Tylko do końca miesiąca: 600 zł za Konto Santander + 1% moneyback!

50 zł za rejestracje w Moje Usługi – serwisie do opłacania rachunków (kartą, BLIKiem, szybkim przelewem)

Zakończona

Każdy z nas płaci jakieś rachunki: za czynsz, telewizję, telefon, prąd czy gaz. Pomimo tego, że są to całkiem konkretne kwoty, płatności dokonujemy zazwyczaj przelewem – przez co tracimy możliwość prostszego spełniania warunków różnych promocji bankowych czy zdobywania moneybacków (jak np. na karcie Santander Consumer Banku). I choć idea płatności kartą za rachunki nie jest bynajmniej niczym nowym, to warto zwrócić uwagę na najnowsze rozwiązanie przygotowane przez spółkę z grupy ING. Nie dość, że aplikacja „Moje Usługi” pozwala na zagregowanie wszystkich opłat w jednym miejscu, to na dodatek za skorzystanie z niej możemy zdobyć 30 zł premii na start. A później nawet 300 zł za polecenie usługi znajomym :)

Moje Usługi od ING

Moje Usługi to świeży, bo dosłownie miesięczny serwis do „ogarniania” naszych płatności. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich osób, niezależnie od tego czy jesteśmy klientem ING Banku Śląskiego czy nie. Choć została przygotowana przez spółkę zależną (ING Usługi dla Biznesu), to oprócz tego nie jest w żaden sposób powiązana z bankiem. No dobra – oprócz kolorów i czcionki, które od razu przypominają styl ING ;)

Sam proces rejestracji w serwisie jest bardzo prosty – wymagane jest od nas podania imienia, nazwiska, maila i hasła. Żadnych zbędnych danych – w końcu usługodawca nie przetrzymujemy nigdzie naszych pieniędzy, więc nie musi robić pełnej weryfikacji. Wymagane jest jedynie potwierdzenie maila.

Prosty jest również sam panel serwisu „Moje Usługi”. Do wyboru mamy tak naprawdę trzy opcje wykonywania płatności. Pierwsza z nich to dodanie jednego z predefiniowanych usługodawców, którego system został już niejako zintegrowany z platformą Moje Usługi.

Aktualizacja (6.12): Promocja została zakończona. Kolejne rejestracje z podanym kodem nie będą przyjmowane.

Płacisz za prąd na rzecz PGE/Tauron/Enea/Energa? Wystarczy, że wybierzesz z dolnego menu po prawej stronie opcję „Dodaj dostawcę”, a następnie podasz jego nazwę. System przedstawi do wyboru trzy opcje dodawania rachunków: poprzez połączenie z eBOK danego dostawcy, poprzez wysyłanie faktur na dedykowany adres e-mail lub dodawanie rachunków samodzielnie.

Mojeusługi.pl - dodawanie dostawcy

Pierwsza opcja jest najbardziej wygodna, jednak wymaga podania danych do logowania do danego eBOK. Druga również powinna się dobrze sprawdzić – wystarczy stworzyć w swojej skrzynce e-mail automatyczne przekierowywanie maili od danego podmiotu na wskazany adres e-mail – tak, aby operator „Moje Usługi” mógł automatycznie sczytywać dane dotyczące płatności i wprowadzać do serwisu. Trzecia opcja jest dla tych, którzy najbardziej cenią swoją prywatność – po jej wybraniu sami musimy wszystko ręcznie poustawiać.

Co, jeśli Moje Usługi nie zna naszego dostawcy – na przykład Wspólnoty Mieszkaniowej? Wystarczy skorzystać z drugiej opcji, czyli wybrać w dolnym menu „Dodaj pojedynczą opłatę”. Będziemy tam mogli opisać swojego dostawcę i podać dowolny numer rachunku. Tu do wyboru będziemy mieli możliwość wybrania jednej z dwóch opcji wprowadzania płatności – albo wysyłając je na dedykowanego maila albo ręcznie. Przy czym z doświadczenia wiem, że jeśli dany podmiot nie wystawia faktur (np. czynsz), to nie ma większego sensu korzystanie z pierwszej opcji.

