50 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do opłacania rachunków (kartą, BLIKiem, szybkim przelewem)

Zakończona

Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)

Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.

Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.

Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.

Mojeusługi.pl - dodawanie dostawcy

Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.

Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.

Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.

Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.

No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.

30 zł za pierwszą płatność

Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?

Od 2.12 wszyscy czytelnicy rejestrujący się z kodem LIVE-SMRT mogą zdobyć jeszcze więcej – bo 50 zł! Oferta trwa do odwołania :)

Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.

Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)

Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)

Nie przegap!

Komentarze

  • ” Z przyznanych kuponów wciąż można swobodnie korzystać i otrzymywać przyznane środki.”
    Otóż NIE można swobodnie korzystać, bo nie da się zapłacić już zweryfikowanej faktury z użyciem kuponu. Wymuszacie dostęp do maila lub BOK-u.

    igaww Odpowiedz
    • blue media dawał wcześniej znacznie mniejsze zwroty i też warunkiem było tylko i wyłącznie dostęp do eboku i się korzystało. po tylu latach nic mi się nie stało.

      bolek
  • @Moje Usługi. Nie chciałbym, źle wróżyć ale to katastrofalny wizerunkowy błąd.
    Tak się po prostu w biznesie nie robi.
    Są nadużycia rozumiem, ale wynikają one z waszej winy nie trzymania się regulaminu. I chęci nałapania w jak nakruszywszy czasie wiele kont.
    Za to się po prostu płaci.
    A jeżeli już to daje się czas np tydzień na opłacenie już przyznanych faktur z kuponem i potem posprzątanie bałaganu, który zrobiliście sami.

    MaRk Odpowiedz
  • Kto wan teraz zaufa, że za tydzień czy dwa znowu nie zmienicie zdania i np. nie powiecie że od dziś pozyskane dane z eboków będziecie odsprzedawać.
    Po prostu wizerunkowa wtopa na całego i jeszcze piszecie sami, że nie stosujecie się do własnego regulaminu.

    MaRk Odpowiedz
  • Ankieta na mejla przyszła: „Na podstawie Twoich doświadczeń z mojeuslugi.pl oceń jak chętnie polecił(a)byś naszą usługę znajomym?” — można się wyżyć. 😛

    Don Quijote de la Mancha Odpowiedz
  • @MojeUsługi
    A co z opcją gdy przekierowywałem maile z fakturami bądź wysyłam faktury na dedykowanego maila? Wtedy liczy się to promocji i można dodać kupon czy również nie da rady?

    Przemysław Odpowiedz
  • No serio żal po prostu z tej usługi… Wpierw zachęcają do ręcznego wysyłania im faktur i rachunków do weryfikacji, Admin w artykule też o tym pisał, w komentarzach oraz w innych miejscach z info o promocji podobnie, a teraz nagle „firemka” się wycofuje. Śmieszne to jest po prostu. Żeby przynajmniej zachowali się honorowo, jak przystało na poważną instytucję i zachowali możliwość wykorzystania kuponów ręcznie dodanych i zweryfikowanych płatności dla klientów, którzy założyli konto do wczoraj, ale nie, co tam, zabierzmy wszystkim i tyle… Brak słów. Daleko im do standardów bankowych, gdzie jeśli są ustalone jakieś zasady to bank lub organizator trzyma się ich w okresie promocji, a jeśli ma zastrzeżoną możliwość ich zmiany, to robi to z wyprzedzeniem i informacją poprzedzającą. No ale tutaj mamy wspaniały przykład „profesjonalnej amatorszczyzny”. Pomijam już problemy z długim oczekiwaniem na przekazanie środków dla odbiorcy.

    @Adminie, może jako autor bloga wstawisz się w tej sprawie u nich i poprosisz, aby jednak uznali możliwość wykorzystania kuponów przy rachunkach dodanych ręcznie przez użytkowników, którzy założyli konta wcześniej z użyciem twojego kodu polecającego?

    pws Odpowiedz
    • Popieram, jeśli dostawca został już zweryfikowany, powinna pozostać opcja opłacania kolejnych rachunków z wykorzystaniem kuponów. Mnie właśnie opcja ręcznego dodawania rachunków zachęciła do założenia konta w serwisie. Teraz mam 60 zł za polecenie 2 osobom i obawiam się je wykorzystać za pomocą dwóch pozostałych opcji. Byłoby miło, gdyby Moje Usługi pozostawiły możliwość wykorzystania bonusu przy ręcznym dodawaniu rachunków – przynajmniej dla tych użytkowników, którzy mają już zweryfikowanych dostawców. Dla pozostałych można zablokować, po podaniu wyprzedzającej informacji..

      g.romek
  • A czułem podskórnie żeby w to nie wdepnąć….. Ale już 5 dych kusiło. Tym razem przezwyciężyłem pokusę :)

    jojo Odpowiedz
    • To nie kwestia niewdepnięcia. Tydzień temu śmigało i 160zł wpadło bez problemu. Tylko zakończyli źle. Ja namówiłem kolejne 2 osoby i nici z tego. Powinni z wyprzedzeniem informować o takich zmianach.

      Adam546
  • Jak się z tego wypisać ?

    TYCH Odpowiedz
  • Czy ja dobrze myślę, że zmiana Regulaminu na niekorzyść uczestnika, który już do promocji przystąpił a nie zakończył całej procedury wykorzystania nagrody jest niezgodna z prawem? Można pisać Reklamację?

    ola Odpowiedz
    • Niestety ale nie zmienili regulaminu tylko zaczęli trzymać się jego zapisów ;/
      W regulaminie od początku było że kupon można wykorzystać przy mailu/boku.

      Zweryfikowana opłata – faktura/rachunek, którego wybrane dane zostały pobrane
      automatycznie ze zweryfikowanego źródła wskazanego przez użytkownika (czyli przy
      wykorzystaniu połączenia z dostawcą lub skrzynki e-mail), i zaprezentowane w sekcji Opłaty
      bieżące, bądź Wszystkie opłaty na Platformie Moje Usługi, na podstawie którego użytkownik
      może wykonać transakcje bezgotówkową, zgodnie z Regulaminem Platformy.

      Adam546
    • Nie zmienili regulaminu tylko zmienili opis promocji, ktorym zachecali ludzi do „polecaj i zarabiaj”. Jesli ktos sugerowal sie tylko opisem marketingowym to moze czuc sie oszukany. A wiadomo ze wiekszosc tutaj nie czyta regulaminow. Stary opis promocji jest w cache googla.

      aaaa
    • Dziękuję. To się nie wydurniam z reklamacją. Ot, zrobię tak jak i oni – dam im cukierka i zabiorę. Jedna regulaminowa płatność na odebranie kuponu, potem zmienię hasło i zrezygnuję z ich usług. Szkoda, bo fajnie się zapowiadało. Oczka mi się zaświeciły przy bezprowizyjnej opłacie ale pewnie i to zabiorą. Nie na moje nerwy.

      ola
    • Jakiej bezprowizyjnej? Chyba raczysz zartowac. W takim Orange kazda platnosc kosztuje 0.89zl, a jak robisz przelew z konta (co robie od kilkunastu lat) nic nie kosztuje. To oczywiscie nie jest wina MU, ale mogliby wynegocjowac z Orange lepsze warunki.

      keton
    • Wg cennika wysokosc prowizji max 0,89 zl. Jesli masz u nich podpieta karte to sobie moga pobrac w kazdej chwili a potem napisac ze na prosbe uzytkownikow wczesniej nie pobierali oplat :)

      aaaa
    • Właśnie to było miłym zaskoczeniem – opłacałam rachunek i w podsumowaniu prowizja wynosiła 0zł. Czytałam, że miało być 0,89zł, więc uznałam, że to pewnie taka promocja na grudzień, żeby zachęcić i przyzwyczaić nas do korzystania. Ogólnie na tym serwisie byłam jak goryl we mgle. Przy pierwszej płatności nie wykorzystałam kuponu, bo nie wiedziałam, że ma się wyświetlić zwrot w zielonym pasku (wg regulaminu po prostu miał nastąpić zwrot) a płatność była rozpoczęta ale dostawca nieuwierzytelniony, więc pojawiał się adres do wysyłki rachunku a po uwierzytelnieniu należało skasować i zacząć płatność od nowa. Każdorazowa moja próba korzystania, to wpis z prośbą o pomoc… ale ja to jakaś głupia jestem, więc nic nowego:) Czyli na koniec miesiąca jeszcze będą opłaty prowizyjne zbierać? Czyli znów gówno owinięte w złoty papierek? :/

      ola
    • @ola
      Jeśli podczas płatności nie było prowizji, to już nie będzie. Nie mieszaj.

