że to pewnie taka promocja na grudzień, żeby zachęcić i przyzwyczaić nas do korzystania. Ogólnie na tym serwisie byłam jak goryl we mgle. Przy pierwszej płatności nie wykorzystałam kuponu, bo nie wiedziałam, że ma się wyświetlić zwrot w zielonym pasku (wg regulaminu po prostu miał nastąpić zwrot) a płatność była rozpoczęta ale dostawca nieuwierzytelniony, więc pojawiał się adres do wysyłki rachunku a po uwierzytelnieniu należało skasować i zacząć płatność od nowa. Każdorazowa moja próba korzystania, to wpis z prośbą o pomoc… ale ja to jakaś głupia jestem, więc nic nowego:) Czyli na koniec miesiąca jeszcze będą opłaty prowizyjne zbierać? Czyli znów gówno owinięte w złoty papierek? :/

      ola
    • @ola
      Jeśli podczas płatności nie było prowizji, to już nie będzie. Nie mieszaj.

      PyramidHead
    • Prowizje sa tylko do wybranych dostawcow. Np. do Orange. Zakladam, ze nie jest to zalezne od MU. Prowizje widac tylko podczas placenia za rachunek. Pozniej nawet nie ma jej w historii.

      keton
  • Ewidentnie polecieli w kulki… Ta usługa robi czarny PR ING, które ją firmuje…marketingowy i wizerunkowy strzał w stopę. Chcą dostęp do maila? Kto wymyślił taką głupotę, trzeba być durnym, żeby udostępnić. Jeśli chodzi o eboki to ok, tylko nie każdy dostawca usług je posiada…

    abc Odpowiedz
  • Niestety do tej pory zwroty nie dotarły. Czuję się oszukany płatności robione 2 grudnia, zwrot nie rozliczony, ani u mnie, ani u osoby poleconej. Chyba pierwszy raz odkąd korzystam z promocji na tej stronie czuję się trochę oszukany. Promocja niby fajna, ale smrodek po niej będzie się unosił długo. Płatności w Moje Usługi nie polecam. Adminie chyba trzeba bardziej weryfikować promocje.

    esgald Odpowiedz
    • Jak chcesz weryfikować promocje?
      Na pewno podczas płatności miałeś info o kuponie na dole po prawej? Jeśli spełniłeś warunki promocji, to pisz reklamację na czacie. Do oszustwa jeszcze daleko.

      PyramidHead
    • Jeśli wprowadziłeś rachunki ręcznie, to ich weryfikacja trochę trwa i byc może zbyt szybko zapłaciłeś rachunek, zanim zostałeś zweryfikowany. Sprawdź na panelu czy nie masz nadal informacji o kuponie

      Kate
    • Od kilku dni zwroty przy platnosci BLIK sa w czasie rzeczywistym. Tzn. od razu po zatwierdzeniu kodu zwrot pojawia sie na koncie. Widac nie spelniles warunkow promocyjnego zwrotu. Oplac inny rachunek. Ale teraz zwroty sa tylko za dostawcow, do ktorych podasz haslo do eBOK. Taka opcje tez przetestowalem i zwrot jest.

      keton
    • Od początku mi się to nie podobało – podawanie MOICH haseł do czegokolwiek, np. e-boków? Żart jakiś żałosny… I wyszło jak wyszło. Kto się na to nabiera…? Mojego hasła do czegokolwiek nie powinna znać nawet… żona :)

      Krzysztoff
  • Płaciłem rachunek 11.12. Dodawałem go ręcznie i potwierdzałem fakturą na czacie. Zwrot na konto dostałem po dwóch dniach od opłacenia, więc jednak działa machina :).

    Błażej Odpowiedz
  • 1 3 4 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy