Rusza prawdziwa kumulacja promocji! Od dzisiaj, dzięki promocji Money Mania, za założenie świetnego Konta 360° możemy zyskać 360 zł w formie zwrotów, 100 zł w postaci premii na start oraz 100 zł w bonie na wakacje.pl. Oprócz tego 4 osoby mogą wygrać po 1500 zł w dodatkowym konkursie, a na wszystkich czeka lokata i konto oszczędnościowe z oprocentowaniem 2,5%. Kto jeszcze nie ma tego rachunku – pora założyć :)
Tradycyjnie z promocji mogą skorzystać tylko te osoby, które są nowymi klientami Banku Millennium. W tym wypadku wykluczone są następujące osoby:
klienci Banku, którzy mają zawartą umowę z Bankiem, dotyczącą świadczonych przez Bank usług i którzy są lub byli uprawnieni do dysponowania jakimkolwiek rachunkiem w Banku jako współposiadacz, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun czy kurator posiadacza rachunku w Banku po 01.04.2015 r.
Mówiąc prościej: jeśli mieliśmy dostęp do jakiegokolwiek rachunku w Millennium od kwietnia 2015, to niestety z Money Manii odpadamy.
Jeśli natomiast spełniamy warunek nowego klienta, to wystarczy, że zarejestrujemy się na dedykowanej stronie promocji, a następnie złożymy wniosek o konto. Istotne, aby podczas zakładania rachunku wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych banku, podmiotów powiązanych oraz na ujawnienie tajemnicy bankowej organizatorowi (Money) w zakresie przeprowadzenia promocji. Czas na złożenie wniosku mamy do 28.05.2017, natomiast umowa musi zostać podpisana najpóźniej do końca maja. Warto tu dodać, że do wyboru mamy sfinalizowanie operacji przez kuriera lub w placówce banku.
200 zł za wykonanie dwóch przelewów i operacji kartą
Co dalej? 100 zł premii oraz 100 zł w formie bonu wakacyjnego otrzymamy jeśli w czerwcu i lipcu zasilimy nasze konto kwotą co najmniej 1000 zł (np. ze swojego konta w innym banku) oraz wykonamy przynajmniej jedną płatność bezgotówkową (BLIKiem lub kartą, również w internecie) w każdym z miesięcy. Dodatkowo do 31.07.2017 będziemy musieli podać numer swojego rachunku w swoim profilu utworzonym na stronie promocji, a sam przelew trafi do nas do 16.08.2017, o ile ciągle będziemy mieć otwarte konto. Dodatkowo organizator powiadomi nas o przyznaniu premii już kilka dni wcześniej – 10.08.
1500 zł dla szczęśliwców
Oprócz nagród gwarantowanych w promocji do zgarnięcia są 4 nagrody o wartości 1500 zł każda w formie bonów na wakacje.pl. Aby je zdobyć konieczne będzie pobranie aplikacji mobilnej banku, dokonanie 5 transakcji BLIKiem zarówno w czerwcu, jak i w lipcu oraz… trochę szczęścia. Organizator nagrodzi bowiem te osoby, które spełnią warunki i aktywują aplikację mobilną jako 90-ta, 180-ta, 270-ta oraz 360-ta.
Nagrody gwarantowane są zwolnione z podatku, natomiast od nagród o wartości 1500 zł podatek opłaci organizator – my nic nie będziemy musieli wykazywać w zeznaniu rocznym.
Do 360 zł w formie zwrotów
Oprócz nagród w wysokości 200 zł na uczestników promocji czeka nagroda w wysokości maksymalnie 360 zł w formie zwrotów. Chodzi tu o promocję „Zyskaj 360 zł”, którą prześwietlałem pod koniec lutego. Jej zasady można dość łatwo podsumować w jednym zdaniu: bank zapłaci nam 2% zwrotu od transakcji kartą (max. 30 zł miesięcznie) oraz 5% od płatności BLIKiem (max. 30 zł miesięcznie) przez kolejne 6 pełnych miesięcy. Oznacza to, że zakładając konto np. w kwietniu zgarnąć możemy nawet 60 zł za transakcje od maja do października.
Co istotne: zwrot należy się tylko wtedy, kiedy spełnimy ten sam warunek, który gwarantuje nam nagrody na start, czyli comiesięczny wpływ 1000 zł oraz 1 transakcja bezgotówkowa. Z resztą ten warunek towarzyszył nam będzie przez dłuższy czas, bo dzięki niemu prowadzenie konta jest całkowicie darmowe.
Co musisz wiedzieć o Koncie 360
Konto 360° może nas kosztować aż 8 zł miesięcznie, a korzystanie z karty debetowej – 7 zł. Opłat tych bardzo łatwo się pozbyć zapewniając wpływ 1000 zł oraz wykonując jedną operację kartą. Co istotne – jeśli mamy mniej, niż 26 lat, to zakładając Konto 360° Student wymagane będzie od nas jedynie wykonywanie transakcji bezgotówkowej (bez wpływu środków).
Po spełnieniu powyższych wymagań zyskujemy również darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów (inaczej 5 zł).
Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Po uruchomieniu konta warto zrezygnować z ubezpieczenia karty, które będzie płatne. Warto również zamknąć „Pakiet Bardzo Pomocny”, czyli ubezpieczenia od awarii sprzętów domowych – choć akurat ten pakiet przez rok jest darmowy, więc możemy to zrobić dopiero za kilka miesięcy.
Na koniec jeszcze jeden plus posiadania konta w Banku Millennium – wysokie oprocentowanie oszczędności. W chwili obecnej posiadacz konta może skorzystać z lokaty mobilnej (do 10 000 zł), która standardowo oferuje 2,25%, ale oprocentowanie można podnieść o 0,25 pp. dzięki rozszerzonej rzeczywistości. Po zakończeniu lokaty można ją znów odnowić na kolejny okres na promocyjnych warunkach (obowiązujących w danym momencie).
Oprócz powyższej lokaty Bank Millennium oferuje również świetne konto oszczędnościowe Profit, które dzięki promocji dla nowych środków pozwala na zysk 2,5% dla kwoty do 100 000 zł. Aktualna oferta obowiązuje do 22.04.2017, więc warto w tym dniu mieć niskie saldo w banku, ponieważ (prawdopodobnie) kolejna promocja będzie premiowała nowe środki względem tej daty.
Komentarze
Jeśli ktoś nie wyraził WSZYSTKICH zgód marketingowych to nie dostanie zwrotu za płatności kartą i Blikiem. Zgody można wyrazić przez Telemillenium lub w siedzibie. Jeśli zgody wyrazi się w sierpniu (i oczywiście spełni się 3 podstawowe warunki) to zwrot za sierpień będzie we wrześniu. Jednak czerwiec i lipiec został przejeb.ny.
• DarioCzy ktoś już otrzymał premię 100zł i bon? Dziś powinna być taka informacja. Premie za płatności kartą i Blikiem tradycyjnie już są :)
• ZICHINo jestem w szoku. Nie miałem wszystkich zgód marketingowych, ale 1 sierpnia je zatwierdziłem i dziś czyli 10 sierpnia dostałem zwrot.
• DarioNo, bo już mnie brało….
Dostaliście maila z bonem i informacją o przyznaniu nagrody 100zł? Ja na razie nie dostałem :(.
• AndrzejPo zalogowaniu na stronie MM jest info o przyznaniu premii. E-maila nie dostałem.
• bananekJa tez nie…
• KonradKtoś jeszcze?
u mnie też jeszcze cisza. BTW, komuś może się przydadzą dwa bony? Tanio oddam :P
• miodziosorry za prywate
jakiś namiar?
• DarioNa stronie Money Manii zmienił się status, teraz jest „Przyznana premia”
• BenitoPrzyszedł mail do mnie i żony o zdobyciu nagrody
• miodzioU mnie email z millenium był w spamie, tam trzeba sprawdzić jak nie ma
• Benito„100 zł na Twoje nowo otwarte Konto 360 ̊ wpłynie do 16 sierpnia 2017 roku.”
tak więc na 100 zł trzeba troszkę poczekać…
• zgredCzy ktoś dostał zwrot za płatność za rachunki (prąd, gaz, czynsz) na Poczcie albo salonach Inmedio?
• DarioJa dostałem zwrot za opłacenie czynszu blikiem na poczcie.
• BenitoJest już nagroda 100 zł na koncie.
• BenitoPotwierdzam , też mam przelew. Bon rozumiem przychodzi pocztą tradycyjna? Bo na mailu nic nie mam.
• MateuszBon jest w spamie
• Benitou mnie brak 100 zł na konice, żadnych emaili w spamie?
• bananekDostałeś powiadomienie kilka dni temu o przyznaniu nagrody? To reklamuj, bo oni lubią lecieć w kule…
• DarioWypełniłeś swoje namiary na stronie MoneyManii?
• DarioWyciąg z regulaminu
„Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją, w zakresie dotyczącym Serwisu, Aplikacji, Premii oraz w pozostałym zakresie dotyczącym Organizatora, należy składać Organizatorowi za pośrednictwem Aplikacji w terminie 30 dni od dnia zakończenia Akcji, tj. do 16 września 2017 r.”
„Akcja zostanie przeprowadzona za pośrednictwem serwisu internetowego prowadzonego przez Organizatora pod adresem URL: http://www.moneymania.pl (dalej „Serwis”), za pomocą dedykowanej do tego celu aplikacji promocyjnej (dalej „Aplikacja”)…”
Ktoś chętny odkupić bon w dobrej cenie? 50zl
• MateuszKtoś jeszcze nie dostał przelewu do wczoraj? Bon jest a kasy nie ma.
• KajkoNr. konta był dodany na stronie money manii?
• BenitoBył
• KajkoJa i moja żona również nic nie dostaliśmy, ani bonu ani 100 zł, wszystko z regulaminu spełnione, mail zgodny, konto uzupełnione, wpływy w czerwcu i lipcu, płatności też, zgody udzielone, w moneymanii status nagrody – wysłany, reklamacje mogę złożyć ale tylko do V edycji, coś lecą w kulki.
• aferdzynOrganizatorem Akcji promocyjnej… oraz fundatorem premii jest Money.pl Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu 50-365, pl. Grunwaldzki 23
Dzwonić do nich i pytać.
• DarioPo zalogowaniu na konto w MoneyManii wysuwamy z prawej strony pasek menu i klikamu opcję Reklamacje -> Złóż reklamacje.
• DarioZgadza się, ale potem wybierasz reklamację do której edycji i mogę wybrać tylko V a obecnie jest X edycja, mimo to napisałem reklamację.
• aferdzynTeż tą drogą napisałem reklamację i…. została automatycznie zamkniętą, bowiem dotyczy V edycji. Sprawdź status u siebie. Nie mogę znaleźć innej, mailowej drogi kontaktu.
• hazetJa na liście wyboru edycji nie mam żadnej… Napisałem maila z reklamacją na adres moneymania@firma.money.pl który był zawarty w regulaminie.
• PQOdpowiedzieli komuś z was na reklamację? U mnie brak zarówno przez stronę jak i przez maila. Niepoważni są.
• KajkoMi nie odpowiedzieli, również pisałem mailem i na aplikacji, mają 30 dni wg. regulaminu, co ciekawe wcześniej nie mogłem zgłaszać reklamacji do edycji X tylko do V, jak wystartowała edycja XI to pojawiła się możliwość reklamacji w edycji X, ale zniknął wcześniej wpisany nr konta w millennium w moich danych. U żony również nie odpowiedzieli, ciekawy jestem ile osób tak naprawdę dostało premię. Podejrzewam że problem jest w tym że zakładałem konto w placówce banku a nie przez kuriera, ale i taka opcja jest wymieniona w regulaminie.
• aferdzynJa też w placówce banku, ale powiedziałem pani w banku, że to konto promocyjne, znalazła w systemie mój wniosek wysłany ze strony promocyjnej i dokończyła zakładanie konta.
• BenitoWygląda to na jedno wielkie oszustwo z Moneymania 10. Pozyskali klientów dla banku, ale premii nie wypłacili.
• KajkoJa dostałem odpowiedź na maila. Logując się na stronę reklamacja jest nadal nierozpatrzona. Na szczęście Pani napisała, że mam jej podać nr konta i ona uzupełni go tak, żebym mógł dostać premię. W przyszłym tygodniu mam się spodziewać przelewu.
• PQSzok, przeważnie klienta mają w du…
• DarioSpełniłem warunki promocji, dostałem bon na maila. Na stronie promocji pisze, że przyznano premię 100zł. Niestety nie została ona wypłacona na konto. Dziś zorientowałem się, że nie wprowadziłem numeru konta bankowego na które ma być wypłacona premia. Teraz już nie ma możliwości uzupełnienia numeru. Ponadto nie mam możliwości wysłania reklamacji. Czy coś jeszcze da się zrobić, żeby dostać kasę na konto?
• PQJeśli nie podałeś numeru konta na stronie moneymania.pl to nie spełniłeś warunku promocji do otrzymania przelewu.
• KajkoJa premię otrzymałam, ale nie miałam powiadomienia na mailu. Bonu nie otrzymałam albo trafił do spamu i usunęłam. Napisałam reklamację, jest już w systemie widoczna X edycja.
• anitaDostałem odpowiedź na reklamację na maila że nie zostałem zakwalifikowany przez bank do wypłaty, a którego warunku nie spełniłem to wie bank millennium a moneymania nie wie. Przeglądam regulamin i zastanawia mnie ten zapis „i. Bank dokonując oceny spełnienia przez Uczestnika warunków uzyskania premii nie uwzględnia w szczególności: a. wypłat z bankomatów, b. przelewów, c. zwrotów zaksięgowanych płatności odnotowanych w okresie trwania Akcji, które spowodują anulowanie transakcji wymaganej do spełnienia warunków Akcji” . Czy nie uwzględnianie przelewów oznacza że nie mogłem zasilić konta przelewem? Jutro idę do banku szukać przyczyny.
• aferdzynMoże kogoś zainteresuje, żonie reklamacje w banku uznali i dostała nagrody, ja z banku mam info że również reklamacja w banku jest zasadna ale z MM10 nie mam żadnej odpowiedzi do dzisiaj.
• aferdzyn„Czy nie uwzględnianie przelewów oznacza że nie mogłem zasilić konta przelewem? ”
• DarioRaczej oznacza to, że mogłeś, ale nie musiałeś wykonywać przelewów. No to wg mnie chwyciłeś ich za słówko i teraz mają zgryz :)
Czas minął. Jak się bezboleśnie rozstać (Karta i konto)?
• aU mnie też okres Cashback się skończył. Najprościej zamknąć w w aplikacji poprzez opcję Zamknij rachunki .
• TOmaCzy dostaliście jakieś ciekawe oferty utrzymaniowe? Mi tylko zaproponowali brak opłaty za konto