      PyramidHead
    • Prowizje sa tylko do wybranych dostawcow. Np. do Orange. Zakladam, ze nie jest to zalezne od MU. Prowizje widac tylko podczas placenia za rachunek. Pozniej nawet nie ma jej w historii.

      keton
    • Haha najlepsze, że ja płaciłem do tego samego dostawcy i raz prowizja była a raz nie ;)

      Scorp
    • A może prowizja jest zależna od tego jaką kartą się płaci lub którego banku?

      jmg
    • Ja płaciłem BLIKiem i tak samo – prowizja raz była, a raz nie przy tym samym dostawcy, nie było też zależności czy była to pierwsza płatność czy kolejna, bo różnie to było, więc jakby dosłownie losowo.

      pws
    • Od czegoś powinno to być zależne. Pytanie tylko od czego? „Funkcja los” jakoś nie do końca mi tu pasuje… Trzeba dopytać.

      jmg
  • Ewidentnie polecieli w kulki… Ta usługa robi czarny PR ING, które ją firmuje…marketingowy i wizerunkowy strzał w stopę. Chcą dostęp do maila? Kto wymyślił taką głupotę, trzeba być durnym, żeby udostępnić. Jeśli chodzi o eboki to ok, tylko nie każdy dostawca usług je posiada…

    abc Odpowiedz
  • Niestety do tej pory zwroty nie dotarły. Czuję się oszukany płatności robione 2 grudnia, zwrot nie rozliczony, ani u mnie, ani u osoby poleconej. Chyba pierwszy raz odkąd korzystam z promocji na tej stronie czuję się trochę oszukany. Promocja niby fajna, ale smrodek po niej będzie się unosił długo. Płatności w Moje Usługi nie polecam. Adminie chyba trzeba bardziej weryfikować promocje.

    esgald Odpowiedz
    • Jak chcesz weryfikować promocje?
      Na pewno podczas płatności miałeś info o kuponie na dole po prawej? Jeśli spełniłeś warunki promocji, to pisz reklamację na czacie. Do oszustwa jeszcze daleko.

      PyramidHead
    • Jeśli wprowadziłeś rachunki ręcznie, to ich weryfikacja trochę trwa i byc może zbyt szybko zapłaciłeś rachunek, zanim zostałeś zweryfikowany. Sprawdź na panelu czy nie masz nadal informacji o kuponie

      Kate
    • Od kilku dni zwroty przy platnosci BLIK sa w czasie rzeczywistym. Tzn. od razu po zatwierdzeniu kodu zwrot pojawia sie na koncie. Widac nie spelniles warunkow promocyjnego zwrotu. Oplac inny rachunek. Ale teraz zwroty sa tylko za dostawcow, do ktorych podasz haslo do eBOK. Taka opcje tez przetestowalem i zwrot jest.

      keton
    • Od początku mi się to nie podobało – podawanie MOICH haseł do czegokolwiek, np. e-boków? Żart jakiś żałosny… I wyszło jak wyszło. Kto się na to nabiera…? Mojego hasła do czegokolwiek nie powinna znać nawet… żona :)

      Krzysztoff
  • Płaciłem rachunek 11.12. Dodawałem go ręcznie i potwierdzałem fakturą na czacie. Zwrot na konto dostałem po dwóch dniach od opłacenia, więc jednak działa machina :).

    Błażej Odpowiedz
  • a dziś przestało się włączać logowanie

    karampuk Odpowiedz
  • Łaczył ktoś BOK Energii z MU? Ja to wygląda. Czu MU sam pobiera tylko najnowsza fakture czy mozna samemu pobierać faktury z BOK i płacic jak sie chce np. nadplacac bez faktury?

    Adam546 Odpowiedz
    • pobierze ci wszystkie istniejące faktury – np w pgnig pobrało wszystkie przyszłe prognozy (ja niestety jestem tuż przed rozliczeniem i nie mam już faktur do zapłaty)

      karampuk
    • Czyli nie moge sam sobie ustalac kwoty wplaty ani nadplacac? Faktura nieoplacona na 100zl to robi platnosc na 100zl a ja tylko klikam czy zaplacic? Faktury oplaconej nie mozna 2 raz zaplacic?

      Adam546
    • nie można drugi raz zapłacić bo pilnują tytułu płatności, kwota też taka jak widniej na rachunku

      karampuk
    • Czy ten serwis jest wam potrzebny do opłacania faktur czy do kombinowania?
      Jeśli chcesz nadpłacić- masz nr konta na fakturze, przelej tam pieniądze i będziesz miał nadpłatę, nic prostszego.

      gregoopl
    • Nie do kombinowania tylko do wypłacenia kasy z kuponów. To jest strona jak zarabiać na bankach a nie jak nie zarabiać na bankach :) Śmiem twierdzić, że po wypłacie kuponów nawet 5% nie będzie dalej używać tego serwisu.

      Adam546
    • Niekoniecznie. Jak ktos chce uzyc platnosci za rachunki do promocji BLIKowych (cashback) lub nabic troche KK to taki serwis idealnie sie do tego nadaje. Ja nie moge narzekac na nich, ale odczekalem sporo po przeczytaniu komentarzy ile na poczatku bylo problemow. Zwroty przy platnosci BLIKiem przychodza w czasie rzeczywistym a rachunki oplacone i zaksiegowane byly po 2 dniach. Ale to moj przypadek sprzed tygodnia.

      keton
    • Ja uważam że fajna sprawa ten serwis. Jak już sobie poustawiasz wszystko (co trwa pierwszym razem) to potem kilka kliknięć i rachunki opłacone (kartą, bez prowizja). Jak dla mnie rewelacja, szybciej niż owe kilka przelewów które musiałbym zrobić.

      gregoopl
  • Niestety podany „Kod polecający utracił ważność lub jest niepoprawny.”

    Alicja Odpowiedz
  • Czytamy artykuł: Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

    Adam546 Odpowiedz
  • Dodatkowo otrzymałem informacje, że po wygaszeniu kodu promocyjnego Moje Usługi prosi również o wykonanie transakcji dających premię jeszcze w tym roku. Jest szansa, że w przyszłym zostanie nieco zmieniona formuła poleceń i aby uniknąć ew. problemów lepiej warunki spełnić już teraz. Także kto miał do odebrania premię – niech próbuje ją odebrać raczej szybciej niż później :)

    Michał Odpowiedz
    • To bardzo zla wiadomosc. Wszystkie rachunki juz poplacone, bonusy czekaja na odbior w przyszlym miesiacu. Gorzej, bo polecajac innym osobom ich kody schodza z konta w pierwszej kolejnosci, a te 50zl od LS moze byc wykorzystane na samym koncu.
      Jesli jednak MU zdecyduje sie na skasowanie wypracowanych bonusow to z automatu wypisuje sie z tego, mimo ze zamierzalem faktycznie korzystac z tej uslugi.

      keton
    • Raczej aż tak źle nie będzie, natomiast bardziej chodzi o technikalia – po zmianie w procesie po prostu coś może nie zadziałać tak jak powinno, więc uprzedzili mnie, że najlepiej dokonać płatności jeszcze w grudniu.

      Michał
    • @Admin
      „Coś może nie zadziałać tak jak powinno” – to motto MU. Wersja beta testowana na klientach.

      PyramidHead
    • Może jestem wyjątkiem, ale u mnie zadziałało poprawnie, przelewy poszły bezproblemowo, zwrot też. Przypuszczam że zmiany (zwłaszcza zapis że jedna osoba może mieć u nich jedno konto) wynikają z kombinowania niektórych aby wyłudzić więcej niż jeden kupon

      gregoopl
  • 40zł wpadło po tygodniu od zapłacenia kartą. Niestety osoba polecona czeka już 8 dzień i nic nie ma. Podejrzewam wieć, że nic z tego nie będzie. Rozumiem, że jeśli chce wydać 30zł które dostałem za poleconego to teraz musze dodać ebok lub dane do e-maila gdzie przychodzą faktury? Nawet jeżeli wcześniej faktura została dodana ręcznie i był zwrot?

    Scorp Odpowiedz
    • Tak. Tylko BOK lub email.

      Adam546
    • Osoba polecona dostaje od razu hajs w formie kredytu przy zwrocie po Twojej płatności. Dostanie to dopiero gdy zapłaci również rachunek. Ja tak poleciłem 5 osób z rodzinki i teraz musze 5 rachunków znaleźć by to połączyć z BOK lub e-mail. Nieralne.

      Addonix
    • realne, tylko odłożone w czasie – u mnie w bokach faktury pojawiają się co miesiąc. Jak ukradną już przyznane bonusy – to będzie kicha

      karampuk
    • A prognoz za prąd nie możecie nadpłacić, u mnie się dało

      Kate
    • Ale za internet nie mam prognozy :) A za gaz kolejna platnosc mam dopiero w lutym. Za prad place Plusowi i nie maja oni boku (za to prad tani przez 36m).

      keton
    • za prąd mam tak samo (orange), a za gaz już nie mam prognoz

      karampuk
    • Fakt trochę późno się obudzili, w połowie miesiąca większość rachunków jest popłacona…

      Kate
    • Serwis prowadzony przez dzieciaki mieszkajace z rodzicami. Nic nie wiedza o rachunkach bo zajmuja sie tylko platnosciami.

      aaaa
    • Hehe, świetny komentarz, ale twierdzą, że rachunki opłacają… przynajmniej czasami https://billtech.pl/o-nas/

      Don Quijote de la Mancha
    • No nasze na pewno oplacaja :) Tyle ze naszymi pieniedzmi.

      keton
    • @keton, to jest dobre: masz problem z opłacaniem rachunków — załóż startup! 😆

      Don Quijote de la Mancha
  • @karampuk mówię właśnie o tym, że jak bonusy znikną to będzie kicha. Ale wtedy poleci hejt i masa negatywnych opinii. Ale może dowiedzą się, że tak się biznesu nie robi.

    Addonix Odpowiedz
  • Czy jak się ma więcej kuponów z poleceń 30zł , to i tak do jednego racunku można wykorzystać tylko jeden kupon?

    Elo320 Odpowiedz
  • czy kupony za polecenia będą aktywne w nowym roku?

    Elo320 Odpowiedz
    • zadalem to pytanie na czacie, odpowiedzieli ze na razie nie planuja zakonczenia tej promocji, jesli tak bedzie powiadomia nas z duzym wyprzedzeniem, tak by moc wykorzystac bony, mam nadzieje ze to bedzie dluzej niz sławetny 1 dzień :)

      sunwoj1
  • Płatność i zwrot natychmiast. Blikiem. Polecam

    Elo320 Odpowiedz
    • W Millenium owszem. W Getinie jak zwykle są jakieś dziwne opóźnienia, wpadło dopiero po paru minutach.

      witty
  • Miał ktoś taka sytuację, że 1 zł po weryfikacji karty nie wróciło na konto? w pekao tak mam od 17.12. W bnp czy CA bez problemu na drugi dzien.

    Clio Odpowiedz
  • Z tego co widzę to promocja jest nadal aktywna, tylko nie za 50zł a za 30zł. Ja przynajmniej jeszcze pod koniec grudnia poleciłem MU osobom z rodziny. One połączyły konto z dostawcami (podając dane, co jest moim zdaniem trochę ryzykowne) i zapłaciły rachunki BLIK-iem. Zwrot przyszedł automatycznie. Mi został jeszcze 1 kupon do wykorzystania ale najbliższe rachunki pod koniec stycznia. Mam nadzieję, że nic nie zmienią z dnia na dzień.

    Jeszcze jedna ciekawostka. Definicja nowego klienta jest korzystna. Zobaczymy w praktyce.

    Co do samego serwisu. Jest wygodny i może nawet bym korzystał na stałe (chociaż, te podawanie danych do dostawców jest troche liche, ale obecnie to chyba jedyna metoda na zwrot), ale w Santanderze mam zwroty za rachunki jeszcze na starych warunkach (3/2/1%) więc wole zwrot z S na 25zł/mc. Jednak jak ktoś ceni swój czas to serwis całkiem fajny.

    Scorp Odpowiedz
  • Czy można samemu zmienić tytuł płatności?

    Andrzej Odpowiedz
  • Płatność w koszyku- pojawia się komunikat kupon nie został zaliczony. Dlaczego?

    Andrzej Odpowiedz
    • Tam pownien być „dymek” albo ikonka „i” z podpowiedzią dlaczego. Prawdopodobnie dostawca dodany ręcznie albo coś w tym stylu.

      Scorp
    • Albo już zapłaciłeś ten rachunek więc drugi raz nie dostaniesz za niego zwrotu:) właśnie po to są tytuły płatności i ich nie zmienisz :)

      bolek
  • Nie bardzo rozumiem, ponieważ chcę opłacić czynsz.
    Cytuję: Uwaga! Kupon nie został doliczony
    Aby wykorzystać kupon, musisz wykonać płatność na opłatę pochodzącą z Połączenia z dostawcą lub Połączenia ze skrzynką e-mail.
    I co w tej sytuacji?

    Andrzej Odpowiedz
    • Bo goscie co innego pisali w opisie marketingowym na stronie moje uslugi, a inaczej te kupony dzialaja wg regulaminu. Teraz juz nie zaplacisz tym kuponem za czynsz, chyba ze spoldzielnia mieszkaniowa ma elektroniczny bok.

      aaaa
    • Teraz nie dostaniesz nic jeśli zgłaszasz rachunek ręcznie, tylko e-bok lub e-mail. Zmienili to jakiś czas temu

      Kate
    • aaaa dobrze pisze nie dostaniesz zwrotu za płatności inne niż z ebooku albo pobrane z emaila. Przykro mi ,można się rozejść.

      bolek
  • O co chodzi? Mam status „Trwa weryfikacja danych dostępowych. Może to potrwać kilka minut. ” od wczoraj, dzisiaj usunęłam i dodałam ponownie i dalej to samo.

    Monika005 Odpowiedz
    • Monika to znaczy że tego rachunku nie dodasz,miałem tak z allegro i próbą dodania adresu email- próbowałem kilkanaście razy,dodawałem kilka razy i cały czas to samo. Konsultant przez 2-3 dni pytał się o rzeczy oczywiste czy napewno dobre hasło,dane i w końcu zweryfikował. Niestety ta weryfikacja nic nie dała- nie pojawił się żaden rachunek do zapłaty a powinien. Ale nadal twierdzą że wszystko u nich w porządku. :) :)

      bolek
    • to samo u mnie z allegro

      Elo320
    • Allegro trudno zaliczyć do „mediów” (prąd, gaz itp.). I chyba nie ma ich też na liście obsługiwanych podmiotów.

      Kate
    • jest. Tylko chodzi o to, że te dane się nie pobierają.

      Elo320
    • Informuję że wczoraj dane z allegro mi się ładnie pobierały,wreszcie :) sprawdzcie u siebie :)

      bolek
    • Dane z zakupów czy z prowizji ?

      Michał
    • Kate jak zwykle, nie ma konta, nie uzywa produktu ale sie wypowiada i wprowadza w blad. Przeciez wystarczy sie zalogowac i sprawdzic jacy sa dostawcy. Allegro jest w grupie INNE. Ale nie, lepiej odpowiedziec ze chyba nie. Nie lubie takich akcji..

      aaaa
    • No, tłumaczyć czym są media, i że allegro się do nich nie zalicza… litości…niektórzy nie wykorzystują doskonałych okazji, aby zachować milczenie.

      abc
    • Dlatego wlasnie niedawno porownalem zachowanie Kate do konsultanta bankowego. Konsultant nie moze po prostu milczec jak jest zadane pytanie. Musi cos odpowiedziec nawet jesli w ogole nie zna odpowiedzi. Gdyby chociaz konsultant uzywal tego produktu..

      aaaa
  • Santander w ramach zatrzymania nie zaproponował mi jak wcześniej 1 zł za każdy dzień, a 2 % na 4 miesiące, nie więcej jak 30 zł. Jaki kod mcc mają Moje Usługi ?

    Krak Odpowiedz
  • Tylko 2% maks 30 zł /miesiąc, okres

    Krak Odpowiedz
  • Ktoś jeszcze używa w 2020? ;)

    Edi Odpowiedz
    • Ja uzywam. Zalegle zwroty przychodza po 1s jesli platnosc BLIK, a docelowo bede placil karta lub BLIK w zaleznosci od potrzeb.

      keton
    • oczywiscie, pare ladnych setek przygarnalem, kolejne rachunki styczniowe rowniez oplacam i smiga… zwroty blikiem natychmiast :)

      sunwoj1
    • piękna historia. Spoko są te moje usługi. Ja tam wolę to niż sprytnych billi i inne beemy.

      Elo320
  • Od lutego zmiana regulaminu i autoryzacja SMS będzie, być może logowania. Także jedno konto jeden nr telefonu

    akrok6 Odpowiedz
    • Widac poziom naduzyc byl zbyt duzy. Ale umowmy sie, za 30zl nikt nie bedzie testowal uslugi od nieznanej firmy.

      keton
  • Hmm to dziwne , ale już jest autoryzacja sms. Czyli niezgodnie z regulaminem?