Oprócz Wspólnoty Mieszkaniowej pod płatności możemy podpiąć inne podmioty, które nie są wykluczone w regulaminie usługi – generalnie warto próbować. Pamiętajmy jedynie, że jeśli wybraliśmy dodawanie płatności ręcznie, to taką płatność trzeba wcześniej zweryfikować podsyłając jakiś dokument potwierdzający do supportu Moje Usługi (przez czat lub na kontakt@mojeuslugi.pl) – inaczej nie będziemy mogli opłacić danego rachunku kartą (tylko BLIKiem lub szybkim przelewem). Sam wysłałem tak zdjęcie dokumentu ze wspólnoty mieszkaniowej potwierdzające rachunek, na rzecz którego opłacam czynsz. I został dodany.

Ostatnią, trzecią opcją, jest możliwość dodania do Moje Usługi danych do logowania do swojej skrzynki pocztowej. Może jest to wygodne, ale dla mnie to zdecydowanie zbyt ekstremalne rozwiązanie – dlatego go bardziej nie zagłębiałem. No chyba, że mamy dedykowaną skrzynkę tylko na płatności – to może wtedy mieć jakiś sens.

No dobrze, a ile to wszystko kosztuje? W końcu wielu dostawców usług udostępnia możliwość płacenia kartą, ale za odpowiednią opłatą. I dokładnie tak samo jest z serwisem „Moje Usługi” – z tą różnicą, że tutaj opłata jest symboliczna (max. 0,89 zł) i dotyczy wykonania jednego zlecenia płatności. Możemy więc opłacić naraz czynsz, prąd, gaz, telewizje i telefon i zapłacimy za to niecałą złotówkę! A biorąc pod uwagę, że może nam to pomóc w spełnieniu warunków jakiejś promocji lub w zyskaniu moneybacku – powinno nam się to opłacić.

30 zł za pierwszą płatność

Najwięcej jednak zyskamy stając się klientami Moje Usługi. Serwis przygotował bowiem promocję, w ramach której możemy zgarnąć 30 zł za dokonanie pierwszej płatności. W jaki sposób?

Od 2.12 wszyscy czytelnicy rejestrujący się z kodem LIVE-SMRT mogą zdobyć jeszcze więcej – bo 50 zł! Oferta trwa do odwołania :)

Wystarczy, że będziemy nowym klientem Moje Usługi (brak konta w serwisie przez min. 1 miesiąc) i w trakcie rejestracji podamy kod polecający LIVE-SMRT. Alternatywnie możemy skorzystać z tego linku – kod uzupełni się wtedy automatycznie.
Oczywiście konieczne jest również wyrażenie zgody na przekazanie informacji o spełnieniu warunków osobie polecającej – ale jedynie w formie „zagwiazdkowanej”, czyli bez konkretnych danych danych.

Teraz nie pozostaje nam nic innego, jak dokonanie swojej pierwszej płatności za zweryfikowaną usługę. Już w trakcie płacenia (kartą, BLIKiem lub pay-by-link) pojawi się informacja, że po dokonaniu płatności otrzymamy 30 zł zwrotu. Ten trafi do nas w terminie 3 dni roboczych. Pamiętajmy jedynie, że jeśli płacimy kartą, to musimy jeszcze uwzględnić kolejne kilka dni na zaksięgowania transakcji przez nasz bank.

Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)

Program poleceń trwa do odwołania – w razie czego zaktualizuję niniejszy wpis. W normalnej wersji obowiązuje limit 10 poleceń (co daje maksymalnie 300 zł zysku), jednak korzystając z kodu LIVE-SMRT możecie się rejestrować bez ograniczeń :)

Nie przegap!

Komentarze

  • Czy w tej usłudze/aplikacji możliwe jest opłacanie rachunków wystawionych na inną osobę?

    Bolo Odpowiedz
    • Syna, żonę, ojca, matkę – itd. – na to same nazwisko i ciotkę, wujka itd – inne nazwisko.

      Bolo
    • Par. 5, pkt. 10. „W razie gdy w wyniku korzystania przez Użytkownika z Portalu, dochodzi do
      przetwarzania przez Operatora danych osobowych osób trzecich, np. poprzez
      opłacanie faktur wystawionych na osoby trzecie, Użytkownik oświadcza, że uprzednio
      poinformował takie osoby trzecie o fakcie przetwarzania ich danych osobowych przez
      Operatora oraz przedstawił im naszą Politykę Prywatności (…)”.

      Wygląda na to, że można opłacać rachunki za kogo chcesz. Tylko trzeba go o tym poinformować…

      janm
    • Tak. Już dostałem odpowiedź z suportu – jest taka możliwość.

      Bolo
  • Gdzie wpadnie to 30 zł?

    heniek131 Odpowiedz
    • Do wykorzystania przy 1 płatności rachunku

      Sunwoj1
    • Wpadnie na źródło płatności jakim dokonana była opłata rachunku. Jak zapłacisz kartą – to na kartę. Jak BLIKiem – to jako uznanie BLIK, itd.

      Michał
    • To 30zł wyświetla się jako kupon na opłaty.
      A podczas płacenia nie miałem możliwości go wykorzystać.

      Rafał
    • Wystarczy czytać, przecież jest napisane, zwrot 30 zł – kwota zostanie zwrócona w ciągu kilku dni po wykonaniu płatności.

      tomko111
  • Masz LIVE-SMRT ? Bez „A” ?

    ptok Odpowiedz
  • Szybkie pytanie jeśli zapłacę rachunek na kwotę <30 zł to również otrzymam 30 zł ? Wyższe wolę płacić z konta Jakie Chcę z 1 % moneybacku i bez prowizji 89 gr

    zenek64 Odpowiedz
  • Jaki kod MCC ma taka opłata?

    O Odpowiedz
  • Za fakturę z UPC nie pobrało żadnej prowizji.

    tomko111 Odpowiedz
  • a jak zrezygnować z usługi o otrzymaniu kasy ?

    moris Odpowiedz
  • Witam.
    To interesująca opcja, ciekawe czy moneyback Tmobile będzie w porządku (kod MCC) :)
    Ktoś wie ?

    Wiesław Odpowiedz
  • potwierdzenie z chatbox’a: kod MCC po opłaceniu rachunku: 4900. Czy zatem moneyback za opłacenie rachunków kartami getinu i millennium przejdzie ?

    karoNet Odpowiedz
  • To w końcu jest to aplikacja? Widzę że normalnie na kompie chyba też można to użytkować?

    jojo Odpowiedz
  • Już się zawiesiła. 2x robiłem płatność blik. Pieniądze pobrane. A płatności zie zakończone.

    Gienek1971 Odpowiedz
    • Mam identyczną sytuację. Jak się zakończyła u Ciebie?

      bla
    • miałem to samo dzisiaj jest 8 dzień kiedy pobrali pieniądze i dalej z nimi „walcze”

      Michał
    • Zaczynam żałować, że się za to zabrałem…

      bla
    • U mnie dalej transakcja nie zakończona. Na czacie napisali że zgłosili problem do księgowości.

      Gienek1971
    • Tam jest przycisk „Spróbuj ponownie”. Nie używać go, bo kolejny raz zablokuje mi pieniądze na koncie?

      bla
    • Od 30 min. siedzę przed ekranem czekając na zakończenie płatności. Na czacie nie otrzymuję żadnej odpowiedzi, tylko zapewnienia, że będzie super i kolorowo w przyszłości. Nie wiem czy tę płatność mogę anulować, czy ponowić, czy się wylogować…

      bla
    • u mnie już 8 dni się kręci

      Michał
    • takich sytuacji zawsze się obawiałem korzystając z podobnych serwisów ;)

      pytanie
    • Gienek, tu Monika z Moje Usługi. Faktycznie był przejściowy problem z BLIK-iem. Napisz do nas na kontakt@mojeuslugi.pl – sprawdzimy czemu Twoje zgłoszenie nie zostało rozwiązane i zajmiemy się tym priorytetowo.

      MojeUslugi.pl
    • Michał, Bla, do Was też mam tę prośbę – email na kontakt@mojeuslugi.pl – sprawdzimy co poszło nie tak i rozwiążemy sprawę szybko.

      MojeUslugi.pl
  • Gdzie jest informacja o tym zwrocie 30 zł dla rejestrującego się? Bo szukam i nigdzie znaleźć nie mogę. Nie żebym podważał cokolwiek, ale wolę mieć podkładkę w razie reklamacji.

    Mar_Wer Odpowiedz
    • Regulamin programu poleceń mówi o nagrodzie. Nie ma mowy że to 30 zł więc jutro mogą stwierdzić, że to 30 groszy. A przypomnę że ING zasłynął promocją, w której obiecał 102 zł a później nie chciał wypłacić, więc ja wolę na nich być ostrożny.

      Mar_Wer
  • Millennium daje 5% zwrotu BLIK w ofercie utrzymaniowej, więc to chyba spoko opcja do opłacenia rachunków.

    broker Odpowiedz
    • Regulamin programu poleceń mówi o nagrodzie. Nie ma mowy że to 30 zł więc jutro mogą stwierdzić, że to 30 groszy. A przypomnę że ING zasłynął promocją, w której obiecał 102 zł a później nie chciał wypłacić, więc ja wolę na nich być ostrożny.

      Mar_Wer
    • Wiadomo w jakim terminie działa ta promocja utrzymaniowa w Millennium? Właśnie czekam na ostatni cashback i zastanawiam sie czy ktoś dostał go więcej niż jeden raz? Sorry za offtopic.

      RadekW
    • Ja otrzymałem po raz drugi. Formularz zamknięcia konta wystosowałem przez ich stronę, podając powód: lepsza oferta w innym banku. Dzień później telefon od konsultantki w tej sprawie. Po krótkiej rozmowie, w której przekonywałem, że ich produkt jest dobry i jestem zadowolony z użytkowania, lecz mam okazję otworzyć konto w innym banku, gdzie praktykowane są zwroty za zakupy, miła Pani wyszła z propozycją oferty na zatrzymanie.

      Adam K.
    • Czy mógłbym poprosić o info czy ta premia utrzymaniowa dotyczy zamykania konta 360 czy karty kredytowej? Bo mam i to i to. Zastanawiam się co muszę”próbować zamknąć” żeby dostać taką ofertę?

      Paweł
    • Utrzymaniówka 2% za kartę i 5% blik to oczywiście konto 360. Ale jeśli masz podpiętą kk do spłaty z tego konta to najpierw musisz ją odpiąć, a dopiero później złożyć wypowiedzenie. Samo odpięcie jest to zgłoszenie techniczne, które realizują ok. 2 dni roboczych – wszystko załatwione telefonicznie.

      Paweł K.
    • Dzięki za odpowiedź. U mnie kk ma oddzielny numer konta, więc z tego wnioskuję że nie jest podpięta. Założyłem kiedyś konto i oddzielnie kk, oba przy okazji promocji 200zl. Czyli radzisz mi w tym momencie napisać wypowiedzenie samego konta? Jakoś w bankowości elektronicznej to zrobic czy lepiej na infolinii?
      I dają wtedy 2% za płatności kartą debetowa a 5 za blika tak?
      Z góry dzięki za odpowiedź.

      Paweł
    • KK zawsze ma osobny nr konta, ale sprawdź w ustawieniach czy nie jest połączona z 360 jako rachunkiem do spłaty czy coś takiego. Niestety nie wskażę Ci tego dokładnie, bo aktualnie nie mam KK w Mille. Najlepiej spróbuj złożyć wypowiedzenie w Bankowości Internetowej. Jeśli wniosek nie wejdzie, będzie oznaczało, że to KK to blokuje. Wtedy zadzwoń na infolinię i poproś o odłączenie KK od 360. Po ok. 2-3 dniach będziesz miał możliwość złożenia wypowiedzenia 360 przez internet. Po złożeniu wypowiedzenia dzwoni konsultant i oferuje zwroty. Trzeba czasem się potargować, bo na początku oferuje tylko bezwarunkowo darmowe konto na pół roku.

      Paweł K.
    • Na 99% masz podpiętą kk pod 360. Ja niestety musiałem udać się do oddziału żeby utworzyć konto techniczne i pod nie podpiąć kk. Chat twierdził że się da w oddziale/infolinia, infolinia twierdziła że tylko oddział. Wypowiedzenie możesz wyklikać w bankowości internetowej i wtedy też przekonasz się czy masz podpiętą kk pod 360 czy nie. Jeśli tak to wniosek o wypowiedzenie nie przejdzie.

      saroyan
  • Ja obecnie korzystam z utrzymania w Mille po raz trzeci z rzędu (oczywiście zawsze miesięczna przerwa na ostatni cashback). Za każdym razem 60 zł wyciągnięte. Ostatnio trzeba było więcej pomarudzić do konsultantki, ale poszło…

    Paweł K. Odpowiedz
  • „7. wyrazi zgodę, aby Obecny Użytkownik Platformy Moje Usługi uzyskał informację o
    tym, że Nowy Klient zarejestrował się w ramach Promocji oraz spełnił albo nie spełnił
    wymaganych warunków Promocji. Przystąpić do Promocji i wyrazić zgodę można – w
    momencie rejestracji na Platformie – w formie elektronicznej.” Gdzie jest ta zgoda? Przy rejestracji mam jedynie do wyboru akceptację „Regulaminu” i akceptację „Regulaminu Promocji” oraz zgody marketingowe: „marketing elektroniczny” i „marketing telefoniczny”. Czy wystarczy sama akceptacja w/w regulaminów? Następna sprawa: jak rozumiem, aby móc polecać usługę z konta właśnie rejestrowanego kolejnym osobom muszę wyrazić przy rejestracji zgodę na „marketing elektroniczny”?

    z konta, które planuję zarejestrować polecać również usługę kolejnym osobom muszę wyrazić zgodę jedynie na „marketing elektroniczny”?

    pytanie Odpowiedz
    • Albo mi się wydaje, albo obie zgody są martwe – nie ma nigdzie możliwości ich wyrażenia. Dopytam.

      Michał
  • A czy płatność kartą za czynsz na poczcie ma dobry kod MCC do uzyskania moneybacku?

    Andrzej Odpowiedz
    • u mnie 4829, ale to chyba zależy od placówki bo coś mi się kojarzy że miałem też 4900

      kruczi
  • Zapłaciłem za prąd w Tauronie. Na stronie Tauronu przy tej fakturze wisi komunikat: „częściowo zapłacone”.

    Dlaczego częściowo?

    ptok Odpowiedz
  • Adminie proszę dowiedz się czy 30 zł za polecenie otrzymamy na konto w gotówce czy też będzie to 30 zł do wykorzystania na następny rachunek ?

    luic Odpowiedz
  • Także ponawiam pytanie:
    Gdzie jest ta zgoda? Przy rejestracji mam jedynie do wyboru akceptację „Regulaminu” i akceptację „Regulaminu Promocji” oraz zgody marketingowe: „marketing elektroniczny” i „marketing telefoniczny”.

    Piotr245 Odpowiedz
  • Skorzystam. Zasłużyłeś na prowizję :)

    abc Odpowiedz
  • Czy jeżeli dodam rachunek za pomocą opcji nr. 3 czyli „Dodawaj rachunki ręcznie”, gdy dostawca jest już zdefiniowany w systemie i go opłacę to otrzymam 30 zł premii? Rachunek ma być opłacony na kwotę powyżej 30 zł? Nie chcę podawać haseł ani do serwisu dostawcy usług, ani do swojego maila. Poza tym serwis jest jakiś niedoprcowany, brak wglądu w wyrażone zgody marketingowe (i jakiekolwiek inne). Anulowana opłata za pomocą np. BLIK jest cały czas widoczna w „Bierzących opłatach” ze statusem „Rozpoczęto”. Do tego boty na czacie udają konsultantów, mimo, że nikogo po drugiej stronie nie ma i odpowiedzi na zadane pytania się dzisiaj nie uzyska.

    pytanie Odpowiedz
    • Musisz przed płatnością zweryfikować rachunek przesyłając im na czacie lub w mailu skan/zdjęcia rachunku. Za zweryfikowane rachunki jest zwrot 30zł.

      Fixer
  • Czy ktoś ma jakiś pomysł na opłatę telefonu na kartę ?

    luic Odpowiedz
  • Pisze, że mam 30 pln na opłaty jak je wykorzystać ?

    TYCH Odpowiedz
  • Czy można opłacać rachunki z karty kredytowej? :D

    g.romek Odpowiedz
    • tak, ja płaciłem KK ing, ale R mi nie chciało dodałać do kart

      akrok6
    • Płatność z karty kredytowej Santander World przeszła bez problemu, nawet naliczyli punkty w priceless za transakcję internetowa.

      Paweł
    • KK Milenium bez problemów przeszła, płatność blikiem, czekam na zwrot…

      Czytelnik
  • Witam, proszę o informację jakie zgody należy zaznaczyć do otrzymania zwrotu. Czy zgody marketingowe po rejestracji można cofnąć?

    Łukasz Odpowiedz
    • Nowy klient nie musi wyrażać żadnych zgód na marketing. Regulamin wymaga niby zgody na przekazanie info do osoby polecającej, ale nie wiem, czy faktycznie pytają o to po drodze.

      Michał
    • można nie wyrażać zgód na marketing a i tak w godzinach nocnych i wieczornych wysyłają wiadomości mailowe – abyś dodał nowego dostawce -także w tym pełny profesjonalizm

      Michał
  • Nie róbcie tam opłat. Kase pobrało i ciągle mam dokończ płatnosc. Na czacie odpowiada robot.

    majaa Odpowiedz
    • Płatność w końcu dokończyła się o 22:45 tego samego dnia. Dobrze że chociaż ze zwrotem nie przeciągali. Dziś wpłynęło 30zł.

      majaa
  • Ktoś się odezwał od nich w sprawie peoblemów – patrz wpisy wyżej:
    „…mam tę prośbę – email na kontakt@mojeuslugi.pl – sprawdzimy co poszło nie tak i rozwiążemy sprawę szybko.”

    Kate Odpowiedz
    • Kate widziałam emaila ale myślałam że na czacie będzie szybciej.

      majaa
    • Weryfikacja faktury= 30 minut od wysłania maila. Dzisiaj testowane.

      Michał1986
    • Chcę korzystać z usługi przy użyciu laptopa. Jak dokument mam wysłać, aby opłacany był , np. czynsz ( czy info ze spółdzielni dotycząca składowych czynszu i całkowitej kwoty), PZU rodziców ( czy wystarczy skan strony z książeczki opłat z PZU )?

      Andrzej
    • Zrobiłem zdjęcie faktury telefonem i wysłałem. Po 30 minutach eeryfikacja pozytywna

      Michał1986
  • Na mojego maila otrzymałem odpowiedź od prawdziwego człowieka :–)) Na koncie bankowym płatność mam już zaksięgowaną, do końca tygodnia czekam co się wydarzy po stronie Enei i dam Wam znać…

    bla Odpowiedz
  • Wygląda to jak testy beta na żywym organizmie. Zawiesza się albo nie opłaca faktury. Jak testy i płacą za to 30 zł to powinno być to jasno sformułowane.
    Nie do końca elegancko wystawiać na blogu niesprawdzoną usługę i wstawiać od razu swój kod (admin) 30 zł od beta testera.

    Tomex Odpowiedz
  • Rano zapłacone blikiem a teraz zwrot – szybko i przyjemnie dzięki

    zenek64 Odpowiedz
    • To ciekawe jest. Bo ja też dziś rano płaciłam blikiem i do teraz mam „dokończ płatność”. Kółko wciąż się kręci.

      majaa
    • połączyłem to ich ustrojstwo z BOK Cyfrowego polsatu opłaciłem rachunek pobrali prowizję 89 gr i BLIKnąłem 30,89 z mBanku – po 17 pojawił się zwrot z tytułem „korekta zamówienia e=-comerce od CASHBILL na 30 zł

      zenek64
  • a ja płaciłam blikiem z ING wczoraj wieczorem i nic nie ma, gdzie dostałeś zwrot na konto bankowe?

    TYCH Odpowiedz
  • Jeżeli skorzystam z opcji dodawania rachunków ręcznie to czy też otrzymam bonus 30 zł na start?

    Andrzej Odpowiedz
    • Musisz wcześniej zweryfikować rachunek przesyłając im skan lub zdjęcie na czacie lub mailem. Tylko za zweryfikowane rachunki jest zwrot 30zł.

      Fixer
  • BillBird AD 2000 r. Deja Vu?

    qq Odpowiedz
  • jak to czytam to mimo ze hobbystycznie siedze w testach, to naprawde wyglada na testy beta.
    Michał (admin) sprawdziłeś to wcześniej? Jak widzisz wiele osób strasznie się na to nacięła i ma wielkie problemy….

    derek Odpowiedz
  • Mi działa wszystko,poleciłem parę osób i już mam parę zwrotów po 30 zł. Płaciłem Kk nie blikiem

    akrok6 Odpowiedz
  • Rachunku jeszcze nie uregulowano (zakładam, że to potrwa kilka dni) ale przelew 30 zł za założenie konta już jest.

    bla Odpowiedz
  • Płatność robiłem Curve z podpiętą kredytówką Alior. W Curve jest status refunded (30 zł wpłynęło) a na Aliorze nie ma zrefundowanej płatności o 30 zł. Ktoś wie co z tym zrobić?

    Analyst Odpowiedz
    • Pamiętaj, że tu jest podwójne księgowanie – Curve dostaje transakcje, księguje, pojawia się min. kolejnego dnia. Teraz dopiero Alior dostaje, księguje, pojawi się za kolejne 1-2 dni.

      Michał
    • A nawet później. U mnie transakcja zwrotna 16.11, zwrot w curve widoczny 21.11, zwrot na koncie 23.11.

      majaa
  • Zapłaciłam wczoraj Blikiem rachunek ręcznie dodany za internet. Z konta ściągnęło, dostałam potwierdzenie w e-mailu: Twoja płatność o numerze xxxx została poprawnie zaksięgowana. Gratulacje!, a na koncie dostawcy internetu ani widu ani słychu. Pieniędzy Blikiem też mi nie zwróciło. Na koncie moje usługi nadal wisi kupon aktywny 30zł. Czy coś muszę dodatkowo zrobić?

    Zorka Odpowiedz
    • Wygląda na to, że premii za opłacony rachunek nie będzie. Dostawcę dodanego ręcznie trzeba najpierw zweryfikować. Weryfikacja polega np. na przesłaniu rachunku do opłacenia na adres kontaktowy e-mail serwisu.

      pytanie
  • Nie wiem czy tylko mi przestali odpisywać na czacie i na email? Płatność wykonana wczoraj rano zwrotu nie ma. Na koncie odbiorcy również pusto. To ile dni oni obracają tymi pieniędzmi? Na pytanie co ze zwrotem i płatnością cisza.
    admin skoro dostajesz 30 zł od każdego z nas może sprawdzisz co się dzieje, bo jak widzę nie jestem jedyny z brakiem zwrotu i płatności.
    Tak troszkę krzywo, że przemilczałeś, drobny szczegół. W miejsce twojego kodu polecającego można wpisać własny jeśli posiadamy już konto w Moje Usługi.
    Swoją drogą dawniej byłeś bardziej subtelny w oferowaniu swojego kodu polecającego. Ale cóż widać ciężkie czasy nastały.

    Pekin Odpowiedz
    • Pierwszy raz placisz rachunek? Te firmy tak dzialaja. W srode im placisz, a w piatek wysylaja przelew do odbiorcy.

      aaaa
    • U mnie całość zajęła 3 dni…

      bla
    • Masz wyraźnie napisane: „Na koniec dodam, że nic nie stoi na przeszkodzie aby na analogicznych warunkach polecać usługę swoim znajomym i również zgarniać premię w wysokości 30 zł (dla obecnego i nowego klienta). Wystarczy wygenerować swój kod polecający w panelu serwisu i działać :)”

      Ja
    • @Pekin a płatność/rachunek był przed zapłatą zweryfikowany? Czyli dodany dostęp do eBOK dostawcy itp czy ręcznie wpisane? Jeśli ręcznie to trzeba weryfikować.

      Fixer
    • Tak oczywiście zweryfikowana i potwierdzona mailem. Odpowiednia informacja na zielono podczas płatności też.

      Pekin
    • Czekaj cierpliwie, zwrot wysyłany jest do 3dni roboczych + czas na księgowanie w banku.

      Fixer
  • @ja. Nie zrozumiałeś. W miejsce kodu admina z podanego przez niego linku można wprowadzić kod swój lub innej osoby posiadającej już konto w Moje usługi. Stąd mój wpis, że ładniej byłoby o tym wspomnieć w artykule i jak do tej pory zamieścić info o możliwości użycia kodu admina. Ot taki szczegół a wiele zmienia.
    A tak to wygląda na sprzedaż wiązaną. Ktoś daje zarobić w zamian ktoś ma naganiać testerów.
    Bo tak jak ktoś napisał to testy systemu na nas.

    Pekin Odpowiedz
    • Nie musisz miec specjalnego linku zeby zarejestrowac sie z kodem polecajacym. Wchodzisz na ich strone, klikasz zarejestruj i wpisujesz kod od znajomego. A serwis dziala juz od dawna, ale wczesniej byl bardziej pomocny jak mieli kod mcc 7399.

      aaaa
  • Pozwolę sobie zapytać bo widzę, że inni tu tez piszą . Czy komuś udało się dziś skontaktować z tym serwisem?
    Wczoraj odpowiadali chętnie. Po zrobieniu opłat i błędzie ( transakcja nie przeszła) nie mam kontaktu z nimi. Na czacie piszę już 3 wiadomość i poszły dwa emaile od godziny 9.
    Nikt się nie odzywa.
    I tu też widzę, że jakoś zamilkli choć byli bardzo aktywni.
    Czy to normalne u nich?

    MaRk Odpowiedz
  • Jest zwrot.

    pytanie Odpowiedz
  • To w końcu jaki to jest zwrot? Kasa na zapłacenie kolejnego rachunku, czy wpada na jakieś Wasze konto?

    jojo Odpowiedz
  • A z tytułu polecenia wiadomo gdzie wpada?

    jojo Odpowiedz
  • No i coś im zdechło :(
    Dodaję dostępy do eBOKu nju i innogy, a tu „Trwa weryfikacja danych dostępowych. Może to potrwać do 24 godzin.” Wcześniej w ciągu kilku minut pobierało faktury po dodaniu dostępów do eBOK.

    Gruby Rychu Odpowiedz
  • A skąd wziąć, ewentualnie jak pobrać potwierdzenie czy w ogóle i kiedy faktycznie płatność została dokonana?

    Andrzej Odpowiedz
    • Potwierdzeń brak, tylko mail. Dziwne, bo mogli zobaczyć jak działało to w Moje Płatności czy Sprytny Bill, gdzie były potwierdzenia pdf. Płatność wysyłana jest do 3 dni, płaciłem kilka faktur i nju weszło mi następnego dnia, a wszystkie inne po 3 dniach.

      Gruby Rychu
  • Faktycznie zamilkli. Brak odpowiedzi na wczoraj zadane pytanie przez osobę poleconą, na czacie też nikt nie reaguje.

    pytanie Odpowiedz
  • Jest zwrot na koncie za transakcję ze środy.

    Benito Odpowiedz
  • Zapłaciłem rachunek na 30zl a dalej widnieje ,że mam do wykorzystania 30zl . O co kaman ?

    dzialus Odpowiedz
    • Wcześniej (3 dni temu) przy opłacaniu rachunku w przypadku ręcznie zdefiniowanego i zweryfikowanego dostawcy pojawiał się kupon do zrealizowania, a teraz kupon się nie pojawia. Zobaczym co dalej, bo mają duże lagi w odpowiedziach.

      pytanie
  • Jeszcze przez kilka dni będę poza miejscem zamieszkania.

    1. Gdy dzisiaj zarejestruję się na platformie, a pierwszy rachunek za telefon na kwotę ponad 40 zł opłacę dopiero ok. 10 grudnia to otrzymam 30 zł?

    2. Kolejne rachunki będą na kwoty ok. 15 zł- jak rozliczone zostanie 30 zł?

    Andrzej Odpowiedz
    • 1. teoretycznie powinno czekać te 30 zł do 10.12., nawet jeśli zakończyliby tą promocję. W regulaminie nie ma żadnego info, do kiedy ważny jest bonus. Możesz ich zapytać na czacie.
      2. tu mam przetestowane jest tyle zwrotu na ile faktura opiewa z ich prowizją, a reszta przepada.

      Gruby Rychu
  • 1 2 3 5

    Skomentuj

    Chcesz mieć pewność, że nikt inny nie podpisze się twoim nickiem? Zarejestruj się (lub zaloguj) na LiveSmarter!

    Ostatnie wpisy