    Elo320 Odpowiedz
  • Kolejna zmiana regulaminu i kupony za rejestrację ważne do 13 marca 2020 i każdy aktywowany max 30 dni.

    Fixer Odpowiedz
  • Jak usunąć konto z Moje Usługi ?

    JoX Odpowiedz
    • Wpisz w Googla: Moje usługi jak usunąć konto

      Kate
    • @kate ech szkoda, ze na LSie nie mozna lajkowac odpowiedzi…. :)

      koles
    • Załączony na końcu wpisu „Regulamin Mojeusługi.pl” mówi: „Użytkownik może w każdym momencie, przesyłając maila na adres: kontakt@mojeuslugi.pl, usunąć założone przez siebie Konto”. To chyba powinno wystarczyć, powinni raczej przestrzegać swojego regulaminu…

      Don Quijote de la Mancha
    • ok, zobaczymy … tam wysłałem … chodziło mi raczej o praktykę ;-) pozdrawiam i sorry głupie za pytanie :)

      JoX
    • Ostatnio zamykałam i zrobili to w 1 h oczywiście w dzień roboczy

      Kate
    • Tak. Samo zamknięcie konta w ciągu 24h. Niestety, żeby zostać nowym klientem nie wystarczy nie mieć konta od 30 dnia jak jest to opisane w regulaminie.

      Scorp
  • Czy zwroty dalej przechodzą automatycznie płacąc BLIKIEM? Płatność dokonałam, kupon pobrało ale zwrotu nie widać.

    Monika005 Odpowiedz
    • Niestety już nie :(

      Scorp
    • @Scorp – a ile czekałeś na zwrot BLIKiem ?
      Ja wczoraj płaciłem BLIKiem, zwrot nie przyszedł od razu, więc napisałem na czacie. Zwrot wszedł na konto po 1,5h od płatności (TMUB) i chwilę po tym odpisano mi, że w ich systemie zwrot wyszedł od nich od razu po mojej płatności.

      Gruby Rychu
    • teraz zwroty blikiem po paru godzinach wracaja, nie to co niedawno po paru sekundach

      sunwoj1
    • U mnie dziś po kilku minutach SMS o zwrocie (TMUB). W ostatnich dniach podobnie, po kilku-kilkunastu minutach, chociaż nie tak jak kiedyś dosłownie w kilka sekund.

      pws
    • @Gruby Rychu po kilku godzinach bez zwrotu napisałem do supportu i po kontakcie z nimi po jakichś 15 min już był. Znajomy natomiast nie dostał zwrotu już od ponad 24h (płatność BLIKiem, transakcja w banku widnieje jako blokada)

      Scorp
  • Usługa działa dobrze w przypadku usługodawców, którzy dla każdego klienta mają indywidualne konto- wtedy wystarczy, że płatność wpłynie (od dowolnego nadawcy) i jest ok (np polsat). Ale np w przypadku opłat do gminy, gdzie jest jedno konto dla wszystkich mieszkańców, może pojawić się problem, ponieważ finalnym nadawcą rachunku nie jest klient (mieszkaniec), tylko pośrednik. W moim przypadku gmina taką płatność (z grudnia) odesłała do nadawcy (na konto pośrednika), ponieważ nie potrafiła zidentyfikować płatności. Ja dostałam od gminy wezwanie do zapłaty po 2 miesiącach. Teraz czekam na wyjaśnienie sprawy i zwrot pieniędzy od mojeusługi. Nie jest to zatem zbyt wygodna usługa i nie wszystkie rachunki warto płacić za jej pośrednictwem. Ja w każdym razie zamykam konto jak tylko otrzymam zwrot kasy (musiałam wykonać kolejną płatność do gminy, z odsetkami karnymi – oczywiście już normalnym przelewem bankowym).

    barbara.bp Odpowiedz
    • Ale tam można wpisać tytuł przelewu. Jak tak wysyłałem opłate do spółdzielni, w tytule wpisałem swoje dane. I płatność została zaksięgowana na moje konto

      akrok6
    • Zawsze było tak, że opłaty takie jak podatki trzeba było opłacać ze swojego konta. Jak przelew zrobił np. współmałżonek, to urząd zwracał przelew. Kiedyś czytałem, że coś miało się zmienić, ale chyba było to związane z tym, że większość podatków (również ten od nieruchomości w dużych gminach) idzie na indywidualne konto przypisane do podatnika.
      Spółdzielnia to nie administracja państwowa/samorządowa, więc tu nie ma takiego problemu.

      Gruby Rychu
    • Od wielu lat opłacam m.in. podatki teściów ze swego konta lub konta żony i nigdy żądań urząd nie zwrócił przelewu. Wpisuję odpowiedni numer decyzji podatkowej, do tego imię i nazwisko teścia lub teściowej ich adres, żeby nie było wątpliwości.

      drudar
    • Nie ma co się nastawiać negatywnie,dążyć do zwrotu wpłaty co napewno nastąpi i korzystać z promocji. Każdy z nas przechodził problemy z różnymi bankami,jakaś reklamacje,opóźnienia wypłat . Dzisiaj napisanie reklamacji nic nie kosztuje większość to napisanie wiadomosci w bankowości ,emaila i czekanie. Nieraz napisanie reklamacji rodziło bardzo pozytywne skutki mimo że to ja-klient popełniłem błąd to jednak bank potrafił być bardzo prokliencki nawet na większe opłaty,prowizje.

      bolek
  • Niestety, „Kod polecający utracił ważność…”
    Chyba jednak odwołali już promocje :(
    (Próbowałem przez link automatycznie wpisujący kod)

    Rafał Odpowiedz
    • Poczekaj chwile :)

      Michał
    • Szanowny Adminie,
      Czy twoja wypowiedź dotyczy odczekania chwili podczas komentowania tu na stronie, aby uniknąć podwójnego komentarza, (za popełniony błąd przepraszam) czy też odczekanie z rejestracją za pomocą kodu?
      Niestety sprawdzałem wczoraj co kilka godzin oraz dziś (a mija 24h) i cały czas „Kod polecający utracił ważność lub jest niepoprawny” mimo prób ręcznego wpisania LIVE-SMRT

      Rafał
    • Ciężko mi podać dokładną datę, ale to raczej ten tydzień :)

      Michał
    • @Michał, czy dobrze rozumiem, że w tym tygodniu prawdopodobnie wróci promocja z 50 zł za rejestrację z kodem od LiveSmarter ?

      Gruby Rychu
    • @Rafał
      Przecież ta promocja jest oznaczona jako zakończona. Do tego jest w artykule duża ramka, że się skończyła 6 grudnia (prawie 3 miesiące temu) i kod LIVE-SMRT już nie daje premii.

      Przemysław
    • Rychu, jest szansa, że coś wróci

      Michał
    • @Przemysław
      Ja z kolei czytałem artykuł do końca, gdzie jest druga ramka z informacją o promocji od 2.12 która trwa do odwołania. Wyszedłem z założenia, że skoro informacja ta jest podana na dole artykułu, tam też znajdzie się aktualizacja o zakończeniu promocji – najwidoczniej moje założenie było błędne, i informacja z górnej części artykułu jest najbardziej aktualna.

      Rafał
  • Czy płacąc czynsz przez Moje Usługi Spółdzielnia dostaje informację, że to właśnie ja zapłaciłem czynsz, w przypadku gdy wszyscy wpłacają na jeden numer konta?

    Andrzej Odpowiedz
    • Na początku w tytule dopisywali imię i nazwisko, które podawałem przy rejestracji, w ostatnim przelewie do spółdzielni był zamiast tego jakiś ich numerek transakcji zamiast z tego. Podaj w tytule najlepiej imię i nazwisko + adres i nr lokalu (przelew dodany ręcznie wymaga jednorazowej weryfikacji, a później można edytować kwoty i tytuły płatności).

      Gruby Rychu
    • Ze spółdzielnią mieszkaniową to bym uważał i sobie darował. Chyba że będziesz pilotował wpłatę.

      Kacper
    • ja opłacam spółdzielnię i u mnie działa świetnie

      gregoopl
  • Dzisiaj kolejny problem: w sobotę dodałam nowego dostawcę (poprzez połączenie z ebokiem). Cały czas info, że potrzebują 24 godzin na weryfikację. Dawno minęło więc usunęłam połączenie, dodałam ponownie i dalej to samo …

    Monika005 Odpowiedz
  • 1 3 4 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy